Jump to content

[CAR] VW Golf V


nickolas84
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Σχετικά με το πρόβλημα με το σασμάν έχω επίσημη απάντηση.

 

Το πήγα για έλεγχο, το έγραψαν από μόνοι τους στο βιβλίο με τις παρατηρήσεις και μου είπαν λοιπόν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο συγχρονιζέ της δευτέρας, αλλά μπορεί να μείνει έτσι αρκετό καιρό, καθώς δεν αλλάζει μόνο το αυτό, αλλά είναι σετ μαζί με το γρανάζι της δευτέρας, άρα ότι ζημιά και να έχει γίνει δεν έχει σημασία. Την επόμενη εβδομάδα θα το παραγγείλει και μόλις έρθει θα γίνει αντικατάσταση, κανονικά μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

 

Επίσης, μου είπαν ότι θα μου βρουν άλλο αυτοκίνητο όσο το δικό μου θα είναι μέσα (3-4 μέρες). Δεν ξέρω αν το παραπάνω σας φαίνεται άσχετο, αλλά θεώρησα σημαντικό να το αναφέρω.

 

Αυτά προς το παρόν.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 9,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Φιλε ποσα χλμ εχεις κανει μεχρι που σου εβγαλε αυτο το προβλημα ??

 

το προβλημα το εκανε στις 21000 χλμ.τελικα ομως βρεθηκε και η βλαβη.καπου καπου κολουσε η βαλβιδα αερα του τουρμο.περιμενω αντικατασταση απο γερμανια και ελπιζω να τελειωσω

Link to comment
Share on other sites

Φίλε VWRulez,

 

1. Πόσο σου κόστισε να βάλεις τον πίσω προφυλακτήρα και τις διπλές απολήξεις στην εξάτμιση?

2. Που τα έβαλες?

 

Επίσης,

 

Έχει βάλει κανείς στο TSI (140PS) μπαρόμετρο?

 

Πόσο κοστίζει και τι εργασιές χρειάζονται για να μπει?

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το πρόβλημα με το σασμάν έχω επίσημη απάντηση.

 

Το πήγα για έλεγχο, το έγραψαν από μόνοι τους στο βιβλίο με τις παρατηρήσεις και μου είπαν λοιπόν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο συγχρονιζέ της δευτέρας, αλλά μπορεί να μείνει έτσι αρκετό καιρό, καθώς δεν αλλάζει μόνο το αυτό, αλλά είναι σετ μαζί με το γρανάζι της δευτέρας, άρα ότι ζημιά και να έχει γίνει δεν έχει σημασία. Την επόμενη εβδομάδα θα το παραγγείλει και μόλις έρθει θα γίνει αντικατάσταση, κανονικά μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

 

Επίσης, μου είπαν ότι θα μου βρουν άλλο αυτοκίνητο όσο το δικό μου θα είναι μέσα (3-4 μέρες). Δεν ξέρω αν το παραπάνω σας φαίνεται άσχετο, αλλά θεώρησα σημαντικό να το αναφέρω.

 

Αυτά προς το παρόν.

 

 

Αρη πολυ καλα εκανες και το αναφερεις.

Αν θες στειλε pm σε ποια αντιπροσωπεια το πηγες....και με ποιον συννενοηθηκες....

----------------

VW GOLF V 1.4 TSi

Link to comment
Share on other sites

Το TSi ποσο κοστιζει;με το κλειδι στο χερι;

 

GT sport 140:22.350e με extra ηλιοροφη και υποβραχιονιο,αλλα υπαρχουν και πιο προσιτες εκδοσεις απο περιπου 19500e TSI Trendline ,20500 Highline...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

GT sport 140:22.350e με extra ηλιοροφη και υποβραχιονιο,αλλα υπαρχουν και πιο προσιτες εκδοσεις απο περιπου 19500e TSI Trendline ,20500 Highline...

 

Ηλιοροφη ειναι must have! Το Tsi λεγεται πλεον GT αν καταλαβα καλα;

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα. 22.2 kgr απο τις 1500 στρ εως τις 5500. Για το TSi παντα μιλαω

 

 

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται 1 ατμοσφαιρικό αμάξι με λιγότερα άλογα και με 15 κιλά ροπή, να φτάνει και να αφήνει πίσω κατά το άνοιγμα της 3ης το TSI που έχει 22??

Ο μόνος παράγοντας που μπορώ να σκεφτώ είναι το βάρος που είναι εξωφρενικό για το TSI.

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος πώς γίνεται 1 ατμοσφαιρικό αμάξι με λιγότερα άλογα και με 15 κιλά ροπή, να φτάνει και να αφήνει πίσω κατά το άνοιγμα της 3ης το TSI που έχει 22??

Ο μόνος παράγοντας που μπορώ να σκεφτώ είναι το βάρος που είναι εξωφρενικό για το TSI.

Ποιο αμαξι ειναι αυτο? Μηπως ο οδηγος του TSi δε το παταγε?

Link to comment
Share on other sites

Το Tsi λεγεται πλεον GT αν καταλαβα καλα;

Όχι. Η έκδοση Sportline άλλαξε όνομα και λέγεται GT Sport. Εκτός από το όνομα, στην έκδοση GT Sport έχει αλλάξει η εμπρός μάσκα, έχει γίνει στάνταρ το RCD300 mp3 και κάποιες ακόμα μικροαλλαγές στο εσωτερικό χώρο.

 

Οι υπόλοιπες εκδόσεις Trendline & Highline δεν άλλαξαν σε κάτι.

 

TSi 140PS GT Sport: 22838 με ESP, Υποβραχιόνιο, Οθόνη Plus και επέκταση εγγύησης +2 χρόνια.

Golf GT Sport TSI 140PS
Link to comment
Share on other sites

Ενώ ξέπλυνα τις κουτσουλιές από το καπό έχει μείνει ιδιαίτερα εμφανές σημάδι. Πρέπει να είχαν μείνει καμία ώρα γιατί μόλις είχαν ξεραθεί.

Μου φαίνεται παράλογο η κάθε κουτσουλιά να αφήνει τέτοια σημάδια.

 

Σε κανένα αμάξι που είχα μέχρι σήμερα δεν είχα αυτό το πρόβλημα είτε ήταν μεταλλικό το χρώμα είτε όχι.

 

Το έχει παρατηρήσει κανείς άλλος ?

Μήπως πρέπει να πάω στην αντιπροσωπεία ?

[sIGPIC][/sIGPIC]

Healthy disregard for the impossible.

Link to comment
Share on other sites

...Σε μεταλλικο μαυρο Nissan Micra ετους 2005 του αδελφου μου συνεβει το ακριβως το ιδιο.Υπαρχουν ειδικες αλοιφες για αυτην την περιπτωση,δοκιμασε τες μηπως κανουν κατι,αν φυσικα δεν εχει φαγωθει πολυ το βερνικι.Στην παραπανω περιπτωση ειχε καποια αποτελεσματα.Επισης σαμπουαν που περιεχουν κερι δρουν προστατευτικα ως ενα σημειο.Δυστυχως απο την στιγμη που ξεραθηκε,η ζημια εχει γινει,πολυ περισσοτερο στα μη μεταλλικα χρωματα.Απλα τα ανοιχτα χρωματα οπως ειναι φυσικο δικαιολογουν ως ενα σημειο τετοιες καταστασεις...

GT SPORT 140 TSI INTERCOOLER!

[sigpic][/sigpic]

My Garage : http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/500/ppuser/89922

Link to comment
Share on other sites

Τον ιδιο μπελα εχω βρει κι εγω με κουτσουλιες και ρετσινι. Αγορασα ειδικο spray αλλα δεν εκανε δουλεια.
Link to comment
Share on other sites

Τον ιδιο μπελα εχω βρει κι εγω με κουτσουλιες και ρετσινι. Αγορασα ειδικο spray αλλα δεν εκανε δουλεια.

 

μπορεις να μπεις στο σιτε http://www.colormania.gr και να παρεις καποιες πληροφορίες !

VW Jetta 1.4 TSI :happy: ΜΙΟ Α501

 

Looking into the future . . . You can see your self !

 

George M.

Link to comment
Share on other sites

Ποιο αμαξι ειναι αυτο? Μηπως ο οδηγος του TSi δε το παταγε?

 

Το άλλο αμάξι ήταν το Rallye.

2 άτομα σε κάθε αμάξι και επαναλήφτηκε το σκηνικό Χ2 φορές απανωτά.

Και σε βεβαιώνω ότι και οι 2 οδηγοί ήξεραν τι έκαναν.:)

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με το πρόβλημα με το σασμάν έχω επίσημη απάντηση.

 

Το πήγα για έλεγχο, το έγραψαν από μόνοι τους στο βιβλίο με τις παρατηρήσεις και μου είπαν λοιπόν ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο συγχρονιζέ της δευτέρας, αλλά μπορεί να μείνει έτσι αρκετό καιρό, καθώς δεν αλλάζει μόνο το αυτό, αλλά είναι σετ μαζί με το γρανάζι της δευτέρας, άρα ότι ζημιά και να έχει γίνει δεν έχει σημασία. Την επόμενη εβδομάδα θα το παραγγείλει και μόλις έρθει θα γίνει αντικατάσταση, κανονικά μέσα στα πλαίσια της εγγύησης.

 

Επίσης, μου είπαν ότι θα μου βρουν άλλο αυτοκίνητο όσο το δικό μου θα είναι μέσα (3-4 μέρες). Δεν ξέρω αν το παραπάνω σας φαίνεται άσχετο, αλλά θεώρησα σημαντικό να το αναφέρω.

 

Αυτά προς το παρόν.

Έχει συμβεί και σε εμένα (tsi 140) ακριβώς το ίδιο... Άλλαξαν γρανάζι 2ας 5ης, συγχρονιζε σετ δίσκο συμπλέκτη πλατώ. Αντικαταστάθηκαν όλα τα παραπάνω εντός εγγύησης (κόστος κανονικά περίπου 1500€)... To προβλημα είναι γνωστό γι 'αυτό όσοι παρατηρείτε "γρατσούνισμα" στη δευτέρα ή άλλα περίεργα σε σχέση με το κιβώτιο - δισκο πλατώ αμέσως στην αντιπροσωπεία ;)
Link to comment
Share on other sites

mia fora to parathrhsa sto GT se allagh ston kofth apo 1h se 2a gratsounhse... esas to ekane se olo to fasma twn strofwn???
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16KBytes.
Link to comment
Share on other sites

mia fora to parathrhsa sto GT se allagh ston kofth apo 1h se 2a gratsounhse... esas to ekane se olo to fasma twn strofwn???
Στην αρχή σε ψηλές στροφες 5000+ και αργότερα από 3500+ πάνω.
Link to comment
Share on other sites

Στην αρχή σε ψηλές στροφες 5000+ και αργότερα από 3500+ πάνω.

 

Ακριβώς έτσι. Και μάλιστα είναι πιο έντονο όταν είναι ζεστό παρά κρύο.

 

Όμως αφού το πρόβλημα είναι μόνο στη 2α, γιατί σου άλλαξαν & την 5η; Και γιατί και δίσκο πλατώ; Πως μπορώ να ξέρω αν και εγώ θα χρειαστώ αλλαγή σε αυτά;

Link to comment
Share on other sites

Το άλλο αμάξι ήταν το Rallye.

2 άτομα σε κάθε αμάξι και επαναλήφτηκε το σκηνικό Χ2 φορές απανωτά.

Και σε βεβαιώνω ότι και οι 2 οδηγοί ήξεραν τι έκαναν.:)

 

Είπαμε, "όλη την αλήθεια" για το πόσο δυνατό είναι ένα αυτοκίνητο τη λέει η ισχύς και όχι η ροπή. Η ροπή είναι πιο εύχρηστη αλλά πρέπει να ξέρουμε πότε και πως τη χρησιμοποιούμε για να μη βγάζουμε λάθος συμπέρασμα.

 

Από τί στροφές ανοίγατε?

Αν ανοίγατε από 30χλμ. το TSI θα έπρεπε αρχικά τουλάχιστον να είναι μπροστά. Αν ανοίξατε όμως από μεσαίες ή υψηλές στροφές λογικό είναι το ραλλάκι να είναι πιο γρήγορο.

Γενικά μιλώντας ένα ραλλύ 122 ίππων πρέπει να είναι πιο γρήγορο από Γκολφ 140 ίππων λόγω βάρους

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς έτσι. Και μάλιστα είναι πιο έντονο όταν είναι ζεστό παρά κρύο.

 

Όμως αφού το πρόβλημα είναι μόνο στη 2α, γιατί σου άλλαξαν & την 5η; Και γιατί και δίσκο πλατώ; Πως μπορώ να ξέρω αν και εγώ θα χρειαστώ αλλαγή σε αυτά;

Επειδή συνδέεται με της δευτέρας (έτσι μου είπαν τουλάχιστον). Βέβαια ίσως και να αλλάχτηκε προληπτικά. Επίσης δισκό συμπλέκτη + πλατώ αλλάχτηκε επειδή είχε μείνει 1-2 φορές κάτω ο συμπλέκτης σε αλλαγές κοντά στο κόφτη και τους το είπα. Απλώς στη περίπτωσή μου αλλάχτηκαν τα πάντα απο περιφερειακά στο σασμάν σε σχέση με τη 2α και 5η ;)
Link to comment
Share on other sites

Είπαμε, "όλη την αλήθεια" για το πόσο δυνατό είναι ένα αυτοκίνητο τη λέει η ισχύς και όχι η ροπή. Η ροπή είναι πιο εύχρηστη αλλά πρέπει να ξέρουμε πότε και πως τη χρησιμοποιούμε για να μη βγάζουμε λάθος συμπέρασμα.

 

Από τί στροφές ανοίγατε?

Αν ανοίγατε από 30χλμ. το TSI θα έπρεπε αρχικά τουλάχιστον να είναι μπροστά. Αν ανοίξατε όμως από μεσαίες ή υψηλές στροφές λογικό είναι το ραλλάκι να είναι πιο γρήγορο.

Γενικά μιλώντας ένα ραλλύ 122 ίππων πρέπει να είναι πιο γρήγορο από Γκολφ 140 ίππων λόγω βάρους

 

Το 106 μόνο σκούπα-εξάτμιση.

Την 1η φορά από 2ες ρολαριστά.

Τη 2η από 1ες αλλά χωρίς φανατισμούς και αλλαγές ακριβείας.

Και στις 2 περιπτώσεις, το GOLF 1 προφυλακτήρα μπροστά και στην 3η το αποτέλεσμα που αναφέρω πιο πριν (το 106 φτάνει και περνάει με άνεση το GOLF).

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Το 106 μόνο σκούπα-εξάτμιση.

Την 1η φορά από 2ες ρολαριστά.

Τη 2η από 1ες αλλά χωρίς φανατισμούς και αλλαγές ακριβείας.

Και στις 2 περιπτώσεις, το GOLF 1 προφυλακτήρα μπροστά και στην 3η το αποτέλεσμα που αναφέρω πιο πριν (το 106 φτάνει και περνάει με άνεση το GOLF).

 

τελικα φτασαμε να κανουμε συγκριση μεταξυ δυο αυτοκινητων με περιπου 10ps και 5kgm διαφορα υπερ του golf και 350kg υπερ του 106...

λογικο δεν ειναι λοιπον;;;; :O

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Έχει συμβεί και σε εμένα (tsi 140) ακριβώς το ίδιο... Άλλαξαν γρανάζι 2ας 5ης, συγχρονιζε σετ δίσκο συμπλέκτη πλατώ. Αντικαταστάθηκαν όλα τα παραπάνω εντός εγγύησης (κόστος κανονικά περίπου 1500)... To προβλημα είναι γνωστό γι 'αυτό όσοι παρατηρείτε "γρατσούνισμα" στη δευτέρα ή άλλα περίεργα σε σχέση με το κιβώτιο - δισκο πλατώ αμέσως στην αντιπροσωπεία ;)

 

 

 

 

Φιλε ποσα χιλιομετρα εχεις κανει μεχρι που σου εβγαλε το προβλημα αυτο?

http://car.biglobe.ne.jp/newcar/testdrive_report/200704/img/volkswagen-golf_gt_tsi_tdr004.jpg
Link to comment
Share on other sites

Φιλε ποσα χιλιομετρα εχεις κανει μεχρι που σου εβγαλε το προβλημα αυτο?
Περίπου στα 13.000 βγήκε το πρόβλημα. Απ ότι ξέρω το γρανάζι της δευτέρας είναι ελλατωματικό από το εργοστάσιο κάτι που το γνωρίζουν και στη Γερμμανία και εδώ στις αντιπροσωπείες.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε VWRulez,

 

1. Πόσο σου κόστισε να βάλεις τον πίσω προφυλακτήρα και τις διπλές απολήξεις στην εξάτμιση?

2. Που τα έβαλες?

 

Επίσης,

 

Έχει βάλει κανείς στο TSI (140PS) μπαρόμετρο?

 

Πόσο κοστίζει και τι εργασιές χρειάζονται για να μπει?

100Ε ο προφυλακτηρας (γνησιος απο GTI) στην αντιπροσωποια, και 60Ε οι δυο μπουκες σε εξατμισα....

 

 

TSI 140 ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...