Jump to content

Συζητήσεις / Προβλήματα / Απορίες για τα Xiaomi


Bayern4
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Το δικο μου παντως εδωσε σημεια ζωης σημερα στο τρακιν. Ειναι Γερμανια και μαλλον ειναι μαζι με το δικο σου. Τσεκαρε το. Βεβαια σε καμμια 10αρια μηνυματα τους εχω σουρει τα μυρια οσα.

Να ξερετε παντως οτι οι Κινεζοι δυσκολα θα κανουν απατη. Στις περισσοτερες περιπτωσεις η τιμωρια εκει ειναι θανατος.

 

Sent from my ZUK Z2121 using Tapatalk

χθες μου έδειξε το tracking number ότι το κινητό βρίσκεται μαζί με το δικό σου στην Γερμανία..σήμερα μου έστειλαν ένα μήνυμα να περιμένω δύο εβδομάδες ακόμα.εκνευρίστηκα γιατί σε δύο βδομάδες συμπληρώνω δύο μήνες αναμονή, ενώ έγραφαν για παράδοση σε 5 εως 8 μέρες.τους έστειλα ένα μήνυμα και τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί αν ήθελα να το πάρω σε δύο μήνες θα το έπαιρνα από άλλο μαγαζί σε πολύ καλύτερη τιμή και με global version.Επίσης τους υπενθύμισα ότι έχω ζητήσει refund και μέσω PayPal και μέσω visa.μου έστειλαν σε λίγα λεπτά νέο μήνυμα ούτι δεν φταίνε αυτοί για την καθυστέρηση αλλά η μεταφορική, και αν παραλάβω το κινητό και κλείσω το dispute θα μου επιστρέψουν 20 ευρώ ,η αν κάνω νέα αγορά θα μου κόψουν 30 ευρώ από την τιμή.και αν δεν θέλω τίποτα από αυτά και επιμένω να ακυρώσω την παραγγελία, θα πρέπει πρώτα να υπογράψω στην dhl ότι δεν καταλαβαίνω το δέμα, και μόλις φανεί αυτή η κίνηση στο tracking , τότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα...

Τελικά έκανα πολύ μεγάλο λάθος μετά από τόσα χρόνια που αγοράζω κινητά από Κίνα , να εμπιστευτώ αυτό το άχρηστο μαγαζί και πληρώνω το λάθος μου, και χάνω τον χρόνο μου τσάμπα.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως συνεβη και στην δικη μου περιπτωση. Βεβαια εμενα ακομα δεν μου προτειναν αποζημιωση, αλλα εστειλαν καποιο κουπονι για αλλο ενα mi8. Που βεβαια δεν προκειται να αγορασω αλλο απ αυτους.

 

Επειδη ομως ειναι καραγκιοζηδες, δεν προκειται να πανε μακρυα. Οι πελατες δεν τρωνε κουτοχορτο πλεον.

 

Μενει να δουμε τι εστειλαν οταν ερθει. Εχω την εντυπωση οτι ειναι οδικη η μεταφορα απο Γερμανια, γιατι ειναι μαζι με κατι λαπτοπ που περιμενω απο εκει, οποτε 10 με 15 μερες συνολικα η μεταφορα.

χθες μου έδειξε το tracking number ότι το κινητό βρίσκεται μαζί με το δικό σου στην Γερμανία..σήμερα μου έστειλαν ένα μήνυμα να περιμένω δύο εβδομάδες ακόμα.εκνευρίστηκα γιατί σε δύο βδομάδες συμπληρώνω δύο μήνες αναμονή, ενώ έγραφαν για παράδοση σε 5 εως 8 μέρες.τους έστειλα ένα μήνυμα και τους ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματα γιατί αν ήθελα να το πάρω σε δύο μήνες θα το έπαιρνα από άλλο μαγαζί σε πολύ καλύτερη τιμή και με global version.Επίσης τους υπενθύμισα ότι έχω ζητήσει refund και μέσω PayPal και μέσω visa.μου έστειλαν σε λίγα λεπτά νέο μήνυμα ούτι δεν φταίνε αυτοί για την καθυστέρηση αλλά η μεταφορική, και αν παραλάβω το κινητό και κλείσω το dispute θα μου επιστρέψουν 20 ευρώ ,η αν κάνω νέα αγορά θα μου κόψουν 30 ευρώ από την τιμή.και αν δεν θέλω τίποτα από αυτά και επιμένω να ακυρώσω την παραγγελία, θα πρέπει πρώτα να υπογράψω στην dhl ότι δεν καταλαβαίνω το δέμα, και μόλις φανεί αυτή η κίνηση στο tracking , τότε θα μου επιστρέψουν τα χρήματα...

Τελικά έκανα πολύ μεγάλο λάθος μετά από τόσα χρόνια που αγοράζω κινητά από Κίνα , να εμπιστευτώ αυτό το άχρηστο μαγαζί και πληρώνω το λάθος μου, και χάνω τον χρόνο μου τσάμπα.

 

Sent from my unknown using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ακριβως συνεβη και στην δικη μου περιπτωση. Βεβαια εμενα ακομα δεν μου προτειναν αποζημιωση, αλλα εστειλαν καποιο κουπονι για αλλο ενα mi8. Που βεβαια δεν προκειται να αγορασω αλλο απ αυτους.

 

Επειδη ομως ειναι καραγκιοζηδες, δεν προκειται να πανε μακρυα. Οι πελατες δεν τρωνε κουτοχορτο πλεον.

 

Μενει να δουμε τι εστειλαν οταν ερθει. Εχω την εντυπωση οτι ειναι οδικη η μεταφορα απο Γερμανια, γιατι ειναι μαζι με κατι λαπτοπ που περιμενω απο εκει, οποτε 10 με 15 μερες συνολικα η μεταφορα.

 

Sent from my unknown using Tapatalk

το σωστό πάντως είναι να μην αποδεχθούμε την παραλαβή, γιατί μετά από δύο μήνες ισχύει άλλη τιμή πολύ χαμηλότερη και μας πιάνουν κορόιδα.αυτοί προφανώς έγραψαν in stock χωρίς να τα έχουν, πήραν τα χρήματα από χιλιάδες αγοραστές που έκαναν παραγγελία,

πήραν τα κινητά και τα έστειλαν πολύ αργότερα γνωρίζοντας τα χρονικά περιθώρια που δίνει το pay pal , και υπολόγισαν ότι όλοι θα δεχθούν εξαντλημένοι από τόση αναμονή να τα παραλάβουν.σκέφτομαι Αλήθεια να μην δεχθώ να το παραλάβω και ας περιμένω άλλο ένα μήνα μέχρι να βρω άκρη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι για έκπτωση - 10% για πρώτη αγορά μέσω της εφαρμογής banggood? Γιατί εμένα λέει δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το έχει χρησιμοποιήσει κάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα εγώ ακύρωσα τη παραγγελία από bangood μετα από (σωστή) προτροπή των παιδιών εδώ κ με έγραψαν. Ξαναεστειλα μέιλ κ μου λένε ότι έχει φύγει το κινητό (όντως είναι shipped τώρα στην Ολλανδία) κ μου λένε να το στείλω πίσω κ θα μου βάλουν τα λεφτά πίσω μείον τα έξοδα αποστολής. Αυτό το κάνω στα ΕΛΤΑ μόλις έρθει; Πόσο θα διαρκέσει όλη η διαδικασία περίπου; Τεσπά καλά να πάθω, ήθελα να γλυτώσω χρηματα κ τη πάτησα.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα εγώ ακύρωσα τη παραγγελία από bangood μετα από (σωστή) προτροπή των παιδιών εδώ κ με έγραψαν. Ξαναεστειλα μέιλ κ μου λένε ότι έχει φύγει το κινητό (όντως είναι shipped τώρα στην Ολλανδία) κ μου λένε να το στείλω πίσω κ θα μου βάλουν τα λεφτά πίσω μείον τα έξοδα αποστολής. Αυτό το κάνω στα ΕΛΤΑ μόλις έρθει; Πόσο θα διαρκέσει όλη η διαδικασία περίπου; Τεσπά καλά να πάθω, ήθελα να γλυτώσω χρηματα κ τη πάτησα.

Τα ίδια έπαθα με το light in the box.αλλά χθες μου επέστρεψαν τα χρήματα και έληξετο θέμα.πρέπει να πάρεις τηλέφωνο στην πιστωτική σου κάρτα Φ και να ζητήσεις ακύρωση, και να ανοίξεις dispute στο PayPal.και να τους στείλεις μήνυμα στο bangood ότι δεν θα αποδεχτείς την παραλαβή.τότε θα σου επιστρέψουν τα χρήματα.αν υπογράψεις την παραλαβή μετά δεν θα βρεις άκρη.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι για έκπτωση - 10% για πρώτη αγορά μέσω της εφαρμογής banggood για την αγορά της συσκευής? Γιατί εμένα λέει δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το έχει χρησιμοποιήσει κάνεις;

Link to comment
Share on other sites

Για όσους ενδιαφερονται...... Global Version Xiaomi Mi8 Mobile Phone 6GB RAM 128GB ROM Snapdragon 845 Octa Core 6.21"18.7:9 Full Screen 20MP Front Camera

http://s.aliexpress.com/aYVZzURB?fromSns=Copy έχω πάρει πολλά τηλέφωνα και είναι αξιόπιστο.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by tiger30
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Μπορώ να χρησιμοποιήσω το κουπόνι για έκπτωση - 10% για πρώτη αγορά μέσω της εφαρμογής banggood για την αγορά της συσκευής? Γιατί εμένα λέει δε μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το έχει χρησιμοποιήσει κάνεις;

 

Όχι δεν μπορείς γιατί αν θυμάμαι καλά δεν απευθύνεται σε smartphones αλλά σε συγκεκριμένου τύπου αγορές.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα.

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου αγόρασα το Mi air 13 από τα public. Πολύ δυνατό laptop. Απόλυτα ευχαριστημένος.*

 

Αλλά δυστυχώς , μόλις έβαλα τον φορτιστή να το φορτίσω , διαπίστωσα ότι οπουδήποτε και να το ακουμπούσα με τα δάχτυλα μου , ένιωθα ένα μυρμήγκιασμα, και μάλιστα έκανα και ένα ήχο! Η αίσθηση αυτή , υπήρχε είτε ήταν ανοιχτό το laptop , είτε κλειστό.*Σαν να έχει διαρροή ρεύματος.

 

Την Δευτέρα 1 Οκτωβρίου πήγα το laptop στο κατάστημα Public Κατερινης ώστε να το ελέγξουν και θα το στείλουν στο service της info quest.

Μια βοηθεια... Δικαιούμαι να μου δώσουν καινούργιο λάπτοπ, ή πρέπει να περιμένω την απάντηση του service. Όποιος μπορεί να με ενημερώσει. Ευχαριστώ.

 

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Διαρροή είναι ψιλό συνηθισμένο στα μεταλλικά μηχανήματα κατά 99% δεν θα έχεις θέμα ποτέ πέρα από αυτό αλλά είναι ενοχλητικό θα έλεγα λίγο παίξε μπάλα με service
Link to comment
Share on other sites

https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm

 

Στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων εάν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Nokia 6600, Sony Ericsson K700i, Motorola L7, Sony Ericsson W810i, Nokia 6680, Nokia 3120 classic, Nokia E71, Nokia C5-03, Nokia N900, Samsung Galaxy S, Google Nexus S, HTC 8S, Nokia N9, Moto G 2nd, Moto X 2nd, OnePlus X, Nexus 6, Redmi Note 5, Mi8
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις , οπότε θα δείξει. Σίγουρα αν επισκευάζεται δεν θα έχω πρόβλημα, το θέμα είναι πόσες μέρες θα μείνω χωρίς laptop. Ούτε μια εργάσιμη μέρα δεν το χρησιμοποίησα!

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απαντήσεις , οπότε θα δείξει. Σίγουρα αν επισκευάζεται δεν θα έχω πρόβλημα, το θέμα είναι πόσες μέρες θα μείνω χωρίς laptop. Ούτε μια εργάσιμη μέρα δεν το χρησιμοποίησα!

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

αφου δεν περασε 1 εβδομάδα ουσιαστικά εισαι DOA και πρέπει να γίνει αντικατάσταση την ιδία μέρα (αντε την επόμενη) με άλλη συσκευή και οχι να επισκευαστεί

 

τωρα αν περασε η εβδομάδα... good luck

Link to comment
Share on other sites

αφου δεν περασε 1 εβδομάδα ουσιαστικά εισαι DOA και πρέπει να γίνει αντικατάσταση την ιδία μέρα (αντε την επόμενη) με άλλη συσκευή και οχι να επισκευαστεί

 

τωρα αν περασε η εβδομάδα... good luck

Η επιλογή αντικατάστασης, επισκευής ή υπαναχωρησης από τη σύμβαση αγοράς είναι αποκλειστικό δικαίωμα του αγοραστή και ισχύει για 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς ή τυχόν επισκευής εντός της διετίας. Άλλο το doa, άλλο η διετής υποχρεωτική εγγύηση που ισχύει για όλους και για όλα τα κινητά προϊόντα εντός ΕΕ.

Στην περίπτωση σου, αλλά και σε κάθε περίπτωση κινητού προϊόντος, είτε έχει περάσει 1 μέρα, είτε έχουν περάσει 23 μήνες, το ίδιο και το αυτό.

 

Υ. Γ. Διαβάστε λίγο και μάθετε επιτέλους τα δικαιώματα σας για να μη σας πιάνουν κορόιδα διάφοροι λωποδυτες, μικροί και μεγάλοι...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Η επιλογή αντικατάστασης, επισκευής ή υπαναχωρησης από τη σύμβαση αγοράς είναι αποκλειστικό δικαίωμα του αγοραστή και ισχύει για 2 χρόνια από την ημερομηνία αγοράς ή τυχόν επισκευής εντός της διετίας. Άλλο το doa, άλλο η διετής υποχρεωτική εγγύηση που ισχύει για όλους και για όλα τα κινητά προϊόντα εντός ΕΕ.

Στην περίπτωση σου, αλλά και σε κάθε περίπτωση κινητού προϊόντος, είτε έχει περάσει 1 μέρα, είτε έχουν περάσει 23 μήνες, το ίδιο και το αυτό.

 

Υ. Γ. Διαβάστε λίγο και μάθετε επιτέλους τα δικαιώματα σας για να μη σας πιάνουν κορόιδα διάφοροι λωποδυτες, μικροί και μεγάλοι...

 

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

 

το ίδιο πράγμα λέμε........... απλά λέω αν έχεις doa θα σου κάνουν αντικατάσταση συσκευής και μάλιστα αμεσα αν απλα είσαι στην εγγύηση θα την επισκευάσουν στέλνοντας στην αντιπροσωπεία κλπ (κάτι το οποίο τραβάει πολύ και είναι πολλές φορές επίπονο για τον χρήστη... το ξέρουμε όλοι το περάσαμε η περισσότεροι μας το ζήσαμε πάνω μας)

 

άλλο τη λέει ο νόμος άλλο τη παιζει στην πράξη και για να βγαλει το δίκαιο σου αν στραβώσει κάτι θα πρέπει να κάνεις χίλια δυο τηλέφωνα ακόμη και καταγγελίες και μηνύσεις (αυτό εννοούσα με το επίπονο)

 

και οχι δεν ειναι το ιδιο doa και εγγηση και ναι εχει τερατια διαφορα μεταξι τους

 

και ναι ξέρουμε τα δικαιώματα μας απλά της περισσότερες φορές για να τα διεκδικήσουμε θα πρέπει να γα....ε τα νευρά μας και την ώρα μας και πχ στην περίπτωση μου προτιμώ να πετάξω το προϊών και να πάρω άλλο παρά να φάω ώρες να παιδευτώ διεκδικώντας τα λεφτά γυρνάνε η υγεία όχι

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

το ίδιο πράγμα λέμε........... απλά λέω αν έχεις doa θα σου κάνουν αντικατάσταση συσκευής και μάλιστα αμεσα αν απλα είσαι στην εγγύηση θα την επισκευάσουν στέλνοντας στην αντιπροσωπεία κλπ (κάτι το οποίο τραβάει πολύ και είναι πολλές φορές επίπονο για τον χρήστη... το ξέρουμε όλοι το περάσαμε η περισσότεροι μας το ζήσαμε πάνω μας)

 

άλλο τη λέει ο νόμος άλλο τη παιζει στην πράξη και για να βγαλει το δίκαιο σου αν στραβώσει κάτι θα πρέπει να κάνεις χίλια δυο τηλέφωνα ακόμη και καταγγελίες και μηνύσεις (αυτό εννοούσα με το επίπονο)

 

και οχι δεν ειναι το ιδιο doa και εγγηση και ναι εχει τερατια διαφορα μεταξι τους

 

και ναι ξέρουμε τα δικαιώματα μας απλά της περισσότερες φορές για να τα διεκδικήσουμε θα πρέπει να γα....ε τα νευρά μας και την ώρα μας και πχ στην περίπτωση μου προτιμώ να πετάξω το προϊών και να πάρω άλλο παρά να φάω ώρες να παιδευτώ διεκδικώντας τα λεφτά γυρνάνε η υγεία όχι

 

Δεν λέμε το ίδιο σε καμία περίπτωση. Η ανοχή απλά δημιουργεί περισσότερους λωποδύτες, όποια δικαιολογία και αν επικαλεστεί ο κάθε ενδιαφερόμενος...ακόμα και αυτή της υγείας.

Το DOA δεν είναι υποχρεωτικό, είναι παροχή των καταστημάτων. Η εγγύηση όμως είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους, χωρίς εξαιρέσεις.

 

Δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης έχεις 23 μήνες και 29 μέρες μετά την αγορά και όσο παραμένεις εντός εγγύησης. Αν μπορείς να αποδείξεις πως το πρόβλημα προυπήρχε της αγοράς, τα 2 χρόνια της εγγύσης δεν είναι δεσμευτικά σε καμία περίπτωση. Ο συνήγορος του καταναλωτή έχει δημοσιεύσει αρκετές περιπτώσεις στις οποίες δικαίωσε πολίτες πέρα των 2 ετών της εγγύησης.

Στο άρθρο 537 του αστικού κώδικα ορίζεται ότι "αν το πράγμα εμφάνισε ελαττώματα μέσα σε ένα εξάμηνο από την αγορά του, θεωρούνται τα ελαττώματα αυτά ότι υπήρχαν κατά την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, δηλ. εξ αρχής."

Έχεις αποκλειστικό δικαίωμα να αρνηθείς την επισκευή αφού ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα να επιλέξεις εσύ το τι θα ακολουθήσει. Αν θες αντικατάσταση αντί επισκευής, είναι υποχρεωμένοι βάσει νόμου να το αποδεχθούν.

 

«Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

 

Δεν ξέρω τι έχεις ζήσει πάνω σου. Το τι επιλέγουν να κάνουν παρανόμως τα καταστήματα με τα οποία έχεις συναλλαγές και το τι επιλέγεις να κάνεις εσύ προσωπικά με αυτά, είναι δικό σου θέμα φυσικά. Εγώ μία φορά σε πάρα πολλές παρόμοιες περιπτώσεις έχω επιτύχει την πλήρη εφαρμογή του νόμου, από το 1997 που αγοράζω προϊόντα από το διαδίκτυο. Το πιό απλό πράγμα που έχεις να κάνεις, χωρίς τηλέφωνα και φασαρίες, είναι να επιστρέψεις στον πωλητή το προϊόν. Έτσι δεν του αφήνεις και πολλές επιλογές και εκτός των υπολοίπων, δεν μπορεί να σε έχει χρεώσει για κάτι που δεν έχεις πιά στην κατοχή σου. Αν μάλιστα πληρώνεις με πιστωτική κάρτα, έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς τη συναλλαγή μέσω της τράπεζας σου.

 

Για το φίλο πιό πάνω που έχει το πρόβλημα...

Φίλε, μπορείς απλά να επιστρέψεις το προϊόν, όπως έχεις δικαίωμα εντός 14 ημερών. Αν το κατάστημα δεν σε ενημέρωσε σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, αυτή επεκτείνετε 12 μήνες μετά την λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης. Μην σε υποχρεώσουν να πας σε επισκευή, το προϊόν είναι ελαττωματικό χωρίς συζήτηση. Αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέμε το ίδιο σε καμία περίπτωση. Η ανοχή απλά δημιουργεί περισσότερους λωποδύτες, όποια δικαιολογία και αν επικαλεστεί ο κάθε ενδιαφερόμενος...ακόμα και αυτή της υγείας.

Το DOA δεν είναι υποχρεωτικό, είναι παροχή των καταστημάτων. Η εγγύηση όμως είναι υποχρεωτική και κοινή για όλους, χωρίς εξαιρέσεις.

 

Δικαίωμα άμεσης αντικατάστασης έχεις 23 μήνες και 29 μέρες μετά την αγορά και όσο παραμένεις εντός εγγύησης. Αν μπορείς να αποδείξεις πως το πρόβλημα προυπήρχε της αγοράς, τα 2 χρόνια της εγγύσης δεν είναι δεσμευτικά σε καμία περίπτωση. Ο συνήγορος του καταναλωτή έχει δημοσιεύσει αρκετές περιπτώσεις στις οποίες δικαίωσε πολίτες πέρα των 2 ετών της εγγύησης.

Στο άρθρο 537 του αστικού κώδικα ορίζεται ότι "αν το πράγμα εμφάνισε ελαττώματα μέσα σε ένα εξάμηνο από την αγορά του, θεωρούνται τα ελαττώματα αυτά ότι υπήρχαν κατά την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή, δηλ. εξ αρχής."

Έχεις αποκλειστικό δικαίωμα να αρνηθείς την επισκευή αφού ο νόμος σου δίνει το δικαίωμα να επιλέξεις εσύ το τι θα ακολουθήσει. Αν θες αντικατάσταση αντί επισκευής, είναι υποχρεωμένοι βάσει νόμου να το αποδεχθούν.

 

«Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή».

 

Δεν ξέρω τι έχεις ζήσει πάνω σου. Το τι επιλέγουν να κάνουν παρανόμως τα καταστήματα με τα οποία έχεις συναλλαγές και το τι επιλέγεις να κάνεις εσύ προσωπικά με αυτά, είναι δικό σου θέμα φυσικά. Εγώ μία φορά σε πάρα πολλές παρόμοιες περιπτώσεις έχω επιτύχει την πλήρη εφαρμογή του νόμου, από το 1997 που αγοράζω προϊόντα από το διαδίκτυο. Το πιό απλό πράγμα που έχεις να κάνεις, χωρίς τηλέφωνα και φασαρίες, είναι να επιστρέψεις στον πωλητή το προϊόν. Έτσι δεν του αφήνεις και πολλές επιλογές και εκτός των υπολοίπων, δεν μπορεί να σε έχει χρεώσει για κάτι που δεν έχεις πιά στην κατοχή σου. Αν μάλιστα πληρώνεις με πιστωτική κάρτα, έχεις το δικαίωμα να αρνηθείς τη συναλλαγή μέσω της τράπεζας σου.

 

Για το φίλο πιό πάνω που έχει το πρόβλημα...

Φίλε, μπορείς απλά να επιστρέψεις το προϊόν, όπως έχεις δικαίωμα εντός 14 ημερών. Αν το κατάστημα δεν σε ενημέρωσε σχετικά με το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση αγοράς, αυτή επεκτείνετε 12 μήνες μετά την λήξη της αρχικής προθεσμίας υπαναχώρησης. Μην σε υποχρεώσουν να πας σε επισκευή, το προϊόν είναι ελαττωματικό χωρίς συζήτηση. Αντικατάσταση ή τα χρήματα σου πίσω.

Αυτό το αν μπορείς και αν δεχτούν και αν ασχοληθείς = θα γα... Σ την ψιχολογια σου και τον χρόνο σου μέχρι να έχεις κάποιο αποτέλεσμα όχι ευχαριστώ ψιχιατρος είναι ποιο ακριβός, για αυτό αν είσαι τυχερός και το βγάλει το θέμα day one πας στο μαγαζί και το αλλάζουν επί τόπου. Από εκεί και μετά μπλέκεις και χρονικά και πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας που πλέον περισσότερα άτομα δεν είναι σε θέση να ασχοληθούν (δεν έχουν ούτε κουράγιο ούτε όρεξη)

 

+ πλέον τα μεγάλα καταστήματα μάθανε δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων αλλά μόνο πίστωση και αντε πάλι τρέχα γύρευε μέχρι να βγάλεις άκρη να σου τα βάλουν στον λογαριασμό

 

Για αυτό εδώ και αρκετό καιρό ότι αγοράζω από την Ελλάδα του κάνω ασφάλεια και ότι και να πάθει απλά του βοηθάω λίγο με την ζημιά και το αντικατάστει η ασφαλιστική χωρίς πολλά πολλά

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ευχαριστώ για τις απόψεις. Τo laptop το έχω αφήσει στο κατάστημα και περιμένω. Θα σας ενημερώσω

 

Στάλθηκε από το Mi MIX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια sos.επειδη τα εχω κανει αχταρμα στο μυαλο μου με τοσα μοντελα που εχει η xiaomi εχω μπερδευτει ταμαλα...πρωτα απ ολα..σαν να εχω καταλαβει οτι αν επιλεξω ενα dual sim τηλ.xiaomi δε θα εχει δυματοτητα επεκτασης μνημης με καρτα sd.σωστο;ή οχι;;παρακαλω πειτε μου!!
Link to comment
Share on other sites

Αρχικα τι budget διαθέτεις?Οι ναυαρχιδες εκτός από το pocophone δεν διαθέτουν επέκταση μνήμης!Τα περισσότερα midrange ομως έχουν!Ειναι αναλογα το τι θελεις και εσύ!
Link to comment
Share on other sites

αν και θπάρχουν αρκετά μοντέλα εκεί έξω θα σου πω μια αξιοόλογη προταση από την τελευταία αγορά που έκανα

xiaomi mi A2 lite σχέση τιμής και αξίας υπεράνω συγκρισεις θα μπορούσε να έχει την διπλή τιμή αν ήταν από άλλη εταιρία

http://th828.photobucket.com/albums/zz209/junnie23/th_superman-logo-pic.jpg
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ απόλυτα, το πήρα για το γαμπρό μου που ήθελε σχετικά μικρό μέγεθος. Ειδικά για 140€ από Κίνα είναι λουκουμι.

 

Με λίγα λόγια το κινητό αυτό τα έχει όλα(για τα χρήματα αυτά) και συμφέρει.

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το αν μπορείς και αν δεχτούν και αν ασχοληθείς = θα γα... Σ την ψιχολογια σου και τον χρόνο σου μέχρι να έχεις κάποιο αποτέλεσμα όχι ευχαριστώ ψιχιατρος είναι ποιο ακριβός, για αυτό αν είσαι τυχερός και το βγάλει το θέμα day one πας στο μαγαζί και το αλλάζουν επί τόπου. Από εκεί και μετά μπλέκεις και χρονικά και πρέπει να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας που πλέον περισσότερα άτομα δεν είναι σε θέση να ασχοληθούν (δεν έχουν ούτε κουράγιο ούτε όρεξη)

 

+ πλέον τα μεγάλα καταστήματα μάθανε δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων αλλά μόνο πίστωση και αντε πάλι τρέχα γύρευε μέχρι να βγάλεις άκρη να σου τα βάλουν στον λογαριασμό

 

Για αυτό εδώ και αρκετό καιρό ότι αγοράζω από την Ελλάδα του κάνω ασφάλεια και ότι και να πάθει απλά του βοηθάω λίγο με την ζημιά και το αντικατάστει η ασφαλιστική χωρίς πολλά πολλά

+ πλέον τα μεγάλα καταστήματα μάθανε δεν κάνουν επιστροφή χρημάτων αλλά μόνο πίστωση και αντε πάλι τρέχα γύρευε μέχρι να βγάλεις άκρη να σου τα βάλουν στον λογαριασμό

 

Αυτοί που δεν επιστρέφουν τα χρήματα σου το κάνουν παράνομα φυσικά! Το αν θα αποδεχτείς την παρανομία τους ή όχι, είναι δικό σου θέμα. Δεν είσαι σε καμία περίπτωση υποχρεωμένος να έχεις δεσμεύσει χρήματα σου σε κατάστημα για μελλοντική αγορά που δεν ξέρεις και αν θα γίνει. Άλλωστε η επιστροφή χρημάτων αναφέρεται και σε αυτά που έγραψα, οπότε ο καθένας κάνει αυτό που τον συμφέρει.

Δεν ανέφερα πουθενά "αν μπορείς" και "αν δεχτούν". Δεν έχω και δεν έχεις τίποτα να συζητήσεις με τα καταστήματα. Τα νομικά σου δικαιώματα ως καταναλωτής δεν είναι διαπραγματεύσιμα, ειδάλλως δεν θα υπήρχαν νόμοι και κάθε αγορά θα είχε διαφορετικούς όρους.

Δεν σπατάλησα ποτέ το χρόνο μου, ούτε και χάλασα την ψυχολογία μου. Αντιθέτως μάλλον χαλάει η δική τους όταν βρίσκουν κάποιον που είναι διαβασμένος στα δικαιώματα του.

Πάντως αν όλοι βλέπουν έτσι αποσπασματικά τις αγορές τους, μην περιμένετε ποτέ να επικρατήσουν ως αυτονόητα τα νόμιμα δικαιώματα των καταναλωτών, αφού τα μαγαζιά θα βρίσκουν μονίμως κορόιδα-εθελοντές για να κάνουν τις παρανομίες τους.

Όσο για σένα φίλε, αν δεν έχεις καν τη θέληση να διεκδικείς τα νόμιμα δικαιώματα σου τότε μην έχεις γενικώς απαιτήσεις για τίποτα στη ζωή σου. Να τα δέχεσαι όλα αδιαμαρτύρητα και ίσως έτσι να έχεις σούπερ ψυχολογία, σούπερ κουράγιο και σούπερ όρεξη. :p

Link to comment
Share on other sites

sorry για το offtopic αλλά για να μην ανοίγω νέο θέμα έχω μια ερώτηση.

Θέλω ν' αγοράσω τα παρακάτω κινητά

https://www.skroutz.gr/s/14037867/Xiaomi-Redmi-Note-5-64GB.html

https://www.skroutz.gr/s/14920478/Xiaomi-Redmi-Note-5-32GB.html

μπορεί κάποιος να μου στείλει κάποια link από αυτό το φόρουμ για να διαβάσω σχετικά γιατί έχω μπερδευτεί λίγο

Ευχαριστώ :)

Να έχεις υπομονή με τους ανθρώπους...δεν ξέρεις τι ζόρια κουβαλάει ο καθένας...
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Εντυπώσεις από τα Xiaomi, ποιο να διαλέξω;
  • This topic was locked and locked
  • This topic was locked and locked
  • The topic was locked
  • This topic was unlocked, unlocked, unlocked, unlocked and unpinned
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...