Jump to content

Επιστροφή Κινητού στην Κίνα (Αντικατάσταση, Επισκευή, Refund)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Παράξενο, έπρεπε να επιμείνεις. Όταν έστειλα εγώ κινητό πίσω για επιδιόρθωση με άφησαν κανονικά να βγάλω φωτογραφία και βίντεο το έτοιμο πακέτο με τα γραμματόσημα κολλημένα κανονικά.

 

φυσικα και πρεπενα επιμεινεις,δεν εχει κανενα δικαιωμα να αρνηθει η υπαλληλος,ασχετα αν εδω το παιζουν ολοι διευθυντες,το αλλο δεν το γνωριζω

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Παράξενο, έπρεπε να επιμείνεις. Όταν έστειλα εγώ κινητό πίσω για επιδιόρθωση με άφησαν κανονικά να βγάλω φωτογραφία και βίντεο το έτοιμο πακέτο με τα γραμματόσημα κολλημένα κανονικά.

 

Προσπάθησα, αλλά ήταν ανένδοτη... Της εξήγησα ότι το θέλω σαν διαπηστευτήριο, αλλά δεν ψήθηκε...

Link to comment
Share on other sites

Προσπάθησα, αλλά ήταν ανένδοτη... Της εξήγησα ότι το θέλω σαν διαπηστευτήριο, αλλά δεν ψήθηκε...
Την επόμενη φορά θα ξέρεις. Πριν το παραδώσεις οριστικά θα της πεις μισό λεπτό να ελέγξω λίγο τα στοιχεία παραλήπτη. Θα γυρίσεις πλάτη θα βγάλεις φώτο. Τέλος

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Την επόμενη φορά θα ξέρεις. Πριν το παραδώσεις οριστικά θα της πεις μισό λεπτό να ελέγξω λίγο τα στοιχεία παραλήπτη. Θα γυρίσεις πλάτη θα βγάλεις φώτο. Τέλος

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

δεν χρειαζεται καν αυτο,την ωρα που σου δινει το φακκελο να κολλησεις τα γραμματοσημα τοτε βγαζεις τις φωτογραφιες και της τον δινεις πισω,δεν εχουν καμια δουλεια να αρνηθουν αυτο και οτι αλλο θες,δικο σου ειναι το δεμα.

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται καν αυτο,την ωρα που σου δινει το φακκελο να κολλησεις τα γραμματοσημα τοτε βγαζεις τις φωτογραφιες και της τον δινεις πισω,δεν εχουν καμια δουλεια να αρνηθουν αυτο και οτι αλλο θες,δικο σου ειναι το δεμα.

 

Τον φάκελο τον είχα εγώ ήδη που έβαλα μέσα το πακέτο. Δεν τον αγόρασα από τα ΕΛΤΑ. Της τον έδωσα έτοιμο σφραγισμένο, και κόλλησε εκείνη τα γραμματόσημα. Τέλος πάντων, αφού το site που το έστειλα, δέχτηκε τις φωτογραφίες, μικρό το κακό προς το παρών. Αλλά την επόμενη φορά θα επιμείνω! Ευχαριστώ πάντως για όλες τις πληροφορίες :)

Link to comment
Share on other sites

Τον φάκελο τον είχα εγώ ήδη που έβαλα μέσα το πακέτο. Δεν τον αγόρασα από τα ΕΛΤΑ. Της τον έδωσα έτοιμο σφραγισμένο, και κόλλησε εκείνη τα γραμματόσημα. Τέλος πάντων, αφού το site που το έστειλα, δέχτηκε τις φωτογραφίες, μικρό το κακό προς το παρών. Αλλά την επόμενη φορά θα επιμείνω! Ευχαριστώ πάντως για όλες τις πληροφορίες :)

 

Να παρακολουθείς την πορεία του δέματος και όταν φτάσει να τους πρήζεις να πάνε να το παραλάβουν γιατί συνήθως καθυστερούνε.

Link to comment
Share on other sites

Τον φάκελο τον είχα εγώ ήδη που έβαλα μέσα το πακέτο. Δεν τον αγόρασα από τα ΕΛΤΑ. Της τον έδωσα έτοιμο σφραγισμένο, και κόλλησε εκείνη τα γραμματόσημα. Τέλος πάντων, αφού το site που το έστειλα, δέχτηκε τις φωτογραφίες, μικρό το κακό προς το παρών. Αλλά την επόμενη φορά θα επιμείνω! Ευχαριστώ πάντως για όλες τις πληροφορίες :)

 

Το πακετάκι είναι δικό σου ακόμα κι αν το βάλει στο καλάθι για αποστολή, οπότε σαφέστατα και μπορείς να απαιτήσεις να στο ξαναδώσει για φωτογραφία και αν θες να το κάνεις μπαλάκι του πινκ πονγκ ( κάτι σαν αυτό που κάνουν οι τύποι που τα μεταφέρουν πετώντας τα εδώ κι εκεί λες κι είναι μαξιλαράκια )και της το ξαναδίνεις.

Nα χεις το νου σου εσύ για το πότε θα φτάσει και όταν με το καλό, να ενημερώσεις άμεσα τον κινέζο γιατί σίγουρα θα κάνει πως δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση κτλπ.

Link to comment
Share on other sites

Να παρακολουθείς την πορεία του δέματος και όταν φτάσει να τους πρήζεις να πάνε να το παραλάβουν γιατί συνήθως καθυστερούνε.

 

το έχω ήδη υπο παρακολούθηση... Ερώτηση: Με τι θα πάει στο Honk Kong? Εννοώ, που θα πρέπει να βάλω το tracking number εγώ, όταν φτάσει Κίνα?

 

Το πακετάκι είναι δικό σου ακόμα κι αν το βάλει στο καλάθι για αποστολή, οπότε σαφέστατα και μπορείς να απαιτήσεις να στο ξαναδώσει για φωτογραφία και αν θες να το κάνεις μπαλάκι του πινκ πονγκ ( κάτι σαν αυτό που κάνουν οι τύποι που τα μεταφέρουν πετώντας τα εδώ κι εκεί λες κι είναι μαξιλαράκια )και της το ξαναδίνεις.

Nα χεις το νου σου εσύ για το πότε θα φτάσει και όταν με το καλό, να ενημερώσεις άμεσα τον κινέζο γιατί σίγουρα θα κάνει πως δεν υπάρχει κάποια ενημέρωση κτλπ.

 

Κι εγώ έτσι πίστευα, αλλά ήταν ανένδοτη... Τώρα που ξέρω θα συμπεριφερθώ αλλιώς την επόμενη φορά, αν και ελπίζω να μην υπάρξει άλλη...

Link to comment
Share on other sites

το έχω ήδη υπο παρακολούθηση... Ερώτηση: Με τι θα πάει στο Honk Kong? Εννοώ, που θα πρέπει να βάλω το tracking number εγώ, όταν φτάσει Κίνα?

https://en.trackitonline.ru

 

 

 

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δεν λειτουργεί το tracking number εκεί. Τίμια paypal
Τι εννοείς δεν λειτουργεί? Κάνε scroll down μέχρι κάτω να δεις τις πληροφορίες. Από τη στιγμή που φτάσει Κίνα είναι το καλύτερο tracking site γιατί έχει καλή μετάφραση και σε πληροφορεί για τα delivery attempts.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς δεν λειτουργεί? Κάνε scroll down μέχρι κάτω να δεις τις πληροφορίες. Από τη στιγμή που φτάσει Κίνα είναι το καλύτερο tracking site γιατί έχει καλή μετάφραση και σε πληροφορεί για τα delivery attempts.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Εννοώ, πως βάζω τον αριθμό, πάει να φορτώσει, και μετά είναι όλη η σελίδα λευκή και δεν δίνει καμία πληροφορία...

Link to comment
Share on other sites

Εννοώ, πως βάζω τον αριθμό, πάει να φορτώσει, και μετά είναι όλη η σελίδα λευκή και δεν δίνει καμία πληροφορία...
Μήπως έχεις κάποιο Adblocker? Γιατί αν έχεις πολύ πιθανό να μην φορτώνει τη σελίδα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Μήπως έχεις κάποιο Adblocker? Γιατί αν έχεις πολύ πιθανό να μην φορτώνει τη σελίδα.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

Δοκίμασα και με απενεργοποιημένο. Δεν πειράζει, θα το βλέπω από 17track και θα ξανα προσπαθήσω πάλι μετά από μέρες μήπως και βρει κάτι. Ευχαριστώ :)

Link to comment
Share on other sites

Δοκίμασα και με απενεργοποιημένο. Δεν πειράζει, θα το βλέπω από 17track και θα ξανα προσπαθήσω πάλι μετά από μέρες μήπως και βρει κάτι. Ευχαριστώ :)
Τότε κάτι παίζει με το adblocker γιατί εμένα τα δείχνει κανονικά. Ε Ναι, δες το από το 17track τότε, απλώς όταν αρχίσει τη μετάφραση από τα κινέζικα θα σε πιάσουν τα γέλια με τη μετάφραση, αλλά την ουσία θα την καταλαβαίνεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Τότε κάτι παίζει με το adblocker γιατί εμένα τα δείχνει κανονικά. Ε Ναι, δες το από το 17track τότε, απλώς όταν αρχίσει τη μετάφραση από τα κινέζικα θα σε πιάσουν τα γέλια με τη μετάφραση, αλλά την ουσία θα την καταλαβαίνεις.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

 

:D Έγινε, ευχαριστώ και πάλι :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Παιδια ξερει κανεις τι διαδικασια ακολουθούμε σε περιπτωση που χρειαστεί να στειλουμε κινητο πισω στην Κινα για επισκευή και όταν να μας επιστραφει να μην περασει τελωνειο?

Γιατι το καλοκαιριε στειλα πισω ένα κινητο(της νύφης μου) το εφτιαξαν και όταν επεστρεψε πληρωσε 39 ευρω τελωνειο(για 2 χρονων μεταχειρισμενο και επισκευασμενο τηλ.!!!),

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum. Μετά από πολλές αγορές από Κίνα, ήρθε η πρώτη φορά να μπω στη διαδικασία επιστροφής ενός προβληματικού τηλεφώνου που αγόρασα από Gearbest πριν ένα μήνα. Μετά την επικοινωνία που είχα μαζί τους για το πρόβλημα, που προσφέρεται η γνωστή λύση: 1)Return the item to us

You can return the item to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

The shipping fee for sending the product back to us will be paid by customers and is not refundable.

Once we receive the item, we can exchange or arrange the refund of USD 81.99 on your GB wallet in 24 hours.

2)Keep the item and accept a partial refund to your Wallet

We can refund USD 16 with extra GB points on your wallet.

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you to pay USD 55 for it.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αν δεχθώ για παράδειγμα την 1η λύση που μου προτείνουν (να μου πιστώσουν 81.99 $ για να ξαναγοράσω το τηλέφωνο) την όποια διαδικασία πρέπει να την κάνω απευθείας μαζι τους ή να ανοίξω ένα dispute στο paypal; Φοβάμαι ότι αν δεχθώ κάτι απ αυτά που μου προτείνουν χωρίς τη μεσολάβηση του paypal, θα χάσω τη δυνατότητα να διεκδικήσω μετά οτιδήποτε, αν κάτι δεν πάει καλά.

Κι ένα τελευταίο, μετά τα όσα κωμικοτραγικά γίνονται με τα τελωνεία τελευταία. Αν όλα πάνε καλά, μου πιστώσουν το GB wallet και αναγκαστώ να ξαναγοράσω το ίδιο τηλέφωνο σε αντικατάσταση του προβληματικού, θα υποχρεωθώ απ ότι φαντάζομαι και δεύτερη φορά να πληρώσω τελωνείο για το ίδιο αντικείμενο. Έχω ήδη πληρώσει 29 € γι αυτό που παρέλαβα. Υπάρχει τρόπος ν' απαλλαγώ τη δεύτερη φορά;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια απάντηση σας.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum. Μετά από πολλές αγορές από Κίνα, ήρθε η πρώτη φορά να μπω στη διαδικασία επιστροφής ενός προβληματικού τηλεφώνου που αγόρασα από Gearbest πριν ένα μήνα. Μετά την επικοινωνία που είχα μαζί τους για το πρόβλημα, που προσφέρεται η γνωστή λύση: 1)Return the item to us

You can return the item to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

The shipping fee for sending the product back to us will be paid by customers and is not refundable.

Once we receive the item, we can exchange or arrange the refund of USD 81.99 on your GB wallet in 24 hours.

2)Keep the item and accept a partial refund to your Wallet

We can refund USD 16 with extra GB points on your wallet.

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you to pay USD 55 for it.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αν δεχθώ για παράδειγμα την 1η λύση που μου προτείνουν (να μου πιστώσουν 81.99 $ για να ξαναγοράσω το τηλέφωνο) την όποια διαδικασία πρέπει να την κάνω απευθείας μαζι τους ή να ανοίξω ένα dispute στο paypal; Φοβάμαι ότι αν δεχθώ κάτι απ αυτά που μου προτείνουν χωρίς τη μεσολάβηση του paypal, θα χάσω τη δυνατότητα να διεκδικήσω μετά οτιδήποτε, αν κάτι δεν πάει καλά.

Κι ένα τελευταίο, μετά τα όσα κωμικοτραγικά γίνονται με τα τελωνεία τελευταία. Αν όλα πάνε καλά, μου πιστώσουν το GB wallet και αναγκαστώ να ξαναγοράσω το ίδιο τηλέφωνο σε αντικατάσταση του προβληματικού, θα υποχρεωθώ απ ότι φαντάζομαι και δεύτερη φορά να πληρώσω τελωνείο για το ίδιο αντικείμενο. Έχω ήδη πληρώσει 29 € γι αυτό που παρέλαβα. Υπάρχει τρόπος ν' απαλλαγώ τη δεύτερη φορά;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια απάντηση σας.

 

Λογικα θα ξαναπληρωσεις τελωνειο αν δεν στο στειλουν με τριγωνικη αποστολη που την χρεωνουν πανακριβα,εγω με το πορτοφολι τους δεν εχω καμια εμπιστοσυνη,προτιμοτερο να σου επιστρεψουν τα χρηματα και να το παρεις απο το Bangood αν ειναι που ειναι και πιο αξιοπιστο.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο forum. Μετά από πολλές αγορές από Κίνα, ήρθε η πρώτη φορά να μπω στη διαδικασία επιστροφής ενός προβληματικού τηλεφώνου που αγόρασα από Gearbest πριν ένα μήνα. Μετά την επικοινωνία που είχα μαζί τους για το πρόβλημα, που προσφέρεται η γνωστή λύση: 1)Return the item to us

You can return the item to us in China as per our terms and conditions indicated in the link above.

As long as the item does not exceed the 45 day money back guarantee limit.

The shipping fee for sending the product back to us will be paid by customers and is not refundable.

Once we receive the item, we can exchange or arrange the refund of USD 81.99 on your GB wallet in 24 hours.

2)Keep the item and accept a partial refund to your Wallet

We can refund USD 16 with extra GB points on your wallet.

In this case, you can keep the item and do not need to return it to us for this time.

3)Resend a replacement (No return)

We can resend you a replacement but we kindly ask you to pay USD 55 for it.

Η ερώτηση μου είναι η εξής: Αν δεχθώ για παράδειγμα την 1η λύση που μου προτείνουν (να μου πιστώσουν 81.99 $ για να ξαναγοράσω το τηλέφωνο) την όποια διαδικασία πρέπει να την κάνω απευθείας μαζι τους ή να ανοίξω ένα dispute στο paypal; Φοβάμαι ότι αν δεχθώ κάτι απ αυτά που μου προτείνουν χωρίς τη μεσολάβηση του paypal, θα χάσω τη δυνατότητα να διεκδικήσω μετά οτιδήποτε, αν κάτι δεν πάει καλά.

Κι ένα τελευταίο, μετά τα όσα κωμικοτραγικά γίνονται με τα τελωνεία τελευταία. Αν όλα πάνε καλά, μου πιστώσουν το GB wallet και αναγκαστώ να ξαναγοράσω το ίδιο τηλέφωνο σε αντικατάσταση του προβληματικού, θα υποχρεωθώ απ ότι φαντάζομαι και δεύτερη φορά να πληρώσω τελωνείο για το ίδιο αντικείμενο. Έχω ήδη πληρώσει 29 € γι αυτό που παρέλαβα. Υπάρχει τρόπος ν' απαλλαγώ τη δεύτερη φορά;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την όποια απάντηση σας.

 

Φίλε μου , η εμπειρεία μου μέχρι τώρα είναι ότι άμα συμφωνήσεις τον τρόπο του refund τα χρήμμετα στα πιστώνουν . Όμως θα συμφωνήσω με το mobile59 καλύτερα απο. Banggood έχει φτηνότερη τριγωνική και είναι ποιό αξιοπιστο μαγαζί .

London for ever
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ τους 2 προηγούμενους φιλους για τις απαντησεις τους. Άνοιξα ήδη dispute στο paypal, γιατί βλεπω ότι με το Gearbest δεν προκειται να βγάλω ακρη. Μια βδομάδα το συζητώ μαζί τους και το αποτέλεσμα δεν με ικανοποιεί. Ελπίζω να πάρω τα χρήματα μεσω paypal και μετά θα δω τι θα κάνω.
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και πάλι στο forum.

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου θα ήθελα να προσθέσω τα εξής: Άνοιξα χθες ένα dispute στο paypal, περιγράφοντας την έως τώρα επικοινωνία μου με το Gearbest και τις λύσεις που μου πρότειναν οι Κινέζοι, ζητώντας τελικά να επιστραφούν τα χρήματα μου στο λογαριασμό μου κι όχι στο wallet του Gearbest. Μετά απ' αυτό οι κινέζοι προσφέρθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα μέσω paypal, αμέσως μόλις παραλάβουν το χαλασμένο τηλέφωνο που θα τους επιτρέψω. Τους ζήτησα λοιπόν τη διεύθυνση και περιμένω απάντηση.

Η ερώτηση μου τώρα είναι: πρέπει να κάνω στο paypal escalate το dispute σε claim, ή όχι; Γιατί το dispute θα κλείσει σε 20 μέρες, ημερομηνία κατά την οποία δεν θα έχει φτάσει ακόμα το τηλέφωνο στην Κίνα, ώστε να το παραλάβουν οι Κινέζοι και να μου κάνουν refund. Υπάρχει τρόπος να κρατάω ανοιχτό το dispute μέχρι να επιστραφούν τα χρήματα μου, ή πρέπει να το κάνω claim, για να είμαι σίγουρος;

Ευχαριστώ και πάλι για την όποια βοήθεια.

Link to comment
Share on other sites

Έκανες λάθος που έμπλεξες το PayPal σε θέμα εγγύησης.. το PayPal είναι για θέματα αγορών.. αν έκανες ότι σου έλεγε το μαγαζί και σε κορόιδευαν τότε θα μιλούσες με PayPal.. Η επιστροφή κινητού στην Κίνα θέλει πολύ υπομονή.. Εγώ επέστρεψα καινούριο κινητό των 200€ και έκανα κάνα 3μηνο να πάρω πίσω τα λεφτά μου..
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και πάλι στο forum.

Σε συνέχεια του προηγούμενου μηνύματος μου θα ήθελα να προσθέσω τα εξής: Άνοιξα χθες ένα dispute στο paypal, περιγράφοντας την έως τώρα επικοινωνία μου με το Gearbest και τις λύσεις που μου πρότειναν οι Κινέζοι, ζητώντας τελικά να επιστραφούν τα χρήματα μου στο λογαριασμό μου κι όχι στο wallet του Gearbest. Μετά απ' αυτό οι κινέζοι προσφέρθηκαν να μου επιστρέψουν τα χρήματα μέσω paypal, αμέσως μόλις παραλάβουν το χαλασμένο τηλέφωνο που θα τους επιτρέψω. Τους ζήτησα λοιπόν τη διεύθυνση και περιμένω απάντηση.

Η ερώτηση μου τώρα είναι: πρέπει να κάνω στο paypal escalate το dispute σε claim, ή όχι; Γιατί το dispute θα κλείσει σε 20 μέρες, ημερομηνία κατά την οποία δεν θα έχει φτάσει ακόμα το τηλέφωνο στην Κίνα, ώστε να το παραλάβουν οι Κινέζοι και να μου κάνουν refund. Υπάρχει τρόπος να κρατάω ανοιχτό το dispute μέχρι να επιστραφούν τα χρήματα μου, ή πρέπει να το κάνω claim, για να είμαι σίγουρος;

Ευχαριστώ και πάλι για την όποια βοήθεια.

 

Αν κλεισεις το dispute πως θα εισαι σιγουρος οτι θα σου επιστρεψει το καταστημα τα χρηματα?Αν το αφησεις να κλεισει μονο του το ιδιο,μονη λυση να εξηγησεις στο καταστημα οτι θα κανεις escalate και οταν παρεις τα χρηματα απο αυτους θα την κλεισεις,αλλοιως αν αποφασισουν να μην στα δωσουν χανεις την προσφυγη στο paypal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...