dj_aris Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 σας το υπογράφω, η 6η δεν είναι overdrive, αφού τη φορτώνει άνετα το αυτοκίνητο από τις 1500 στροφές κιόλας! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να 'στε καλά! Η V-Power 98 οκτάνια δεν είναι; Πάντως εγώ αυτή του έβαλα κ δουλεύει μια χαρά... 95 nomizw einai.. 98 den fernoun sthn Ellada! Gia dokimase sto epomeno gemisma thn racing! Poso sou pige me to kleidi sto xeri? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 νόμιζα ότι είναι 98. Πάντως πάει μια χαρά. Τελικά έφτασε 24.890€ (μείον 350 που μου έκαναν έκπτωση) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 νόμιζα ότι είναι 98. Πάντως πάει μια χαρά. Ναι 98 είναι. Πότε σου είπαν για αλλαγή λαδιών ( τα πρώτα)? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 στα 7.500 να ελέγξουμε αν θέλει συμπλήρωμα, και αλλαγή στις 15.000 ή στο χρόνο (όποιο έρθει πρώτα). Σέρβις κάθε 2 χρόνια ή 30.000 χλμ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 νόμιζα ότι είναι 98. Πάντως πάει μια χαρά. Τελικά έφτασε 24.890€ (μείον 350 που μου έκαναν έκπτωση)Ναι 98 είναι. Πότε σου είπαν για αλλαγή λαδιών ( τα πρώτα)?ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;) Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια! Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;) Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια! Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες! Bravo re amelidis!!!!Auto akrivws hxera kai egw Lew kai egw... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΑ ΟΧΙ... ;) Η V-power ειναι απλη αμολυβδη βενζινη 95 οκτανιων με την προσθηκη ορισμενων χημικων καθαριστικων! Αυτα τα χημικα ομως σε καμια περιπτωση δεν ανεβαζουν τα οκτανια! Η βενζινη 98 οκτανιων εχει καταργηθει... Αν τα 98 δεν σου κανουν τοτε ανεβαινεις σκαλι και πας για τις 100αρες! όταν λες έχει καταργηθεί... δηλαδή παλιότερα υπήρχε; Και εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλες χώρες; Στο βιβλιαράκι γράφει ότι προτείνεται τουλάχιστον 98, αλλά ότι μπορεί να δουλέψει και με 95 με ελαφρά μειωμένη απόδοση. Πάντως δεν συνιστάται. Η δική μου άποψη είναι ότι, αν δεν επιβαρύνει τον κινητήρα (δηλαδή αν δεν του προκαλεί κάποια ζημιά μακροπρόθεσμα) τότε αυτή θα εξακολουθώ να βάζω. Αν χάνω και 5-10 άλογα δεν έγινε και τίποτα. Μια χαρά πάει κι έτσι! Φυσικά, θα δοκιμάσω να βάλω και κάποια 100άρα για να δω τη διαφορά, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν αξίζει το επιπλέον κόστος (στα πέντε λίτρα άλλο ένα!). Και κάτι άλλο: Ποια 100άρα είναι καλύτερη; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 Ποια 100άρα είναι καλύτερη; Η ανόθευτη !!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας; Διάβασε καλύτερα τα test drive των περιοδικών εδώ γράφονται διάφορα αλλά μόνο δύο έχουν το συγκεκριμένο αυτοκινήτο και ένας εγώ που είχα ένα για 15 ημέρες περίπου. Αν αξίζει τα λεφτά του θέλει πολύ συζύτηση, η προσωπική μου άποψη είναι οτι αξίζει. Αν είσαι σε δίλλημα στο να το πάρεις η όχι πες μου ποιά άλλα αυτοκίνητα έχεις στο μυαλό σου , και αν μπορώ θα σε βοηθήσω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας; Πιστεύω ότι δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση τον κυβισμό. Αν ήταν έτσι, γιατί δεν θέτει κανείς το ερώτημα "αξίζει το RX-8 για 1300άρι;" Η τιμή όχι ότι είναι χαμηλή (για segment C) αλλά είναι λίγο ψηλότερη από τη Γερμανία (όπου παράγεται) με καλύτερο εξοπλισμό όμως (στη Γερμανία δεν έχει climatronic και κάποιες άλλες λεπτομέρειες). Θα έλεγα ότι είναι λογική τιμή, αφού βρίσκεται στα επίπεδα του δίλιτρου ατμοσφαιρικού ανταγωνισμού, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κόστος χρήσης / συντήρησης. ΥΓ: Σκέψου και μια ευχάριστη ακόμα πλευρά: Κοροϊδεύεις το ελληνικό δημόσιο, το οποίο μας κατακλεβει τόσα χρόνια στη φορολόγηση του αυτοκινήτου... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 όταν λες έχει καταργηθεί... δηλαδή παλιότερα υπήρχε; Και εξακολουθεί να υπάρχει σε άλλες χώρες; Στο βιβλιαράκι γράφει ότι προτείνεται τουλάχιστον 98, αλλά ότι μπορεί να δουλέψει και με 95 με ελαφρά μειωμένη απόδοση. Πάντως δεν συνιστάται. Η δική μου άποψη είναι ότι, αν δεν επιβαρύνει τον κινητήρα (δηλαδή αν δεν του προκαλεί κάποια ζημιά μακροπρόθεσμα) τότε αυτή θα εξακολουθώ να βάζω. Αν χάνω και 5-10 άλογα δεν έγινε και τίποτα. Μια χαρά πάει κι έτσι! Φυσικά, θα δοκιμάσω να βάλω και κάποια 100άρα για να δω τη διαφορά, αλλά από εκεί και πέρα νομίζω ότι δεν αξίζει το επιπλέον κόστος (στα πέντε λίτρα άλλο ένα!). Και κάτι άλλο: Ποια 100άρα είναι καλύτερη; Ναι... Παλαιοτερα ειχαμε την Superplus Αμολυβδη (τουλαχιστον για την Shell!) η οποια ηταν αμολυβδη 98 οκτανιων! Πλεον στην Ελλαδα καταργηθηκε αλλα δεν γνωριζω τι γινεται στο εξωτερικο αλλα θα μαθω και θα ενημερωσω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 Ρε παιδιά μπορεί κάποιος να μου πει κάποιες σελίδες να διαβάσω για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο; Κάτι ακόμη, αξίζει τα λεφτά του για 1400άρι; Αν όχι πόσο θα ήταν μια λογική τιμή κατά τη γνώμη σας; Apo periodika:To 4troxoi teuxos Apriliou 2006 (427) To drive teuxos Maiou 2006 (115) Ta exw agorasei kai ta 2. Apo sites: auto-triti.gr(to pio gnwsto elliniko) kai auto-internet.gr(exei arketes dokimes) Twra an axizei ta leuta tou perimene ligous mhnes na doume an tha vgalei provlimata... an den vgalei nomizw axizei kai me to parapanw. @Amelidis sto exwteriko nomizw uparxoun polles xwres pou thn eisagoun @Dj_aris Poia einai h kaluterh venzinh shkwnei terastia suzhthsh, gia auto uparxei kai antistoixo thread.. Den paizei toso rolo h marka(shell,bp..) afou oloi pairnoun apo to idio diulisthrio alla o idiokthths tou ekestote denzinadikou kai poso thelei na ta <arpaxei>. Epishs twra pou to exeis gia strwsimo kalutera vaze 100stara. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. June 6, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2006 Πιστεύω ότι δεν πρέπει να το κρίνουμε με βάση τον κυβισμό. Αν ήταν έτσι, γιατί δεν θέτει κανείς το ερώτημα "αξίζει το RX-8 για 1300άρι;" Η τιμή όχι ότι είναι χαμηλή (για segment C) αλλά είναι λίγο ψηλότερη από τη Γερμανία (όπου παράγεται) με καλύτερο εξοπλισμό όμως (στη Γερμανία δεν έχει climatronic και κάποιες άλλες λεπτομέρειες). Θα έλεγα ότι είναι λογική τιμή, αφού βρίσκεται στα επίπεδα του δίλιτρου ατμοσφαιρικού ανταγωνισμού, με καλύτερες επιδόσεις και χαμηλότερο κόστος χρήσης / συντήρησης. ΥΓ: Σκέψου και μια ευχάριστη ακόμα πλευρά: Κοροϊδεύεις το ελληνικό δημόσιο, το οποίο μας κατακλεβει τόσα χρόνια στη φορολόγηση του αυτοκινήτου... Ποιοα είναι η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 Ναι... Παλαιοτερα ειχαμε την Superplus Αμολυβδη (τουλαχιστον για την Shell!) η οποια ηταν αμολυβδη 98 οκτανιων! Πλεον στην Ελλαδα καταργηθηκε αλλα δεν γνωριζω τι γινεται στο εξωτερικο αλλα θα μαθω και θα ενημερωσω! sto eksoteriko (toulaxisto germania, afstria, italia) pou kikloforousa ta teleftea xronia, iparxei i 91, i 95, kai i 98... oi 100stares einai se liga pratiria kai apo alles markes pou fernoun edo... mono i shell apo tis gnostes eixe ferei molis fetos tin 100ara. vevea tin bioDiesel tin eixan ferei edo kai 3 xronia... to thema einai omos oti den ginontai nothies, kai otan agorazeis 95ara einai 95ara... kai 98 einai 98ara... giafto o kosmos de tha trelenotan gia eisagomenes 100ares (opos edo) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 Ποιοα είναι η διαφορά εξοπλισμού μεταξύ Γερμανίας και Ελλάδας; Έχει 1.350€ λιγότερα με τις ακόλουθες διαφορές: * Έχει Climatic (απλό A/C) αντί για Climatronic * Δεν έχει προβολείς ομίχλης * Δεν έχει Radio-CD ----------------------------------------------------------------------- PS: Κάτι (άσχετο) που ανακάλυψα μόλις χτες: Ενώ έχει 17άρες ζάντες, η ρεζέρβα είναι 18άρα (!!!) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. June 7, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 PS: Κάτι (άσχετο) που ανακάλυψα μόλις χτες: Ενώ έχει 17άρες ζάντες, η ρεζέρβα είναι 18άρα (!!!) :blink: :lol: Μήπως κατα λάθος σου έδωσαν ρεζέρβα από R32?:p Kαλορίζικο! Πριν βιαστείς να αλλάξεις νωρίτερα τα πρώτα λάδια, ρώτα μήπως είναι ειδικής σύνθεσης για τα πρώτα χιλιόμετρα (οπότε θα σου έλεγα να τα κρατήσεις όσο λέει η VW) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 thanxx! Από R32? Μπα, μπορεί να είναι 18άρα η ζάντα αλλά το λάστιχο είναι 125/50!!! Βασικά, δε μου είπαν να αλλάξω γρήγορα τα λάδια. Μου είπαν να πάω να τα κοιτάξουν στις 7.500 και ΑΝ χρειαστεί να συμπληρώσω. Αλλαγή στις 15.000 ή στο χρόνο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. June 7, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 thanxx! Από R32? Μπα, μπορεί να είναι 18άρα η ζάντα αλλά το λάστιχο είναι 125/50!!! Ε και εσύ δεν τα λες όλα από την αρχή:p Βασικά, δε μου είπαν να αλλάξω γρήγορα τα λάδια. Μου είπαν να πάω να τα κοιτάξουν στις 7.500 και ΑΝ χρειαστεί να συμπληρώσω. Αλλαγή στις 15.000 ή στο χρόνο. ΟΚ. Γενικά δεν έχουν νόημα οι πιο συχνές αλλαγές λαδιών (από αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής) εκτός από ελάχιστες ακραίες περιπτώσεις. Μάλιστα έχει βρεθεί ότι στα πρώτα 2.000χλμ. από την αλλαγή λαδιού οι φθορές του κινητήρα είναι αυξημένες, συνεπώς οι συχνότερες αλλαγές λαδιών μπορεί να είναι και αρνητικές για τον κινητήρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 Δεν είναι ειδικής σύνθεσης τα πρώτα λάδια Full synthetic 0/30W είναι, απλά θέλουν παρακολούθηση για τσιμπάει λίγο λαδάκι και αυτό όπως ολοι οι FSI. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 Ναι, πράγματι τσιμπάνε λίγο. Για του λόγου το αληθές, στο βιβλιαράκι γράφει ότι "κάτω από ορισμένες συνθήκες, μπορεί να φτάσει ακόμα και το ένα λίτρο / 1000 χιλιόμετρα, χωρίς αυτό να σημαίνει βλάβη του κινητήρα". Παράλληλα, ως γνωστόν δεν έχει θερμόμετρο (έχει το μπαρόμετρο, το οποίο εκτινάσσεται στο παραμικρό πάτημα). Όμως, έχει ένα λαμπάκι θερμοκρασίας, το οποίο ανάβει πρώτα κίτρινο, οπότε έχεις κάποιο χρόνο μέχρι να ανάψει κόκκινο. Πριν από αυτά βέβαια, θα σου έχει βγάλει προειδοποιητικό μήνυμα να συμπληρώσεις νερό στο ψυγείο... Επίσης, στα μηχανικά μέρη και στο δέσιμο του αμαξώματος, μου είπαν ότι είναι ακριβώς ίδιο με το GTI, με άλλες ρυθμίσεις βέβαια. Εντύπωση μου προκάλεσε και το μονωτικό μέσα από το καπό, ακριβώς στο σημείο που είναι η τουρμπίνα. Μου είπαν ότι το έβαλαν εκεί για να μη χαλάσει το χρώμα από πάνω! Τέλος, δεν ξέρω αν ισχύει σε όλα τα Golf 2006, αλλά το καμπανάκι για τις ζώνες είναι λίαν εκνευριστικό, ενώ μου έδωσε την εντύπωσε ότι δε σταματάει ποτέ... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 το καμπανακι για τις ζωνες ειναι ισως οτι καλητερο εχουν κανει . απλα να φορας ζωνη . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 το καμπανακι για τις ζωνες ειναι ισως οτι καλητερο εχουν κανει . απλα να φορας ζωνη . Δε διαφωνώ καθόλου. Παρατήρησα όμως ότι το belt reminder ενεργοποιείται από τα 20km/h και πάνω. Ας το κάνανε τουλάχιστον στα 40. Ούτε να παρκάρεις δε μπορείς έτσι!!! Πέρα από την πλάκα, πράγματι είναι σωστό. Μάλιστα δίνει +1 βαθμό στο EuroNCAP (όχι ότι με ενδιαφέρει, αλλά κάτι τέτοια τα κυνηγάνε οι εταιρείες...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 7, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2006 Δεν θέλω να σε απογοητεύσω αλλά λαδάκι θα τσιμπάει μέχρι το 20-25000 χλμ το πόσο θα τσιμπάει είναι θέμα ανοχών μετάλλων που είναι διαφορετικές απο μοτέρ σε μοτέρ , anyway το λίτρο/1000χλμ είναι το μέγιστο. Ο γνωστός μου άλλαξε τα λάδια στα 3.500χλμ και είχε τσιμπίσει περίπου 0,5λίτρα. Το μονωτικό σωστά είναι εκεί και ο λόγος που υπάρχει είναι αυτός που σου είπαν. Το καμπανάκι σταματάει μετά απο 2-3 λεπτά. Λίγο σπαστικό είναι το μισο-φλάς γιατί δουλεύει μόνο τρείς φορές και πιστεύω οτι θα έπρεπε να λειτουργεί πέντε για να μην σου δημιουργεί "άγχος". Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.