Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

λοιπόν πριν προχωρήσω σε κάτι να σας ρωτήσω.

Ειμουν σε έναν φίλο αυτός έχει ένα s4, καθόμαστε στο μπαλκόνι και χτυπάει το κλασσικό μήνυμα για χαμηλή μπαταρία πάμε στο δωμάτιο το βάζουμε για φόρτιση και βγαίνουμε να συνεχίσουμε την κουβέντα μας στο μπαλκόνι, μπαίνουμε μέσα μετά από 15 λεπτά να μου δείξει κάτι φωτογραφίες στο κινητό και βλέπουμε η οθόνη εσωτερικά έχει ραγισει(η lcd όχι το digitizer) και η συσκευή ήταν ζέστη.. φόρτιση γινόταν με μαμά φόρτιση.

Τώρα το θέμα είναι τι κάνουμε.. αν το πάμε για εγγύηση θα το ρίξουν πάνω μας η καλύτερα να μην παιδευόμαστε και να πάρουμε από το ebay το ανταλλακτικό?

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 729
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Δεν χάνετε κάτι να προσπαθήσετε επειδή είναι εσωτερικό το ράγισμα, αν και το βλέπω δύσκολο να το δεχτούν.

Samsung galaxy s21+

Link to comment
Share on other sites

Δεν χάνετε κάτι να προσπαθήσετε επειδή είναι εσωτερικό το ράγισμα, αν και το βλέπω δύσκολο να το δεχτούν.

απλός μην χάνουμε χρόνο για αυτό ρωτάω μην πουν στείλω μετά από καμιά βδομάδα πουν όχι δεν γίνεται κλπ γιατί βρήκαμε με 110 ευρώ αναπαυτικό στην Βρετανία

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπερα σε ολους

 

Δεν ξερω αν επιτρεπεται να στειλω για φωτογραφικη μηχανη στο συγκεκριμενο θεμα απλα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου με τo service της samsung στις φωτογραφικες μηχανες τουλαχιστον

Αγορασα την NX300 τον Μαϊο και πριν 1-2 μηνες αρχισε να κολλαει η οθονη.

Πιο συγκεκριμενα αν εμενε η οθονη ανοιχτη για περισσοτερο απο 2-3 λεπτα επαιρνε ενα ροζ χρωμα ,πηδουσε και στην συνεχεια παγωνε τελειως μαζι και η μηχανη.

Αποφασισα λοιπον να την στειλω για service

Μετα απο επικοινωνια με την Samsung στις 4/8 ηρθαν με courier και παρελαβαν την μηχανη στις 6/8.

Το βρηκα πολυ θετικο που εγινε τοσο γρηγορα αλλα δυστυχως η συνεχεια δεν ειναι ιδια..

Η μηχανη εσταλει σε ενα επισκευαστικο κεντρο στην Ραφηνα,kikis service(!!) το ονομα αυτου, και απο τοτε δεν εχω καμια απολυτως ενημερωση.

Επικοινωνησα με την Samsung παρα πολλες φορες μου ειπαν να καλεσω στο επισκευαστικο κεντρο αλλα εκει δεν το σηκωνει κανεις ουτε απανταει σε mail που εχω στειλει εδω και 2 εβδομαδες ενω απο την samsung με διαβεβαιωνουν οτι το service ειναι ανοιχτο!

Ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο στην Samsung και μου ειπαν οτι ειμαι σε σειρα αναμονης και θα με καλεσουν εντος 7 εργασιμων παρακαλω ημερων!

Μιλαμε για τραγικη κατασταση και ακομα δεν εχει γινει ο ελεγχος της μηχανης!

Ποιος ξερει ποση ταλαιπωρια με περιμενει ακομα και τι αλλο μπορει να ακουσω!

Καλες οι samsung λοιπον αλλα αν παθουν κατι...

 

Τελικα στις 25/8 που επεστρεψαν απο τις διακοπες τους εμαθα απο το service οτι η μηχανη βρισκεται στην Αγγλια και εδω και μια εβδομαδα μου λενε αυριο θα ειναι εδω και φυσικα ακομα περιμενω.

 

Δεν μπορουν ομως να επικοινωνησουν με Αγγλια για να δουν ουτε τι εχει η μηχανη ουτε ποτε θα ειναι ετοιμη...

 

Απο Samsung ακομα επικοινωνουν μαζι μου...

 

Μην ζηταω πολλα ε;Εχει περασει σχεδον ενας μηνας και εμαθα τελικα οτι την εστειλαν Αγγλια...

 

Μιλαμε για το χειροτερο after sales που εχω συναντησει και δεν ξερω πως να πραξω

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, έχει κανεις εμπειρια απο αντικατάσταση της προσοψης σε galaxy s3? εσπασε μετα απο πτώση και στη smartec μου λένε οτι παει μαζι με την οθονη!!!βρίσκω στο ebay μονο την προσοψη αλλα δεν ξερω αν γινεται ευκολα η αλλαγη της και αν ειναι samsung ή mamsung!!!!

ευχαριστω

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα, έχει κανεις εμπειρια απο αντικατάσταση της προσοψης σε galaxy s3? εσπασε μετα απο πτώση και στη smartec μου λένε οτι παει μαζι με την οθονη!!!βρίσκω στο ebay μονο την προσοψη αλλα δεν ξερω αν γινεται ευκολα η αλλαγη της και αν ειναι samsung ή mamsung!!!!

ευχαριστω

 

Δυστυχώς όντως πηγαίνουν πακέτο, πρόκειται για δύσκολη διαδικασία και μάλλον πρόκειται για μη αυθεντικό digitizer με ότι αυτό συνεπάγεται..

Ρίξε μια ματιά και στο ανάλογο θέμα για περισσότερες λεπτομέρειες.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όντως πηγαίνουν πακέτο, πρόκειται για δύσκολη διαδικασία και μάλλον πρόκειται για μη αυθεντικό digitizer με ότι αυτό συνεπάγεται..

Ρίξε μια ματιά και στο ανάλογο θέμα για περισσότερες λεπτομέρειες.

 

ευχαριστω!απο αυτα που διαβαζω παω για την αντ/πια!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Μετά την τρίτη φορά που βρίσκεται στο σέρβις, αρνούμαι να την παραλαβω ( αν και ισχυρίζονται ότι δεν έχει πλέον πρόβλημα η μηχανη) και αναμένω την τελική τους απαντηση για αντικατασταση.

Εχω ηδη επενδυσει και σε φακο (50-200) δεύτερη μπαταρία κ.α. Θεωρώντας σοβαρή την εμπλοκή τους στα φωτογραφικά προϊόντα.

Θα δειξει....

 

Τελικα , μετα απο παρεμβαση του τμηματος πωλησεων, θα αντικατασταθει η μηχανη.

Υπηρξε αμεση αντιμετωπιση οταν εφτασε σε αυτους το θεμα.

 

Βεβαια ολα αυτα με δικη μου επιμονη και με αντικειμενικα δικαιο αιτημα.

Link to comment
Share on other sites

Σημερα πηγε μια φιλη ένα Galaxy S2 Plus που ενώ εμπαινα στο μενου με τα κουμπια δεν γινοταν hard reset και της ειπαν να το αφησει και θα την ειδοποιησουν αυτοι ...

 

Πριν μηνες ειχα παει ένα S3 και σε μια ωρα το ειχα παρει

 

Παει φαινεται το Service μιας ωρας ...:(:(:(:(

 

http://www.smartec.gr/hourservice.php

Edited by Γιάννης

Φιλικά Γιάννης

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes.

Link to comment
Share on other sites

Μια ίσως αρκετά άχρηστη πληροφορία για τους περισσότερους εδώ, αλλά μιας και είμαστε αρκετοί στην Αγγλία... : όσοι έχετε πάρε δώσε με Carphone Warehouse στην Αγγλία, μην πάτε τη συσκευή σας σε repair centre του CW, αλλά σε ένα Samsung Experience Store. Είναι η μέρα με τη νύχτα σε εξυπηρέτηση και ταχύτητα.
- Alex
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Σημερα πηγε μια φιλη ένα Galaxy S2 Plus που ενώ εμπαινα στο μενου με τα κουμπια δεν γινοταν hard reset και της ειπαν να το αφησει και θα την ειδοποιησουν αυτοι ...

 

Πριν μηνες ειχα παει ένα S3 και σε μια ωρα το ειχα παρει

 

Παει φαινεται το Service μιας ωρας ...:(:(:(:(

 

http://www.smartec.gr/hourservice.php

 

Καλησπέρα και από εμένα, πρώτο μου post! :)

 

Το 1 hour service ισχύει κανονικά αλλά είναι κατα περίπτωση. Εξαρτάται από την φύση της επισκευής και φαντάζομαι από το φόρτο εργασίας. Η ουσία είναι ότι το 1 hour υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχουμε κ λέμε αγορα ταμπλετ νοτε λτε απο πλεσιο αποστολη με κουριερ και πληρωμη με την παράδοση.

1.γιατι η ντοα ισχύει απο τη μερα που το στέλνουν και οχι απο τη μερα που το παραλαμβανω.

προβληματικο στην αυτόματη φωτεινότητα τους παίρνω τηλ μου λεν παρς σαμσουνγκ παιρνω εκει κανε τα τεστ λεει ο αλλος στο τηλ τακανα λεω γω κ τιποτα στηλτο σερβις λεει οπα λεω εγω απο πλεσιο το πηρα θα παρω αυτους.

Παιρνω πλεσιο μουλεν στηλτο μαγουλα εξοδα αποστολής λεω ποιος Εσυ λεν, νατα λεω 1-0.

στελνω λεω θαμαστε εντος ντοα λεν μεχρι τριτη πρωι αν τοχουμε ναι πως λεω αφου παρελαβα παρασκευη πρωί. Υσχυει η ντοα απο τεταρτη που βγήκε η απόδειξη. Οπα λεω το πατε νγια εκτος ντοα; κουριερ το Σάββατο κ Δευτέρα πρωι σε φιλο κ παει μαγουλα το δίνει κ παίρνει το δελτιο παράδοσης 1-1 περνω χτες τηλ πλεσιο περιμένουμε απο σαμσουνκ απαντηση και θα σε πάρουμε τηλ

λεω πόσες μερες θελουν κανα μήνα. Στηλε αλλο δεν με νοιαζει τι θα πει το σέρβις περιμενε λεν .

επιλογη νουμερο 3 θελω τα χρηματα πισω με τον νομο του 2013 περι καταναλωτή.

Δε φταιν αυτοί εγω που δεν το παράγγειλα απο εξω τοσο λακαμας ειμαι.

καλα απο πλεσιο δεν εχει ξανα ουτε καρφίτσα να παίρνω.

Ασε που εχω την εντύπωση οτι τα β διαλογής σαμσουνκ απο βιετναμ έρχονται στην ψαροκωστενα απο την εδω αντιπροσωπία.

Αυτο τα ολιγα και περιμένω να το κάνω το ματσ 1-2 υπερ μου.

Edited by votis
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, μετά από 7 μήνες το θέμα λύνεται οριστικά. Πριν λίγα λεπτά με κάλεσαν από την Smartec για να με ενημερώσουν ότι κατάφεραν να πάρουν την έγκριση από την Samsung για να αντικατασταθεί η πλακέτα εντός εγγύησης, και μάλιστα η συσκευή έχει ήδη σταλεί για Κρήτη. Συγχαρητήρια στην Smartec που πραγματικά ασχολήθηκε με το θέμα και έφερε αποτελέσματα, για την Samsung πάλι δε, τα χειρότερα, γιατί σε αυτούς τους 7 μήνες που πέρασαν έδειξε τεράστιο αντιεπαγγελματισμό, και δύσκολα θα ξανααγοράσω συσκευή της.

 

Μαλιστα αρκετα προβλήματα για τα νοτε 10 λτε.

αν εχεις το γιφι νοτε πως μπαίνεις στα κρυφα μενου;

οσο για το δικό μου εχει χαλασμένο τον αισθητήρα πουνε διπλα απο καμερα για την αυτοματη φωτεινότητα.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε κ λέμε αγορα ταμπλετ νοτε λτε απο πλεσιο αποστολη με κουριερ και πληρωμη με την παράδοση.

1.γιατι η ντοα ισχύει απο τη μερα που το στέλνουν και οχι απο τη μερα που το παραλαμβανω.

προβληματικο στην αυτόματη φωτεινότητα τους παίρνω τηλ μου λεν παρς σαμσουνγκ παιρνω εκει κανε τα τεστ λεει ο αλλος στο τηλ τακανα λεω γω κ τιποτα στηλτο σερβις λεει οπα λεω εγω απο πλεσιο το πηρα θα παρω αυτους.

Παιρνω πλεσιο μουλεν στηλτο μαγουλα εξοδα αποστολής λεω ποιος Εσυ λεν, νατα λεω 1-0.

στελνω λεω θαμαστε εντος ντοα λεν μεχρι τριτη πρωι αν τοχουμε ναι πως λεω αφου παρελαβα παρασκευη πρωί. Υσχυει η ντοα απο τεταρτη που βγήκε η απόδειξη. Οπα λεω το πατε νγια εκτος ντοα; κουριερ το Σάββατο κ Δευτέρα πρωι σε φιλο κ παει μαγουλα το δίνει κ παίρνει το δελτιο παράδοσης 1-1 περνω χτες τηλ πλεσιο περιμένουμε απο σαμσουνκ απαντηση και θα σε πάρουμε τηλ

λεω πόσες μερες θελουν κανα μήνα. Στηλε αλλο δεν με νοιαζει τι θα πει το σέρβις περιμενε λεν .

επιλογη νουμερο 3 θελω τα χρηματα πισω με τον νομο του 2013 περι καταναλωτή.

Δε φταιν αυτοί εγω που δεν το παράγγειλα απο εξω τοσο λακαμας ειμαι.

καλα απο πλεσιο δεν εχει ξανα ουτε καρφίτσα να παίρνω.

Ασε που εχω την εντύπωση οτι τα β διαλογής σαμσουνκ απο βιετναμ έρχονται στην ψαροκωστενα απο την εδω αντιπροσωπία.

Αυτο τα ολιγα και περιμένω να το κάνω το ματσ 1-2 υπερ μου.

 

Έλεος!! Προσέξτε λίγο τον τρόπο που γράφετε. Μας βγάλατε τα μάτια. Δικαιολογίες του τύπου γράφω από tablet κτλ δεν ευσταθούν.

 

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Έλεος!! Προσέξτε λίγο τον τρόπο που γράφετε. Μας βγάλατε τα μάτια. Δικαιολογίες του τύπου γράφω από tablet κτλ δεν ευσταθούν.

 

:wacko:

 

Απο το σ3 γραφω.το θεμα ειναι τα λάθη η το νοημα αυτων που γράφω.

Τελικα καταλαβα οτι η μιση ελλαδα μιλαει με την αλλη μιση στο τηλ όπως οι εταιρίες των τραπεζών.

Λυση δεν υπάρχει .για να μην το θέτουν σε ντοα απο το σερβις στο πλεσιο και περιμένουν την σαμσουγκ εδω μόνο ερωτήματα γεννιούνται.

Μιλαμε για μεγαλο μπακάλικο μια βδομαδα κ απαντηση καμιά κλείνουν κ το τηλ.

απο Δευτέρα παω για επιστροφή χρημάτων αν δεν μετα ινκα κ δικηγόρο.

Απλα μην αβανταρετε τέτοιου τύπου μαγαζια με εικονική εξυπηρέτηση.

Αναθεμα που έμπλεξα με τα λαμογια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Παιδια καλησπερα και καλά χριστούγεννα..το κινητό μου galaxy s advanced .ανοίγει και κλείνει ακατάπαυστα..ανα 20".το θεμα ειναι οτι δν κλεινει οπωσ οταν κλεινουμε το κινητο .απλα μαυριζει η οθονη και τσουπ ξανα ανοιγει.πηρα τηλ στην samsung.μου ειπαν τα παιδια (την πρωτη φορα) να κανω εργοστασιακες ρυθμησεις..παω να το κανω , παταω διαγραφη ολων και δν το δεχετε(δν κανει τπτ).μετα μου ειπαν (δευτερη φορα) να παω το κιν σε ασφαλη λειτουργια για να δουμε αν δουλευει.οντως το κιν δουλευει..το θεμα ειναι οτι μολισ παω να διαγραψω ολες τισ εφαρμογες γιατι καποια απο αυτες ευθυνετε σβηνει και τσουπ ξανα ανοιγει.μπορειτε να βοηθησετε.?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπέρα και καλη Χρονια!

λοιπόν έχω το εξής προβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας..

Εχω ενα NOTE 2 το οποιο ξαφνικα σταματησε να λειτουργεί. Καθε φορα που το ανοίγω

εμφανίζεται ένα πρασινο λαμπακι και μετα γινεται κόκκινο.Η οθόνη τιποτα.

Χρονικά είναι εντός εγγυησης (το έχω 1,5 χρονο).

τα 2 προβληματα..

1) ειναι αγορασμένο από σουηδία και δεν εχω την απόδειξη αγορας, ξερω όμως μεσω ΙΜΕΙ οτι αποδυκνυεται η εγγυηση.

2) έχει ενα ξεφτισμα στο ασημι πλαίσιο πάνω από τη μπροστινή κάμερα. Θεωρείται αυτός λόγος για να μην ισχυει η εγγύηση;

 

ειναι κριμα γιατι εχει αγοραστει 400++ ευρω :(

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και καλη Χρονια!

λοιπόν έχω το εξής προβλημα και θα ήθελα τη γνώμη σας..

Εχω ενα NOTE 2 το οποιο ξαφνικα σταματησε να λειτουργεί. Καθε φορα που το ανοίγω

εμφανίζεται ένα πρασινο λαμπακι και μετα γινεται κόκκινο.Η οθόνη τιποτα.

Χρονικά είναι εντός εγγυησης (το έχω 1,5 χρονο).

τα 2 προβληματα..

1) ειναι αγορασμένο από σουηδία και δεν εχω την απόδειξη αγορας, ξερω όμως μεσω ΙΜΕΙ οτι αποδυκνυεται η εγγυηση.

2) έχει ενα ξεφτισμα στο ασημι πλαίσιο πάνω από τη μπροστινή κάμερα. Θεωρείται αυτός λόγος για να μην ισχυει η εγγύηση;

 

ειναι κριμα γιατι εχει αγοραστει 400++ ευρω :(

 

Επειδή μου είχε συμβεί και εμένα να μην έχω απόδειξη για ένα περιστατικό που αντιμετώπισα, πήγα στη smartec και με εξυπηρετησαν κανονικά.. Βέβαια τότε η συσκευή που είχα δεν είχε βγει στην αγορά πάνω από χρόνο.. Τώρα για το χτυπηματακι, αν απλά έχει ξεφτίσει και δεν έχει καμιά λακούβα το κινητό, δεν θα σου πουν τίποτα..

Νικος

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα..εμενα το τηλεφωνο σταματησε ξαφνικα να φορτιζει και η smartec ενω ειναι εντος εγγυησεις επειδη εχει γδαρσιματακι στο πλαι ζητησε 380 ευρω να το επισκευασει...τους δινεις ενα καρο λεφτα και ψαχνουν αφορμες για να μην σε καλυψουν..η γρατζουνια στο πλαι θεωρητε κακη χρηση τηλεφωνου..και μετα αντε να αγορασω ξανα samsung..εχω αγορασει τα τελευταια 5 χρονια 7 τηλεφωνα τις ιδιας εταιρειας αλλα μετα απο αυτο δεν βλεπω τον λογο να συνεχειζω να το κανω
Link to comment
Share on other sites

Έχω ραγισμενο digiter από πάνω αριστερά μέχρι κάτω δεξιά δεν ανταποκριθεί σχεδόν το Touch, αν υπάρχει κάποιος που ασχολητε ας μου στείλει πμ.. Ευχαριστώ

meizu mx4 32 GB white....

meizu mx5 32 GB white

Xiaomi mi note 4 64gb

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα ξανα απο μενα.οπως ανεφερα ποιο πανω το s4 που εχω σταματησε να φορτιζει στουσ 11 μηνες και η smartec λογο καποιον απλων γδαρσιματων στο πλαισιο τισ συσκευης και οχι τις οθονης αρνειτε να το επισκευαση το βγαζει εκτος εγγυησεις και ζηταει 380 euro για να αλλαξει μαλλον ολο το κινητο..υπαρχει καποιος που να γνωριζει πως θα επικοινωνησω με την μαμα εταιρια γιατι ειναι ντροπη να τους δινεις 500 euro και να προβαλουν φτηνες δικαιολογιες γιατι αν ηθελαν θα το εφτιαχναν...ζητησαν 380 ενω τωρα το βρισκεις 280 ολοκαινουργιο..τραγικο το βρισκω...οποιος γνωριζει και θελει παιδια τον τροπο ας με βοηθησει παρακαλω
Link to comment
Share on other sites

Ποια η σχέση της εξυπηρέτησης πελατών με τη σμαρτεκ service samsung.

Eίναι το ίδιο μαγαζί απλά διαφορετικό αυτί;

Ευχαριστώ

Smile for ever.
Link to comment
Share on other sites

Ποια η σχέση της εξυπηρέτησης πελατών με τη σμαρτεκ service samsung.

Eίναι το ίδιο μαγαζί απλά διαφορετικό αυτί;

Ευχαριστώ

Όταν παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Samsung, μιλάς με εκπρόσωπο της Samsung Hellas.Όταν διαπιστώνουν κάποιο πρόβλημα το οποίο δεν μπορούν να επιλύσουν τηλεφωνικά, σε παραπέμπουν στα εξουσιοδοτημένα service τους (πχ smartec) τα οποία είναι ξεχωριστές επιχειρήσεις από την Samsung, δηλαδή δεν είναι το "ίδιο μαγαζί" όπως αρχικά είχες διατυπώσει την ερώτηση.
Link to comment
Share on other sites

Όταν παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Samsung, μιλάς με εκπρόσωπο της Samsung Hellas.Όταν διαπιστώνουν κάποιο πρόβλημα το οποίο δεν μπορούν να επιλύσουν τηλεφωνικά, σε παραπέμπουν στα εξουσιοδοτημένα service τους (πχ smartec) τα οποία είναι ξεχωριστές επιχειρήσεις από την Samsung, δηλαδή δεν είναι το "ίδιο μαγαζί" όπως αρχικά είχες διατυπώσει την ερώτηση.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση αλλά επειδή παλεύω με μια υπόθεσή μου μέρες τώρα προσπαθώ να βγάλω μια άκρη, αν δεν τα καταφέρω ελπίζω να έχω τη βοήθειά σας από εδώ!

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Όταν παίρνεις στην εξυπηρέτηση πελατών της Samsung

Πριν τους πάρω μήπως γνωρίζεις τι σημαίνουν αυτά ή σε ποιο αντίστοιχο υποforum μπορούν να μου απαντήσουν:

 

Βλεπω τα παρακάτω στο Odin Mode ενώ το τηλέφωνο έχει πανω την 4.1.2 official:

 

Custom binary download yes 1 counts

Current binary custom

System status custom

 

Τι σημαίνει η κάθε σειρά? . Προφανώς δεν έχω κάνει τίποτα στο τηλέφωνο.

 

Ευχαριστώ

Edited by amnis
Smile for ever.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...