pro Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Στον venividivici που λεει οτι τα GT θα τρεχουν συνεχεια στο μαστορα γιατι ειναι πολυπλοκα... Στον μαστορη λεει. Να ειμαστε ακριβεις. :ninja: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Και το Gti 10:1 έχει συμπίεση αλλά αυτό δεν έχει προβλήματα. Το Gt γιατί να έχει? Και τελικά τι είναι αυτό που κάνει τον κινητήρα του Gti πολύ καλό ενώ του Gt πουσαρισμένο που θα σπάσει με το πρώτο γκάζι??:!: Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pro Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Και τελικά τι είναι αυτό που κάνει τον κινητήρα του Gti πολύ καλό ενώ του Gt πουσαρισμένο που θα σπάσει με το πρώτο γκάζι??:!: Προφανως, το i Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NeverMind Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Η διαφορερικη μασκα και το πιο "αγριο" look του GTi το κανουν πιο ανθεκτικο... Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 Se merikous mhnes logika tha xeroume:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. May 26, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2006 αλλο η enzo κι αλλο το παλιο vw μην συγκρινετε ανομοια πραγματα. Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. May 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2006 αλλο η enzo κι αλλο το παλιο vw μην συγκρινετε ανομοια πραγματα. ma den einai palio... neo einai! pantos aftoi pou lene oti to amaksi einai skismeno giati exei 10:1 simpiesi (pou einai ipervoli gia turbo) kai sosta to lene, paei na pei oti o kinitiras einai me trelles antoxes kai apistefta ilika. ara poli efkola rixneis tin simpiesi sto 8.5:1 kai tou petas pano alla turbo kai alles eisagoges/eksagoges/trofodosies/intercooler, kai to moter tha doulevei mia xaroula... mi treleneste loipon... peiragmata tou stil made in greece "anatinaction design" klp enoeite oti, oti kai na kanete tha parete to moter sto xeri. vgeite mia evdomada germania, peirakste to se enan sovaro oiko gia VAG, kai de tha parete tipota sto xeri... mono lefta gia venzines na exete... oi anthropoi den einai vlakes pou zitane 8.000euro gia 50hp kai edo sou exoun ta 100hp gia stragalia me 1500euro... oti plironeis pairneis, ta puntoGT pou eskagan to ena meta to allo stous ellinikous dromous dipla mas, den itan elatomatika... itan MADE IN "ferto na matho veltiosi sto amaksi sou"... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
venividivici Δημ. May 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2006 Ok energy θα ειναι απο τα υλίκα που φτιαχνουν και τα μοτερ της f1 δεν ασχολουμαι αλλο ειδη το βελτιωσατε κι ολας καλες κοντρες Παράθεση Ενοικιαζομενα δωμάτια και διαμερίσματα στην παραλία των Μυλων Αργολιδος δέκα λεπτά απο το Ναύπλιο σε προσιτές τιμές. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. May 27, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2006 Στον venividivici που λεει οτι τα GT θα τρεχουν συνεχεια στο μαστορα γιατι ειναι πολυπλοκα...Η Enzo και η Bugati με τα 1000 αλογα τοτε θα περιλαμβανουν και συνεργειο στιν τιμη τους δηλαδη και μονο που σου περασε απο το μυαλο να συγκρινεις δυο μοτερ διαμαντια που δεν σπανε ποτε με κατι μοτερ αστα να πανε τι να πω δηλαδη......:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 Ok energy θα ειναι απο τα υλίκα που φτιαχνουν και τα μοτερ της f1 δεν ασχολουμαι αλλο ειδη το βελτιωσατε κι ολας καλες κοντρες katarxin ego eimai japanakias. episis, den kano kontres me to amaksi, giati exo 1000ara mixani gia afto. kai episis tha sou proteina na min eisai ton akron apo palio VW moter, piges se moter F1... min asxoleise allo, diko sou provlima na mineis se opoia outopia theleis, alla i alitheia einai kapou sti mesi. to sigekrimeno moter me ta sfirilata, eidikes epistroseis klp klp. einai mia poli kali vasi gia tous germanous tuners, pou epanalamvano den einai laiki agora. pigene des ti perilamvanei ena tunarisma ton 8.000euro, kai ela pesmou poso "idio" paramenei to moter... ta metala kai oi antoxes de metriontai se kivika ekatosta opos pithanos na nomizeis... ti paei na pei 1400 kivika de vgazoun 250hp... an tou petakseis pano oti teleioteri exei na epidiksei o klados, tha ta vgalei kai tha kratisoun mia zoi... apla o kataskevastis de mporei na ftiaksei ena aftokinito kai na to xreonei analogos (oste na vgazei kai kerdos)... to oti de thes na asxolitheis allo kai na parameneis stis akrees kai mono idees sou, apo aspro se mavro, apla na stenaxoriesai pou gia sena i zoi einai mono aspro mavro... apla tha sou po oti anamesa se afta ta dio, iparxoun ekatomiria apoxroseis... kai dipla, iparxoun kai ta xromata... emploutise ti zoi sou me pio poliplokes idees, kai isos katalaveis ti leme! :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 υποθετικα παντα . το μοτερ του GT μπορει να μπορει να βγαζει περισότερα αλλογα απο 170 ας πουμεοτι μπορει να βγει εργοστασιακα 220 . ομως τοτε το GTI τι θα το καναν πεταμα και απο καταναλωση θα ανεβενε κατοκορυφα οποτε προτημησαν να το κρατησουν στα 170 ετσι ωστε και οικονομικο να ειναι και το GTi να ειναι ψηλα . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 αλλιως βγαινουν τα αλογα απο εναν 1,400 αρη και αλλιως απο εναν 2,000... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. May 28, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 αλλιως βγαινουν τα αλογα απο εναν 1,400 αρη και αλλιως απο εναν 2,000... Σίγουρα. Για αυτό όμως μπήκε ο κομπρέσσορας ( ο οποίος δεν δίνει επιπλέον άλογα ως max ιπποδύναμη). Το αποτέλεσμα όσον αφορά την ελαστικότητα χαμηλά ( το κύριο πρόβλημα ενός μοτέρ 1400/170ίππων) είναι ό,τι καλύτερο και σίγουρα καλύτερο από του GTI, τηρουμένων των αναλογιών. Το μόνο μειονέκτημα του κινητήρα είναι ότι δεν έχει δύναμη ψηλά. Ενδεικτικά αν διατηρούσε τη ροπή του μέχρι τον κόφτη θα είχε 250 άλογα! Αν αυξηθεί δε η ροπή... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 υποθετικα παντα . το μοτερ του GT μπορει να μπορει να βγαζει περισότερα αλλογα απο 170 ας πουμεοτι μπορει να βγει εργοστασιακα 220 . ομως τοτε το GTI τι θα το καναν πεταμα και απο καταναλωση θα ανεβενε κατοκορυφα οποτε προτημησαν να το κρατησουν στα 170 ετσι ωστε και οικονομικο να ειναι και το GTi να ειναι ψηλα . Aloste kapoioi lene(den xerw an isxuei) oti vgazei gurw sta 185ps kai oti h vw anakoinwse 170 gia to logo pou les(na mhn xtupisei to gti)!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 To θεμα ειναι τι θα γινει αμα κανουν αυτο που εκαναν στον 1400fsi ston 2000 fsi δλδ αμα βαλουν και κομπρεσορα στο GTi Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. May 28, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 28, 2006 Den tha to kanoun.. Auto to susthma exelhxtike gia mikrous kinhthres Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. May 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2006 +1 ston Energy giati an kai japanakias h apopsh tou einai antikimenikh , kai den eimaste mono afto MADE IN "ferto na matho veltiosi sto amaksi sou"... alla oi perissoteroi apo aftous den mathainoun kiolas alla koitane mono na sou ta paroun. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. May 29, 2006 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2006 Δεν τίθεται θέμα εσωτερικού ανταγωνισμού. Το GTi είναι ταχύτερο (+30hp), πιο σπορ (αναρτήσεις) και πιο άγριο (εμφάνιση). Επίσης, για να ενισχυθεί το image του, πρόσφατα απέκτησε συλλεκτική έκδοση με 230hp. Λέγεται δε, ότι το επόμενο GTi (mkVI) θα χρησιμοποιεί TSi μοτέρ. Η ίδια η VW δε θεωρεί ανταγωνιστή του GTi το GT. Αντίθετα, το συγκρίνει με το 2,0FSi (πχ, στην Αγγλία το GT θα αντικαταστήσει το 2,0FSi, το οποίο μέχρι τώρα ονομαζόταν εκεί "GT"). Θυμηθείτε, εξάλλου, τι είχε γίνει και στο παρελθόν. Πχ, στην περίπτωση του mk3, όταν το 1,6 είχε 75hp και μετά κυκλοφόρησε το 1,6 100hp, αυτή η έκδοση ονομάστηκε GT, ενώ το GTi εξακολουθούσε να υφίσταται κανονικά. Γενικά, σαν concept, το GT θυμίζει περισσότερο το mk1 GTi πάντως: λίγα κυβικά-πολλά άλογα-σπορ χαρακτήρας-προσιτή τιμή (λέμε τώρα...). Περί ειδικής ισχύος δε θα τα ξαναπώ: ανατρέξτε στη σελ. 19, post #371# του thread. Και όσο για τις δυνατότητες βελτίωσης θα θυμηθώ ένα παλιό ρητό του χώρου (Auto Express, δεκαετία '70): Γιατί οι Άγγλοι είναι οι καλύτεροι βελτιωτές; Γιατί φτιάχνουν τα χειρότερα μοτέρ... Όλα είναι σχετικά φίλοι μου, το ίδιο και η ανάγκη βελτίωσης. Αλλά σκεφτείτε και κάτι άλλο: Πόσα από τα GTi που βλέπετε στους δρόμους είναι βελτιωμένα; Ή γενικά, ποσα αυτοκίνητα είναι βελτιωμένα (μιλάμε για σοβαρά πράγματα, όχι "τρύπησε η εξάτμιση και έβαλα μια φτηνότερη aftermarket"); Υπάρχει μια -μεγάλη- μερίδα ανθρώπων που θέλει να απολαμβάνει το αυτοκίνητό του όπως είναι. Και σε τελική ανάλυση, τα TSI δεν σχεδιάστηκαν με γνώμωνα τη βελτίωση (όπως κανένα σχεδόν μοτέρ παραγωγής), αλλά την αξιοπιστία, την απόδοση και ακόμα περισσότερο την κατανάλωση (βλ. Nickolas84 posts)... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Λοιπόν, παρέλαβα το αυτοκίνητο το Σάββατο. Κάποια πρώτα συμπεράσματα είναι τα εξής: - Έχει καλή ποιότητα κύλισης, αν και είναι λιγότερο άνετο από τα υπόλοιπα Golf. Παράλληλα, είναι και πιο χαμηλό απ'ότι περίμενα. - Ο κινητήρας (αν και δε θέλω να το πιέσω με μόλις 350 χιλιόμετρα στο οδόμετρο) φαίνεται ότι έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό τη ροπή του. Με 6η και 1500 στροφές, πιέζεις το γκάζι και μετά από μισό δευτερόλεπτο (μέχρι να ανέβει η πίεση) το αυτοκίνητο επιταχύνει θετικά. Όλα αυτά σε ανηφόρα... Γενικά, μου έδωσε την αίσθηση ότι μπορείς να παρακολουθείς άνετα την κίνηση χωρίς να ξεπεράσεις ποτέ τις 2500 στροφές. Μάλλον έτσι εξηγείται και η εργοστασιακή κατανάλωση... Το παραπάνω δείχνει πάντως ότι η 6η δεν είναι σε καμία περίπτωση overdrive, παρότι αρκετά μακριά. - Το trip computer λοιπόν, στους ρυθμούς που περιέγραψα πιο πάνω (οι οποίοι δεν είναι αργοί, είναι οι ρυθμοί κίνησης μιας πόλης), για τα πρώτα 350 χιλιόμετρα έχει δείξει μέση κατανάλωση 9,2 λίτρα. Ασφαλώς δεν έχουν σχέση με τα 7,2 του εργοστασίου, όμως και πάλι αποτελούν λογικό νούμερο. Τώρα, όταν ξυπνήσω τα άλογα -αργότερα- δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει... (Σημ: τα παραπάνω είναι στατιστικά με βενζίνη 98 οκτανίων. Ίσως με καλύτερη να έχει πιο χαμηλή κατανάλωση, αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω προς το παρόν...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tony78 Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Καλοτάξιδο φίλε και καλά χιλιόμετρα:) Παράθεση http://img162.imageshack.us/img162/6629/signatureyf1.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
olympiakos7_69 Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Λοιπόν, παρέλαβα το αυτοκίνητο το Σάββατο. Κάποια πρώτα συμπεράσματα είναι τα εξής: - Έχει καλή ποιότητα κύλισης, αν και είναι λιγότερο άνετο από τα υπόλοιπα Golf. Παράλληλα, είναι και πιο χαμηλό απ'ότι περίμενα. - Ο κινητήρας (αν και δε θέλω να το πιέσω με μόλις 350 χιλιόμετρα στο οδόμετρο) φαίνεται ότι έχει σαν κύριο χαρακτηριστικό τη ροπή του. Με 6η και 1500 στροφές, πιέζεις το γκάζι και μετά από μισό δευτερόλεπτο (μέχρι να ανέβει η πίεση) το αυτοκίνητο επιταχύνει θετικά. Όλα αυτά σε ανηφόρα... Γενικά, μου έδωσε την αίσθηση ότι μπορείς να παρακολουθείς άνετα την κίνηση χωρίς να ξεπεράσεις ποτέ τις 2500 στροφές. Μάλλον έτσι εξηγείται και η εργοστασιακή κατανάλωση... Το παραπάνω δείχνει πάντως ότι η 6η δεν είναι σε καμία περίπτωση overdrive, παρότι αρκετά μακριά. - Το trip computer λοιπόν, στους ρυθμούς που περιέγραψα πιο πάνω (οι οποίοι δεν είναι αργοί, είναι οι ρυθμοί κίνησης μιας πόλης), για τα πρώτα 350 χιλιόμετρα έχει δείξει μέση κατανάλωση 9,2 λίτρα. Ασφαλώς δεν έχουν σχέση με τα 7,2 του εργοστασίου, όμως και πάλι αποτελούν λογικό νούμερο. Τώρα, όταν ξυπνήσω τα άλογα -αργότερα- δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει... (Σημ: τα παραπάνω είναι στατιστικά με βενζίνη 98 οκτανίων. Ίσως με καλύτερη να έχει πιο χαμηλή κατανάλωση, αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω προς το παρόν...) Pou vrikes tetoia venzinh??:blink: H katanalwsh pou dinoun ta periodika ama anoixeis ton kinhthra einai 13l/100km(kamia sxesh me auta pou dinei h etairia).. Na sou pw akoma oti exeis agorasei to gti ths xronias opws vgike meta apo psifoforia tou 4troxoi.. Kai FISIKA me geia sou kai se ZILEUW!!:O :O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Καλοτάξιδο !!! Είναι νωρίς για να βγάλεις συμπεράσματα , δύναμη , κατανάλωση , κ.λ.π. , κάνε πρώτα τα 1500-2000χλμ και μετά θα δείς δύναμη, καταναλώσεις σωστά. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Cloud Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Καλοτάξιδο και όπως είπε ο jtheogr είναι νωρίς για συμπεράσματα αλλά για first look είναι τζάμι το car!!:happy: Αχ... κ γώ ζηλεύω...:O Τελικά είναι 170ps ή 185ps όπως ακούγεται?:worry: Τελικά η 6η είναι overdrive? Παράθεση Life Is Good Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dj_aris Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Ευχαριστώ πολύ παιδιά, να 'στε καλά! Η V-Power 98 οκτάνια δεν είναι; Πάντως εγώ αυτή του έβαλα κ δουλεύει μια χαρά... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jtheogr Δημ. June 5, 2006 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2006 Δεν είναι overdrive h 6η. Για τους ίππους τώρα που λες πολλά έχουν ακουστεί , το μόνο σίγουρο που έχω δεί είναι οτι δυναμομέτρησαν κάποιο GT και έβγαλε 167ps στον τροχό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.