Jump to content

Φοιτητικό πακέτο Vodafone CU


zipperant
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έχω τρία φοιτητικά (νομιμα: τρία πτυχία) και τα ανηψακια μου από ένα σύνολο πέντε

 

και στα πέντε γίνεται αυτό που γράφω.

 

Τώρα αν μπήκες μετά το 2018 που μπήκα για μεταπτυχιακο και η ανήψια μου γυμναστική ακαδημια, ΟΚ.

 

Δεν ξέρω τι παίχτηκε μετά

 

Sent from my Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα, μόλις μου έκαναν τη προσφορά με τα 13,55 και τη μετατροπή του φοιτητικού σε καρτοσυμβολαιο.1000 προς όλους ,600 προς voda,5gb και 100 sms .για δύο χρόνια μου είπαν ,έτσι χάνω το φοιτητικό σωστά; αξίζει λέτε η μετάβαση;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

iphone 6s plus 64,xiaomi A1M1

teclast t10,Cube iWork10

COOLEME MB3,KII PRO

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις το φοιτητικό, αλλά υπάρχει μια περίπτωση να μπορείς να κανεις ένα αλλο νούμερο φοιτητικό με το ίδιο πάσο. Αυτο έχει να κάνει με το αν σου κάνανε προσφορά για φοιτητικό καρτοπρόγραμμα (με συνδεδεμένο πάσο) ή προσφορά χωρίς πάσο.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, μόλις μου έκαναν τη προσφορά με τα 13,55 και τη μετατροπή του φοιτητικού σε καρτοσυμβολαιο.1000 προς όλους ,600 προς voda,5gb και 100 sms .για δύο χρόνια μου είπαν ,έτσι χάνω το φοιτητικό σωστά; αξίζει λέτε η μετάβαση;

 

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σαν τιμή είναι αρκετά καλό, αλλά από εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει με τις ανάγκες του

 

Προσωπικά δεν τα πάω καλά με τις χρηματικές δεσμεύσεις και προτιμώ προσφορές, φοιτητικά πακέτα, voip dosms web2sms και όσο λιγότερη χρήση κινητού γίνεται.

 

Sent from my Power 3 using Tapatalk

Καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή,
παρά σαράντα χρόνια σκλαβιά και φυλακή.

Link to comment
Share on other sites

Με είχανε παρει πρόπερσι τον Ιούνιο να μου πουν ότι λήγει το φοιτικο το οποίο έχω 5 χρονια. Ακομα τίποτα! Βάζω κάθε μήνα βέβαια 10 ευρω καρτα. Παιζει κανενα ρόλο αυτό (οτι κανω χρήση και πληρώνω αδρα;)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα στη: παρέα

 

Με κάλεσαν 2 φορές αυτή τη βδομάδα από το +302182189789

Ειναι το νούμερο που τσεκάρουν τα φοιτητικά?

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα σας,πως καταλαβαίνω οτί λήγει η φοιτητική προσφορά?σταματάει να ανανεώνεται η ημερομηνία λήξης της σύνδεσης?

ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Χάνεις και τα bonus του φοιτητικού, και τη δυνατότητα ενεργοποίησης των φοιτητικών πακέτων. Συνήθως μετά την κατάργηση του φοιτητικού, ενεργοποιούνται τα πακέτα Special που δίνουν παρόμοιες παροχές με το φοιτητικό, αλλά χωρίς να ανανεώνεται η ημερομηνία λήξης σου.
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στη: παρέα

 

Με κάλεσαν 2 φορές αυτή τη βδομάδα από το +302182189789

Ειναι το νούμερο που τσεκάρουν τα φοιτητικά?

 

με καλεσαν ξανα σημερα αλλα δεν το σηκωσα,το μπλόκαρει η ιδια η vodafone σαν σπαμ :lol:

 

με πηραν ομως μετα απο ενα κινητο και μου την εφεραν 6946082495 αν θελετε να το σημειωσετε.Μου ειπαν μονο για αναβαθμιση του καρτοκινητου μου σε καρτοπρογραμμα και οχι κατι αλλο ,τουλαχιστον απ οσο ακουσα γιατι ημουν στο τρεξιμο,ρωτησα αν ειναι υποχρεωτικο μου ειπε οχι ειπα ευχαριστω..θα μου ερθει κατι σαν σμσ λεει για ενημερωση..Τωρα αν τη πατησα δεν ξερω να σας πω,ελπιζω πως οχι

 

----- προσθήκη μηνύματος 17 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

μου ηρθε το σμσ που λεει αν θελετε να δηλωσετε τη συναινεση σας ακολουθησε τον ταδε συνδεσμο..Εννοειται δεν θα το κανω και ελπιζω να μην αλλαξει κατι:cry:

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

μου ηρθε το σμσ που λεει αν θελετε να δηλωσετε τη συναινεση σας ακολουθησε τον ταδε συνδεσμο..Εννοειται δεν θα το κανω και ελπιζω να μην αλλαξει κατι:cry:

 

Μην πατήσεις με ΤΙΠΟΤΑ τον σύνδεσμο. Θα ενεργοποιηθεί καρτοσύνδεση και μετά για να το ακυρώσεις θα έχεις 15 μέρες και ενα απόλυτο χάος ανευθυνότητας στην εξυπηρέτηση πελατών. Θα σε παραπέμπει ο ένας στον άλλο, θα λένε οτι θα σε καλέσουν και δεν θα καλούν, θα λες απο την αρχή ξανά και ξανά οτι δεν θέλεις το καρτοπρόγραμμα, θα σου λένε οτι σε δύο μέρες θα λυθεί το πρόβλημα άλλα δεν θα λύνεται και εάν και όταν βγάλεις στο τέλος άκρη και ακυρώσεις το καρτοπρόγραμμα ( έχεις δικαίωμα να το κάνεις εντός 15 ημερών) θα διαπιστώσεις οτι σε έναν μήνα θα σου έρθει λογαριασμός με αναλογική χρέωση των ημερών που προσπαθούσες να βγάλεις άκρη μαζί τους για την ακύρωση του προγράμματος. Θα χάσεις και οτι λεπτά ομιλίας, sms και mb έχεις μαζέψει στο φοιτητικό.

.
Link to comment
Share on other sites

Μην πατήσεις με ΤΙΠΟΤΑ τον σύνδεσμο. Θα ενεργοποιηθεί καρτοσύνδεση και μετά για να το ακυρώσεις θα έχεις 15 μέρες και ενα απόλυτο χάος ανευθυνότητας στην εξυπηρέτηση πελατών. Θα σε παραπέμπει ο ένας στον άλλο, θα λένε οτι θα σε καλέσουν και δεν θα καλούν, θα λες απο την αρχή ξανά και ξανά οτι δεν θέλεις το καρτοπρόγραμμα, θα σου λένε οτι σε δύο μέρες θα λυθεί το πρόβλημα άλλα δεν θα λύνεται και εάν και όταν βγάλεις στο τέλος άκρη και ακυρώσεις το καρτοπρόγραμμα ( έχεις δικαίωμα να το κάνεις εντός 15 ημερών) θα διαπιστώσεις οτι σε έναν μήνα θα σου έρθει λογαριασμός με αναλογική χρέωση των ημερών που προσπαθούσες να βγάλεις άκρη μαζί τους για την ακύρωση του προγράμματος. Θα χάσεις και οτι λεπτά ομιλίας, sms και mb έχεις μαζέψει στο φοιτητικό.

 

δεν ειχα σκοπο,λεω να σβησω και το μηνυμα να μην πατηθει τπτ κατα λαθος

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλο, επιβεβαιώνεις ότι είσαι εσυ και με κωδικό που έρχεται με SMS. Επίσης το πιθανότερο είναι ότι ο κωδικός έληξε, έχει διάρκεια 1-2 μέρες.
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τόσο απλο, επιβεβαιώνεις ότι είσαι εσυ και με κωδικό που έρχεται με SMS. Επίσης το πιθανότερο είναι ότι ο κωδικός έληξε, έχει διάρκεια 1-2 μέρες.

 

Επειδή την έχω πατήσει: Μου έστειλε γνωστός μου μέσω viber τον σύνδεσμο που του έστειλε η vodafone μέσω sms μετά απο τηλεφωνική κλήση που του έκαναν και ήθελαν να του πουλήσουν συμβόλαιο, για να τον ανοίξω εγώ και να δω υποτίθεται τους όρους τους συμβολαίου για να του πω εαν αξίζει το συμβόλαιο. Με το που πάτησα τον σύνδεσμο με καλωσόριζε στο νέο συμβόλαιο, μου έδειχνε τους όρους του και μου έλεγε οτι ισχύει απο την σημερινή ημερομηνία (την ημερομηνία που τον πάτησα τον σύνδεσμο).

 

Καλέσαμε στην vodafone και μας είπαν οτι αφού πάτησα τον σύνδεσμο ενεργοποίησα το συμβόλαιο. Τους είπαμε οτι τον πάτησα για να δω τους όρους του συμβολαίου και μου είπαν οτι το να πατήσουμε τον σύνδεσμο σημαίνει αποδοχή των όρων!!! Τους είπα οτι το sms δεν το έλεγε αυτό και άπλα έγραφε " για να δείτε την προσφορά μόνο για εσάς πατήστε παρακάτω (στον σύνδεσμο) "

 

Τους ζητήσαμε να γίνει ακύρωση και μας είπαν οτι θα το προωθήσουν και θα μας καλέσουν σε δύο μέρες. Τους είπαμε οτι με ένα κλικ ενεργοποιήθηκε το πακέτο και τώρα μας λέτε οτι θέλει δύο μέρες για να ακυρωθεί; Επέμεναν οτι δεν μπορούν να το ακυρώσουν αυτοί άλλα κάποιο άλλο τμήμα της vodafone του οποίου το τηλέφωνο για να έχουμε άμεση επικοινωνία δεν μπορούσαν να μας το πουν!!!

 

Σε δύο μέρες δεν κάλεσαν, οπότε την τρίτη μέρα καλέσαμε και μας είπαν οτι δεν βλέπουν κάποιο αίτημα για ακύρωση του συμβολαίου. Οπότε κάναμε νέο αίτημα οπού σε δυο μέρες θα μας καλούσαν. Δεν κάλεσαν μέχρι το απόγευμα της δεύτερης μέρας όποτε καλέσαμε εμείς και μας είπαν οτι το τμήμα αποσυνδέσεων έχει κλείσει εκείνη την ώρα και οτι αύριο θα μας καλέσουν.

 

Την επόμενη μέρα κάλεσαν και είπαν οτι μπορούν να κάνουν αποσύνδεση άλλα θα έχει ποινή αποσύνδεσης. Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο άλλα είπαν οτι δεν μπορούν να μεταφέρουν την γραμμή λόγο τηλεργασίας και οτι θα μας καλέσει άμεσα προϊστάμενος. Φυσικά δεν κάλεσε κάνεις όποτε σε 3 ώρες καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι θα προωθήσουν ξανά το αίτημα μας να μας καλέσει κάποιος. Δεν κάλεσε κανένας.

 

Την επόμενη μερα καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι άμεσα θα μας καλέσει καποιος. Έπεσε άγριο βρίσιμο ( το ομολογώ) και ξαφνικά βρήκαν τρόπο να μας συνδέσουν με κάποιον (θαύμα) ο οποίος μας είπε οτι υπάρχει τελος αποσύνδεσης απο την στιγμή που κάνατε χρήση του νέου συμβολαίου. Του λέμε οτι επίτηδες δεν καλέσαμε κανέναν, ούτε sms, ούτε mb και είχαμε ανοιχτή την sim απλα για να μας καλέσει κάποιος απο vodafone. Είπε να περιμένουμε και αφού κάτι έψαξε είπε οτι βλέπει να κάναμε κλήση, του λέμε να μας πει το νούμερο που καλέσαμε και λεει οτι πρέπει να κάνουμε αίτημα για ανάλυση κλήσεων!!!! Του λέμε να μην κλείσει την γραμμή, ψάχνουμε τις εξερχόμενες και βλέπουμε οτι καλέσαμε σε ενα νούμερο δεκαψήφιο που ήταν το αρχικό νούμερο που κάλεσε για την προσφορά που απλά όταν καλούσες άνοιγε η γραμμή δεν μιλούσε κανείς και μετά έπεφτε η γραμμή, του λέμε το νούμερο και μας λέει να καλέσουμε σε ενα 5ψηφιο για να μας πουν που ανηκει το νούμερο!!! Το ψάχνουμε στο διαδίκτυο και βλέπουμε οτι το νούμερο αυτό ανηκει σε τηλεφωνικό κέντρο που αργότερα μάθαμε οτι πουλάει συμβόλαια για λογαριασμό της vodafone.

 

Με τα πολλά απο ένα forum βρήκαμε ενα τηλέφωνο που είναι το τμήμα αποσυνδέσεων της vodafone και καλέσαμε άμεσα σε εκείνο και έκαναν άμεσα την ακύρωση του συμβολαίου ( ήμασταν ακόμα εντος των 15 ημερών του δικαιώματος αποχώρησης). Σε ένα μηνα όμως ήρθε λογαριασμος με την αναλογική χρέωση των ήμερων που ήταν ενεργό το συμβόλαιο που ακυρώσαμε τελικά. Φυσικά δεν πληρώθηκε και δεν θα πληρωθεί ποτέ ο λογαριασμός.

.
Link to comment
Share on other sites

Επειδή την έχω πατήσει: Μου έστειλε γνωστός μου μέσω viber τον σύνδεσμο που του έστειλε η vodafone μέσω sms μετά απο τηλεφωνική κλήση που του έκαναν και ήθελαν να του πουλήσουν συμβόλαιο, για να τον ανοίξω εγώ και να δω υποτίθεται τους όρους τους συμβολαίου για να του πω εαν αξίζει το συμβόλαιο. Με το που πάτησα τον σύνδεσμο με καλωσόριζε στο νέο συμβόλαιο, μου έδειχνε τους όρους του και μου έλεγε οτι ισχύει απο την σημερινή ημερομηνία (την ημερομηνία που τον πάτησα τον σύνδεσμο).

 

Καλέσαμε στην vodafone και μας είπαν οτι αφού πάτησα τον σύνδεσμο ενεργοποίησα το συμβόλαιο. Τους είπαμε οτι τον πάτησα για να δω τους όρους του συμβολαίου και μου είπαν οτι το να πατήσουμε τον σύνδεσμο σημαίνει αποδοχή των όρων!!! Τους είπα οτι το sms δεν το έλεγε αυτό και άπλα έγραφε " για να δείτε την προσφορά μόνο για εσάς πατήστε παρακάτω (στον σύνδεσμο) "

 

Τους ζητήσαμε να γίνει ακύρωση και μας είπαν οτι θα το προωθήσουν και θα μας καλέσουν σε δύο μέρες. Τους είπαμε οτι με ένα κλικ ενεργοποιήθηκε το πακέτο και τώρα μας λέτε οτι θέλει δύο μέρες για να ακυρωθεί; Επέμεναν οτι δεν μπορούν να το ακυρώσουν αυτοί άλλα κάποιο άλλο τμήμα της vodafone του οποίου το τηλέφωνο για να έχουμε άμεση επικοινωνία δεν μπορούσαν να μας το πουν!!!

 

Σε δύο μέρες δεν κάλεσαν, οπότε την τρίτη μέρα καλέσαμε και μας είπαν οτι δεν βλέπουν κάποιο αίτημα για ακύρωση του συμβολαίου. Οπότε κάναμε νέο αίτημα οπού σε δυο μέρες θα μας καλούσαν. Δεν κάλεσαν μέχρι το απόγευμα της δεύτερης μέρας όποτε καλέσαμε εμείς και μας είπαν οτι το τμήμα αποσυνδέσεων έχει κλείσει εκείνη την ώρα και οτι αύριο θα μας καλέσουν.

 

Την επόμενη μέρα κάλεσαν και είπαν οτι μπορούν να κάνουν αποσύνδεση άλλα θα έχει ποινή αποσύνδεσης. Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο άλλα είπαν οτι δεν μπορούν να μεταφέρουν την γραμμή λόγο τηλεργασίας και οτι θα μας καλέσει άμεσα προϊστάμενος. Φυσικά δεν κάλεσε κάνεις όποτε σε 3 ώρες καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι θα προωθήσουν ξανά το αίτημα μας να μας καλέσει κάποιος. Δεν κάλεσε κανένας.

 

Την επόμενη μερα καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι άμεσα θα μας καλέσει καποιος. Έπεσε άγριο βρίσιμο ( το ομολογώ) και ξαφνικά βρήκαν τρόπο να μας συνδέσουν με κάποιον (θαύμα) ο οποίος μας είπε οτι υπάρχει τελος αποσύνδεσης απο την στιγμή που κάνατε χρήση του νέου συμβολαίου. Του λέμε οτι επίτηδες δεν καλέσαμε κανέναν, ούτε sms, ούτε mb και είχαμε ανοιχτή την sim απλα για να μας καλέσει κάποιος απο vodafone. Είπε να περιμένουμε και αφού κάτι έψαξε είπε οτι βλέπει να κάναμε κλήση, του λέμε να μας πει το νούμερο που καλέσαμε και λεει οτι πρέπει να κάνουμε αίτημα για ανάλυση κλήσεων!!!! Του λέμε να μην κλείσει την γραμμή, ψάχνουμε τις εξερχόμενες και βλέπουμε οτι καλέσαμε σε ενα νούμερο δεκαψήφιο που ήταν το αρχικό νούμερο που κάλεσε για την προσφορά που απλά όταν καλούσες άνοιγε η γραμμή δεν μιλούσε κανείς και μετά έπεφτε η γραμμή, του λέμε το νούμερο και μας λέει να καλέσουμε σε ενα 5ψηφιο για να μας πουν που ανηκει το νούμερο!!! Το ψάχνουμε στο διαδίκτυο και βλέπουμε οτι το νούμερο αυτό ανηκει σε τηλεφωνικό κέντρο που αργότερα μάθαμε οτι πουλάει συμβόλαια για λογαριασμό της vodafone.

 

Με τα πολλά απο ένα forum βρήκαμε ενα τηλέφωνο που είναι το τμήμα αποσυνδέσεων της vodafone και καλέσαμε άμεσα σε εκείνο και έκαναν άμεσα την ακύρωση του συμβολαίου ( ήμασταν ακόμα εντος των 15 ημερών του δικαιώματος αποχώρησης). Σε ένα μηνα όμως ήρθε λογαριασμος με την αναλογική χρέωση των ήμερων που ήταν ενεργό το συμβόλαιο που ακυρώσαμε τελικά. Φυσικά δεν πληρώθηκε και δεν θα πληρωθεί ποτέ ο λογαριασμός.

 

 

Ειναι δυνατόν να τους εβρισες; Σοβαρα τωρα; Εχασες το δίκιο σου και μην πληρώνοντας εσυ θα βγεις χαμένος. Κριμα φιλε γιατί αν προχωρήσει το θέμα μελλοντικά θα βγεις χαμένος παρολο που δεν φταις. Προσωπικά αν ήμουν εργαζόμενος θα το πηγαινα μεχρι τέλους να σε ταλαιπώρησω μετα απο τςτοια συμπεριφορά.

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατόν να τους εβρισες; Σοβαρα τωρα; Εχασες το δίκιο σου και μην πληρώνοντας εσυ θα βγεις χαμένος. Κριμα φιλε γιατί αν προχωρήσει το θέμα μελλοντικά θα βγεις χαμένος παρολο που δεν φταις. Προσωπικά αν ήμουν εργαζόμενος θα το πηγαινα μεχρι τέλους να σε ταλαιπώρησω μετα απο τςτοια συμπεριφορά.

 

 

Ενα απο τα κυρία χαρακτηριστικά ενος υπαλλήλου στην εξυπηρετηση πελατων ειναι οτι δεν παίρνει ποτε προσωπικα χαρακτηρισμούς που απευθύνονται εξαιτίας της ταλαιπωρίας που υφίσταται ενας πελατης εκ μερους της εταιρειας. Στην επικοινωνια σου στην ουσία δεν απευθύνεσαι ποτε προσωπικα στον υπαλληλο αλλα στην εταιρεία που εκπροσωπεί.

 

Σε ολα βεβαια τα πραγματα υπαρχουν όρια κοινής λογικής ακομα και οταν εκφράζουμε την δυσαρέσκεια μας.

 

Ενας υπαλληλος που θα επιδείξει την συμπεριφορα που αναφέρεις προς πελατη, προσφέρει κάκιστες υπηρεσίες στην εταιρεία για την οποια εργάζεται.

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

Edited by skiace
Γ Ι Ω Ρ Γ Ο Σ
Link to comment
Share on other sites

Επειδή την έχω πατήσει: Μου έστειλε γνωστός μου μέσω viber τον σύνδεσμο που του έστειλε η vodafone μέσω sms μετά απο τηλεφωνική κλήση που του έκαναν και ήθελαν να του πουλήσουν συμβόλαιο, για να τον ανοίξω εγώ και να δω υποτίθεται τους όρους τους συμβολαίου για να του πω εαν αξίζει το συμβόλαιο. Με το που πάτησα τον σύνδεσμο με καλωσόριζε στο νέο συμβόλαιο, μου έδειχνε τους όρους του και μου έλεγε οτι ισχύει απο την σημερινή ημερομηνία (την ημερομηνία που τον πάτησα τον σύνδεσμο).

 

Καλέσαμε στην vodafone και μας είπαν οτι αφού πάτησα τον σύνδεσμο ενεργοποίησα το συμβόλαιο. Τους είπαμε οτι τον πάτησα για να δω τους όρους του συμβολαίου και μου είπαν οτι το να πατήσουμε τον σύνδεσμο σημαίνει αποδοχή των όρων!!! Τους είπα οτι το sms δεν το έλεγε αυτό και άπλα έγραφε " για να δείτε την προσφορά μόνο για εσάς πατήστε παρακάτω (στον σύνδεσμο) "

 

Τους ζητήσαμε να γίνει ακύρωση και μας είπαν οτι θα το προωθήσουν και θα μας καλέσουν σε δύο μέρες. Τους είπαμε οτι με ένα κλικ ενεργοποιήθηκε το πακέτο και τώρα μας λέτε οτι θέλει δύο μέρες για να ακυρωθεί; Επέμεναν οτι δεν μπορούν να το ακυρώσουν αυτοί άλλα κάποιο άλλο τμήμα της vodafone του οποίου το τηλέφωνο για να έχουμε άμεση επικοινωνία δεν μπορούσαν να μας το πουν!!!

 

Σε δύο μέρες δεν κάλεσαν, οπότε την τρίτη μέρα καλέσαμε και μας είπαν οτι δεν βλέπουν κάποιο αίτημα για ακύρωση του συμβολαίου. Οπότε κάναμε νέο αίτημα οπού σε δυο μέρες θα μας καλούσαν. Δεν κάλεσαν μέχρι το απόγευμα της δεύτερης μέρας όποτε καλέσαμε εμείς και μας είπαν οτι το τμήμα αποσυνδέσεων έχει κλείσει εκείνη την ώρα και οτι αύριο θα μας καλέσουν.

 

Την επόμενη μέρα κάλεσαν και είπαν οτι μπορούν να κάνουν αποσύνδεση άλλα θα έχει ποινή αποσύνδεσης. Ζητήσαμε να μιλήσουμε με προϊστάμενο άλλα είπαν οτι δεν μπορούν να μεταφέρουν την γραμμή λόγο τηλεργασίας και οτι θα μας καλέσει άμεσα προϊστάμενος. Φυσικά δεν κάλεσε κάνεις όποτε σε 3 ώρες καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι θα προωθήσουν ξανά το αίτημα μας να μας καλέσει κάποιος. Δεν κάλεσε κανένας.

 

Την επόμενη μερα καλέσαμε ξανά και μας είπαν οτι άμεσα θα μας καλέσει καποιος. Έπεσε άγριο βρίσιμο ( το ομολογώ) και ξαφνικά βρήκαν τρόπο να μας συνδέσουν με κάποιον (θαύμα) ο οποίος μας είπε οτι υπάρχει τελος αποσύνδεσης απο την στιγμή που κάνατε χρήση του νέου συμβολαίου. Του λέμε οτι επίτηδες δεν καλέσαμε κανέναν, ούτε sms, ούτε mb και είχαμε ανοιχτή την sim απλα για να μας καλέσει κάποιος απο vodafone. Είπε να περιμένουμε και αφού κάτι έψαξε είπε οτι βλέπει να κάναμε κλήση, του λέμε να μας πει το νούμερο που καλέσαμε και λεει οτι πρέπει να κάνουμε αίτημα για ανάλυση κλήσεων!!!! Του λέμε να μην κλείσει την γραμμή, ψάχνουμε τις εξερχόμενες και βλέπουμε οτι καλέσαμε σε ενα νούμερο δεκαψήφιο που ήταν το αρχικό νούμερο που κάλεσε για την προσφορά που απλά όταν καλούσες άνοιγε η γραμμή δεν μιλούσε κανείς και μετά έπεφτε η γραμμή, του λέμε το νούμερο και μας λέει να καλέσουμε σε ενα 5ψηφιο για να μας πουν που ανηκει το νούμερο!!! Το ψάχνουμε στο διαδίκτυο και βλέπουμε οτι το νούμερο αυτό ανηκει σε τηλεφωνικό κέντρο που αργότερα μάθαμε οτι πουλάει συμβόλαια για λογαριασμό της vodafone.

 

Με τα πολλά απο ένα forum βρήκαμε ενα τηλέφωνο που είναι το τμήμα αποσυνδέσεων της vodafone και καλέσαμε άμεσα σε εκείνο και έκαναν άμεσα την ακύρωση του συμβολαίου ( ήμασταν ακόμα εντος των 15 ημερών του δικαιώματος αποχώρησης). Σε ένα μηνα όμως ήρθε λογαριασμος με την αναλογική χρέωση των ήμερων που ήταν ενεργό το συμβόλαιο που ακυρώσαμε τελικά. Φυσικά δεν πληρώθηκε και δεν θα πληρωθεί ποτέ ο λογαριασμός.

 

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ/Γ.Γ. Καταναλωτή/ Συνήγορο του Πολίτη...; Τίποτα μετά από όλο αυτό;

Link to comment
Share on other sites

Ειναι δυνατόν να τους εβρισες; Σοβαρα τωρα; Εχασες το δίκιο σου και μην πληρώνοντας εσυ θα βγεις χαμένος. Κριμα φιλε γιατί αν προχωρήσει το θέμα μελλοντικά θα βγεις χαμένος παρολο που δεν φταις. Προσωπικά αν ήμουν εργαζόμενος θα το πηγαινα μεχρι τέλους να σε ταλαιπώρησω μετα απο τςτοια συμπεριφορά.

 

Η ευγένεια εξαντλήθηκε μετά τις πρώτες κλήσεις. Το βρίσιμο δεν πήγε στον υπάλληλο άλλα προς την εταιρεία που δεν μπορούσε ( ; ) να μου βρει έναν υπεύθυνο για να μιλήσω.... και μετά από το βρίσιμο ξαφνικά μου βρήκαν έναν!!!

 

Καταγγελία στην ΕΕΤΤ/Γ.Γ. Καταναλωτή/ Συνήγορο του Πολίτη...; Τίποτα μετά από όλο αυτό;

 

Τίποτα απο όλα αυτά. Ο λογαριασμός ήταν αναλογικός των ημερών μέχρι την ακύρωση του συμβολαίου και ήρθε λίγο κάτω από 4€ και φυσικά δεν θα πληρωθεί ποτέ από ότι μου είπε ο γνωστός μου στον οποίο ανήκε το νούμερο.

.
Link to comment
Share on other sites

σημερα που εβαλα καρτα 12 ευρω online στο ακομα φοιτητικο μου νουμερο μου ηρθε μυνημα οτι εχω bonus 500mb δωρεαν ιντερνετ στο κινητο απο το just surf bonus και σερφαρεις ασταματητα μεχρι 8/1/21.

Αλλαξε το just surf bonus απο 100mb σε 500mb ; διοτι δεν βλεπω στο site αναγραφεται κατι τετοιο; αλλα εμενα εχουνε μπει κανονικα .

 

 

Εκτος αυτου μου ειχανε στειλει προσωπικες προσφορες και μου εβαλαν 30gb internet για 15 ημερες +1gb για 7 ημερες +500mb για 7 ημερες , κανενα sms ή λεπτα προς ολους ηθελα διοτι ιντερνετ εχω και απο το wifi , αλλα καλοδεχουμενα, ποτε δεν ξερεις αμα θα χρειαστουνε.

επιτελους αλλαξαν το ρολοι του ρευματος με ψηφιακο και μπηκαμε στην μηνιαια τηλεμετρηση , παντως 2 λογαριασμοι ρευματος για αλλαγη ρολογιου επανωτοι δεν περιμενα να δω .

Link to comment
Share on other sites

Θα μετακομίσει φίλος μου για 2 χρόνια στην Μασσαλία!

Θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα φοιτητικά πακέτα κανονικά με τις ίδιες παροχές που ισχύουν στην Ελλάδα?

Από Ελλάδα όσοι τον καλούν φαντάζομαι δεν θα χρεώνονται κάτι σωστά?

Link to comment
Share on other sites

Θα μετακομίσει φίλος μου για 2 χρόνια στην Μασσαλία!

Θα μπορεί να χρησιμοποιεί τα φοιτητικά πακέτα κανονικά με τις ίδιες παροχές που ισχύουν στην Ελλάδα?

Από Ελλάδα όσοι τον καλούν φαντάζομαι δεν θα χρεώνονται κάτι σωστά?

 

Λογικά δεν θα έχει πρόβλημα για τους πρώτους 3 μήνες. Μετά όμως θα πρέπει να πάρει Γαλλική SIM.

Link to comment
Share on other sites

Λογικά δεν θα έχει πρόβλημα για τους πρώτους 3 μήνες. Μετά όμως θα πρέπει να πάρει Γαλλική SIM.

 

Γιατί μετά τους 3 πρώτους μήνες? Υπάρχει κάποιος περιορισμός???

Link to comment
Share on other sites

Γιατί μετά τους 3 πρώτους μήνες? Υπάρχει κάποιος περιορισμός???

 

Παλαιότερα υπήρχε σίγουρα περιορισμός για το πόσο χρονικό διάστημα μπορεί ένα νούμερο να είναι σε κατάστασή περιαγωγής. Αυτό γίνονταν για να μην μπορεί κάποιος να πάρει ένα νούμερο απο μια εταιρεία σε χώρα με χαμηλές τιμές και να ζει σε άλλη χώρα. Δεν νομίζω από παλαιότερα έως τώρα να άλλαξε αυτό.

.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...