martkonsta Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 προσπάθησε να καλέσεις από το σταθερό σου... Πλάκα πλάκα, ορισμένοι από εμάς έχουν θράσος... Και έχουν καρτοκινητό, και ΑΠΑΙΤΟΥΝ να μπορούν να κάνουν κλήση??? Έλεος ρε παιδια... Στην Ελλάδα ζείτε!! :Ρ :lol::lol::lol::lol::lol: Άλλη όρεξη???Σιγά μην χρεωθώ γι αυτούς.Και τα 12 λεπτά παλί πολύ είναι ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasDj_2 Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Από εμένα μόλις έφυγε καταγγελία στην ΕΕΤΤ... Δεν ξέρω αν μπορεί να κάνει κάτι, αλλά καλό είναι να μιλάμε και όποιος ακούσει! Παραθέτω το κείμενο που έστειλα σαν e-mail: Κυρία/ Κύριε, Ονομάζομαι Κ----- Κ------- και είμαι συνδρομητής της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας COSMOTE, στην οποία διατηρώ σύνδεση καρτοκινητού What's up. Tους τελευταίους 3 μήνες παρατηρείται ΕΝΤΟΝΟΤΑΤΟ πρόβλημα σε ό,τι αφορά τις εξερχομενες κλήσεις φωνής από καρτοκινητό. Μεταξύ των ωρών 18:00-24:00 περίπου, χρειάζονται τουλάχιστον 20 προσπάθειες για να καταφέρεις να βγάλεις κλήση, και ακόμα και όταν αυτή βγεί, η ποιότητα φωνής είναι χάλια και πολλές φορές πέφτει η γραμμή. Το πρόβλημα αυτό είναι γενικό, το γνωρίζουν οι τεχνικοί της COSMOTE, αλλά παρόλα αυτά δεν γίνεται καμία κίνηση από μέρους της εταιρίας. Όπως μπορείτε να καταλάβετε, η κατάσταση είναι ανυπόφορη, αφού η εταιρία αδυνατεί να παρέχει την βασικότερη υπηρεσία όλων, την κλήση φωνής. Ο λόγος που έρχομαι σε επικοινωνία μαζί σας, είναι επειδή πιστεύω πως είστε σε θέση να πιέσετε την εταιρία να λύσει το εν λόγω πρόβλημα, ώστε να καταφέρουμε όσοι έχουμε καρτοκινητά να μην μένουμε χωρίς τηλέφωνο για σχεδόν 6 και πλέον ώρες. Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου για να μου πείτε αν η καταγγελία μου μπορεί να γίνει αποδεκτή, καθώς και για οποιδήποτε άλλο συμπληρωματικό στοιχείο ή διευκρίνηση σχετικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Η επικοινωνία μαζί μου μπορεί να γίνει εφικτή είτε με mail στην διεύθυνση -------, είτε με τηλέφωνο στο 697-----. Ευχαριστώ πολύ. Με εκτίμηση, K------ K------- Παράθεση Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skoulikomirmigot Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Στελνεις απλο mail στην ΕΕΤΤ ή εχει καποια ειδική φόρμα επικοινωνιας για καταγγελείες? Νομίζω επρεπε να τονισεις οτι δεν τιθεται θεμα καλυψης για το προβλημα αυτο.Αυτοι θα νομιζουν οτι δεν εχεις σημα και συμβαινει αυτο.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasDj_2 Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 εγώ απλό mail έστειλα... Δεν ξέρω αν έχει και ειδική φόρμα! Παράθεση Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WormeR Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Ναι σωστά.. Αλλα αν δεν μπορείς να προσφέρεις μια υπηρεσία σωστά, ε, μην την διαφημίζεις ρε φίλε. Η έστω βγάλε μια ανακοίνωση και πες οτι τον παίζουμε και γιαυτο δεν μπορείτε εσεις οι τζαμπατζήδες να πάρετε τηλέφωνο με τα 1000 λεπτα που σας δωσαμε! θα διαφωνήσω με το "τζαμπατζήδες" γιατί την πληρώσαμε για να την έχουμε! :p το θέμα είναι ότι χρειάζονται μια μεγάαααλη κίνηση με αιτήσεις φορητότητας προς άλλες εταιρίες για να σταματήσουν να κάθονται! δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε το πρόβλημα δεν είναι μόνο οι κλήσεις...πλέον μεταφέρθηκε και στα μηνύματα... Παράθεση Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
martkonsta Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Τι να σου πω.Εγω κάρτα να στείλω μήνυμα δεν έχω πάντως,άρα δεν μπορώ να καταλάβω :P Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefkal Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 τους έστειλα μέιλ παραπόνων μέσα απο το my account της cosmote (το έστειλα χθες και σήμερα είναι ακόμη υπο επεξεργασία) ούτε καν τον κόπο να στείλουν μια τυπική απάντηση δεν κάνουν... Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Συνήθως τα αιτήματα που αφορούν θπέματα δικτύου τα επεξεργάζονται πάνω-κάτω εντός 5 εργάσιμων ημερών!Άλλωστε,το αίτημα πρέπει να μεταβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα και λογικό είναι όταν μεσολαβούν αρκετά τμήματα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση! Απ'την προσωπική μου εμπειρία,η Κοσμοτέ σε θέματα δικτύου απαντάει συνήθως εντός 3-5 εργάσιμων.Σπανίως κάνει περισσότερο.Βέβαια,εγώ είχα και 3 συμβόλαια και υπήρχε σχεδόν άμεση ενημέρωση.Τώρα στο what;s up δεν ξέρω τι είδους αντιμετώπιση έχουν :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lefkal Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Συνήθως τα αιτήματα που αφορούν θπέματα δικτύου τα επεξεργάζονται πάνω-κάτω εντός 5 εργάσιμων ημερών!Άλλωστε,το αίτημα πρέπει να μεταβιβαστεί στο αρμόδιο τμήμα και λογικό είναι όταν μεσολαβούν αρκετά τμήματα να υπάρχει μια μικρή καθυστέρηση! Απ'την προσωπική μου εμπειρία,η Κοσμοτέ σε θέματα δικτύου απαντάει συνήθως εντός 3-5 εργάσιμων.Σπανίως κάνει περισσότερο.Βέβαια,εγώ είχα και 3 συμβόλαια και υπήρχε σχεδόν άμεση ενημέρωση.Τώρα στο what;s up δεν ξέρω τι είδους αντιμετώπιση έχουν :p κοσμοκάρτα :p αλλά εντάξει δε περίμενα άμεση απάντηση αλλά να πω την αλήθεια μου ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα το περίμενα Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/317490 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kotsianis7 Δημ. June 5, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 5, 2009 Λογικά θα σου απαντήσουν!Κάνε και συ λίγη υπομονή!Δεν είναι απλό το θέμα,εμπλέκονται ενδεχομένως τεχνικοί παράγοντες :) Πρέπει να ελεγχθεί ξεχωριστά κάθε αίτημα,δεν μπορεί να ξέρει εξαρχής το τεχνικό τμήμα τι φταίει!Εξάλλου,υπάρχουν προφανώς πολλά παραπονα σε κάθε εταιρία!Φαντάζομαι ότι το πολύ μέχρι την άλλη Παρασκευή,αν όντως απαντάνε,θα απαντηθεί το παράπονό σου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Παιδιά ελεος. Πρεπει να κανονίσω κάτι και προσπαθώ εδω και 20 λεπτα! Το έχει ξεφτιλίσει η COSMΠΟΤΕ! Πρέπει να αρχίσουν να πέφτουν μηνύσεις για να ξυπνήσουν? ΝΑ ΦΥΓΕΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ? Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Λογικά θα σου απαντήσουν!Κάνε και συ λίγη υπομονή!Δεν είναι απλό το θέμα,εμπλέκονται ενδεχομένως τεχνικοί παράγοντες :) Πρέπει να ελεγχθεί ξεχωριστά κάθε αίτημα,δεν μπορεί να ξέρει εξαρχής το τεχνικό τμήμα τι φταίει!Εξάλλου,υπάρχουν προφανώς πολλά παραπονα σε κάθε εταιρία!Φαντάζομαι ότι το πολύ μέχρι την άλλη Παρασκευή,αν όντως απαντάνε,θα απαντηθεί το παράπονό σου! θα απαντησουν με ειχαν παρει και εμενα για ενα παραπονο αν θυμαμαι μετα απο μια εβδομαδα! Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasDj_2 Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Γιατί δεν κάνουμε όλοι μαζί καταγγελίες στην ΕΕΤΤ; μπορεί έτσι να γίνει κάτι... Παράθεση Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
WormeR Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες" Παράθεση Μαμά έφαγα και τα 1000 λεπτά αυτό τον μήνα! Μπορώ να φάω τώρα παγωτό?:happy: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες" Πραγματικα το να εισαι ουσιαστικα χωρις τηλεφωνο ομως δεν ειναι χειροτερο?κατανοω πληρως ποσο σκατα ειναι να πρεπει να αλλαξεις εταιρεια για χιλιους δυο λογους αλλα τωρα αυτη η κατασταση παλευεται στην cosmote? Πιστευω οτι στις επομενες ανακοινωσεις αποτελεσματων νεων συνδεσεων ολων των εταιρειων θα δουμε την vodafone & wind πολυ ανεβασμενες Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
xaxa1982 Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Να φύγετε.... Να πάτε αλλού.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mitsos_The_Great Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Πως μπορώ να κάνω φορητότητα στο wats'up μου σε άλλη εταιρία; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Πως μπορώ να κάνω φορητότητα στο wats'up μου σε άλλη εταιρία; πανε σε ενα καταστημα της εταιρειας που θελεις και θα στο κανουν αυτοι Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 καλωντας 13846 για wind / 13894 vodafone. Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stathis123 Δημ. June 6, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 6, 2009 Η αλήθεια είναι ότι η καλύτερη κίνηση είναι η αίτηση φορητότητας αλλά εκτός ότι έχουμε την προσφορά των 1000 άντε να πείσεις γονείς, και όλη την παρέα σου να αλλάξετε...ειδικά όταν δεν ξέρουν από "φορητότητες" δυστυχως εκει περα κανεις ο ιδιος τις κινησεις. εγω για να πεισω 15 ατομα να πανε σε φορητοτητα τους ελεγα τις προνομιακες χρεωσεις που θα εχουν αν πανε στην wind. και τα καταφερα σ'ενα μηνα! Παράθεση My Mobile Phone History: Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanw595 Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Oριστε και μια καταγγελια που βρηκα σχετικα με αυτο που συζηταμε. Πολυ πιθανον να ειναι καποιο παιδι απο δω που την εκανε και καλα εκανε γιατι η κατασταση εχει παραγινει! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Panagioths Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Στο συγκεκριμένο blog υπάρχουν τουλάχιστο άλλες 5 άμα ψάξεις σε παλιότερες δημοσιεύσεις. Όπως και σε άλλα blog/forum που γράφουν αγανακτισμένοι χρήστες... Παράθεση Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;" Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasDj_2 Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Να ρωτήσω κάτι, έχετε δει εχθές και προχθές μια μικρή βελτίωση στις κλήσεις? Γιατί εμένα προχθές δεν μου έβγαλε καμία φορά πρόβλημα, και εχθές χρειάστηκε να κάνω 2 προσπάθειες για να καλέσω σε μια από τις πολλές κλήσεις που έκανα όλη μέρα... Παράθεση Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanw595 Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Να πω την αληθεια δεν θυμαμαι αν δοκιμασα χθες και προχθες να τηλεφωνισω στις ωρες αιχμης παντως το προβλημα δεν ειναι καθημερινο. Υπαρχουν μερες που παλευεται η κατασταση. Λετε τα κραξιματα να πιασαν τοπο? Εγω παντως δεν το νομιζω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KostasDj_2 Δημ. June 8, 2009 Κοινοποίηση Δημ. June 8, 2009 Παίρνω πίσω το προηγούμενο post και λεω πως το δίκτυο ήρθε πάλι στα φυσιολογικά του... Δηλαδή θες 20 προσπάθειες να βγάλεις κλήση! Πάντως πράγματι εχθές και κυρίως προχθές δεν βρήκα κανένα πρόβλημα στο να βγάλω κλήση... Από σήμερα όμως πάλι τα ίδια! Μήπως παίζει ρόλο και ότι γύρισαν όσοι είχαν φύγει από την Αθήνα για εκλογές; Παράθεση Η στέρηση είναι παιδί της γνώσης. Δεν στερείσαι κάτι αν δεν γνωρίζεις ότι υπάρχει Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.