Jump to content

pakitis

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.132
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by pakitis

  1. Δεν υπάρχει η επιλογή. Φαντάζομαι μέσω κάποιου wallpaper αν μπορείς να κάνεις δουλειά αλλιώς μετά πας σε Launcher.
  2. Δεν μπορώ να καταλάβω αν τρολάρεις ή μιλάς σοβαρά.
  3. Αδελφέ είπαμε να τους δαγκώνουμε όσο μπορούμε αλλά εσύ το παράκανες! :)
  4. Υπάρχει στην πραγματικότητα τηλεφωνητής; Εγώ μόνο στην τηλεόρασα το έβλεπα. :p Btw, αν δεν έχεις χρησιμοποιήσει ποτέ τηλεφωνητή, και πάλι μπορείς να κάνεις αίτηση διακοπής;
  5. Specs: 1.46" AMOLED display 4GB eMMC storage Heart rate/sleep/SpO2/cycle/wrist temperature tracking Dual band L1+L5 GPS 100+ sports modes 339mAh battery (Up to 10 days) Bluetooth calling Bluetooth 5.2 NFC (Όχι για πληρωμές) IP68/5ATM OxygenOS Watch 7.1 Colours: Black Steel Silver Steel Price: €159 Παρέλαβα το Σάββατο αλλά σήμερα το έβαλα σε χρήση. Πρώτες εντυπώσεις πολύ καλές γενικά. Και συγκεκριμένα, απόκριση οθόνης, άνοιγμα οθόνης όταν το γυρνάς για να δεις την ώρα. Εμφάνιση ειδοποιήσεων. Πολλές επιλογές στα μενού του. Αύριο θα το κοιτάξω και στον ήλιο πως πάει.
  6. Τί σεντόνι ρε φίλε; Μια χαρά, εμένα μου αρέσουν αυτά. :) Είμαι πολύ πρόσφατος κάτοχος pixel. Είχα να πάρω ναυαρχίδα κινητό από το Galaxy S6 οπότε δεν έχω την ικανότητα να συγκρίνω το 10 pro XL με τα iPhone και Samsung αλλά έχω μείνει καταευχαριστημένος με το εργαλείο. Απόκριση οθόνης, ξεκλείδωμα οθόνης, κάμερα όλα φανταστικά. Αυτό με τη βροχή δεν ξέρω ακόμα για να σου πω. Αλλά έμεινα μακάκας στη χρήση στον ήλιο όπου δεν καταλαβαίνεις καμία διαφορά.
  7. Ελλάδα την έχουν παρατημένη στο θέμα αυτό και κάνουν πάρτι οι υπόλοιποι.
  8. Δεν το βρίσκω πουθενά στο δικό μου.
  9. Έβαλα και το widget επίτηδες για να δω. Κι εκεί γράφει την πόλη που είμαι.
  10. Αδερφέ που κατά τα άλλα δεν σχολιάζεις. Εγώ σου μίλησα σαν να είσαι φίλος μου. Όχι για να σε προσβάλω.
  11. Σε έχασα λίγο αλλά μετά κατάλαβα ότι πήγες στο προηγούμενο θέμα. Εγώ δεν ασχολούμαι με τα του καιρού. Έχει πάνω αριστερά την ένδειξη θερμοκρασίας. Πατάω πάνω της και μου βγάζει την πόλη που βρίσκομαι. Αν ρωτάς αυτό.
  12. Ενικό παρακαλώ. :) Με κάρτα σιμ το ξεκίνησα. Βρήκα κι άλλες αναφορές πως είχε Ελλάδα. Από Γαλλία το αγόρασα. Μέχρι και Κύπρο είχε συν κάτι χώρες φαντάσματα.
  13. Φίλε μου θα σε καταλάβω μόνο άμα είσαι παιδάκι. Δημοτικού το πολύ. Αλλιώς θα μου κάνει μεγάλη εντύπωση ότι δεν γνωρίζεις ακόμη τα παπατζιλίκια των απατεώνων. Πώς θα πείσει ο απατεώνας γι' αυτά που και καλά πουλάει; Θα πει μια παπάτζα του στιλ ότι είναι από επιστροφές του άμαζον. Και πάει λέγοντας.
  14. Volte, 5G, gps που ρωτήσατε όλα κομπλέ είναι. Εγώ το πήρα από Γαλλία μεριά αλλά δεν ξέρω την καταγωγή του. Αλλά και πάλι μου κάνει εντύπωση που είχε 100 χώρες πόσες είχε μέσα και δεν είχε Ελλάδα ενώ από πλαίσιο που αναφέρθηκε είχε. Και κύπρο είχε κι άλλες χώρες πολύ μικρότερες. Τέσπα, είχα πολλά χρόνια να πάρω ναυαρχίδα κινητό. Τα σπάει παντού!
  15. Μόλις το ενεργοποίησα το κινητό για πρώτη φορά. Για την ακρίβεια, τώρα το κάνω. 1ο κουφό, δεν έχει Ελλάδα στο region. Κι έχει πόσες χώρες με 2 κατοίκους.
  16. Να 'σαι καλά μαν. Δευτέρα Τρίτη θεωρητικά το παραλαμβάνω κι εγώ επιτέλους!
  17. Αυτό που λέει το θέμα αλάνια μου. Και συγκεκριμένα να έχει και χώρο 256gb τουλάχιστον. Ποιο κινητό θα προτείνατε με γνώμονα και μόνο την κάμερα;
  18. Σόρρυ παιδιά μια πλάκα έκανα..
  19. Παιδιά συγγνώμη, μπορεί να τα έσβησα εγώ εκ παραδρομής.
  20. Φίλε μου το παρήγγειλα από ένα marketplace στην Αγγλία όπου το βρήκα πιο φθηνό από παντού αλλά τελικά απ' ότι φαίνεται έπεσα σε σκαμ πωλητή και είμαι σε διαδικασία επιστροφής χρημάτων. Κι η θήκη με το τζαμάκι προστασίας ήρθαν ήδη. Χαχ. Τέσπα, άμα το πιάσω στα χέρια μου θα πέσει αναλυτικό review γιατί δεν βλέπω και πολλή κινιτηκότητα από τους Έλληνες youtubers.
  21. Αγγλικά Γαλλικά Γερμανικά Ιταλικά Ιαπωνικά Ισπανικά
×
×
  • Create New...