Mark_K Δημοσιεύτηκε September 26, 2016 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε September 26, 2016 Καλησπέρα. Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως αν πάει κάποιος σε κατάστημα και ζητήσει να πραγματοποιήσει φορητότητα για τον αριθμό που έχει σε άλλο δίκτυο σε καρτοκινητό Vodafone, του ζητάνε να πληρώσει κάποιο ποσό. Επίσημα αυτήν την στιγμή (26/9/2016) η φορητότητα δεν κοστίζει κάτι. Η ΕΕΤΤ αναφέρει πως δεν έχει επιβάλει τέλος φορητότητας, το ίδιο και η Vodafone. http://s9.postimg.org/sykn37drz/Capture.png Αν λοιπόν θέλετε να μεταφέρετε τον αριθμό σας σε καρτοκινητό Vodafone, και τυχόν συναντήσετε αυτό το πρόβλημα σε κατάστημα, μπορείτε να κάνετε αίτημα on line και η διαδικασία θα γίνει δωρεάν. Η on line φόρμα για αίτηση φορητότητας είναι εδώ : http://www.vodafone.gr/portal/client/contactfrm/portabilityRequest.action Προσωπικά το δοκίμασα την περασμένη δευτέρα (19/9/2016). Έστειλα την αίτηση και μου ήρθε άμεσα e-mail ότι θα επικοινωνήσει κάποιος μαζί μου την επόμενη, όπως και έγινε. Μετά από μια επιβεβαίωση των στοιχείων μου, κλείστηκε ραντεβού με courier για να μου φέρει τα χαρτιά και την κάρτα sim την παρασκευή 23/9/2016. Τα παρέλαβα και σήμερα (26/9/2016) κάποια στιγμή βλέπω μήνυμα στη συσκευή που είχα την παλιά κάρτα πως είναι ανενεργή η sim. Έβαλα την καινούρια και όλα καλά. Μετά από μία βδομάδα(παρά κάτι ώρες) και με 0 κόστος ολοκληρώθηκε η φορητότητα στον αριθμό μου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. September 26, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 26, 2016 Ωραίος φίλε ευχαριστούμε για την πληροφορία. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
George6633 Δημ. September 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. September 27, 2016 Δεν θελω να βγω εκτός θέματος και ευχαριστούμε για την ενημέρωση..Απλα αμέσως το μυαλό μου πήγε σε αντίστοιχη διαδικασία σε μια αλλη συγκεκριμένη εταιρία και διαβάζοντας το χρονοδιάγραμμα και τα βήματα που έγιναν όλα μέσα σε μια βδομάδα,κατάλαβα ότι για την αλλη εταιρία ειναι όνειρο θερινής νυκτός να πετύχει κατι τέτοιο μέσα σε αυτό το διάστημα..Οταν υπάρχει οργάνωση όλα είναι πιο εύκολα.Καλη συνέχεια και πάλι ευχαριστούμε! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apollo_el Δημ. October 3, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2016 Καλησπέρα. Έχει αναφερθεί αρκετές φορές πως αν πάει κάποιος σε κατάστημα και ζητήσει να πραγματοποιήσει φορητότητα για τον αριθμό που έχει σε άλλο δίκτυο σε καρτοκινητό Vodafone, του ζητάνε να πληρώσει κάποιο ποσό. Επίσημα αυτήν την στιγμή (26/9/2016) η φορητότητα δεν κοστίζει κάτι. Η ΕΕΤΤ αναφέρει πως δεν έχει επιβάλει τέλος φορητότητας, το ίδιο και η Vodafone. ...... Τέλος ενεργοποίησης καρτοκινητού δεν υπάρχει, στην παραπάνω διαδικασία που περιγράφεις; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. October 3, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. October 3, 2016 Όχι. Δεν πλήρωσα τίποτα. Αν έχουν θεσπίσει τέτοιο τέλος, φαντάζομαι θα είναι στα νέα νούμερα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos_se Δημ. October 8, 2016 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2016 Επιβεβαιωνω και εγω πως εκανα τη διαδικασια και δεν πληρωσα τιποτα,φυσικα αμεσως μετα χρειαζεται να βαλεις καρτα,γιατι μεσα δεν εχει κανενα ποσο,αλλα οκ,λογικο ειναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. November 14, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. November 14, 2016 Update: Από ότι διαπιστώσαμε εδώ, δεν προχωράει αν επιλέξουμε τύπο καρτοκινητού το CU. Επιλέγουμε κάτι άλλο από τα διαθέσιμα και όταν πραγματοποιηθεί η φορητότητα το αλλάζουμε σε CU με μια κλήση στο 1266 δωρεάν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkouboul Δημ. November 16, 2016 Κοινοποίηση Δημ. November 16, 2016 Στη δική μου περίπτωση οταν με πήραν τηλέφωνο για να κλείσω ραντεβού με κούριερ τους είπα οτι ήθελα Cu αλλά δε με άφηνε να το παραγγειλω μέσω της φόρμας. Οκ μου λέει δεν υπάρχει πρόβλημα και μου έστειλε Cu κατευθείαν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ellas_ Δημ. December 13, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2016 Καλησπέρα ! Τώρα που την πάτησα και πλήρωσα 20€ από red σε cu υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω ; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 13, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. December 13, 2016 Δεν νομίζω ότι είχες άλλη επιλογή. Για να κάνεις φορητότητα έπρεπε να έχεις αριθμό που ανήκει σε άλλο δίκτυο εκτός από Vodafone. Για να το έκανες καρτοκινητό άλλης εταιρείας πάλι θα σου ζητούσαν να πληρώσεις κάτι, οπότε το ίδιο είναι στο τέλος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. December 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2016 Έχω κάνει αίτηση από την περασμένη Πέμπτη ήρθε το ενημερωτικό mail αλλά από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση Μπας και κόψανε Το δωρεάν? LG V10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. December 27, 2016 Author Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2016 Μια εξήγηση μπορεί να είναι πως λόγω γιορτών ίσως δεν είναι όλοι ασχολούνται με αυτά τα θέματα εκεί και να καθυστερήσει λίγο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. December 27, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 27, 2016 Έχω κάνει αίτηση από την περασμένη Πέμπτη ήρθε το ενημερωτικό mail αλλά από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση Μπας και κόψανε Το δωρεάν? LG V10 Τηλεφώνα εδώ να δεις τι απέγινε: https://www.white-pages.gr/arithmos/2104276260 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. December 28, 2016 Κοινοποίηση Δημ. December 28, 2016 Τηλεφώνα εδώ να δεις τι απέγινε: https://www.white-pages.gr/arithmos/2104276260 Με πήραν τελικά πρίν λίγο ζήτησα cu,έγινε αποδεκτό κι όλα καλά... LG V10 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. January 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 Δεν με έπαιρνε κανείς από χθες που έκανα την αίτηση, επικοινώνησα με το τσάτ και μετά με πήρε το τμήμα προσφορών το οποίο μου είπε πως δεν γίνεται να προχωρήσει η φορητοτητα αριθμών ηλεκτρονικά αλλά μόνο από κατάστημα. Η θα πείτε τι κάνω τώρα; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mark_K Δημ. January 19, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 Τμήμα προσφορών; Της Vodafone ή της εταιρείας που είσαι τώρα; Αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες του τι έκανες ακριβώς. Ένα μήνυμα πιο πάνω ο άλλος φίλος γράφει ότι το έκανε πρόσφατα και προχωράει κανονικά το αίτημά του. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. January 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 Τμήμα προσφορών; Της Vodafone ή της εταιρείας που είσαι τώρα; Αν θες δώσε περισσότερες λεπτομέρειες του τι έκανες ακριβώς. Ένα μήνυμα πιο πάνω ο άλλος φίλος γράφει ότι το έκανε πρόσφατα και προχωράει κανονικά το αίτημά του. Λοιπόν έκανα χθες το μεσημέρι την αίτηση ηλεκτρονικα από το λινκ με τη φόρμα που έχει γραφτεί εδώ μέσα. Επειδή δεν σε αφήνει να επιλέξεις μεταφορά σε cu, επιλέγεις Vodafone Καρτοκινητο για να προχωρήσει. Αφού έκανα την αίτηση μου ήρθε αμέσως mail ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε επιτυχώς και ότι εντός 24 ωρών θα με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος τους. Αφού πέρασαν 24 ώρες και δεν με κάλεσε κανείς επικοινώνησα εγώ με το τσάτ από την εφαρμογή my Vodafone και το παιδί από το τσάτ έδωσε τον αριθμό μου στο τμήμα προσφορών της Vodafone για να με καλέσουν. Μετά από λίγο με κάλεσε το τμήμα προσφορών για να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και γίνεται μόνο μέσω καταστημάτων με χρέωση. Δεν έδωσα σημασία όμως και κάλεσα στο 2104276260 και όπως μου είπε η κοπέλα που το σήκωσε η γραμμή αυτή εξυπηρετεί ακρίβως αυτό. Τις φορητοτητες καρτοκινητων μέσω κουριερ. Έδωσα έναν αριθμό για να με καλέσουν. Με κάλεσαν πριν από λίγο και όλα καλά. Μάλιστα θα μου στείλουν απευθείας cu αριθμό. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. January 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 (edited) Λοιπόν έκανα χθες το μεσημέρι την αίτηση ηλεκτρονικα από το λινκ με τη φόρμα που έχει γραφτεί εδώ μέσα. Επειδή δεν σε αφήνει να επιλέξεις μεταφορά σε cu, επιλέγεις Vodafone Καρτοκινητο για να προχωρήσει. Αφού έκανα την αίτηση μου ήρθε αμέσως mail ότι η αίτηση μου καταχωρήθηκε επιτυχώς και ότι εντός 24 ωρών θα με καλέσει κάποιος εκπρόσωπος τους. Αφού πέρασαν 24 ώρες και δεν με κάλεσε κανείς επικοινώνησα εγώ με το τσάτ από την εφαρμογή my Vodafone και το παιδί από το τσάτ έδωσε τον αριθμό μου στο τμήμα προσφορών της Vodafone για να με καλέσουν. Μετά από λίγο με κάλεσε το τμήμα προσφορών για να μου πει ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και γίνεται μόνο μέσω καταστημάτων με χρέωση. Δεν έδωσα σημασία όμως και κάλεσα στο 2104276260 και όπως μου είπε η κοπέλα που το σήκωσε η γραμμή αυτή εξυπηρετεί ακρίβως αυτό. Τις φορητοτητες καρτοκινητων μέσω κουριερ. Έδωσα έναν αριθμό για να με καλέσουν. Με κάλεσαν πριν από λίγο και όλα καλά. Μάλιστα θα μου στείλουν απευθείας cu αριθμό. Τελείως δωρεάν, έτσι; Άρα , ΑΝ κάποιος έχει πρόβλημα, ΑΣ τηλεφωνά κατευθείαν στον αριθμό που έδωσα. Το πιο πιθανόν με την "αποτυχία" σου στην αρχή, ΝΑ μην κατάλαβε ο υπάλληλος που σου τηλεφώνησε ότι: Δεν παίρνεις κατευθείαν σε αυτόν Αλλά είχες ήδη κάνει ηλεκτρονικά.Του το διευκρίνησες αυτό; Έχω δει πολλά "κουφά" (και όχι μόνο στη Voda): Πχ πάλι καλά που κατευθείαν σου έδωσε CU....Πχ να τους λέω: "ΟΚ>, Θα πάρω Ολυμπιακός και μετά πως θα το κάνω CU;" και να μου απαντά το τμήμα που κάλεσες τελευταίο ότι: "Θα πάρετε την εξυπηρέτηση πελατών" κλπ χωρίς να ξέρει καν το 1266 μετατροπής. Ο κάθε υπάλληλος ξέρει αυτό το οποίο κάνει εκεί που το κάνει και στο 1ο αριθμό {προσφορών} ΔΕΝ μπορούσαν (γενικά) να το κάνουν αυτό που ζήταγες (Ίσως και να κατάλαβε ο υπάλληλος αυτά που του έχουν μάθει να κάνει σε εκείνο το τμήμα). Κάλεσες στο κατάλληλο τμήμα και λύθηκε._ Edited January 19, 2017 by jimmiss Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. January 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 Στην πρώτη περίπτωση με κάλεσε το τμήμα προσφορών. Είναι αυτοί που σε κάλουν όταν δίνεις τον αριθμό σου για να σε πάρουν αυτοί μέσα από το σαιτ. Αυτοί ασχολούνται μόνο με τα συμβόλαια. Πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ότι γίνεται και εκτός καταστήματος μεταφορά καρτοκινητου. Ναι χωρίς κόστος έγινε. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. January 19, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2017 Στην πρώτη περίπτωση με κάλεσε το τμήμα προσφορών. Είναι αυτοί που σε κάλουν όταν δίνεις τον αριθμό σου για να σε πάρουν αυτοί μέσα από το σαιτ. Αυτοί ασχολούνται μόνο με τα συμβόλαια. Πολύ πιθανό να μην γνωρίζουν ότι γίνεται και εκτός καταστήματος μεταφορά καρτοκινητου. Ναι χωρίς κόστος έγινε. Ωραία. Αν κάποιος άλλος που μας διαβάζει εδώ , καλέσει κατευθείαν στο 2104276260 , χωρίς να κάνει ηλεκτρονικά αίτηση, και του το κάνουν δωρεάν, ΑΣ μας ενημερώσει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Δοκίμασα να μεταφέρω και τον αριθμό της μητέρας μου χθες. Με κάλεσε σήμερα το 13830 και μου είπε ότι πλέον έχει σταματήσει η μεταφορά σε καρτοκινητα ηλεκτρονικά και μπορεί να προχωρήσει μόνο μέσω καταστήματος. Πραγματικά ότι να ναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
jimmiss Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Δοκίμασα να μεταφέρω και τον αριθμό της μητέρας μου χθες. Με κάλεσε σήμερα το 13830 και μου είπε ότι πλέον έχει σταματήσει η μεταφορά σε καρτοκινητα ηλεκτρονικά και μπορεί να προχωρήσει μόνο μέσω καταστήματος. Πραγματικά ότι να ναι. Για πάρε στο παραπάνω σταθερό και πες μας τι σου είπαν και αν έγινε (δωρεάν) η δουλειά. Αν τελικά στην κάνουν (τη δουλειά δωρεάν) πες τους τι σου είπαν απ΄το 13830 να δούμε τι θα απαντήσουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
scream Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
akalos Δημ. January 21, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2017 (edited) στο chat το ίδιο μου είχαν πει αλλά τελικά προχώρησε κανονικα η φορητότητα αλλά όπως φαίνεται μάλλον στάθηκα τυχερός Sent from my LG-H960 using Tapatalk Edited January 21, 2017 by akalos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. January 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. January 25, 2017 Εκει να μην γινεται κατι γρηγορα και ηλεκτρονικα στην Ελλαδα να σε στειλουν να περιμενεις να δειξεις ταυτοτητες να φας ενα μισαωρο αν δεν εχει κοσμο το μαγαζι για να κανεις ενα πραγμα που ηλεκτρονικα σου παιρνει 5 λεπτα! Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.