Jump to content

ΕΛ.ΤΑ. Αποστολές, καθυστερήσεις, παράπονα


vpdank
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Φυσικά, είναι γνωστό οτι οι Άγγλοι είναι λέρες ενώ οι δικοί μας είναι άγιοι άνθρωποι :p

 

20 μέρες έκανε πακέτο απο την Αγγλία πριν τις γιορτές. Βάλε τις αργίες και τον γενικό χαμό, δεν φαίνεται απίθανο να είναι ακόμα στο δρόμο.

 

Χαχα καλά όχι,παντού υπάρχουν λαμόγια,αλλά φαντάζομαι ότι κάπου πιο κεντρικά θα γίνεται και όχι σε πιο μικρά τοπικά ταχυδρομεία.. Μακάρι να ναι ετσι,η εταιρεία πάντως το θεωρεί χαμένο και θα μου επιστρέψει τα χρήματα

Link to comment
Share on other sites

Όπου και να πας , αν δεν είναι συστημένο , δεν μπορεις να πάρεις αποζημίωση από τα ΕΛΤΑ , όσες αναφορές και να κάνεις. Χαμένος χρόνος.
Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι να το εβρισκα..δλδ αν υπαρχει τροπος να τους πιεσω καπως,μηπως απλα το εχουν καπου στα κεντρικα παραπεταμενο.. Εχω ξαναψωνισει ενα βιβλιο απο αγγλια δεν ειχα προβλημα..τωρα με το μπουφανακι,ηταν κ γιορτες, εχω αρχισει κ ανησυχω μηπως το καβατζωσε κανεις..
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Περιμένω δέμα συστημένο από Κίνα, αλλά επειδή θα λείπω από την πόλη μερικές μέρες, ξέρουμε πόση προθεσμία έχουμε για παραλαβή; Για παράδειγμα, από τη στιγμή που θα φτάσει το δέμα στο ΕΛΤΑ της περιοχής μου, έχω 15 μέρες να το παραλάβω, αλλιώς μετά φεύγει πάλι για Κίνα; Ευχαριστώ.
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα από ότι γνωρίζω και με την εμπειρία μου είναι 15 ημέρες....αλλά αν γνωρίζεις τον ταχυδρόμο σου ενημέρωσε τον μπορεί να σε βοηθήσει να το κρατήσουν παραπάνω;;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Υπαρχει καποιος που να περιμενει δεμα απο Κινα αρχες Δεκεμβρη εως και 11/12 και να μην εχει ερθει ακομα.εχω μια παραγγελια απο banggood και φαινεται κολλημενη απο τοτε που πεταξε απο guangzhou με china post.αλλες παραγγελιες που εγιναν shipped αργοτερα ηρθαν σφαιρα και μονο αυτη αργει τοσο.αβυσσος τα ελτα τελικα....

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα

Υπαρχει καποιος που να περιμενει δεμα απο Κινα αρχες Δεκεμβρη εως και 11/12 και να μην εχει ερθει ακομα.εχω μια παραγγελια απο banggood και φαινεται κολλημενη απο τοτε που πεταξε απο guangzhou με china post.αλλες παραγγελιες που εγιναν shipped αργοτερα ηρθαν σφαιρα και μονο αυτη αργει τοσο.αβυσσος τα ελτα τελικα....

 

Ναι περιμένω εγώ με SG Post από 7/12:

 

Number: RF364551517SG

Package Status: In Transit

Destination Country: Greece

2015-12-07 18:33 SINGAPORE, ITEMS IN PACKING

Origin Country: Singapore

2015-12-07 18:33 Despatched to overseas (Country code: GR)

2015-12-05 18:33 Received from Customer

Link to comment
Share on other sites

Ναι περιμένω εγώ με SG Post από 7/12:

 

Number: RF364551517SG

Package Status: In Transit

Destination Country: Greece

2015-12-07 18:33 SINGAPORE, ITEMS IN PACKING

Origin Country: Singapore

2015-12-07 18:33 Despatched to overseas (Country code: GR)

2015-12-05 18:33 Received from Customer

 

Μια από τα ίδια κι εγω παιδια. Έχω παραγγελία από vickmall ,άλλαξε η κατασταση 7/12 σε "SINGAPORE, ITEMS IN PACKING", κι από τότε τίποτα. Επίσης, ίδια παραγγελία ,πάλι απο vickmall , 26/12 άλλαξε σε "SINGAPORE, ITEMS IN PACKING" την πήρα σήμερα. Έχω εκνευριστεί με τους τύπους που ανοίγουν τους σάκους. Δηλαδή έλεος. Ας βάλουν μια σειρά στους σάκους. Ανοίγουν ότι βρουν μπροστά τους απλά. Ελπίζω μέσα στην εβδομάδα να πάρει μπρος. Τι να πω. Σκέφτηκα αν είχε νόημα να επικοινωνήσω με κάποια υπηρεσία ,αν υπάρχει κάτι τέτοιο, αλλά δεν ξέρω αν θα κερδίσω κάτι. Οπότε απλά περιμένω κι εγώ.

Edited by deam23
Link to comment
Share on other sites

αυτα που δεν ειναι συστημενα ειναι αυτα που δεν εχουν tracking number ;

 

:rolleyes: - το "απλο" ειναι ενα γραμμα ή δεματακι που πληρωσες τα λιγοτερα δυνατον τελη μα που οταν σταλει σε κανει να σταυροκοπιεσαι για αν θα το παραλαβεις ή αλλιως εχεις αγχος και δεν μπορεις να αποδειξεις τιποτα, ειναι κατι σαν ενα "ψυλλο στα αχυρα" που στην εποχη μας μπορει ανετα να παραπεσει-χαθει-ανοιχτει-καθυστερησει παααααααααααρα πολυ (!)

NOKIA ρε είπαμε κι εαν ποτέ το άλλαζα...πάλι NOKIA θα έπαιρνα (!)

fighting0060.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλη χρονιά καταρχάς!! Λοιπόν περιμένω ένα μήνα ένα απλό δέμα,μπουφανάκι από Αγγλία. Εδώ στα ελτα στα τηλέφωνα με ρώτησαν μόνο αν είναι συστημένο,και όταν τους είπα όχι γιατί τα απλά χάνονται????,μούγκα η υπάλληλος!! Τι γίνεται ρε παιδιά,τα κλέβουν;; αύριο θα πάω απο το ταχυδρομείο,κ η ερώτηση μου είναι τι μπορώ να κανω,αναφορά κλπ..θέλω να πιστεύω ότι εδώ δεν το έχει βουτήξει κάποιος,μικρή πόλη είμαστε..πιο πολύ πιστεύω ότι κανένας άγγλος την έκανε...

 

Τελικά έφτασε!! Απορία αν μου κάνουν refund οι Άγγλοι μέσω paypal, μπορούν να δουν ότι εγώ παρέλαβα κανονικά; η κοροι δια τους με εχει εκνευρισει που το περιμενα το αργοτερο στις 10 δεκεμβρη κ μετα για να ασχοληθουν λιγο μου εβγαλαν την ψυχη

Link to comment
Share on other sites

Εφόσον παρέλαβες να τους ενημερώσεις να μη σου κάνουν Refund. Τα άλλα περί κοροϊδιας κλπ είναι αστεία όταν έχεις παραγγείλει εν μέσω εορτών και γνωρίζεις για τις καθυστερήσεις των ταχυδρομείων.

Ο μόνος που θα έχει κοροϊδεψει εφόσον διεκδικήσεις refund ενώ παρέλαβες, θα είσαι εσύ

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου χαλάρωσε,δεν το έκανα προφανώς. Ποιες γιορτές κ κουραφέξαλα; από τον νοέμβρη γιορτάζουμε; η εταιρεία δεν έπρεπε να ενημερώνει ότι δυνητικά θα κάνει πάνω από μήνα;
Link to comment
Share on other sites

Τελικά έφτασε!! Απορία αν μου κάνουν refund οι Άγγλοι μέσω paypal, μπορούν να δουν ότι εγώ παρέλαβα κανονικά; η κοροι δια τους με εχει εκνευρισει που το περιμενα το αργοτερο στις 10 δεκεμβρη κ μετα για να ασχοληθουν λιγο μου εβγαλαν την ψυχη

Και Refund να σε κάνουν θα τους ξανά βάλεις τα χρήματα. Αυτές οι εξυπνάδες καλύτερα να λείπουν.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είστε τόσο επιθετικοί δεν καταλαβαίνω. Πώς λειτουργεί το σύστημα ρωτάω,δεν είπα ότι θα το κάνω κιόλας, ίσως μόνο να τους ταλαιπωρήσω λίγο όπως έκαναν κ αυτοί που δεν απαντούσαν στα μέιλ.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί είστε τόσο επιθετικοί δεν καταλαβαίνω. Πώς λειτουργεί το σύστημα ρωτάω,δεν είπα ότι θα το κάνω κιόλας, ίσως μόνο να τους ταλαιπωρήσω λίγο όπως έκαναν κ αυτοί που δεν απαντούσαν στα μέιλ.

Δεν είμαστε επιθετικοί απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι γιορτές και όλα δουλεύουν πιο αργά. Υπάρχουν και περισσότερες παραγγελίες οπότε η όποια καθυστέρηση δικαιολογειτε. Εφόσον παρελαβες δεν είναι σωστό ούτε καν να σκέφτεσαι να τους ταλαιπωρησεις η χειρότερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα παραγγείλει πάλι εκτός από ενα βιβλίο πολύ παλιά,οποτε δεν ηξερα οτι απο νοέμβρη υπάρχουν τέτοια προβληματα. Το αλλο που εγινε με τα ελτα ηταν οτι το παρελαβε συγγενικο μου προσωπο,χωρις υπογραφη χωρις να κρατησουν στοιχεια ταυτοτητας. Οκ ηταν απλο δεμα,αλλα ποιος μου λεει εμενα οτι σε αλλη περιπτωση δεν μπορει να το παρει αλλος και να βρεθω εγω να πληρωνω κ να μην παραλαβω κιολας; δλδ εκανα βλακεια που δεν πηρα συστημενο,το οποιο ηταν βεβαια συν 30 ευρω,κ απλα σταθηκα τυχερη τωρα και ηρθε;
Link to comment
Share on other sites

Δεν είμαστε επιθετικοί απλά πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι γιορτές και όλα δουλεύουν πιο αργά.

 

Είχαμε γιορτές αρχές Νοεμβρίου; :D Γιατί ακόμα και δικά μου δέματα πολύ πριν το black friday μια χαρά έχουν αργήσει όπως και δικά σου από τέλη Οκτώμβρη.

Link to comment
Share on other sites

Δεν είχα παραγγείλει πάλι εκτός από ενα βιβλίο πολύ παλιά,οποτε δεν ηξερα οτι απο νοέμβρη υπάρχουν τέτοια προβληματα. Το αλλο που εγινε με τα ελτα ηταν οτι το παρελαβε συγγενικο μου προσωπο,χωρις υπογραφη χωρις να κρατησουν στοιχεια ταυτοτητας. Οκ ηταν απλο δεμα,αλλα ποιος μου λεει εμενα οτι σε αλλη περιπτωση δεν μπορει να το παρει αλλος και να βρεθω εγω να πληρωνω κ να μην παραλαβω κιολας; δλδ εκανα βλακεια που δεν πηρα συστημενο,το οποιο ηταν βεβαια συν 30 ευρω,κ απλα σταθηκα τυχερη τωρα και ηρθε;

Λάθη γίνονται. Δεν φταίει όμως ο πωλητής. Φταίει το αεροδρόμιο και τα ΕΛΤΑ που γίνεται η διαλογή που έχουν τους σακους κάνα μήνα σε καμία γωνία. Ο πωλητής εφόσον το στείλει είναι σωστός απέναντι σου.

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είχαμε γιορτές αρχές Νοεμβρίου; :D Γιατί ακόμα και δικά μου δέματα πολύ πριν το black friday μια χαρά έχουν αργήσει όπως και δικά σου από τέλη Οκτώμβρη.

Όπως έγραψα δεν φταινε οι πωλητές. Αυτοί τα στέλνουν αμέσως άλλο που αργούν εδώ σε μας. Το να τους παιδευουμε δεν υπάρχει κανένας λόγος.

 

Το να κάνουμε ένσταση στα ΕΛΤΑ η στο αεροδρόμιο που πάνε τα δέματα είναι πιο σωστό.

Link to comment
Share on other sites

Όπως έγραψα δεν φταινε οι πωλητές. Αυτοί τα στέλνουν αμέσως άλλο που αργούν εδώ σε μας. Το να τους παιδευουμε δεν υπάρχει κανένας λόγος.

Το να κάνουμε ένσταση στα ΕΛΤΑ η στο αεροδρόμιο που πάνε τα δέματα είναι πιο σωστό.

 

Εσένα σου λέει κάποιος σίγουρα ότι οι πωλητές τα στέλνουν όταν σου λένε, αυτά που δεν έχουν tracking;

Επίσης, όταν δεν έχει tracking και ένσταση να κάνω στα ΕΛΤΑ δεν πρόκειται να κερδίσω τίποτα.

Αν θυμάμαι καλά, εμείς πληρώνουμαι τον πωλητή και όχι τα ΕΛΤΑ. Είναι δουλειά του πωλητή να κάτσει να βρει γιατί δεν ήρθε και αν χάθηκε όντως.

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμάμαι καλά, εμείς πληρώνουμαι τον πωλητή και όχι τα ΕΛΤΑ. Είναι δουλειά του πωλητή να κάτσει να βρει γιατί δεν ήρθε και αν χάθηκε όντως.

 

Επειδή η συζήτηση για το θέμα των μεταφορικών εταιρειών (ταχυδρομεία κλπ) έχει ξεφύγει και αναζητάμε ευθύνες εκεί που δεν υπάρχουν, θέλω να αντιστρέψω την ερώτηση.

 

Πουλάς εσύ ένα αντικείμενο (όχι πολλά όπως ένα κινεζομάγαζο) και ο αγοραστής βρίσκεται είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό. Έχεις αποφασίσει, πριν το πουλήσεις, ότι θα το στείλεις με ΕΛΤΑ και έχεις συμπεριλάβει στην τιμή και το κόστος μεταφοράς.

 

Παρέδωσες το δέμα στα ΕΛΤΑ και, μετά από κάποιο διάστημα, ο παραλήπτης σου λέει ότι είτε καθυστέρησε είτε ότι δεν το παρέλαβε.

Εσύ θα τρέξεις αμέσως στα ΕΛΤΑ για να ερευνήσεις τι απέγινε το δέμα ή θα του απαντήσεις ότι τα ΕΛΤΑ έχουν την ευθύνη για τη μεταφορά;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα παρέλαβα δέμα που περίμενα από GearBest που στάλθηκε στις 19 Νοεμβρίου με Swedish Post.

Ενημερώνω για τους συμπάσχοντες.

Phone History: Nokia 3330, SE T310, SE K700i, SE w800i, SE w850i, SE G900, SE C510, ZTE Blade, SE Xperia Neo V, LG 4X HD, Huawei Honor 6, Samsung Galaxy S6, Xiaomi Redmi Note 4X, Samsung Galaxy A8 Dual (2018), Xiaomi Mi 9T Pro, Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Link to comment
Share on other sites

 

Παρέδωσες το δέμα στα ΕΛΤΑ και, μετά από κάποιο διάστημα, ο παραλήπτης σου λέει ότι είτε καθυστέρησε είτε ότι δεν το παρέλαβε.

Εσύ θα τρέξεις αμέσως στα ΕΛΤΑ για να ερευνήσεις τι απέγινε το δέμα ή θα του απαντήσεις ότι τα ΕΛΤΑ έχουν την ευθύνη για τη μεταφορά;

 

Επειδή έχει τύχει κι όλας και δεν σου απαντάω υποθετικά, έχω τρέξει στα ΕΛΤΑ και έχω ερευνήσει τι απέγινε, πήρα απάντηση μετά από 10 ημέρες και την έδωσα στον αγοραστή. Αυτό είναι το ρίσκο του πωλητή όταν δέχεται να πουλήσει κάτι με untracked. Εαν δεν θέλει να πάρει ρίσκο ας βάλει αναγκαστικό το tracking όπως κάνουν μερικοί.

Και ξανα τονίζω, επειδή μερικοί λένε ότι έστειλαν το δέμα στην τάδε ημερομηνία, μην το δένουμε και κόμπο. Εμένα δεματάκι που ο πωλητής δήλωσε στο site του,shipping date 2/11, έγραφε πάνω 28/11 τελικά.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες ότι έκανες εσύ είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν το κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των (μεμονωμένων) πωλητών και πολύ περισσότερο ένα οργανωμένο μαγαζί με αποστολές σε όλο τον πλανήτη.

 

Όσοι έχουμε δει τις σκηνές από τη λειτουργία μεγάλου και επώνυμου κινεζομάγαζου (δημοσιοποιήθηκαν από ρώσο δημοσιογράφο που το επισκέφθηκε) καταλαβαίνουμε ότι οι υποχρεώσεις ενός παρόμοιου μαγαζιού φτάνουν μέχρι τη συσκευασία του δέματος, την επιλογή της μεταφορικής (είτε με δική του πρωτοβουλία είτε με επιθυμία του παραλήπτη), τη φωτογράφιση του αυτοκόλλητου (στις περιπτώσεις αποστολής του ως συστημένου) και την τοποθέτησή του σε ειδικό χώρο για την παραλαβή του από τη μεταφορική, που μπορεί να γίνει και μετά από μερικές μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες ότι έκανες εσύ είναι σχεδόν σίγουρο ότι δεν το κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των (μεμονωμένων) πωλητών και πολύ περισσότερο ένα οργανωμένο μαγαζί με αποστολές σε όλο τον πλανήτη.

 

Όσοι έχουμε δει τις σκηνές από τη λειτουργία μεγάλου και επώνυμου κινεζομάγαζου (δημοσιοποιήθηκαν από ρώσο δημοσιογράφο που το επισκέφθηκε) καταλαβαίνουμε ότι οι υποχρεώσεις ενός παρόμοιου μαγαζιού φτάνουν μέχρι τη συσκευασία του δέματος, την επιλογή της μεταφορικής (είτε με δική του πρωτοβουλία είτε με επιθυμία του παραλήπτη), τη φωτογράφιση του αυτοκόλλητου (στις περιπτώσεις αποστολής του ως συστημένου) και την τοποθέτησή του σε ειδικό χώρο για την παραλαβή του από τη μεταφορική, που μπορεί να γίνει και μετά από μερικές μέρες.

 

Το οποίο μεγάλο κινεζομάγαζο, έχει ένα σωρό δυσαρεστημένους πελάτες ανα όλο τον κόσμο. ( μια ματιά στα θέματα που ανοίγει σε διάφορα forums αυτό δείχνουν). Άρα δεν είναι και το κατάλληλο παράδειγμα για το πως θα έπρεπε να είναι ένα σοβαρό κατάστημα ανεξαρτήτου μεγέθους, μιας και θα έπρεπε σαφως να υπήρχε τμήμα ή άτομο ( αναλόγως το μέγεθος του καταστήματος ) και γι'αυτήν την δουλειά.

Αυτό που ήθελα να τονίσω εγώ είναι ότι συνέχεια λέμε ότι δεν φταίει ο πωλητής αλλά τα ταχυδρομεία, τις περισσότερες φορές όμως και ειδικά τα μεγάλα καταστήματα, στο θέμα της αποστολής κάνουν λαμογιές και κατά την δική μου γνώμη είναι οι υπαίτιοι για την καθυστέρηση.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...