Jump to content

Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)


geovass
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kαλησπέρα παιδιά! Χρησιμοποιω το s7 για μια διετία και ειμαι απολυτα ευχαριστημενος. Το εχω καταχαρει σε ολους τους τομείς και αναμένω να πέσει λίγο σε τιμη το s10 ωστε να αναβαθμιστω καποια στιγμή.

 

Ερώτηση: Εδω και μια εβδομάδα παρατηρω οτι η φορτιση γίνεται πολύ πιο αργά χωρις να εχω αλλαξει τιποτα. (Φορτιστής που ειχε στο κουτί, επιλογή γρήγορης φόρτισης),

 

Να σημειώσω ότι 1,5 χρόνο το λειτουργουσα με την απλή φορτιση (και οχι την fast) για να μην επιβαρυνω την μπαταρία. Δεν ξερω και αν ισχύει βέβαια, απλά δε χρειαζόμουν την fast και ετσι δεν την χρησιμοποιούσα. Ευχαριστω!

Είναι ξεκάθαρα θέμα φθοράς του καλωδίου ή της θύρας φόρτισης.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 7,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα παιδιά, τις τελευταίες μέρες παρατηρώ σε s7 edge πως στο google maps οταν δίνω φωνητικές εντολές μου βγάζει μήνυμα πως δεν υπάρχει ιντερνετ(ενώ έχει κανονικά). Γράφω τη διεύθυνση που θέλω και την παίρνει κανονικά. Έχει εντοπίσει κάποιος άλλος το συγκεκριμένο θέμα? Να είναι πρόβλημα συσκευής ή κάποιο update των maps?
Link to comment
Share on other sites

According to an updated product page on the Wi-Fi Alliance, Samsung has updated its registration for the Galaxy S7 (SM-G930F) to show their support for the device running Android Pie. This is an interesting update because there has been no previous word from Samsung about Android Pie support for this phone. Every other Samsung flagship has also only received two years of Android updates and inconsistent security updates after that.

 

https://www.xda-developers.com/samsung-galaxy-s7-one-ui-android-pie-possible/

 

You heard it right. Samsung is indeed preparing Android Pie for Galaxy S7. And the company may release the same within a month or two from today (April 11).

Yes, by the end of May probably, the Galaxy S7 around you may be rocking One UI update based on Android 9 Pie. Why, because we just spotted Wi-Fi alliance certify the Android 9.0 OS for a device that carrier model no. SM-G930F and all its other variants. It usually takes the OEM about a month to roll out first (beta) build of the update once it’s approved by Wi-Fin Alliance.

 

https://www.theandroidsoul.com/samsung-galaxy-s7-android-9-pie-update-certification/

 

S7-Wi-Fi-Certification.png

 

https://wccftech.com/samsung-galaxy-s7-likely-to-receive-android-pie-update/

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή θα πάρουμε και την 9...

Καλό νέο

 

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Προσωπικά έχω κάποιες επιφυλάξεις. Μακάρι να γίνει.

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια!!! Το καλύτερο κινητό λόγω εμφάνισης, μεγέθους και φυσικού πλήκτρου για τις δικές μου ανάγκες! Μόλις επιβεβαιωθεί το Pie, θα πάω να αγοράσω ένα καινούριο S7 για να το έχω όταν χαλάσει αυτό που ήδη έχω 2 χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

https://www.sammobile.com/2019/04/12/samsung-galaxy-s7-android-9-0-pie

 

It’s still unlikely the Galaxy S7 will be treated to Android 9.0 Pie

No, it still doesn’t look like the Samsung Galaxy S7 will receive Android 9.0 — even though the handset was seemingly certified by the Wi-Fi Alliance running the firmware on Thursday. In fact, that very same listing was later amended and the supporting documentation was withdrawn, hinting it was nothing more than an internal mistake, as corroborated by the fact we’ve seen no traces whatsoever of Samsung developing the firmware for the three-year-old device in recent months.

 

After some deliberating, we managed to formulate a scenario that could have occurred at Wi-Fi Alliance’s HQ, which would have led to the inaccurate listing tricking into its extensive database. The Galaxy S7 was assigned the model number SM-G930F, while the Galaxy Xcover4 is identified as SM-G390F; the latter received certification for Android 9.0 Pie a mere matter of hours after the certification for the former was retracted — suggesting there was some sort of internal mix up.

Link to comment
Share on other sites

Άρα στην ουσία κάποιοι μέσα από τη samsung λένε και κάνουν κινήσεις και θέλουν να δοθεί η αναβάθμιση αλλά προφανώς τα ανώτερα στελέχη αφού το τράβηξα ανωτέρω θα είναι δεν θέλουν να δοθεί.

Και κάπου εδώ τελειώνει αυτό το ευχαριστώ νέο

 

Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Τέλεια!!! Το καλύτερο κινητό λόγω εμφάνισης, μεγέθους και φυσικού πλήκτρου για τις δικές μου ανάγκες! Μόλις επιβεβαιωθεί το Pie, θα πάω να αγοράσω ένα καινούριο S7 για να το έχω όταν χαλάσει αυτό που ήδη έχω 2 χρόνια.

Κρίμα... Πολύ καλό για να ήταν αληθινό το Pie στο S7...

Link to comment
Share on other sites

Εβαλε κανενας Gcam στο s7 edge με .apk ?

Δουλευει;

Πριν την αναβάθμιση σε oreo υπήρχε μια έκδοση gcam που δούλευε για όσους είχαμε exynos. Δυστυχώς μετά την oreo τουλάχιστον στο δικό μου έγινε εντελώς μη λειτουργική. Κρίμα ωστόσο γιατί έκανε εξαιρετική δουλειά ειδικά στις νυχτερινές.

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εβαλε κανενας Gcam στο s7 edge με .apk ?

Δουλευει;

.... Άκυρο... Τωρα ειδα οτι μιλας για edge....

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

ThaBull

Link to comment
Share on other sites

Ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση, η οθόνη στο πάνω μέρος άρχισε να ξεκολάει, και το πήγα στο service. Δεν το είχα ρουταρισμένο, αλλά επειδή κάποια στιγμή το είχα κάνει, το knox ήταν πηραγμένο. Το έστειλε το Repair Store της Θεσσαλονίκης στα κεντρικά, και είπαν πως είναι εκτός εγγύησης. Ακόμα όπως δεν αποφάσισαν αν θα το καλύψουν.

Ποια είναι η δική σας εμπειρία; Το πρόβλημα που έχει το κινητό μου έχει να κάνει με το υλικό, και μάλιστα ούτε καν με τα ηλεκτρονικά. Έχει το δικαίωμα η Samsung να μην το δεχτεί εντός εγγύησης; Αν τελικά έχω αρνητική απάντηση, πώς μπορώ να κινηθώ, ώστε τελικά να καταφέρω κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Ένα μήνα πριν λήξει η εγγύηση, η οθόνη στο πάνω μέρος άρχισε να ξεκολάει, και το πήγα στο service. Δεν το είχα ρουταρισμένο, αλλά επειδή κάποια στιγμή το είχα κάνει, το knox ήταν πηραγμένο. Το έστειλε το Repair Store της Θεσσαλονίκης στα κεντρικά, και είπαν πως είναι εκτός εγγύησης. Ακόμα όπως δεν αποφάσισαν αν θα το καλύψουν.

Ποια είναι η δική σας εμπειρία; Το πρόβλημα που έχει το κινητό μου έχει να κάνει με το υλικό, και μάλιστα ούτε καν με τα ηλεκτρονικά. Έχει το δικαίωμα η Samsung να μην το δεχτεί εντός εγγύησης; Αν τελικά έχω αρνητική απάντηση, πώς μπορώ να κινηθώ, ώστε τελικά να καταφέρω κάτι;

Ε μα η δουλειά του knox είναι αυτή ακριβώς. Αν έστω και μια φορά το πειράξεις παίρνει τιμή και φαίνεται, άσχετα με το αν θα το αφήσεις ή όχι ρουταρισμενο.

 

Άκρη δεν θα βγάλεις, αν σου πουν ότι είχες κάνει overclocking και από μεγαλύτερες θερμοκρασίες χάλασαν οι κόλλες, τι μπορείς να τους πεις.

 

Δυστυχώς είναι δεδομένο ότι το ρουτ σε βγάζει εκτός εγγύησης και καλύτερα να το σκεφτόμαστε καλά πριν το κάνουμε.

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το Knox παίρνει τιμη ακόμη κι αν μετά απο ρουτ του περασεις, με μπριζωμα, εργοστασιακη?

(υποθετουμε ότι επαναφερεις το τηλέφωνο στην εργοστασιακη μορφή)

CoolPad F1 :D

Redmi Note 9 Pro 6-128

Link to comment
Share on other sites

Το Knox παίρνει τιμη ακόμη κι αν μετά απο ρουτ του περασεις, με μπριζωμα, εργοστασιακη?

(υποθετουμε ότι επαναφερεις το τηλέφωνο στην εργοστασιακη μορφή)

Ασφαλώς ναι. Με το που θα πάρει root το knox γυρνάει και δεν επιστρέφει ότι και να γίνει μετά.

 

Στάλθηκε από το LG-H870 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς, με το ρουταρισμα κατι αλλάζει σε επίπεδο Emmc που ακόμη και με πλήρες φορμάτ και εγκατασταση από την αρχή εργοστασιακής ρομ δεν διορθώνεται.

 

edit...οντως..!!

Knox triggers an e-fuse which permanently burns a block in memory which is irreversible

 

edit2

οσο ψαχνεις..βρισκεις.. (ειναι για το s8 αλλά εχει το ενδιαφερον του)

https://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=75504271&postcount=7

Edited by jpower73

CoolPad F1 :D

Redmi Note 9 Pro 6-128

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους !

Από χθες ξαφνικά το Samsung Cloud σταμάτησε να δουλεύει.

Είτε πατώντας το εικονίδιο, είτε μπαίνοντας από τα settings, δεν ανοίγει η εφαρμογή και βγάζει "Samsung Cloud has stopped".

Μάλιστα στο τέλος το εικονίδιο εξαφανίστηκε τόσο από την πρώτη οθόνη (ως συντόμευση) όσο και γενικότερα από το κινητό. Μόνο από τα settings μπορώ να επιχειρήσω να μπω, αλλά κι από κει πάλι η προσπάθεια αποβαίνει άκαρπη (Backup data / Restore data).

 

- Πήγα στα settings -> apps και έκανα clear cache + clear data

- Επανεκκίνηση το κινητό

- Κατέβασα από Apkmirror την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν βοήθησε.

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι τέτοιο;

Καμία ιδέα τι άλλο να κάνω; Χρησιμοποιώ το Samsung Cloud για backup των settings / apps του κινητού.

 

Screenshot-20190430-191143-Settings.jpg

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους !

 

Από χθες ξαφνικά το Samsung Cloud σταμάτησε να δουλεύει.

 

Είτε πατώντας το εικονίδιο, είτε μπαίνοντας από τα settings, δεν ανοίγει η εφαρμογή και βγάζει "Samsung Cloud has stopped".

 

Μάλιστα στο τέλος το εικονίδιο εξαφανίστηκε τόσο από την πρώτη οθόνη (ως συντόμευση) όσο και γενικότερα από το κινητό. Μόνο από τα settings μπορώ να επιχειρήσω να μπω, αλλά κι από κει πάλι η προσπάθεια αποβαίνει άκαρπη (Backup data / Restore data).

 

 

 

- Πήγα στα settings -> apps και έκανα clear cache + clear data

 

- Επανεκκίνηση το κινητό

 

- Κατέβασα από Apkmirror την τελευταία έκδοση της εφαρμογής.

 

 

 

Τίποτα από τα παραπάνω δεν βοήθησε.

 

Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι τέτοιο;

 

Καμία ιδέα τι άλλο να κάνω; Χρησιμοποιώ το Samsung Cloud για backup των settings / apps του κινητού.

 

 

 

Screenshot-20190430-191143-Settings.jpg

Δοκίμασε να κάνεις ενημέρωση της εφαρμογής μέσω του Samsung store, βγήκε εχθές.

 

Sent from my Galaxy S10

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασε να κάνεις ενημέρωση της εφαρμογής μέσω του Samsung store, βγήκε εχθές.

 

Sent from my Galaxy S10

 

Εννοείς το Galaxy Store; Ποια έκδοση βλέπεις ως τελευταία εκεί;

Οταν παω στο Galaxy Store και ψάχνω την εφαρμογή, δεν την βρίσκει καν !

Στο APKMirror τελευταία έκδοση είναι αυτή που έχω βάλει, η 3.6.00.9, η οποία δεν έλυσε το θέμα και έχει ημερομηνία 29 Απριλίου.

 

Δοκίμασα κι άλλα πράγματα. Logout από το Samsung account, delete cache + data στο Samsung Account (system app) και ξανά στο Samsung Cloud και επανεκκίνηση, Wipe cache partition, Νέο Samsung Account (με άλλα στοιχεία), τίποτα δεν δούλεψε. Η ειρωνεία είναι ότι μετά από αυτά, επειδή προφανώς το cloud γίνεται reset, μου βγάζει notification να κάνω backup στο Samsung Cloud, αλλά όταν πατάω εκεί, πάλι κολλάει και βγαίνει το error.

Edited by stark
Link to comment
Share on other sites

γεια σε όλους τους κατόχους s7.

θα ήθελα να σας κάνω μια ερώτηση για ενα πρόβλημα που μου παρουσιάζει το s7 μου.

μέσα από την εφαρμογή samsung members στην ενότητα φροντίδα τηλεφώνου πατάω αυτόματοι έλεγχοι και στην μπαταριά μου βγάζει σφάλμα και να επισκεφθώ κάποιο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της samsung.

στο phone info μου βγάζει 232 κύκλους φόρτισης και 82.6 υγεία. το κινητό το έχω 14 μίνες και μου φαίνεται είναι πολύ νωρίς για αντικατάσταση της μπαταρίας. καλύπτεται από την εγγύηση?

ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς το Galaxy Store; Ποια έκδοση βλέπεις ως τελευταία εκεί;

Οταν παω στο Galaxy Store και ψάχνω την εφαρμογή, δεν την βρίσκει καν !

Στο APKMirror τελευταία έκδοση είναι αυτή που έχω βάλει, η 3.6.00.9, η οποία δεν έλυσε το θέμα και έχει ημερομηνία 29 Απριλίου.

 

Δοκίμασα κι άλλα πράγματα. Logout από το Samsung account, delete cache + data στο Samsung Account (system app) και ξανά στο Samsung Cloud και επανεκκίνηση, Wipe cache partition, Νέο Samsung Account (με άλλα στοιχεία), τίποτα δεν δούλεψε. Η ειρωνεία είναι ότι μετά από αυτά, επειδή προφανώς το cloud γίνεται reset, μου βγάζει notification να κάνω backup στο Samsung Cloud, αλλά όταν πατάω εκεί, πάλι κολλάει και βγαίνει το error.

 

Το ίδιο και σε εμένα!, ήρθε και η αναβάθμιση της εφαρμογής την οποία και έκανα, αλλά τώρα εξαφανίστηκε και δεν την βρίσκω!, τι να πώ!, εάν ξέρει κάποιος να μας πεί!...

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy S7 (SM-G930F)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...