Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Και θα προσθέσω κάτι ακόμα που είχα πει και στην αρχή: το 1986 Lancia Delta S4 (αγωνιστικό Group B για όσους δεν ξέρουν)έβγαζε 460 ίππους από 1,8 λίτρα (ήτοι 255 ίππους στο λίτρο) με τη χρήση turbo+compressor. Μετά από 20 χρόνια βγαίνει ένα αυτοκίνητο παραγωγής που με την ίδια τεχνολογία (+ πολύ καλύτερο management + άμεσο ψεκασμό κτλ) αποδίδει 121 ίππους στο λίτρο (λιγότερο από τα μισά από αγωνιστικό 20ετίας δηλαδή). Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι είναι παράλογη απόδοση (για τη συγκεκριμένη τεχνολογία); Απλά ήταν θέμα χρόνου, και η VW, όπως και να το κάνουμε, έχει το know-how τόσο σε turbo (1,8T) όσο και σε compressor (G40, G60).

 

Πεστα ρε μαγκα!!!

Εγραψες.....!!!:X

Και απλα να προσθεσω κατι απλο, το γεγονος δηλαδη οτι μια εταιρια σαν το VW Group δε θα εθετε ποτε σε αμφισβιτηση την αξιοπιστια της βγαζοντας εναν κινητηρα αμφιβολου αξιοπιστιας,χωρις πριν να τον εχει λιωσει στις δοκιμες (λεγοταν εδω και καιρο και δοκιμαζοταν εδω και πολυ περισοτερο καιρο!!!).Σκεφτειτε απλα τι ζημια θα ειχε ολο το γκρουπ αν αυτος ο κινητηρας και οι μελοντικοι αντιστοιχοι που εξελισουν βγουν off απο νωρις....Μιλαμε για ζημια πολλων εκ. ευρω κατι που οποιαδηποτε εταιρια δεν θελει, και ετσι συνεχιζει προσεκτικα σε καθε της βημα!!!

GT Rulezzzzzz!!!;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

κοιτα αμα το μπλοκ του ειναι ιδιο με το 1400 χωρις καμια ενισχυση τοτε κλαφτα χαραλαμπε.......

 

Το μπλόκ του κινητήρα δεν είναι ίδιο με το απλό 1.400 το ένα ειναι αλουμίνιο το άλλο χυτοσίδηρος ακριβώς για να αντέχει τις μεγαλύτερες καταπονήσεις , και σε άλλα εσωτερικά κομμάτια του κινητήρα υπάρχουν αρκετές διαφοροποιήσεις.

 

Θα ήταν επειικώς απαράδεκτοι οι τεχνικοί τις VW αν έπαιρναν ενα 1.400 κινητήρα των 95ίππων και του κάρφωναν ένα κομπρέσορα και μία τουρμπίνα , αυτά τα έκαναν κάτι συνεργεία βελτιώσεων το 1990 και μετά απο 10-15.000χλμ οι πελάτες έπαιρναν τα μοτέρ στο χέρι.

 

Αυτά

Link to comment
Share on other sites

κοιτα αμα το μπλοκ του ειναι ιδιο με το 1400 χωρις καμια ενισχυση τοτε κλαφτα χαραλαμπε.......

 

και 100 κιλα να βγαλει δεν λεει τιποτα κατι camaro εχω δει οι οποιες εχουν 40 +κιλα αλλα δεν μπορουν να πανε πανω απο 280 αλογα.....

 

To μόνο κοινό του μπλοκ με τα απλά 1400άρια είναι ο κυλινδρισμός...είναι κατασκευασμένος από διαφορετικό υλικό.

 

Μα το Camaro δεν έχει πολύστροφο κινητήρα...αντίθετα εδώ μιλάμε για έναν κινητήρα που ανεβάζει στοκ 7500σαλ.

 

Εdit: jtheogr με πρόλαβες!

 

ΥΓ. Ως γνωστόν ισχύς=ροπήΧστροφές

Link to comment
Share on other sites

Εχετε την παραμικρη εντυπωση οτι ο κινητηρας ενος αγωνιστικου καθαροαιμου αμαξιου θα εχει τις ιδιες αντοχες με τον κινητηρα ενος αμαξιου δρομου ? Αν ναι τοτε μιλαμε για φρουδες ελπιδες.

Οσο για τα "εκτεταμενα τεστ" αλλο ανεκδοτο απο εδω....Εδω το Group VW εβγαλε την νεα Lamborgini Galardo με προβληματικους πισω συνδεσμους και μιλαμε για εκτεταμενα τεστ ? Η μηπως αυτο ηταν κατι που δεν φαινοταν στα τεστ ? Και ολα αυτα σε αμαξι 200.000ε+.....

ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ εκτεταμενα τεστ πια σε καμια εταιρεια παιδες κυριως επειδη καθε χρονο λανσαρουν νεα μοντελα οποτε τετοιου ειδους επιχειρημα ειναι ατοπο + το οτι στα τεστ που κανουν οι εταιρειες δεν "σπανε" τα αμαξια οπως τα ατομα που θα το αγορασουν.

Ειτε ειναι 1.2 , ειτε 1.4 δεν εχει ΤΙΠΟΤΑ να προσφερει τετοιος κινητηρας ( εκτος τα μειωμενα κατα 200-300ε ασφαλιστρα τον χρονο ) αφου σε επιδοσεις θα ειναι παντα χειροτεροι απο ενα 2.0 , θα ειναι παντα πιο πουσαρισμενοι , θα βγαζουν παντα λιγοτερα αλογα απο οτι μπορει ενα 2.0 και θα πιεζονται και περισσοτερο απο ενα 2.0. Ειναι ολα θεμα μαρκετινγκ που δυστυχως η ευτυχως πιανει αφου ολοι κοιτανε απο την μια την τιμη των ασφαλιστρων και απο την αλλη τις ανοητες καταναλωσεις που δινει η VW πραγμα που αποδεικνυουν ολα τα test drive.

Link to comment
Share on other sites

...ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ εκτεταμενα τεστ πια σε καμια εταιρεια παιδες κυριως επειδη καθε χρονο λανσαρουν νεα μοντελα οποτε τετοιου ειδους επιχειρημα ειναι ατοπο ...

 

Διαφωνώ...

Πως το ξέρεις ότι οι εταιρείες δεν κάνουν εκτεταμένα test; Και κυρίως πως το υποστηρίζεις;

Ειδικά για τον κινητήρα του GT πιστεύω ότι αν δεν τον είχαν τεστάρει και ξανατεστάρει, ακόμα και υπό συνθήκες έντονης πίεσης, τότε δεν θα έβγαινε ποτέ στην αγορά για τους λόγους που προαναφέρθησαν (αν είναι αναξιόπιστος αυτό θα αποτελέσει καίριο πλήγμα στη VW)

Link to comment
Share on other sites

Δεν προκειται να κανει και ΜΠΑΜ οποτε κυριο πληγμα δεν υφισταται.

Τωρα αν παθαινει ζημια η VW δικαιως θα φωναζει πως δεν τον δουλευουν καλα οσοι τον εχουν. Εξαλλου το 90% των αγοραστων πιστευω πως θα ειναι πιτσιρικια κατι που βοηθαει στις βλαβες.

Τωρα για το αν γινονται εξαντλητικα τεστ ψαξε να δεις ποσα μοντελα ειτε αποσυρονται καθε χρονο ειτε επισκευαζονται δωρεαν κατω απο τις μυτες μας οταν τους κανουμε service σε μερη που εχουν παρατηρηθει προβληματα.

Link to comment
Share on other sites

Και η εγγύηση που πάει; Μπαμ δεν θα κάνει, αλλά ένας προβληματικός κινητήρας δεν είναι μόνο αυτός που σπάει...

Κατα τ'άλλα δεν με κάλυψες. Με υποθέσεις του τύπου "Θεωρίες συνομωσίας" δεν κάνουμε δουλειά. Ούτε να αποσύρονται μοντέλα κάθε χρόνο έχω δει, ούτε "μυστικές" επισκευές. Αν στις επισκευές συμπεριλαμβάνεις και τις ανακλήσεις, αυτές γίνονταν, γίνονται και θα γίνονται (και όχι μόνο στο χώρο της αυτοκίνησης)

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από dj_aris

Και θα προσθέσω κάτι ακόμα που είχα πει και στην αρχή: το 1986 Lancia Delta S4 (αγωνιστικό Group B για όσους δεν ξέρουν)έβγαζε 460 ίππους από 1,8 λίτρα (ήτοι 255 ίππους στο λίτρο) με τη χρήση turbo+compressor. Μετά από 20 χρόνια βγαίνει ένα αυτοκίνητο παραγωγής που με την ίδια τεχνολογία (+ πολύ καλύτερο management + άμεσο ψεκασμό κτλ) αποδίδει 121 ίππους στο λίτρο (λιγότερο από τα μισά από αγωνιστικό 20ετίας δηλαδή). Εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι είναι παράλογη απόδοση (για τη συγκεκριμένη τεχνολογία); Απλά ήταν θέμα χρόνου, και η VW, όπως και να το κάνουμε, έχει το know-how τόσο σε turbo (1,8T) όσο και σε compressor (G40, G60).

 

 

Πεστα ρε μαγκα!!!

Εγραψες.....!!!

Και απλα να προσθεσω κατι απλο, το γεγονος δηλαδη οτι μια εταιρια σαν το VW Group δε θα εθετε ποτε σε αμφισβιτηση την αξιοπιστια της βγαζοντας εναν κινητηρα αμφιβολου αξιοπιστιας,χωρις πριν να τον εχει λιωσει στις δοκιμες (λεγοταν εδω και καιρο και δοκιμαζοταν εδω και πολυ περισοτερο καιρο!!!).Σκεφτειτε απλα τι ζημια θα ειχε ολο το γκρουπ αν αυτος ο κινητηρας και οι μελοντικοι αντιστοιχοι που εξελισουν βγουν off απο νωρις....Μιλαμε για ζημια πολλων εκ. ευρω κατι που οποιαδηποτε εταιρια δεν θελει, και ετσι συνεχιζει προσεκτικα σε καθε της βημα!!!

GT Rulezzzzzz!!!

Λαθοσ μεγα λαθος και η φορμουλα 1 εχει κινητηρα 2.5 με 700 αλογα αλλα τον αλλαζουν καθε 2 αγωνες γιατι αραγε και συν π.χ. το φιεστα το s1600 εχει 210 αλογα αλλα κανει και 150000 χιλιαδες ευρω οποτε καποιοα διαφορα υπαρχει μεταξυ αγωνιστικων και μαζικης κυκλοφοριας αμαξιων και σιγουρα δεν ειναι η αποδοση των ιππων του κινητηρα.(Θυμαμαι πριν κατι χρονια το subaru wrc σε ενα πιτ στοπ αναμεσα σε καποιεσ ειδικεσ τα ανταλακτικα που του αντικατεστησαν εκαναν περιπου 40 εκατομυρια δραχμες οποτε ειναι νομιζω λιγο παραλογο να συγκρινουμε ανομοια πραγματα)

Παντος ωραιο αμαξακι το gt αλλα μαλλον οταν θα ερχοταν η ωρα να παω ταμειο μαλλον θα επελεγα κατι αλλο

Δώσε στους άλλους αυτό που θέλουν να δούν,και κάντους να πιστέψουν αύτο που βλέπουν.
Link to comment
Share on other sites

Λαθοσ μεγα λαθος και η φορμουλα 1 εχει κινητηρα 2.5 με 700 αλογα αλλα τον αλλαζουν καθε 2 αγωνες γιατι αραγε και συν π.χ. το φιεστα το s1600 εχει 210 αλογα αλλα κανει και 150000 χιλιαδες ευρω οποτε καποιοα διαφορα υπαρχει μεταξυ αγωνιστικων και μαζικης κυκλοφοριας αμαξιων και σιγουρα δεν ειναι η αποδοση των ιππων του κινητηρα.(Θυμαμαι πριν κατι χρονια το subaru wrc σε ενα πιτ στοπ αναμεσα σε καποιεσ ειδικεσ τα ανταλακτικα που του αντικατεστησαν εκαναν περιπου 40 εκατομυρια δραχμες οποτε ειναι νομιζω λιγο παραλογο να συγκρινουμε ανομοια πραγματα)

Παντος ωραιο αμαξακι το gt αλλα μαλλον οταν θα ερχοταν η ωρα να παω ταμειο μαλλον θα επελεγα κατι αλλο

 

Μα αυτό ακριβώς είπα: ότι έχει ΠΟΛΥ χειρότερη απόδοση από ένα αγωνιστικό, δεν το συγκρίνω απευθείας. Όσο για την F1, είναι γνωστό ότι οι περιορισμοί είναι τέτοιοι, που τεχνολογικά οι κινητήρες δεν έχουν να μας πουν και τίποτα. Δεν εφαρμόζουν κάποια τεχνολογία που θα κάνει το "μπαμ" (εξαίρεση οι φημολογούμενες ηλεκτρομαγνητικές βαλβίδες της Renault, που τις ακούμε εδώ και χρόνια). Δηλαδή χρησιμοποιούν σχετικά συμβατικές λύσεις, απλά έχουν θυσιάσει την αξιοπιστία για την απόδοση. Εξάλλου, δεν χρησιμοποιούν turbo. Τη δεκαετία του 80, για όσους θυμούνται, οι κινητήρες της F1 ήταν 1,5λίτρα με 1200 - 1500 ίππους!

 

Τόσο η F1 όσο και τα S1600 είναι ατμοσφαιρικά. Αυτό σημαίνει ότι για να βγάλεις υψηλή απόδοση θυσιάζεις την αξιοπιστία αναγκαστικά, γιατί σκαλίζεις τον ίδιο τον κινητήρα και όχι τα περιφερειακά του (αναπνοή). Ενώ στα turbo, απλά (λέμε τώρα...) αυξάνεις την πίεση και τη διάμετρο. Πιστέψτε με, αν το έπετρεπαν οι κανονισμοί, όλα τα μηχανοκίνητα σπορ θα χρησιμοποιούσαν turbo κινητήρες. Στο WRC ήρθε το '82 και έμεινε. Στην F1 τα βγάλανε μόνο για λόγους ασφαλείας. Ακόμα και η Audi φέτος συμμετέχει στα GT με TDI κινητήρα! (μπορεί να είναι diesel, αλλά το turbo παραμένει turbo!)

 

Η μεγάλη απόδοση σε ένα turbo έρχεται από την μεγάλη τουρμπίνα. Αυτή όμως συνεπάγεται και μεγάλο turbo lag. Κάτι Audi S1 και Peugeot 205 T16 είχαν lag γύρω στο 1 δευτερόλεπτο (ο Juha Kankkunen είπε ότι πάταγε το γκάζι πριν μπει στη στροφή για να φορτώσει στην έξοδο)! Όμως με τη χρήση compressor, το πρόβλημα περιορίζεται, και το αυτοκίνητο είναι γραμμικό και οδηγήσιμο και στις χαμηλές στροφές. Αυτό σημαίνει ότι μπορούμε πλέον να βάλουμε σχεδόν όποιο turbo θέλουμε, άρα η απόδοση εκτοξεύεται.

 

Αντικειμενικά τώρα, τρια πράγματα με προβληματίζουν:

1) η κατανάλωση όταν μπαίνει το turbo (τουλαχιστον μπαίνει αργά - 3500+ σ.α.λ. όπότε στην πόλη είναι συνήθως off, ειδικά αν έχεις τόση ροπή χαμηλά λόγω compressor) και

2) η πίεση του turbo, αν, όπως λέγεται, είναι στο 1,5 bar. Πάντως και σε ένα Passat που έχουμε και δουλεύει στα 0,5-0,8 bar (από τις 1750 σ.α.λ. όμως, δηλαδή πιο συχνά), μετά από 160.000χλμ η τουρμπίνα δεν έχει την παραμικρή ένδειξη φθοράς. Τώρα αν χαλάσει αύριο, αυτό δεν το ξέρω. Πάντως ο TSI έχει ξεκινήσει να σχεδιάζεται από το 2001 (συνέντευξη του επικεφαλής της ομάδας στο EVO Απριλίου), οπότε μάλλον είχαν αρκετό χρόνο για δοκιμές, και δε νομίζω ότι έχουν κάποιο λόγο για να ΜΗΝ τις κάνουν. Αντιθέτως.

3) Κάτι που δε φταίει το αυτοκίνητο: Οι τρεις μήνες αναμονής :down:

 

Πάντως οδήγησα χτες το test drive που έχει η αντιπροσωπεία! Αν και δεν το πίεσα (ήταν μέσα κι ο άλλος), σε ταχύτητες μέχρι 120 που πήγα πάει αέρας! Και χαμηλά έχει και ψαρωτικό ήχο!

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο με τα tests των κινητήρων έχω να πώ το εξής.Ολοι οι κινητήρες πριν βγούν στην μαζική παραγωγή περνούν εξαντλητικά test ειδικά της BMW(το λέω γιατί το έχω δεί ) ο κινητήρας και το σασμάν τεστάρετε εξαντλητικά σε συνθήκες δρόμου και τα μοτέρ τα παίζουν πάνω απο το όριο το στροφών που δίνουν στον καταναλωτή.

 

Για τον συγκεκριμένο κινητήρα τώρα το μόνο που ξέρω είναι τον δοκίμαζαν πάνω απο 6 μήνες και έσπασαν πολλά μοτέρ.

 

Πρίν βγεί οποιοσδήποτε κινητήρας στην παραγωγή υπογράφουν καμιά δεκαριά μηχανικοί αν κινητήρας βγεί προβληματικός να είστε σίγουροι οτι αυτοί πάνε σπίτι τους, οπότε δεν κάνουν καμία υποχώρηση σε θέματα αξιοπιστίας και μάρκετινγκ.

 

Αυτό που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα στην μετέπειτα πορεία του είναι κάποια αστοχία ενός ή περισσοτέρων ελλατωματικών υλικών (φλάντζα , μπιέλα ,βαλβίδα κ.λ.π) ,τα όποια δυστυχώς δεν μπορούν να ελεχθούν εξονυχιστικά στην μαζική παραγωγή.

 

Τώρα ως αναφορά τα αγωνιστικά αυτοκινήτα (εννοώ αυτά που τρέχουν σε αγώνες ) είναι άλλη ιστορία εντελώς και δεν μπορούν να συγκριθούν σε καμία περίπτωση με αυτά της μαζικής παραγωγής.

 

Αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Για να ξεκαθαρίσει λίγο το τοπίο με τα tests των κινητήρων έχω να πώ το εξής.Ολοι οι κινητήρες πριν βγούν στην μαζική παραγωγή περνούν εξαντλητικά test ειδικά της BMW(το λέω γιατί το έχω δεί ) ο κινητήρας και το σασμάν τεστάρετε εξαντλητικά σε συνθήκες δρόμου και τα μοτέρ τα παίζουν πάνω απο το όριο το στροφών που δίνουν στον καταναλωτή.

 

Για τον συγκεκριμένο κινητήρα τώρα το μόνο που ξέρω είναι τον δοκίμαζαν πάνω απο 6 μήνες και έσπασαν πολλά μοτέρ.

 

Πρίν βγεί οποιοσδήποτε κινητήρας στην παραγωγή υπογράφουν καμιά δεκαριά μηχανικοί αν κινητήρας βγεί προβληματικός να είστε σίγουροι οτι αυτοί πάνε σπίτι τους, οπότε δεν κάνουν καμία υποχώρηση σε θέματα αξιοπιστίας και μάρκετινγκ.

 

Αυτό που μπορεί να δημιουργήσει πρόβλημα στον κινητήρα στην μετέπειτα πορεία του είναι κάποια αστοχία ενός ή περισσοτέρων ελλατωματικών υλικών (φλάντζα , μπιέλα ,βαλβίδα κ.λ.π) ,τα όποια δυστυχώς δεν μπορούν να ελεχθούν εξονυχιστικά στην μαζική παραγωγή.

 

Τώρα ως αναφορά τα αγωνιστικά αυτοκινήτα (εννοώ αυτά που τρέχουν σε αγώνες ) είναι άλλη ιστορία εντελώς και δεν μπορούν να συγκριθούν σε καμία περίπτωση με αυτά της μαζικής παραγωγής.

 

Αυτά.

 

+1 :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

αυτο το οπιο ηθελα να επισημανω ειναι οτι ειναι παραλογο να συγκρινουμε κατασκευες γαι rally με αμαξια για καθημερινη χρηση παρολο που μπορει να χρησιμοποιουν την ιδια ιδεα αλλα η υλοποιηση της ειναι εντελως διαφορετικη
Δώσε στους άλλους αυτό που θέλουν να δούν,και κάντους να πιστέψουν αύτο που βλέπουν.
Link to comment
Share on other sites

δεν εχει να λεει αυτο δηλαδη η κεφαλη του skyline ειναι αγωστικη και ομως αντεχει και εγω δεν ξερω τι ειδικα αμα αλλαξει φταντζα και βαλεις της Nismo δεν σπαει στον αιωνα τον απαντα δεν παει να πει κατι αυτο
Link to comment
Share on other sites

αυτο το οπιο ηθελα να επισημανω ειναι οτι ειναι παραλογο να συγκρινουμε κατασκευες γαι rally με αμαξια για καθημερινη χρηση παρολο που μπορει να χρησιμοποιουν την ιδια ιδεα αλλα η υλοποιηση της ειναι εντελως διαφορετικη

 

...συμφωνώ απόλυτα, όμως από την αρχή επισήμανα ότι η σύγκριση γίνεται ΜΟΝΟ στον κινητήρα, όπου απλώς παρατηρούμε ότι η απόδοση του κινητήρα παραγωγής είναι υποπολλαλπάσια του αγωνιστικού 20ετίας. Πάντως, τα σημερινά αγωνιστικά είναι "φιμωμένα" από πλευράς ιπποδύναμης (το περιοριστικό στόμιο των 38mm εμποδίζει τα WRC να αποδόσουν πάνω από 320-330 ίππους), αλλά άσχετα από αυτό, δεν έχουν καμία σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η διαφορά τους όμως οφείλεται περισσότερο σε αναρτήσεις, λάστιχα, ενεργά διαφορικά (που καταργούνται) και πλαίσιο (roll cage=στρεπτική ακαμψία) παρά στον κινητήρα, όπου η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι τα συστήματα ALS - που απενεργοποιούνται στις απλές (ακόμα και τα STi και EVO παραγωγής έχουν σχεδόν 280 ίππους, δηλαδή δεν απέχουν πολύ σε αυτόν τον τομέα από το αγωνιστικό).

 

Η σύγκριση έγινε για να δείξουμε πως η αγωνιστική τεχνολογία μπορεί να περάσει σε ένα όχημα παραγωγής. Εξάλλου, το ίδιο δεν έγινε και με το turbo; Με την τετρακίνηση; Με τα μπλοκέ διαφορικά; Με τον άμεσο ψεκασμό; Με τα διπλά ψαλίδια; Γιατί δηλαδή να μην είναι εφικτό με το TSI;

Link to comment
Share on other sites

...συμφωνώ απόλυτα, όμως από την αρχή επισήμανα ότι η σύγκριση γίνεται ΜΟΝΟ στον κινητήρα, όπου απλώς παρατηρούμε ότι η απόδοση του κινητήρα παραγωγής είναι υποπολλαλπάσια του αγωνιστικού 20ετίας. Πάντως, τα σημερινά αγωνιστικά είναι "φιμωμένα" από πλευράς ιπποδύναμης (το περιοριστικό στόμιο των 38mm εμποδίζει τα WRC να αποδόσουν πάνω από 320-330 ίππους), αλλά άσχετα από αυτό, δεν έχουν καμία σχέση με τα αυτοκίνητα παραγωγής. Η διαφορά τους όμως οφείλεται περισσότερο σε αναρτήσεις, λάστιχα, ενεργά διαφορικά (που καταργούνται) και πλαίσιο (roll cage=στρεπτική ακαμψία) παρά στον κινητήρα, όπου η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι τα συστήματα ALS - που απενεργοποιούνται στις απλές (ακόμα και τα STi και EVO παραγωγής έχουν σχεδόν 280 ίππους, δηλαδή δεν απέχουν πολύ σε αυτόν τον τομέα από το αγωνιστικό).

 

Η σύγκριση έγινε για να δείξουμε πως η αγωνιστική τεχνολογία μπορεί να περάσει σε ένα όχημα παραγωγής. Εξάλλου, το ίδιο δεν έγινε και με το turbo; Με την τετρακίνηση; Με τα μπλοκέ διαφορικά; Με τον άμεσο ψεκασμό; Με τα διπλά ψαλίδια; Γιατί δηλαδή να μην είναι εφικτό με το TSI;

διοτι σε ποιο αγωνιστικο μοτερ μπορει να βασιστει ο Tsi εφοσον ειναι καινουργια πλατφορμα? ενα νεο μοτερ στα πρωτα βηματα με ουσιαστικα μια <καλη >κεφαλη και ενα βαρυ μπλοκ

Link to comment
Share on other sites

διοτι σε ποιο αγωνιστικο μοτερ μπορει να βασιστει ο Tsi εφοσον ειναι καινουργια πλατφορμα? ενα νεο μοτερ στα πρωτα βηματα με ουσιαστικα μια <καλη >κεφαλη και ενα βαρυ μπλοκ

 

Σε κανένα! Διότι οι κανονισμοί αυτή τη στιγμή δε θα επέτρεπαν τη χρήση μιας τέτοιας τεχνολογίας. Βασίζεται λοιπόν σε ένα μοτέρ παραγωγής (1,4 FSI με αρκετές όμως τροποποιήσεις) με τεχνολογία από το Gruppo Fiat της δεκαετίας του 80! Δε νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Εξάλλου και τα πρώτα quattro ήταν Audi, αλλά τα αντίστοιχα συστήματα παραγωγής της Subaru & Mitsubishi είναι σαφώς ανώτερα σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

Σε κανένα! Διότι οι κανονισμοί αυτή τη στιγμή δε θα επέτρεπαν τη χρήση μιας τέτοιας τεχνολογίας. Βασίζεται λοιπόν σε ένα μοτέρ παραγωγής (1,4 FSI με αρκετές όμως τροποποιήσεις) με τεχνολογία από το Gruppo Fiat της δεκαετίας του 80! Δε νομίζω να έχει κανείς πρόβλημα με αυτό. Εξάλλου και τα πρώτα quattro ήταν Audi, αλλά τα αντίστοιχα συστήματα παραγωγής της Subaru & Mitsubishi είναι σαφώς ανώτερα σήμερα.

εφοσον εχεις αλλαξει μπλοκ και κεφαλη παυεις να λες οτι παταει καπου ειναι ενα νεο μοτερ αλλα μαλλον για τα ματια του κοσμου τον λεει οτι εχει κοινα στοιχεια με τον απλο 1.4 :)

Link to comment
Share on other sites

εφοσον εχεις αλλαξει μπλοκ και κεφαλη παυεις να λες οτι παταει καπου ειναι ενα νεο μοτερ αλλα μαλλον για τα ματια του κοσμου τον λεει οτι εχει κοινα στοιχεια με τον απλο 1.4 :)

 

Δεν έχουν αλλάξει μπλοκ, έχουν αλλάξει τα υλικά κατασκευής του μπλοκ. Ούτε κεφαλή έχουν αλλάξει. Έβαλαν πιο ισχυρά και ακριβή μπεκ. Πάντως όχι ότι έχει καμία σημασία αν τελικά είναι το ίδιο μοτέρ ή όχι...

Link to comment
Share on other sites

Το PuntoGT αφησε ιστορια σαν κινουμενος ταφος, αδικο παραδειγμα.

Οσο για τον κοφτη η Opel για ενα περιεργο λογο περιοριζει ηλεκτρονικα την τελικη του Astra H 1.8 στα 200χλ/ω πραγμα που δεν καταλαβαινουν πολλα περιοδικα του χωρου ξενα και Ελληνικα εφοσον η 5η δεν ανεβαινει πανω απο τις 5.900rpm. Ετσι βγαζοντας τον περιορισμο αυτο το αυτοκινητο χτυπαει 215 στις 6.400rpm πραγμα που δεν με χαλασε καθολου ( Το κοντερ κοκκινιζει μετα τις 6.500rpm ).

Αν καθεσαι και κοιτας οτι αυτο το αμαξι φτανει τα 240 αλογα μαλλον δεν χρειαζεσαι εγγυηση αφου στραφι θα παει.

Αν δεν κανω λαθος ο κοφτης της 5ης ταχυτητας στo Astra εχει μπει, οχι για να περιοριστει η τελικη του ταχυτητα η να προστατευτει το μοτερ, αλλα για την προστασια του συστηματος μεταδοσης! (σασμαν -συγκεκριμενα γραναζι 5ης, διαφορικο!)

 

Δεν νομιζω οτι ειναι οτι σοφοτερο η καταργηση αυτου του κοφτη! Μαλλον στην Οπελ θα ξερουν καλυτερα απο εσενα, εμενα και τα περιοδικο τον λογο για τον οποιο υπαρχει! ;)

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνουμε και μερικές συγκρίσεις!

 

Golf GT 1,4 (170ps)VS Impreza WRX 2,5 (230ps)

 

Σύμφωνα με τους 4Τροχούς που κυκλοφορούν το GT έχει ~160 άλογα στον τροχό ενώ το Impreza ~190! Η διαφορά δλδ είναι σημαντική αλλά όχι χαωτική...κάθε άλλο!Αν πιστέψουμε δε τους βελτιωτές με ένα τσίπωμα το GT πρέπει να πλησιάζει τα άλογα του WRX στον τροχό.

 

Ρεπρίζ:

3η 30-50 WRX 2,5 GT 2.4

4η 40-60 WRX 3,6 GT 2,8 (!)

5η 50-70 WRX 5,2 GT 3,7

 

To GT είναι 6τάχυτο βέβαια έναντι του 5τάχυτου Impreza όμως έχει πιο μακρυά 3η ενώ 4ες και 5ες βγάζει 10χλμ. λιγότερα από το Impreza.

 

To GT είναι ένα πολύ πουσαρισμένο (με εργοστασιακά δεδομένα) 1,4 συνεπώς θα έπρεπε στις χαμηλές στροφές να είναι "τάφος". Αντίθετα το WRX έχει πολλά κυβικά (2500κ.εκ.) και ένα light τούρμπο το οποίο είναι ό,τι καλύτερο (για τούρμπο) όσον αφορά την απόκριση χαμηλά.

Το GT όμως με τον κομπρέσσορα όχι απλά κοντράρει το WRX αλλά είναι μπροστά!

 

Τί να πω...respect!

 

ΥΓ. Σε όλες τις υπόλοιπες δοκιμασίες επιδόσεων βέβαια το WRX είναι μπροστά μιας και έχει μεγαλύτερες τιμές ροπής/ισχύος. Τα ανωτέρω όμως δίνουν τα πλεονεκτήματα της χρήσης κομπρέσσορα χαμηλά!

Link to comment
Share on other sites

Για να κάνουμε και μερικές συγκρίσεις!

 

Golf GT 1,4 (170ps)VS Impreza WRX 2,5 (230ps)

 

 

poios ksanairthe?????? :lol:

 

 

kala, peri quatro den ekana sxolia... alla re paidia... ti sigrinete???

poso xronon eiste kai ti simenei sigrisi?

 

stin eftheia sto 0-100 kai sta repriz???

 

exete akousi tin ekfrasi, oso patas gazi pano sti strofi toso to subaru menei sto dromo?... kserete ti lene gia ta mikra mprosthokinita pou exoun tis treles ipodinameis?... "min anevasei poli piesi to trurbo giati tha psaxneis mouri kai dromo!...

 

TI NA SIGRINOUME????

 

se ligo tha mou peite...oti to golf einai kalitero apo to impreza giati exei pio omorfo simataki!!!!

 

dax... kalo tha einai to golf GT... mexri ekei!... einai ena grigoro amaksi polis... mi to sigrinete me spor kai agonistika... edo ena focus ST ta vriskei skoura me to impreza... to golf GT tha koitaksoume?

 

simfono apolita ton filo me to yugo turbo... ELEOS!

 

:p:lol::lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...