popolaros Δημ. March 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 γιατι μετα δεν βγαζει προβληματα???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 συγνωμη το 1.4 χτυπαει καθολου overboost? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 23, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 O 1.8T ποτέ δεν έβγαλε κάποιο "χοντρό" δομικό πρόβλημα (πχ. μπιέλες κλπ.) Αυτό που μόνιμα χαλούσε νομίζω ήταν ο αισθητήρας MAF. Eάν του έβαζες πρόγραμμα βέβαια άλλαζε η ιστορία. Ο κινητήρας αυτός καθε αυτός πάλι δεν έβγαζε πρόβλημα, αλλά οι τουρμπίνες και άλλα περιφερειακά χαλούσαν εύκολα. Ο 1,8Τ είναι ένας πολύ "ovebuild" κινητήρας, δηλαδή αντέχει πολύ περισσότερα άλογα. Ο 225 πχ. πουσάρεται μέχρι τα 400 άλογα διατηρώντας στοκ το μοτέρ, απλά βάζοντας μεγαλύτερη τουρμπίνα, ιντερκούλερ και πρόγραμμα. Με λίγα λόγια, εφόσον δε γίνει λάθος στο μείγμα, το να σπάσει ο 1,8Τ είναι σχεδόν αδύνατο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. March 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 σωστα τα λεει ο Νικολας (αντε ρε χαμενε σε κανα meeting θα ερθεις???) ο 18Τ ειναι πολυδουλεμενο μοτερ, κι αν εχει παρουσιασει προβληματα ειναι επειδη καποιοι θερμοκεφαλοι δεν τον χρησιμοποιουν σωστα. εντωμεταξυ αν και δεν ειμαι φιλογερμανος αυτο το μοτερακι πολυ με αρεσει! Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. March 23, 2006 Author Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 σωστα τα λεει ο Νικολας (αντε ρε χαμενε σε κανα meeting θα ερθεις???) ο 18Τ ειναι πολυδουλεμενο μοτερ, κι αν εχει παρουσιασει προβληματα ειναι επειδη καποιοι θερμοκεφαλοι δεν τον χρησιμοποιουν σωστα. εντωμεταξυ αν και δεν ειμαι φιλογερμανος αυτο το μοτερακι πολυ με αρεσει! Sorry ρε συ... αλλά εμείς δεν έχουμε απεργία, τουλάχιστον όχι οι κλινικές μου. Θα προσπαθήσω να έρθω στο επόμενο meeting.:O Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
robin Δημ. March 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 Σημερα το autocar το εχει δομικη!Του δινει 0-100 7,6sec,Τελικη 220km/h και μεση καταναλωση 13lt. Κατα την γνωμη μου αν κερδισει το στοιχημα της αξιοπιστιας θα ειναι απο τις καλυτερες επιλογες παρα την καπως αλμυρη τιμη του. Παρολο που ειμαι οπελακιας πρεπει να παραδεχτω πως το γουσταρω!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Snooper_ Δημ. March 23, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 23, 2006 Σε παρουσίαση του GT στο myworld.gr αναφέρεται: 0-100 σε 8'' και τελική 220χλμ. Για την κατανάλωση λέει συγκεκριμένα: Το θέμα φυσικά είναι η ανάλογη κατανάλωση που κυμάνθηκε σε μια μέση τιμή των 13.7 λίτρων/ 100 χλμ/ώρα που συνδυάστηκε με γρήγορη μικτή χρήση αλλά και επίσκεψη στην πίστα των Μεγάρων όπου φυσιολογικά η τιμή εκτοξεύτηκε στα 17 λίτρα/100 χλμ.. Θεωρητικά η μέση κατανάλωση στον κύκλο πόλης είναι 9.6 λίτρα/100 χλμ αλλά περιμένετε μέχρι να το οδηγήσουμε για περισσότερο χρονικό διάστημα ώστε να έχουμε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Τι μπορει να ξερει ενας μηχανικος της Opel η της Seat για ενα μοτερ της VW τοσο συγχρονο σαν το 1,4TSI... ?!?! Ενα μοτερ το οποιο φυσικα δεν εχει δει καν απο κοντα, χωρις φυσικα να μιλαμε για ελεγχο του ιδιου του κινητηρα?!?! Αερολογιες οπως ανεφερε καποιος λιγο ποιο πανω.... Σε οτι αφορα την λειτουργια του μοτερ αυτη εχει ως εξης: Απο τις 0(800)-3500 rpms ο κινητηρας υπερτροφοδοτειται απο τον κομπρεσορα ενω το turbo δεν εχει μπει ακομα στο παιχνιδι... Αυτο γινεται για να μην ειναι "ψοφιο" το μοτερ στις χαμηλες στροφες και να εξαληφθει το turbo lag! Απο τις 3500 rpms μεχρι τον κοφτη ο κομπρεσορας απομονωνεται απο τον κινητηρα μεσω του συμπλεκτη που ενεφερε ο Νικολας και ξεκιναει το παιχνδι του το turbo... Επομενως το μοτερ αυτο δεν ειναι πιο πουσαρισμενο απο το 1,8Τ ασχετως κυβικων... Τα σωθικα του λογικα (δεν γνωριζω ακομα!) δεν εχουν καποια σχεση με αυτα των απλων 1,4! Προφανως ειναι πιο ενισχυμενα... Οσο για τις καταναλωσεις ειναι παρα πολυ καλα, αν ισχυουν οι τιμες των περιοδικων! Η 147 μου εχει σε μικτο κυκλο 11 λιτρα/100χλμ! Θα πουλησει σαν ζεστο ψωμακι... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Amelidis τι δουλεια κανεις ? Τι μπορει να ξερει ο τεχνικος της SEAT δλδ του Group VW ?????? Σοβαρολογεις ??? Εσυ μιλας με βαση οτι εχεις διαβασει απο περιοδικα και σελιδες στο ιντερνετ και ξερεις περισσοτερα απο 3 μηχανικους ??? ΑΒΥΣΣΟΣ..... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 ρε συ αμελιδη ομως, οταν ενα μοτερ λειτουργει υπερτροφοδοτουμενο (εστω και με μηχανικο υπερτροφοδοτη) απο το ρελαντι δεν ζοριζεται πιο πολυ? ο κομπρεσορας δεν το κουραζει το μοτερ? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Χωρίς να θέλω να τσακωθώ με κανέναν θέλω πω και εγώ κάτι:p Γιατί ο κινητήρας είναι πουσαρισμένος επειδή έχει 170ps από 1,4lt? Αν θέλουμε να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης με άλλους κινητήρες μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα ps/lt (όπως έχουν πει και άλλοι) για να δούμε το πόσο πουσαρισμένος είναι. Οπότε για τον 1,4 έχουμε 121,4 ps/lt. Για τον θρυλικό 1,8Τ έχουμε 125 ps/lt. Για τον κινητήρα του Opel Astra OPC (2,0lt) έχουμε 120 ps/lt. Ακόμα η Opel παρουσίασε εναν 1,6Τ με 180 ps που μπαίνει στο Meriva OPC και μάλλον και στο Corsa OPC που μας δίνει 112,5 ps/lt. Οπότε έτσι δεν φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα, θεωρώντας βέβαια οτι ο κινητήρας είναι ενισχυμένος(αποκλείεται να μην είναι) και δεν πήραν απλώς τον 1,4 των 90 ps και του βάλανε ένα turbo. Ακόμα ο 1,8Τ αναβαθμίστηκε 2-3 φορές όταν κυκλοφορούσε. Τώρα αν θα έχει πρόβλημα στην πράξη μόνο ο χρόνος πιστεύω θα δείξει. Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Φοιτητης ειμαι... Οτι λεω, δεν τα στηριζω στην εμπειρια μου αλλα ουτε και σε αυτα που γραφουν τα περιοδικα! Οσο για τον τεχνικο του ομιλου VAG εξακολουθω να πιστευω οτι δεν μπορει να γνωριζει πολλα! Δεν εχω φορεθει σε καποιο SEAT το συγκεκριμενο μοτερ... Οταν γινει αυτο, οταν παρακολουθησει τα σεμιναρια της SEAT (αν και σε αυτα πηγαινουν μονο οι αρχιμηχανικοι!) τοτε τα ξαναλεμε... Παντως λεω να επιστευτω περισσοτερο τους μηχανικους της VW που σχεδιασαν, εξελιξαν και δημιουργησαν αυτον τον κινητηρα απο τον μαστρο-Μητσο της SEAT (και τον καθε μαστροΧΧΧΧ, για να μην παρεξηγηθω!!) Τετοια εγχειρηματα δεν γινονται στην τυχη... Εχουν προηγηθει ερευνες και εργαστηριακες μελετες πρωτου βγει στην παραγωγη ενα τετοιο μοτερ! 7020029 Πραγματι ενας κομπρεσορας επιβαρυνει τον κινητηρα μιας και ειναι δεμενος με τον στροφαλοφορο αξονα! Για την ακριβεια μπορει να "κοψει" εως και 20% απο την ιπποδυναμη... ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ομως αυξανει την ιπποδυναμη εως και 46%! Ετσι λοιπον εχοντας ενα κομπρεσορα χανουμε 20% της ιπποδυναμης για να λειτουργηση αλλα απο την λειτουργια του κερδιζουμε περιπου 46% ιπποδυναμης... Αν κανεις τα μαθηματικα θα δεις οτι βγαινεις κερδισμενος απο την χρηση του! ;) Ασε που στο συγκεκριμενο μοτερ επειδη ακριβως απομονωνεται εντελως οταν μπαινει το turbo δεν εχεις απωλειες στις ψηλες στροφες!! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
HellasVagabond Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 "Φοιτητης ειμαι... Οτι λεω, δεν τα στηριζω στην εμπειρια μου αλλα ουτε και σε αυτα που γραφουν τα περιοδικα! Οσο για τον τεχνικο του ομιλου VAG εξακολουθω να πιστευω οτι δεν μπορει να γνωριζει πολλα! Δεν εχω φορεθει σε καποιο SEAT το συγκεκριμενο μοτερ... Οταν γινει αυτο, οταν παρακολουθησει τα σεμιναρια της SEAT (αν και σε αυτα πηγαινουν μονο οι αρχιμηχανικοι!) τοτε τα ξαναλεμε... Παντως λεω να επιστευτω περισσοτερο τους μηχανικους της VW που σχεδιασαν, εξελιξαν και δημιουργησαν αυτον τον κινητηρα απο τον μαστρο-Μητσο της SEAT (και τον καθε μαστροΧΧΧΧ, για να μην παρεξηγηθω!!)" Αν δεν τα στηριζεις ουτε σε πειρα αλλα και ουτε σε οτι εχεις διαβασει που τα στηριζεις και λες οσα λες ? Απλη λογικη ? Τυχαινει ο 1 απο τους 3 να ειναι αρχιμηχανικος στην SEAT και δεν ειναι κανενας μαστρο-μητσος...Και να ηταν ομως τωρα ενας φοιτητης να εχει μεγαλυτερες γνωσεις πανω στο αντικειμενο μαλλον ατοπο ειναι απο οποιαδηποτε οπτικη γωνια και να το δει κανεις. " Εχουν προηγηθει ερευνες και εργαστηριακες μελετες πρωτου βγει στην παραγωγη ενα τετοιο μοτερ! " Αυτο το αμαξι , μοτερ ειχε 1 μονο σκοπο....Την χαμηλη καταναλωση... Τωρα το αν θα παρουσιασει προβλημα η οχι δεν εχει να κανει με ποσο τεστ του εχουν κανει...Με αυτη την λογικη και η σειρα RX πριν το RX8 ειχε ΤΕΡΑΣΤΙΑ προβληματα με τον κινητηρα Wankel ακομα και μια δεκαετια μετα την πρωτη του εμφανηση αλλα κυκλοφορουσε κανονικα..Το Audi TT ειχε προβλημα με τα κρατηματα του αλλα κυκλοφορησε κανονικα...Το Rx8 ειχε κινδυνο αναφλεξης στο ντεποζιτο της βενζινης αλλα και αυτο κυκλοφορησε κανονικα. Και τελος η νεα lamborgini Galardo αποσυρθηκε γιατι παρουσιαστηκε προβλημα στους συνδεσμους της αναρτησης....ΟΛΑ τα παραπανω αυτοκινητα εκτος απο το οτι ειναι αρκετα πιο ακριβα μελετηθηκαν πολυ καλα πριν βγουν στην αγορα και ομως βγαλανε πολλα προβληματα....Ειδικα ενα αμαξι της ταξεως της Gallardo δεν δικαιολογει τετοιο προβλημα και ειναι και απο το Group VAG το οποιο εμπιστευεσαι τοσο πολυ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mitsos106 Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 "Παντως λεω να επιστευτω περισσοτερο τους μηχανικους της VW που σχεδιασαν, εξελιξαν και δημιουργησαν αυτον τον κινητηρα απο τον μαστρο-Μητσο της SEAT :p Γιατί, εγώ που είμαι μαστρο Μήτσος, δεν έχω καμιά αξία εδώ μέσα;:p :lol: :lol: Σοβαρά τώρα, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Κανείς δεν είπε οτι οι μηχανές δεν είναι δοκιμασμένες, ούτε καμιά εταιρία θέλει να βγεί σκάρτο το προϊόν της. Αλλά όλα στο δρόμο φαίνονται. Κι ό,τι λέω, τα στηρίζω και στην εμπειρία μου. Όταν δούλευα στη Jaguar (1998-2001) παρουσιάστηκε το S-Type το οποίο είχε αποσπάσει διθυρραμβικές κριτικές πριν κυκλοφορήσει. Όταν κάναμε τα πρώτα σεμινάρια, διαπιστώσαμε οτι ελάχιστα τμήματα ήταν αυθεντικά Jaguar (πράγμα πολύ συνηθισμένο και λογικό στις μέρες μας, το κόστος είναι πάνω από όλα). Είδαμε λοιπόν, μηχανικά μέρη Ford, Fiat, VW-Audi και Toyota. Ένας συνάδελφος, ο οποίος δούλευε πάνω από 25 χρόνια στη Jaguar είπε στον Άγγλο που μας έκανε το μάθημα οτι θεωρεί πως το μοντέλο θα χει πολλά προβλήματα κι οτι δεν τον πείθει το όλο δέσιμο. Ο Άγγλος είπε οτι έχουν γίνει εξαντλητικές δοκιμές. Και, ώ του θαύματος, σε 2-3 μήνες άρχισαν να συρρέουν σωρηδόν οι βλάβες... Οι παιδικές αρρώστιες που έλεγα παραπάνω... Δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά του συγκεκριμάνου μοντέλου. Ας μη βγάζουμε συμπεράσματα με την πρώτη όμως :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Σε οτι αφορα την λειτουργια του μοτερ αυτη εχει ως εξης: Απο τις 0(800)-3500 rpms ο κινητηρας υπερτροφοδοτειται απο τον κομπρεσορα ενω το turbo δεν εχει μπει ακομα στο παιχνιδι... Αυτο γινεται για να μην ειναι "ψοφιο" το μοτερ στις χαμηλες στροφες και να εξαληφθει το turbo lag! Απο τις 3500 rpms μεχρι τον κοφτη ο κομπρεσορας απομονωνεται απο τον κινητηρα μεσω του συμπλεκτη που ενεφερε ο Νικολας και ξεκιναει το παιχνδι του το turbo... Μία μικρή διόρθωση όσον αφορά τη λειτουργία του κινητήρα Αμελίδη : υπάρχει συγκεκριμένο φάσμα στροφών (δεν θυμάμαι λεπτομέρειες) όπου κομπρέσσορας και τουρμπίνα δουλέυουν ταυτόχρονα. Αυτό γίνεται μέχρι να σπουλάρει η τουρμπίνα. Μετά από αυτό το φάσμα απομονώνεται πλέον τελείως ο κομπρέσσορας και δουλεύει μόνο η τουρμπίνα.;) Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
7020029 Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 αμελιδη δε με καταλαβες ακριβως τι εννοω: δεν εννοουσα οτι ενας κομπρεσσορας θα κοψει ιπποδυναμη. εννοουσα οτι ενα μοτερ το οποιο απο το ρελαντι μεχρι τον κοφτη (στην αρχη με εναν κομπρεσορα, μετα απο οτι ειπε ο τζονυπατρινιος και με τα δυο και μεχρι τον κοφτη με την τουρμπινα) πηγαινει υπερτροφοδοτουμενο νομιζω θα κουραζεται και θα φθειρεται παραπανω απο οτι ενα μοτερ το οποιο τουρμπιζει στις 3500 και μεχρι εκεινο το φασμα απλα θα δουλευει σε χαμηλη συμπιεση, αλλα σαφεστατα ατουρμπιστο!καταλαβες? Παράθεση Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT http://www.cardomain.com/ride/2667388 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 δεν με συγκινει μα καθολου......... προσωπικα το θεωρω ενα τρκ μαρκετινγκ της VW για να κλεινει τις τρυπες των τιμων αναμεσα στα μοντελα της......... γεμιζουν γεμιζουν με μοντελα την αγορα και μετα δεν ξερουν πως να τα πουλησουν....... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 ΣΕ ΤΙ ΠΙΕΣΗ ΔΟΥΛΕΥΕΙ Ο 1.4 ?????????? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Tna Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Απορώ κάποιοι εδώ μέσα πως μπορούν και πιστεύουν πως μπορούν να κρίνουν ή να κατακρίνουν έναν κινητήρα που δεν τον έχουν δει ποτέ τους , δεν τον έχει δουλέψει κανένας και δεν ξέρουν κανέναν που τον έχει χρησιμοποιήσει. Κάνετε όλοι σας εικασίες χωρίς καμία βάση . Κάποιος λέει τι του είπαν οι μηχανικοί στην OPEL Και στην SEAT , οι οποίοι ουδόλως γνωρίζουν από την νέα τεχνολογία και χωρίς να τους ξέρω κάνω την εκτίμηση (Μόνο από την εμπειρία μου από μηχανικούς και μπορεί να κάνω λάθος) πως δεν είναι απόφοιτοι ανώτατης εκπαίδευσης αφου μπορούν να κάνουν "εκτίμηση" προβληματικής συμπεριφοράς σε έναν κινητήρα που δεν τον έχουν δει ποτέ τους. Οι "μηχανικοί" σε συνεργεία , που κατέχουν τον λανθασμένα τον τίτλο του μηχανικού γιατί μηχανικός θεωρείται ο απόφοιτος πολυτεχνικής σχολής , συνήθως γνωρίζουν επί της επισκευής (που τους έχει υποδειχθεί ο τρόπος από το εργοστάσιο)και όχι επί της σχεδίασης ενός κινητήρα. Αν γνώριζαν επί της σχεδίασης τότε θα μπορούσαν να εκτιμήσουν για το ενδεχόμενο καλής ή κακής συμπεριφοράς. Αλλά τότε μάλλον (και όχι σίγουρα γιατι δεν ξέρεις πως τα φέρνει η ζωή) δεν θα ήταν απλά "μηχανικοί" σε κάποιο συνεργειο.. Αφήστε λοιπόν τις εκτιμήσεις που πολλές φορές στο παρελθόν έχουν κάνει τις πατάτες τους και ας περιμένουμε να δουμε ιδίοις όμασι το GT. Ο κινητήρας έχει υιοθετήσει αυτό που κάποτε λέγαμε "Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει ένας compressor χαμηλά και ένα turbo μεσαία και ατμόμσφαιρα ψηλά" Μπορεί να βγεί προβληματικός μπορεί και όχι . Δεν έχουμε καμία εγγύηση για την σταθερότητα του. Όμως οι άνθρωποι στην VW είναι τόσο σίγουροι για την τεχνολογία του που σε 6 μήνες θα παρουσιάσουν και τον 1.2 TSI ... Προφανώς λοιπόν έχουν γίνει πολλές δοκιμές και προχωράνε την τεχνολογία και μικρότερης χωρητικότητας κινητήρες που θα έχουν μεγαλύτερη απήχηση και μεγαλύτερο εύρος αγοραστικού κοινού. Επίσης το θέμα δεν είναι κάποια κόντρα για να υπερασπίζεται κάποιος το ένα ή το άλλο τόσο σθεναρά ... Όσοι δεν "γουστάρουν" το αυτοκίνητο μπορούν να κοιτάξουν άλλες λύσεις. ΆΛλοι έχουν μπει ήδη στο τρυπάκι να το κατακρίνουν γιατί προσπαθούν να επιβεβαιωθούν για τις δικές τους , πιθανά διαφορετικές επιλογές ώστε να πεισθούν πως κάναν την καλύτερη επιλογή. Χαλαρώστε ... Παράθεση Ας επιχειρήσουμε... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ALEXO Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 δεν με συγκινει μα καθολου......... προσωπικα το θεωρω ενα τρκ μαρκετινγκ της VW για να κλεινει τις τρυπες των τιμων αναμεσα στα μοντελα της......... γεμιζουν γεμιζουν με μοντελα την αγορα και μετα δεν ξερουν πως να τα πουλησουν....... Δηλαδη θεωρεις τον συγκεκριμενο κινητηρα τρικ?Γιατι εμενα μου φαινεται μια αξιολογη κινηση απο την VW.Απλα διαφωνω λιγο με την τοποθετηση του εν λογω κινητηρα στο GOLF γιατι πιστευω οτι καποιος θα προτιμησει το gti.ΔΕν θελω να δημιουργησω κοντρα,απλα επειδη εχω παρακολουθηση τις αποψεις σου στο forum,συμφωνω και μ αρεσει η αποψη σου,προσπαθω να καταλαβω τι δεν σου αρεσει...Φιλικα παντα:) Παράθεση The greatest thing you 'll ever learn,is just to love and be loved in return... MOULIN ROUGE Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 νιωθω οτι ειναι μια επιδειξη δυναμης και τεχνογνωσιας της VW και τιποτε παραπανω....... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
themob Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 εαν το εκανε αυτο μια αλλη εταιρια τι θα λεγατε; :whistle: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 :p Γιατί, εγώ που είμαι μαστρο Μήτσος, δεν έχω καμιά αξία εδώ μέσα;:p :lol: :lol: Σοβαρά τώρα, συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Κανείς δεν είπε οτι οι μηχανές δεν είναι δοκιμασμένες, ούτε καμιά εταιρία θέλει να βγεί σκάρτο το προϊόν της. Αλλά όλα στο δρόμο φαίνονται. Κι ό,τι λέω, τα στηρίζω και στην εμπειρία μου. Όταν δούλευα στη Jaguar (1998-2001) παρουσιάστηκε το S-Type το οποίο είχε αποσπάσει διθυρραμβικές κριτικές πριν κυκλοφορήσει. Όταν κάναμε τα πρώτα σεμινάρια, διαπιστώσαμε οτι ελάχιστα τμήματα ήταν αυθεντικά Jaguar (πράγμα πολύ συνηθισμένο και λογικό στις μέρες μας, το κόστος είναι πάνω από όλα). Είδαμε λοιπόν, μηχανικά μέρη Ford, Fiat, VW-Audi και Toyota. Ένας συνάδελφος, ο οποίος δούλευε πάνω από 25 χρόνια στη Jaguar είπε στον Άγγλο που μας έκανε το μάθημα οτι θεωρεί πως το μοντέλο θα χει πολλά προβλήματα κι οτι δεν τον πείθει το όλο δέσιμο. Ο Άγγλος είπε οτι έχουν γίνει εξαντλητικές δοκιμές. Και, ώ του θαύματος, σε 2-3 μήνες άρχισαν να συρρέουν σωρηδόν οι βλάβες... Οι παιδικές αρρώστιες που έλεγα παραπάνω... Δεν είμαι ούτε υπέρ, ούτε κατά του συγκεκριμάνου μοντέλου. Ας μη βγάζουμε συμπεράσματα με την πρώτη όμως :) Ατσι ακριβως... Αυτο λεω και εγω! Δεν διαφωνω πως ενας μηχανικος ειναι σε θεση να κανει καποιες υποθεσεις/προβλεψεις πανω σε ενα αυτοκινητο ΟΤΑΝ ομως το εχει δει απο κοντα και το εχει δουλεψει οπως με την S-type! Τι μπορει να ξερει ενας μηχανικος της SEAT για ενα αυτοκινητο VW το οποιο στην Ελλαδα παρουσιαστηκε πριν απο 5 μερες??? 7020029 η λογικη λεει οτι οι φθορες θα ειναι περισσοτερες!! Δεν μπορει να εχουμε και την πιτα ολακερη και τον σκυλο χορτατο... Θελαμε αλογα απο χαμηλα κυβικα, θα πρεπει να θυσιασουμε καποια λεφτα για την συντηρηση του! ;) Time will tell.... Παντως στο 4ΤForum αν δεν κανω λαθος, καποιοι ανεφεραν οτι το μοτερακι αντεχει πανω απο 300.000χλμ! ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
amelidis Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 εαν το εκανε αυτο μια αλλη εταιρια τι θα λεγατε; :whistle: Αν το εκανε η Alfa Romeo στην 147 μου θα ημουν περιχαρης... :D :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hydro Δημ. March 24, 2006 Κοινοποίηση Δημ. March 24, 2006 Αν το εκανε η Alfa Romeo στην 147 μου θα ημουν περιχαρης... :D :D καλυτερα ετσι εω δεν θα χαλαγα για τιποτα το μοτερ της αλφα ειδικα για να βαλω συμπιεστη οποιουδηποτε τυπου Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.