Jump to content

nickgeo123

Members
  • Δημοσιεύσεις

    2
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About nickgeo123

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 30

nickgeo123's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Το καρτοσυμβόλαιο έχει σταθερό πάγιο που συνήθως σου δίνει κάποια λεπτά για κλήσεις, μηνύματα, κ.ο.κ. χωρίς να μπορείς να χρεωθείς επιπλέον. Αν όμως θες μπορείς να κάνεις ανανέωση υπολοίπου με κάρτα ή επέκταση η οποία όμως αφαιρείται από τον επόμενο μήνα. Επίσης όταν πήγα να υπογράψω τα χαρτιά, πλήρωσα τον λογαριασμό του προηγούμενου μήνα, τον λογαριασμό του επόμενου (30 μέρες για την αποσύνδεση) και τα 17 ευρώ που είναι τα τέλη αποσύνδεσης και είναι άσχετα με το πάγιο, κ.λπ. Εννοείται πως θα πάρω αναλυτικό λογαριασμό και μακάρι να ξεμπερδέψω. ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Όταν με καλούσαν οι υπάλληλοι της βοντα μου έλεγαν ότι χρωστούσα 50 ευρώ (όχι 56,96 που μου είπε ο υπάλληλος του δικηγορικού) και ότι αυτό το ποσό αντιστοιχούσε στον μήνα Νοέμβριο, ενώ εγώ είχα κάνει την αίτηση για αποσύνδεση μέσα Δεκεμβρίου. Και αναρωτιέμαι: υπάρχει περίπτωση να πληρώθηκε ο Δεκέμβριος και να έμεινε απλήρωτος ο Νοέμβριος; Η λογική λέει όχι, η βοντα όμως λέει ναι. Και εγώ στο ότι η μεταφορά της σύνδεσης έγινε κανονικά υπολόγιζα και στηριζόμουνα. Και τις πληρωμές να ζητήσω μπορούν κάλλιστα να τις "μαγειρέψουν".
  2. Καλησπέρα σε όλα τα μέλη, Ήθελα να διηγηθώ ένα πρόβλημα το οποίο μου έχει δημιουργηθεί από την πλευρά της Vodafone. Ήμουνα πελάτης της εν λόγω εταιρείας με καρτοσυμβόλαιο και πέρυσι τον Δεκέμβρη αποφάσισα να μεταφέρω τη σύνδεση μου στην Cosmote κρατώντας τον ίδιο αριθμό. Γι' αυτό το λόγο πήγα σε ένα κατάστημα ώστε να κάνω την αίτηση αποσύνδεσης όπου ο υπάλληλος με ενημέρωσε ότι για να κάνω την αίτηση πρέπει πρώτα να εξογλήσω αλλιώς δεν θα μπορούσα να προχωρήσει το αίτημα. Πλήρωσα λοιπόν τον τελευταίο λογαριασμό μου και το νταβατζιλίκι των 17 ευρώ περίπου (αν θυμάμαι σωστά) για την αποσύνδεση. Η αποσύνδεση έγινε κανονικά, η μεταφορά στην Cosmote ήταν επιτυχής και μετά από ένα εξάμηνο περίπου δέχτηκα το πρώτο τηλεφώνημα από τη Vodafone που με ενημέρωσαν ότι υπάρχει υπόλοιπο 56,96 ευρώ που αντιστοιχεί στο λογαριασμό ενός μήνα. Πρώτο εγκεφαλικό καθώς ξέρω τι είχα πληρώσει και τι ακριβώς μου είχε πει ο υπάλληλος και επίσης το μηνιαίο πάγιο ήταν στα 23,98 ευρώ. Τους είπα ότι δεν συμφωνώ με αυτό το υπόλοιπο και η συζήτηση έμεινε εκεί. Ανά μερικούς μήνες με ξαναέπαιρναν κάνοντας μου παράλληλα και προσφορές (σίγουρα θα ξαναπάω στη Vodafone), τους έλεγα τα ίδια και όλα κυλούσαν ωραία. Το τελευταίο τηλεφώνημα που δέχτηκα πριν μερικές μέρες όμως ήταν από ένα δικηγορικό γραφείο και ο κύριος που με κάλεσε με ενημέρωσε πάλι για το υπόλοιπο και μου έδωσε και έναν αριθμό μητρώου συμβολαίου ώστε να εξοφλήσω χωρίς βέβαια να με ρωτήσει αν συμφωνώ με αυτό. Φυσικά τον ρώτησα για το τι θα ακολουθήσει αν εγώ δεν πληρώσω και μου απάντησε ότι θα ακολουθηθούν οι νόμιμες διαδικασίες, δηλαδή η δικαστική οδός. Στο διάστημα όμως που προηγήθηκε του πρώτου τηλεφωνήματος εγώ είχα πετάξει όλους τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις πληρωμής επειδή είχε περάσει και ένα εξάμηνο. Και τώρα επειδή δεν έχω αποδείξεις για να δείξω ότι έχω απόλυτο δίκιο, αναγκαστικά θα πρέπει να το πληρώσω για να τελειώνω και με όλους αυτούς τους ξεφτίλες. Τα γράφω όλα αυτά για να ρωτήσω εάν έχει βρεθεί και κάποιος άλλος σε αυτή την περίπτωση και για να σας συμβουλέψω ότι πρέπει να κρατάτε τους λογαριασμούς και τις αποδείξεις σας για ΠΑΝΤΑ!!!!! Εκτός βέβαια και αν δεν έχετε πρόβλημα να γίνεστε έρμαια τέτοιων επιτήδειων.
×
×
  • Create New...