Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες.

 

Τελος καλα, ολα καλα δηλαδη :)

Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

[/color]

Στο κινητό είναι στην αρχική του συσκευασία και το μόνο που έχω κάνει είναι να βγάλω τη ζελατίνα από την οθόνη, μέχρι και στο καπάκια της μπαταρία είναι στην θέση της. Εάν ισχύει κάποιος άλλος όρος δεν θα έπρεπε την πρώτη φορά να μου το πούνε αντί να μου το αντίκατεστησουν? Πάντως οφείλω να πω ότι σήμερα με πήρανε τηλέφωνο από τη Vodafone και μου είπαν ότι τελικά θα μου το αντίκατεστησουν. Μάλλον η διαμαρτυρία μου μέσα από το forum είχε αποτέλεσμα. Θέλω να ευχαριστήσω το my fone για το βήμα που μου έδωσε (που θα μπορούσε άνετα να διαγράψει το μήνυμα, αυτό δείχνει ότι λειτουργεί ανεξάρτητα ) και θέλω να σάς πω ότι θα πρέπει να είμαστε ενωμένοι (και οχι δήθεν ) γιατί ο καθένας μας μπορεί να αντιμετώπιση κάποιο πρόβλημα .Πιστεύω να σε κάλυψα και σε ευχαριστώ για ενδιαφέρον σου και τις πληροφορίες για το τι ισχύει για κάποιες μάρκες.

 

Χαίρομαι φίλε μου που όλα πήγαν καλά και θα σου το αντικαταστήσουν κιόλας, αλλά σαν forum δεν είμαστε εδώ μόνο για να λέμε τα παράπονα μας και να αναγκάζουμε τις εταιρίες να μας κάνουν την χάρη. Εϊμαστε εδώ να το συζητάμε, να ενημερώνουμε και τα υπόλοιπα μέλη τι πρέπει να κάνουν, να δίνουμε και να πέρνουμε συμβουλές, όχι απλά είχε πρόβλημα, όποιος ενδιαφέρεται ξέρει και τέτοια.

Έτσι θα είμαστε ενωμένοι όπως αναφέρεις!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Πολλοί φίλοι ρωτούν για το 4g και τις συχνότητες. Έφτιαξα το παρακάτω θέμα γραμμένο σε απλά ελληνικά (σε μη τεχνική ορολογία) για να μπορούνε να καταλάβουν όλοι και οι έμπειροι και οι άπειροι με την τεχνολογία της κινητής της τηλεφωνίας.

 

Καλή συνεχεία συμforumιτες !!!

 

http://i59.tinypic.com/29olwub.jpg

 

Ζώνη συχνοτήτων των 800MHz (Band 20)

 

Προηγουμένως αυτή η ζώνη χρησιμοποιήθηκε για την παροχή τηλεοπτικών αναλογικών σημάτων, αλλά δεδομένου ότι η τηλεόραση μεταπήδησε στην ψηφιακή ελευθερώθηκε για να χρησιμοποιηθεί με ευρυζωνικές ασύρματες τεχνολογίες όπως το 4G/5G.

 

Όσο χαμηλότερη είναι η συχνότητα της μπάντας τόσο περισσότερο μπορεί να ταξιδέψει, οπότε η ζώνη των 800MHz είναι η ποιο κατάλληλη από τις 3 (800/1800/2600) να ταξιδεύει σε μεγάλες αποστάσεις, το οποίο σημαίνει ότι οι χρήστες μπορούν να έχουν κάλυψη 4G, ακόμη και αν είναι μακριά από το σταθμό βάσης. Αυτό καθίσταται ιδιαίτερα χρήσιμο στις αγροτικές περιοχές όπου οι σταθμοί εκπομπής είναι να είναι αρκετά απλωμένοι.

 

Ωστόσο, έχει και κάποια πλεονεκτήματα σε πόλεις, επειδή οι χαμηλές συχνότητες είναι επίσης κάλες στο πέρασμα μέσα από τοίχους και άλλα φυσικά αντικείμενα, έτσι ώστε η ζώνη των 800MHz είναι καλή για την εσωτερική κάλυψη και για πολύ κατοικημένες περιοχές .

 

Από την άλλη πλευρά, έχει χαμηλότερη χωρητικότητα, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορεί να εξυπηρετήσει πολλούς συνδρομητές με πλήρη ταχύτητα όταν τραβάν βαριές εφαρμογες όπως video streaming HD, έτσι ώστε ακόμη και σε χώρους με μια καλή σύνδεση να έχει θέματα σταθερών ταχυτήτων.

 

Ζώνη συχνοτήτων 2.6GHz (Band 7)

 

Η ζώνη 2.6GHz είναι η άλλη συχνότητα και είναι ουσιαστικά το αντίθετο της ζώνης 800MHz. Δεν είναι ικανή να ταξιδεύει σε μεγάλες αποστάσεις, πράγμα που σημαίνει ότι οι κεραίες πρέπει να είναι πιο κοντά μαζί για να προσφέρουν αξιόπιστη κάλυψη και ως εκ τούτου δεν είναι τόσο κατάλληλη για τις αγροτικές περιοχές η για περιοχές με δύσκολη κάλυψη η όταν έχουν να διαπερνούν τοιχώματα έτσι το εσωτερικό σήμα στη ζώνη 2.6GHz δεν θα είναι πάντα δυνατό.

 

Αλλά από την άλλη πλευρά έχει υψηλή χωρητικότητα, ώστε να μπορούν να αντιμετωπίσει πολλές ταυτόχρονες συνδέσεις, που υπό αυτή την έννοια είναι κατάλληλο για περιοχές πόλεων με μεγάλη κίνηση.

 

Ζώνη συχνοτήτων 1.8GHz (Band 3)

 

Όπως θα έχετε καταλάβει, η ζώνη 1.8GHz βρίσκεται κάπου στη μέση των άλλων δύο.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

To 1800 είναι προσωρινή, όχι βασική. Τα είχαν νοικιασμένα για το 2G και τα χρησιμοποίησαν προσωρινά μέχρι να αποκτήσουν καταλληλότερο φάσμα. Πολλοί σταθμοί που λειτουργούν στα 1800 θα γυρίσουν στα 800 (refarming είναι ο όρος). Και τότε...θα μένουν εκτός δικτύου 4G οι περισσότερες κινεζιές!

 

Refarming ειναι πχ το 900 που παει απο το 2G στο 3G

Τα 1800 δεν νομιζω να ειναι προσωρινα.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους

Πριν ένα μήνα περίπου μπαίνω στο my account να τσεκάρω ένα λογαριασμό,συγκεκριμένα του Μαΐου, όπου ήθελα να δω γιατί ο λογαριασμός ήταν κατα 10 ευρώ μεγαλύτερος. Βάζοντας λοιπόν τα φίλτρα είδα τις χρεώσεις για κάτι 5ψηφιους αριθμούς που είχα καλέσει αλλά βλέπω και χρεώσεις σε 3 κλήσεις προς σταθερά ενώ δεν είχα ξεπεράσει τα 1500 λεπτά προς όλους που έχω.

Στις κλήσεις αυτές έγραφε πως ήταν "κλήσεις δεδομένων"

Τηλεφωνώ στο 13830 και μου λένε πως όντως υπήρχε πρόβλημα στο σύστημα τους και μου πιστωσανε άμεσα το ποσό.

Σε ερώτηση που έστειλα με Mail γιατί έπρεπε εγώ να μπω στη διαδικασία να τσεκάρω τον λογαριασμό μου και να τους ενημερώσω και εφόσον ήταν γνωστό το πρόβλημα του συστήματος δεν κάνανε απο μόνοι τους την πίστωση μου απάντησαν πως επειδή πρόκειται για προσωπικά δεδομένα δεν μπορούσε ο κάθε υπάλληλος να τσεκάρει λογαριασμούς παρά μόνο κάποιοι "εξουσιοδοτημένοι" όποτε καθυστερούσε η διαδικασία.

Καλό θα ήταν λοιπόν να τσεκάρετε για τέτοιου είδους χρεώσεις. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά στα 2 σταθερά που γίνανε οι χρεώσεις ήταν σταθερά της κοσμοτε (at home)

Link to comment
Share on other sites

Γενικά η Vodafone έχει συχνά τέτοια προβλήματα, δεν ξέρω αν γίνετια τυχαία ή επίτηδες πάντος το έχω εντοπίσει πολλές φορές...
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Γενικά η Vodafone έχει συχνά τέτοια προβλήματα, δεν ξέρω αν γίνετια τυχαία ή επίτηδες πάντος το έχω εντοπίσει πολλές φορές...

 

Kαι στα καρτοκινητα επισης.καλο καθε μηνα η 2 μηνες μια αναλυτικη ετσι και αλλιως μπορει να το ζητησει καποιος και μεσω της φορμας επικοινωνιας αρκει να αναγραφει τον τηλεφωνικο αριθμο αφμ ΑΤ το ονομα του κατοχου.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Κλήση προς το 1252 έκανες; Κάποια εξερχόμενη χρεώσιμη κλήση έκανες;

 

Αυτό δεν είχε κάνει. Κλήση στο 1252 για ενεργοποίηση.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σχετικά με αυτό το θέμα?

 

To μπλε!!!!

 

 

 

 

 

Αν δεν μας πεις τι θελεις πως περιμένεις να σε βοηθήσουμε;Γράφτε κάτι,δεν σας χρεώνει το φόρουμ κατι παραπάνω!!!:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Θέλεις να μιλάς με όλες τις εταιρείες; Θέλεις internet ; Θέλεις να στέλνεις μηνύματα Ελλάδα ή Εξωτερικό; Θέλεις να μιλάς με άλλες χώρες εκτός από Ηνωμένο Βασίλειο Κύπρο και Ολλανδία ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα έκανα ένα αίτημα φορητότητας στη vodafone από άλλη εταιρεία και διάλεξα ένα πρόγραμμα το οποίο είναι "καταλόγου" δηλαδή δεν έχει καμία προσφορά επιδότησης είτε πάγιο είτε συσκευή.

 

Οι υπάλληλοι εκεί μου έδωσαν και sim κάρτα και υπέγραψα σχετικά. Το ξανασκεφτηκα μετά και είδα ότι δεν έχω πάρει κάνενα "bonus" μεταφοράς σε νέα εταιρεία.

 

Μπορώ να διακόψω τη διαδικασία; Δεδομένου ότι έχω παραλάβει τη sim? τι γίνεται;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους.

 

Σήμερα έκανα ένα αίτημα φορητότητας στη vodafone από άλλη εταιρεία και διάλεξα ένα πρόγραμμα το οποίο είναι "καταλόγου" δηλαδή δεν έχει καμία προσφορά επιδότησης είτε πάγιο είτε συσκευή.

 

Οι υπάλληλοι εκεί μου έδωσαν και sim κάρτα και υπέγραψα σχετικά. Το ξανασκεφτηκα μετά και είδα ότι δεν έχω πάρει κάνενα "bonus" μεταφοράς σε νέα εταιρεία.

 

Μπορώ να διακόψω τη διαδικασία; Δεδομένου ότι έχω παραλάβει τη sim? τι γίνεται;

 

Ναι εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης του αιτηματος φορητοτητας 14 ημερες απο την ημερομηνια που γινεται η φορητοτητα.Παρε στην εξ πελατων της sim που εχεις ενεργη τωρα και θα σου πουνε τι να κανεις.

Link to comment
Share on other sites

Στην vodafone θελω να ειναι

 

Παρε CU εχει πολυ χρονο ομιλιας για Vodafone αλλα και αρκετο προς ολα τα δικτυα.Και πακετα ιντερνετ επισης.

Link to comment
Share on other sites

Εγω συστήνω international

εχει χρόνο ομιλίας για Η.Π.Α. Και Ιταλία

Και δωρεάν internet με ανανέωση 5 ευρώ .

Link to comment
Share on other sites

Ναι εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης του αιτηματος φορητοτητας 14 ημερες απο την ημερομηνια που γινεται η φορητοτητα.Παρε στην εξ πελατων της sim που εχεις ενεργη τωρα και θα σου πουνε τι να κανεις.

 

Σε ευχαριστώ φίλε.

 

1. Πήρα τηλέφωνο τη cosmote και μου είπαν ότι δε βλέπουν ακόμα αίτημα φορητότητας

 

2. Έχω πάρει τις sim και έχω υπογράψει στο κατάστημα... Αυτό σύμφωνα με αυτό που διάβασα στην ΕΕΤΤ δεν ακυρώνεται.

 

Ισχύει; ή την πάτησα;

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ φίλε.

 

1. Πήρα τηλέφωνο τη cosmote και μου είπαν ότι δε βλέπουν ακόμα αίτημα φορητότητας

 

2. Έχω πάρει τις sim και έχω υπογράψει στο κατάστημα... Αυτό σύμφωνα με αυτό που διάβασα στην ΕΕΤΤ δεν ακυρώνεται.

 

Ισχύει; ή την πάτησα;

 

Εφοσον δεν εχεις βαλει την καινουργια σιμ θα επαιρνα την εξ πελατων στην εταιρια που ακομα εισαι.Δεν νομιζω να την εχεις πατησει στο καταστημα υπογραψες την αιτηση φορητοτητας εφοσον δεν εχουν δει ακομα το αιτημα τοτε μπορεις να το ακυρωσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εφοσον δεν εχεις βαλει την καινουργια σιμ θα επαιρνα την εξ πελατων στην εταιρια που ακομα εισαι.Δεν νομιζω να την εχεις πατησει στο καταστημα υπογραψες την αιτηση φορητοτητας εφοσον δεν εχουν δει ακομα το αιτημα τοτε μπορεις να το ακυρωσεις.

 

Μίλησα με την cosmote. Μου είπαν να στείλω κάτι φαξ και μπλα μπλα. Θα δούμε.

 

Ευχαριστώ για τι συμβουλές.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...