Jump to content

vonbondies

Members
  • Δημοσιεύσεις

    3
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About vonbondies

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 7

vonbondies's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Τελικα στις 25/8 που επεστρεψαν απο τις διακοπες τους εμαθα απο το service οτι η μηχανη βρισκεται στην Αγγλια και εδω και μια εβδομαδα μου λενε αυριο θα ειναι εδω και φυσικα ακομα περιμενω. Δεν μπορουν ομως να επικοινωνησουν με Αγγλια για να δουν ουτε τι εχει η μηχανη ουτε ποτε θα ειναι ετοιμη... Απο Samsung ακομα επικοινωνουν μαζι μου... Μην ζηταω πολλα ε;Εχει περασει σχεδον ενας μηνας και εμαθα τελικα οτι την εστειλαν Αγγλια... Μιλαμε για το χειροτερο after sales που εχω συναντησει και δεν ξερω πως να πραξω
  2. Δυστυχως δεν απαντανε στον αριθμο αυτο, μαλλον λογω Αυγουστου εχουν κλεισει. Αυτο που με ενοχλει ειναι οτι απο την Samsung μου λενε οτι δεν εχουν ενημερωθει για κατι τετοιο και οτι ειναι ανοιχτο και απο την αλλη δεν μου δινουν μια σαφη απαντηση για το τι συμβαινει. Πες μου ρε αδελφε ειναι κλειστο περιμενε απο Δευτερα. Αλλα αντ αυτου λενε εχουμε προωθησει το αιτημα σας, θα σας παρει καποιος υπευθυνος κτλ κτλ Και επειδη το προβλημα που εχει η μηχανη δεν ειναι αμεσα αντιληπτο(πρεπει να μεινει καποια λεπτα αναμμενη,μπορει και παραπανω για να παρουσιαστει) φοβαμαι οτι θα την παρω οπως την εστειλα και θα χει και συνεχεια.. Παντως ειναι παρηγορο αυτο που λες για την εξυπηρετικοτητα και την τιμιοτητα τους.Μου δινεις μια ελπιδα! Απο Δευτερα λοιπον και βλεπουμε... Δηλαδη εσενα σου ειπαν να την ξαναστειλεις; Πρεπει να το τραβαμε μεχρι τελους και να μην τους αφηνουμε ετσι γιατι και οι εποχες εχουν αλλαξει οπως επισης τα μεσα τυπου Συνηγορος Καταναλωτη,ΙΝΚΑ κτλ φαινεται να κανουν καλη δουλεια Καλη τυχη και καλα ξεμπερδεματα και σε σενα, και θα ενημερωσω για τις εξελιξεις ειτε ειναι αυτες θετικες ειτε αρνητικες..
  3. Καλησπερα σε ολους Δεν ξερω αν επιτρεπεται να στειλω για φωτογραφικη μηχανη στο συγκεκριμενο θεμα απλα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου με τo service της samsung στις φωτογραφικες μηχανες τουλαχιστον Αγορασα την NX300 τον Μαϊο και πριν 1-2 μηνες αρχισε να κολλαει η οθονη. Πιο συγκεκριμενα αν εμενε η οθονη ανοιχτη για περισσοτερο απο 2-3 λεπτα επαιρνε ενα ροζ χρωμα ,πηδουσε και στην συνεχεια παγωνε τελειως μαζι και η μηχανη. Αποφασισα λοιπον να την στειλω για service Μετα απο επικοινωνια με την Samsung στις 4/8 ηρθαν με courier και παρελαβαν την μηχανη στις 6/8. Το βρηκα πολυ θετικο που εγινε τοσο γρηγορα αλλα δυστυχως η συνεχεια δεν ειναι ιδια.. Η μηχανη εσταλει σε ενα επισκευαστικο κεντρο στην Ραφηνα,kikis service(!!) το ονομα αυτου, και απο τοτε δεν εχω καμια απολυτως ενημερωση. Επικοινωνησα με την Samsung παρα πολλες φορες μου ειπαν να καλεσω στο επισκευαστικο κεντρο αλλα εκει δεν το σηκωνει κανεις ουτε απανταει σε mail που εχω στειλει εδω και 2 εβδομαδες ενω απο την samsung με διαβεβαιωνουν οτι το service ειναι ανοιχτο! Ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο στην Samsung και μου ειπαν οτι ειμαι σε σειρα αναμονης και θα με καλεσουν εντος 7 εργασιμων παρακαλω ημερων! Μιλαμε για τραγικη κατασταση και ακομα δεν εχει γινει ο ελεγχος της μηχανης! Ποιος ξερει ποση ταλαιπωρια με περιμενει ακομα και τι αλλο μπορει να ακουσω! Καλες οι samsung λοιπον αλλα αν παθουν κατι...
×
×
  • Create New...