Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

να πας στην εταιρία και να κάνεις γραπτή αμφισβήτηση συμβολαίου...
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το αντίθετο μπορεί να γίνει, δηλαδή κάρτα sim της vodafone λειτουργεί κανονικά σε στικάκι wind. Μάλιστα αυτός ο συνδυασμός λειτουργεί με το router-stick turbo-x mifiαπό το πλαίσιο αν και στην περιγραφή του αναφέρει ότι λειτουργεί μόνο με vodafone 3g sticks.

Αυτό που πιστεύω είναι ότι εξαρτάται από το 3g stick, δηλαδή κάποια είναι κλειδωμένα και κάποια όχι.

Edited by dapostol
Mobiles: Motorola Startac 85, Ericsson T18S, Nokia 7110, Nokia 6210, Siemens SL42, Siemens SX1, Sony Ericsson W800i, Motorola SLVR L7, Nokia 6300, Nokia E71, Nokia 5230, Motorola Fire XT311, Alcatel 997D, Sony Xperia Z Ultra, Motorola E4 plus
Link to comment
Share on other sites

Να το Link για το πρόγραμμα

http://modemsolution.com/?wpfb_dl=202

Link to comment
Share on other sites

Έχω ένα στικ από το πρόγραμμα της ψηφιακής αλληλεγγύης!Υπάρχει τρόπος κάποια στιγμή να μπορώ να βάλω κάποια άλλη κάρτα για κάνω χρίση ίντερνετ?έχω βονταφον φοιτητικό και f2g φοιτητικό
Link to comment
Share on other sites

Με το link πάνω πό την δημοσίευση σου .

Το Mobile Partner είναι για όλα τα στικάκια για όλες τις εταιρείες.

Απλά θα ρυθμίσεις το APN internet.vodafone.gr ή gint.b-online.gr για WIND.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, φαντάζομαι το ίδιο ισχύει και για το ZTE-K4201-Z της Vodafone ή υπάρχει άλλο πρόγραμμα γι΄αυτό; Edited by Stavros_P
Στη ζωή όσο ζεις μαθαίνεις .-
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχω εμπειρία αλλά μέχρι στιγμής δουλεύει με όλα τα στικ

´

Link to comment
Share on other sites

Ειναι βέβαιο αυτό; Γιατι έχω δίκαρτο android κινητό με wind/vodafone καρτοκινητό και ενώ με wind κάνω κανονικά tethering,με vodafone ενω συνδέεται κανονικά το laptop μου και στο κινητό υπάρχει ιντερνετ,το wifi hotspot δε στέλνει ιντερνετ
Link to comment
Share on other sites

Ειναι βέβαιο αυτό; Γιατι έχω δίκαρτο android κινητό με wind/vodafone καρτοκινητό και ενώ με wind κάνω κανονικά tethering,με vodafone ενω συνδέεται κανονικά το laptop μου και στο κινητό υπάρχει ιντερνετ,το wifi hotspot δε στέλνει ιντερνετ

 

Μηπως δεν πιάνει ίντερνετ και στις δύο υποδοχές σιμ το κινητό σου;

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι διαβασα ειναι υπηρεσια που την κλειδωνει στο κινητο η vf στα συμβολαια δεδομενων.Πρεπει με root συσκευη να πειραξεις αρχεια στο android για να αγφνοει το κλειδωμα της sim!
wifi planet
Link to comment
Share on other sites

Τελικά όλα εντάξει.Φταίει το κινητό.Το hotspot παίρνει ιντερνετ μόνο απο το πρωτο sim slot ενώ η 2η sim λειτουργεί κανονικά για δεδομένα απο το κινητό.Αλλάζοντας τη θέση των sim,όλα καλά
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα σε όλους.

Χρόνια τώρα συνδρομητής της Vodafone, πριν κανένα τρίμηνο έκανα ανανέωση συμβολαίου για ακόμη 2 χρόνια στο vodafone RED σε πολύ καλή τιμή και μια αξιόλογη επιδότηση. Όταν έγινε η ανανέωση μου ήρθε μήνυμα στο κινητό μου ότι έχει ενεργοποιηθεί η προστασία συσκευής. Το θέμα είναι πως δεν αγόρασα κινητό από κατάστημα αλλά την χρησιμοποίησα για πράγματα που χρειαζόμουν από κατάστημα Πλαίσιο. Μόλις πριν 1 μήνα όμως πριν την ανανέωση είχα κάνει αγορά από skroutzoμάγαζο ενός ελληνικού iPhone 6 (σημειωτέον πως τα πάντα στην συσκευασία ήταν γραμμένα στα Ελληνικά και επιπλέον έγραφε πάνω στην συσκευασία Vodafone ή Panafon. Δεν θυμάμαι).

 

Τους το επισήμανα αρκετές φορές αλλά δεν μπορούν να μου το δικαιολογήσουν γιατί η αγορά έγινε προγενέστερα από την ανανέωση συμβολαίου. Τι μπορώ να κάνω σε αυτή την περίπτωση;

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλα τα μέλη,

 

Ήθελα να διηγηθώ ένα πρόβλημα το οποίο μου έχει δημιουργηθεί από την πλευρά της Vodafone. Ήμουνα πελάτης της εν λόγω εταιρείας με καρτοσυμβόλαιο και πέρυσι τον Δεκέμβρη αποφάσισα να μεταφέρω τη σύνδεση μου στην Cosmote κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Γι' αυτό το λόγο πήγα σε ένα κατάστημα ώστε να κάνω την αίτηση αποσύνδεσης όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι για να κάνω την αίτηση πρέπει πρώτα να εξογλήσω αλλιώς δεν θα μπορούσα να προχωρήσει το αίτημα. Πλήρωσα λοιπόν τον τελευταίο λογαριασμό μου και το νταβατζιλίκι των 17 ευρώ περίπου (αν θυμάμαι σωστά) για την αποσύνδεση. Η αποσύνδεση έγινε κανονικά, η μεταφορά στην Cosmote ήταν επιτυχής και μετά από ένα εξάμηνο περίπου δέχτηκα το πρώτο τηλεφώνημα από τη Vodafone που με ενημέρωσαν ότι υπάρχει υπόλοιπο 56,96 ευρώ που αντιστοιχεί στο λογαριασμό ενός μήνα.

Πρώτο εγκεφαλικό καθώς ξέρω τι είχα πληρώσει και τι ακριβώς μου είχε πει ο υπάλληλος και επίσης το μηνιαίο πάγιο ήταν στα 23,98 ευρώ. Τους είπα ότι δεν συμφωνώ με αυτό το υπόλοιπο και η συζήτηση έμεινε εκεί. Ανά μερικούς μήνες με ξαναέπαιρναν κάνοντας μου παράλληλα και προσφορές (σίγουρα θα ξαναπάω στη Vodafone), τους έλεγα τα ίδια και όλα κυλούσαν ωραία. Το τελευταίο τηλεφώνημα που δέχτηκα πριν μερικές μέρες όμως ήταν από ένα δικηγορικό γραφείο και ο κύριος που με κάλεσε με ενημέρωσε πάλι για το υπόλοιπο και μου έδωσε και έναν αριθμό μητρώου συμβολαίου ώστε να εξοφλήσω χωρίς βέβαια να με ρωτήσει αν συμφωνώ με αυτό. Φυσικά τον ρώτησα για το τι θα ακολουθήσει αν εγώ δεν πληρώσω και μου απάντησε ότι θα ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, δηλαδή η δικαστική οδός.

Στο διάστημα όμως που προηγήθηκε του πρώτου τηλεφωνήματος εγώ είχα πετάξει όλους τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής επειδή είχε περάσει και ένα εξάμηνο. Και τώρα επειδή δεν έχω αποδείξεις για να δείξω ότι έχω απόλυτο δίκιο, αναγκαστικά θα πρέπει να το πληρώσω για να τελειώνω και με όλους αυτούς τους ξεφτίλες.

Τα γράφω όλα αυτά για να ρωτήσω εάν έχει βρεθεί και κάποιος άλλος σε αυτή την περίπτωση και για να σας συμβουλέψω ότι πρέπει να κρατάτε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις σας για ΠΑΝΤΑ!!!!! Εκτός βέβαια και αν δεν έχετε πρόβλημα να γίνεστε έρμαια τέτοιων επιτήδειων.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι αναγκαστικα να πληρωσεις;

Να σου στειλουν αφου απαιτουν χρηματα ποιους μηνες χρωστας,τις πληρωμες που εκανες,ποιο μηνα αφησες ανεξοφλητο και βεβαια τον λογο που σε αποδεσμευσανε απο την εταιρεία εφοσον κατα αυτους ειχες υπολοιπο.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

δεν έχω καταλάβει τι πλήρωσες όταν έκανες το αίτημα αποσύνδεσης (μιλάς για κάποιο υφιστάμενο λογαριασμό + 17 ευρώ) αλλά από τη στιγμή που γίνεται το αίτημα αποσύνδεσης μέχρι και την πραγματοποίησή του τρέχει κάποια αναλογία παγίου+χρήση - άρα ποτέ δεν εξοφλείται η γραμμή στην κατάθεση του αιτήματος αλλά μετά την πραγματοποίησή της. π.χ. πες οτι ο λογαριασμός σου έβγαινε κάθε 6 του μήνα, η αποσύνδεση θα προγραμματιστεί για το επόμενο billing run στις 6 του επόμενου ή νωρίτερα (αν τρέξει πιό πριν το disconnect) - για αυτό λένε και εως 30 ημέρες για την ολοκλήρωση. Επιπλέον, δεδομένου οτι έγινε η μεταφορά στην Cosmote τότε δεν ξεχάστηκε το αίτημα από το κατάστημα (που είναι το συνηθισμένο φαινόμενο).

 

Αυτό σημαίνει οτι έπρεπε να ενημερωθείς για έναν τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα έβγαινε και που θα έπρεπε να πληρώσεις - αν υποθέσουμε οτι δεν έκανες καθόλου χρεώσιμη κίνηση από την μέρα του αιτήματος μέχρι και την πραγματοποίηση της διακοπής, τότε το ποσό δεν μπορεί να ξεπερνάει το 1 μηνιαίο πάγιο. αν το μηνιαίο σου πάγιο ήταν 24 ευρώ τότε ή έκανες μεγάλη χρήση για να φτάσει στα 57 ή έχουν βάλει και προσαυξήσεις... Τον τελευταίο αυτό λογαριασμό πρέπει να τον έλαβες όπως λάμβανες τους προηγούμενους.

 

Σε κάθε περίπτωση, ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δηλαδή τι από αυτά είναι πάγιο, τι χρηση και τι προσαυξήσεις. Πάρε και από την Cosmote την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής (εννοείται οτι δεν αναγνωρίζεις ουδεμία χρέωση μετά την ενεργοποίηση στην Cosmote), και γενικά παίξε το χαρτί οτι δεν αναγνώρισες και δεν πλήρωσες τίποτα επειδή ποτέ δεν έλαβες εγγράφως ανάλυση του ποσού αν και το ζήτησες αρκετές φορές.

Καλά ξεμπερδέματα!

Link to comment
Share on other sites

δεν έχω καταλάβει τι πλήρωσες όταν έκανες το αίτημα αποσύνδεσης (μιλάς για κάποιο υφιστάμενο λογαριασμό + 17 ευρώ) αλλά από τη στιγμή που γίνεται το αίτημα αποσύνδεσης μέχρι και την πραγματοποίησή του τρέχει κάποια αναλογία παγίου+χρήση - άρα ποτέ δεν εξοφλείται η γραμμή στην κατάθεση του αιτήματος αλλά μετά την πραγματοποίησή της. π.χ. πες οτι ο λογαριασμός σου έβγαινε κάθε 6 του μήνα, η αποσύνδεση θα προγραμματιστεί για το επόμενο billing run στις 6 του επόμενου ή νωρίτερα (αν τρέξει πιό πριν το disconnect) - για αυτό λένε και εως 30 ημέρες για την ολοκλήρωση. Επιπλέον, δεδομένου οτι έγινε η μεταφορά στην Cosmote τότε δεν ξεχάστηκε το αίτημα από το κατάστημα (που είναι το συνηθισμένο φαινόμενο).

 

Αυτό σημαίνει οτι έπρεπε να ενημερωθείς για έναν τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό που θα έβγαινε και που θα έπρεπε να πληρώσεις - αν υποθέσουμε οτι δεν έκανες καθόλου χρεώσιμη κίνηση από την μέρα του αιτήματος μέχρι και την πραγματοποίηση της διακοπής, τότε το ποσό δεν μπορεί να ξεπερνάει το 1 μηνιαίο πάγιο. αν το μηνιαίο σου πάγιο ήταν 24 ευρώ τότε ή έκανες μεγάλη χρήση για να φτάσει στα 57 ή έχουν βάλει και προσαυξήσεις... Τον τελευταίο αυτό λογαριασμό πρέπει να τον έλαβες όπως λάμβανες τους προηγούμενους.

 

Το καρτοσυμβόλαιο έχει σταθερό πάγιο που συνήθως σου δίνει κάποια λεπτά για κλήσεις, μηνύματα, κ.ο.κ. χωρίς να μπορείς να χρεωθείς επιπλέον. Αν όμως θες μπορείς να κάνεις ανανέωση υπολοίπου με κάρτα ή επέκταση η οποία όμως αφαιρείται από τον επόμενο μήνα. Επίσης όταν πήγα να υπογράψω τα χαρτιά, πλήρωσα τον λογαριασμό του προηγούμενου μήνα, τον λογαριασμό του επόμενου (30 μέρες για την αποσύνδεση) και τα 17 ευρώ που είναι τα τέλη αποσύνδεσης και είναι άσχετα με το πάγιο, κ.λπ.

 

Σε κάθε περίπτωση, ΠΡΙΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ, δηλαδή τι από αυτά είναι πάγιο, τι χρηση και τι προσαυξήσεις. Πάρε και από την Cosmote την ημερομηνία ενεργοποίησης της γραμμής (εννοείται οτι δεν αναγνωρίζεις ουδεμία χρέωση μετά την ενεργοποίηση στην Cosmote), και γενικά παίξε το χαρτί οτι δεν αναγνώρισες και δεν πλήρωσες τίποτα επειδή ποτέ δεν έλαβες εγγράφως ανάλυση του ποσού αν και το ζήτησες αρκετές φορές.

Καλά ξεμπερδέματα!

Εννοείται πως θα πάρω αναλυτικό λογαριασμό και μακάρι να ξεμπερδέψω.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γιατι αναγκαστικα να πληρωσεις;

Να σου στειλουν αφου απαιτουν χρηματα ποιους μηνες χρωστας,τις πληρωμες που εκανες,ποιο μηνα αφησες ανεξοφλητο και βεβαια τον λογο που σε αποδεσμευσανε απο την εταιρεία εφοσον κατα αυτους ειχες υπολοιπο.

 

Όταν με καλούσαν οι υπάλληλοι της βοντα μου έλεγαν ότι χρωστούσα 50 ευρώ (όχι 56,96 που μου είπε ο υπάλληλος του δικηγορικού) και ότι αυτό το ποσό αντιστοιχούσε στον μήνα Νοέμβριο, ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση για αποσύνδεση μέσα Δεκεμβρίου. Και αναρωτιέμαι: υπάρχει περίπτωση να πληρώθηκε ο Δεκέμβριος και να έμεινε απλήρωτος ο Νοέμβριος; Η λογική λέει όχι, η βοντα όμως λέει ναι.

Και εγώ στο ότι η μεταφορά της σύνδεσης έγινε κανονικά υπολόγιζα και στηριζόμουνα. Και τις πληρωμές να ζητήσω μπορούν κάλλιστα να τις "μαγειρέψουν".

Link to comment
Share on other sites

Απλα διαφωνω με την θεση που πηρες λέγοντας,αναγκαστικα να το πληρωσω να ησυχασω.Ας σου στειλουν πρωτα απο που χρωστας και πόσο και μετά δες πως θα κινηθεις.
Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Τίποτα δεν μπορείς να κάνεις .

Η προστασία συσκευής είναι για συσκευές που αγοράζεις από την Vodafone με το συμβόλαιο σου , και όχι για οποιοδήποτε συσκευή δική σου ή άλλου ατόμου που απλά γράφει vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις το δοκίμασα και τελικά δουλεύει και χωρίς κάποιο έξτρα πρόγραμμα (είτε της WIND, είτε του Βασίλη - thnx, Βασίλη! ). Απλά βάζετε την κάρτα SIM κι αλλάζετε το APN σε gint.b-online.gr και μάλιστα παραμένει συμβατό με το πρόγραμμα της VF και σας επιτρέπει να βλέπετε και πόσα Mb καταναλώνετε και να ρυθμίσετε την επιλογή σε "3G Only" ώστε να έχετε μόνο 3G για καλύτερη ταχύτητα. :up:

Φυσικά, το μόνο πρόβλημα είναι ότι κατά την εκκίνηση του PC, το πρόγραμμα της VF αλλάζει συνεχώς το APN σε αυτό που ορίσατε κατά την αρχική εγκατάσταση (πχ σε μένα που έχω ρυθμίσει πρόγραμμα συμβολαίου, το γυρίζει σε internet).

spacer.png& άλλα που δεν φαίνονται =(

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα

Μέχρι χθες είχα στο win phone μου( ativ s) την εφαρμογή discover απο όπου μπορούσα να δω υπόλοιπο ομιλίας sms και mb με το πάτημα ενός κουμπιού. Χθες έκανα μια ενημέρωση και άλλαξε η ονομασία σε Vodafone start αλλά μακάρι να άλλαζε μόνο αυτό. Πλέον μου βγάζει μήνυμα πως η συσκευή μου δεν υποστηρίζεται και να ξανά δοκιμάσω σε μερικές εβδομάδες!!!!!!!!! :blink::blink::blink:

Το ίδιο κανει και στο lumia 925. Και με παροτρύνει να συνδεθώ στο Vodafone.gr

Το κανει και σε εσάς;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...