Jump to content

[LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!


athanaso77
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

το μονο που μπορω να σκεφτω με αυτη την τακτικη ειναι οτι εχουν βρει λυση και θα την παρουμε με αλλαγη λογισμικου και παμε στην Ν και απλα κερδιζουν χρονο!!αυτο φυσικα για το software τωρα τα hardware απο τι καταλαβα βγαινει μετα απο τρελες θερμοκρασιες κατι που παλι φανταζομαι θα περιορίσουν μετα απο αλλαγη παλι λογισμικού της Ν ωστε να ειναι σε νορμαλ επιπεδα στις θερμοκρασιες της συσκευης και να μην το βγαζει......αν το ποσοστο πεσει αισθητά με το software solution και ειναι της ταξεως του 5-10% ανα το κοσμο τοτε θα εχει σώσει λιγο την φαση!!!τι να πω δεν παει πουθενα αλλου το μυαλο μου γιατι οπως δειχνει η φαση αργα η γρηγορα ΟΛΕΣ ΟΙ ΣΥΣΚΕΥΕΣ καποια στιγμη θα το παθουν!

 

φάση έχει χαθεί πλέον...

 

χτες έρχεται ενας καλός πελάτης φέρνει ενα g4 σε bootloop (δεν κάνουμε lg αλλά λόγο οτι είναι καλός είπα να το δούμε) του κάνω hard reset ουαλα δούλεψε, μου λέει έρχομαι αύριο να το πάρω, είπα να παίξω λιγο.. μπήκα λίγο στο wifi κλπ όλα άψογα ε λέω τέλος την γλύτωσε. το βάζω στην άκρη το πιάνω σε καμία ώρα ταδαααααααα καθετί στο logo της lg πάλι (ούτε με hard reset επανήλθε πλέον)

πάντως ο πελάτης ανέφερε ότι άρχιζε να του κάνει χαζά στης διακοπές όταν τραβούσε video έκανε χρήση 4g κλπ και συσκευη ζεσταινονταν λίγο

για την ωρα του έκανα το κολπάκι που κοβεις τους δυο πυρήνες και δουλεύει επιασε μεν αλλα.... συσκευη δεν πάει καθολου καλά και ζεσταίνετε και κολλάει καμία φορά και έχει φαει ήδη μια φορά blue screen (βραχυκύκλωμα σε κάποιο ic δλδ)

του είπα προσωρινή λύση μεχρι να το στειλει για αλλαγή mb (ειναι επαγγελματική συσκευη την χρειαζόταν)

 

Παιδιά επειδή ταλαιπωρούμαστε όλοι μας, έχει παρουσιαστεί το πρόβλημα σε εκδόσεις Android lollipop 5.1?

Προσωπικά άρχισαν τα προβλήματα αφότου έκανα το update σε 6.0 marshmallow.

Το περιμένω 3ή φορά να μου έρθει από procordia.

 

οχι δεν λύνεται απλά στην 5 η συσκευη ζοριζόταν λιγότερο ετσι λιγότερο το πάθαινε αλλα το πάθαινε και παλι

Edited by egodemis
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί επιμένεις να αναφέρεσαι σε προσωπικό επίπεδο. Δεν χαρακτήρισα κανέναν. Το άφησα ως γενικό σχόλιο μιας και εχει ειπωθεί ουκ ολίγες φορές το "πούλα το και πάρε κανένα άλλο". Δεν μας τιμαει ως σύνολο και ως κοινότητα. Ακόμα και σε bootloop να μην εχει πέσει μιλάμε για ένα κινητό τουλάχιστον κακοφημισμένο.

Μεγάλοι άνθρωποι είμαστε ,ιδια γλώσσα μιλάμε αν ηταν να αναφερθώ εκ του προσωπικού θα μπορούσα να κάνω και με την ανάλογη παράθεση.

Λύση δεν ειναι να πουλήσει κανείς την συσκευή του. Λύση είναι να κουνηθείτε νομικά όσοι έχετε το πρόβλημα και να βάλετε την κάθε LG στην θέση της. Γιαυτό το λόγο υπάρχουν και οι εταιρίες.. Για να μπορουμε οχι μόνο να αναγνωρίζουμε τα προϊόντα τους και τις υπηρεσίες τους αλλά και για να προσφύγουμε εμείς οι καταναλωτές στην δικαιοσύνη.

Απο το να χάσει ο κάθε ένας σας 40-50-100 ευρώ σκοτώνοντας το lg του θα ήταν πολύ καλύτερο να βάλει 40-50 ευρώ και να κινηθεί ενα groupάκι προς την νομική οδό.

Η lg οφείλει να κανει ανάκληση γιατί λύση στο πρόβλημα δεν έχει δώσει.

""Κουράστηκα"" να βλέπω συνφορουμήτες να γκρινιάζουν για bootloop και επισκευές. Η γκρίνια δεν θα φέρει κανένα αποτέλεσμα. Αποτέλεσμα θα φέρει όταν θα πράξει αυτο που πρέπει να πράξει η LG και η καθε LG...είτε με τον έναν ή τον άλλο τρόπο.

Μαζική προσφυγή προς την δικαιοσύνη θέλει η κατάσταση αν δεν συμβεί αυτο τοτε απλά καθε lg συσκευή στο μέλλον μπορεί να έχει την ίδια ταλαιπωρία και πολυ πιθανόν να ακολουθήσουν και άλλες γνωστές εταιρίες την παραβίαση του Ευρωπαικού νόμου.

Ουτε να προτρέπουμε προς πώληση ουτε τίποτα.

Αν θέλουμε να είμαστε πολιτισμένοι είμαστε και νόμιμοι αλλα και ηθικοί πάνω απολα!

Ανταλλάξτε σε πμ οσοι έχετε πρόβλημα με 2 & 3ης φορές αλλαγής motheboard. Βάλτε και εναν δικηγόρο και προχωρήστε το. Στο τέλος θα δικαιωθείτε και εσείς αλλά και όλοι οι καταναλωτές.Και η καθε lg θα μάθει να είναι νόμιμη και να αναλαμβάνει τις ευθύνες της!!

 

Φιλε δεν εχω κανενα προβλημα μαζι σου.με την lg τα εχω.εχεις δικιο σε αυτα που λες αλλα δυστυχως μεταξυ αγνώστων ειναι δύσκολο να γινει αυτο που λες.εγω πάντως θα ήμουν σύμφωνος να γίνει κάτι τέτοιο.

Υγ το αυτοκολλητο που μου εβαλαν στην πλατη του κινητου εχει διαφορετικο. S/N απο το χαρτι επισκευης που μου εδωσαν και η πλακετα ειναι παλια!!602 ειναι. Η προηγουμενη που ειχαν βαλει ηταν 505!! οτι θελουν κάνουνε !!!κανονικα αν ηταν καινούργια δεν θα επρεπε να βαλουν την τελευταία?607 608 πια ειναι?

Lgτσαρλατάνοι

Link to comment
Share on other sites

Φιλε δεν εχω κανενα προβλημα μαζι σου.με την lg τα εχω.εχεις δικιο σε αυτα που λες αλλα δυστυχως μεταξυ αγνώστων ειναι δύσκολο να γινει αυτο που λες.εγω πάντως θα ήμουν σύμφωνος να γίνει κάτι τέτοιο.

Υγ το αυτοκολλητο που μου εβαλαν στην πλατη του κινητου εχει διαφορετικο. S/N απο το χαρτι επισκευης που μου εδωσαν και η πλακετα ειναι παλια!!602 ειναι. Η προηγουμενη που ειχαν βαλει ηταν 505!! οτι θελουν κάνουνε !!!κανονικα αν ηταν καινούργια δεν θα επρεπε να βαλουν την τελευταία?607 608 πια ειναι?

Lgτσαρλατάνοι

 

Καθε μήνας = και ο ανάλογος αριθμός. πχ 602 = 2016 & το 02 = ο δεύτερος μήνας. Σαν τα λάστιχα ενα πράγμα :lol:

Ναι αν την άλλαξες πρόσφατα σου βάλανε παλιό motherboard.

Πιο πάνω αναφέρθηκε ενας συνφορουμήτης για αν εχει παραπάνω εγγύηση. Φυσικά και εχει κάθε ανταλλακτικό που αλλάζει πλην μπαταρίας = 2 χρόνια εγγύηση για οτι άλλαξε.. Αν είναι οθόνη τότε είναι + 24 μήνες για την οθόνη απο τη στιγμή που σας την αλλάξανε. Καλού, κακού φυλάξτε τα χαρτιά που σας δίνουν αν δεν σας δώσουν ειναι υποχρεωμένοι να το πράξουν... ζητήστε το!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα.να αναφερω και εγω την εμπειρια μου με το lgg4.αγορασμενο τον αυγουστο του 15.φλεβαρη το πρωτο bootloop.παιρνω lg μου λενε να κανω hardreset

Κανω ανοιγει το τηλεφωνο μετα απο 2 μερες bootloop παλι και δεν ανοιγει ουτε με hard reset.το στελνω procordia μετα απο μερες παραλαμβανω επικοινωνω μαζι τους και μου λενε οτι δεν θα αντιμετωπισω παρομοιο προβλημα κ αλλαχτηκε η πλακετα με πιο καινουργια εκδοση..ολα καλα ,μεχρι τον ιουλιο...παλι bootloop δεν επανερχεται ουτε με hardreset.το στελνω παλι procordia και ζηταω αντικατασταση του τηλεφωνου.μου λενε οτι επειδη ειναι παραεισαγωγης δεν γινεται αντικατασταση παρα μονο σερβις.την ωρα που απο τα κεντρικα της lg με ενημερωσαν οτι κατι τετοιο δεν ισχυει.ελα ομως που εγω το ειχα αγορασει απο ελληνικο καταστημα...ενημερωνω την τηλεφωνητρια και μου ζηταει να περιμενω...απο καποιον προφανως πηρε γραμμη και μου λεει το ανηκουστο!!!!δεν μπορει να γινει λεει αντικατασταση γιατι η ηλεκτρονικη οπου αγορασα το κινητο εκλεισε!!!και οτι απλα θα αλλαχτει παλι η πλακετα!!!ειναι απαραδεκτο αυτο που συμβαινει!!μας κοροιδευουν κανονικοτατα.σιγουρα επισκευαζουν τις πλακετες και απλα τις ανακυκλωνουν στα τηλεφωνα μας..θελω να κανω καταγγελεια να βρω το δικιο μου.θα μπορουσα να το πουλησω να παρω αλλο αλλα δε θελω να τους χαρηστω.τα νευρα μου εχουν γινει κροσια.τι μπορω να κανω.μεχρι κ νομικα ειμαι διατεθημενος να κινηθω κ ας μην με συμφερει φυσικα οικονομικα.αλλα ετσι για το ****το γιατι την κοροιδια δεν την αντεχω.ειχαν βρει σαν προφαση για την μη αντικατασταση της συσκευης οτι ειναι παραεισαγωγης οταν δεν το δεχεται η ιδια η lg και μολις τους ανακοινωσα οτι ειναι απο ελληνικο καταστημα ψαξαν αλλη δικαιολογια.απαραδεκτοι.φυσικα χασανε πολλους πελατες και θα χασουν σιγουρα κ αλλους!!ουτε ακουστικα δεν προκειται να ξαναπαρω...οχι κινητα...

 

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την εταιρεία, αυτό που σου είπαν είναι σωστό γιατί στα ελληνικής εισαγωγής, σε περίπτωση bootloop, γίνεται πίστωση του ποσού αγοράς στο κατάστημα και από'κει και πέρα, μπορείς να πάρεις ό,τι θές χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι το G4. Επομένως, από τη στιγμή που η αλυσίδα έκλεισε, δεν μπορεί να γίνει αναστροφή πώλησης, αλλά ούτε και να σου δώσουν τα λεφτά σου στο χέρι.

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω την εταιρεία, αυτό που σου είπαν είναι σωστό γιατί στα ελληνικής εισαγωγής, σε περίπτωση bootloop, γίνεται πίστωση του ποσού αγοράς στο κατάστημα και από'κει και πέρα, μπορείς να πάρεις ό,τι θές χωρίς απαραίτητα αυτό να είναι το G4. Επομένως, από τη στιγμή που η αλυσίδα έκλεισε, δεν μπορεί να γίνει αναστροφή πώλησης, αλλά ούτε και να σου δώσουν τα λεφτά σου στο χέρι.

Μα δεν είναι περίπτωση τύπου δεν το θέλω κλπ κλπ είναι ένα μαζικό πρόβλημα και το οποίο δεν μπορεί να λυθεί κάπως και η εταιρεία θα πρέπει να δώσει μια λύση (και όχι αλλαγή συσκευής με ίδια δεν είναι λύση) κανονικά θα έπρεπε να σου προσφέρει το ποσό αγοράς της συσκευής και να πάρεις πχ άλλη συσκευή (πχ αν έδωσες 400 να δώσεις λίγο ακόμη να πάρεις g5) η οτιδήποτε δεν περιλαμβάνει μπλεξιμμο με το g4

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα, του αδερφου μου επαθε παλι 2 φορες.. Μολις ειδε το logo της LG και ξεκινουσε το bootlloop το εκανε αμεσως Hard Reset και το εσωσε..

Υπαρχει περιπτωση να σταματησει αυτο το πραγμα με custom ROM ?

Τί αλλο μπορω να κανω ?

Χρήστος

Νοκια Ν70 -> Νοκια Ν73 -> Νοκια Ν86 -> Νοκια Ε7 ->Nokia Lumia 930 + Nexus 6 - > Pixel 4a

E7 : 31/8/2011 930 : 2/2/2015 Nexus 6 : 12/8/2016

Link to comment
Share on other sites

Παιδια γεια σας. Εχω το Η815 602 αγορασμενο απο kaiserstore το μαρτιο. Μου εκανε bootloop πριν απο 15 μερες. Hard reset και έφτιαξε. Απο προχθες το βραδυ 4 συνεχομενα!!! Εντοπισα το προβλημα στο wifi. Μολις προσπαθουσα να αλλαξω διξτυο.. .bootloop. Φτιαχνει με hard reset. Μετα απο λιωσιμο στο google βρηκα ενα ποστ στο skroutz οπου καποιος ελεγε οτι το προβλημα δημιουργειται απο το lg backup service οποτε δοκιμασα το εξης και προς το παρων ειμαι οκ. Καταρχην ενημερωσα το lg back up και το κεντρο ενημερωσης της lg. Κατοπιν ρυθμισεις--δημιουργια αντιγραφου ασφαλειας&επαναφορα---δημιουργια αντιγραφων ασφαλειας φια τα δεδομενα μου (Google):ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ

 

Κατεβασα το app backup restore transfer και αφου εκανα backup ολες μου τις εφαρμογες αντεγραψα (es file) τα apks στην sd. Μουσικη ,φωτο στην sd .

Αν μου το ξανακανει θα κανω set up new phone

 

Το εχω λιωσει απο χθες και ειναι οκ. Πριν αλλάξω τη ρυθμιση εφαγα τρια bootloop σε 2 ωρες!!!

 

ΥΓ παντα φτιαχνει με hard reset . Καθαρα software στο δικο μου.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι και στο δικο μου το πρωτο g4 που ειχα

Με το που αλλαξα πλακέτα μου εκανε bootloop το επανέφεραν με hard reset γιατι ξαναπηγα procordia και μου το ανοιξαν ως νεα συσκευη και μετα απο αυτο και για 4 μη νες που το ειχα στην κατοχη μου δεν μου το ξανά παρουσίασε, στην αρχη δεν τους πίστεψα οτι μπορει να ειναι αυτο.

Link to comment
Share on other sites

ωπα ωπα γιατι σαν υπαρχει φως στην φαση ενα πολυ πιθανο σεναριο ειναι το εξης μαγκιες και δεν κανω πλακα

η πολιτικη αντικαταστασης των πλακετων μας εχει κανει εντυπωση τοσο καιρο μιας και δεν λυνει το θεμα....και λεω εγω τωρα μηπως τελικα

με αυτο τον τροπο ουσιαστικα θελουν να παρει ολος ο κοσμος που εχει θεμα hardware και οχι software ωστε να δωσουν την Ν και να λυθει μια και καλη το θεμα???θα μου πεις και γιατι δεν κανουν ανακοίνωση......ισως γιατι μετα απο αυτη την κίνηση να κανουν μια και καλη οταν πλεον εχει λυθει το θεμα και να φανουν και ηρωες!!νταξει αστειο ακούγεται αλλα τι να πω εχει μια δοση λογικης!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Την συγκεκριμένη κριτική την έχω διαβάσει κι εγώ στο Σκρουτζ εδώ και αρκετές μέρες.Πιθανότατα να ισχύει.Εγώ πάντως δεν το έχω χρησιμοποιήσει σε καμία συσκευή της lg που είχα (lg g2 , g3 kai g4 τώρα) το lg-backup.Το g4 το έχω ακριβώς μισό χρόνο και συνεχίζει να με εντυπωσιάζει καθημερινά.Το κρατάω μέχρι έως ότου αντέξει...μακάρι να βρεθεί λύση γιατί είναι κρίμα για τους χρήστες να ταλαιπωρούνται άδικα.Κι ένα βιντεάκι από τον Φλεβάρη τότε που το έπαιρνα λιγο πριν παρουσιαστεί το g5....Android authority- editors choise. ;)
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Το πιθανότερο σενάριο ειναι κάποιου είδους hack απο την samsung στο lg cloud κλπ.

Για λόγους εμπιστοσύνης και μόνο θεωρώ πως την συμφέρει περισσότερο να αλλάζει πλακέτες παρα να παραδεχτεί το τεράστιο κακο σε προσωπικά δεδομένα κλπ.

Το set up as new που διαβάζουμε τοσο καιρό εδω μέσα δείχνει πως ειναι καθαρά θέμα software. Ποια εταιρία εξάλλου εξακολουθεί να φτιάχνει ελαττωματικές πλακέτες εις γνώση της?

Καλα τα σενάρια με τα τσιπάκια να ξεκολλούν κλπ αλλα θα πρέπει να φτάσει πάνω απο 90c για να συμβεί κατι τέτοιο. Πράγμα δύσκολο.Και αντε βγήκαν οι πρώτες παρτίδες ελλατωματικές λογο κακής εφαρμογής στα καινούργια ομως δεν παίζει να συμβαίνει το ίδιο.

Σε κάθε περίπτωση ο πελάτης ταλαιπωρείται άδικα.

 

Προσωπικά εχω ξενερώσει με το τηλ λογο κακής αυτονομίας λογο qhd (3 ωρες sot τωρα το καλοκαίρι :X ) και οτι θα πρέπει να το σκοτώσω για να το δώσω τώρα που θέλω κάτι μικρότερο (πχ samsung a3 2016). Άρα το παντρεύτηκα. Έχω ρίξει παραγγελία για powerbank απο gearbest και περιμένω. Ολα μέλι γάλα. :p

Link to comment
Share on other sites

λοιποοοον...

23 Ιουνιου μου παθαινει bootloop.

προσπαθησα με καθε τροπο να ανακτησω τα αρχεια μου απο μεσα, αλλα απετυχα.

 

12 Ιουλίου πηγα το G4 μου (S/N 507) για service στο eshop. Μπορουσα να το παω κατευθειαν procordia, απλα εχω μια ελπιδα οτι αν ξανα παθει bootloop μπορει απο το eshop να μου κανουν πιστωση, και να παρω κατι αλλο.

 

18 Ιουλου με παιρνουν τηλεφωνο απο τo Eshop και μου λενε οτι το κινητο έχει ροζ αυτοκολλητακι υγρασιας (!) και οτι συνεπως δε το καλυπτει η εγγυηση, και αρα δε μπορουν οι ιδιοι να το φτιαξουν. Ζητησα να το στειλουν στην LG για επανέλεγχο.

 

19 Ιουλιου μου στελνουν SMS απο ESHOP οτι η συσκευη μου σταλθηκε στην Αντιπροσωπεια, με "ελαχιστη αναμονη διεκπεραιωσης 15-20 μερες"

 

χτες, 04 Αυγουστου, μου ηρθε SMS απο το Eshop οτι η συσκευη μου εχει επιστρεψει απο το service και οτι μπορω να περασω απο το καταστημα να την παραλαβω.

με το που φτανω στο υποκαταστημα (μενω στην επαρχια) ρωταω αν το φτιαξανε. ο υπαλληλος μου απαντα πως " το τμημα σερβις λεει οτι εγινε αντικατασταση"

 

απο εχτες ολα λειτουργουν μια χαρα, εβαλα καινουρια καρτα SD 64GB και αποθηκευω τα παντα εκει.

ΥΓ: η καινουρια πλακετα που βαλανε εχει αριθμο S/N 607

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και να μην σου ξανασυμβεί εύχομαι

 

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απόλαυσε το.Κάνε σεταρισμα ως νέα συσκευή και παίρνε backup...μακάρι να μην αντιμετωπίσεις ξανά πρόβλημα. ;)
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

λοιποοοον...

23 Ιουνιου μου παθαινει bootloop.

προσπαθησα με καθε τροπο να ανακτησω τα αρχεια μου απο μεσα, αλλα απετυχα.

 

12 Ιουλίου πηγα το G4 μου (S/N 507) για service στο eshop. Μπορουσα να το παω κατευθειαν procordia, απλα εχω μια ελπιδα οτι αν ξανα παθει bootloop μπορει απο το eshop να μου κανουν πιστωση, και να παρω κατι αλλο.

 

18 Ιουλου με παιρνουν τηλεφωνο απο τo Eshop και μου λενε οτι το κινητο έχει ροζ αυτοκολλητακι υγρασιας (!) και οτι συνεπως δε το καλυπτει η εγγυηση, και αρα δε μπορουν οι ιδιοι να το φτιαξουν. Ζητησα να το στειλουν στην LG για επανέλεγχο.

19 Ιουλιου μου στελνουν SMS απο ESHOP οτι η συσκευη μου σταλθηκε στην Αντιπροσωπεια, με "ελαχιστη αναμονη διεκπεραιωσης 15-20 μερες"

 

χτες, 04 Αυγουστου, μου ηρθε SMS απο το Eshop οτι η συσκευη μου εχει επιστρεψει απο το service και οτι μπορω να περασω απο το καταστημα να την παραλαβω.

με το που φτανω στο υποκαταστημα (μενω στην επαρχια) ρωταω αν το φτιαξανε. ο υπαλληλος μου απαντα πως " το τμημα σερβις λεει οτι εγινε αντικατασταση"

 

απο εχτες ολα λειτουργουν μια χαρα, εβαλα καινουρια καρτα SD 64GB και αποθηκευω τα παντα εκει.

ΥΓ: η καινουρια πλακετα που βαλανε εχει αριθμο S/N 607

 

Αρα πήγε να τσεπώσει χαρτζιλικάκι το eshop αλλα καταλάβανε οτι δεν έπεσαν σε μ%@$κα σωστά; Δεν πλήρωσες τίποτα σωστά;

Link to comment
Share on other sites

εισαι τυχερος στην ατυχια σου γιατι αν συνεχιζαν το εργο με την υγρασια θα ησουν ο ποιο γκαντεμης ολων!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

''ΖΗΣΕ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΡΙΟ''

"Οι απόψεις είναι σαν τις κω@@@πίδες. Όλοι έχουν από μία."

smrtphone history:HTC Desire**SONY XPERIA SP**LG G3 32Gb**LG G4**ΧΙΑΟΜΙ ΜΙ 9Τ

Link to comment
Share on other sites

Παιδια γεια σας. Εχω το Η815 602 αγορασμενο απο kaiserstore το μαρτιο. Μου εκανε bootloop πριν απο 15 μερες. Hard reset και έφτιαξε. Απο προχθες το βραδυ 4 συνεχομενα!!! Εντοπισα το προβλημα στο wifi. Μολις προσπαθουσα να αλλαξω διξτυο.. .bootloop. Φτιαχνει με hard reset. Μετα απο λιωσιμο στο google βρηκα ενα ποστ στο skroutz οπου καποιος ελεγε οτι το προβλημα δημιουργειται απο το lg backup service οποτε δοκιμασα το εξης και προς το παρων ειμαι οκ. Καταρχην ενημερωσα το lg back up και το κεντρο ενημερωσης της lg. Κατοπιν ρυθμισεις--δημιουργια αντιγραφου ασφαλειας&επαναφορα---δημιουργια αντιγραφων ασφαλειας φια τα δεδομενα μου (Google):ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ

 

Κατεβασα το app backup restore transfer και αφου εκανα backup ολες μου τις εφαρμογες αντεγραψα (es file) τα apks στην sd. Μουσικη ,φωτο στην sd .

Αν μου το ξανακανει θα κανω set up new phone

 

Το εχω λιωσει απο χθες και ειναι οκ. Πριν αλλάξω τη ρυθμιση εφαγα τρια bootloop σε 2 ωρες!!!

 

ΥΓ παντα φτιαχνει με hard reset . Καθαρα software στο δικο μου.

 

 

Εάν απενεργοποιήσεις τον συγχρονισμό όταν δίνεις το password του δικτύου απλά, αντί να κάνεις όλα τα παραπάνω???Το έχεις δοκιμάσει? Ερώτηση, επειδή 4 φορές που μου έχει κρασάρει και τις 4 ήταν σε σετάρισμα ρούτερ παρομοίως με την δικιά σου περίπτωση, γι'αυτό σε ρωτάω!

Link to comment
Share on other sites

Καλορίζικο και να μην σου ξανασυμβεί εύχομαι

Απόλαυσε το.Κάνε σεταρισμα ως νέα συσκευή και παίρνε backup...μακάρι να μην αντιμετωπίσεις ξανά πρόβλημα. ;)

Αρα πήγε να τσεπώσει χαρτζιλικάκι το eshop αλλα καταλάβανε οτι δεν έπεσαν σε μ%@$κα σωστά; Δεν πλήρωσες τίποτα σωστά;

εισαι τυχερος στην ατυχια σου γιατι αν συνεχιζαν το εργο με την υγρασια θα ησουν ο ποιο γκαντεμης ολων!!!

 

ευχαριστω παιδια..

ακριβως φιλε vamire δεν πληρωσα τιποτα, για μακακα μαλλον έψαχναν.

ναι KIRIS, εαν δε τους ελεγα εγω να το στειλουν LG, λογικα θα το συνεχιζαν, προκειμενου να μη το φτιαξουν μονοι τους.

 

τωρα περιμενω ποτε θα το ξαναπαθει, για να ζητησω πιστωση χρηματων. μεχρι τοτε φυσικα και χρησιμοποιω το G4 οπως παντα, απλως αν φυγω διακοπες θα παρω μαζι μου και ενα Xperia X8 :lol: που μου εχει μεινει και το εχω ως ρεζερβα να κανω τα απολυτως βασικα...

να επισημανω πως παρολο που γραψανε "αντικατασταση", ειναι η ακριβως ιδια συσκευη που τους ειχα στειλει, στο ιδιο κουτι, με αλλαγμενη μονο την πλακετα. δε μου εδωσαν καινουρια συσκευη.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω παιδια..

ακριβως φιλε vamire δεν πληρωσα τιποτα, για μακακα μαλλον έψαχναν.

.

 

Να γιατί έπρεπε να γίνω δικηγόρος. Μια μήνυση θα ήταν αρκετή. :mad:

Καλοδούλευτο το εργαλείο.

Προφανώς έγινε αντικατάσταση motherboard απλά δεν το διευκρίνισαν.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που το εχω αγορασμενο απο περισυ τον Αυγουστο (σειρα 508) μου επαθε bootloop τον Γεναρη μεσα στο χειμωνα, ουτε ζεστες, ουτε πολυ χρηση. Εγινε οταν προσπαθουσα να συνδεθω σε γειτονικα wifi. Υπεθεσα οτι μιας και ημουν με παλια σειρα οπου ελεγαν πως ειχε προβλημα στο hardware οτι το κινητο τελειωσε. Εκανα ομως hard reset και εφτιαξε. Απο τοτε δεν μου εχει ξανα παθει τιποτε εως σημερα.

Κι ας το εχω ζορισει σε θερμοκρασιες, με βιντεο 4Κ, τερμα ανοιχτη φωτεινοτητα οθονης μεσα στο καλοκαιρι.

 

Αν ΔΕΝ επαθε εμενα προβλημα HARDWARE bootloop που ειναι και σειρα 508, δεν νομιζω οτι τα πιο φρεσκα του ετους 2016 παθαινουν hardware bootloop. Μαλλον software.

Και συμπτωματικα, η μεγαλυτερη μεριδα χρηστων το παθαινει οταν παει να συνδεθει σε wifi.

Γιατι αλλαζουν πλακετες δεν εχω καταλαβει αν το προβλημα λυνεται με hard reset. Ισως απο την πλευρα της η εταιρια θελει να δειξει καποιο επιπεδο χαρακτηρα σε εξυπηρετηση ή δεν θελει να παραδεχτει πως κατι χαζο εχει γινει με το software.

 

Για αυτο εχω ξανα γραψει πως...περιμενω απο περιεργεια το android n για να δω εαν και κατα ποσο θα μειωθουν τα bootloops γενικα. Ολος αυτος ο πανικος με τα πολυ συχνα πλεον bootloop, ειδικα σε παρτιδες φρεσκιες που η LG ελεγε πως δεν εχουν hardware προβλημα πλεον οι πλακετες....πολυ software προβλημα μυριζει η ολη φαση.

Link to comment
Share on other sites

λοιποοοον...

23 Ιουνιου μου παθαινει bootloop.

προσπαθησα με καθε τροπο να ανακτησω τα αρχεια μου απο μεσα, αλλα απετυχα.

 

12 Ιουλίου πηγα το G4 μου (S/N 507) για service στο eshop. Μπορουσα να το παω κατευθειαν procordia, απλα εχω μια ελπιδα οτι αν ξανα παθει bootloop μπορει απο το eshop να μου κανουν πιστωση, και να παρω κατι αλλο.

 

18 Ιουλου με παιρνουν τηλεφωνο απο τo Eshop και μου λενε οτι το κινητο έχει ροζ αυτοκολλητακι υγρασιας (!) και οτι συνεπως δε το καλυπτει η εγγυηση, και αρα δε μπορουν οι ιδιοι να το φτιαξουν. Ζητησα να το στειλουν στην LG για επανέλεγχο.

 

19 Ιουλιου μου στελνουν SMS απο ESHOP οτι η συσκευη μου σταλθηκε στην Αντιπροσωπεια, με "ελαχιστη αναμονη διεκπεραιωσης 15-20 μερες"

 

χτες, 04 Αυγουστου, μου ηρθε SMS απο το Eshop οτι η συσκευη μου εχει επιστρεψει απο το service και οτι μπορω να περασω απο το καταστημα να την παραλαβω.

με το που φτανω στο υποκαταστημα (μενω στην επαρχια) ρωταω αν το φτιαξανε. ο υπαλληλος μου απαντα πως " το τμημα σερβις λεει οτι εγινε αντικατασταση"

 

απο εχτες ολα λειτουργουν μια χαρα, εβαλα καινουρια καρτα SD 64GB και αποθηκευω τα παντα εκει.

ΥΓ: η καινουρια πλακετα που βαλανε εχει αριθμο S/N 607

 

και εγω εχω τις χειροτερες εμπειριες απο το eshop.μακριαα.. η ευκολη λυση εε εχει ροζ αυτοκολλητακι εχει υγρασια το κινητο πρεπει να πληρωσεις!να το γραψεις αυτο στις κριτικες του μαγαζιου..

πιστευω οτι το προβλημα οπως δεν λυθηκε με την M εκδοση δε θα λυθει ουτε με την N. αν την παρει μεσα στο χειμωνα λογικα θα ειναι λιγοτερα τα bl επειδη δε θα εχουμε υψηλες θερμοκρασιες,θα πουν καποιοι οτι τωρα με την Ν ειναι λιγοτερα τα περιστατικα και μολις καλοκαιριασει θα εχουμε τα ιδια.

Link to comment
Share on other sites

Εγω που το εχω αγορασμενο απο περισυ τον Αυγουστο (σειρα 508) μου επαθε bootloop τον Γεναρη μεσα στο χειμωνα, ουτε ζεστες, ουτε πολυ χρηση. Εγινε οταν προσπαθουσα να συνδεθω σε γειτονικα wifi. Υπεθεσα οτι μιας και ημουν με παλια σειρα οπου ελεγαν πως ειχε προβλημα στο hardware οτι το κινητο τελειωσε. Εκανα ομως hard reset και εφτιαξε. Απο τοτε δεν μου εχει ξανα παθει τιποτε εως σημερα.

Κι ας το εχω ζορισει σε θερμοκρασιες, με βιντεο 4Κ, τερμα ανοιχτη φωτεινοτητα οθονης μεσα στο καλοκαιρι.

 

Αν ΔΕΝ επαθε εμενα προβλημα HARDWARE bootloop που ειναι και σειρα 508, δεν νομιζω οτι τα πιο φρεσκα του ετους 2016 παθαινουν hardware bootloop. Μαλλον software.

Και συμπτωματικα, η μεγαλυτερη μεριδα χρηστων το παθαινει οταν παει να συνδεθει σε wifi.

Γιατι αλλαζουν πλακετες δεν εχω καταλαβει αν το προβλημα λυνεται με hard reset. Ισως απο την πλευρα της η εταιρια θελει να δειξει καποιο επιπεδο χαρακτηρα σε εξυπηρετηση ή δεν θελει να παραδεχτει πως κατι χαζο εχει γινει με το software.

 

Για αυτο εχω ξανα γραψει πως...περιμενω απο περιεργεια το android n για να δω εαν και κατα ποσο θα μειωθουν τα bootloops γενικα. Ολος αυτος ο πανικος με τα πολυ συχνα πλεον bootloop, ειδικα σε παρτιδες φρεσκιες που η LG ελεγε πως δεν εχουν hardware προβλημα πλεον οι πλακετες....πολυ software προβλημα μυριζει η ολη φαση.

 

Δυστυχώς δεν ισχύουν αυτα που γράφεις.. Αυτο που πήγα εγω γστο service ηταν 511 και δεν εστρωνε με hard reset.... Επίσης την ώρα (Μεσα σε λεωφορείο ΚΤΕΛ) που το έπαθε, το wifi ηταν κλειστό και δούλευαν τα δεδομένα...

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν ισχύουν αυτα που γράφεις.. Αυτο που πήγα εγω γστο service ηταν 511 και δεν εστρωνε με hard reset.... Επίσης την ώρα (Μεσα σε λεωφορείο ΚΤΕΛ) που το έπαθε, το wifi ηταν κλειστό και δούλευαν τα δεδομένα...

 

Στην πρωτη παραγραφο ανεφερα τι συνεβηκε σε εμενα.

Στη δευτερη παραγραφο συμφωνα με οσα εχω διαβασει εδω και ενα χρονο παρακολουθωντας το θεμα εδω κι αλλου, εχω καταληξει σε μια ευλογη υποθεση πως η πλειοψηφια παθαινει software bootloop, οχι καθολικα. Υπαρχουν και οι περιπτωσεις οπου δεν επαναφερεται. Ομως ειναι γεγονος οτι παρα πολλοι (οσοι τουλαχιστον ανεφεραν τι εκαναν οταν επεσε σε bootloop) προσπαθησαν να μπουν σε wifi οταν το επαθαν.

Δεν υπονοησα ποτε ουτε πως μονο το wifi ευθυνεται, ουτε οτι δεν εχουν παθει και hardware bootloop.

Για αυτο αλλωστε εξεφρασα και την περιεργεια να δω τι θα συμβει με το android n.

Ολοι υποθεσεις εργασιας κανουμε, τιποτε δεν ειναι δεδομενο.

Ελπιζω κι εγω οπως και ολοι σε μεγαλο βαθμο να ευθυνεται το android και να στρωσει στην επομενη αναβαθμιση. Τουλαχιστον να περιοριστουν οι βλαβες.

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτο ειναι και το πιο σπαστικο απ ολα δεν ξερουμε με σιγουρια τι το προκαλεί αλλος λεει ειναι προβλημα hard wear αλλος software αντε βγαλε ακρη ,το εχω παρει δευτερη φορα το κινητο και αν μου παθει παλι και αυτο που ειναι πολυ πυθανο θα σαλταρω δεν ξερω αν πρεπει να το δωσω τωρα που δεν εχει παρουσιασει κατι η να το κρατησω.Επίσης ρε παιδια αν πάθαινε bloot loop και επανερχοταν δεν ειναι hard wear γιατι κατι που δεν κανει επαφη δεν γινεται ξαφνικα να ξανακάνει για 4 μηνες αρα υπαρχουν και τα 2 προβληματα και απο πλακετα και απο λογισμικο
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [LG G4] Κολλημένο σε bootloop!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...