Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


SuRfer
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Προσφορά στο σταθερό θα έχεις και αν είναι πάγιο 20+€ στο κινητό θα έχεις και μια έκπτωση μικρή στο πάγιο της κινητής. Λεπτά ή κάτι τέτοιο δεν δίνει.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Link to comment
Share on other sites

eSim υποστηριζουν η τελευταία γενιά iPhone, τα Pixel και smartwatches. Δηλαδή προϊόντα που στην Ελλάδα σπανίζουν. Αμα την υποστήριζαν τίποτα Xiaomi τρέχοντας θα είχαν βγάλει ολοι.
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Η γραμμή μου έχει φρικάρει και δε στέλνει SMS. Παρότι μοιάζει λίγο, δεν είναι γιατί δε συγχρονίζεται το iMessage με το νούμερο. Το κέντρο μηνυμάτων είναι αποσυγχρονισμένο, έχουμε κάνει πολλές φορές επαναφορά ρυθμίσεων δικτύου, έχουμε κάνει μέχρι και reset τη γραμμή και πάλι τίποτα. Δε στέλνει SMS ούτε σε 4ψηφια-5ψηφια ούτε σε κανονικά νούμερα. Έχει αντιμετωπίσει κανένας άλλος το ίδιο πρόβλημα κι αν ναι, πώς το λύσατε (αν το λύσατε at all)?

 

Επίσης σχετικά με την τηλεφωνικη/γραπτή εξυπηρέτηση της vodafone. Καταλαβαίνω οτι αυτοί που είναι στην πρώτη γραμμή δεν έχουν σοβαρές γνώσεις κι αντιμετωπίζουν πολλούς άσχετους πελάτες. Όμως δε γινεται να συμπεριφέρεσαι λες και οι πελάτες είναι όλοι ηλίθιοι (σε τεχνολογια, μη παρεξηγηθουμε).

Δηλαδη τους περιγραφεις το προβλημα, αναλυτικά, άρα δεν εισαι άσχετος, και ο "έξπερ" απλά κοιτάζει το υπόλοιπο και σου λένε: α να, για αυτό δε στέλνετε, δεν έχετε μονάδες. Στη συνέχεια που υποτίθεται κοιτάς κάποια ρύθμιση, τους λες ξεκάθαρα οτι λόγω του προβλήματος οι ρυθμίσεις δεν εμφανίζονται καν και η απαντηση ειναι: μη αγχώνεστε, θα σας πω εγώ βήμα-βήμα και θα τη βρούμε, και το path ηταν "πάμε ρυθμίσεις, δεδομένα μπλα μπλα μπλα". Προφανώς εκεί κοιτούσα κι εγώ και η ρυθμιση δεν υπήρχε. Μετά στέλνει ενα SMS προς τον αριθμο μου και μου λεει πως αφού το λαμβάνετε όλα είναι οκ και θέλει επισκευή η συσκευή σας, θέλετε να κανονίσουμε κάποιο ραντεβού; Φυσικά η συσκευή δεν έχει θέμα αφού δοκιμάστηκε με άλλο δίκτυο και δουλεύει άψογα.

 

Κι αφού αρνήθηκα την "προσφορά" τους, μου λένε θα σας καλέσουν απο το τεχνικό τμήμα αύριο. Η κλήση έγινε, λύση δε βρέθηκε και πήγα σε κατάστημα οπού βρέθηκε ο μοναδικός υπάλληλος που καταλάβαινε ελληνικά και δε με ρωτούσε για το υπόλοιπο π.χ. Αφού δε βρήκαμε με συμβατικό τρόπο λύση μου λέει το προώθησα στο τεχνικό να το αναλάβουν. Του αναφέρω πως με κάλεσαν απο το τεχνικό το προηγούμενο πρωί και βγάλαμε άκρη και μου απαντάει: αποκλείεται, γιατί το τεχνικό τμήμα θέλει 4-5 μέρες για να αναλάβει απο τη στιγμή του αιτήματος, αυτός που σας κάλεσε δεν ήταν απο τεχνικό. Του λέω απο την εξυπηρέτηση έτσι είπαν και κουνάει το κεφάλι του με απογοήτευση, προφανώς ξέρουν τι φελλοί είναι εκεί.

 

Αν δεν είχα δώσει το φοιτητικό What's Up σε άτομο της οικογένειας μου που το χρησιμοποιεί επαγγελματικά πλέον, θα είχα φύγει ήδη για την cote που πακέτα έχει ίδια, σήμα καλύτερο και προσφορές σαφώς ανώτερες.

Edited by TheBerliner
Link to comment
Share on other sites

Να έχεις φραγή εξερχομένων μηνυμάτων; Οντως αν δεν ήταν σωστό το κέντρο δεν θα λαμβανες sms.
Link to comment
Share on other sites

Να έχεις φραγή εξερχομένων μηνυμάτων; Οντως αν δεν ήταν σωστό το κέντρο δεν θα λαμβανες sms.

 

Αυτο θα το κοιταξω αλλα δεν ξερω αν γινεται κιολας. Στον ελεγχο για το κεντρο μηνυματων που καναμε στο καταστημα βγαζει συνεχεια σφαλμα. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο θα το κοιταξω αλλα δεν ξερω αν γινεται κιολας. Στον ελεγχο για το κεντρο μηνυματων που καναμε στο καταστημα βγαζει συνεχεια σφαλμα. :mad:

 

Καλημέρα,

 

Περίεργο πρόβλημα. Στη θέση σου θα αντικαθιστούσα τη SIM με καινούργια.

Technology, like art, is a soaring exercise of the human imagination.
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Καλησπερα στην ομαδα..Ειναι τωρα καιρος που με ''βομβαρδιζουν'' απο Vodafone για ενα καρτοπρογραμμα με 13,60ε που δινει 1000 προς Vodafone,300 προς ολους , και 1,5Gb ιντερνετ και θελω να ρωτησω τι ειναι αυτο και αν σας εχουν ζαλισει κι εσας με αυτο

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Βασικα δεν μου δινουν και να καταλαβω..Καρτα θα ειναι η κατι αλλο..Τους ρωτουσα θα ερχετε λογαριασμος?Μου λενε οχι..Ε πως θα πληρωνω ρε παλλικαρι?Θα πηγαινεις σε ενα καταστημα και θα τους λες το νουμερο μου λεει...ΟΤΙ ναναι εκει στη Vodafone

 

Opto

Εχω κινητο Motorola....αυτο με την κεραια το καπακι και τα πρασινα γραμματα.Ναι αυτο που ζυγιζει 24Κg

Σταθερο FTTH 200Mbps

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει καποιο τηλεφωνο για επικοινωνια με Vodafone εξυπερετηση πελατων χωρις χρεωση;

 

Το 13830 εχει χρεωση και το 6944403830 δεν δουλευει.

Take five..
Link to comment
Share on other sites

Εξυπηρέτηση πελατών με αστική χρέωση στο 2106702000 και δωρεάν τεχνική εξυπηρέτηση από όλα τα δίκτυα στο 13840
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Είναι στο παλιό σάιτ σταθερής, άρα ίσως να μην ισχύει. Παλιά που ίσχυε έκανε αυτό που λέει. Ο φίλος σου έκανε ενεργοποίηση με την πρόσκληση που του έστελνες, και κέρδιζες 25€ για κάθε άτομο που εφερνες.
Link to comment
Share on other sites

δοκίμασα να το κάνω αλλά μου πέταξε μήνυμα ότι υπάρχει θέμα (δε θυμάμαι ακριβώς το μήνυμα)

απλά δε ξέρω αν το έχουν αφαιρέσει οριστικά

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έχει αναφερθεί οτι υπάρχει γενικό πρόβλημα με την υπηρεσία VBC της Vodafone έχουν γίνει unregister οι αριθμοί και προσπαθούν όλοι μέρα σήμερα να τους βάλουν πάλι στο σύστημα τους. Αν προσπαθήσετε να καλέσετε το corp support θα απαντήσει ο ΟΤΕ αναφέροντας οτι δεν υπάρχει ο αριθμός που καλέσατε.

Έχετε ακούσει κάτι περί αυτού του προβλήματος και πότε περίπου υπολογίζουν να διορθωθεί; :!:

www.2ospbyron.gr
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους.

 

Χρειάζομαι βοήθεια με την προώθηση κλήσης. Καταρχάς έχω Galaxy S9 dual sim.

SIM 1 : CU , Αριθμός Α

SIM 2 : What's up, Αριθμός B

 

Το ιστορικό έχει ως εξής:

Χτες το μεσημέρι ενεργοποίησα από το μενού του κινητού την πρώθηση κλήσης όταν είναι εκτός δικτύου ο αριθμός A στον αριθμό Β.

Απενεργοποιώ τη SIM 1 και καλώ από έναν τρίτο αριθμό τον αριθμό Α και η κλήση προωθείται κανονικά στον αριθμό Β.

Τέλος ενεργοποίησα ξανά τη SIM 1 και απενεργοίησα την προώθηση.

Όλα καλά ως εδώ.

 

Χτες το απόγευμα όμως έκανα πάλι την ίδια διαδικασία και η προώθηση δε δουλεύει.

Αντ' αυτού όταν καλώ από έναν τρίτο αριθμό τον αριθμό Α, ακούγεται η υπηρεσία ειδοποίησης κλήσης.

Ακόμη και όταν απενεργοποιώ την υπηρεσία ειδοποίησης κλήσης (καλώντας το 1285), τότε η κλήση πέφτει τελείως, και πάλι χωρίς να την προωθεί στον αριθμό Β.

 

Επίσης παρατηρώ με τον έλεγχο κατάστασης *#62#:

 

Screenshot-20191212-114844-Phone.jpg

 

Τι συμβαίνει; Γιατί εξακολουθεί και φαίνεται ο αριθμός Β στον έλεγχο κατάστασης εφόσον την έιχα απενεργοποίησει;

Τι είναι ο "Συγχρονισμός" και τα "Μη συγχρονισμένα";

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γειά και χαρά εχει δοκιμάσει κανείς την καινουργια υπηρεσία για gps trackers και συναγερμούς; Σκεφτομαι να αγοράσω τον gps tracker (44 ευρώ) που δίνει η voda και να ενεργοποιήσω την υπηρεσία με 3/μήνα.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Έχασα το κινητό που είχε μέσα τη sim μου. Θέλω άλλη με ίδιο αριθμό. Επειδή μένω πολύ εκτός, με τη μαμά μου που ανήκει σε αυπαθή ομάδα, και για να πάω κέντρο πρέπει να πάρω πολλές συγκοινωνίες και φοβάμαι να το ρισκάρω και μετά να την κολλήσω, θέλω να κάνω τη διαδικασία από το σπίτι. Για να μου στείλει sim η vodaphone πρέπει να κάνω μια δήλωση στο gov.gr, η οποία θέλει επαλήθευση κωδικού του taxis (δεν έχω ibank), η οποία στέλνει τον κωδικό στο τηλ. που έχω χάσει και άλλο τηλέφωνο δεν δέχεται. Έχω viber με το τηλ. που έχω χάσει και λειτουργεί κανονικά με ένα πρόγραμμα που μπορώ να πάρω απεριόριστα τηλ. στην Ελλάδα. Μήπως υπάρχει κάποια υπηρεσία που να μπορώ να λάβω και sms μέσω viber;
Link to comment
Share on other sites

Αν δέν πας με την ταυτότητα σου σε κατάστημα δουλειά δεν γίνεται.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σορρυ που το ξεθαβω το νήμα,αυτο εδω ειναι καινουργιο?

https://www.vodafone.gr/eshop/mobile-internet/c-100123/

οι τιμες προσφορας στα πακετα των 10 γιγα και των 40 γιγα ειναι απαιχτες. Ξερει κανεις αν παραγγελνεται online μονο ή υπάρχει και σε κατάστημα?

Αν κατάλαβα καλά μπορείς να πάρεις και σκέτη σιμ δωρεάν. Είναι συμβόλαιο χωρίς πάγιο,χωρίς δέσμευση και με 200mb δωρεαν το μηνα,και μετά μπορείς να βάλεις και τα πρόσθετα πακέτα. Λογαριασμός έρχεται μόνο ηλεκτρονικός ή με sms...Το ερώτημα είναι πόσο θα κρατήσουν οι τιμές προσφοράς...

Λεπτομέρειες:

https://www.vodafone.gr/files/1490681520400-giga-wifi-Pricelist_GR.pdf

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...