Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ατομο παντως που ξερω εχει το RX-8 5 χρονια τωρα και δεν του εχει βγαλει κανενα προβλημα γιατι και το προσεχει και service λαδια παντα στην ωρα του και σωστα.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το οτι πριν 2 χρόνια περίπου το κράξανε ξένα περιοδικά για το ότι πραγματικά το αμάξι είναι 15 άλογα πιο κάτω από όσα δηλώνουν,το έχετε ακούσει?Έφαγε και πρόστιμο η mazda για αυτό.

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

γνωριζω 2 πραγματα για το RX8. οτι η mazda USA προτεινε λαθος τυπο λαδιου τον πρωτο καιρο, οποτε τεθηκε σοβαρο θεμα στο οποιο ευθυνεται η mazda και οτι η mazda εχει επισημως παραδεχτει πως τα 231 αλογα προκυπτουν κατω απο ιδανικες συνθηκες ροης αερα οπως πχ σε μια αεροδυναμικη σηραγγα. στην πραξη, RX8 cosmo βγαζει με το ζορι 200 αλογα απο οσο ξερω..αλλα δεν ειναι εκει το θεμα.

κατα τη γνωμη μου, οποιος παει να παρει το RX8, δεν το κανει για να παρει αλογα. αλογα παιρνει πιο φτηνα, πιο ευκολα, με λιγοτερη καταναλωση και συντηρηση και πιο πολλα με αλλα αμαξια. παιρνει το κουπε αμαξωμα, παιρνει μπλοκε διαφορικο, παιρνει πισω κινηση, παιρνει fun-to-drive. αυτα!

αν εισαι ανθρωπος της κοντρας, πανε παρε ενα Corsa OPC, ενα Golf GT/GTi, ενα Astra GTC turbo, ενα Mazda 3 MPS, VW Scirocco..

αν εισαι λιγο πιο "ψαγμενος" θα θυσιασεις δυναμη, αλογα και καταναλωση/συντηρηση για να παρεις ενα πισωκινητο, καλοστημενο κουπε με μπλοκε διαφορικο που θα σου βγαζει αλλα γουστα στο δρομο.

δεν κατακρινω τα υπολοιπα αμαξια που ανεφερα, απλα επισημαινω την ουσιαστικη διαφορα.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

και καλα κανεις.δεν εχεις αδικο σε αυτα που λες.το κακο ομως ειναι πως οποιον δεν τον νοιαζει το 17+ στην καταναλωση δεν θα παρει rx8,θα παρει κατι πολυ καλυτερο.γι αυτο και ενα μεγαλο ποσοστο των κατοχων του rx8 επηρεαστηκαν απο τα 25.000 ευρω(για τετοιο αμαξι λιγα),το τσιμπησαν,καταλαβαν πως δεν μπορουν να ανταπεξελθουν με το 17+ συν το απειρο λαδι που καιει το μοτερ(ασχετως αν ειναι κατασκευασμενο να το καιει) και το πουλανε.....

 

και γι αυτο βλεπουμε στις μαντρες rx8 με τιμες χωμα...

 

οσο για fun το drive,το ομοσταβλο mx5 και πιο στριφτερο ειναι και πολυ πιο οικονομικο...

Link to comment
Share on other sites

χμ το οτι πουλιουνται αβερτα οφειλεται και σε αλλους παραγοντες.

ενα 80% των ατομων που αποφασισαν να παρουν το ΑρΕξ το εκαναν χωρις να το πολυψαξουν. επεσαν "θυματα του marketing". ομορφο, δυνατο και σπορ. μεχρι εκει εφτασαν. το συγκεκριμενο αμαξι δεν το αγοραζεις αν δεν εχεις μερακι και δεν το γουσταρεις πραγματικα. δεν το παιρνεις αν δεν εχεις τηρεις το προγραμμα στη συντηρηση του αυτοκινητου σου. δεν το παιρνεις αν δεν εχεις ορεξη να το προσεξεις. πολλοι που πηγαν και το πηραν το συντηρουσαν οπως συντηρουσαν το προηγουμενο "πολακι" τους (τυχαια το αναφερω, στη θεση του polo βαλε corsa, astra κλπ). "και τι εγινε που περασαν τα 5000 χλμ, τωρα δεν εχω λεφτα θα το παω πιο μετα για service". αυτα το "πολακι/κορσακι/αστρακι" τα συγχωρουσε. οχι ομως και το Rx8. οπως ειπα, ειναι ειδικο αμαξι και θελει φροντιδα και προσοχη.

ετσι πολλοι κατεληξαν να τα πουλανε σωρηδον και βγαζοντας κακο ονομα στο μοντελο.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

εδω στην Πατρα ομως εχουν αλλαχτει πολλα μοτερ σε rx8 εντος και εκτος εγγυησης...και δεν ειναι ολα θεμα συντηρησης..ειναι,κυριως θεμα'' της ελλειπους τεχνολογικης αναπτυξης του renesis,οπως και ο προηγουμενος του rx7(απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα,για να μην παρεξηγηθω) - μοτερ με ημερομηνια ληξης.
Link to comment
Share on other sites

 

:)

 

εδω στην Πατρα ομως εχουν αλλαχτει πολλα μοτερ σε rx8 εντος και εκτος εγγυησης...και δεν ειναι ολα θεμα συντηρησης..ειναι,κυριως θεμα'' της ελλειπους τεχνολογικης αναπτυξης του renesis,οπως και ο προηγουμενος του rx7(απο τα αγαπημενα μου αυτοκινητα,για να μην παρεξηγηθω) - μοτερ με ημερομηνια ληξης.

 

ολα τα μοτερ εχουν ημερομηνια ληξης..απλα αυτο του rx7-8 ειναι σαν το γαλα διαρκειας σε σχεση με το φρεσκο:p!πλακα κανω..τις 150χιλλιαδες παντως τις βγαζει με σωστη συντηρηση!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόννννν καταρχήν η αμάθεια είναι κακό πράγμα...Καλό είναι όταν δέν γνωρίζουμε καλά ένα αντικείμενο να μην είμαστε απόλυτοι πάνω σε αυτό. Έχουμε και λέμε. Wankel κινητήρας με ημερομηνία ληξεως δέν υπάρχει. Πολύ απλά κάνεις REBIELD με κόστος γύρω στα 2500e. Διλαδή κάθε 100000km πές περίπου κάθε 5-6-7-8 χρόνια? θές 2500-3000e. Ουάου! Πάμε παρακάτω. Λάδι δέν καίει το χρησημοποιεί για την ψήξη του κινητήρα όπως και τα 2χρονα. Δέν μπορείς να πείς ότι ένα δίχρονο <<καίει>> λάδι! 3ον. Shield δέν υπάρχει σαν όρος σε κινητήρα Wankel είναι Seal και βγαίνει από το APEX SEAL τα οποία είναι ουσιαστικά τα <<λαμάκια>> που λέμε στις άκρες του κάθε ρότορα. Αυτά είναι υπεύθυνα για την στεγανοποίηση του θαλάμου καύσεως. (Για τους ψαγμένους υπάρχουν πολύ ποιό ανθεκτικά στο εμπόριο από τα εργοστασιακά. Σχετικά με το Rx8 είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο είναι στάση και τρόπος ζωής ταυτόχρονα. Η απόδέχεσαι τις ιδιαιτερότητές του ή όχι. Υπάρχουν πολλές εναλακτικές επιλογές. Όσο για το Rx7 ποτέ δέν θα καταλάβει κάποιος που δέν έχει μπεί ή οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο τι εστί RX7. To Rx7 δέν είναι ένα απλό αυτοκίνητο για μένα προσωπικά είναι έργο τέχνης και τρόπος ζωής! Σε όσα αυτοκίνητα και να έχεις μπεί όσα και άλογα να έχουν μόλις οδηγήσεις ή έστω μπείς σε Rx7 τα ξεχνάς όλα αμέσως. Φίλος μου καλός με Porche 996 turbo (βελτιωμένη) μόλίς μπήκε σε Rx7 μου είπα χαρακτηριστικά. Μ@λ@κ@ τώρα μαθαίνω να οδηγάω. Μην κατακρίνετε κάτι άμα δέν έχετε προσωπική εμπειρία! Η εμφάνιση, ο ήχος, το στήσιμο και οι επιδόσεις που συναντάς σε ένα Rx7 πολύ απλά δέν συνδιάζονται σε κανένα άλλο αμάξι τουλάχιστον κάτω τον 100000e. Αυτά που λέω θα τα καταλάβει μόνο όποιος τα έχει ζήσει και με καταλαβαίνει.

 

Υ.Σ Δέν έχω Rx7...

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόννννν καταρχήν η αμάθεια είναι κακό πράγμα...Καλό είναι όταν δέν γνωρίζουμε καλά ένα αντικείμενο να μην είμαστε απόλυτοι πάνω σε αυτό. Έχουμε και λέμε. Wankel κινητήρας με ημερομηνία ληξεως δέν υπάρχει. Πολύ απλά κάνεις REBIELD με κόστος γύρω στα 2500e. Διλαδή κάθε 100000km πές περίπου κάθε 5-6-7-8 χρόνια? θές 2500-3000e. Ουάου! Πάμε παρακάτω. Λάδι δέν καίει το χρησημοποιεί για την ψήξη του κινητήρα όπως και τα 2χρονα. Δέν μπορείς να πείς ότι ένα δίχρονο <<καίει>> λάδι! 3ον. Shield δέν υπάρχει σαν όρος σε κινητήρα Wankel είναι Seal και βγαίνει από το APEX SEAL τα οποία είναι ουσιαστικά τα <<λαμάκια>> που λέμε στις άκρες του κάθε ρότορα. Αυτά είναι υπεύθυνα για την στεγανοποίηση του θαλάμου καύσεως. (Για τους ψαγμένους υπάρχουν πολύ ποιό ανθεκτικά στο εμπόριο από τα εργοστασιακά. Σχετικά με το Rx8 είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο είναι στάση και τρόπος ζωής ταυτόχρονα. Η απόδέχεσαι τις ιδιαιτερότητές του ή όχι. Υπάρχουν πολλές εναλακτικές επιλογές. Όσο για το Rx7 ποτέ δέν θα καταλάβει κάποιος που δέν έχει μπεί ή οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο τι εστί RX7. To Rx7 δέν είναι ένα απλό αυτοκίνητο για μένα προσωπικά είναι έργο τέχνης και τρόπος ζωής! Σε όσα αυτοκίνητα και να έχεις μπεί όσα και άλογα να έχουν μόλις οδηγήσεις ή έστω μπείς σε Rx7 τα ξεχνάς όλα αμέσως. Φίλος μου καλός με Porche 996 turbo (βελτιωμένη) μόλίς μπήκε σε Rx7 μου είπα χαρακτηριστικά. Μ@λ@κ@ τώρα μαθαίνω να οδηγάω. Μην κατακρίνετε κάτι άμα δέν έχετε προσωπική εμπειρία! Η εμφάνιση, ο ήχος, το στήσιμο και οι επιδόσεις που συναντάς σε ένα Rx7 πολύ απλά δέν συνδιάζονται σε κανένα άλλο αμάξι τουλάχιστον κάτω τον 100000e. Αυτά που λέω θα τα καταλάβει μόνο όποιος τα έχει ζήσει και με καταλαβαίνει.

 

Υ.Σ Δέν έχω Rx7...

 

α)αυτο με τα 100.000 χλμ πες το στους τυπους που εχουν αλλαξει μοτερ στα 45.000 χλμ.και το μοτερ κανει 12.000 ευρω....θεωρεις μικρο ποσο τα 3.000 ευρω δηλαδη για rebuild καθε 2-3 χρονια?

 

β)λαδι δεν καιει,το χρησιμοποιει για την ψυξη του κινητηρα...αυτο το λαδι παει πουθενα?μπορει να χρησιμοποιηθει?οχι,καιγεται,ασχετως αν ειναι ετσι ο τροπος λειτουργιας του....οποτε καθε 1000 χλμ συμπληρωνεις και λαδακι...ποσο παει το λιτρο??αλλο κοστος αυτο....

 

γ)για την τραγικη καταναλωση δεν λες τπτ....ενα evo 2.0turbo 280 hp λιγοτερο καιει....

 

ps:για να μην παρεξηγηθω,μακαρι να ειχα rx7(rx8 οχι)...

Link to comment
Share on other sites

α)αν το προσεχαν θα τους εβγαζε 100000χλμ

β)εξηγει πως δεν ειναι το ιδιο με αυτο που λεμε για ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο καει λαδια.Το λαδι καιγεται οχι λογω κακης λειτουργιας του κινητηρα απλα επειδη ειναι ετσι κατασκευασμενος.

γ)συμφωνω

 

Υ.Γ μακαρι και γω να ειχα ενα RX7,τουλαχιστον βλεπω καθημερινα ενα κοκκινο πισω απο το σπιτι μου,συχναζει σε ενα συνεργειο που βρισκεται εκει :p

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

α)δεν ξερω αν το προσεχαν η οχι,το ζητημα ειναι πως τοσο πολλα μοτερ αλλαγμενα δεν ειναι φυσιολογικο...

β)ειτε καιγεται η οχι,ειναι ενα μεγαλο προσθετο κοστος...

 

ΥΓ: μηπως συχναζεις εσυ στο συνεργειο αυτο?χεχε,περα απο την πλακα,το rx7 ειναι ερωτας...

Link to comment
Share on other sites

οντως παραειναι πολλα τα περιστατικα,αλλα ειναι πολλα και τα RX8 των οποιων οι κατοχοι που εχουν γνωση για τις ιδιαιτεροτητες του αυτοκινητου πιστευω ειναι μονο το 20%.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

α)αυτο με τα 100.000 χλμ πες το στους τυπους που εχουν αλλαξει μοτερ στα 45.000 χλμ.και το μοτερ κανει 12.000 ευρω....θεωρεις μικρο ποσο τα 3.000 ευρω δηλαδη για rebuild καθε 2-3 χρονια?

 

β)λαδι δεν καιει,το χρησιμοποιει για την ψυξη του κινητηρα...αυτο το λαδι παει πουθενα?μπορει να χρησιμοποιηθει?οχι,καιγεται,ασχετως αν ειναι ετσι ο τροπος λειτουργιας του....οποτε καθε 1000 χλμ συμπληρωνεις και λαδακι...ποσο παει το λιτρο??αλλο κοστος αυτο....

 

γ)για την τραγικη καταναλωση δεν λες τπτ....ενα evo 2.0turbo 280 hp λιγοτερο καιει....

 

ps:για να μην παρεξηγηθω,μακαρι να ειχα rx7(rx8 οχι)...

 

Φίλε μου άμα έχουν αλλάξει μοτέρ στα 45.000 μάλλων το καλύπτει η εγγύηση όπως και έχει καλύψει πολλά.

 

Β) Απλό λαδάκι συμπληρώνεις...10e το λίτρο...

 

γ) Τραγική? Δέν νομίζω καίει περίπου 15lt τα 100km.

 

Για περισσότερα..

http://www.rx8club.gr/joomla/index.php?option=com_content&task=view&id=25&Itemid=39

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

καποια τα καλυψε,καποια οχι....καποιοι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ εδωσαν 12κ για νεο μοτερ....

 

ποιο λαδι κανει 10 το λιτρο??ολο και κατι παραπανω θα κανει,δεν νομιζω το rx8 να παιρνει απλο λαδακι...+ οτι να σκας 10ευρα καθε 3 και λιγο ειναι ενολχητικο...

 

περισσοτερο απο τραγικη...να καιγε του κοσμου την βενζινη και να πηγαινει (rx7) να πω Ok.αλλα να καιει περισσοτερο απο evo και να μην πηγαινει για μενα ειναι απαραδεκτο...

Link to comment
Share on other sites

καποια τα καλυψε,καποια οχι....καποιοι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ εδωσαν 12κ για νεο μοτερ....

 

ποιο λαδι κανει 10 το λιτρο??ολο και κατι παραπανω θα κανει,δεν νομιζω το rx8 να παιρνει απλο λαδακι...+ οτι να σκας 10ευρα καθε 3 και λιγο ειναι ενολχητικο...

 

περισσοτερο απο τραγικη...να καιγε του κοσμου την βενζινη και να πηγαινει (rx7) να πω Ok.αλλα να καιει περισσοτερο απο evo και να μην πηγαινει για μενα ειναι απαραδεκτο...

 

κι ομως απλο λαδακι παιρνει ο βαλκελ,το φωναζε ο κατασκευαστης αλλα τα χαιβανια οι ελληνες μηχανικοι πειραματιζονταν με τα συνθετικα,αυτος ειναι και ενας αλλος λογος που χαλαν στα 40000χλμ και πολλοι αλλαξαν μοτερ,ενα μεγαλο μερος της ευθυνης εχουν και οι ασχετοι ελληνες μηχανικοι.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

καποια τα καλυψε,καποια οχι....καποιοι ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ εδωσαν 12κ για νεο μοτερ....

 

ποιο λαδι κανει 10 το λιτρο??ολο και κατι παραπανω θα κανει,δεν νομιζω το rx8 να παιρνει απλο λαδακι...+ οτι να σκας 10ευρα καθε 3 και λιγο ειναι ενολχητικο...

 

περισσοτερο απο τραγικη...να καιγε του κοσμου την βενζινη και να πηγαινει (rx7) να πω Ok.αλλα να καιει περισσοτερο απο evo και να μην πηγαινει για μενα ειναι απαραδεκτο...

 

Ποιό δέν πάει? Εσύ δέν ξέρεις αλλά εγώ ξέρω...Απλό λαδάκι το οποίο το βρίσκεις και με 6.5 -7e το λίτρο αλλά εγώ έβαλα 10 για στρογγυλοποίηση.

Και δέν είναι καθόλου υπερβολική η κατανάλωση. Απλά μεγαλοποιείς τα πράγματα.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Λάδι δέν καίει το χρησημοποιεί για την ψήξη του κινητήρα όπως και τα 2χρονα. Δέν μπορείς να πείς ότι ένα δίχρονο <<καίει>> λάδι!

 

Φυσικά και το καίει το λάδι αφου το λάδι μπενει μεσα στον χώρο κάυσης για να λιπάνει το πιστόνι ( η στον στα Wankel μοτέρ που έχουν ρότορα ) και στα 2 stroke μιχανάκια γιαυτό βγάζει λεύκους καπνούς όταν το βάζεις μπρός γτ καίει τα περισεύματα λαδίου που είναι άκαυστα μέσα στην εξάτμηση. Το λάδι και λιπαίνει και ψύχει ταυτόχρονα αλλά καίγεται γτ πολύ απλα δεν μπόρεις να λίπαινεις χωρίς να μπεις μέσα στον χώρο καύσεως.Και τα 4 stroke κινήτηρες καίνε για τον ίδιο λογο μόνο που καίνε πολύ λιγότερο (σχεδον μηδάμηνο) γιατι δεν είναι ατελης η καυση οπως στα διχρονα.Επείσης είναι και στο λαδί αναλογα με το ποσό λεπτό η παχυρευστο ειναι. ενα 10-40 δεν καίγεται τοσο ευκολα οπως ενα 5-30 full sinthetic

Φιλικά πάντα

Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και το καίει το λάδι αφου το λάδι μπενει μεσα στον χώρο κάυσης για να λιπάνει το πιστόνι ( η στον στα Wankel μοτέρ που έχουν ρότορα ) και στα 2 stroke μιχανάκια γιαυτό βγάζει λεύκους καπνούς όταν το βάζεις μπρός γτ καίει τα περισεύματα λαδίου που είναι άκαυστα μέσα στην εξάτμηση. Το λάδι και λιπαίνει και ψύχει ταυτόχρονα αλλά καίγεται γτ πολύ απλα δεν μπόρεις να λίπαινεις χωρίς να μπεις μέσα στον χώρο καύσεως.Και τα 4 stroke κινήτηρες καίνε για τον ίδιο λογο μόνο που καίνε πολύ λιγότερο (σχεδον μηδάμηνο) γιατι δεν είναι ατελης η καυση οπως στα διχρονα.Επείσης είναι και στο λαδί αναλογα με το ποσό λεπτό η παχυρευστο ειναι. ενα 10-40 δεν καίγεται τοσο ευκολα οπως ενα 5-30 full sinthetic

Φιλικά πάντα

 

Φίλε μου γνωστά αυτά που λές αλλά με τον όρο καίει λάδι συνήθως εννωείται ότι καίει παραπάνω από το κανονικό...;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

απο 6 μοτερ που αλλαχτηκαν τα περισσοτερα χλμ ηταν 95.000 ενω τα λιγοτερα 45.000....

 

οποτε κοψε κατι! :D

 

90,100,120 χιλλιαδες χλμ..μια φορα ειχα πετυχει ενα με 150;)!γι'αυτο το ειπα..αμα το συντηρεις κατα γραμμα οπως λεει ο κατασκευαστης πιστευω αντεχει...

 

κοιτα εδω χλμhttp://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searchresults.html?pageNumber=1&__lp=26&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=16800&makeModelVariant1.modelId=20&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=en

 

&το evo το περιοδικο που ειχε rx8 fast fleet το εφτασε πανω κατω 110,000 χλμ απροβληματιστα γιατι τηρουσε αυτα που απαιτουσε ο wankel!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Ποιό δέν πάει? Εσύ δέν ξέρεις αλλά εγώ ξέρω...Απλό λαδάκι το οποίο το βρίσκεις και με 6.5 -7e το λίτρο αλλά εγώ έβαλα 10 για στρογγυλοποίηση.

Και δέν είναι καθόλου υπερβολική η κατανάλωση. Απλά μεγαλοποιείς τα πράγματα.

 

πιστεψε με,εχω περασει αρκετα απο πανω και ξερω...

δεν ειναι υπερβολικη??τι ντεποζιτο εχει το rx8?ποσα χλμ βγαζει με 50 ευρω 100αρα?

Link to comment
Share on other sites

πιστεψε με,εχω περασει αρκετα απο πανω και ξερω...

δεν ειναι υπερβολικη??τι ντεποζιτο εχει το rx8?ποσα χλμ βγαζει με 50 ευρω 100αρα?

 

Φίλε το ότι έχεις περάσει πολλά από πάνω δέν το κάνει αργό αμάξι..Έλεος...Έχει 0-100 σε 6.5 sec περίπου και ποιάνει γύρω στα 250Km/h. Δέν νομίζω πώς αυτά τα χαρακτηριστικά είναι αργού αυτοκινήτου! Η μέση κατανάλωση όπως είπα και παραπάνω είναι 15lt τα 100km. Ντεπόζιτο έχει νομιζω 55 λίτρα.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Proud owner of: Master System III , SNES , Mega Drive , Saturn , PSone , N64 , Dreamcast , PS2 , GameCube , XBox , XBox 360 , Wii , PS3 , PSP , DS .....

PC: CPU Phenom II 955 - MB MSI 790FX-GD70 - Corsair Vengeance 1x4GB - Sapphire 5850 Xtreme - WD800ADFD - COOLERMASTER RS-1000 SILENT PRO M 1000W

Link to comment
Share on other sites

α)αυτο με τα 100.000 χλμ πες το στους τυπους που εχουν αλλαξει μοτερ στα 45.000 χλμ.και το μοτερ κανει 12.000 ευρω....θεωρεις μικρο ποσο τα 3.000 ευρω δηλαδη για rebuild καθε 2-3 χρονια?

 

β)λαδι δεν καιει,το χρησιμοποιει για την ψυξη του κινητηρα...αυτο το λαδι παει πουθενα?μπορει να χρησιμοποιηθει?οχι,καιγεται,ασχετως αν ειναι ετσι ο τροπος λειτουργιας του....οποτε καθε 1000 χλμ συμπληρωνεις και λαδακι...ποσο παει το λιτρο??αλλο κοστος αυτο....

 

γ)για την τραγικη καταναλωση δεν λες τπτ....ενα evo 2.0turbo 280 hp λιγοτερο καιει....

 

ps:για να μην παρεξηγηθω,μακαρι να ειχα rx7(rx8 οχι)...

 

ας μιλησω και εγω που εχω rx7.

ο greddy αναφερθηκε σε μοτερ rx7 που οντως η ανακατασκευη της μηχανης κοστιζει περι τα 2500 ευρω.

ο ανθρωπος σου λεει στα 100.000 περιπου, δηλαδη καθε 5-6-7 χρονια.

εσυ ομως μαλλον δεν ξερεις να διαβαζεις ελληνικα και γραφεις καθε 2 χρονια.

μηπως ειναι και καθε 1 μηνα?

ο τροπος λειτουργιας του ειναι τετοιος και σε απλα ελληνικα καιει λαδι.

ναι, συμπληρωνεις λαδι αλλα βαζεις απλο ορυκτελαιο, το πιο φτηνο λαδι.

η καταναλωση βενζινης του αυτοκινητου μου αυτη τη στιγμη ειναι περιπου στα 14λτ/100κμ σε εθνικη, και μεικτα περιπου στα 16λτ/100κμ και εχει επιδοσεις καλυτερες απο μια 996 turbo.

 

το αμαξι δεν ειναι για καθημερινη χρηση και ειναι απολυτα λογικο.

σαν αυτοκινητο δεν εχει τρελα εξοδα, αλλα και αυτα που δινεις τα "παιρνεις πισω"με τα πολυ χαμηλα τελη κυκλοφοριας και τα χαμηλα ασφαλιστρα.

απλα ενημερωτικα εγω εδωσα για τελη κυκλοφοριας 107 ευρω.

ποσα θα δωσει αυτος με το 2000cc golf? 450ευρω?500?

 

οτι λεω αφορα τα rx7

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...