dBpanos Δημ. June 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2006 Εγω επέλεξα ασημί γιατι: α) Είναι χρώμα που δε φωνάζει "θέλω πλυσιμο" β) Δεν τραβά τη θερμότητα του περιβάλλοντος γ) Φαίνονται καλύτερα οι καμπύλες του, η (μαύρη) μάσκα και η ηλιοροφή δ) Είναι φοβερό χρώμα για νυχτερινές εξορμήσεις (πάρα πολύ εμφανίσιμο) ε) Δεν φαίνονται έντονα μικρογρατζουνιές του αμαξώματος (μετα απο κάποια χρόνια θα φαίνεται σαν καινούριο χωρίς ιδιαίτερη προσπάθεια) στ) Καλή μεταπώληση (κοντά στα γούστα των περισσοτέρων) +1.............. και καλοταξιδο το golfακι....:) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PETRAN_ Δημ. June 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2006 Παιδιά μεταξύ άσπρου ασημί και μαύρου μπορείτε να πείτε υπερ-κατα; TO ASIMI EINAI TO KATALILO GIA SKONES KAI MIKROLEROMATA AMESOS META TO ASPRO!!! TO MAVRO PIO EPIVLITIKO SAN HROMA! EGO TO PIRA MPLE SKOURO EPEIDI ITAN ETOIMOPARADOTO ALLIOS TO MAVRO ITHELA!!! ALLA POLI PLYSIMO ASTA NA PANE!!! ALLA DEN MOU ARESEI OUTE TO ASPRO OUTE TO MAVRO STO GT!!! SIMFONO KAI ME B,C KAI E!!! ME ILIASANDRO TO ASIMI EINAI TO KATALILO GIA SKONES KAI MIKROLEROMATA AMESOS META TO ASPRO!!! TO MAVRO PIO EPIVLITIKO SAN HROMA! EGO TO PIRA MPLE SKOURO EPEIDI ITAN ETOIMOPARADOTO ALLIOS TO MAVRO ITHELA!!! ALLA POLI PLYSIMO ASTA NA PANE!!! ALLA DEN MOU ARESEI OUTE TO ASPRO OUTE TO MAVRO STO GT!!! GRAPSTE X STO TELEFTAIO!!! OUTE ASPRO OUTE ASIMI ITHELA NA PO!!!:X :D :D :D :D :D :D :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. June 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2006 +1.............. και καλοταξιδο το golfακι....:) Ευχαριστώ... GRAPSTE X STO TELEFTAIO!!! OUTE ASPRO OUTE ASIMI ITHELA NA PO!!! Όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το golf V είδα ένα ασημί και ξενέρωσα εντελώς... Μέχρι και σήμερα το πρωί προβληματιζόμουν για την επιλογή μου... Μόλις το είδα στην αντιπροσωπεία δίπλα στο μαύρο του test drive έμεινα άφωνος... Τουλάχιστον διαφέρει κάπως απο τα απλά golf. Είναι gt και φαίνεται. Για το χαρακτήρα του πάντως του ταιριάζει το μαύρο... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. June 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2006 Κάποια πραγματάκια που ήθελα να πω: Ερώτηση 1: Τα πλήκτρα του RCD 300 στα δικά σας είναι μαύρο η νίκελ χρώμα; Ερώτηση 2: Ο υπολογιστής ταξιδιού εμφανίζει αγγλικά ή γερμανικα; Υποψία: Στην αντιπροσωπεία που πήγα να το παραλάβω έχει μια μεγάλη ευθεία μέχρι το συνεργείο και είδα κάτι gt gti kai r32 να τα πηγαίνουν γαμ....ας. Τι γράφει ο εγκέφαλος και πως θα αποδείξουν οι ιδιοκτήτες τους οτι δεν είναι ελέφαντες όταν (χτύπα ξύλο) παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στη μηχανή; Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stilskin Δημ. June 30, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 30, 2006 Υποψία: Στην αντιπροσωπεία που πήγα να το παραλάβω έχει μια μεγάλη ευθεία μέχρι το συνεργείο και είδα κάτι gt gti kai r32 να τα πηγαίνουν γαμ....ας. Τι γράφει ο εγκέφαλος και πως θα αποδείξουν οι ιδιοκτήτες τους οτι δεν είναι ελέφαντες όταν (χτύπα ξύλο) παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στη μηχανή; Εχω ακούσει και για άλλες αντιπροσωπειες οτι μέχρι και χειροφρενιάσματα έκαναν! Ο εγκέφαλος δεν γράφει κάτι εκτός και αν υπάρξει κάποια βλάβη. Αλλά να είσαι σίγουρος οτι εσυ ποτέ δεν θα διαπιστώσεις αν το καλομεταχειρίστηκαν ή το έκαναν τεστ ντραιβ. Για να παρουσιαστεί προβλημα χλωμό εως αδύνατον θα σου έλεγα. Εδω υπάρχουν ιδιοκτήτες που με το καλημέρα βαράνε κόφτες. Απο 5-6 ανοίγματα δυνατά να είσαι σίγουρος οτι δεν θα υπάρξει πρόβλημα. Απλά είναι το γαμώτο και η ανευθυνότητα μερικών.:mad: Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/534985 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Κάποια πραγματάκια που ήθελα να πω: Ερώτηση 1: Τα πλήκτρα του RCD 300 στα δικά σας είναι μαύρο η νίκελ χρώμα; Ερώτηση 2: Ο υπολογιστής ταξιδιού εμφανίζει αγγλικά ή γερμανικα; Iliasandro και εγώ χθες παρέλαβα το gt μου, με γεια μας λοιπόν! Το πήρα σε γκρι και δεν είναι κακό, δεν είναι κακό :) Και το ασημί σου μου αρέσει σαν χρώμα αρκετά. Τα πλήκτρα του rcd στο δικό μου είναι νίκελ, από εδώ και πέρα έτσι θα βγαίνουν. Ο υπολογιστής ταξιδιου είναι στα γερμανικά. Τα λάστιχα που φοράει είναι continental sportcontact 2. Με το που στρώσω λάστιχα και φρένα βλέπω το esp να πηγαίνει στο off, ήδη το ένιωσα να με κόβει λιγάκι. Όσο για το γκάζι, ένας μικρός δισταγμός μέχρι να ανεβάσει πίεση το turbo υπάρχει, ένα ανεπαίσθητο 'κούφιο' γκάζι καπου στις 2000-3000 στροφές αν δεν κάνω λάθος. Αυτα :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Καλορίζικο κατ'αρχήν σε όλους όσους το έχουν ήδη αγοράσει για να μην αναφέρομαι στον καθένα ξεχωριστά. Καλοτάξιδο κι εύχομαι καλές και γρήγορες βόλτες χωρίς προβλήματα. 1) Σε άσπρο (που δεν το έχω δει ακόμη) παρά μόνο σε gti, πιστεύετε θα έχει καλή μεταπώληση; 2) Σε όλους σας το trip είναι στα γερμανικά και εάν ναι υπάρχει τρόπος να το κάνουμε Αγγλικά ή Ελληνικά; Ευχαριστώ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Iliasandro και εγώ χθες παρέλαβα το gt μου, με γεια μας λοιπόν! Το πήρα σε γκρι και δεν είναι κακό, δεν είναι κακό :) Καλοτάξιδο... Μου είπαν οτι το αυτοκίνητο που παρέλαβα θεωρείται για την vw παραγωγή 2007 (έτσι αναγράφεται μάλιστα και στα χαρτιά του). Τα νίκελ κουμπιά πρώτη φορά τα είδα και ομολογώ οτι μου άρεσαν πολύ. Το trip το είχα δει σε φωτογραφίες με ενδείξεις στα αγγλικά αλλά το δικό μου δείχνει γερμανικά (μια λέξη 5 γραμμές δηλαδη :) ) 1) Σε άσπρο (που δεν το έχω δει ακόμη) παρά μόνο σε gti, πιστεύετε θα έχει καλή μεταπώληση; Εγώ πιστεύω πως δε θα έχει την ευκολία (όχι την αξία - αυτή θα είναι ίδια) μεταπώλησης των άλλων δυο χρωμάτων. Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 2) Σε όλους σας το trip είναι στα γερμανικά και εάν ναι υπάρχει τρόπος να το κάνουμε Αγγλικά ή Ελληνικά; Ευχαριστώ επρεπε να στο ειχαν κανει ηδη απο την αντιπροσωπεια.οποτε θα πας να τους πεις να στο κανουν αγγλικο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nick Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 ... Υποψία: Στην αντιπροσωπεία που πήγα να το παραλάβω έχει μια μεγάλη ευθεία μέχρι το συνεργείο και είδα κάτι gt gti kai r32 να τα πηγαίνουν γαμ....ας. Τι γράφει ο εγκέφαλος και πως θα αποδείξουν οι ιδιοκτήτες τους οτι δεν είναι ελέφαντες όταν (χτύπα ξύλο) παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στη μηχανή; Τουλάχιστον για μένα, καλύτερα να μη ξέρω. Κι ας μου το έχουν "σκίσει" δε θέλω να το ξέρω, είναι θέμα ψυχολογίας καθαρά. Παράθεση Nick Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. July 1, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Τουλάχιστον για μένα, καλύτερα να μη ξέρω. Κι ας μου το έχουν "σκίσει" δε θέλω να το ξέρω, είναι θέμα ψυχολογίας καθαρά. Έτσι ακριβώς είναι. Καλορίζικο σε όλους και καλά χιλιόμετρα!!! Σε άσπρο το GTI που έχω δει είναι πολύ όμορφο! Κατά τα άλλα το άσπρο είναι το καλύτερο χρώμα από θέμα πρακτικότητας (ζέστη,βρωμιά). Πιστεύω πως το άσπρο μετά από πολλά πολλά χρόνια σαν χρώμα επιστρέφει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Τουλάχιστον για μένα, καλύτερα να μη ξέρω. Κι ας μου το έχουν "σκίσει" δε θέλω να το ξέρω, είναι θέμα ψυχολογίας καθαρά. Με πείραξε που το είδα στο συνεργείο που θα πηγαίνω και το δικό μου... Καλύτερα να μην το έβλεπα... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 επρεπε να στο ειχαν κανει ηδη απο την αντιπροσωπεια.οποτε θα πας να τους πεις να στο κανουν αγγλικο. Δε χρειάζεται να παει στην αντιπροσωπεία... Έχει οδηγίες στη σελίδα 22 του βιβλίου "3.1 Χειρισμός". Θα το δοκιμάσω και θα γράψω νεότερα.... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Kalotaxida guyz!!!:up: Makari na hmoun sth thesh sas! Peite mas entupwseis apo to amaxi kai eseis~~!!:) Twra me tis zestes pws ta paei o kinhthras?:heat: :heat: :heat: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Kalotaxida guyz!!!:up: Makari na hmoun sth thesh sas! Peite mas entupwseis apo to amaxi kai eseis~~!!:) Twra me tis zestes pws ta paei o kinhthras?:heat: :heat: :heat: Δυσκολεύτηκα να συνηθίσω το ηλεκτρονικό γκάζι. Έχω την εντύπωση οτι δεν ανταποκρίνεται γρήγορα αλλά μάλλον φταίω εγώ γιατι δεν του δίνω και πολυ γκαζι... Δεν έχω ξεπεράσει τις 3000 στροφές (τo turbo ενεργοποιείται στις 3500) και το αυτοκίνητο πετάει. Η αίσθηση της 5ης και της 6ης είναι φοβερή. Πήρα μια στροφούλα με 100 και 5η (με το corolla την έπαιρνα με 70 και πολύ καρδιοχτύπι) και το esp βοήθησε όσο έπρεπε. Εντυπωσιάστηκα με την πρίζα στο χώρο αποσκευών και με τους 8 συνολικά αερόσακους. Τα πατάκια όντως με το πρώτο πάτημα γίνονται κάτασπρα αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας. Με στενοχώρησε που τα παράθυρα και η ηλιοροφή δεν κλείνουν αυτόματα με την ενεργοποίηση του συναγερμού. Η ρεζέρβα απλά της πλάκας (αποδεχτό μιας και αυξάνεται ο χώρος αποσκευών) αλλά πλήρης εργαλείων. Η θηκη γυαλιών πρωτότυπη μόνο που δε χωρά τα γυαλιά μου... Η μηχανή: καπάκι απο δω, καπάκι απο κει, καπάκι παραπέρα... Απο ζέστη άστα να πάνε... Μόλις το πήρα απο την αντιπροσωπεία και γύρισα σπίτι (απόσταση 5 λεπτών) άνοιξα μηχανή και με πήρε η λάβα... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Δυσκολεύτηκα να συνηθίσω το ηλεκτρονικό γκάζι. Έχω την εντύπωση οτι δεν ανταποκρίνεται γρήγορα αλλά μάλλον φταίω εγώ γιατι δεν του δίνω και πολυ γκαζι... Δεν έχω ξεπεράσει τις 3000 στροφές (τo turbo ενεργοποιείται στις 3500) και το αυτοκίνητο πετάει. Η αίσθηση της 5ης και της 6ης είναι φοβερή. Πήρα μια στροφούλα με 100 και 5η (με το corolla την έπαιρνα με 70 και πολύ καρδιοχτύπι) και το esp βοήθησε όσο έπρεπε. Εντυπωσιάστηκα με την πρίζα στο χώρο αποσκευών και με τους 8 συνολικά αερόσακους. Τα πατάκια όντως με το πρώτο πάτημα γίνονται κάτασπρα αλλά είναι πολύ καλής ποιότητας. Με στενοχώρησε που τα παράθυρα και η ηλιοροφή δεν κλείνουν αυτόματα με την ενεργοποίηση του συναγερμού. Η ρεζέρβα απλά της πλάκας (αποδεχτό μιας και αυξάνεται ο χώρος αποσκευών) αλλά πλήρης εργαλείων. Η θηκη γυαλιών πρωτότυπη μόνο που δε χωρά τα γυαλιά μου... Η μηχανή: καπάκι απο δω, καπάκι απο κει, καπάκι παραπέρα... Απο ζέστη άστα να πάνε... Μόλις το πήρα απο την αντιπροσωπεία και γύρισα σπίτι (απόσταση 5 λεπτών) άνοιξα μηχανή και με πήρε η λάβα... Auto gia thn priza den to ixera...:blink: Xeroume posa volt einai? Kata poso mporei na ginei kalo strwsimo se enan tetoio kinhthra me enan tetoio kairo?:X Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Να προσθέσω κάτι λίγα, αφού ο iliasandro σχεδόν με κάλυψε. Τα φρένα φαίνονται πολύ δυνατά, αν και δεν έχουν την αίσθηση ακρίβειας που έχουν π.χ. στην 147. Βέβαια ακόμα είναι άστρωτα. Μου άρεσει η ελαφριά μπάσα χροιά που έχει η εξάτμιση, βέβαια ακούγεται λιγότερο απ' ότι στο gti (για μένα καλύτερα). Όσο για το ηλεκτρονικό γκάζι, έγραψα και έγω στο προηγούμενο post μου για κάτι παρόμοιο, αλλά πιστεύω ότι με περισσότερο γκάζι (που ακόμα δεν λέει να το πατήσεις, λόγω στρωσίματος) ο δισταγμός θα είναι ακόμα πιο ανεπαίσθητος. Και το κιβώτιο έχει ωραία σφιχτή αίσθηση χωρίς κραδασμούς, σαφώς καλύτερη από της 147, όχι όμως πως φτάνει και την αίσθηση 'κουμπώματος' του mx5. Ελπίζω ο καιρός να...χαλάσει για λίγες μέρες γιατί το λυπάμαι να το στρώνω με 35 βαθμούς... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Auto gia thn priza den to ixera...:blink: Xeroume posa volt einai? Kata poso mporei na ginei kalo strwsimo se enan tetoio kinhthra me enan tetoio kairo?:X 12 v (σηκώνει μέχρι 120w) ίδια με του αναπτήρα. Μπορεί να γίνει καλό στρώσιμο. Δεν πηγαίνεις στις 3500 αλλά στις 3000 (ώστε να μην ενεργοποιείς το turbo) προσπαθείς να μη βάζεις κλιματισμό (εγώ δεν το αντέχω) και γενικά είσαι πιο συντηρητικός... Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Ελπίζω ο καιρός να...χαλάσει για λίγες μέρες γιατί το λυπάμαι να το στρώνω με 35 βαθμούς... Auto akrivws..!!Einai krima na psinetai kata to strwsimo.. Voltes to vradaki sthn polh pou den exei polu kinhsh einai oti kalutero!! edit: eiste 100% sigouroi oti to turbo energopoihtai meta tis 3500, kai den einai se <<kapoia>> leitourgia sunexeia mazi me ton compressor mexri tis 3500rpm? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aneuthinos Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Μπορεί να γίνει καλό στρώσιμο. Δεν πηγαίνεις στις 3500 αλλά στις 3000 (ώστε να μην ενεργοποιείς το turbo). Άπ΄ότι έχω καταλάβει το turbo δουλέυει και από πιο χαμηλά, και στις 3500 απενεργοποιείται εντελώς ο compressor, και δουλεύει μόνο το turbo. Να και τι λέει η τεχνική αναλύση του evo (τεύχος 41): << Απο τις 2400-2500 rpm και πάνω η Κ03 (turbo) έχει αρχίσει να στροφάρει και ετσι αρχιζει σιγα-σιγα να ανοιγει η βαλβιδα παρακαμψης του μηχανικου υπερσυμπιεστη (compressor), ωστε να μειωθει το ποσοστο συνεισφορας του στην υπερτροφοδοτουμενη λειτουργια, και να προετοιμαστει το εδαφος για τη μηχανικη του απεμπλοκη στις 3500 rpm. >> Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Άπ΄ότι έχω καταλάβει το turbo δουλέυει και από πιο χαμηλά, και στις 3500 απενεργοποιείται εντελώς ο compressor, και δουλεύει μόνο το turbo. Να και τι λέει η τεχνική αναλύση του evo (τεύχος 41): << Απο τις 2400-2500 rpm και πάνω η Κ03 (turbo) έχει αρχίσει να στροφάρει και ετσι αρχιζει σιγα-σιγα να ανοιγει η βαλβιδα παρακαμψης του μηχανικου υπερσυμπιεστη (compressor), ωστε να μειωθει το ποσοστο συνεισφορας του στην υπερτροφοδοτουμενη λειτουργια, και να προετοιμαστει το εδαφος για τη μηχανικη του απεμπλοκη στις 3500 rpm. >> Kati tetoio eixa diavasei kai egw!! Ama isxuei auto tote pali einai kalo na kratas katw apo tis 3500rpm tis strofes alla oxi kai oti menei adranes to turbo.! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Kati tetoio eixa diavasei kai egw!! Ama isxuei auto tote pali einai kalo na kratas katw apo tis 3500rpm tis strofes alla oxi kai oti menei adranes to turbo.! Όντως απο 2500 μέχρι 3500 πρέπει να δουλεύουν μαζί... Τουλάχιστον στις 3000 στροφές δεν έχεις την πλήρη πίεση... (η υπερπλήρωση φτάνει μέχρι τη μέση) Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 To eipa epeidh eipes: Δεν πηγαίνεις στις 3500 αλλά στις 3000 (ώστε να μην ενεργοποιείς το turbo) Afou to eixes up' opsh sou ok!:D TSI paidi mou oxi mlkies!:D :D :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
iliasandro Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 To eipa epeidh eipes: Afou to eixes up' opsh sou ok!:D TSI paidi mou oxi mlkies!:D :D :p Εννοούσα οτι δεν λειτουργεί πλήρως. Αν πατήσεις λίγο γκάζι εκεί περιπου στις 3500 σε κολλάει λίγο στο κάθισμα (αρκετή ώθηση άρα και μεγαλύτερο ζόρισμα στον κινητήρα) Παράθεση http://iliasandro.blogspot.com/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. July 1, 2006 Κοινοποίηση Δημ. July 1, 2006 Απο ζέστη άστα να πάνε... Μόλις το πήρα απο την αντιπροσωπεία και γύρισα σπίτι (απόσταση 5 λεπτών) άνοιξα μηχανή και με πήρε η λάβα... αυτο το παρατηρησα και στο δικο μου(ειναι το GTI ομως)οταν το πηγα απο την αντιπροσωπεια στο σπιτι ειχα παραξενευτει ποσο πολυ ειχε ζεσταθει ο χωρος του κινητηρα αλλα και το καπω και τα φτερα.μετα απο μερικες μερες ομως δεν ξαναζεσταθηκε τοσο πολυ.θα δεις οτι ετσι θα γινει και στο δικο σου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.