Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχεις δικιο, το μπερδεψα με αλλο πακετο, εκανε ομως 3 μερες.

Εφτασε, οχι οτι το παρελαβαν κιολας..

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παραγγελία στις 13/01/2016 ένα Tablet Teclast X98 με παραλαβή στις 03/02/2016.

Τον Δεκέμβριο 2016 παρουσίασε μερικές λειτουργικές ανωμαλίες μέχρι που στις 15/12/2016 δεν άνοιγε πλέον. Μίλησα με το service του Banggood (17/12/2016) και συμφωνήσαμε για να μην το στείλω πίσω να το πάω σε έναν τοπικό μάστορα μπας και είναι κανένα ανέξοδο πρόβλημα. Τελικά αποδεδείχθηκε ότι εχει πλακέτα καμένη.

Στις 20/12/2016 συμφωνούμε με το Banggood να το γυρίσω πίσω με τα μισά έξοδα καλυμμένα από εμένα, μιας και έχει ένα χρόνο εγγύηση. Έγινε παραλαβή από Banggood στις 06/01/2017.

Στις 23/01/2017 επικοινωνώ μαζί τους για να μάθω τι έγινε μου απαντάνε ότι έχουν διακοπές οι τεχνικοί και να προσπαθήσω ξανά μετά τις 05/02/2017.

Επικοινωνώ τελικά στις 17/03/2017 και μου απαντάνε :

Thank you for your email .

For your order 11684565 , you placed your order in 1 years ago . It passed the time that we could deal with your order .

Could you please contact us early next time ?

Have a good day!

Best regards ,

Cherry

 

Τους έστειλα ένα mail γεμάτο οργή και περιμένω απάντηση από την Παρασκευή.

Οψόμεθα

Link to comment
Share on other sites

Επεσες στην κινεζικη πρωτοχρονια. Αλλα δεν ειναι σωστοι. Εμενα δε με εχουν καλυψει σε ενα bluetooth audio dongle που φουσκωσε η μπαταρια σε 4 μηνες και λεει εχει μονο 3 μηνες εγγυηση. Σε ενα tv box με εσκασαν μεχρι να πειστουν οτι εχει προβλημα και στο τελος λεω %εστο, δε στελνω τιποτα. Τωρα περιμενω ενα κινητο εδω και πολυ καιρο που εχω στειλει για φτιαξιμο και μου λενε ξανα και ξανα οτι αν ειναι οθονη ή πλακετα δεν εχει εγγυηση, σα να προεξοφλουν το αποτελεσμα. Και τοτε τι εχει; Edited by Roid_rage

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Και είμαι και VIP2 member, σκέψου να ήμουν περιστασιακός καταναλωτής από εκεί, ούτε που θα μου απαντούσαν στα μηνύματα.
Link to comment
Share on other sites

Tελικα μου απαντησαν οτι το εφτιαξαν, υπαρχει ελπιδα..

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Tελικα μου απαντησαν οτι το εφτιαξαν, υπαρχει ελπιδα..

 

Κοίτα εδώ τι μου απάντησαν εμένα σήμερα:

Thank you for your email .

If you send the item back to repair??and we do not resend to you ,right?

Best regards,

Elva

 

Ούτε και αυτοί ξέρουν τι έγινε με το tablet :mad:

Link to comment
Share on other sites

Ξεχνας και αυτα που ξερεις με τους κινεζους. Τι να πω εμενα μου απαντησαν

Dear

 

Thank you for your email about order 171941.

 

The phone have been finished repaired.

 

Please confirm the following address:

ΧΧΧΧ

ΧΧΧΧΧ

 

If the address mentioned above is correct, once we have sent the replacement to you,we will sent email to you,and give you the tracking number.

Thank you for your understanding and cooperation.

Looking forward to your reply.

Sorry for the inconvenience and best regards,

KAY

Toυλαχιστον ενα νοημα το βγαζεις

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, τα φώτα σας... κιν. αγορασμένο απο Ελλάδα και πληρωμή μέσω πειπαλ χάλασε & το έστειλα στο σερβις τους (προκορντια). Εκανα αίτημα στην υπηρεσία επιστροφής για τα χρήματα που έδωσα για μεταφορικά και μου έστειλαν μυνημα η εταιρια που συνεργάζεται με το παιπαλ...

δείτε:

"Tanya Dinova (TELUS International Europe)

Mar 20, 13:48 EET

 

Dear ******s,

Your request (χχχχχχ) is incomplete and we require additional supporting documentation for processing.

Please send us the following document(s) by email within seven (7) days for processing your request:

 

The PayPal transaction confirmation email or a screenshot of your PayPal account showing the original purchase you are returning from and that the total amount was paid using your PayPal account. Please ensure that the transaction ID and date of purchase are clearly visible.

 

One of the following proofs confirming that the goods have been received by the merchant/seller:

a confirmation email from the merchant acknowledging the receipt of the goods;

a confirmation email from the merchant attesting they will issue you a refund for the goods they have received; or

a confirmation email from PayPal that you have received a refund.

 

Please ensure to provide the requested documents in a non-editable file format, such as eml, msg, png, pdf, tiff, jpeg, xls.

 

You have up to seven (7) days to send us the required document(s).

If we do not receive the document(s) within this time period, your refund request will be definitively closed.

 

Thank you for using our service.

 

TELUS International"

 

Τι κάνω; τα αγγλικά μου δεν είναι και τα καλύτερα... μπορείτε να βοηθήσετε; ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Ζητας απο την εταιρεια που παρελαβε το κινητο για επισκευη να σου στειλουν ενα μειλ που να λενε οτι παρελαβαν το κινητο ,καλυτερα να τους παρεις τηλεφωνο αν ειναι ελλαδα για να τους πιεσεις να σου στειλουν γρηγορα το μειλ.

Οταν σου στειλουν το μειλ τοτε του βγαζεις ενα printscreen και το αποθηκευεις στον υπολογιστη σου.

Μετα μπαινεις στο πειπαλ και βρισκεις την αρχικη συναλλαγη που πληρωσες και "πατας" πανω στην συναλλαγη για να εχεις ολες τις λεπτομερειες και τραβας και εκει ενα printscreen και το αποθηκευεις στον υπολογιστη σου.

Θα σου ζητησουν και μια φωτογραφια απο την αποδειξη που το εστειλες για να φαινεται το ποσο που πληρωσες αν το εστειλες με κουριερ τοτε βγαλε φωτο την αποδειξη που σου εδωσαν.

Και τα 3 αρχεια (2 printscreen και μια φωτο) τα στελνεις σε αυτους και σε καμια βδομαδα θα σου πουν το οκ και θα μπουνε τα χρηματα στο πειπαλ σε 4-6 μερες.

Φαινεται "βαρυ" οταν το διαβαζεις αλλα ειναι πολυ ευκολο.

Link to comment
Share on other sites

Παίδες, τα φώτα σας... κιν. αγορασμένο απο Ελλάδα και πληρωμή μέσω πειπαλ χάλασε & το έστειλα στο σερβις τους (προκορντια). Εκανα αίτημα στην υπηρεσία επιστροφής για τα χρήματα που έδωσα για μεταφορικά και μου έστειλαν μυνημα η εταιρια που συνεργάζεται με το παιπαλ...

δείτε:

"Tanya Dinova (TELUS International Europe)

Mar 20, 13:48 EET

 

Dear ******s,

Your request (χχχχχχ) is incomplete and we require additional supporting documentation for processing.

Please send us the following document(s) by email within seven (7) days for processing your request:

 

The PayPal transaction confirmation email or a screenshot of your PayPal account showing the original purchase you are returning from and that the total amount was paid using your PayPal account. Please ensure that the transaction ID and date of purchase are clearly visible.

 

One of the following proofs confirming that the goods have been received by the merchant/seller:

a confirmation email from the merchant acknowledging the receipt of the goods;

a confirmation email from the merchant attesting they will issue you a refund for the goods they have received; or

a confirmation email from PayPal that you have received a refund.

 

Please ensure to provide the requested documents in a non-editable file format, such as eml, msg, png, pdf, tiff, jpeg, xls.

 

You have up to seven (7) days to send us the required document(s).

If we do not receive the document(s) within this time period, your refund request will be definitively closed.

 

Thank you for using our service.

 

TELUS International"

 

Τι κάνω; τα αγγλικά μου δεν είναι και τα καλύτερα... μπορείτε να βοηθήσετε; ευχαριστώ

 

Θέλουν να τους στείλεις με email:

1. Το email επιβεβαίωσης της πληρωμής που σου ήρθε από το PayPal όταν έκανες την αγορά ή ένα screenshot από τον λογαριασμό σου στο PayPal που να φαίνεται καθαρά το transaction ID, το πόσο πληρωμής και η ημερομηνία αγοράς

2. Αποδεικτικο ότι παρέλαβε το προϊόν ο πωλητης. Αυτό η μπορεί να είναι Email απο τον πωλητή που να επιβεβαιωνει ότι παρέλαβε το προϊόν ή email ότι θα δώσει refund ή email από το PayPal ότι πήρες refund. Τώρα εδώ μάλλον το 1ο μπορείς να στείλεις, αλλά το θέμα είναι ότι ο παραλήπτης είναι η procodia και όχι ο πωλητής. Ίσως να μιλήσεις και με το μαγαζι Μήπως σου στείλουν αυτοί κάποιο αποδεικτικό ή η procodia ότι παρέλαβε.

Έχεις 7 ημέρες να τα κάνεις αυτά.

Όλα τα αποδεικτικά που θα επισυναψεις να είναι σε.μορφή eml, msg, png, pdf, tiff, jpeg, xls, οπότε λογικά όλα θα τα βγάλεις ένα screenshot πρώτα και τα μετατρέπεις μετά.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

Edited by zananiro
The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία στις 13/01/2016 ένα Tablet Teclast X98 με παραλαβή στις 03/02/2016.

Τον Δεκέμβριο 2016 παρουσίασε μερικές λειτουργικές ανωμαλίες μέχρι που στις 15/12/2016 δεν άνοιγε πλέον. Μίλησα με το service του Banggood (17/12/2016) και συμφωνήσαμε για να μην το στείλω πίσω να το πάω σε έναν τοπικό μάστορα μπας και είναι κανένα ανέξοδο πρόβλημα. Τελικά αποδεδείχθηκε ότι εχει πλακέτα καμένη.

Στις 20/12/2016 συμφωνούμε με το Banggood να το γυρίσω πίσω με τα μισά έξοδα καλυμμένα από εμένα, μιας και έχει ένα χρόνο εγγύηση. Έγινε παραλαβή από Banggood στις 06/01/2017.

Στις 23/01/2017 επικοινωνώ μαζί τους για να μάθω τι έγινε μου απαντάνε ότι έχουν διακοπές οι τεχνικοί και να προσπαθήσω ξανά μετά τις 05/02/2017.

Επικοινωνώ τελικά στις 17/03/2017 και μου απαντάνε :

Thank you for your email .

For your order 11684565 , you placed your order in 1 years ago . It passed the time that we could deal with your order .

Could you please contact us early next time ?

Have a good day!

Best regards ,

Cherry

 

Τους έστειλα ένα mail γεμάτο οργή και περιμένω απάντηση από την Παρασκευή.

Οψόμεθα

 

Κοίτα εδώ τι μου απάντησαν εμένα σήμερα:

Thank you for your email .

If you send the item back to repair??and we do not resend to you ,right?

Best regards,

Elva

 

Ούτε και αυτοί ξέρουν τι έγινε με το tablet :mad:

 

 

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Thank you for your email .

We are sorry,the item is still under repairing,or in this case,we give you 50% coupon to buy a new one ,ok?

Best regards,

Elva

 

Τους ρίχνεις και άλλα μπινελίκια;

Λέτε να δεχτώ την προσφορά και να τελειώνουμε ή να το τραβήξω;

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρψου οτι το 50% ειναι πραγματικο και οχι μουσαντενιο (ισχυει αλλα οχι σε deals ,οχι στο ταδε ή στο δεινα) και δεξου το.

Καλυτερα να εχεις ενα συγκεκριμενο προιον και να τους πεις μου βγαινει 100$ αρα θα μου κανεις 50$ εκπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Σιγουρψου οτι το 50% ειναι πραγματικο και οχι μουσαντενιο (ισχυει αλλα οχι σε deals ,οχι στο ταδε ή στο δεινα) και δεξου το.

Καλυτερα να εχεις ενα συγκεκριμενο προιον και να τους πεις μου βγαινει 100$ αρα θα μου κανεις 50$ εκπτωση.

 

Σκέφτομαι το τελωνείο, μη μου βγει με τους δασμούς ίδια τιμή!!!

Οπότε δώρο άδωρο

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημερα.

Εχω στειλει ενα κινηο στο vickmall για επισκευη.Πληρωσα απο εδω να το στειλω περιπου 6 ευρω και οταν επισκευαστηκε μου εστειλαν μηνυμα και μου ειπαν για να το στειλω πισω οτι ηθελαν 8$.Τους τα εβαλα και το εστειλαν.Επειδη ειδα στην πρωτη σελιδα ενα λινκ που εχει απο το Paypal και οτι μπορεις να παρεις τα μεταφορικα που εχεις δωσει πισω και μπηκα να το κανω.Θελει ομως φωτογραφια λεει απο κατω.Εγω εβαλα το id της μεταφορα απο το paypal για τα 8$ αλλα τη φωτογραφια να βαλω κατω.Αυτα που εχω δωσει μεσω ΕΛΤΑ να κανω τον ιδιο τροπο με φωτογραφια της αποδειξεις απο τα ΕΛΤΑ ?

Link to comment
Share on other sites

Παραγγελία στις 13/01/2016 ένα Tablet Teclast X98 με παραλαβή στις 03/02/2016.

Τον Δεκέμβριο 2016 παρουσίασε μερικές λειτουργικές ανωμαλίες μέχρι που στις 15/12/2016 δεν άνοιγε πλέον. Μίλησα με το service του Banggood (17/12/2016) και συμφωνήσαμε για να μην το στείλω πίσω να το πάω σε έναν τοπικό μάστορα μπας και είναι κανένα ανέξοδο πρόβλημα. Τελικά αποδεδείχθηκε ότι εχει πλακέτα καμένη.

Στις 20/12/2016 συμφωνούμε με το Banggood να το γυρίσω πίσω με τα μισά έξοδα καλυμμένα από εμένα, μιας και έχει ένα χρόνο εγγύηση. Έγινε παραλαβή από Banggood στις 06/01/2017.

Στις 23/01/2017 επικοινωνώ μαζί τους για να μάθω τι έγινε μου απαντάνε ότι έχουν διακοπές οι τεχνικοί και να προσπαθήσω ξανά μετά τις 05/02/2017.

Επικοινωνώ τελικά στις 17/03/2017 και μου απαντάνε :

Thank you for your email .

For your order 11684565 , you placed your order in 1 years ago . It passed the time that we could deal with your order .

Could you please contact us early next time ?

Have a good day!

Best regards ,

Cherry

 

Τους έστειλα ένα mail γεμάτο οργή και περιμένω απάντηση από την Παρασκευή.

Οψόμεθα

 

Κοίτα εδώ τι μου απάντησαν εμένα σήμερα:

Thank you for your email .

If you send the item back to repair??and we do not resend to you ,right?

Best regards,

Elva

 

Ούτε και αυτοί ξέρουν τι έγινε με το tablet :mad:

 

ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ:

Thank you for your email .

We are sorry,the item is still under repairing,or in this case,we give you 50% coupon to buy a new one ,ok?

Best regards,

Elva

 

Τους ρίχνεις και άλλα μπινελίκια;

Λέτε να δεχτώ την προσφορά και να τελειώνουμε ή να το τραβήξω;

 

Μου είπαν ότι το 50% ισχύει για τα προϊόντα που δεν έχουν ήδη έκπτωση οπότε τους είπα να φτιάξουν το παλιό.

 

Thank you for your email .

We are sorry about it,we will contact our worker to repair it soon.

Best regards,

Elva

3 μήνες εχουν πέρασει, για να δούμε τι θα μου στείλουν πίσω το δικό ή κανενός άλλου κακομοίρη;

Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το παραίτησαν κάπου και δεν το βρίσκουν τώρα ή το έδωσαν για ανταλλακτικά.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα και απο εμενα. Χθες επικοινωνησα με το gearbest, τους εγγραψα το προβλημα του κινητου μαζι με βιντεο. Βεβαια ειναι μικροπροβλημα αλλα λεω να το στειλω πισω γιατι φοβαμαι μην μεγαλωσει το προβλημα αργοτερα(ψιλοπαιζει το φως απο το capacitive back button αν το πιεσω με λιγη δυναμη). Λογικα αυριο θα μου απαντησουν. Τι πρεπει να προσεξω για την αποστολη του κινητου στην Κινα? Dispute στο paypal μλπρω να ανοιξω μεχρι τις 15 Ιουλιου.

~ LeEco Le Max 2 X820~

#5.9.023s_CrisBalGreece_Stable_ROM#

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα.

Εχω στειλει ενα κινηο στο vickmall για επισκευη.Πληρωσα απο εδω να το στειλω περιπου 6 ευρω και οταν επισκευαστηκε μου εστειλαν μηνυμα και μου ειπαν για να το στειλω πισω οτι ηθελαν 8$.Τους τα εβαλα και το εστειλαν.Επειδη ειδα στην πρωτη σελιδα ενα λινκ που εχει απο το Paypal και οτι μπορεις να παρεις τα μεταφορικα που εχεις δωσει πισω και μπηκα να το κανω.Θελει ομως φωτογραφια λεει απο κατω.Εγω εβαλα το id της μεταφορα απο το paypal για τα 8$ αλλα τη φωτογραφια να βαλω κατω.Αυτα που εχω δωσει μεσω ΕΛΤΑ να κανω τον ιδιο τροπο με φωτογραφια της αποδειξεις απο τα ΕΛΤΑ ?

Σε αυτην την περιπτωση τα μεταφορικα που επιστρέφει το pp ειναι τα 6€ που εδωσες, οχι αυτα που ζηταει το vickmall για να στο ξαναστειλει.

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να στείλω το κινητό ενός φίλου στην Κίνα για σέρβις. Θέλω να ρωτήσω το εξής υπάρχει περίπτωση να περασει τελωνείο; πέρασε ήδη μια φορά όταν το παρέλαβε κρίμα να περασει και στην επιστροφή.
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει περιπτωση, αλλα αν ειναι χωρις το κουτι, δηλαδη μικρο και ελαφρυ, μαλλον δυσκολο. Επισης αν εχεις κρατησει την αποδειξη, τι να ξαναβαλουν; ληστεια δυο φορες για το ιδιο πραγμα δεν κανει ουτε ο Νταβέλης.

Τι προτείνετε (εσείς); Τι πιστεύετε; Τι γίνεται; Οκτώμβρης το Μ να τονίζεται!

Μια πλήρης φόρτιση.

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα σε ολους!Προσοχη στο GEARBEST. Χαλασε κινητο μεσα σε 2 μηνες περιπου. Μου ειπαν να το στειλω να μου το επισκευασουν δωρεαν και να μου το ξαναστειλουν.Το επραξα πληρωνοντας ταχυδρομειο 8,5 ευρω. Αφου το παρελαβαν ( απαντησαν κατόπιν ερωτησεως μου ) αρχισαν τις τρελεες οτι πρεπει να πληρωσω 20$ για να το στειλουν πισω και ΜΟΝΟ με DHL. Τους ειπα γιατι να πληρωσω και να το στειλουν οχι με DHL αλλα επιμενουν.

Την γνωμη σας παρακαλω!!

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα σε ολους!Προσοχη στο GEARBEST. Χαλασε κινητο μεσα σε 2 μηνες περιπου. Μου ειπαν να το στειλω να μου το επισκευασουν δωρεαν και να μου το ξαναστειλουν.Το επραξα πληρωνοντας ταχυδρομειο 8,5 ευρω. Αφου το παρελαβαν ( απαντησαν κατόπιν ερωτησεως μου ) αρχισαν τις τρελεες οτι πρεπει να πληρωσω 20$ για να το στειλουν πισω και ΜΟΝΟ με DHL. Τους ειπα γιατι να πληρωσω και να το στειλουν οχι με DHL αλλα επιμενουν.

Την γνωμη σας παρακαλω!!

 

δεν ξερω αν το παυπαλ μπορει να σε καλυψει σε αυτην την περιπτωση.

Link to comment
Share on other sites

Χρονια πολλα σε ολους!Προσοχη στο GEARBEST. Χαλασε κινητο μεσα σε 2 μηνες περιπου. Μου ειπαν να το στειλω να μου το επισκευασουν δωρεαν και να μου το ξαναστειλουν.Το επραξα πληρωνοντας ταχυδρομειο 8,5 ευρω. Αφου το παρελαβαν ( απαντησαν κατόπιν ερωτησεως μου ) αρχισαν τις τρελεες οτι πρεπει να πληρωσω 20$ για να το στειλουν πισω και ΜΟΝΟ με DHL. Τους ειπα γιατι να πληρωσω και να το στειλουν οχι με DHL αλλα επιμενουν.

Την γνωμη σας παρακαλω!!

 

Δοκιμασε το pp μην τ αφηνεις ετσι ,τωρα τι θα βγει δεν ξερω αλλα δεν χανεις τπτ,

Κανε και twiter και και στειλε μνμ στο Ask pp περιγραφοντας ακριβως το θεμα σου (αυτα πολυ συνοπτικα)Ελπιζω να βοηθησα

Περιμενουμε να μας πεις το αποτελεσμα εφοσων κανεις αυτα τα βηματα

 

Καλο Πασχα σε ολο το φορουμ

Edited by popc3
Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα στο Gearbest το tablet της μικρής και μόλις το παρέλαβαν. Δεν με ενημέρωσαν μόνοι τους αλλά το είδα εγώ και τους ρώτησα αν παρέλαβαν.

 

Το tablet είχε κλείσει και δεν άνοιγε με τίποτα. Μου προτείνουν λοιπόν να μου στείλουν refurbished item. Ίσως δεν επισκευάζεται το δικό μας, αλλά δεν θα έπρεπε να μου στείλουν καινούριο; Στο site του Gearbest γράφει: "If the returned item cannot be repaired, Gearbest will offer an alternative solution."

 

Να αναφέρω ότι έχουν περάσει 7 μήνες από την αγορά του. Καμια συμβουλή;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψα στο Gearbest το tablet της μικρής και μόλις το παρέλαβαν. Δεν με ενημέρωσαν μόνοι τους αλλά το είδα εγώ και τους ρώτησα αν παρέλαβαν.

 

Το tablet είχε κλείσει και δεν άνοιγε με τίποτα. Μου προτείνουν λοιπόν να μου στείλουν refurbished item. Ίσως δεν επισκευάζεται το δικό μας, αλλά δεν θα έπρεπε να μου στείλουν καινούριο; Στο site του Gearbest γράφει: "If the returned item cannot be repaired, Gearbest will offer an alternative solution."

 

Να αναφέρω ότι έχουν περάσει 7 μήνες από την αγορά του. Καμια συμβουλή;

 

Γενικά σε αυτά τους Κινέζους τους πιέζεις όσο μπορείς,αν δεν επισκευάζεται ζητά καινούργιο η αν δεν το πήρες πολύ ακριβά ζητά ένα μέρος των χρημάτων πίσω αν θέλεις κιόλας

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...