Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ελπίζω να μην εισαι συνδεδεμενος σε wiFI οταν προσπαθεις

 

όπως λέει και ο φίλος πιό πάνω, μόνο με mobile data δουλεύει φίλε η εφαρμογή, για να εισπράτει η Voda όποτε τσεκάρεις τις μπάρες! Και θυμίσου να τσεκάρεις και τα δικαιώματα της εφαρμογής, παίρνει πρόσβαση στις επαφές σου χωρίς προφανή λόγω, ενώ οι αντίστοιχες εφαρμογές των άλλων Vodafone δεν ζητάνε τέτοια πρόσβαση...

Link to comment
Share on other sites

Τα βρήκε πολύ σκούρα το κοκκινο δίκτυο,ακου 70% της καρτοκινητής!
Η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο!!
Link to comment
Share on other sites

Τα βρήκε πολύ σκούρα το κοκκινο δίκτυο,ακου 70% της καρτοκινητής!

 

καλα να παθει. στην τελικη πρεπει να μαθαινει κανεις απο τα λαθη του.

 

αν και στην ελλαδα πιο πολυ πιανει το ''τζαμπα'' να ναι, παρα η ποιοτητα.

 

(vf εχω και δεν εχω σκοπο να αλλαξω εταιρια, vf fan boy, αλλα η αληθεια να λεγεται).

Edited by sakels
Link to comment
Share on other sites

To χειρότερο είναι η ποιότητα υπηρεσίας που δίνει το what's up στους πελάτες του. Είναι απαράδεκτη. :wacko: Το χρησιμοποιώ μόνο για να με καλούνε. Ούτε 5Ε το χρόνο δεν αξίζει. Σκουπίδι.

Easy2Install:Easy2Integrate:Easy2Scale :: /// PD Baseband Developer

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αν και χρήστης κοσμοτέ και μάλιστα πολύ δυσαρεστημένος από τις υπηρεσίες της το τελευταίο χρόνο, αφού μας έβαλε "όλους" εμάς στο κριπάκι τότε και τώρα μας άφησε "κρύα του λουτρού", δε μπορώ να καταλάβω το "πόνο" της βόνταφον!

Ας έκανε και αυτή ή η wind "βαρβάτες" προσφορές ώστε να μην άφηνε τον ανταγωνισμό ακυβέρνητο κι ας μη γκρινιάζει!!

 

Ας δει το τελευταίο 6-8 μηνο τις προσφορές της wind ;)

Honda SH150i

Kymco GTi-300i

Kymco Xciting 400i

Kymco K-XCT 300i

Sym Symphony SR-50

Link to comment
Share on other sites

Το cu ηταν το πρωτο που εφερε τα δωρεαν λεπτα απο cu προς cu, αλλα γνωστη vodafone ειχε σκεφτει τον πρωτοφανες τροπο για να στα περνει, να το κλεινεις καθε πεντε λεπτα κ να ξαναπερνεις! Αντε να το ελεγχεις! Ας προσεχαν, δε τους φταιει κανεις! Το w.u. απλα οταν εβγαλε δωρεαν λεπτα προς w.u. δε στα περνε ετσι, απλα ειχε ελαχιστη διαρκεια κλησης τα 3 λεπτα. Edited by manosn2
ΜΑΘΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ!!!
Link to comment
Share on other sites

«Τόσο η ελληνική όσο και η ευρωπαϊκή εμπειρία έχουν δείξει ότι οι αγορές ανθούν και οδηγούνται στην ανάπτυξη όταν αφήνεται να λειτουργήσει ο ανταγωνισμός», παρατηρούσε στέλεχος του ΟΤΕ, σημειώνοντας ότι «εύλογα, στη συντριπτική πλειονότητά τους οι αγορές κινητής στην Ευρώπη δεν ρυθμίζονται».

 

Πραγματικά δεν έχω ακούσει περισσότερο ανόητη δήλωση!

Όσον αφορά το What's Up, τι να πω. Με εκνευρίζει που έχουν ΟΛΟΙ και δε καταλαβαίνουν όταν τους λες ότι είναι χάλια! Όσο για την ΕΕΤΤ, ας περάσει μια βόλτα από άλλες χώρες να δει τι παίζει με τα καρτοκινητά, δηλαδή έλεος

Link to comment
Share on other sites

Όσα δεν φτάνει η αλεπού....!

 

Ας το σκεφτόταν παλιότερα η Vodafone!H Wind κάτι κάνει από προσφορές αλλά την έχουν φάει άλλα πράγματα μέσα στα χρόνια!

 

Αν είναι μάγκες ας βγάλουν 1-2 προσφορές πιο....."μόνιμες" να δούμε που θα γείρει η πλάστιγγα!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Απλά η Vodafone αυτό που λέει ουσιαστικά όπως καταλαβαίνω είναι ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού όταν μια εταιρεία έχει πάνω από το 50% η 70% της αγοράς θεωρείται ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά και υποχρεούται σε ρύθμιση διαφορετικά αν βγάζει ότι κι οι άλλοι δε προωθείται ο ανταγωνισμός.κάτι αντίστοιχο με το τι γίνεται και ειδικά τι γινόταν κυρίως πιο παλιά με τον οτε στη σταθερή που δε του επιτρεπετάι να βγάλει κάποιο πρόγραμμα χωρίς έγκριση από την ΕΕΤΤ αυτό ζητάει η Vodafone και ουσιαστικά αν τα στατιστικά ισχύουν το δικαιούται να το απαιτήσει οπότε λογικο να το ζητάει.

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Γενικά η Cosmote θα έπρεπε να μπει σε ρύθμιση αφού έχει ξεπεράσει το 50% !

Προσωπικά ο τηλεφωνικός μου κατάλογος αποτελείται από 80% Cosmote αριθμούς.

Σε συζητήσεις με φίλους μου δεν θέλουν κάτι διαφορετικό απο WU γιατί απλά το WU είναι το καρτοκινητό του Έλληνα, άσχετα αν δεν προσφέρει τίποτα της προκοπής και άσχετα αν υπάρχουν και φθηνότερες λύσεις! είχα wu αλλά το να χάνω λεπτά επειδή ανοίγει η γραμμή και δεν ακούω τίποτα και να συμβαίνει σε κάθε κλήση! σε κάθε κλήση όμως!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Απλά η Vodafone αυτό που λέει ουσιαστικά όπως καταλαβαίνω είναι ότι σύμφωνα με τη νομοθεσία περί ανταγωνισμού όταν μια εταιρεία έχει πάνω από το 50% η 70% της αγοράς θεωρείται ότι κατέχει δεσπόζουσα θέση στην αγορά και υποχρεούται σε ρύθμιση διαφορετικά αν βγάζει ότι κι οι άλλοι δε προωθείται ο ανταγωνισμός.κάτι αντίστοιχο με το τι γίνεται και ειδικά τι γινόταν κυρίως πιο παλιά με τον οτε στη σταθερή που δε του επιτρεπετάι να βγάλει κάποιο πρόγραμμα χωρίς έγκριση από την ΕΕΤΤ αυτό ζητάει η Vodafone και ουσιαστικά αν τα στατιστικά ισχύουν το δικαιούται να το απαιτήσει οπότε λογικο να το ζητάει.

 

Σωστός!Κι εγώ αυτό λέω στην ουσία.....κάντε 2-3 "μόνιμες" κινήσεις να δούμε τι θα κάνει ο κόσμος!Η wind(στα καρτοκινητά!) απ'ότι βλέπω όντως κάτι κάνει και μέχρι τώρα δεν την αντέγραψε η Cosmote

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Όταν η cosmote έβγαλε το 1200+1200, έριξε ένα σορό χρήμα σε διαφήμιση και έβαλε όλο τον κόσμο να πάρει whatsup, αφού τα μοίραζε δωρεάν από περιοδικά, εφημερίδες και τα λοιπά σχετικά, η Vodafone πούλαγε το CU 20 γιούρια, και οι προσφορές της ήταν για κλάματα. Αλλά ήταν ήρεμη γιατί είχε λύσει το θέμα με τις επιδοτήσεις κινητών. Αφού κοιμήθηκαν με τα τσαρούχια τόσο καιρό ξαφνικά ξύπνησαν και είδαν πρόβλημα. Περαστικά τους λοιπών, όταν έχεις συμφωνήσει σε ολιγοπωλιακή τακτική με τους άλλους δύο δεν μπορείς ξαφνικά να γκρινιάζεις που κάποιος άλλος φάνηκε ποιο έξυπνος από σένα. Βγάλε τώρα ένα 1500+1500 σε κάθε κάρτα ανανέωσης και παίξε μπάλα. Αν και αυτό θέλει να κάνει από ότι κατάλαβα, προσπαθεί να βάλει την cosmote σε περιορισμό να βγάλει ένα πακέτο κράχτη και να μαζέψει τον κόσμο.

Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν υποστηρίζει Σμσ το καρτοιντερνετ γι αυτό και δεν μπορείς να το χρησιμοποιησεις. Μήπως παλιότερα που το χρησιμοποιουσες είχες σύνδεση?
Link to comment
Share on other sites

Για να ελέγχεις την καταναλωση του όγκου σου μπορείς να μπεις στην διεύθυνση

http://Www.Vodafone.gr/myvmb. Η με Σμσ στο 1223 από αυτόν τον αριθμό μπορείς να αγοράσεις και επιπρόσθετο πακέτο όταν σου τελιωσουν τα ΜΒ σου.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό θέλει να κάνει δε νομίζω να το κρύβει.να βγάλει κάποια πακέτα κραχτες και η cosmote να μη μπορεί να απαντήσει. Κι από τη στιγμή που ο νόμος της δίνει τα περιθώρια και το δικαίωμα γιατί να μη το κάνει.δε το βρίσκω και τόσο τραγικό αν και πάλι δε θα κερδίσει και κατι οι ελληνες είναι τόσο κορόιδα που θα μείνουν κόσμοτε γουστάρουν να πληρώνουν οπότε ότι και να γίνει αυτό δε θα αλλάξει άλλωστε η κόσμοτε σε πολλα δεν ακολούθησε αλλά συνδρομητική βάση δεν έχασε ούτε μέσα στη κρίση που κοιτάμε και το ένα ευρώ που πάει. Edited by pan82

Ο λογικός άνθρωπος προσαρμόζεται στο κόσμο γύρω του...

Ο παράλογος επιμένει να προσπαθεί να προσαρμόσει τον κόσμο στον εαυτό του...

Γι' αυτό το λόγο κάθε πρόοδος εξαρτάται από τον παράλογο!!!

 

George Bernard Shaw

Link to comment
Share on other sites

Βγάλε τώρα ένα 1500+1500 σε κάθε κάρτα ανανέωσης και παίξε μπάλα. Αν και αυτό θέλει να κάνει από ότι κατάλαβα, προσπαθεί να βάλει την cosmote σε περιορισμό να βγάλει ένα πακέτο κράχτη και να μαζέψει τον κόσμο.

 

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολύ καλύτερες προσφορές από το whats up. Π.χ. Q. Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι η Q δίνει 1200 λεπτά με 4 Ευρώ. 1 Ευρώ τα 300 λεπτά με 4 ανανεώσεις μάξιμουμ το μήνα. Η προσφορά υπάρχει και είναι πολύ καλή. Κι όμως ο κόσμος δεν πάει. Και δεν πάει διότι κάποιος για κάποιο σοβαρό λόγο έχει whats up δε μπορεί να φύγει και κρατάει τους άλλους. Εμένα π.χ. ο πατέρας μου έχει ένα τέτοιο διότι ένα ίδιο έχει ο εργάτης του. Αν αλλάξω νούμερο στον πατέρα μου πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η οικογένεια του εργάτη. Μιλάμε για καμιά 10αριά νούμερα τουλάχιστον. Παιδιά, γυναίκα, αδέρφια γυναίκας κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι έτσι ακριβώς τα πράγματα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν πολύ καλύτερες προσφορές από το whats up. Π.χ. Q. Αν τα βάλεις κάτω θα δεις ότι η Q δίνει 1200 λεπτά με 4 Ευρώ. 1 Ευρώ τα 300 λεπτά με 4 ανανεώσεις μάξιμουμ το μήνα. Η προσφορά υπάρχει και είναι πολύ καλή. Κι όμως ο κόσμος δεν πάει. Και δεν πάει διότι κάποιος για κάποιο σοβαρό λόγο έχει whats up δε μπορεί να φύγει και κρατάει τους άλλους. Εμένα π.χ. ο πατέρας μου έχει ένα τέτοιο διότι ένα ίδιο έχει ο εργάτης του. Αν αλλάξω νούμερο στον πατέρα μου πρέπει να αλλάξει ολόκληρη η οικογένεια του εργάτη. Μιλάμε για καμιά 10αριά νούμερα τουλάχιστον. Παιδιά, γυναίκα, αδέρφια γυναίκας κλπ.

 

Αν όμως η Q έπαιζε σε κάθε διαφημιστικό break για έναν μήνα κάθε μέρα σποτ με τις προσφορές της και όχι αυτές τις καμένες διαφημίσεις με τις ατάκες να δεις πως θα πηγαίναν όλοι. Εγώ πάντως έτσι που το σκέφτομαι το πράγμα από το να πληρώνω κάθε μήνα 45+ ευρώ σε μια σύνδεση Vodafone και 5-10 ευρώ τον μήνα whatsup θα κάνω το Vodafone απεριόριστα 20 θα κάνω κι ένα cosmote απεριόριστα 20 και τα 30+30 = 60 λεπτά που μου δίνει η κάθε μια θα τα τρώω προς wind (που δεν έχουν και πολλοί από τον κύκλο μου) και θα είμαι κομπλέ.

Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

εγώ πάλι με Q έχω σωθεί! με 5 ευρώ έχω 300 λεπτά και 300 SMS προς WIND/Q, και υπόλοιπο για να μιλάω αρκετά με τους άλλους! Σε όσους το έχω πει η απάντηση είναι : Cosmote ρε εγγύηση! με αυτό το σκεπτικό είναι λογικό να δημιουργούνται τέτοια ποσοστά και ολιγοπώλια!
Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

μονο και μονο που ολοι εχουν whatsup "αναγκαζεσαι" να εχεις κι εσυ για τη διευκολυνση σου. κι εγω ειμαι με συμβολαιο vodafone εδω και κατι χρονια αλλα εχω κι ενα κοσμοτε το οποιο βεβαια ειναι παθητικο (μονο με καλουν). αλλα την καλυψη και την ποιοτητα που εχω απο τη vodafone δεν την εχω δει απο αλλους.
Link to comment
Share on other sites

μονο και μονο που ολοι εχουν whatsup "αναγκαζεσαι" να εχεις κι εσυ για τη διευκολυνση σου. κι εγω ειμαι με συμβολαιο vodafone εδω και κατι χρονια αλλα εχω κι ενα κοσμοτε το οποιο βεβαια ειναι παθητικο (μονο με καλουν). αλλα την καλυψη και την ποιοτητα που εχω απο τη vodafone δεν την εχω δει απο αλλους.

 

+1 αλλά βρήκα την λύση πια

 

Απεριόριστο 20 από voda και απεριόριστο 20 από cote. Έτσι μιλάω με το 90% του τηλεφωνικού μου καταλόγου έχω την κάλυψη και την ποιότητα επικοινωνίας που μου παρέχει vodafone και επαφή με τους whatsupides και λοιπά συναφή...

Όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι επί 13 συνεχόμενα χρόνια συνδρομητής της vodafone, εδώ και δύο μήνες προσπαθώ να να «πείσω» την vodafone να επανεξετάσει έναν λογαριασμό μου, ο ποίος περιέχει λάθη στις χρεώσεις που περιλαμβάνει :wacko:. Γράφω σε αυτό το φόρουμ γιατι πραγματικά απογοητεύτηκα πλήρως από την συμπεριφορά της εταιρίας προς το μέρος μου μιας και έχω καταθέσει πέντε φορές αίτηση αμφισβήτησης λογαριασμού και ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα! :blink: Ακόμα και η προσπάθεια μου να επικοινωνήσω με τμήμα παράπονων πέφτει στο κενό. πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω αυτή τη συμπεριφορά! παρακάτω παραθέτω το τελευταίο email έτσι όπως το έστειλα στην εταιρία! Πιστεύω να διαφωτίσει κ’ εσάς, κράτησε υπ’ όψη σας αυτή την επισήμανση μου σε σχέση με την αντιμετώπιση της vodafon (που θεωρό σοβαρή εταιρία) προς την αίτηση μου. Ελπίζω στο μέλλον να βελτιώσει περισσότερο την συμπεριφορά της προς τους συνδρομητές της.

 

email για επανεξέταση λογαριασμού από το τμήμα αμφισβητήσεων προς vodafone:

"Αγαπητοί κύριοι, κυρίες, αυτό είναι το δεύτερο email που σας στέλνω με σκοπώ να εκφράσω τα σοβαρότατα πλέον παράπονα μου σε σχέση με την αντιμετώπιση θέματος μου από την εταιρία σας. Ο λόγος είναι ότι από τις αρχές του Μαρτίου κατέθεσα τηλεφωνικά (στο 13830), την αίτηση μου για αμφισβήτηση λογαριασμού μου, (εδώ σημειώσω ότι η υπάλληλος που έλαβε την αίτηση μου δεν με ρώτησε τίποτα για αριθμό λογαριασμού). Δεκαπέντε μέρες μετά και αφού δεν έλαβα κάποια ενημέρωση, επισκέφτηκα κατάστημα της vodafon όπου η υπάλληλος με προέτρεψε να ξανακαταθεσω την αίτηση, πηγαίνοντας εκεί και τον λογαριασμό, το οποίο και έκανα την επόμενη μέρα, αλλά παρόλο που ειχα μαζι μου αντίγραφο του λογαριασμού και προέτρεψα μάλιστα να το προσκομίσω ο υπάλληλος κατάθεση την αίτηση μου χωρίς να αναφέρει τα στοιχεία του λογαριασμού. Στην συνέχεια σκέφτηκα να στείλω και ένα μήνυμα από το σύστημα της ιστοσελίδας μέσω του λογαριασμού μου στο (vodafone.gr) το οποίο σας παραθέτω στο τέλος αυτού του μηνύματος, στο οποίο συμπεριέλαβα και τον αριθμό του λογαριασμού. Μετά από μέρες η εταιρία μου απάντησε ότι έλαβε το μήνυμα μου και το έχει προωθήσει στο αρμόδιο τμήμα. Περίπου δέκα πέντε μέρες μετά (σήμερα δηλαδή 18/04/2012) κάλεσα το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, από όπου έκπληκτος ενημερώθηκα ότι το θέμα μου δεν εξετάζετε. (εχει επιστραφεί λόγο ότι δεν γνώριζαν τον αριθμό του λογαριασμού που έπρεπε να ελεγχθεί). Σήμερα ξανακατέθεσα την αίτηση σε κατάστημα και σας στέλνω και το παρόν email. και σας κάνω μια απλή ερώτηση : «τι άλλο πρέπει να κάνω για να εξεταστεί το θέμα αμφισβήτησης του λογαριασμού μου;» Λογαριασμός: xxx | Αριθμός: xxx θα εκτιμούσα αν είχα μια απάντηση από μέρους σας.

 

Επισήμανση τεχνικού θέματος :

«Όταν κάποιας χρήστης στείλει email μέσω του vodafone.gr δεν λαμβάνει αποδεικτικό της αποστολής ούτε αντίγραφο του email σε κάποιον λογαριασμό του. αυτό θα πρέπει να διορθωθεί, ο χρήστης πρέπει να λαμβάνει στο email του κάποιο αποδεικτικό token”.

 

Πραγματικά έχω απογοητευτεί.

Περιμένω νέα σας.

 

Με εκτίμηση"

"τα γενoνότα δεν έχουν πολικότητα από μόνα τους, η δική μας γνώμη για αυτά είναι που την καθορίζει."
Link to comment
Share on other sites

Θα σε συμβούλευα να στείλεις κι ένα φαξ με αντίγραφο του λογαριασμό και την αίτηση πάνω. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα είσαι καλυμμένος ότι εσύ έκανες όλες τις διαδικασίες αλλά αυτοί αδιαφόρησαν. Καλύτερα όλες τις αποδείξεις της επικοινωνίας σου να τις κρατάς μέχρι να ξεμπερδέψεις!

Καλή τύχη!

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Θα σε συμβούλευα να στείλεις κι ένα φαξ με αντίγραφο του λογαριασμό και την αίτηση πάνω. Σε οποιαδήποτε περίπτωση θα είσαι καλυμμένος ότι εσύ έκανες όλες τις διαδικασίες αλλά αυτοί αδιαφόρησαν. Καλύτερα όλες τις αποδείξεις της επικοινωνίας σου να τις κρατάς μέχρι να ξεμπερδέψεις!

Καλή τύχη!

 

Πολύ σωστή ιδέα, το κάνω άμεσα. θα σας κρατήσω ενήμερους απο αυτό το "νήμα" για την εξέλιξη"

"τα γενoνότα δεν έχουν πολικότητα από μόνα τους, η δική μας γνώμη για αυτά είναι που την καθορίζει."
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστή ιδέα, το κάνω άμεσα. θα σας κρατήσω ενήμερους απο αυτό το "νήμα" για την εξέλιξη"

 

Σου το προτείνω γιατί είχα παλιότερα πρόβλημα, βέβαια πολύ παλιά στις αρχές, και είχα στείλει φαξ για διακοπή. Η εταιρία υποστήριζε ότι δεν το είχε λάβει και ζητούσε τα μαλιοκέφαλά της! ευτυχώς όμως είχαν κρατήσει οι γονείς μου το φαξ και το αποδεικτικό και το βουλώσανε! αυτή την τακτική την έβλεπα και από τους πελάτες στο κατάστημα που δούλευα.

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...