egodemis Δημ. October 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2020 Όχι δε το έχω καθόλου εγκατεστημένο φίλε μου δες τι σου τρώει ακριβός τόση μπαταρια (στον πίνακα που το λέει αναλυτικά) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. October 11, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 11, 2020 Εξηγήστε μου κάτι ρε παιδιά, προχθές έκανα hard reset και ξανά έστησα το τηλέφωνο και τις δύο πρώτες μέρες είχα 7,5ωρες οθόνη και πλέον είμαι γύρω στις 4 τι μπορεί να παίζει?Λογικό είναι, μετά το hard reset το κινητό ήταν τελείως καθαρό. Όταν άρχισες σιγά σιγά να ανοίγεις και να χρησιμοποιείς όλο και πιο πολλές εφαρμογές και υπηρεσίες, άρχισαν να καταναλώνουν και μπαταρία (μπαίνουν στο δίκτυο, κανουν συγχρονισμό, χρησιμοποιούν περισσότερη μνήμη και cache, κανουν αυτόματες επανεκκινήσεις, κλπ). Μετά από λίγες ημέρες θα βγάλεις συμπεράσματα για την κατανάλωση όταν μάθει το AI τη χρήση που κάνεις και θα προσαρμόσει ανάλογα τους πόρους που διατίθενται για εφαρμογές και υπηρεσίες που χρησιμοποιείς. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miselakos Δημ. October 12, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2020 Σας ευχαριστώ πολύ.Μεσο όρο εσείς πόσες ώρες οθόνη έχετε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sniper20 Δημ. October 12, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2020 Μη το ρωτάς καν αυτό. Εχει να κάνει με την χρήση του καθενός καθώς και τις εφαρμογές που έχει εγκαταστησει. Από 4.5 ώρες μέχρι και 6.5 είσαι οκ. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. October 12, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2020 Σας ευχαριστώ πολύ.Μεσο όρο εσείς πόσες ώρες οθόνη έχετε?Λάθος ερώτηση από άτομο σε άτομο διαφέρει Είναι από 3 ώρες μέχρι και 8 ώρες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miselakos Δημ. October 12, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 12, 2020 Οκ μέσο όρο είμαι γύρω στις 6 ώρες οθόνη και 1,30 ώρα ομιλία..Υπέρ ευχαριστημένος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
smyrali Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 Από την στιγμή που θα ζητήσεις να στο παραλάβουν μέχρι την ημέρα που θα γυρίσει πάλι πίσω με μεταφορική πόσες μέρες κάνει; Θα ζητήσω αλλαγή μπαταρίας και αλλαγή ηχείου/ακουστικού μέσα στην εγγύηση. Επίσης ποτέ λογίζεται η αρχή της εγγύησης από την αρχή λειτουργίας του κινητού ή από την ημερομηνία αγοράς; Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
magicnumbers Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 (edited) Καλησπερα σε ολους. Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση σε καποιον γνωστη του θεματος γιαιτι πλεον κουραστηκα να πληρωνω -χωρις ουσιαστικο αποτελεσμα- τους διαφορους που δηλωνουν "τεχνικοι".... Το τελευταιο (γιατι υπηρξαν και προηγουμενα) προβλημα που εβγαλε ειναι μετα απο αλλαγη, -την 3η- οθονης, εχει πολυ χαμηλο σημα wifi.... Yπολογιζω οτι κατι πειραχτηκε απο το πολυ ανοιξε-κλεισε του τηλεφωνου.....Με το ζορι "βλεπει" τα δυκτια και σχεδον επανω απο το ρουτερ... Απο την αλλη, δεν ξερω αν εχει παιξει ρολο και το οτι εκανε αναβαθμιση απο android 9 σε android 10... Μπορει καποιος να βοηθησει; Αν στοχει σκαλισει 3 φορες "μαστρομητσος" 95% σουχει χτυπησει πλακετα επειδη 95% τανοιγει με γκασμα.Δε ξερει.Δεν εχει μανιουαλ.Δεν εχει καν εργαλεια.Επιλογες ειναι ολα κ ο καθενας μας διαλεγει απο που θα κανει οικονομια.Αλλα τηλεφωνα των 600 κ 800 ευρω για επισκευη σε τσαγκαρικα δεν ειναι οικονομια στο τελος..οταν βγουν αχρηστα. Μονο αντιπροσωπεια παιδες.Οπως κ στα αμαξια,ο τεχνικος που θα το πιασει εχει φτιαξει αλλα 500 ιδια πριν απτο δικο σου. Edited October 17, 2020 by magicnumbers Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnpats Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 Αν στοχει σκαλισει 3 φορες "μαστρομητσος" 95% σουχει χτυπησει πλακετα επειδη 95% τανοιγει με γκασμα.Δε ξερει.Δεν εχει μανιουαλ.Δεν εχει καν εργαλεια.Επιλογες ειναι ολα κ ο καθενας μας διαλεγει απο που θα κανει οικονομια.Αλλα τηλεφωνα των 600 κ 800 ευρω για επισκευη σε τσαγκαρικα δεν ειναι οικονομια στο τελος..οταν βγουν αχρηστα. Μονο αντιπροσωπεια παιδες.Οπως κ στα αμαξια,ο τεχνικος που θα το πιασει εχει φτιαξει αλλα 500 ιδια πριν απτο δικο σου.Πεστα φίλε μου. Τα ίδια έλεγα αλλά οι ειρωνείες έπεφταν σύννεφο. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Από την στιγμή που θα ζητήσεις να στο παραλάβουν μέχρι την ημέρα που θα γυρίσει πάλι πίσω με μεταφορική πόσες μέρες κάνει; Θα ζητήσω αλλαγή μπαταρίας και αλλαγή ηχείου/ακουστικού μέσα στην εγγύηση. Επίσης ποτέ λογίζεται η αρχή της εγγύησης από την αρχή λειτουργίας του κινητού ή από την ημερομηνία αγοράς; Sent from my CLT-L29 using TapatalkΤο ηχείο και το ακουστικό τι πρόβλημα έχουν? Η εγγύηση κανικα ισχύει από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη αγοράς, όμως αν μπεις στην εφαρμογή υποστήριξη στη συσκευή σου, στην επιλογή ΕΓΩ κάτω κάτω, πατώντας τη σου αναγράφει μέχρι πότε έχεις εγγύηση. Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
magicnumbers Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 Πεστα φίλε μου. Τα ίδια έλεγα αλλά οι ειρωνείες έπεφταν σύννεφο. Ειρωνευονται γιατι γιναν μαστορια με 5 βιντεο του καραφλα στο youtube που τανοιγει με τον σουγια :lol: (φοβερος επαγγελματιας κ υποτιθεται απο τα πιο γνωστα καναλια) η κατι αλλους που βαζουν γαντια λατεξ κ ξαφνικα γιναν χειρουργοι. Αμαρτια ειναι.Δεν ειναι 10 βιδες κ τελος.Εχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες να ανοιξουν να πρεσαριστουν κ ναναι ολα καλιμπραρισμενα κ στεγανοποιημενα μετα. Αλλα στην ελλαδαρα οπως εχουν γνωμη ολοι για τα αμαξια κ τα σκαλιζει η καθε μαστορατζα εχουν κ για τα κινητα κ για τα διαστημοπλοια. :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnpats Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 Ειρωνευονται γιατι γιναν μαστορια με 5 βιντεο του καραφλα στο youtube που τανοιγει με τον σουγια :lol: (φοβερος επαγγελματιας κ υποτιθεται απο τα πιο γνωστα καναλια) η κατι αλλους που βαζουν γαντια λατεξ κ ξαφνικα γιναν χειρουργοι. Αμαρτια ειναι.Δεν ειναι 10 βιδες κ τελος.Εχουν συγκεκριμενες προδιαγραφες να ανοιξουν να πρεσαριστουν κ ναναι ολα καλιμπραρισμενα κ στεγανοποιημενα μετα. Αλλα στην ελλαδαρα οπως εχουν γνωμη ολοι για τα αμαξια κ τα σκαλιζει η καθε μαστορατζα εχουν κ για τα κινητα κ για τα διαστημοπλοια. :lol: ακριβώς αυτα... δεν πειράζει μετά κλαίνε τις συσκευές τους .. Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sniper20 Δημ. October 17, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 17, 2020 Μα δεν μπορώ να καταλάβω πως αγοράζει κάποιος συσκευή των 600€ και θέλει φθηνό σέρβις?? Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
smyrali Δημ. October 18, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2020 Πεστα φίλε μου. Τα ίδια έλεγα αλλά οι ειρωνείες έπεφταν σύννεφο. ----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Το ηχείο και το ακουστικό τι πρόβλημα έχουν? Η εγγύηση κανικα ισχύει από την ημερομηνία που αναγράφει η απόδειξη αγοράς, όμως αν μπεις στην εφαρμογή υποστήριξη στη συσκευή σου, στην επιλογή ΕΓΩ κάτω κάτω, πατώντας τη σου αναγράφει μέχρι πότε έχεις εγγύηση.Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία ενεργοποίησης της συσκευής όχι αγοράς. Το τσεκαρα. Δεν ακούγεται δυνατά ο ήχος στην ανοικτή συνομιλία. Πρακτικά δεν έχω ανοικτή συνομιλία. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sniper20 Δημ. October 18, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 18, 2020 Η εγγύηση ισχύει από την ημέρα αγοράς (οπότε και περνάει στην κυριότητα του ιδιοκτήτη) που φαίνεται στην απόδειξη αγοράς. Αν δηλαδή την αγοράσω, και δεν την ενεργοποιήσω ας πούμε για 5 μήνες , κάι κάτι πάει στραβά κατά την περίοδο αυτή , πως θα με καλύψει η εταιρεία?? (Εφόσον φυσικα δεν είναι υπαιτιοτητας δικής μου) Αν θυμάμαι σωστά σε όλες μου τις ηλεκτρονικές συσκευές τις οποίες δηλώνω και ηλεκτρονικά, πάντα μου ζητάει την ημερομηνία αγοράς και εκτοτε ξεκινάει η εγγύηση. Δεν ξέρω αν τα λέω σωστά. Ας μας βοηθήσουν και οι πιο γνωστές του φόρουμ μας. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Ημερομηνία που αναγράφεται στην απόδειξη αγοράς ή τιμολογίου. Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnpats Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία ενεργοποίησης της συσκευής όχι αγοράς. Το τσεκαρα. Δεν ακούγεται δυνατά ο ήχος στην ανοικτή συνομιλία. Πρακτικά δεν έχω ανοικτή συνομιλία. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk άρα είχα δικιο.εφ οσον εχεις ενεργοποιήσει huawei id μετράει η ενεργοποίηση και όχι η αγορά. Μη τους αναφέρεις για μπαταριά ,ασε να βγάλουν διαγνωστικά και θα δούνε αν εχει θέμα . Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rackal Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Η εγγύηση ισχύει από την ημερομηνία ενεργοποίησης της συσκευής όχι αγοράς. Το τσεκαρα. Δεν ακούγεται δυνατά ο ήχος στην ανοικτή συνομιλία. Πρακτικά δεν έχω ανοικτή συνομιλία. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Δεν ισχύει η εγγύηση απο την ενεργοποίηση της συσκευής αλλά απο την αναγραφόμενη ημερομηνία στην απόδειξη. Μη μπερδεύουμε τον κόσμο Πότε αρχίζει η διετής νομική εγγύηση; Η διετής περίοδος αρχίζει από τη στιγμή που παραλάβατε το προϊόν: Αν αγοράσατε ένα προϊόν από κατάστημα, η περίοδος εγγύησης αρχίζει από την ημερομηνία της αγοράς Αν πληρώσατε για το προϊόν αλλά σάς παραδόθηκε αργότερα, η διετής περίοδος αρχίζει από την ημερομηνία της παράδοσης Θα πρέπει συνεπώς να κρατάτε πάντα όλες τις αποδείξεις αγοράς και παράδοσης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnpats Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 (edited) Δεν ισχύει η εγγύηση απο την ενεργοποίηση της συσκευής αλλά απο την αναγραφόμενη ημερομηνία στην απόδειξη. Μη μπερδεύουμε τον κόσμο ισχύει οτι σου γράφει μέσα στην εφαρμογή. δεν νομίζω οτι μπερδεύτηκε καποιος ,αναλυτικά τα γράφουμε. Αν το αγοράσεις 15/10 και κανεις την ενεργοποίηση της συσκευής στις 20-25/10 θα μετράει απο την ενεργοποίηση. Αν την αγοράσεις και την ενεργοποιήσεις μετά απο ένα χρόνο δεν ξέρω τι μπορεί να ισχύει οποιος ενδιαφέρεται μπαίνει στην εφαρμογή και βλεπει την ισχύ της εγγύησης. Edited October 19, 2020 by johnpats Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Η ημερομηνια στην αποδειξη αγορας ισχυει για εγγυησεις καταστηματος ενω η ημερομηνια ενεργοποιησης ισχυσει για τα επισημα service. Βεβαια αυτα για normal περιπτωσεις οπου ο αγοραστης το ενεργοποιει περιπου μεσα σε 2 εβδομαδες. Αν το αγορασεις Ιανουαριο και το ενεργοποιησεις Αυγουστο τοτε φυσικα ισχυει η αποδειξη καθως φαινεται απο την παρτιδα. Ακομα σε περιπτωσεις αγορας εκθεσιακου ή συσκευης που εμεινε στο ραφι πολυ καιρο (8+ μηνες) εκει το service θα ζητησει αποδειξη αγορας γιατι στο εκθεσιακο θα φαινεται οτι δεν εχει εγγυηση και στο παλλαιο βαση παρτιδας το ιδιο. Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουν να αμφισβητησουν την ημερομηνια στην αποδειξη αγορας. Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sniper20 Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 (edited) Όλα αυτά που γράφεις με τα "περίπου" κλπ κλπ, τα ξέρεις σίγουρα η τα υποθέτεις?? Επίσης τι σχέση έχει πόσο καιρό μένει στο ράφι το προϊόν με την απόδειξη αγοράς που δείχνεις στο σέρβις? Όσον αφορά την εγγύηση από το support App, αν θυμάμαι σωστά σου ζητάει να καταχωρήσεις ημερομηνία αγοράς, οπότε η ημερομηνία ενεργοποίησης τι σχέση έχει? Επίσης ενεργοποίηση και καταχώρηση (activation του Huawei id/ registration της συσκευής στο Huawei id) είναι δύο διαφορετικές έννοιες. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εννοείς και που είναι γραμμένα αυτά όλα. Ξεκαθαριστε τι ακριβώς εννοουμε γιατί όντως μπερδεύουμε τον κόσμο. Δηλαδή αν το τηλέφωνο το αγοράσω και το βάλω κλειστό να φορτίσει μετά από δύο μέρες και για κάποιο λόγο μου καεί, θα το πάω στο σέρβις θα μου πουν ααα δεν το εβεργοποιησατε μετά την αγορά, κάηκε δηλαδή στο νεκρό διάστημα μεταξύ αγοράς και πρώτης ενεργοποίησης οπότε δεν έχω εγγύηση?? Κάτι δεν ακούγετε σωστό. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Edited October 19, 2020 by sniper20 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zananiro Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 (edited) ισχύει οτι σου γράφει μέσα στην εφαρμογή. δεν νομίζω οτι μπερδεύτηκε καποιος ,αναλυτικά τα γράφουμε. Αν το αγοράσεις 15/10 και κανεις την ενεργοποίηση της συσκευής στις 20-25/10 θα μετράει απο την ενεργοποίηση. Αν την αγοράσεις και την ενεργοποιήσεις μετά απο ένα χρόνο δεν ξέρω τι μπορεί να ισχύει οποιος ενδιαφέρεται μπαίνει στην εφαρμογή και βλεπει την ισχύ της εγγύησης. Όποτε και να ενεργοποιήσεις το Huawei ID, στην εφαρμογή πλέον θα σου γράψει από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης. Όλα είναι αυτοματοποιημένα πλέον μέσω του imei. Γι αυτό όταν γίνεται η αγορά στο ταμείο σκανάρουν το imei. Στο service αυτό που έχει σημασία είναι η ημερομηνία αγοράς/παράδοσης ασχέτως τι λέει η εφαρμογή. Πριν 3 χρόνια περιπου όπου μόλις είχε ξεκινήσει αυτό με την εφαρμογή, όταν πήγα στο service είχα ξεχάσει την απόδειξη και ασχέτως τι έγραφε η εφαρμογή, είδε τις πληροφορίες για την εγγύηση από κάτι αριθμούς που είναι γραμμένοι στο card slot. Απ' ότι μου είπε από εκεί είδε πληροφορίες για την ημερομηνία εισαγωγής η οποία ευτυχώς είχε 1-2 μήνες περίπου διαφορά από την ημερομηνία αγοράς και δεν χρειάστηκε να τρέχω για την απόδειξη. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Μη τους αναφέρεις για μπαταριά ,ασε να βγάλουν διαγνωστικά και θα δούνε αν εχει θέμα . Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω. Σκέφτομαι και εγώ να το πάω για αλλαγή μπαταρίας αν και δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, έχει πέσει υποθέτω η απόδοση, λογικό μετά από 2 χρόνια. Γιατί να μου αρνηθούν να την αλλάξουν αφού θα την πληρώσω? Γιατί στην ουσία μόνο τα εργατικά γλιτώνουμε εφόσον είμαστε ακόμα στη διετή εγγύηση. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk Edited October 19, 2020 by zananiro Παράθεση The day is my enemy, the night my friend Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
PapaDarxon Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Όλα αυτά που γράφεις με τα "περίπου" κλπ κλπ, τα ξέρεις σίγουρα η τα υποθέτεις?? Επίσης τι σχέση έχει πόσο καιρό μένει στο ράφι το προϊόν με την απόδειξη αγοράς που δείχνεις στο σέρβις? Όσον αφορά την εγγύηση από το support App, αν θυμάμαι σωστά σου ζητάει να καταχωρήσεις ημερομηνία αγοράς, οπότε η ημερομηνία ενεργοποίησης τι σχέση έχει? Επίσης ενεργοποίηση και καταχώρηση (activation του Huawei id/ registration της συσκευής στο Huawei id) είναι δύο διαφορετικές έννοιες. Δεν έχω καταλάβει τι ακριβώς εννοείς και που είναι γραμμένα αυτά όλα. Ξεκαθαριστε τι ακριβώς εννοουμε γιατί όντως μπερδεύουμε τον κόσμο. Δηλαδή αν το τηλέφωνο το αγοράσω και το βάλω κλειστό να φορτίσει μετά από δύο μέρες και για κάποιο λόγο μου καεί, θα το πάω στο σέρβις θα μου πουν ααα δεν το εβεργοποιησατε μετά την αγορά, κάηκε δηλαδή στο νεκρό διάστημα μεταξύ αγοράς και πρώτης ενεργοποίησης οπότε δεν έχω εγγύηση?? Κάτι δεν ακούγετε σωστό. Sent from my CLT-L29 using Tapatalk Το app δεν ζητάει καμιά απόδειξη και μετράει από την πρώτη ενεργοποίηση της συσκευής. Αυτό με το ράφι πάει ως εξής, πας κι αγοράζεις μια συσκευή που ήταν ξεχασμένη στην αποθηκη για 1 χρόνο, σου παθαίνει κάτι μετα από 1,5 χρόνο και πας στο service. Η παρτίδα της είναι 2,5 χρόνια και το σύστημα μπορεί να την βγάλει εκτός οπότε εκεί ζητάνε αποδειξη αγοράς. Το ίδιο αν αγοράσεις εκθεσιακό όπου εκεί έχει ενεργοποιηθεί καιρό πριν το αγοράσεις, οπότε στο service δείχνεις την απόδειξη. Για αυτό που λες μετά από 2 μέρες να καεί εκεί υπάρχει το doa. Ακόμα για το app δεν χρειάζεσαι ούτε Huawei Id ούτε δηλώσεις ούτε τίποτα, δεν έκανα ποτέ Huawei I'd, το εχω και ξηλωμενο πάντα, το support μετρούσε κανονικά όπως και στο site και μπήκε αυτόματα και η επέκταση λόγω κορονοιο. Παράθεση Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε: Huawei, Apple, Vodafone Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnpats Δημ. October 19, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 19, 2020 Άστο φίλε... Όσο και να τα λέμε δεν το καταλαβαίνουν. ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Όποτε και να ενεργοποιήσεις το Huawei ID, στην εφαρμογή πλέον θα σου γράψει από την ημερομηνία αγοράς ή παράδοσης. Όλα είναι αυτοματοποιημένα πλέον μέσω του imei. Γι αυτό όταν γίνεται η αγορά στο ταμείο σκανάρουν το imei. Στο service αυτό που έχει σημασία είναι η ημερομηνία αγοράς/παράδοσης ασχέτως τι λέει η εφαρμογή. Πριν 3 χρόνια περιπου όπου μόλις είχε ξεκινήσει αυτό με την εφαρμογή, όταν πήγα στο service είχα ξεχάσει την απόδειξη και ασχέτως τι έγραφε η εφαρμογή, είδε τις πληροφορίες για την εγγύηση από κάτι αριθμούς που είναι γραμμένοι στο card slot. Απ' ότι μου είπε από εκεί είδε πληροφορίες για την ημερομηνία εισαγωγής η οποία ευτυχώς είχε 1-2 μήνες περίπου διαφορά από την ημερομηνία αγοράς και δεν χρειάστηκε να τρέχω για την απόδειξη. Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk ----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Εγώ αυτό δεν το καταλαβαίνω. Σκέφτομαι και εγώ να το πάω για αλλαγή μπαταρίας αν και δεν έχει κάποιο σοβαρό θέμα, έχει πέσει υποθέτω η απόδοση, λογικό μετά από 2 χρόνια. Γιατί να μου αρνηθούν να την αλλάξουν αφού θα την πληρώσω? Γιατί στην ουσία μόνο τα εργατικά γλιτώνουμε εφόσον είμαστε ακόμα στη διετή εγγύηση. Sent from my Huawei P20 pro using TapatalkΔεν είπα ότι θα αρνηθούν αλλά Εφ όσον προχωρήσουν σε εντός εγγύησης ανταλλακτικό, θα αλλάξουν και καλώδιο ταινία φόρτισης και μπορεί να περάσουν και την μπαταρία. Αυτός είναι ο λόγος που σου λέω να μη αναφέρεις χαμηλή αυτονομία, αυτοιε τα διαγνωστικά θα το δουν. Από εκεί και πέρα πράττεις ότι νομίζεις. Παράθεση :) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ST7250 Δημ. October 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2020 Ποια συσκευη θα αγοραζατε μετα το huawei p20 pro;;; Παντα με σχεση ποιοτητας τιμης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konakis Δημ. October 20, 2020 Κοινοποίηση Δημ. October 20, 2020 Ένα καλό μεταχειρισμένο 1+ (7pro , 7T pro) εφόσον δεν σε ενοχλεί το μεγαλύτερο βάρος κ μέγεθος της συσκευής και αν δεν θες σώνει και καλά dual SIM και συμπαθείς το MIUI καινούριο με τιμολόγιο αγοράς βγαίνει στα 480 κάτι το Mi 10... Απλά η γνώμη μου. Παράθεση Konakis. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.