Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

σε καμμια περιπτωση. η τιμη δεν παιζει ρολο για το αν ενα αυτοκινητο θα ειναι αμαξι της σειρας, τουλαχιστον ετσι υποτιμητικα οπως αντιλαμβανομαι αυτον τον ορο. τα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου ειναι αυτα που θα το κανουν να μην ειναι. και το RX εχει αυτα τα χαρακτηριστικα.

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Δεν νομιζω να ειναι αμαξι της σειρας τo RX-8.Υπαρχουν και αλλα παραδειγματα αμαξιων με χαμηλη κοστολογηση που εχουν αφησει εποχη.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το πήγα τόσο στο κοστολογικό, όσο στο θέμα χρήσης.

Όταν το συγκεκριμένο αμάξι το παίρνεις και του κάνεις τη χρήση που είναι για άλλα πιο απλά αμάξια, τότε αυτόματα το αμάξι υποβαθμίζεται..

 

Δείτε για παράδειγμα το RX7.

Πιστεύω ότι όσοι το έχουν, ξέρουν γιατί το έχουν και τι μπορούν να κάνουν με τέτοιο όπλο..

ONEPLUS 6 64gb: rooted, Elemental kernel

NEXUS 4 16gb: Stock 5.0.1/Rastapop 5.0.2, Hell core b69L

Cube iwork 10 tablet 64gb: Win 10/Android 5.1

Tv Box CS968:RK3188, 4 Core 1.6ghz, 4 core VGA, 2GB Ram, Geass custom Rom

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το πήγα τόσο στο κοστολογικό, όσο στο θέμα χρήσης.

Όταν το συγκεκριμένο αμάξι το παίρνεις και του κάνεις τη χρήση που είναι για άλλα πιο απλά αμάξια, τότε αυτόματα το αμάξι υποβαθμίζεται..

 

Δείτε για παράδειγμα το RX7.

Πιστεύω ότι όσοι το έχουν, ξέρουν γιατί το έχουν και τι μπορούν να κάνουν με τέτοιο όπλο..

 

Εγω αναφερομαι πιο πολυ στο θεμα τιμης γιατι σε πολλα ατομα παιζει ρολο η τιμη για να πουν αν ειναι καλο το αμαξι και αξιζει.

Link to comment
Share on other sites

αν εχει γινει καποια βελτιωση που την απαγορευει ο κατασκευαστης λογικο να μην σε καλυψει η εγγυηση,

αυτο το ξερει ο καθε ενας πριν το βελτιωσει.

 

το rx7 το εχω 6 χρονια, απο αθηνα ειμαι. :)

 

απο 20 χρονων εχεις rx7:shock:???ουαο αυτα ειναι..&εγω ψηνωμαι αγρια να τσιμπησω ενα σε 2-3 χρονακια αλλα κολλαω στο μοτερ,ωραιο&αγιο αλλα η βενζινη βενζινη-&την τιμη των μεταχειρησμενων φυσικα;)!!!

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

απο 20 χρονων εχεις rx7:shock:???ουαο αυτα ειναι..&εγω ψηνωμαι αγρια να τσιμπησω ενα σε 2-3 χρονακια αλλα κολλαω στο μοτερ,ωραιο&αγιο αλλα η βενζινη βενζινη-&την τιμη των μεταχειρησμενων φυσικα;)!!!

 

 

σου ευχομαι να το παρεις,

φυσικα σα 2ο αυτοκινητο δεν ειναι καθημερινο.

αν το παρεις θεματα οπως η βενζινη δεν πρεπει να σε ενδιαφερουν

και προπαντως ειναι αμαξι που θελει τρομερη προσοχη....

οι δυο φιλοι στην υπογραφη χαθηκαν με rx7...

http://memimage.cardomain.com/member_images/4/web/700000-700999/700852_28.jpg
Link to comment
Share on other sites

σου ευχομαι να το παρεις,

φυσικα σα 2ο αυτοκινητο δεν ειναι καθημερινο.

αν το παρεις θεματα οπως η βενζινη δεν πρεπει να σε ενδιαφερουν

και προπαντως ειναι αμαξι που θελει τρομερη προσοχη....

οι δυο φιλοι στην υπογραφη χαθηκαν με rx7...

 

εννοειται σαν δευτερο..το ξερω οτι θελει προσοχη-αλλα τεσπα μεχρι τοτε βλεπουμε!!!με φτιαγμενα rx7 χαθηκαν οι με στοκ??γιατι οσο να ναι εχει διαφορα!!κριμα παντως:(...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

Εχω το RX8

Μολις έμαθα ότι μάλλον λόγω κακής ποιότητας βενζίνης βγήκε νοκ-αουτ ο καταλύτης. Η τιμή της αντιπροσωπείας για καινούριο είναι 2.360 ευρώ. Έπαθα πλάκα.

Έχει βάλει κάποιος ιμιτασιόν καταλύτη για να μου πει εντυπώσεις ή τυχον προβλήματα;;

Ύπάρχουν άλλες προτάσεις ;;

Link to comment
Share on other sites

Συνέχεια μιλάμε για τον Wankel αλλά πως ξεκίνησαν όλα για την Mazda?

 

"Ξεχάστε προς το παρόν τα σύγχρονα RX-8 και RX-7 και ας γυρίσουμε πίσω στον χρόνο, τότε που δεν είχε γεννηθεί ακόμα η Mazda, στην εποχή της Toyo Kogyo.

 

Τόσο πίσω μέχρι τον Αύγουστο του 1945 που έπεσε στην Χιροσίμα η ατομική βόμβα σκορπίζοντας τον θάνατο. Στις 6 του μήνα, ο Toyo Kogyo είχε παραχωρήσει την βιοτεχνία κατασκευής τρίκυκλων οχημάτων που είχε προκειμένου να συγκροτηθεί νοσοκομειακή μονάδα περίθαλψης. Παρόλο που χάθηκαν άλλοι 200 άνθρωποι σε μια μετέκρηξη, το μικρό νοσοκομείο λειτούργησε μετά από τρεις μήνες και ενισχύθηκε με τον ερχομό του μηχανικού Kenichi Yamamoto ο οποίος είχε χάσει την οικογένεια του στο Τόκιο και πήγε στην Χιροσίμα για να συμμετέχει στην κατασκευή μικρών αυτοκινήτων. Ενώ η Toyo Kogyo ανακτούσε την λειτουργία της, στα επόμενα χρόνια εμφανίστηκαν προς τα βόρεια του νησιού δύο μεγάλες εταιρίες με ιμπεριαλιστικές ορέξεις, οι Nissan και Toyota, που παρήγαγαν αυτοκίνητα με σημαντικά μεγαλύτερες διαστάσεις από εκείνες που είχαν συνηθίσει οι Ιάπωνες. Τότε, η κυβέρνηση είχε αποφασίσει να βάλει τάξη στις πάμπολλες μικρές εταιρίες που ξεφύτρωναν η μία μετά την άλλη, και ανακοίνωσε πως θα υπήρχαν μόνο τρεις κατασκευαστές αυτοκινήτων και οι μικρότερες θα έπρεπε να «συγχωνευθούν» με αυτές. Τις δύο τις αναφέραμε ήδη, η τρίτη έμελλε να είναι η Toyo Kogyo.

 

Αφού είχε μάθει τα κατατόπια της τελευταίας, ο Yamamoto ανέλαβε την εξέλιξη ενός αυτοκινήτου με τέσσερις τροχούς. Το μοντέλο αυτό ονομάστηκε Mazda R360 Coupe, ήταν τετραθέσιο και σημείωσε μερικές χιλιάδες πωλήσεις, επιτυχία για τα τότε δεδομένα. Η Toyo Kogyo όμως εξακολουθούσε να κινδυνεύει από την πιθανότητα εξαγορά της από τις μεγαλύτερες εταιρίες. Στα αυτιά του Tsineji Matsuda, πρόεδρου της Kogyo, είχε ήδη φτάσει η είδηση για ένα ρηξικέλευθο τεχνολογικά κινητήρα και αποφάσισε να ταξιδέψει μέχρι την Γερμανία για να συναντήσει τον Felix Wankel και την NSU που διατηρούσε τα δικαιώματα της πατέντας. Τελικά, το 1961, οι δύο άνθρωποι και η γερμανική εταιρία συμφώνησαν για την χρήση και εξέλιξης της τεχνολογίας σχετικά με τους περιστροφικούς κινητήρες. Η χαρά του Yamamoto ήταν απερίγραπτη καθώς είχε πλέον στα χέρια του τα αυθεντικά σχέδια για να κατασκευάσει έναν μοναδικό κινητήρα. Στην συνέχεια όμως η απογοήτευσή του έγινε πολύ μεγαλύτερη από την χαρά του καθώς διαπίστωσε διάφορα πρακτικά προβλήματα, σχετικά με διαρροή λαδιού και πρόωρης φθοράς, που δεν υπήρχαν στους εμβολοφόρους κινητήρες.

 

Οι μήνες περνούσαν, η αποθήκη γέμιζε με άχρηστους πρωτότυπους Wankel και ο Yamamoto πονοκεφάλιαζε για να δώσει λύση στα «περιστροφικά» προβλήματα του. Ο Ιάπωνας είχε απογοητευτεί τόσο πολύ που είχε πει στον Matsuda πως είχε καταλήξει σε αδιέξοδο. Ωστόσο, ο πρόεδρος της εταιρίας τον ενθάρρυνε, ο Yamamoto πείσμωσε και με 47 άλλους μηχανικούς κατάφερε τελικά να περιορίσει σε σημαντικό σημείο την απώλεια λαδιού με την προσθήκη ενός ελαστικού παρεμβύσματος. Το τελευταίο δεν είχε χρησιμοποιηθεί πιο πριν καθώς πίστευαν πως θα έλιωνε. Κάτι τέτοιο όμως δεν έγινε καθώς η θερμοκρασία ήταν μικρότερη από αυτή που είχαν εκτιμήσει. Το μοναδικό εμπόδιο που απόμενε για την αξιόπιστη λειτουργία του Wankel ήταν η στεγανοποίηση στα σημεία επαφής του τριγωνικού εμβόλου με τον οβάλ κύλινδρο. Ο Yamamoto δοκίμασε περισσότερους από 500 συνδυασμούς μετάλλων αλλά κανείς δεν ήταν ιδανικός. Ο μαλακός επέτρεπε την διαρροή λαδιού, ο σκληρός χάρασσε τον κύλινδρο. Απελπισμένος για ακόμα μια φορά, ο Yamamoto τραβούσε αφηρημένος με ένα μολύβι γραμμές στο χαρτί του. Και ξαφνικά, παρατήρησε πως το μολύβι περνούσε από το χαρτί χωρίς να την χαράσσει αλλά κατά μια έννοια να την λιπαίνει με τον γραφίτη. Αμέσως έδωσε οδηγίες στον μεταλλουργό του, τον Jun Miyata, να φτιάξει ένα μέταλλο με μεγάλη περιεκτικότητα σε άνθρακα. Η ανάμειξη του με το μαλακό αλουμίνιο οδήγησε τελικά στην ιδανική φόρμουλα. Ο Yamamoto και η ομάδα του έβαλαν ξανά στον πάγκο έναν πρωτότυπο Wankel. Τον έθεσαν σε λειτουργία και δεν σημείωσαν κάποιο σύμπτωμα δυσλειτουργίας. Η επόμενη δοκιμή ήταν η τοποθέτηση του μοτέρ σε ένα αυτοκίνητο που θα έβγαινε στην πίστα. Μετά από περίπου 110.000 χιλιόμετρα έλυσαν την μηχανή για να δουν σε τι κατάσταση ήταν. Το μόνο που σημείωσαν ήταν η φυσιολογική φθορά ενός κινητήρα μετά από τέτοια απόσταση. Επιτέλους. Μετά από πέντε χρόνια ο Yamamoto και η ομάδα του εκπλήρωσαν τον στόχο τους. Ο περιστροφικός κινητήρας ήταν έτοιμος να βγει στην παραγωγή.

 

H δικαίωση…

 

Τον Μάιο του 1967 παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία το διθέσιο Mazda Cosmo 110S το οποίο έκανε ιδιαίτερη αίσθηση με την ρηξικέλευθη σχεδίαση του στην οποία βασίστηκαν μεταγενέστερα coupe μοντέλα. Συνολικά, κατασκευάστηκαν 1.176 Cosmo Sports εκ των οποίων τα 900 αφορούσαν τις εκδόσεις με κοντό μεταξόνιο. Ο 10Α ήταν ο πρώτος Wankel παραγωγής και η καρδιά του αποτελούνταν από δύο ρότορες που απέδιδαν συνολικά 110 ίππους αλλά το 1972 εμφανίσθηκε η αναβαθμισμένη έκδοση του ισχύος 128 ίππων στις 7.000σ.α.λ. και 140Nm στις 5.000σ.α.λ. Είτε το πιστεύετε, είτε όχι, αυτό το Cosmo ήταν πιο γρήγορο από το Miata καθώς τα 957 κιλά του επιταχύνονταν σε περίπου 7,5 δευτερόλεπτα για τα 0-100χλμ/ώρα ενώ τα πρώτα 400 μέτρα τα κάλυπτε σε 15,5 δευτερόλεπτα.

 

Παρά τις αξιόλογες επιδόσεις του, που έφερναν το Cosmo αντιμέτωπο με την Porsche 911, το ιαπωνικό μοντέλο δεν γνώρισε την προσδοκώμενη δόξα. Έτσι, μια νέα πρόκληση δημιουργήθηκε για τον Yamamoto ο οποίος έπρεπε να πείσει την κοινή γνώμη για την αξιοπιστία των περιστροφικών κινητήρων. Βλέπετε, οι κινητήρες Wankel δεν είχαν προηγούμενο και το αγοραστικό κοινό ήταν ιδιαίτερο επιφυλακτικό απέναντι σε μοντέλα που κινούνταν από τα επαναστατικά τεχνολογικά μοτέρ. Ο δαιμόνιος Yamamoto κινήθηκε έξυπνα και απευθύνθηκε στον συνονόματο του Hiroshi Yamamoto (το συγκεκριμένο επίθετο είναι δημοφιλές στην Ιαπωνία) για να αναλάβει την εμπλοκή της Mazda στους αγώνες. Ο νεαρός Hiroshi περίμενε για το κατάλληλο γεγονός. Το βρήκε στο «Marathon de la Route» το οποίο ξεκινούσε και κατάληγε στην Liege του Βελγίου και διέσχιζε τις ορεινές διαδρομές γύρω από το διάσημο Nurburgring ενώ τα αυτοκίνητα δεν σταματούσαν να κινούνται για 84 ώρες. Στην αρχή του αγώνα το μικρό ιαπωνικό coupe περνούσε απαρατήρητο. Σύντομα όμως όλα θα άλλαζαν. Στον ευρωπαϊκό αγώνα συμμετείχαν δύο Cosmo Sports. Το ένα, αν και δεν αντιμετώπισε κανένα πρόβλημα σχετικά με τον κινητήρα του, αναγκάστηκε λόγω άλλης δυσλειτουργίας να αποσυρθεί. Το άλλο, όμως, κατάφερε να κερδίσει την εκτίμηση του κοινού το οποίο παρότρυνε με φωνές και επιφωνήματα το μικρό Mazda για να κερδίσει τον αγώνα. Τελικά, το Cosmo Sport δεν νίκησε στις 82 ώρες του Nurburgring, τερμάτισε όμως στην 4η θέση πίσω από δύο Porsche 911 και μια Lancia Fulvia. «Στόχος μας ήταν ο τερματισμός. Η τέταρτη θέση όμως ξεπέρασε κάθε προσδοκία μας» είχε πει τρισευτυχισμένος ο Hiroshi.

 

Η αναγνώριση…

 

«Fast forward» και φτάνουμε 23 χρόνια μετά. Εν έτος 1991, ένα πορτοκάλο-πράσινο μονοθέσιο αναδεικνύεται νικητής στις 24 Ώρες του Le Mans. Το Mazda 787B έγινε το πρώτο αυτοκίνητο με περιστροφικό κινητήρα στην ιστορία του γαλλικού αγώνα που περνά πρώτο την καρό σημαία. Η «μικρή» αυτοκινητοβιομηχανία από την Hiroshima είχε κάνει το θαύμα της κερδίζοντας την υπόληψη του αυτοκινητιστικού στερεώματος. Και να σκεφτείτε, πως όλα ξεκίνησαν από την απόκτηση των δικαιωμάτων στην πατέντα που είχε επινοηθεί από τον Felix Wankel στον οποίο δεν πίστεψε καμία ευρωπαϊκή εταιρία, ακόμη και η NSU. Ή μήπως η αρχή έγινε από εκείνη την μέρα που 1945;"...

 

Πηγή: http://www.caroto.gr

Link to comment
Share on other sites

Εχω το RX8

Μολις έμαθα ότι μάλλον λόγω κακής ποιότητας βενζίνης βγήκε νοκ-αουτ ο καταλύτης. Η τιμή της αντιπροσωπείας για καινούριο είναι 2.360 ευρώ. Έπαθα πλάκα.

Έχει βάλει κάποιος ιμιτασιόν καταλύτη για να μου πει εντυπώσεις ή τυχον προβλήματα;;

Ύπάρχουν άλλες προτάσεις ;;

 

χα χα αληθεια??με τοσα λεφτα βαζεις aftermarket εξατμιση ολοκληρη με καταλυτη απο χταποδι&κατω με καλυτερη αποδοση&καλυτερο ηχο απο την στοκ...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

χα χα αληθεια??με τοσα λεφτα βαζεις aftermarket εξατμιση ολοκληρη με καταλυτη απο χταποδι&κατω με καλυτερη αποδοση&καλυτερο ηχο απο την στοκ...

 

Βρήκα αρκετές λύσεις στο ιντερνετ, για καταλύτες βελτιωτικούς από 300-1000 ευρώ. Μου λένε όλοι ότι δεν θα έχω πρόβλημα.

Αλλα και πάλι ρωτάω τους έχει δοκιμάσει κάποιος να μου πει εντυπώσεις ;;

Εδώ στο Ρέθυμνο μερικοί μηχανικοί προτείνουν μονο τον εργοστασιακό.

Link to comment
Share on other sites

δεν πρεπει να ειναι στοκ βανκελ. πειραγμενος, και μαλλον 3ροτορο αγωνιστικο πρεπει να ειναι..

Desktop: Acer Aspire X-Cruiser, ThermalTake PurePower460W, Core 2 Duo E6400, Gigabyte 965PS3, 2xCrucial 2GB (800MHz, CL4), Gigabyte 9600GT

http://www.cardomain.com/ride/2667388

Link to comment
Share on other sites

Βρήκα αρκετές λύσεις στο ιντερνετ, για καταλύτες βελτιωτικούς από 300-1000 ευρώ. Μου λένε όλοι ότι δεν θα έχω πρόβλημα.

Αλλα και πάλι ρωτάω τους έχει δοκιμάσει κάποιος να μου πει εντυπώσεις ;;

Εδώ στο Ρέθυμνο μερικοί μηχανικοί προτείνουν μονο τον εργοστασιακό.

 

θα σε γελασω..δεν εχω rx8,ουτε καποιον γνωστο!!!γιατι δεν γραφεσαι στο http://www.rx8club.gr λογικα εκει θα βρεις τις απαντησεις που ψαχνεις...

[sIGPIC][/sIGPIC]TOYOTA COROLLA AE86..&τα μυαλα στα καγκελα!!!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Λοιπόννννν καταρχήν η αμάθεια είναι κακό πράγμα...Καλό είναι όταν δέν γνωρίζουμε καλά ένα αντικείμενο να μην είμαστε απόλυτοι πάνω σε αυτό. Έχουμε και λέμε. Wankel κινητήρας με ημερομηνία ληξεως δέν υπάρχει. Πολύ απλά κάνεις REBIELD με κόστος γύρω στα 2500e. Διλαδή κάθε 100000km πές περίπου κάθε 5-6-7-8 χρόνια? θές 2500-3000e. Ουάου! Πάμε παρακάτω. Λάδι δέν καίει το χρησημοποιεί για την ψήξη του κινητήρα όπως και τα 2χρονα. Δέν μπορείς να πείς ότι ένα δίχρονο <<καίει>> λάδι! 3ον. Shield δέν υπάρχει σαν όρος σε κινητήρα Wankel είναι Seal και βγαίνει από το APEX SEAL τα οποία είναι ουσιαστικά τα <<λαμάκια>> που λέμε στις άκρες του κάθε ρότορα. Αυτά είναι υπεύθυνα για την στεγανοποίηση του θαλάμου καύσεως. (Για τους ψαγμένους υπάρχουν πολύ ποιό ανθεκτικά στο εμπόριο από τα εργοστασιακά. Σχετικά με το Rx8 είναι ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο το οποίο είναι στάση και τρόπος ζωής ταυτόχρονα. Η απόδέχεσαι τις ιδιαιτερότητές του ή όχι. Υπάρχουν πολλές εναλακτικές επιλογές. Όσο για το Rx7 ποτέ δέν θα καταλάβει κάποιος που δέν έχει μπεί ή οδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο τι εστί RX7. To Rx7 δέν είναι ένα απλό αυτοκίνητο για μένα προσωπικά είναι έργο τέχνης και τρόπος ζωής! Σε όσα αυτοκίνητα και να έχεις μπεί όσα και άλογα να έχουν μόλις οδηγήσεις ή έστω μπείς σε Rx7 τα ξεχνάς όλα αμέσως. Φίλος μου καλός με Porche 996 turbo (βελτιωμένη) μόλίς μπήκε σε Rx7 μου είπα χαρακτηριστικά. Μ@λ@κ@ τώρα μαθαίνω να οδηγάω. Μην κατακρίνετε κάτι άμα δέν έχετε προσωπική εμπειρία! Η εμφάνιση, ο ήχος, το στήσιμο και οι επιδόσεις που συναντάς σε ένα Rx7 πολύ απλά δέν συνδιάζονται σε κανένα άλλο αμάξι τουλάχιστον κάτω τον 100000e. Αυτά που λέω θα τα καταλάβει μόνο όποιος τα έχει ζήσει και με καταλαβαίνει.

 

Υ.Σ Δέν έχω Rx7...

meta apo aftin tin anafora katalava tous logous pou prepei na paro ena tetoio amaxi!!!!eisoun katatopistikotatos!!!thanks!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

http://i22.photobucket.com/albums/b304/exmanos/_MG_0155.jpg

 

I rest my case :D....και για να σας προλαβω....ειναι δικο μου...η αποδοση του αυτη στιγμη ειναι 330ps και 39.5 κιλα ροπης στα 0.9bar και 361ps και 41.5 κιλα ροπης στα 1.1 bar...το εχω σχεδον 3 χρονια και το βρηκα κλειδωμενο σε ενα γκαραζ στην Ορεστιαδα με 30.000χλμ...τιμη αγορας ηταν 20.000ε και ηταν τελειως "μαμα"....θα συμφωνησω με οσα εχει γραψει ο Greddy..... και θα συμπληρωσω :αν οδηγησεις 1 φορα RX7-FD3S ολα τ'αλλα σου φαινονται φραπεδιερες :lol:

NO ROTOR-NO MOTOR!!!

MUNCH MUNCH PISTONS FOR LUNCH!!!

 

MAZDA RX7-FD3S

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Mazda RX-9: με 300 άλογα και 2 πόρτες! http://goo.gl/Ig2Fr

 

Θα δανειστεί σχεδιαστικά στοιχεία απο το Concept Shinari http://goo.gl/sGMZR

 

Concept photos

 

http://carspecsinformation.com/wp-content/uploads/2011/08/mazda-RX-9.jpg

 

http://carspecsinformation.com/wp-content/uploads/2011/08/mazda-RX-9-interior.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...