Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Με μπέρδεψες ... !!

τι εννοείς στην τελευταία πρότασή σου ;

 

πολλοί λαστιχάδες, πουλάνε σε μειωμένη τιμή λάστιχα που χουν κατασκευαστεί κανένα 6-7-8μηνο πριν και τους έχουν μείνει στοκ. Μάλιστα πουλάνε και τον παπά πως είναι καλύτερο το λάστιχο να ναι τέτοιας ηλικίας. Βεβαίως αυτό αν ίσχυε τότε δεν θα μας πουλούσαν πιο ακριβά τα πιο "φρέσκα" λάστιχα.

 

So , για πες μου, επειδή απο μάρκες και τύπους δεν το κατέχω, αυτά τα ελαστικά για έναν μέσο χρηστή που κάνει περίπου 8.000 χλμ το 6μηνο, είναι καλα? Αξίζουν τα 500 ? :)

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

το pirelli P Zero Rosso είναι απλά κορυφαία λάστιχα, ειδικά αν το αυτοκίνητο έχει λίγο ιπποδύναμη παραπάνω, ώστε να τα ''δοκιμάσεις''! :)

προτίμησε με χαμηλό σχετικά δείκτη ταχύτητας για να ζεσταίνονται γρήγορα..;) (στο s3 πχ παίρνω πάντα W αντί για Y)

Link to comment
Share on other sites

το pirelli P Zero Rosso είναι απλά κορυφαία λάστιχα, ειδικά αν το αυτοκίνητο έχει λίγο ιπποδύναμη παραπάνω, ώστε να τα ''δοκιμάσεις''! :)

προτίμησε με χαμηλό σχετικά δείκτη ταχύτητας για να ζεσταίνονται γρήγορα..;) (στο s3 πχ παίρνω πάντα W αντί για Y)

 

thanks :) . Τώρα και η ερώτηση κλειδί , απο εκεί που πρότεινε ο Plati να τα πάρω, μου τα περνάνε κιόλας η πρέπει να πάω σε λαστιχά ?

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

στα περνάνε κανονικά..:)

παρακαλώ αν είναι να συνεχιστεί η κουβέντα για τα ελαστικά, να το κάνουμε στο αντίστοιχο τόπικ και όχι εδώ που το θέμα αφορά το honda civic..ευχαριστώ.:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
από τα μέλη του civinfo κανένας...εχουμε όμως link εκεί κάποιου που έβαλε...προσωπικά δεν θα το επιχειρούσα στο συγκεκριμένο μοτέρ
Link to comment
Share on other sites

Πάρα πολύ κοντινός μου φίλος είναι ιδιοκτήτης μεγάλου εξουσιοδοτημένου σέρβις Honda-Mitsubishi στην Θεσσαλονίκη. Επειδή τον ρώτησα για αυτό ακριβώς και εγώ, μου χει πει να μην το κάνω. Τον εμπιστεύομαι ..

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

ωραία γιατί εγώ έχω δύο αμάξια με το 1,8 το ένα με 25.000 το άλλο με 45000,δουλεύουν ρολόι..

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

mol: Στο 5θυρο, Honda Civic 1.800cc, 140Hp μοντέλο 2008.

 

spyros_s: Για ποιόν λόγο δεν θα το επιχειρούσες? Τι το ιδιαίτερο έχει το συγκεκριμένο μοτέρ?

 

SaintPetrouil: Αν μπορείς να τον ρωτήσεις και γιατί σου είπε να μην το κάνεις, πέραν απ'τον προφανή λόγο της ακύρωσης της εγγύησης, θα ήμουν υπόχρεως.

 

dimgeo: Honda? Τι συστήματα φοράνε πάνω? Λαδιέρα έχεις βάλει? Που έκανες την εγκατάσταση? Ποιά είναι γενικά η γνώμη σου?

Link to comment
Share on other sites

η χόντα επισήμως δεν το προτείνει στα ιvtec μοτερ...το σύστημα μακροπρόθεσμα προκαλεί φθορές λόγω ξηρής καύσης ενώ και οι κατασκευές που έχω δει στο διαδίκτυο δεν με ικανοποιούν ποιοτικά.

Ο μέσος χρήστης δεν θα το καταλάβει βραχυπρόθεσμα και θα θεωρήσει ότι όλα είναι μια χαρά...σε βάθος χρόνου όμως; Μην ξεχνάτε ότι πλέον δεν έχουμε την δυνατότητα ν' αλλάζουμε αυτοκίνητα ανά πενταετία...το αντίθετο μάλιστα τώρα όσοι αγοράσαμε αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού και πάνω τα...παντρευόμαστε! Μην ξεχνάτε ότι αλλαγή σε υγραέριο συνεπάγεται παύση της εργοστασιακής-ασφαλιστικής εγγύησης που έχουμε προπληρώσει στα αυτοκίνητα μας για 7 και 10 χρόνια αντίστοιχα.(Η επταετής καλύπτει πολλά περισσότερα και αφορά αυτοκίνητα μέχρι το 2007)

-----------------

Από την άλλη ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα...πόσα χιλιόμετρα κάνει κανείς το χρόνο για να κάνει απόσβεση στο 1500άρι που ζητάνε για μια ποιοτική δουλειά; Οποιοσδήποτε κάνει μέχρι 10000 το χρόνο απλά δεν τον συμφέρει.

Επίσης ποιος σας εξασφαλίζει ότι η τιμή του αερίου θα μείνει χαμηλή; Μην ξεχνάτε ότι ποσοτικά το αυτοκίνητο καίει παραπάνω απ' ότι με βενζίνη οπότε αν η τιμή του αερίου ανεβεί τότε στην πράξη θα είστε σχεδόν στα λεφτά σας συν τις επιπλέον φθορές στο μοτέρ συν την χαμηλότερη μεταπώληση λόγω αφτερμαρκετ μετατροπής. Αν τα ζυγίσετε θα δείτε ότι δεν συμφέρει να το ρισκάρει οποιοσδήποτε διανύει 10-12 χιλιάδες το χρόνο χλμ και κάτω. Τώρα αν κάποιος διανύει 20 χιλιαδες το χρόνο ίσως να το ζυγίσει διαφορετικά και να πάρει τα ρίσκα...όχι εγώ!

Edited by spyros_s
Link to comment
Share on other sites

το αμάξι το ένα είναι το type s το οποίο μόλις ήρθε για πλύσιμο.. είναι πολύ φίλος. σύστημα atticer χωρίς λαδιερα (πριν 500χιλ, αλλάξει το φίλτρο αερίου και ήταν τίγκα στο λάδι, για τα περί ξηρή καύσης αυτό).. Η εγκατάσταση έγινε στην Κομοτηνη.. το άλλο είναι το 5θυρο με τον 1.8 επίσης, συστήμα tartarini με 45000χιλ χωρίς λαδιερα, τοποθετημένο στην Βουλγαρία, αυτό συνήθως πάει αίμα και δεν το προσέχει καθόλου.. στα 45000χιλ τι έχει κερδίσει αυτός που γεμίζει και από Βουλγαρία ;;;την μισή αξία του αυτοκινήτου τώρα, να δώσω λέει και 1000ευρω για κεφαλάρι ;;;;με ενισχυμένες βαλβίδες.. απόσβεσης διπλάσια έκανε....

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

η χόντα επισήμως δεν το προτείνει στα ιvtec μοτερ...το σύστημα μακροπρόθεσμα προκαλεί φθορές λόγω ξηρής καύσης ενώ και οι κατασκευές που έχω δει στο διαδίκτυο δεν με ικανοποιούν ποιοτικά.

Ο μέσος χρήστης δεν θα το καταλάβει βραχυπρόθεσμα και θα θεωρήσει ότι όλα είναι μια χαρά...σε βάθος χρόνου όμως; Μην ξεχνάτε ότι πλέον δεν έχουμε την δυνατότητα ν' αλλάζουμε αυτοκίνητα ανά πενταετία...το αντίθετο μάλιστα τώρα όσοι αγοράσαμε αυτοκίνητα μεσαίου κυβισμού και πάνω τα...παντρευόμαστε! Μην ξεχνάτε ότι αλλαγή σε υγραέριο συνεπάγεται παύση της εργοστασιακής-ασφαλιστικής εγγύησης που έχουμε προπληρώσει στα αυτοκίνητα μας για 7 και 10 χρόνια αντίστοιχα.(Η επταετής καλύπτει πολλά περισσότερα και αφορά αυτοκίνητα μέχρι το 2007)

-----------------

Από την άλλη ας υποθέσουμε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα...πόσα χιλιόμετρα κάνει κανείς το χρόνο για να κάνει απόσβεση στο 1500άρι που ζητάνε για μια ποιοτική δουλειά; Οποιοσδήποτε κάνει μέχρι 10000 το χρόνο απλά δεν τον συμφέρει.

Επίσης ποιος σας εξασφαλίζει ότι η τιμή του αερίου θα μείνει χαμηλή; Μην ξεχνάτε ότι ποσοτικά το αυτοκίνητο καίει παραπάνω απ' ότι με βενζίνη οπότε αν η τιμή του αερίου ανεβεί τότε στην πράξη θα είστε σχεδόν στα λεφτά σας συν τις επιπλέον φθορές στο μοτέρ συν την χαμηλότερη μεταπώληση λόγω αφτερμαρκετ μετατροπής. Αν τα ζυγίσετε θα δείτε ότι δεν συμφέρει να το ρισκάρει οποιοσδήποτε διανύει 10-12 χιλιάδες το χρόνο χλμ και κάτω. Τώρα αν κάποιος διανύει 20 χιλιαδες το χρόνο ίσως να το ζυγίσει διαφορετικά και να πάρει τα ρίσκα...όχι εγώ!

 

Εγώ κάνω περίπου 35.000χλμ τον χρόνο.

Οι εγκαταστάτες με διαβεβαιώνουν ότι το αυτοκίνητο δεν τρυπιέται σχεδόν πουθενά και ότι δεν χαλάνε τίποτα στο αμάξι. Ότι αν θέλω να πουλήσω το αυτοκίνητο απλά βγάζω το σύστημα από πάνω και το τοποθετώ όπου αλλού θέλω εγώ και ότι μετά το αυτοκίνητο που βρισκόταν το σύστημα πρίν δεν θέλει κάποια επισκευή ή εξαρτήματα ή οτιδήποτε άλλο προκειμένου να δουλέψει.

Αυτά μου λένε...

Κι εγώ φοβάμαι πολύ με το τεράστιο ρίσκο που παίρνω αλλά δεν πάει άλλο με την βενζίνη.

Όσο για την τιμή του υγραερίου, νομίζω, υπάρχει νόμος που προβλέπει πως πάντα πρέπει να είναι στην μισή τιμή της βενζίνης...

Στο μέλλον δεν ξέρω τι θα γίνει αλλά νομίζω αυτός ο νόμος θα έχει ισχύ για κάποια χρόνια...

 

το αμάξι το ένα είναι το type s το οποίο μόλις ήρθε για πλύσιμο.. είναι πολύ φίλος. σύστημα atticer χωρίς λαδιερα (πριν 500χιλ, αλλάξει το φίλτρο αερίου και ήταν τίγκα στο λάδι, για τα περί ξηρή καύσης αυτό).. Η εγκατάσταση έγινε στην Κομοτηνη.. το άλλο είναι το 5θυρο με τον 1.8 επίσης, συστήμα tartarini με 45000χιλ χωρίς λαδιερα, τοποθετημένο στην Βουλγαρία, αυτό συνήθως πάει αίμα και δεν το προσέχει καθόλου.. στα 45000χιλ τι έχει κερδίσει αυτός που γεμίζει και από Βουλγαρία ;;;την μισή αξία του αυτοκινήτου τώρα, να δώσω λέει και 1000ευρω για κεφαλάρι ;;;;με ενισχυμένες βαλβίδες.. απόσβεσης διπλάσια έκανε....

Μάλιστα, οπότε εσένα γνώμη σου είναι να μην βάλω λαδιέρα.

Σχεδόν όλοι οι εγκαταστέτες που ρωτάω λένε πως συγκεκριμένα το δικό μου μοτέρ έχει σκληρούς κύλινδρους και πως είναι απαραίτητη η λαδιέρα και πως το λάδι που πάει στον καταλύτη δεν δημιουργεί το παραμικρο...

ΠΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Edited by sakiss
Link to comment
Share on other sites

οι εγκαταστατες θέλουν το έξτρα 50αρι... διαβασε στο autogas για φθαρμενου και φραγμούς καταλύτες.. λαδιερα μόνο ηλεκτρονικά ελεγχόμενη που είναι ακριβές, η βάλε αν θες αλλά το πολύ 6σταγονες το λεπτό. εχθές. ήρθε και. καθαρίσαμε το αμάξι αλλά και τον κινητήρα. Έχω φώτο. στο δικό σας αμάξια όλα μπαίνουν πίσω και φαίνονται μόνο τα μπεκακια. απλως να ξέρεις πως πιθανόν κάθε 20000-30000 km να κάνεις ένα ρυθμισμα-ελεγχο βαλβίδων.

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

οι εγκαταστατες θέλουν το έξτρα 50αρι... διαβασε στο autogas για φθαρμενου και φραγμούς καταλύτες.. λαδιερα μόνο ηλεκτρονικά ελεγχόμενη που είναι ακριβές, η βάλε αν θες αλλά το πολύ 6σταγονες το λεπτό. εχθές. ήρθε και. καθαρίσαμε το αμάξι αλλά και τον κινητήρα. Έχω φώτο. στο δικό σας αμάξια όλα μπαίνουν πίσω και φαίνονται μόνο τα μπεκακια. απλως να ξέρεις πως πιθανόν κάθε 20000-30000 km να κάνεις ένα ρυθμισμα-ελεγχο βαλβίδων.

 

Ναί, αλλά η ηλεκτρονική έχει 350€! Τα αξίζει τα λεφτά της λές?

Επίσης από συστήματα ξέρεις? Σκέφτομαι να βάλω ένα της Prins ή της OMVL...

Link to comment
Share on other sites

Τις προάλλες πέτυχε ένας φίλος στο "γκαζάδικο" κάποιον που πέρασε στον Θεοδώρου στη Θεσσαλονίκη και ήταν ευχαριστημένος, άγνωστο τί σύστημα. Ο μάστορας της αντιπροσωπείας που κάνω τα σέρβις είπε ότι ένας που έβαλε, είχε διακοπές και σβησίματα στα καλά καθούμενα. Από τις εταιρίες που έψαξα, είδα ότι η Prins και η Landi Renzo υποστηρίζουν το Honda Civic 2007. Πιθανώς να υπάρχουν και άλλες. Συγκεκριμένα η Prins προτείνει αλλαγή κεφαλής (;). Ένας μάστορας που εμπιστεύομαι (σαν ανέκδοτο ακούγεται) μου είπε ότι δε παίρνει αέριο το δικό μου και το Qashqai. Τα Prins βρήκα ότι τα περνάει ένας Στεργίου στη Θεσσαλονίκη. Παλιό μαγαζί αλλά δεν έχω ακούσει κάποια συγκεκριμένη εμπειρία. Για την Landi Renzo επίσημος αντιπρόσωπος στη Θεσσαλονίκη είναι μια POLARGAS E.Π.Ε. Δεν ξέρω αν πρέπει να πάει κάποιος στην επίσημη αντιπροσωπεία. Πιθανώς να κοστίζει ακριβότερα. Αλλά όταν σου ζητά το ΚΤΕΟ ανά δύο χρόνια βεβαίωση καλής λειτουργίας της εγκατάστασης αερίου από τον εγκαταστάτη, ποιον να εμπιστευτείς ότι θα υπάρχει και δεν θα σου κάνει και τον δύσκολο; Θα πάω καταρχήν από Θεοδώρου να πάρω μια προσφορά και θα σας ενημερώσω. Edited by teacher0
πληρέστερος τίτλος
Link to comment
Share on other sites

καλύτερα το prins, όπως και να έχει αυτό που μετράει είναι ο μάστορας.. στο civic type μπαίνει μια χαρά, το Nissan απλά περνεις το μοτέρ στα χέρια, ούτε καν το κεφαλάρι.. και μιλάμε για 10.000km. από βούτυρο το φτιάχνουν ;;

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

καλύτερα το prins, όπως και να έχει αυτό που μετράει είναι ο μάστορας.. στο civic type μπαίνει μια χαρά, το Nissan απλά περνεις το μοτέρ στα χέρια, ούτε καν το κεφαλάρι.. και μιλάμε για 10.000km. από βούτυρο το φτιάχνουν ;;

 

Πήγα και το είδα από κοντά το Prins, όντως δείχνει πολύ ποιοτικό και η δουλειά αρκετά προσεγμένη αλλά η προσφορά με τα 1.400€ δεν μπορεί να μπεί σε δόσεις, ούτε καν έντοκες, μόνο 500€ μπροστά και τρείς άτοκες δόσεις μετά. Δυστυχώς δεν μπορώ να σκλαβώσω τόσα λεφτά. Οπότε κοιτούσα στο σύστημα της BRC, το plug & drive, από την LPGas που και εμπειρία μεγάλη φαίνεται να έχουν και κάνουν και 12 άτοκες δόσεις. Κρίμα όμως γιατί τελική τιμή βγαίνει γύρω στο 1.353€ μαζί με λαδιέρα, ελάχιστα δηλαδή παρακάτω από το Prins...

Με το μάτι που είδα και τα δύο συστήματα, πιστεύω πως ποιοτικά δεν έχουν καμία σχέση. Τώρα στην πράξη δεν ξέρω τι κάνει το ένα και τι το άλλο. Καλά λόγια ακούγονται και για τα δύο.

 

Οπότε τώρα η ερωτήσεις μου είναι οι εξής:

Τι γνώμη έχετε για το συγκεκριμένο σύστημα της BRC? Και γενικά τι άποψη επικρατεί για την BRC σαν εταιρία?

Τι γνώμη έχετε για τον συγκεκριμένο εγκαταστάτη?

Edited by Chaos3X
Link to comment
Share on other sites

ο εγκαταστατη είναι πολύ καλός.. και η brc είναι μια αρκετά καλή εταιρεία, ίσως όχι τόσο ποιοτική όσο η prins αλλά δεν ακούγεται κάτι κακό για την αξιοπιστία της. Edited by dimgeo

Φιλικά Γιώργος

Link to comment
Share on other sites

ο εγκαταστατη είναι πολύ καλός και η brc είναι μια αρκετά καλή εταιρεία, ίσως όχι τόσο ποιοτική όσο η prins αλλάξει ακούγεται κάτι κακό για την αξιοπιστία της.

 

Δεν σε κατάλαβα... :O

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παιδιά καλησπέρα. Θέλω απο βδομάδα να αλλάξω λάστιχα στο Honda Civic μου . Είναι η έκδοση executive, 1.8, 17άρα ζάντα, έτος κατασκευής 2007.

Φοράει ακόμα της "μάνας" του, τα Michelin , με 58.000km πάνω τους!!!!

Η χρήση που του κάνω δεν είναι αγωνιστική και λοιπά. Δεν με ενδιαφέρουν οι κόντρες, τα χειρόφρενα και λοιπά.

 

Θέλω λάστιχα για ταξιδιάρικα χιλιόμετρα μιας και κάθε μέρα κάνω περίπου 75-120km στον περιφερειακό Θεσσαλονίκης . Πείτε μου ποιές τιμές να θεωρήσω λογικές. Είμαι ΠΑΝΤΕΛΩΣ άσχετος με το ζήτημα. Επίσης ποιά λάστιχα να ζητήσω? Τι ηλικία να έχουν ? (οι περισσότεροι λαστιχάδες μου έχουν πει πως ειναι καλό να πάρω 7μηνίτικα για να μην διαλύσουν αμέσως όντας μαλακά[τα φρέσκα]) .

 

Επίσης απο ποιόν προτείνετε?

 

Ευχαριστώ

Τhere is nothing more powerful than the human being itself ,

 

Οι φωτογραφικές μου στιγμές --> flickr - instagram :!:

 

Oneplus 5 - 128GB

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα. Θέλω απο βδομάδα να αλλάξω λάστιχα στο Honda Civic μου . Είναι η έκδοση executive, 1.8, 17άρα ζάντα, έτος κατασκευής 2007.

Φοράει ακόμα της "μάνας" του, τα Michelin , με 58.000km πάνω τους!!!!

 

 

:wacko::wacko::wacko::shock::shock:

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...