Jump to content

Ενημέρωση για κάλυψη και βελτιώσεις / προβλήματα δικτύου


kinitoneidimonas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

προσπάθησε να καλέσεις από το σταθερό σου...

Πλάκα πλάκα, ορισμένοι από εμάς έχουν θράσος... Και έχουν καρτοκινητό, και ΑΠΑΙΤΟΥΝ να μπορούν να κάνουν κλήση??? Έλεος ρε παιδια... Στην Ελλάδα ζείτε!! :Ρ

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

Άλλη όρεξη???Σιγά μην χρεωθώ γι αυτούς.Και τα 12 λεπτά παλί πολύ είναι ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Από εμένα μόλις έφυγε καταγγελία στην ΕΕΤΤ...

Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι, αλλά καλό είναι να μιλάμε και όποιος ακούσει!

Παραθέτω το κείμενο που έστειλα σαν e-mail:

 

 

Κυρία/ Κύριε,

 

Ονομάζομαι Κ----- Κ------- και είμαι συνδρομητής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας COSMOTE, στην οποία διατηρώ σύνδεση καρτοκινητού What's up.

Tους τελευταίους 3 μήνες παρατηρείται ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΟ πρόβλημα σε ό,τι αφορά τις εξερχομενες κλήσεις φωνής από καρτοκινητό. Μεταξύ των ωρών 18:00-24:00 περίπου, χρειάζονται τουλάχιστον 20 προσπάθειες για να καταφέρεις να βγάλεις κλήση, και ακόμα και όταν αυτή βγεί, η ποιότητα φωνής είναι χάλια και πολλές φορές πέφτει η γραμμή.

Το πρόβλημα αυτό είναι γενικό, το γνωρίζουν οι τεχνικοί της COSMOTE, αλλά παρόλα αυτά δεν γίνεται καμία κίνηση από μέρους της εταιρίας. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, η κατάσταση είναι ανυπόφορη, αφού η εταιρία αδυνατεί να παρέχει την βασικότερη υπηρεσία όλων, την κλήση φωνής.

Ο λόγος που έρχομαι σε επικοινωνία μαζί σας, είναι επειδή πιστεύω πως είστε σε θέση να πιέσετε την εταιρία να λύσει το εν λόγω πρόβλημα, ώστε να καταφέρουμε όσοι έχουμε καρτοκινητά να μην μένουμε χωρίς τηλέφωνο για σχεδόν 6 και πλέον ώρες.

 

Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για να μου πείτε αν η καταγγελία μου μπορεί να γίνει αποδεκτή, καθώς και για οποιδήποτε άλλο συμπληρωματικό στοιχείο ή διευκρίνηση σχετικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα.

 

Η επικοινωνία μαζί μου μπορεί να γίνει εφικτή είτε με mail στην διεύθυνση -------,

είτε με τηλέφωνο στο 697-----.

 

Ευχαριστώ πολύ.

 

Με εκτίμηση,

K------ K-------

Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Στελνεις απλο mail στην ΕΕΤΤ ή εχει καποια ειδική φόρμα επικοινωνιας για καταγγελείες?

Νομίζω επρεπε να τονισεις οτι δεν τιθεται θεμα καλυψης για το προβλημα αυτο.Αυτοι θα νομιζουν οτι δεν εχεις σημα και συμβαινει αυτο....

Link to comment
Share on other sites

εγώ απλό mail έστειλα... Δεν ξέρω αν έχει και ειδική φόρμα!
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Ναι σωστά.. Αλλα αν δεν μπορείς να προσφέρεις μια υπηρεσία σωστά, ε, μην την διαφημίζεις ρε φίλε. Η έστω βγάλε μια ανακοίνωση και πες οτι τον παίζουμε και γιαυτο δεν μπορείτε εσεις οι τζαμπατζήδες να πάρετε τηλέφωνο με τα 1000 λεπτα που σας δωσαμε!

 

θα διαφωνήσω με το "τζαμπατζήδες" γιατί την πληρώσαμε για να την έχουμε! :p

το θέμα είναι ότι χρειάζονται μια μεγάαααλη κίνηση με αιτήσεις φορητότητας προς άλλες εταιρίες για να σταματήσουν να κάθονται!

δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κλήσεις...πλέον μεταφέρθηκε και στα μηνύματα...

Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy:
Link to comment
Share on other sites

τους έστειλα μέιλ παραπόνων μέσα απο το my account της cosmote (το έστειλα χθες και σήμερα είναι ακόμη υπο επεξεργασία) ούτε καν τον κόπο να στείλουν μια τυπική απάντηση δεν κάνουν...
http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως τα αιτήματα που αφορούν θπέματα δικτύου τα επεξεργάζονται πάνω-κάτω εντός 5 εργάσιμων ημερών!Άλλωστε,το αίτημα πρέπει να μεταβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα και λογικό είναι όταν μεσολαβούν αρκετά τμήματα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση!

 

Απ'την προσωπική μου εμπειρία,η Κοσμοτέ σε θέματα δικτύου απαντάει συνήθως εντός 3-5 εργάσιμων.Σπανίως κάνει περισσότερο.Βέβαια,εγώ είχα και 3 συμβόλαια και υπήρχε σχεδόν άμεση ενημέρωση.Τώρα στο what;s up δεν ξέρω τι είδους αντιμετώπιση έχουν :p

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως τα αιτήματα που αφορούν θπέματα δικτύου τα επεξεργάζονται πάνω-κάτω εντός 5 εργάσιμων ημερών!Άλλωστε,το αίτημα πρέπει να μεταβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα και λογικό είναι όταν μεσολαβούν αρκετά τμήματα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση!

 

Απ'την προσωπική μου εμπειρία,η Κοσμοτέ σε θέματα δικτύου απαντάει συνήθως εντός 3-5 εργάσιμων.Σπανίως κάνει περισσότερο.Βέβαια,εγώ είχα και 3 συμβόλαια και υπήρχε σχεδόν άμεση ενημέρωση.Τώρα στο what;s up δεν ξέρω τι είδους αντιμετώπιση έχουν :p

 

κοσμοκάρτα :p αλλά εντάξει δε περίμενα άμεση απάντηση αλλά να πω την αλήθεια μου ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα το περίμενα

http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490
Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα σου απαντήσουν!Κάνε και συ λίγη υπομονή!Δεν είναι απλό το θέμα,εμπλέκονται ενδεχομένως τεχνικοί παράγοντες :) Πρέπει να ελεγχθεί ξεχωριστά κάθε αίτημα,δεν μπορεί να ξέρει εξαρχής το τεχνικό τμήμα τι φταίει!Εξάλλου,υπάρχουν προφανώς πολλά παραπονα σε κάθε εταιρία!Φαντάζομαι ότι το πολύ μέχρι την άλλη Παρασκευή,αν όντως απαντάνε,θα απαντηθεί το παράπονό σου!
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά ελεος. Πρεπει να κανονίσω κάτι και προσπαθώ εδω και 20 λεπτα! Το έχει ξεφτιλίσει η COSMΠΟΤΕ! Πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν μηνύσεις για να ξυπνήσουν?

 

ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ?

Link to comment
Share on other sites

Λογικά θα σου απαντήσουν!Κάνε και συ λίγη υπομονή!Δεν είναι απλό το θέμα,εμπλέκονται ενδεχομένως τεχνικοί παράγοντες :) Πρέπει να ελεγχθεί ξεχωριστά κάθε αίτημα,δεν μπορεί να ξέρει εξαρχής το τεχνικό τμήμα τι φταίει!Εξάλλου,υπάρχουν προφανώς πολλά παραπονα σε κάθε εταιρία!Φαντάζομαι ότι το πολύ μέχρι την άλλη Παρασκευή,αν όντως απαντάνε,θα απαντηθεί το παράπονό σου!

 

θα απαντησουν με ειχαν παρει και εμενα για ενα παραπονο αν θυμαμαι μετα απο μια εβδομαδα!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν κάνουμε όλοι μαζί καταγγελίες στην ΕΕΤΤ; μπορεί έτσι να γίνει κάτι...
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες"
Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy:
Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες"

 

Πραγματικα το να εισαι ουσιαστικα χωρις τηλεφωνο ομως δεν ειναι χειροτερο?κατανοω πληρως ποσο σκατα ειναι να πρεπει να αλλαξεις εταιρεια για χιλιους δυο λογους αλλα τωρα αυτη η κατασταση παλευεται στην cosmote?

Πιστευω οτι στις επομενες ανακοινωσεις αποτελεσματων νεων συνδεσεων ολων των εταιρειων θα δουμε την vodafone & wind πολυ ανεβασμενες

Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να κάνω φορητότητα στο wats'up μου σε άλλη εταιρία;
Link to comment
Share on other sites

Πως μπορώ να κάνω φορητότητα στο wats'up μου σε άλλη εταιρία;

 

πανε σε ενα καταστημα της εταιρειας που θελεις και θα στο κανουν αυτοι

Link to comment
Share on other sites

καλωντας 13846 για wind / 13894 vodafone.

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες"

 

δυστυχως εκει περα κανεις ο ιδιος τις κινησεις. εγω για να πεισω 15 ατομα να πανε σε φορητοτητα τους ελεγα τις προνομιακες χρεωσεις που θα εχουν αν πανε στην wind. και τα καταφερα σ'ενα μηνα!

My Mobile Phone History:

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Oριστε και μια καταγγελια που βρηκα σχετικα με αυτο που συζηταμε.

Πολυ πιθανον να ειναι καποιο παιδι απο δω που την εκανε και καλα εκανε γιατι η κατασταση εχει παραγινει!

Link to comment
Share on other sites

Στο συγκεκριμένο blog υπάρχουν τουλάχιστο άλλες 5 άμα ψάξεις σε παλιότερες δημοσιεύσεις. Όπως και σε άλλα blog/forum που γράφουν αγανακτισμένοι χρήστες...

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι, έχετε δει εχθές και προχθές μια μικρή βελτίωση στις κλήσεις? Γιατί εμένα προχθές δεν μου έβγαλε καμία φορά πρόβλημα, και εχθές χρειάστηκε να κάνω 2 προσπάθειες για να καλέσω σε μια από τις πολλές κλήσεις που έκανα όλη μέρα...
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Να πω την αληθεια δεν θυμαμαι αν δοκιμασα χθες και προχθες να τηλεφωνισω στις ωρες αιχμης παντως το προβλημα δεν ειναι καθημερινο.

Υπαρχουν μερες που παλευεται η κατασταση.

Λετε τα κραξιματα να πιασαν τοπο? Εγω παντως δεν το νομιζω.

Link to comment
Share on other sites

Παίρνω πίσω το προηγούμενο post και λεω πως το δίκτυο ήρθε πάλι στα φυσιολογικά του... Δηλαδή θες 20 προσπάθειες να βγάλεις κλήση! Πάντως πράγματι εχθές και κυρίως προχθές δεν βρήκα κανένα πρόβλημα στο να βγάλω κλήση... Από σήμερα όμως πάλι τα ίδια! Μήπως παίζει ρόλο και ότι γύρισαν όσοι είχαν φύγει από την Αθήνα για εκλογές;
Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...