Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εγώ γιατί πιστεύω ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι το viber την κάνει όλη τη δουλειά; Όλο αυτό μου θυμίζει αυτό που είχα πάθει εγώ και πάρα πολύ άλλοι με το galaxy s5.. Και τότε έφταιγε το viber... Τι να πω; Θα δείξει
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ωχ να και το viber!! Χαχαχα σε σκέψεις να βρισκόμαστε...Καλή εβδομάδα παιδιά και καλά κουράγια...
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί πιστεύω ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι το viber την κάνει όλη τη δουλειά; Όλο αυτό μου θυμίζει αυτό που είχα πάθει εγώ και πάρα πολύ άλλοι με το galaxy s5.. Και τότε έφταιγε το viber... Τι να πω; Θα δείξει

Χαχαχαχαχα σου έβγαζε off την camera? Θυμάμαι έψαχνα μέρες μέχρι να βρω γιατί κλαταρει η κάμερα...

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Εγώ γιατί πιστεύω ότι στο τέλος θα αποδειχθεί ότι το viber την κάνει όλη τη δουλειά; Όλο αυτό μου θυμίζει αυτό που είχα πάθει εγώ και πάρα πολύ άλλοι με το galaxy s5.. Και τότε έφταιγε το viber... Τι να πω; Θα δείξει

Χαχαχα καθόμαστε και λέμε μια το ένα μια το άλλο... Δυστυχώς σε μένα την δεύτερη φορά ούτε wifi δεν είχα ούτε viber είχα το μόνο που είχα περάσει στην συσκευή ήταν επαφές μου (και αυτές όχι από Gmail αλλά με vcard) και είχα καμία 10 foto, γιατί ουσιαστικά φοβήθηκα και απλά τσέκαρα αν λειτουργεί η συσκευή η όχι, κάποια φάση ενώ έκανα browsing με 4gηταν ζεστό και άρχισε η οθόνη να κάνει ghosting και έκανε restart και έμεινε στο bootloop.

Την πρώτη φορά απλά το βγαλα από την τσέπη και ήταν στο logo της lg

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδία κανονικά η LG δεν θα έπρεπε να μας είχε δώσει την έκδοση 6.0.1 την έχουν πάρει συσκευές όπως το φλεξ 2, τώρα ον τοπικ έχω πάθει και εγώ τρεις φορές bootloop και μάλλον πάω και για τέταρτη γιατί μου το κάνει περίπου ανά δύο μήνες είναι σειρά 601, ελπίζω και θέλω όταν μας έρθει το καινούριο λογισμικό να τελειώσει αυτό, ωστόσο έχω ένα φίλο που έχει και αυτός g4 αλλά το μικρό δεν ξέρω αν είναι το μινι ή το ς, και παθενει και αυτός bootloop ακριβώς σαν το δικό μας μοντέλο και επαναφέρετε και αυτουνού με Hard reset
Link to comment
Share on other sites

Έμενα πάντως δεν μου το έπαθε κατα τη σύνδεση μου με wifi ήμουν με mobile data και πήγα να αλλάξω σταθμό στο ραδιόφωνο.

Σήμερα το παρέδωσα στο service και μεθάυριο φέυγω διακοπές. :mad:

Ευτυχώς που έιχα κρατήσει ένα samsung galaxy s3 που είχα προ τριετίας και είναι σκυλί.

Κρίμα και μόνο κρίμα και δεν ειναι να πεις μια αστοχία οκ τη φτιάξανε.Εδώ διαβάζω ότι σε πολλά παιδιά το ξανακάνει.

Ήμαρτον.

Link to comment
Share on other sites

Πάντα το αμελούσα. Τώρα σίγουρα θα αγοράσω κάρτα sd!

Δεν υπάρχει δηλαδή, σε αυτή τη φάση, κανένα παραθυράκι για ανάκτηση των αρχείων;

 

φιλε nikolasts00, ΥΠΑΡΧΕΙ! αν το λογισμικο του G4 σου ειναι το 5.1 Lolipop, μπορεις. Αν ειχες αναβαθμισει σε 6.0 Marshmallow, τοτε δεν γινεται..

 

Εμένα μου έπαθε bl στο δικό μου αποθηκευμένο Δίκτυο,βγάζοντας το κινητό απ την πρίζα και πατώντας να ενεργοποιήσω το WiFi στο κινητό..

 

παιδια δεν εχει να κανει με το WIFI. και αυτο που εγραψε ενας αλλος φιλος παρπαανω με τα ξεκλειδωτα δικτυα, συμπτωση ειναι.. Ουτε το viber ευθυνεται φυσικα...

εμενα επαθε bl ως εξης: το απενεργοποιω, το βαζω για φορτιση για να γεμισει γρηγορα η μπαταρια (εφοσον ηταν κλειστο), και μετα απο καμια ωρα που εβγαλα το φορτιστη, παταω το κουμπι για να ανοιξει και κολλαει στο σημα της LG.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας

Έχω αγοράσει το καταραμένο G4 από ένα κατάστημα το όποιο έχει κλείσει πλέον.

Το χω στείλει στην arvato που είναι εξουσιοδοτουμένο service της LG και μέχρι στιγμής μου έχουν αλλάξει την πλακέτα 4 φορές

και σε κάθε αλλαγή μου έκανε bootloop

 

Πήρα τηλέφωνο στα κεντρικά της LG και τους είπα το πρόβλημα μου και ζητάω αντικατάσταση της συσκευής εφόσον το χω στειλεί ήδη 4 φορές και δεν έχει επιδιορθωθεί ζητώ την αντικατάσταση της συσκευής και μου είπαν πως εφόσον δεν το έχω αγοράσει από επίσημη αντιπροσωπεία δεν μου το αντικαθιστούν. Τους ενημέρωσα πως βάση ευρωπαϊκής νομοθεσίας, δικαιούμαι αντικατάσταση και θέλανε πάλι να το στείλω για service και μου είπαν πως για 2 χρονιά όσες φορές και να χαλάσει θα το φτιάξουν.

 

Επίσης τους είπα τα εξής:

Εγώ δεν μπορώ να έχω ένα τηλέφωνο το όποιο το έχω πληρώσει και δεν το έχω να κάνω την δουλειά μου

Δεν μπορώ να χάνω κάθε φορά τα δεδομένα μου και μου απάντησε πως τα δεδομένα μου είναι δική μου ευθύνη

Η Samsung γιατι αντικαθιστά τις συσκευές τις και μου κάνει αλλή πολιτική

 

Οπως και να χει επειδη εχω μια συσκευη την οποια την ακριβοπληρωσα θα προχωρησω σε καταγγελια απευθυνομενη στην LG και στην Arvato

 

Έχει κάποιος κάποια ιδέα για το τι καλύτερο μπορώ να κάνω;

:ninja: Θάνατος σου η ζωή μου
Link to comment
Share on other sites

αν και το λάτρευα το πούλησα. 5 μήνες με το άγχος αν θα βγάλει bootloop. απέφευγα οτιδήποτε μπορούσε να του ανεβάσει θερμοκρασία, στο τέλος μόνο κλήσεις καμιά φωτογραφία και μουσική στο αυτοκίνητο.
Link to comment
Share on other sites

Εγω του δινω πονο και δεν εχει βγαλει bootloop. Καθημερινα το εξαντλω, δυο φορτισεις σιγουρα. 602 πλακετα. Δεν βγαζεις ακρη...

 

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έμενα πάντως δεν μου το έπαθε κατα τη σύνδεση μου με wifi ήμουν με mobile data και πήγα να αλλάξω σταθμό στο ραδιόφωνο.

Σήμερα το παρέδωσα στο service και μεθάυριο φέυγω διακοπές. :mad:

Ευτυχώς που έιχα κρατήσει ένα samsung galaxy s3 που είχα προ τριετίας και είναι σκυλί.

Κρίμα και μόνο κρίμα και δεν ειναι να πεις μια αστοχία οκ τη φτιάξανε.Εδώ διαβάζω ότι σε πολλά παιδιά το ξανακάνει.

Ήμαρτον.

 

δεν μπορεί να επισκευαστεί κάτι τετοιο θα πρέπει να αλλάξουν ολόκληρο Map στην μητρική αυτο σημαίνει ότι ολα θα πρέπει να είναι διαφορετικά (οθονη κλπ) αυτό σημαίνει αυτόματα ότι η lg θα πρέπει να παραδεχτεί τόσο σοβαρό πρόβλημα και να κάνει αντικατάσταση συσκευής σε όλους με συσκευη με άλλο revision

κάτι τετοιο αυτόματα σημαίνει οτι μπήκε μέσα και πάρα πολύ άσχημα μάλιστα

 

αυτο που κανει είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να κάνει... δλδ να αλλάζει μητρικές για όσο υπάρχει εγγύηση ... και τελος

Link to comment
Share on other sites

δεν μπορεί να επισκευαστεί κάτι τετοιο θα πρέπει να αλλάξουν ολόκληρο Map στην μητρική αυτο σημαίνει ότι ολα θα πρέπει να είναι διαφορετικά (οθονη κλπ) αυτό σημαίνει αυτόματα ότι η lg θα πρέπει να παραδεχτεί τόσο σοβαρό πρόβλημα και να κάνει αντικατάσταση συσκευής σε όλους με συσκευη με άλλο revision

κάτι τετοιο αυτόματα σημαίνει οτι μπήκε μέσα και πάρα πολύ άσχημα μάλιστα

 

αυτο που κανει είναι το μοναδικό πράγμα που μπορεί να κάνει... δλδ να αλλάζει μητρικές για όσο υπάρχει εγγύηση ... και τελος

 

 

Από την στιγμή που κάθε νέα μητρική καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση, θα αλλάζει μητρικές μέχρι να βαρεθούν οι χρήστες?

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 PRO)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT (LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA (DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG (I800,note10+)SHARP (S2)SIEMENS (SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)XIAOMI (Redmi Note 5,Redmi Note 6 PRO,Redmi Note 8 PRO,Redmi Note 9 PRO,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro)

Link to comment
Share on other sites

ετσι για την ιστορια.εμενα δεν το επαθε ουτε απο wifi ουτε απο τιποτα, απλα ανοιξα το slither.io παταω σταρτ και μπαμ bootloop.

~10 μερες στο σερβις και ακομα μετραμε :down:

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που κάθε νέα μητρική καλύπτεται από 2 χρόνια εγγύηση, θα αλλάζει μητρικές μέχρι να βαρεθούν οι χρήστες?

 

yap γιατι σιγα σιγα θα εχει και φθορά η συσκευη κλπ θα θέλουν και να την αλλάξουν η απλα θα βαρεθουν

με λιγα λογια θα της βγει ποιο φτηνά απο το να βγαλει παντελώς καινούργιο revision η αντικατάσταση με το g5

 

το κακο της υπόθεσης για την lg ειναι οτι οποιος πάνω απο μια φορα το έπαθε ποτε ξανά δεν θα αγγιξει lg και με αυτα που ακούνε όλοι η υπολιποι το ιδιο...

Link to comment
Share on other sites

Το ότι άλλαξες πλακέτα 4 φορές, είναι σίγουρο? Δηλαδή τσέκαρες και είδες 4 διαφορετικά IMEI ή απλά πίστεψες ότι στην άλλαξαν χωρίς να το ελέγξεις?

Αν όμως πράγματι σου άλλαξαν την πλακέτα 4 φορές, είναι σαν να σου άλλαξαν 4 φορές το κινητό. Ακόμα δηλαδή και αν σου δώσουν άλλο κινητό, δηλαδή μια 5η πλακέτα, μπορεί να σου συμβούν πάλι τα ίδια.

 

Στάλθηκε από το LG V10 μου

Link to comment
Share on other sites

αν και το λάτρευα το πούλησα. 5 μήνες με το άγχος αν θα βγάλει bootloop. απέφευγα οτιδήποτε μπορούσε να του ανεβάσει θερμοκρασία, στο τέλος μόνο κλήσεις καμιά φωτογραφία και μουσική στο αυτοκίνητο.

 

Μια από τα ίδια και εδώ

Link to comment
Share on other sites

Η Procordia πάντως, θα έλεγα ότι λειτουργεί σωστά, όσον αφορά τις εγγυήσεις.

Ναι, δεν καλύπτει αντικατάσταση συσκευής στα αγορασμένα τηλέφωνα από χώρα της ΕΕ, αλλά αυτό είναι πολιτική της LG και όχι της Procordia. Κατά τ' άλλα έχει σωστή οργάνωση, λογικούς χρόνους επισκευής, παραλαβή συσκευής από το σπίτι/γραφείο και τη δυνατότητα άμεσης επισκευής (1-2 ώρες) αν πάτε επιτόπου τη συσκευή.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

 

Το δικό μου παρτίδα 506 αγγλικό απο three uk αγορασμένο τον Οκτώβρη έπεσε σε bootloop προχτες το πήγα χθες procordia σε 2 ώρες το είχανε φτιαγμένο αλλαγή πλακέτας (βαλανε 607 πλακετα). Το παρουσίασε τωρα που ειμαι ελλαδα κ καθως ήμουνα παραλία με 35 βαθμους. Υπάρχει περίπτωση να το ξαναπάθω λογω ζέστης ? Όταν το έπαθα δεν ξεκινούσε με τιποτα δεν έφευγε απο το logo τις lg ουτε με hard reset.

Link to comment
Share on other sites

Για το σέρβις έχουν ακουστεί και γραφτεί τα καλύτερα (πλην των περιπτώσεων που έβγαζαν τα κινητά root)

Το κακό είναι πως έχεις σκάσει ένα σωρό χρήματα και είσαι ουσιαστικά χωρίς συσκευή γιατί κάθε τρεις και λίγο είναι στο σέρβις.

Καλό το σέρβις, αλλά να υπάρχει για μια ώρα ανάγκης και όχι για να προσπαθεί να διορθώσει τα αδιόρθωτα!!!

ASUS(ZE551ML,ZS551KL)ERICSSON(GA628,T39)ETEN(X500,X800)HTC(UULTRA)HUAWEI(P10 lite,P40 PRO)LEECO (X820)LG(P990,P880,G3,V10,V20,V30,G8s,G8x)MICROSOFT (LUMIA 950, LUMIA 950XL)MOTOROLA (DPC-550,STARTAC,MPX220)NOKIA(5110,8210,7110,3310,6310i,6280)SAMSUNG (I800,note10+)SHARP (S2)SIEMENS (SX1)SONY ERICSSON (T610,XPERIA X1)XIAOMI (Redmi Note 5,Redmi Note 6 PRO,Redmi Note 8 PRO,Redmi Note 9 PRO,MI MAX 2,MI MAX 3,Poco F1,Mi A3,Mi 9 lite,Mi 11 lite,Mi 10T PRO,Mi 10 pro)

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον κατι παίζει με τη θερμοκρασία δεν εξηγείται αλλιώς.

Εγώ που το αγόρασα πέρσι 6 κατοστάρικα μάλλον έκανα την πατάτα της ζωής μου.Και δεν εγγυάται κανείς ότι δεν θα το ξανακανει ,αντίθετα το πιο πιθανο ειναι να ξαναγίνει.

Ωραία πάμε.....

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Μάλλον κατι παίζει με τη θερμοκρασία δεν εξηγείται αλλιώς.

Εγώ που το αγόρασα πέρσι 6 κατοστάρικα μάλλον έκανα την πατάτα της ζωής μου.Και δεν εγγυάται κανείς ότι δεν θα το ξανακανει ,αντίθετα το πιο πιθανο ειναι να ξαναγίνει.

Ωραία πάμε.....Αντε να αγοράσω πάλι lg με τίποτα μακριαααα.

Πάντως θα έπρεπε η μαμα εταιρεία εφόσον γνωρίζει ότι δεν λύνεται το πρόβλημα με αντικατάσταση μητρικής ,θα έπρεπε να προβεί σε άλλες λύσεις και όχι αναπαραγωγή του προβλήματος.Αυτό θα είναι ένα τεράστιο πλήγμα γι αυτούς.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...