Jump to content

Πάροχοι Ηλεκτρικής ενέργειας!


odim
 Κοινοποίηση

Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;  

300 members have voted

  1. 1. Ποιά εταιρεία ηλεκτρισμού έχετε και γιατί;

    • ΔΕΗ
      142
    • PROTERGIA
      27
    • ELPEDISON
      30
    • ΗΡΩΝ
      19
    • WATT+VOLT
      29
    • NRG
      8
    • ΕΛΤΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
      2
    • GREEN
      3
    • VOLTERRA
      20
    • VOLTON
      4
    • ΖΕΝΙΘ
      6
    • ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ ΑΤΤΙΚΗΣ
      9
    • ΚΕΝ
      1


Recommended Posts

12 minutes ago, ilka71 said:
2 ώρες πριν, makap said:
Στη ΔΕΗ (ebill) βάζεις τις 3 "έναντι" και ο ΔΕΔΔΗΕ θα πάρει την εκκαθαριστική ένδειξη/εις

άλλο λέω. ο δεδδηε λέει να δώσω; πο 9 Μάρτη μέχρι 14 και η ΔΕΗ από 14 μέχρι 17!

Απάντησα ήδη ότι εάν πρόκειται για τους ενδιάμεσους μηνιαίους λογαριασμούς ("έναντι"), θα δίνεις τις ενδείξεις στη ΔΕΗ κατ' ευθείαν, αφού αυτήν ενδιαφέρουν και όχι τον ΔΕΔΔΗΕ.

Αυτός θα πάρει, με υπάλληλό του, τις ενδείξεις για τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.

Οι διαφορετικές ημερομηνίες εμφανίζονται σε μερικές περιπτώσεις, αλλά ακολουθούμε τον παραπάνω κανόνα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Απάντησα ήδη ότι εάν πρόκειται για τους ενδιάμεσους μηνιαίους λογαριασμούς ("έναντι"), θα δίνεις τις ενδείξεις στη ΔΕΗ κατ' ευθείαν, αφού αυτήν ενδιαφέρουν και όχι τον ΔΕΔΔΗΕ.
Αυτός θα πάρει, με υπάλληλό του, τις ενδείξεις για τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Οι διαφορετικές ημερομηνίες εμφανίζονται σε μερικές περιπτώσεις, αλλά ακολουθούμε τον παραπάνω κανόνα.
γιατί νομίζω ο κορακιος πιο πάνω είχε πει ότι πάντα του δεδδηε δίνουμε! γιαυτό ρώτησα πάλι
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, ilka71 said:
8 minutes ago, makap said:
Απάντησα ήδη ότι εάν πρόκειται για τους ενδιάμεσους μηνιαίους λογαριασμούς ("έναντι"), θα δίνεις τις ενδείξεις στη ΔΕΗ κατ' ευθείαν, αφού αυτήν ενδιαφέρουν και όχι τον ΔΕΔΔΗΕ.
Αυτός θα πάρει, με υπάλληλό του, τις ενδείξεις για τον εκκαθαριστικό λογαριασμό.
Οι διαφορετικές ημερομηνίες εμφανίζονται σε μερικές περιπτώσεις, αλλά ακολουθούμε τον παραπάνω κανόνα.

γιατί νομίζω ο κορακιος πιο πάνω είχε πει ότι πάντα του δεδδηε δίνουμε! γιαυτό ρώτησα πάλι

Επαναλαμβάνω ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ενδιαφέρεται και δεν ασχολείται με τις μηνιαίες ενδείξεις του μετρητή και όταν τις παίρνει από τον καταναλωτή τις στέλνει στον αντίστοιχο πάροχο, για την έκδοση του λογαριασμού.

Γιατί, λοιπόν, να τις στείλεις στον ΔΕΔΔΗΕ, αφού αφορούν τον πάροχο και στην περίπτωσή σου (και δική μου) τη ΔΕΗ;

Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνω ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ενδιαφέρεται και δεν ασχολείται με τις μηνιαίες ενδείξεις του μετρητή και όταν τις παίρνει από τον καταναλωτή τις στέλνει στον αντίστοιχο πάροχο, για την έκδοση του λογαριασμού.
Γιατί, λοιπόν, να τις στείλεις στον ΔΕΔΔΗΕ, αφού αφορούν τον πάροχο και στην περίπτωσή σου (και δική μου) τη ΔΕΗ;
γιατί και στις δεη το ebill όταν πατάω να δώσω με πάει στο ίδιο σαιτ του δεδδηε!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα. Παρακαλώ θα ήθελα μια βοήθεια γιατί έχω ανησυχήσει λίγο... Είμαι στην Protergia και οι τελευταίοι μηνιαίοι λογαριασμοί έχουν έρθει πολύ χαμηλοί.

Δεκέμβριος 30 € (εκκαθαριστικός)
Ιανουάριος 108 € (έναντι)
Φεβρουάριος 22 € (έναντι)
Μάρτιος 13 € (έναντι)

Τελευταία καταμέτρηση που τους έδωσα ήταν τον Νοέμβριο πέρσι. Από τότε σταμάτησα να τους δίνω καταμετρήσεις για 2 λόγους : Την πρώτη καταμέτρηση μέσω τηλεφώνου, την έχασαν, δεν βρήκαν καν το τηλεφώνημα μου, πράγμα απαράδεκτο και δεύτερον την επόμενη φορά που την έλαβαν κανονικά, μου έστειλαν έναντι λογαριασμού... Οπότε δε βρίσκω λόγο καν να ασχολούμαι.

Τον Νοέμβριο ο καταχωρητής μου έδειχνε

Κ 006226
Μ 034617

Σήμερα Μάρτιο ο καταχωρητής μου δείχνει

Κ 007864
Μ 035379

Το πρόγραμμα μου είναι οικιακό-Ν


https://www.protergia.gr/el/protergia-oikiako-n

Μπορεί κάποιος να μου πει αν είναι μικρή ή μεγάλη η κατανάλωση μου? Και αν γίνεται κάποια εκτίμηση για το τελικό ποσό τον επόμενο μήνα για να μη μου έρθει εγκεφαλικό... Ευχαριστώ πολύ!!!


Στάλθηκε από το M2007J3SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, MeddlingMageGR said:

Μπορεί κάποιος να μου πει αν είναι μικρή ή μεγάλη η κατανάλωση μου? Και αν γίνεται κάποια εκτίμηση για το τελικό ποσό τον επόμενο μήνα για να μη μου έρθει εγκεφαλικό... Ευχαριστώ πολύ!!!

κάνε τις πράξεις κανονικά με τις διαφημιζόμενες τιμές

μετά το σύνολο κατανάλωσης μέρας και νύχτας το πολλαπλασιάζει με 0,22

μετά αφαιρείς μέχρι 300kw/μήνα τις επιδοτήσεις (4ο φύλλο του excel της υπογραφής μου) με τιμές του αντίστοιχου μήνα

στο ίδιο φύλλο θα δεις αν σε συμφέρει σταθερό

σίγουρα θα έρθει λυπητερή και μεγάλη , πάρε υπογλώσσιο , το άργησες πάντως

 

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

6 ώρες πριν, ilka71 said:
6 ώρες πριν, makap said:
Επαναλαμβάνω ότι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν ενδιαφέρεται και δεν ασχολείται με τις μηνιαίες ενδείξεις του μετρητή και όταν τις παίρνει από τον καταναλωτή τις στέλνει στον αντίστοιχο πάροχο, για την έκδοση του λογαριασμού.
Γιατί, λοιπόν, να τις στείλεις στον ΔΕΔΔΗΕ, αφού αφορούν τον πάροχο και στην περίπτωσή σου (και δική μου) τη ΔΕΗ;

γιατί και στις δεη το ebill όταν πατάω να δώσω με πάει στο ίδιο σαιτ του δεδδηε!

Στη ΔΕΗ πλέον φαίνεται να έχει διορωθεί το συστημικό πρόβλημα που είχαν πριν λίγους μήνες και αγνοούσε τις μετρήσεις που ανέβαζες.

Πάντως και τώρα εάν ανεβάσεις στον ΔΕΔΔΗΕ, λογικά θα αγνοήσει όποια μέτρηση έχεις ανεβάσει στην ΔΕΗ για το ίδιο διάστημα.

Εμένα από το ebill έχει δικό του πεδίο, δεν με στέλνει στον ΔΕΔΔΗΕ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας.

Είμαι στην Watt & Volt και με έχουν τσακίσει τους τελευταίους μήνες με την ρήτρα αναπροσαρμογής.

Σκέφτομαι να πάω στην ΔΕΗ.

Είμαι ανάμεσα στο myHome Enter και στο myHome Online.

Πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν κάποιες πληροφορίες και η κοπέλα από την εξυπηρέτηση μου είπε ότι ενδέχεται στο Online να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής.

Την ρώτησα πως είναι δυνατόν να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής αφού εγώ θα έχω κάνει συμβόλαιο χωρίς ρήτρα και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου εγγυηθεί για το Online αν θα μπει ή όχι κι ότι είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει.

Μου είπε ότι αν κάνω το Enter δεν τίθεται θέμα να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής.

 

Έχει επικοινωνήσει κανένας άλλος με την ΔΕΗ και να του έχουν πει κάτι τέτοιο ;;;

Link to comment
Share on other sites

10 minutes ago, chrisarchon said:

Πήρα τηλέφωνο

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

11 minutes ago, chrisarchon said:

Είμαι ανάμεσα στο myHome Enter και στο myHome Online.

πηγαινε επιτόπου για το enter (ή enter+)

12 minutes ago, chrisarchon said:

Είμαι στην Watt & Volt και με έχουν τσακίσει τους τελευταίους μήνες με την ρήτρα αναπροσαρμογής.

κάνε καταγγελία στη ΡΑΕ, λόγω μη ενημέρωσης της ύπαρξής της πριν υπογράψεις

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, korakios said:

μη δίνετε σημασία στο τι λέει ο σεκιουριτάς ,προϊστάμενος ,υπεύθυνος καθαρίστρια,  διευθυντής , υπάλληλος ,κεντρικά ,γωνίες ,γραφεία και καναπέδες

πηγαινε επιτόπου για το enter (ή enter+)

κάνε καταγγελία στη ΡΑΕ, λόγω μη ενημέρωσης της ύπαρξής της πριν υπογράψεις

Γιατί Enter και όχι Online;

Το online είναι πιο συμφέρον απλά με τρόμαξε αυτό που μου είπε.

Τι θα κερδίσω αν κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ, λογικά αφού το έγραφε στο συμβόλαιο;

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, chrisarchon said:

Καλησπέρα σας.

Είμαι στην Watt & Volt και με έχουν τσακίσει τους τελευταίους μήνες με την ρήτρα αναπροσαρμογής.

Σκέφτομαι να πάω στην ΔΕΗ.

Είμαι ανάμεσα στο myHome Enter και στο myHome Online.

Πήρα τηλέφωνο για να μου δώσουν κάποιες πληροφορίες και η κοπέλα από την εξυπηρέτηση μου είπε ότι ενδέχεται στο Online να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής.

Την ρώτησα πως είναι δυνατόν να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής αφού εγώ θα έχω κάνει συμβόλαιο χωρίς ρήτρα και μου απάντησε ότι δεν μπορεί να μου εγγυηθεί για το Online αν θα μπει ή όχι κι ότι είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει.

Μου είπε ότι αν κάνω το Enter δεν τίθεται θέμα να μπει ρήτρα αναπροσαρμογής.

 

Έχει επικοινωνήσει κανένας άλλος με την ΔΕΗ και να του έχουν πει κάτι τέτοιο ;;;

Και τα 3 διαφημίζονται μέχρι σήμερα ως σταθερά και λειτουργούν ως τέτοια από το 2020.

Δεν βλέπω το λόγο να πάρει ρήτρα το Online.

Το πιθανότερο, κατά την άποψή μου, είναι ότι έπεσες σε άσχετη υπάλληλο.

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, chrisarchon said:

Γιατί Enter και όχι Online;

να ξεμπερδεύεις άμεσα , να μην κοιτάς καθημερινά το ebill αν είναι ενεργοποιημένες πάγια, μηνιαίο , ηλεκτρονικά μήπως και γίνει λάθος και σε πετάξει στο Γ1

5 minutes ago, chrisarchon said:

Τι θα κερδίσω αν κάνω καταγγελία στην ΡΑΕ, λογικά αφού το έγραφε στο συμβόλαιο;

η νομοθεσία είναι σαφέστατη

Quote

στ. Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού, και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης,

Quote

στ. Πρέπει να είναι σαφής η χρονική διάρκεια ισχύος των χρεώσεων που συμφωνείται, π.χ. σταθερές χρεώσεις για ένα (1) έτος. Ιδίως για συμβάσεις με διάρκεια πάνω από ένα έτος, πρέπει να περιλαμβάνεται διαφανής μεθοδολογία αναπροσαρμογής των χρεώσεων, απλή και κατανοητή στον Πελάτη.

 

και κερδίζεις την αξιοπρέπειά σου διεκδικώντας τα νόμιμα δικαιώματά σου

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, korakios said:

να ξεμπερδεύεις άμεσα , να μην κοιτάς καθημερινά το ebill αν είναι ενεργοποιημένες πάγια, μηνιαίο , ηλεκτρονικά μήπως και γίνει λάθος και σε πετάξει στο Γ1

Α κάνουν τέτοια κόλπα μάλιστα...

1 hour ago, korakios said:

η νομοθεσία είναι σαφέστατη

Quote

στ. Οποιοσδήποτε μηχανισμός αναπροσαρμογής των τιμολογίων πρέπει να είναι: α) διαφανής, με σαφώς ορισμένο τρόπο ενεργοποίησης και υπολογισμού, και γνωστός στον Πελάτη εκ των προτέρων, β) να κατατείνει στην αποφυγή υπερβολικής μεταβλητότητας ως προς το ύψος της κατανάλωσης,

Βλέπω εδώ λέει πρώτα πρέπει να επικοινωνήσω με τον πάροχο πριν κάνω την καταγγελία.

Οπότε εγώ να επικοινωνήσω αρχικά με την Watt & Volt και να τους πω τι;

Ότι μου έρχονται τους τελευταίους μήνες φουσκωμένοι λογαριασμοί;

Και μετά την καταγγελία ενδέχεται να γίνει τι ; Να μου επιστρέψει η Watt & Volt πίσω χρήματα ;

Την καταγγελία μπορώ να την κάνω και αφού πάω στην ΔΕΗ ή πρέπει να παραμείνω στην Watt & Volt μέχρι να βγάλω άκρη με την καταγγελία ;

Με συγχωρείς αν φαίνονται χαζές οι ερωτήσεις αλλά προσπαθώ να καταλάβω πως πρέπει να το χειριστώ.

1 hour ago, makap said:

Και τα 3 διαφημίζονται μέχρι σήμερα ως σταθερά και λειτουργούν ως τέτοια από το 2020.

Δεν βλέπω το λόγο να πάρει ρήτρα το Online.

Το πιθανότερο, κατά την άποψή μου, είναι ότι έπεσες σε άσχετη υπάλληλο.

Κι εμένα μου φάνηκε πολύ παράξενο και την ρώτησα και δύο φορές.

Εκτός αν το κάνουν επίτηδες γιατί το Online δεν γίνεται τηλεφωνικά οπότε δεν μπορούν να σου το κάνουν άρα σου λένε αυτή την πίπα για να τους πεις οκ κάνε μου το Enter και να κερδίσουν την πώληση.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, chrisarchon said:

Οπότε εγώ να επικοινωνήσω αρχικά με την Watt & Volt και να τους πω τι;

Quote

Για τη ρήτρα αναπροσαρμογής ξεκινάς
Α) με το έντυπο αμφισβήτησης λογαριασμού (στο site του κάθε πάροχου είναι στα "χρήσιμα έγγραφα")
Ζητάς από την εταιρία γραπτώς μέσω email :
1.τι είναι η χρέωση αναπροσαρμογής, (ή ρήτρα ή πως αλλιώς την ονομάζουν)
2.την ανάλυση του ποσού πως προέκυψε ακριβώς
3. (σημαντικό) γιατί δεν ενημερώθηκες ποτέ γιαυτή πριν υπογράψεις καθώς επηρεάζει την πραγματική τιμή από τη διαφημιζόμενη

Ζητάς ηχογραφήσεις απο τυχών τηλεφωνικές συνδιαλέξεις όταν σου κάνανε την παρουσίαση του προγράμματος πριν υπογράψεις


Αιτήσαι
1. επιστροφή όλου του ποσού της κρυφής χρέωσης
2. να φύγεις αζημίως (αν το συμβόλαιο προβλέπει ρήτρα αποχώρησης) μιας και το πρόγραμμα άλλη τελική χρέωση έχει από αυτό που σου παρουσίασαν

Β) Αν δεν απαντήσουν εντός 10 ημερών στέλνεις έντυπο παραπόνου (στα "χρήσιμα έγγραφα" και αυτό) και

Γ) Ανάλογα την αρνητική απάντηση (ή μη απάντηση ), τότε μόνο κάνεις αίτηση στο νέο πάροχο και καταγγελία Συνήγορου Καταναλωτή ή και Γραμματεία Προστασίας Καταναλωτή. Δυστυχώς όμως και πάλι οι αρχές δεν μπορούν να επιβάλλουν τον πάροχο
(ο ΣτΚ μπορεί να βγάλει πόρισμα το οποίο χρησιμεύει αν τυχών γίνει συνέχεια μέσω δικαστηρίου) .

Γιαυτό καλύτερα μέσω της πλατφόρμας του myRAE ,όπου
99,99% ο πάροχος απαντά με το ίδιο κονσερβοποιημένο κείμενο όπου και κάνετε απόρριψη της απάντησης και ζητάτε την παρέμβαση της αρχής
Ο χρόνος επίλυσης είναι 3 έως και 6 μήνες .

το Β είναι προαιρετικό

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

On 9/3/2022 at 12:29 ΜΜ, La_3 said:

Παίδες, ερωτηση: έκανα την αίτηση για το δεη online, εστειλα τα δικαιολογητικά, περασαν μέρες, πέρασαν κι άλλες μέρες, έστειλα μειλ τους ρώτησα "τι γίνεται;" πήρα αυτοματοποιημενη απάντηση οτι θα με ενημερωσουν, έως σήμερα δεν μου απάντησαν... τι έχετε να πείτε; τόσο γειωμένο με έχουν; κάποια βοηθεια...

Και εγώ από 3 Μαρτίου που έστειλα τα δικαιολογητικά υπογεγραμμένα ακμή μέχρι και σήμερα δεν εχω νεότερα. Επικοινώνησα τηλ. και μου είπαν θα στείλουν ενημέρωση στο τμήμα e-contract να προωθήσουν την αίτηση

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα μου ήρθε ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος των εγγράφων και προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ καθώς και SMS για τον προσωρινό κωδικό του ebill. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση και μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα με βοήθησε με την ενεργοποίηση του ebill. Αφού το ολοκλήρωσα ξαναέβαλα την χρεωστική μου κάρτα εκεί που λέει "πάγια εντολή πληρωμής με χρήση κάρτας" ενώ τα "μηνιαίος λογαριασμός" και "ηλεκτρονικός λογαριασμός" είναι ήδη προτικαρισμενα! Τέλος στην καρτέλα με το my home online μου γράφει ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση. 

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο από την μεριά μου; ή απλώς περιμένω να ολοκληρωθεί η διαδικασία απ τον ΔΕΔΔΗΕ; 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, thansof_7 said:

Σήμερα μου ήρθε ότι ολοκληρώθηκε ο έλεγχος των εγγράφων και προωθήθηκε στον ΔΕΔΔΗΕ καθώς και SMS για τον προσωρινό κωδικό του ebill. Επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση και μια πολύ εξυπηρετική κοπέλα με βοήθησε με την ενεργοποίηση του ebill. Αφού το ολοκλήρωσα ξαναέβαλα την χρεωστική μου κάρτα εκεί που λέει "πάγια εντολή πληρωμής με χρήση κάρτας" ενώ τα "μηνιαίος λογαριασμός" και "ηλεκτρονικός λογαριασμός" είναι ήδη προτικαρισμενα! Τέλος στην καρτέλα με το my home online μου γράφει ότι το αίτημα είναι υπό εξέταση. 

Πρέπει να κάνω κάτι άλλο από την μεριά μου; ή απλώς περιμένω να ολοκληρωθεί η διαδικασία απ τον ΔΕΔΔΗΕ; 

Ποια ημερομηνία είχες στείλει τα δικαιολογητικά με mail προς την ΔΕΗ;

Για να υπολογίσω ποτε θα λάβω κ εγώ νέα τους..

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, stixima said:

Ποια ημερομηνία είχες στείλει τα δικαιολογητικά με mail προς την ΔΕΗ;

Για να υπολογίσω ποτε θα λάβω κ εγώ νέα τους..

22/2 ξεκίνησε η διαδικασία αλλά μου είχαν κάνει ένα λάθος στη σύμβαση οπότε πέρασαν μέρες μέχρι να συνεννοηθούμε και να την ξανά στείλουν.. Θεωρώ πως αν είναι όλα σωστά το πολύ σε 15 μέρες θα είσαι εντάξει 

Link to comment
Share on other sites

Υπερβολικά μεγάλη αναμονή. Σε ιδιώτη σε 2-3 ημέρες σε ενεργοποιούν. Βέβαια δεν μπορώ να κάνω διαφορετικά θα πρέπει να περιμένω.

Ευχαριστώ για την απάντηση.

http://www.danasoft.com/sig/grlansin.jpg
Link to comment
Share on other sites

Η ΔΕΗ με ενημέρωσε πριν λίγο με mail και με sms να μην ξεχάσω να καταχωρήσω την ένδειξη του μετρητή μου μέχρι τις ..... 27-02-22

IMG_20220311_161319.jpg

Edited by alfeios
Μπορεί καποιος να μου πει τους αριθμους της επομενης κληρωσης του τζόκερ;
Link to comment
Share on other sites

πάντα καταχώρηση μέσω ΔΕΔΔΗΕ και αν τύχει και είναι ανοιχτό της ΔΕΗ ,τότε δίνετε (και) εκεί

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

πάντα καταχώρηση μέσω ΔΕΔΔΗΕ και αν τύχει και είναι ανοιχτό της ΔΕΗ ,τότε δίνετε (και) εκεί
εάν πχ της ΔΕΗ είναι 4 μέρες μετά η έναρξη; δίνουμε άλλο νούμερο δεδδηε και άλλο μετά από λίγες μέρες στην ΔΕΗ;
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, ilka71 said:
2 ώρες πριν, korakios said:
πάντα καταχώρηση μέσω ΔΕΔΔΗΕ και αν τύχει και είναι ανοιχτό της ΔΕΗ ,τότε δίνετε (και) εκεί

εάν πχ της ΔΕΗ είναι 4 μέρες μετά η έναρξη; δίνουμε άλλο νούμερο δεδδηε και άλλο μετά από λίγες μέρες στην ΔΕΗ;

πάντα μέσω ΔΕΔΔΗΕ (ανα δίμηνο) πρώτα , μετά της ΔΕΗ

δεν πειράζει αν είναι 2 μετρήσεις (μπορεί και να τύχει να περάσει και ο ΔΕΔΔΗΕ και να είναι σύνολο 3!)

τιμές προγραμμάτων ρεύματος (το αποθηκεύετε και ανοίγετε αντίγραφο)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω ρήτρα και εκπτώσεις σε εκκαθαριστικό που εκδόθηκε πριν λίγες μέρες αλλά είναι έτσι γιατί αφορά μεγάλο διάστημα, από 2/7/21 έως 2/3/22 αν θυμάμαι καλά(ενώ στο enter μπήκα τέλος Νοέμβρη). Κανονικά όμως δεν νομίζω ότι θα παίρνεις τις εκπτώσεις. Αφού λέει πως αφορά καταναλωτές με κυμαινόμενο τιμολόγιο, ενώ το enter είναι σταθερό.

Για το ΚΟΤ, νομίζω από τότε που το έψαχνα πως τα παλιά enter (πριν την αλλαγή της τιμής, με τη διετή διάρκεια) δεν είναι συμβατά με αυτό. Αν θυμάμαι σωστά μόνο το online μπορούσε να συνδυαστεί με ΚΟΤ. Κάτι που έχω την εντύπωση ότι αλλάζει αν δεν έχεις προλάβει το παλιό enter και έχεις μπει μετά το Δεκέμβρη με την μεγαλύτερη τιμή και την μονοετή διάρκεια.

Sent from my Galaxy S10e

Link to comment
Share on other sites

860 kwh στο homeonline ηρθε 170 ευρω ο λογαριασμος. ουτε του παπα!!

αν ημουν στον ηρωνα με τις τιμες του συμβολαιου μου θα εδινα για ρευμα μονο 250 ευρω συν αλλο τοσο φοροι κλπ καπου στα 500-550  ευρω μειον την επιδοτηση για τις 300kwh.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...