cmavr8 Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 πιστευω πως ο 1600 fsi εχει ενα πλεονεκτιμα εναντι του νεου 1400 tsi. στις υψηλες ταχυτητες δεν κρεμαει ο 1600 εναντι του 1400. οποτε πιστευω πως η αγορα του 1600 ειναι πιο καλη και πιο εμπιστη. Καταρχήν νομίζω ότι το 1.6 δε βγαίνει πια. Στη θέση του βγαίνει ο 1.4 με 122 άλογα. Πάντως δεν καταλαβαίνω πως κάποιος συγκρίνει τα 110 (ή 105) με τα 140 άλογα! Παράξενο δεν είναι? Τιμή ήταν η ίδια περίπου, και κατανάλωση ελαφρώς μεγαλύτερη του TSI.. Έτσι δεν είναι βρε παιδιά? 820 € Φιλε Ο Παζαροπουλος με 2 χρονια εγγυηση και πληροφοριακα τα Test Drive του τα εχει κανει το Gt 200 και το μικρο 170 Εκπληκτικά αυτά που ακούω... Φαντάζομαι για την ίδια τιμή μπορεί να κάνει το 140άρι μου 170.. Θα πάρω αύριο τον Παζαροπουλο Θεσσαλονίκης να ρωτήσω! Ευχαριστώ πολύ! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KIRRA Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 πιστευω πως ο 1600 fsi εχει ενα πλεονεκτιμα εναντι του νεου 1400 tsi. στις υψηλες ταχυτητες δεν κρεμαει ο 1600 εναντι του 1400. οποτε πιστευω πως η αγορα του 1600 ειναι πιο καλη και πιο εμπιστη. Μηπως εννοεις τον 1.4 FSI σε σχεση με τον 1.6 FSI? Διαφορετικα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης εκτος του οτι ο 1.6 ΗΤΑΝ αρκετο χρονο στην αγορα και η αξιοπιστια του ηταν δεδομενη, σε σχεση με τον 1.4 tsi που ακομα περναει τα τεστ του. Και μονο αυτο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nekskillor Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Τον Oettinger ποιος την εχει εδω? Speed & Style AG Barbaras 27 Street 175 63 P. Faliro, Athens Phone: Fax: E-M@il: URL: (210) 9850450 (210) 9850451 info@speedandstyle.gr http://www.speedandstyle.gr Για το δικο σου που ειναι 140 αλογα μονο η ΤΤ το κανει αναβαθμιση.200 αλογα με 1400 ευρω & 2ο σταδιο 220 αλογα με 2900 ευρω και περιλαμβανει προγραμμα, εξατμιση και 2ο ιντερκουλερ.210-2134341 Παντως οποιος εχει GT λεω να παμε ABT ειναι καλυτερα!!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nekskillor Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 500 eurw eixa rwthsei ston pazaropoulo me 2 xronia egguhsh kai 210 aloga an thumamai kala............. Μαλλον δεν θυμασαι καλα!!!:p 1100 ευρω και 200 αλογα ασε που ειναι και ελληνικο το προγραμμα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
UnHaCkAbLe Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Μηπως εννοεις τον 1.4 FSI σε σχεση με τον 1.6 FSI? Διαφορετικα δεν υπαρχει θεμα συγκρισης εκτος του οτι ο 1.6 ΗΤΑΝ αρκετο χρονο στην αγορα και η αξιοπιστια του ηταν δεδομενη, σε σχεση με τον 1.4 tsi που ακομα περναει τα τεστ του. Και μονο αυτο. Εννοεί τον 1600άρη με τον 1400άρη στα 122 άλογα και το πιθανότερο είναι ότι αγνοεί τι σημαίνει ροπή .... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
geo_1983petra Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 ενωο πως οταν αρχιζει και τερματιζει το κοντερ δεν μπορει να αντεξει για πολυ ωρα και δειχνει σημαδια κοπώσεις, οποτε στις υψηλες στροφες φενεται η διαφορα του οτι εχει μικρης χωριτηκοτητας κινητηρα. τωρα οσο για την ροπη αστο τι να το κανω, οταν με περναει ενα σαχο που εχει τι μιση τιμη του? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nickolas84 Δημ. January 12, 2008 Author Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 O tsi ακόμη και ο μικρός με το σκέτο τούρμπο είναι πιο δυνατός από τον 1,6FSI ΠΑΝΤΟΥ. Στις χαμηλές στροφές η διαφορά είναι πολύ έντονη, στις υψηλές στροφές η διαφορά μειώνεται αλλά υπάρχει. Ο tsi τραβάει πολύ καλά χαμηλά, τόσο που καθώς ανεβαίνεις κοντά στον κόφτη νιώθεις ότι δεν τραβάει αλλά εξακολουθεί να τραβάει καλύτερα από τον FSI. Για να στο πω με μια φράση, ο μικρός TSI έχει μεγαλύτερη τελική από τον 1,6FSI, και αντέχει μια χαρά στην τελική του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
deyan Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 ενωο πως οταν αρχιζει και τερματιζει το κοντερ δεν μπορει να αντεξει για πολυ ωρα και δειχνει σημαδια κοπώσεις, οποτε στις υψηλες στροφες φενεται η διαφορα του οτι εχει μικρης χωριτηκοτητας κινητηρα. τωρα οσο για την ροπη αστο τι να το κανω, οταν με περναει ενα σαχο που εχει τι μιση τιμη του? Κάθε κινητήρας έχει ένα διάγραμμα που δείχνει την ιπποδύναμη (και τη ροπή) συναρτήσει των στροφών του κινητήρα. Κάθε κινητήρας έχει διαφορετικό διάγραμμα, και άμα δεις τα διαγράμματα του 1.4 και του 1.6 θα καταλάβεις πως εξηγείται αυτό που λες εσύ στην πράξη. Δεν είναι ούτε "κόπωση" ούτε σημάδια "χειρότερου" κινητήρα. Απλά ο TSI είναι σχεδιασμένος να έχει μεγάλη ροπή από χαμηλά και λογικό είναι στις υψηλές στροφές να μην έχει τη ροπή που έχουν πχ τα πολύστροφα ιαπωνέζικα μοτέρ πχ... Τώρα το θέμα με το saxo ασχολίαστο! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hakef Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Εκπληκτικά αυτά που ακούω... Φαντάζομαι για την ίδια τιμή μπορεί να κάνει το 140άρι μου 170.. Θα πάρω αύριο τον Παζαροπουλο Θεσσαλονίκης να ρωτήσω! Ευχαριστώ πολύ! Η ερωτηση εγινε στον παζαροπουλο Αθηνα (καλογρεζα), και μπορεις να το οδηγησεις πριν το κανεις. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 τωρα οσο για την ροπη αστο τι να το κανω, οταν με περναει ενα σαχο που εχει τι μιση τιμη του? ok pare saxo!!!:lol::lol::p Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 ok pare saxo!!!:lol::lol::p ακριβως ετσι ειναι αλλο το ενα αλλο το αλλο... ειναι πολυ απλα τα πραγματα και δεν υπαρχει λογος να το αναλυσουμε πιο πολυ... απλα για την ιστορια μετα από 1.5 χρονο που εχω το gt μου αποφασισαμε να τα δοκιμασουμε με εναν φιλο που εχει το saxo (σκουπα-εξατμιση-αναρτηση)... ετσι εντελως φιλικα και χωρις να υπαρχει ζητημα παρεξηγησης ή οτιδηποτε αλλο (μιας και εγω δεν ειμαι πολυ της κοντρας)... λοιπον απο ρολαριστη 1η: μεχρι 3η ηταν μιση μουρη μπροστα, απο το τελος της 3ης και μετα μαζευα... απο ρολαριστη 3η: μαζι μεχρι αλλαγη απο 4ή σε 5ή... απο εκει και περα το gt ειχε περισσοτερο γκαζι... αλλα και παλι λεω πως αλλο το ενα αλλο το αλλο... και τα δυο ειναι πολυ καλα αυτοκινητα που απευθυνονται σε διαφορετικο κοινο... (+ οτι το saxo ειναι το τελευταιο αυτοκινητο μιας αλλης εποχης/φιλοσοφιας...) Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Παιδια επεσε σταχερια μου ενα τευχος απο το περιοδικο MAX POWER και ειχε ενα HOW TO τοποθετηση φωτα xenon.Μου φανηκε πολυ απλη η διαδικασια και εχω 3 ερωτησεις αν γνωριζει καποιος. 1) Τι τυπου λαμπα θα χρειαστω για το GT? 2) Με το CANBUS ξερει κανεις τι παιζει? Θα μου αναψει κανενα λαμπακι στο ταμπλο? 3) Εχει κανει κανεις εγκατασταση μονος του? Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. January 12, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 12, 2008 Η ερωτηση εγινε στον παζαροπουλο Αθηνα (καλογρεζα), και μπορεις να το οδηγησεις πριν το κανεις. Μάλιστα.. Θα παω τηλ πάντως από δευτέρα που είναι ανοιχτά και τα συνεργεία, να σιγουρευτώ για άλογα/εγγύηση/τιμή σε: Παζαρόπουλο Παξιμαδά ΤΤ γιατί δε μπορώ να βγάλω σαφές συμπέρασμα από αυτά που λένε όλοι... Θα ρωτήσω και για το Cruise control που θέλω να βάλω. Παιδια επεσε σταχερια μου ενα τευχος απο το περιοδικο MAX POWER και ειχε ενα HOW TO τοποθετηση φωτα xenon.Μου φανηκε πολυ απλη η διαδικασια και εχω 3 ερωτησεις αν γνωριζει καποιος. 1) Τι τυπου λαμπα θα χρειαστω για το GT? 2) Με το CANBUS ξερει κανεις τι παιζει? Θα μου αναψει κανενα λαμπακι στο ταμπλο? 3) Εχει κανει κανεις εγκατασταση μονος του? Θα αλλάξεις απλά λαμπάκι ή θα βάλεις και όλα τα συστήματα που νομικά απαιτούνται? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
s1.1 Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 ακριβως ετσι ειναι αλλο το ενα αλλο το αλλο... ειναι πολυ απλα τα πραγματα και δεν υπαρχει λογος να το αναλυσουμε πιο πολυ... ... (+ οτι το saxo ειναι το τελευταιο αυτοκινητο μιας αλλης εποχης/φιλοσοφιας...) +1 Ως πρωην κατοχος saxo κ νυν Α3, δεν υπαρχει σημειο συγκρισης... Εντελως διαφορετικα αμαξια ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
aesop Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Θα αλλάξεις απλά λαμπάκι ή θα βάλεις και όλα τα συστήματα που νομικά απαιτούνται? Τι εννοεις "που νομικα απαιτουνται". Τα κατοπτρα? Υπαρχει νομος που λεει πως πρεπει να γινεται η εγκατασταση XENON?:blink: Παράθεση Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
alex_n80 Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 προσφατα ρωτησα με ενα ξαδερφο μου(tsi 140)για να βαλουμε xenon αμερικανικο κιτ 6000κερια φυσικα Η7 λαμπες,στο δικο μου(golf IV) ειπε οτι μπαινουν ευκολα χωρις προβλημα στο ΤSI λογο εγκεφαλου εχει προβλημα και χρειαζεται ενας εξτρα πυκνωτης δεν θυμαμαι ακριβως τι.εχει βαλει κανενας να μας πει τι παιζει? Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Aλέξης rotary power Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 1-3 σελίδες πίσω κάποιος μας έλεγε για την Ευρωπαϊκή νομοθεσία! Ψάξτο λίγο, αν δεν το βρεις πες μου, να το βρω εγώ.. (για μηχανισμους αυτόματης ρύθμισης ύψους κλπ...) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bourasnik Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Έχω ένα Touran TSi DSG ακόμα στο στρώσιμο (300 km). Δεν ανοίγω πολύ το γκάζι αλλά βλεπω ότι όταν βυθίσω παραπάνω το γκάζι ακόμα και απο τις 1500 στροφές ακούγεται το φύσημα (υποθέτω του τούρμπο ή του κομπρέσσορα). Η αίσθησή μου όμως είναι ότι δεν αλλάζει το τράβηγμα του αυτοκινήτου. Ερώτηση πρώτη (αυτό που ακούγεται όταν ζητήσεις δύναμη τι είναι - το τούρμπο νόμιζα ότι δεν εμπλέκεται τόσο χαμηλά ενω ο κομπρέσσορας νόμιζα ότι εμπλέκεται μόνιμα μέχρι να παραδώσει την συμπίεση στο τούρμπο). Μήπως τελικά αν οδηγείς ήπια δεν έχουμε καμία υπερπλήρωση και αυτή ξεκινά όταν ζητήσουμε παραπάνω δύναμη? Ερώτηση δεύτερη. Μήπως κάτι δεν παέι καλά με την υπερπλήρωση (δηλαδή η διαφορά με το που ακούγεται το φύσημα δεν θα έπρεπε να είναι αισθητή?) Και ανα αυτό συμβαίνει δεν θα έδινε πρόβλημα (κάποια ένδειξη ή λαμπάκι?) Ευχαριστώ και περιμένω απαντήσεις απο τους γνώστες και έμπειρους. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Έχω ένα Touran TSi DSG ακόμα στο στρώσιμο (300 km). Ερώτηση πρώτη (αυτό που ακούγεται όταν ζητήσεις δύναμη τι είναι - το τούρμπο νόμιζα ότι δεν εμπλέκεται τόσο χαμηλά ενω ο κομπρέσσορας νόμιζα ότι εμπλέκεται μόνιμα μέχρι να παραδώσει την συμπίεση στο τούρμπο). Μήπως τελικά αν οδηγείς ήπια δεν έχουμε καμία υπερπλήρωση και αυτή ξεκινά όταν ζητήσουμε παραπάνω δύναμη? Ερώτηση δεύτερη. Μήπως κάτι δεν παέι καλά με την υπερπλήρωση (δηλαδή η διαφορά με το που ακούγεται το φύσημα δεν θα έπρεπε να είναι αισθητή?) Και ανα αυτό συμβαίνει δεν θα έδινε πρόβλημα (κάποια ένδειξη ή λαμπάκι?) Ευχαριστώ και περιμένω απαντήσεις απο τους γνώστες και έμπειρους. ο ήχος που ακους ειναι απο τον compressor... σε αυτα τα συστηματα (turbo-charger, charger(compressor)) παντα υπάρχει μια υστερηση... οποτε μην περιμενεις ακαριαια αντιδραση στο πατημα το γκαζιου...(ειδικα αν εχεις λιγες στροφες και μεγαλη σχεση...1,500rpm & 5η) οσο για αυτο που λες "αν οδηγείς ήπια δεν έχουμε καμία υπερπλήρωση" ναι ετσι ειναι... αν πχ ειχες ενα boost meter στο αυτοκινητο θα εβλεπες πως οταν εχεις σταθερο φορτιο (κρατας σταθερη ταχυτητα σε ισιο δρομο)το boost θα ηταν στο μηδεν... δοκιμασε το εξης... βαλε μια τριτη κρατα σταθερες στροφες (1,500 πχ) και πατα γκαζι μετα... και ανεβασε μεχρι τις 2,500 θα δεις οτι αρχικα θα εχεις μια αδρανεια (μικρη) και μετα θα τσιμπησει και εσυ θα εχεις ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!!! αντε καλοριζικο!!!! Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bourasnik Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 ο ήχος που ακους ειναι απο τον compressor... σε αυτα τα συστηματα (turbo-charger, charger(compressor)) παντα υπάρχει μια υστερηση... οποτε μην περιμενεις ακαριαια αντιδραση στο πατημα το γκαζιου...(ειδικα αν εχεις λιγες στροφες και μεγαλη σχεση...1,500rpm & 5η) οσο για αυτο που λες "αν οδηγείς ήπια δεν έχουμε καμία υπερπλήρωση" ναι ετσι ειναι... αν πχ ειχες ενα boost meter στο αυτοκινητο θα εβλεπες πως οταν εχεις σταθερο φορτιο (κρατας σταθερη ταχυτητα σε ισιο δρομο)το boost θα ηταν στο μηδεν... δοκιμασε το εξης... βαλε μια τριτη κρατα σταθερες στροφες (1,500 πχ) και πατα γκαζι μετα... και ανεβασε μεχρι τις 2,500 θα δεις οτι αρχικα θα εχεις μια αδρανεια (μικρη) και μετα θα τσιμπησει και εσυ θα εχεις ενα χαμογελο μεχρι τα αυτια!!!! αντε καλοριζικο!!!! Ευχαριστώ για την απάντηση....Θα το δοκιμάσω να δούμε τι γίνεται θα χαμογελάσω ή .... θα κλάψω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vwgt Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Ευχαριστώ για την απάντηση....Θα το δοκιμάσω να δούμε τι γίνεται θα χαμογελάσω ή .... θα κλάψω? χα χα... σιγουρα θα χαμογελασεις... ασε ολους εσας με τα DSG σας ζηλευω!!!!:mad: αλλα οταν το πηρα δεν υπηρχε αυτη η επιλογη για εμενα... καλα να ειμαστε και το βαλω στο επομενο... Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bourasnik Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 χα χα... σιγουρα θα χαμογελασεις... ασε ολους εσας με τα DSG σας ζηλευω!!!!:mad: αλλα οταν το πηρα δεν υπηρχε αυτη η επιλογη για εμενα... καλα να ειμαστε και το βαλω στο επομενο... Πραγματικά το DSG είναι πολύ καλό. Επέλεξα μάλιστα να το συνδυάσω με το πολυλειτουργικό τιμόνι και τα "αυτάκια" οπότε κάνω και τον πιλότο της F1 που και πού. Βέβαια τώρα που το στρώνω χρησιμοποιώ χειροκίνητες αλλαγές γιατί νομίζω πως οι στροφές που κάνει τις αλλαγές (1800 στο ανέβασμα και 1000 στο κατάβασμα - κατά προσέγγιση) είναι υπερβολικά χαμηλές για το στρώσιμο. Προτιμώ χειροκίνητα να το λειτουργώ στις 1500-2500 στροφές. Κάλα να΄μαστε και τα αυτοκίνητα ή η τεχνολογία δεν τελειώνει. Σκέψου και κάποιους πριν απο σένα που νιώθουν κάπως παίρνωντας κινητήρα 1.6 FSI λίγο πρίν βγούν τα δικά μας ( τη συμπαθειά μας παιδιά, ας ελπίσουμε να μην γελάτε με μας σε κανα δυο χρόνια αν τα τούρμπο δεν βγούν καλά). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 E, εντάξει, κι εγώ βλέπω τις φωτο του καινούργιου golf που θα βγει του χρόνου, ενώ ακόμα δεν έχω παραλάβει το δικό μου... Έτσι είναι όμως, πρέπει να το πάρουμε απόφαση. Πάντα έτσι θα 'ναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eliasj Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Πραγματικά το DSG είναι πολύ καλό. Επέλεξα μάλιστα να το συνδυάσω με το πολυλειτουργικό τιμόνι και τα "αυτάκια" οπότε κάνω και τον πιλότο της F1 που και πού. Βέβαια τώρα που το στρώνω χρησιμοποιώ χειροκίνητες αλλαγές γιατί νομίζω πως οι στροφές που κάνει τις αλλαγές (1800 στο ανέβασμα και 1000 στο κατάβασμα - κατά προσέγγιση) είναι υπερβολικά χαμηλές για το στρώσιμο. Προτιμώ χειροκίνητα να το λειτουργώ στις 1500-2500 στροφές. Κάλα να΄μαστε και τα αυτοκίνητα ή η τεχνολογία δεν τελειώνει. Σκέψου και κάποιους πριν απο σένα που νιώθουν κάπως παίρνωντας κινητήρα 1.6 FSI λίγο πρίν βγούν τα δικά μας ( τη συμπαθειά μας παιδιά, ας ελπίσουμε να μην γελάτε με μας σε κανα δυο χρόνια αν τα τούρμπο δεν βγούν καλά). Με το DSG ειτε εισε σε "manual" or "D" or "S" οταν πεσει κατω απο 1000 στρ θα αλλαζει;) Στο ανεβασμα, απλα πατα το γκαζι περισσοτερο;) Θα σου κανει τις αλλαγες σε παραπανω στροφες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
cmavr8 Δημ. January 13, 2008 Κοινοποίηση Δημ. January 13, 2008 Είναι αλήθεια ότι στη λειτουργία S δε βάζει 6η? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.