Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μια ζωη θα εχουμε εγγύηση.Οποιος ρίχνει στο κινητακι του υγρο καφε η βουτάει στη θάλασσα ή το βαζει στο ψυγείο για να γλυτώσει τα δεδομενα του δεν του φταει ουτε ο vamire666 ουτε η lg ουτε η procodia.

Έχεις δίκιο, το γίνεται όμως με αυτούς που τους λένε για υγρασία και το προσέχουν σαν τα μάτια τους; τες πα...

 

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το είχα πει εγώ.....λαμόγια είναι ....Και ο άλλος εδω μεσα τους υποστήριζε.....Θα έχουμε για πάντα εγγύηση λέει......μια ζωή.....(vamire666)

Ναι καλά!

Μήπως φταίει το LG backup πάλι? Λαμόγια....

 

Τέλος πάντων, σε όποιον λένε για υγρασία, ας απευθύνονται όπως ο φίλος μας (panthiras_mes) με καταγγελίες....μήπως και βγάλουνε άκρη.

Αν μπορείς panthiras_mes να μας πεις που έστειλες email κτλ. για να βοηθήσεις μελλοντικούς φίλους εδώ μέσα που θα έχουν "υγρασία" τα κινητά τους.

Μια πρώτη κίνηση πάντως είναι εδώ.: http://www.synigoros.gr

Αναφέρετε ακριβώς όλα τα γεγονότα, και ότι παθαίνει σε πάρα πολλούς και το γνωρίζεται από φόρουμ, κτλ. κτλ.

 

Καλημέρες και σε ευχαριστώ που μου δίνεις τη πάσα και με τον τρόπο μου να βοηθήσω όσο μπορώ.

Λοιπόν Δευτέρα είχε γίνει το σκηνικό και έφυγα σα να μην πω πως, απο τα γραφεία της προκόρντια.

Την Τρίτη απο τη δουλειά μου το πρωί μπαίνω και βρίσκω το τηλέφωνο του συνήγορου του πολίτη. Επικοινωνώ και με το που αρχίζω να λέω το πρόβλημα μου λένε όχι εδώ απευθυνθείτε στο συνήγορο του καταναλωτή. Έτσι και έγινε. Πήρα τηλέφωνο και μου είπαν στείλε αναλυτικά το πρόβλημά σου στο email grammateia@synigoroskatanaloti.gr με τα στοιχεία σου και την ταυτότητά σου σκαναρισμένη καθώς και διευθύνση, τηλέφωνα.

Να πω κάτι επί της ευκαιρίας. Ο συνήγορος του καταναλωτή δεν σημαίνει ότι θα λύσει το πρόβλημα σε κανέναν. Απλά έχει τα εξής καλά στοιχεία. Γίνετε επίσημη καταγγελία και στέλνεται επίσημο έγγραφο από δημόσιο φορέα και είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν. Όχι όπως όταν στέλνεις ενα mail και σε γράφει η κάθε εταιρεία. Επίσης ο σκοπός του είναι (τουλάχιστον μεταφέρω αυτά που είπαν σε εμένα και σας τα λέω) να σας φέρουν σε ακρόαση, δηλαδή face to face με την εταιρεία, κάποιον εκπρόσωπο και με το συνήγορο μπροστα για να υπάρξει συζήτηση. Ειδάλως μέσα απο τη διαδικασία αυτή και την όλη πίεση που ασκείται να σας το αντικαταστήσει η εταρεία ή να βρεθεί μια μέση λύση τελικώς.

Για την κάθε περίπτωση αναλαμβάνει κάποιος εκπρόσωπος απο τον συνήγορο για εσάς, όπου παίρνει τις καταγγελίες τις επεξεργάζεται κατάλληλα εφόσον κρίνει και στέλνει το επίσημο έγγραφο. Το οποίο έρχεται και στο σπίτι σας όταν πάει στην εταιρεία (LG) σαν κοινοποίηση.

Στην πρώτη λοιπόν που είχα στείλει και την έστειλε μετά ο συνήγορος μου απάντησε σχετικά γρήγορα η LG σύμφωνα με τα λεγόμενα της procordia. Πολύ περιεκτικά 2-3 γραμμές σαν να με σνομπαραν εντελως.

Καπάκια φεύγει απάντηση απο μένα λιγο πιο ουσιαστική, αναφέρωντας καποια δικαιωματα (παντα όλες οι επιστολες με ωραιο τροπο οχι βεβαια βρισιες) και καπως πιο πιεστική. Απάντησε πάλι σχετικά γρήγορα και αυτή τη φορά μαζί με την procordia, αυτό ξέχασα να σας το πω κοινοποιούνταν και στην procordia. Σε αυτή την επιστολή που έλαβα μου ανάψαν τα λαμπάκια μπορώ να πω οτι σκοτώνα ανθρωπο εκείνη την ώρα. Και οι 2 προσπαθούσαν να με βγάλουν τρελλό.

Φεύγει και η τρίτη και τελευταία (άλλωστε αυτό δεν μπορούσε να γίνεται συνέχεια μου το είπε και η δικηγόρος θα έπρεπε να γίνει κάτι αλλιώς θα έμπαινε στο αρχείο*) η οποία ήταν "κόλαφος" και θεωρώ ότι κατάλαβαν ότι δεν αστειεύομουν και το θέμα θα το τραβούσα με αγωγές. Ήδη είχα κάνει κινήσεις, είχα βρει δικηγόρο και θέλω να σας πω ότι είχα πέσει στην περίοδο της απεργίας τους και δεν προχώρησε.

Έτσι όταν έστειλα την τρίτη επιστολή και τελευταία, πήγα απο την procordia πήρα το κινητό μου που το είχα αφήσει κανα μήνα σχεδόν γιατι αρνιόμουν να το πάρω με αυτά που μου έλεγαν και υπέγραψα "Επιφυλάσσομαι παντώς νομίμου δικαιώματος μου". Πλήρωσα τα 7 ευρά και έφυγα. Έλεγα αν δεν γίνει κάτι με το που τελειώσει η απεργία, φεύγει η αγωγή.

Τελικώς μέσα σε 5 μέρες με πήραν απο τη procordia μου είπαν "επικοινωνήσαμε με την LG και μας είπαν τελικά είναι εντός εγγύησης μπορέιτε να το πάρετε"....Τα υπόλοιπα ειναι ιστορία.

 

*Το ότι μπαίνει στο αρχείο είναι ότι δεν βρέθηκε κάποια λύση. Αύτο όμως δεν αναιρεί την όλη προσπάθεια που έχει γίνει με τον συνήγορο αν κάποιος θέλει να το τρέξει με νομικές οδούς μετά. Μετράει η όλη κίνηση και το όλο τρέξιμο που έχει κάνει κάποιος.

Επίσης είναι μεγάλο πλήγμα για την οποιαδήποτε εταιρεία να μη βρεθεί λύση και να δικαιωθεί ο καταναλωτής γιατί δημοσιοποιείται μετά απο τον συνήγορο στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και δεν ειναι και τοσο καλό για την οποιαδήποτε εταιρεία.

 

Αυτά είχα να σας πω αν κάποιος θέλει με νομικές οδούς μπορώ να σας δώσω όνομα και τηλέφωνο δικηγόρου που είχαμε παει να ρωτήσουμε μαζι με αλλο ενα μελος εδω μεσα.

 

Υ.Γ.: Εχω σιχαθει τοσο πολυ την LG και ΚΥΡΙΩΣ την procordia που παρολο που λειτουργει (με τον καρκινο που εχει και το ξερω) αν παθει ξανα και ειναι εντος εγγυησης δεν αντεχω ψυχολογικα να περασω απεξω απο το κτήριο. Το καλυτερο που θα κανω ειναι να το σπασω.

Edited by panthiras_mes
Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, το γίνεται όμως με αυτούς που τους λένε για υγρασία και το προσέχουν σαν τα μάτια τους; τες πα...

 

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Το έριξαν στον καφέ, προσεχοντας το σαν τα μάτια τους. :p

 

Το σίγουρο είναι ότι η LG (& κατ επεκτασιν η procordia) δεν κάνουν λαμογιες. Π.χ. λαμογια είναι να ρίχνεις σωρρηδον ελαττωματοκες συσκευές? Ή λαμογια είναι να βγάζεις τις κίτρινισμενες οθόνες feature? Ούτε καν :X

 

To 2ο σίγουρο είναι ότι το φιλανθρωπικό ιδρυμα, " Η LG", θα περιέχει εγγύηση για πάντα :X

Link to comment
Share on other sites

Η ταινία δεν αλλάζει χρώμα μόνο αν βραχεί, αλλά ακόμα και σε έκθεση σε υγρασία που δεν οφείλεται σε κακομεταχείριση ή λάθος του χρήστη. Απλά είναι ζήτημα χρόνου και υγρασίας στην ατμόσφαιρα. Το είχα γράψει και δεν φοβάμαι να το ξαναγράψω, αυτές οι ταινίες είναι κοροϊδία για να μπορούν να βγουν εύκολα οι συσκευές εκτός εγγύησης. Δεν είναι απαραίτητο να πάρετε την συσκευή στο μπάνιο μαζί σας, να το ρίξετε μέσα σε οποιοδήποτε υγρό, να το πιτσιλίσετε με υγρό, να το κρατάτε με υγρά χέρια, να μιλάτε στο τηλέφωνο εν ώρα καταιγίδας, να το βάζετε στην κατάψυξη ή να κάνετε κάποια ξεκάθαρη κατάχρηση. Σε βάθος χρόνου οι ταινίες θα αλλάξουν χρώμα και μόνο με την υγρασία περιβάλλοντος. Δεν έχω φέρει καμία συσκευή μου σε τέτοια επαφή με υγρά ή ποσότητα υγρασίας αλλά παρόλα αυτά έχω παρατηρήσει πως όλες οι συσκευές μου όταν ερχόταν η ώρα να αποσυρθούν μετά από ενάμισι με δύο χρόνια, οι ταινίες στην μπαταρία είχαν χρωματιστεί. Μα είναι δυνατόν να τις βάζουν στην μπαταρία; Σε ένα από τα πιο εκτεθειμένα σημεία σε μία συσκευή. Και μάλιστα σε ένα κομμάτι το οποίο αποχωρίζεται την συσκευή; Και να σου λένε μετά πως δεν μπορεί να σε καλύψει η εγγύηση επειδή Η ΤΑΙΝΙΑ ΣΤΗΝ ΜΠΑΤΑΡΙΑ έχει εκτεθεί σε υγρασία χωρίς να σου δείχνουν απόδειξη, δηλαδή φωτογραφία από μικροσκόπιο που να δείχνει τα ηλεκτρονικά του μέρη με ξεκάθαρη ζημιά από υγρασία;

Δεν εκφράζω κάποιο παράπονο συγκεκριμένα για την LG και το σέρβις της αλλά για αυτήν την στανταρ πολιτική όλων των εταιριών και των σέρβις τους. Έχω διαβάσει αρκετές περιπτώσεις από κινητά που έχουν βγει εκτός εγγύησης λόγω υγρασίας από κατόχους που ισχυρίζονται πως πρόσεχαν το κινητό τους σαν τα μάτια τους αλλά και μόνο από προσωπική εμπειρία διαπιστώνω πως όσο τα σέρβις μας βγάζουν εκτός εγγύησης με βάση την ταινία και μόνο, μας κοροϊδεύουν.

Edited by gms
Link to comment
Share on other sites

Με αφορμη το παραπανω ποστ, ανοιξα το καπακι, εβγαλα την μπαταρια και κοιταξα τοσο επανω της κι απο τις δυο πλευρες, οσο και στην περιοχη πισω απο τη μπαταρια.

Δεν βλεπω καποιο αυτοκολλητο καπου. Τουλαχιστον οχι καποια χρωματισμενη περιοχη τουλαχιστον. Που βρισκεται αυτο το αυτοκολλητο για την υγρασια ακριβως στο g4. ? Κι αν καποιος αγορασει και βαλει μια νεα μπαταρια. ? Θα εχει και φρεσκο αυτοκολλητο. ?

(μηπως υπαρχουν και παραπανω απο 1 καπου στα ενδοτερα της συσκευης. ?)

 

edit:

Διαβαζοντας λιγο βρηκα οτι μπορει να τοποθετηθουν περισσοτεροι απο εναν. Σε περιοχες κοντα στην εξοδο ακουστικων και αλλου.

Η apple τα ονομαζει Liquid Contact Indicators και ισχυριζεται πως χρωματιζονται με επαφη σε υγρο. Χρησιμοποιει της 3Μ αυτοκολλητα.

Τωρα, οι αλλες εταιριες, σε ποσες περιοχες τα τοποθετουν, τι ποιοτητας και πότε αυτα χρωματιζονται, μου ακουγεται λιγο ασαφες και grey area η υποθεση. Παντως διαβαζω κατα καιρους αρκετους κατοχους συσκευων που τα σερβις τους τα εβγαζαν εκτος εγγυησης λογω υγρασιας. Σε ενα συγκεκριμενο σερβις (δεν θα το κατονομασω) οι περισσοτεροι θα θυμαστε τα τελευταια χρονια πως το ειχαν κανει πιπιλα το θεμα της υγρασιας. Για την προκορντια σε αυτο το φορουμ και οσον αφορα το g4, ευτυχως δεν εχω διαβασει πολλα περιστατικα που να ειναι ενδειξεις πως αρχισε να τα βγαζει με το τσουβαλι με υγρασια, για να γλυτωσει καμια πλακετα με bootloop.

Edited by nemaki
Link to comment
Share on other sites

Για το πρόβλημα του bootloop σε σχέση με το WIFI δοκίμασε αυτό το προγραμματάκι κάνει πραγματικά reset στα settings toy WIFI

 

https://play.google.com/st...fiandmorefixer

Link to comment
Share on other sites

Για το πρόβλημα του bootloop σε σχέση με το WIFI δοκίμασε αυτό το προγραμματάκι κάνει πραγματικά reset στα settings toy WIFI

 

https://play.google.com/st...fiandmorefixer

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160923/d6df1759cfb5197ce6f4601ef91c2a47.jpg λέει ότι δεν βρέθηκε

 

--Στάλθηκε απο tapatalk με Lg g4. Lollipop 5.1--

Link to comment
Share on other sites

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20160923/d6df1759cfb5197ce6f4601ef91c2a47.jpg λέει ότι δεν βρέθηκε

 

--Στάλθηκε απο tapatalk με Lg g4. Lollipop 5.1--

 

 

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.brilliapps.wifiandmorefixer

 

Συγνώμη για τον δαίμονα του πληκτρολογίου.

Edited by ckrasos
Link to comment
Share on other sites

nemaki ναι όντως βάζουν τέτοιες ταινίες σε παραπάνω από ένα σημείο.

Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι, το σωστό και λογικό από οποιαδήποτε εταιρία θέλει να δείξει ότι παίρνει στα σοβαρά τον πελάτη και το after sales support είναι να μην σε βγάζουν εκτός εγγύησης με βάση την ταινία. Κανονικά (άποψή μου) θα έπρεπε να απαγορεύεται από τον νόμο να σε βγάζουν εκτός βάση της ταινίας. Η ταινία θα έπρεπε να υπάρχει αυστηρά και μόνο για να δώσει ένδειξη στο σέρβις ώστε να ψάξουν βλάβη από υγρασία και έπειτα να αποφανθούν. Εκτός αν είναι τεκμηριωμένο με κάποιον τρόπο ότι οι καινούριες ταινίες παίρνουν χρώμα μόνο αν έρθουν σε άμεση επαφή με νερό και δεν επηρεάζονται από την υγρασία στον αέρα για τάδε χρονικό διάστημα. Η εγγύηση είναι μία πληρωμένη υπηρεσία, οπότε το να στην στερήσουν με μία πρόφαση η οποία δεν ισχύει είναι κατά κάποιο τρόπο κλέψιμο. Όπως επίσης το να προσπαθείς να σε καλύψει η εγγύηση όταν ξέρεις ότι έχεις κάνει ο ίδιος ζημιά στην συσκευή (μην παρεξηγηθώ, δεν κατηγορώ κάποιον).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι νομίζω πως το θέμα βρίσκεται στην rom 6.0 mm ξέρουμε αν το έχει πάθει κάποιος με 5.1???
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι νομίζω πως το θέμα βρίσκεται στην rom 6.0 mm ξέρουμε αν το έχει πάθει κάποιος με 5.1???

Δεν θυμάμαι ακριβώς αλλά νομίζω ότι κάποιοι το έχουν πάθει με 5.1, έμειναν εκεί λόγω μπαταρίας,

δεν είμαι 100% σίγουρος όμως

 

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το software loop ή το hardware loop? Γιατί εδώ φαίνεται να υπάρχουν δύο ξεχωριστά προβλήματα, με το ίδιο αποτέλεσμα αλλά άλλη αντιμετώπιση.

Αν τελικά αυτά με το 5.1 που έπεσαν σε loop ηταν με το hardware πρόβλημα τότε αλλάζει το θέμα.

Software loop ( που να στρώνει δηλαδή με factory reset) με το 5.1 έχει πάθει κανένας?

 

Στάλθηκε από το SM-T320 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, lg g4 dual αγορασμένο Ιούλιο 2014 (606 s/n) έπαθε bootloop. Την Τρίτη ήρθε κουριερ και το πήρε, Τετάρτη ήταν στην Procordia. Παίρνω τηλέφωνο την lg να δω τι γίνεται και μου είπανε να περιμένω μέχρι την Πέμπτη, να μπω στο site της Procordia και να πάω στο Track It να βάλω το IMEI και να δω σε τι φάση βρίσκεται η επισκευή. Βάζω το IMEI και παίρνω απάντηση "Δεν Βρέθηκε το ΙΜΕΙ". Ξαναπαίρνω την LG μου λένε μπείτε Παρασκευή. Μπαίνω Παρασκευή, τίποτα. Μπαίνω σήμερα Δευτέρα τίποτα. Παίρνω την LG τηλέφωνο και μου λέει ένας μαγκάκος εκεί ότι το έχουν παραλάβει απλά ακόμα δεν το έχουν περάσει καν. Τον ρώτησα πως θα μάθω τι γίνεται με το κινητό και μου είπε ότι στα δίκαρτα υπάρχει έλλειψη ανταλλάκτικού και μπορεί να κάνει και ένα μήνα να έρθει. Του λέω δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό χωρίς κινητό. Μου λέει και τι να κάνω εγώ. Εγώ θα ξέρω πότε θα έρθει το ανταλλακτικό 2 εβδομάδες πριν έρθει. Προς το παρόν δεν ξέρω κάτι. Άρα του λέω ξεκινάμε με minimum 2 εβδομάδες+ απο τώρα που μιλάμε, χώρια τον χρόνο επισκευής αφού έρθει το ανταλλακτικό και βλέπουμε? Και μου λεεί κυνικά ΝΑΙ. Και του λέω "άρα είμαστε στο έλεος σας" και μου λεει ΝΑΙ. Καλά του λέω δεν ντρέπεστε σαν LG? Ποιος είναι ο maximum χρόνος επισκευής? Και μου λέει δεν υπάρχει. Το έκλεισα το τηλέφωνο με μπουνιές στο γραφείο. Αν μπορείτε πείτε μου τι μπορώ να κάνω να τους μηνύσω να τους καταγγείλω και με ποιον τρόπο. Έμεινα χωρίς τηλέφωνο και δεν ξέρω πότε θα το έχω με τους αλήτες. Ευχαριστώ πολύ
Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγώ σήμερα το πήρα 3 βδομάδες ήταν εκεί μου άλλαξε την πλακέτα. Κάνε υπομονή τι άλλο δεν βγαίνει άκρη με τι θέμα με. Και να παίρνεις τηλέφωνο έχουν χάσει την μπάλα στο service το φτιάχνουν και ξεχνάει να σε πάρει τηλέφωνο.

 

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, lg g4 dual αγορασμένο Ιούλιο 2014 (606 s/n) έπαθε bootloop. Την Τρίτη ήρθε κουριερ και το πήρε, Τετάρτη ήταν στην Procordia. Παίρνω τηλέφωνο την lg να δω τι γίνεται και μου είπανε να περιμένω μέχρι την Πέμπτη, να μπω στο site της Procordia και να πάω στο Track It να βάλω το IMEI και να δω σε τι φάση βρίσκεται η επισκευή. Βάζω το IMEI και παίρνω απάντηση "Δεν Βρέθηκε το ΙΜΕΙ". Ξαναπαίρνω την LG μου λένε μπείτε Παρασκευή. Μπαίνω Παρασκευή, τίποτα. Μπαίνω σήμερα Δευτέρα τίποτα. Παίρνω την LG τηλέφωνο και μου λέει ένας μαγκάκος εκεί ότι το έχουν παραλάβει απλά ακόμα δεν το έχουν περάσει καν. Τον ρώτησα πως θα μάθω τι γίνεται με το κινητό και μου είπε ότι στα δίκαρτα υπάρχει έλλειψη ανταλλάκτικού και μπορεί να κάνει και ένα μήνα να έρθει. Του λέω δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό χωρίς κινητό. Μου λέει και τι να κάνω εγώ. Εγώ θα ξέρω πότε θα έρθει το ανταλλακτικό 2 εβδομάδες πριν έρθει. Προς το παρόν δεν ξέρω κάτι. Άρα του λέω ξεκινάμε με minimum 2 εβδομάδες+ απο τώρα που μιλάμε, χώρια τον χρόνο επισκευής αφού έρθει το ανταλλακτικό και βλέπουμε? Και μου λεεί κυνικά ΝΑΙ. Και του λέω "άρα είμαστε στο έλεος σας" και μου λεει ΝΑΙ. Καλά του λέω δεν ντρέπεστε σαν LG? Ποιος είναι ο maximum χρόνος επισκευής? Και μου λέει δεν υπάρχει. Το έκλεισα το τηλέφωνο με μπουνιές στο γραφείο. Αν μπορείτε πείτε μου τι μπορώ να κάνω να τους μηνύσω να τους καταγγείλω και με ποιον τρόπο. Έμεινα χωρίς τηλέφωνο και δεν ξέρω πότε θα το έχω με τους αλήτες. Ευχαριστώ πολύ

Μαλλον θα γνώριζαν το nickname σου και σε κανανε μάγκα:P Υπομονή εχει θέμα με της μεταφορές lg & samsung στη κορεα αυτο το χρονικό διάστημα καθως χρεωκοπισε μεγάλη ναυτιλιακή.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, lg g4 dual αγορασμένο Ιούλιο 2014 (606 s/n) έπαθε bootloop. Την Τρίτη ήρθε κουριερ και το πήρε, Τετάρτη ήταν στην Procordia. Παίρνω τηλέφωνο την lg να δω τι γίνεται και μου είπανε να περιμένω μέχρι την Πέμπτη, να μπω στο site της Procordia και να πάω στο Track It να βάλω το IMEI και να δω σε τι φάση βρίσκεται η επισκευή. Βάζω το IMEI και παίρνω απάντηση "Δεν Βρέθηκε το ΙΜΕΙ". Ξαναπαίρνω την LG μου λένε μπείτε Παρασκευή. Μπαίνω Παρασκευή, τίποτα. Μπαίνω σήμερα Δευτέρα τίποτα. Παίρνω την LG τηλέφωνο και μου λέει ένας μαγκάκος εκεί ότι το έχουν παραλάβει απλά ακόμα δεν το έχουν περάσει καν. Τον ρώτησα πως θα μάθω τι γίνεται με το κινητό και μου είπε ότι στα δίκαρτα υπάρχει έλλειψη ανταλλάκτικού και μπορεί να κάνει και ένα μήνα να έρθει. Του λέω δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό χωρίς κινητό. Μου λέει και τι να κάνω εγώ. Εγώ θα ξέρω πότε θα έρθει το ανταλλακτικό 2 εβδομάδες πριν έρθει. Προς το παρόν δεν ξέρω κάτι. Άρα του λέω ξεκινάμε με minimum 2 εβδομάδες+ απο τώρα που μιλάμε, χώρια τον χρόνο επισκευής αφού έρθει το ανταλλακτικό και βλέπουμε? Και μου λεεί κυνικά ΝΑΙ. Και του λέω "άρα είμαστε στο έλεος σας" και μου λεει ΝΑΙ. Καλά του λέω δεν ντρέπεστε σαν LG? Ποιος είναι ο maximum χρόνος επισκευής? Και μου λέει δεν υπάρχει. Το έκλεισα το τηλέφωνο με μπουνιές στο γραφείο. Αν μπορείτε πείτε μου τι μπορώ να κάνω να τους μηνύσω να τους καταγγείλω και με ποιον τρόπο. Έμεινα χωρίς τηλέφωνο και δεν ξέρω πότε θα το έχω με τους αλήτες. Ευχαριστώ πολύ

 

Ναι γίνω λίγο γραφικός ακόμα... :lol: Και το δικό μου G4(όχι το δίκαρτο) το έστειλα την Τετάρτη, ακόμα στο Track It μου βγάζει δεν βρέθηκε το ΙΜΕΙ. Και δεν μπορώ να βγάλω και γραμμή. Ένα τέταρτο συνέχεια στην αναμονή είμαι. Και όπως είχε γράψει ένας φίλος, έχουν οθόνες σαν ανταλλακτικό.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Φίλου μου, G4 αγορασμένο από πλαίσιο, στάλθηκε για τρίτη φορά στο service.Σήμερα του είπανε πως δεν γίνεται και του δώσανε πιστωτικό το αντίτιμο της αγοράς για να πάρει όποια συσκευή ήθελε.Δεν ξέρω λεπτομέρειες,απλά το αναφέρω για την οικονομία της συζήτησης.
When the going gets tough,the tough get going...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από εμένα, lg g4 dual αγορασμένο Ιούλιο 2014 (606 s/n) έπαθε bootloop. Την Τρίτη ήρθε κουριερ και το πήρε, Τετάρτη ήταν στην Procordia. Παίρνω τηλέφωνο την lg να δω τι γίνεται και μου είπανε να περιμένω μέχρι την Πέμπτη, να μπω στο site της Procordia και να πάω στο Track It να βάλω το IMEI και να δω σε τι φάση βρίσκεται η επισκευή. Βάζω το IMEI και παίρνω απάντηση "Δεν Βρέθηκε το ΙΜΕΙ". Ξαναπαίρνω την LG μου λένε μπείτε Παρασκευή. Μπαίνω Παρασκευή, τίποτα. Μπαίνω σήμερα Δευτέρα τίποτα. Παίρνω την LG τηλέφωνο και μου λέει ένας μαγκάκος εκεί ότι το έχουν παραλάβει απλά ακόμα δεν το έχουν περάσει καν. Τον ρώτησα πως θα μάθω τι γίνεται με το κινητό και μου είπε ότι στα δίκαρτα υπάρχει έλλειψη ανταλλάκτικού και μπορεί να κάνει και ένα μήνα να έρθει. Του λέω δεν είναι δυνατόν τόσο καιρό χωρίς κινητό. Μου λέει και τι να κάνω εγώ. Εγώ θα ξέρω πότε θα έρθει το ανταλλακτικό 2 εβδομάδες πριν έρθει. Προς το παρόν δεν ξέρω κάτι. Άρα του λέω ξεκινάμε με minimum 2 εβδομάδες+ απο τώρα που μιλάμε, χώρια τον χρόνο επισκευής αφού έρθει το ανταλλακτικό και βλέπουμε? Και μου λεεί κυνικά ΝΑΙ. Και του λέω "άρα είμαστε στο έλεος σας" και μου λεει ΝΑΙ. Καλά του λέω δεν ντρέπεστε σαν LG? Ποιος είναι ο maximum χρόνος επισκευής? Και μου λέει δεν υπάρχει. Το έκλεισα το τηλέφωνο με μπουνιές στο γραφείο. Αν μπορείτε πείτε μου τι μπορώ να κάνω να τους μηνύσω να τους καταγγείλω και με ποιον τρόπο. Έμεινα χωρίς τηλέφωνο και δεν ξέρω πότε θα το έχω με τους αλήτες. Ευχαριστώ πολύ

τπτ δεν μπορείς να κανεις καθώς λόγο τεράστιας ζήτησης στης μητρικής (και οχι μόνο g4 ) υπάρχει σοβαρότατο θέμα διαθεσιμότητας

 

κοινος lg τσιγουνευτικε άσχημα στην ποιότητα κατασκευής (όλον τον συσκευών της) και τωρα αρχίζουν ολα να παθαίνουν αυτο το πραγμα

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην παρέα.Φίλου μου, G4 αγορασμένο από πλαίσιο, στάλθηκε για τρίτη φορά στο service.Σήμερα του είπανε πως δεν γίνεται και του δώσανε πιστωτικό το αντίτιμο της αγοράς για να πάρει όποια συσκευή ήθελε.Δεν ξέρω λεπτομέρειες,απλά το αναφέρω για την οικονομία της συζήτησης.

 

Το ότι δεν γίνεται να πάρει πιστωτικό του το είπαν από την procordia ή από το Πλαίσιο;

 

Πάντως και το δικό μου που είναι αγορασμένο από το Πλαίσιο και ενώ ζήτησα πιστωτικό από την procordia, μου ήρθε σήμερα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή είναι έτοιμη να την παραλάβω. Οπότε άκυρο το πιστωτικό αλλά δεν πειράζει, άσε τους να αλλάζουν πλακέτες για "πάντα".

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν γίνεται να πάρει πιστωτικό του το είπαν από την procordia ή από το Πλαίσιο;

 

Πάντως και το δικό μου που είναι αγορασμένο από το Πλαίσιο και ενώ ζήτησα πιστωτικό από την procordia, μου ήρθε σήμερα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή είναι έτοιμη να την παραλάβω. Οπότε άκυρο το πιστωτικό αλλά δεν πειράζει, άσε τους να αλλάζουν πλακέτες για "πάντα".[/Q

 

Μηπως θα επρεπε να ζητησεις κατευθειαν πιστωτικο απο το πλαισιο? Και να κανεις εκει ενα καλο καυγα?Ουτως η αλλως Φανταζομαι αυτοι θα εχουν περισσοτερη ευχερεια -απο εμας- στο να μιλησουν με την LG

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν γίνεται να πάρει πιστωτικό του το είπαν από την procordia ή από το Πλαίσιο;

 

Πάντως και το δικό μου που είναι αγορασμένο από το Πλαίσιο και ενώ ζήτησα πιστωτικό από την procordia, μου ήρθε σήμερα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή είναι έτοιμη να την παραλάβω. Οπότε άκυρο το πιστωτικό αλλά δεν πειράζει, άσε τους να αλλάζουν πλακέτες για "πάντα".[/Q

 

Μηπως θα επρεπε να ζητησεις κατευθειαν πιστωτικο απο το πλαισιο? Και να κανεις εκει ενα καλο καυγα?Ουτως η αλλως Φανταζομαι αυτοι θα εχουν περισσοτερη ευχερεια -απο εμας- στο να μιλησουν με την LG

 

οχι ισως καλο ειναι να μην εχει καμια επαφη με την προκορτνια και μονο με πλαισιο μονο ετσι θα παρει αντικατασταση αφου πλεον υπαρχει δεδικασμενο και με αλλο παιδι!

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Το ότι δεν γίνεται να πάρει πιστωτικό του το είπαν από την procordia ή από το Πλαίσιο;

 

Πάντως και το δικό μου που είναι αγορασμένο από το Πλαίσιο και ενώ ζήτησα πιστωτικό από την procordia, μου ήρθε σήμερα μήνυμα στο κινητό ότι η συσκευή είναι έτοιμη να την παραλάβω. Οπότε άκυρο το πιστωτικό αλλά δεν πειράζει, άσε τους να αλλάζουν πλακέτες για "πάντα".

 

Παρανόηση...Το τηλέφωνο δεν γινόταν και του δώσανε πιστωτικό :)

When the going gets tough,the tough get going...
Link to comment
Share on other sites

Παρανόηση...Το τηλέφωνο δεν γινόταν και του δώσανε πιστωτικό :)

 

LOL ετσι οπως το εγραψες και εσυ ρε φιλε "το τηλεφωνο δεν γινοταν"

τι ειναι το τηλεφωνο να γινει αυγο?!?!?:lol::lol:

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...