Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.

 

Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.

 

Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.

 

Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.

 

Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.

Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια

Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ

Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;

Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.

 

Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 729
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Καλησπέρα,είχα την ατυχία να εχω μια συσκευή η οποία μετά απο δυο μέρες χρήσης δεν έσβηνε η οθόνη κατα την κλήση,μονο με επανεκκίνησης.μετα απο 4 επισκέψεις σε γνωστό καταστημα επισκευής στο Χαϊδάρι και μετά απο αλλαγες οθόνης,μπαταρίας,δυο φορές αισθητήρα στην οθόνη,κάμερας καθώς και κονεκτορα σύνδεσης φορτιστή το περιμένω αύριο ξανά επισκευασμένο δεν ξέρω τι αλλά μπορεί να αλλάξει.το θέμα ειναι πως δεν γίνεται αντικατάσταση συσκευής διότι ειναι γαλλικό και μονο η samsung Γαλλίας μπορεί να μου κανει αντικατάσταση όπου εκεί με παρέπεμψε το τμήμα υποστήριξης samsung Hellas.εχω όλα τα χαρτιά απο τις επιςκεψεις αν τα καταθέσω στον συνήγορο του καταναλωτή πιστεύετε θα καταφέρω κάτι;τα συμπεράσματα δικά σας!

 

Δες και το θεμα που ανοιξα εγω και θα καταλαβεις... Πραγματικα η υποστηριξη πελατων τους ειναι για γελια

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

13η μερα και ακομα καμια απαντηση απο τους υπευθυνους. Απορω ρε παιδια κανεις σας δε κυνηγησε την εταιρια να βρει το δικιο του; Εχω κανει καταγγελια σε ολους τους φορεις και καταναλωνω απειρο χρονο στο να βγαλω μια ακρη.
Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

Εγω πάντως που ειχα πρόβλημα τόσο , ε το S2 οσο και με το S4 δεν έχω κανένα παράπονο . Τα πηγα στο service στην Νίκαια .
London for ever
Link to comment
Share on other sites

20η ημερα, καμια απαντηση απο την Samsung. Αν μη τι αλλο αυτο δειχνει ενοχή...
Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

Το κοινοποιώ και εδώ, για να μοιραστώ μαζί σας την απαράδεκτη συμπεριφορά τους και την ταλαιπωρία που μέχρι και σήμερα υφίσταμαι εξαιτίας τους.

 

Ιανουάριο '14, αγοράζω το Galaxy S4 το οποίο από την πρώτη μέρα είχε θέμα αυτονομίας, η μπαταρία κρατούσε γύρω στις 3 ώρες χωρίς καν να το χρησιμοποιήσω, και δεν ήταν πρόβλημα κάποιας εφαρμογής ή της μπαταρίας, φαινόταν αποκλειστικά ότι η πλακέτα της συσκευής ήταν ελαττωματική. Επειδή όμως ούτε είμαι τεχνικός ούτε έχω γνώσεις πάνω σ αυτά τα θέματα, στέλνω την συσκευή στο εξουσιοδοτημένο service στο Ηράκλειο Κρήτης, όπου γίνεται η διάγνωση και δεν βρίσκουν κανένα πρόβλημα, και μου το στέλνουν πίσω όπως είναι. Μάλιστα, μου αλλάζουν την μπαταρία ώστε να βεβαιωθούμε ότι δεν είναι από εκεί το πρόβλημα.

Το πρόβλημα παραμένει, και έτσι τον Μάρτιο '14 το κινητό πηγαίνει στην Smartec, για καλύτερη διάγνωση όπως μου είπε η εξυπηρέτηση πελατών. Μάλιστα, ζητάω και αντικατάσταση της συσκευής, η Samsung όμως μετά από αρκετές μέρες και πίεση, μου απαντά ότι δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο αν η συσκευή δεν έχει πάει ήδη 3 φορές σε κάποιο service. Και από την Smartec τα ίδια, η πλακέτα σας είναι μια χαρά και η αυτονομία οφείλεται σε δική σας κακή χρήση, πιθανώς κάποια εφαρμογή προκαλεί το πρόβλημα. Πείθομαι λοιπόν ότι είναι δικό μου το θέμα και το αφήνω ως έχει.

Τον Ιούνιο '14, σπάει η οθόνη της συσκευής και έτσι αναγκάζομαι να το στείλω 2η φορά στην Smartec τον Ιούλιο, αυτή τη φορά όμως για αντικατάσταση οθόνης αναφέροντας παράλληλα ότι υπάρχει ακόμα το πρόβλημα αυτονομίας. Χτες λοιπόν επικοινωνούν μαζί μου για να επιβεβαιώσουν το κόστος αντικατάστασης της οθόνης και για να μου πουν ότι βρήκαν ένα πρόβλημα στην πλακέτα που την καθιστά ελαττωματική, και πως αυτή ευθύνεται για την αυτονομία, ζητώντας όμως παράλληλα το κόστος αντικατάστασης της πλακέτας αφού η συσκευή έχει βγει εκτός εγγύησης λόγω φθοράς.

 

Και ρωτώ, γιατί την πρώτη φορά (που η συσκευή είχε εγγύηση) μου είπαν ότι δεν βρήκαν πρόβλημα στην πλακέτα, και την δεύτερη φορά, με τον ίδιο ακριβώς έλεγχο, βρίσκουν το πρόβλημα στην πλακέτα και μου ζητάνε να την πληρώσω αφού πλέον έχει χαθεί η εγγύηση; Μήπως είναι κ αυτός ένας τρόπος να κερδίσουν χρήματα και από εκεί;

Γιατί η Samsung αδιαφορεί παντελώς και τραινάρει συνεχώς το θέμα, και γιατί ρίχνει το μπαλάκι στην Smartec και αυτή με την πλευρά της πίσω στην Samsung;

Αν μέχρι και τις 24/07/14 δεν έχει βρεθεί λύση απ αυτούς, θα κάνω καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ. και στον Συνήγορο του Καταναλωτή, και θα περιμένω την επίσημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατί το θέμα τρέχει εδώ και 7 μήνες, οπότε το χρησιμοποιώ και σαν μέσο πίεσης.

 

Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.

 

Update: Πριν λίγα λεπτά επικοινώνησα με την Smartec, που με ευγένεια και όρεξη να ασχοληθεί με το θέμα, με ενημέρωσε ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να καταφέρει την επίλυση του θέματος, και μόλις επικοινωνήσει με την Samsung, θα ενημερωθώ άμεσα, αν όχι μέχρι το τέλος της ημέρας, τότε σίγουρα αύριο. Για να δούμε!

Edited by ManosZou
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, μετά από 7 μήνες το θέμα λύνεται οριστικά. Πριν λίγα λεπτά με κάλεσαν από την Smartec για να με ενημερώσουν ότι κατάφεραν να πάρουν την έγκριση από την Samsung για να αντικατασταθεί η πλακέτα εντός εγγύησης, και μάλιστα η συσκευή έχει ήδη σταλεί για Κρήτη. Συγχαρητήρια στην Smartec που πραγματικά ασχολήθηκε με το θέμα και έφερε αποτελέσματα, για την Samsung πάλι δε, τα χειρότερα, γιατί σε αυτούς τους 7 μήνες που πέρασαν έδειξε τεράστιο αντιεπαγγελματισμό, και δύσκολα θα ξανααγοράσω συσκευή της.
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους, μετά από 7 μήνες το θέμα λύνεται οριστικά. Πριν λίγα λεπτά με κάλεσαν από την Smartec για να με ενημερώσουν ότι κατάφεραν να πάρουν την έγκριση από την Samsung για να αντικατασταθεί η πλακέτα εντός εγγύησης, και μάλιστα η συσκευή έχει ήδη σταλεί για Κρήτη. Συγχαρητήρια στην Smartec που πραγματικά ασχολήθηκε με το θέμα και έφερε αποτελέσματα, για την Samsung πάλι δε, τα χειρότερα, γιατί σε αυτούς τους 7 μήνες που πέρασαν έδειξε τεράστιο αντιεπαγγελματισμό, και δύσκολα θα ξανααγοράσω συσκευή της.

 

Κάτι μου λέει ότι διάβασαν το ποστ σου εδώ:)

Link to comment
Share on other sites

Να γραψω κι εγω εδώ να μου πείτε γνώμες.Έκλεισα το κινητο (S4 I9506) και όταν το ανοίγω η οθόνη δεν ανοιγει καθόλου και μετα από 5-6 δευτερα αρχίζει να πετάει πράσινους και κοκκινους κόκους.Σαν να χαλασε τελείως.Τί μπορώ να κάνω από δω και πέρα?Πηρα τηλ. και από δευτερα θα το στείλω στν Αθηνα μιας και είμαι Κρητη.Εχει κανείς ανάλογη εμπειρια στος πόσο καιρο θα κανει να επισκευαστει ?Να σημειώσω ότι το κιν. ούτε έπεσε ούτε τίποτα,θα μου αρχισουνε τα μα και μου για να μη καλυφθει από τν εγγύηση?2 μηνών είναι το κινητο.:(
Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την 1η μου επαφή με τη Samsung, και την ταλαιπωρία που υφίσταμαι εξαιτιας τους.

 

Αγορασα 14/6 ενα κινητο Samsung Galaxy 3 Neo (i9301) απο κατάστημα των Αθηνών, σφραγισμένο στο κουτι του. Ακυκλοφόρητο ως τότε στην Ελλάδα, και ειδική παραγγελία μιας και γνωρίζω τους ιδιοκτήτες του καταστήματος. Το κινητό χρησιμοποιήθηκε μόνο για testing απο αξεσουαρ για το ηλεκτρονικο μου καταστημα (δλδ να κουμπωσω ενα καλωδιο, ενα dock station κτλ για να επιβεβαιωσω οτι λειτουργουν πριν σταλουν στον πελατη). Την 9η μερα λειτουργίας της συσκευης, κόλλησε, εκανε μονο του επανεκκινηση και reboot. Λειτουργησε για 2-3 ωρες ακομα, και μετα επεσε σε ενα κυκλο reboot απο τον οποιο δεν εβγαινε με τιποτα.

 

Το τηλέφωνο το πήγα στις 24/6 στο εξουσιοδοτημένο service Samsung "MyService" στη Θεσσαλονικη. Το αφησα και μου ειπαν σε 2 ημέρες θα σε καλέσουμε να περασεις να το παρεις. 2 μερες μετα, καλεσα να δω τι γινεται μιας και δεν ειχα ειδοποιηση, και μου λενε "Το ψαχνουμε, ακομα δεν εχουμε βρει τι ακριβως φταιει, θα σε ενημερώσουμε". Την 3η μέρα τους ξανακαλω αφου παλι δεν ειχα ενημερωση για να ακουσω το εξης: "Εχουμε θεμα, το κινητο είναι γεματο υγρασία και εχει οξειδωθεί σε διάφορα σημεία". Πηγαίνοντας στο service, τους εξηγησα οτι το τηλεφωνο δεν ειχε την παραμικρή επαφη με οτιδήποτε μπορεί να εχει σχεση με υγρασια (νερό, υδρατμούς, ιδρώτα, τσάντα με μπουκαλάκι νερο διπλα κτλ κτλ). Φυσικα η απαντηση ηταν οτι απο τη στιγμη που εγω βλεπω οξειδωση δεν κανω τιποτα γιατι ειναι εκτος εγγυησης.

 

Το τηλεφωνο σταλθηκε πισω στο κατάστημα, ωστε να το δώσουν σε δικό τους ανθρωπο μεσα στο κεντρικο service της Samsung για να το ελεγξει. Φυσικα καλεσα και στην εξυπηρετηση Samsung στις 27/6 οπου μου ανοιξαν καρτέλα πελατη, τους περιεργραψα λεπτομερώς τι συνέβει, και μου είπαν οτι το θέμα το προωθούν για να με καλέσει υπέυθυνος της Samsung. Απο τις 27/6 εως και σημερα 5/7 ΔΕΝ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΕΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ απο τη samsung παρόλο που τους καλώ καθε μερα και τους πιεζω να με παρει υπευθυνος για να βρουμε μια λυση.

 

Στα κεντρικα του service της Samsung μου επιβεβαιωσαν την οξειδωση της πλακέτας. Και οι απορίες μου έιναι οι εξης.

Για ποιο λογο επι 2 ημέρες ελεγχου του τηλεφωνου στο myservice δεν διαπιστωθηκε οτιδηποτε, και την 3η ημέρα ξαφνικα απεκτησε οξειδωση και υγρασια

Για ποιο λογο δεν υπαρχουν φωτογραφιες την ημερα και ωρα παραλαβης της συσκευης ως οφειλαν, (σημειωνω οτι ΟΛΟΙ οι αισθητηρες υγρασιας της συσκευης ειναι ΚΑΤΑΛΕΥΚΟΙ

Γιατι η Samsung αδιαφορει και τραινάρει το θέμα, μεχρι να αγανακτησω και να σταματησω να ασχολούμαι;

Έχει γίνει ήδη καταγγελία στο ΙΝ.ΚΑ και περιμενω την επισημη θέση της Samsung. Το δημοσιοποιώ μόνο και μόνο γιατι η εταιρία αδιαφορει εδω και μερες, οποτε το χρησιμοποιώ και σαν μεσο πίεσης.

 

Οσοι με ξερουν εδω μέσα, γνωριζουν οτι είμαι στον χώρο τον κινητών εδώ και χρόνια, ασχολούμαι με το θέμα και επαγγελματικά, και δεν θα έκανα τέτοιο θέμα για μια συσκευη στην οποία έκανα την παραμικρή ζημιά εγώ. Θα ήθελα να ζητησω απο οποιον έχει κάποια παρόμοια περίπτωση, να ενημερώση για το τι άλλες ενέργειες εκανε και τι αποτελεσμα είχε. Φυσικά οπως δημοσιοποιώ αυτό, θα δημοσιοποιήσω και την όποια απόφαση της εταιρίας Samsung για τη λύση του θέματος.

 

Επανερχομαι για ενημερωση

 

Σημερα 26/7 και 1 μηνα μετα την αναφορα προβληματος στη Samsung, με καλεσε καποια υπεθυνη, που με υφακι μου ειπε "Το τηλεφωνο εχει υγρασια, δεν εχουμε να αποδειξουμε τιποτα σε κανεναν, τελος"

 

Εκρεμμει η καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη, χωρις ομως να ευελπιστω για τιποτα.

 

Απλα να σκεφθείτε 2 φορες πριν μπλεξετε με την εταιρία-παρωδία Samsung

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

Κάτι μου λέει ότι διάβασαν το ποστ σου εδώ:)

 

Τα δικα μου παντως δε τα διαβασαν γιατι μου πουλησαν και υφος. Ειλικρινα τοσο ασχημη εξυπηρετηση δεν ειχα ποτε σε καμια συναλλαγη μου. Ειναι απαραδεκτοι οι τυποι, αν θελετε να μην μπλεξετε μαζι τους πραγματικα κοιταξτε για κατι αλλο, αλλωστε πλεον LG, Motorola και αλλες βγαζουν σαφως καλυτερα κινητα.

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

Ενημέρωση για το θέμα. Επειδή δε μπορώ να περιμένω το τελος καλοκαιριού για να λειτουργήσουν ΙΝΚΑ και συνηγορος καταναλωτη, εδωσα το τηλεφωνο σε τεχνικο (διαπιστευμένο) για να το επιδιορθώσει. Εψαχνε 1 ωρα ο ανθρωπος και οξειδωση στην πλακετα δε βρηκε πουθενα. Οποτε συνεχίζουμε με μηνύσεις. Για όσους γνωρίζουν απο τεχνικά θέματα, τα διαπιστευτήρια εδω:

 

http://postimg.org/gallery/kzucrznu/1cb5244a/

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενημερωση:

 

Τελικα ο επιμένων νικά. Οταν σταλθηκε το mail στη Samsung με τις φωτογραφιες της πλακετας και την αναφορα οτι δεν εντοπιστηκε πουθενα οξειδωση πλακετας, με καλεσε υπευθυνος της samsung μεσα σε 1 μερα (που πριν κανω αυτο δε με καλεσε για 35 ημέρες) και με ενημερωσε οτι αποφασισαν να περασουν το τηλεφωνο μου στην εγγυηση. Θα επιδιορθωθει και θα εχει κανονικα 2 χρονια εγγυηση απο την ημερομηνια αγορας του.

 

Συμπερασμα, σε περιπτωσεις που ξερετε οτι εχετε δικιο, η λυση φαινεται να ειναι αυτη. Πιστοποιηση απο καποιον ουδετερο τεχνικο οτι δεν υπαρχει το προβλημα το οποιο προφασιζονται για να βγει εκτος εγγυησης, αποστολη τους στην εταιρια, και ενημερωση οτι με αυτα τα στοιχεια, αν δεν αλλαξουν αποφαση, θα καταθεσετε μηνυση.

 

Ελπιζω να βοηθησω καποιους ομοιοπαθουντες

Αξεσουάρ για iPhone, iPad, Smartphones και PlayStation στο The iStore.gr
Link to comment
Share on other sites

Βοήθησες πάρα πολύ. Αλλά πόσοι μπαίνουν σε αυτή την διαδικασία του ουδέτερου τεχνικού.

Το συμπέρασμα βέβαια είναι ότι κυκλοφορούν πολλοί «επίσημοι» απατέωνες και κανονικά θα έπρεπε να σε αποζημιώσουν κιόλας.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια και απο εμενα. Θελω καποια βοηθεια. Mου επεσε το S3 mini και το χειροτερο ειναι οτι ηταν της γυναικας μου :chair: Με μια ματια που εριξα στο ebay η γνησια οθονη εχει ~90€ (το τηλεφωνο πλεον καινουργο εχει ~130€) ,ενω μια aftermarket/clone εχει ~50€ . Εχει κανεις αγορασει / βαλει οχι την original οθονη (οχι απαραιτητα στο S3 mini) ? Edited by haralabosG
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια και απο εμενα. Θελω καποια βοηθεια. Mου επεσε το S3 mini και το χειροτερο ειναι οτι ηταν της γυναικας μου :chair: Με μια ματια που εριξα στο ebay η γνησια οθονη εχει ~90€ (το τηλεφωνο πλεον καινουργο εχει ~130€) ,ενω μια aftermarket/clone εχει ~50€ . Εχει κανεις αγορασει / βαλει οχι την original οθονη (οχι απαραιτητα στο S3 mini) ?

 

Προσωπικά θα σου συνιστούσα να μην προχωρήσεις σε αγορά μη original οθόνης, αρκετά χρόνια εδώ το μόνο που διαβάζω σε τέτοιου είδους περιπτώσεις είναι πέταμα η συσκευή ή η οθόνη στο τρίμηνο συνήθως λόγω μη καλής επαφής (είτε δεν πατιέται καθόλου είτε πατιέται σε λάθος σημεία), φυσικά χαράζεται πανεύκολα σε σχέση με την original κλπ. Και όλα αυτά δεδομένου πως θα περαστεί σωστά, που είναι και αυτό μία άλφα διαδικασία.

Αν θες να λάβεις περισσότερες απαντήσεις επί του θέματος παρόλα αυτά θα σου συνιστούσα να ρωτήσεις και στο νήμα της συσκευής σου εδώ

- [Επίσημο] Samsung Galaxy S III Mini - .

Edited by Sofos_5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Καλησπέρα,

Το galaxy s4 το ειχα βραδυ στο φορτιστη και το πρωι που ξυπνησα έκαιγε ολο και ειχε ενα ράγισμα στη μεση της οθονης απο τη μια ακρη στην αλλη. Οταν κρυωσε το εβαλα παλι στο φορτιστη για ωρες αλλα δεν ανεβασε θερμοκρασια.

Η οθονη λειτουργει κανονικα και το σπασιμο μονο υπο γωνια φαίνεται.

Τωρα τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

Υπαρχει περίπτωση να μου το αλλαξουν ή θα μου ριξουν ευθυνη για το ράγισμα?

[sIGPIC][/sIGPIC]

ΤΗΕΟ in normal mode

Με εκνευρίζουν οι "στόκοι"

Μετά το " Slide Τo Unlock " δεν υπάρχει επιστροφή

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα Καλησπέρα,

Το galaxy s4 το ειχα βραδυ στο φορτιστη και το πρωι που ξυπνησα έκαιγε ολο και ειχε ενα ράγισμα στη μεση της οθονης απο τη μια ακρη στην αλλη. Οταν κρυωσε το εβαλα παλι στο φορτιστη για ωρες αλλα δεν ανεβασε θερμοκρασια.

Η οθονη λειτουργει κανονικα και το σπασιμο μονο υπο γωνια φαίνεται.

Τωρα τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση?

Υπαρχει περίπτωση να μου το αλλαξουν ή θα μου ριξουν ευθυνη για το ράγισμα?

Το πιο πιθανόν είναι να σου ρίξουν την ευθύνη μιας και κατά 99% τέτοιου είδους ζημιές προκαλούνται από τον χρήστη αλλά φυσικά δεν χάνεις και τίποτα να δοκιμάσεις.

Ενημέρωσε τους πως έγινε φυσικά όπως ακριβώς τα έγραψες κι εδώ και αν δεν έχει κάποιο σημάδι χτυπήματος στο πλαίσιο ή στην οθόνη μπορεί να είσαι και τυχερός.

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις... αλλα από παρόμοιο προβλημα(ράγισμα οθόνης χωρίς να το έχω κάνει απολύτως τιποτα) μου ρίξανε την ευθύνη και μετά από λίγο καιρό που βρήκα λεφτά προχώρησα σε αντικατασταση οθόνης αξίας 159 ευρώ!
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα σε ολους

 

Δεν ξερω αν επιτρεπεται να στειλω για φωτογραφικη μηχανη στο συγκεκριμενο θεμα απλα θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας την εμπειρια μου με τo service της samsung στις φωτογραφικες μηχανες τουλαχιστον

Αγορασα την NX300 τον Μαϊο και πριν 1-2 μηνες αρχισε να κολλαει η οθονη.

Πιο συγκεκριμενα αν εμενε η οθονη ανοιχτη για περισσοτερο απο 2-3 λεπτα επαιρνε ενα ροζ χρωμα ,πηδουσε και στην συνεχεια παγωνε τελειως μαζι και η μηχανη.

Αποφασισα λοιπον να την στειλω για service

Μετα απο επικοινωνια με την Samsung στις 4/8 ηρθαν με courier και παρελαβαν την μηχανη στις 6/8.

Το βρηκα πολυ θετικο που εγινε τοσο γρηγορα αλλα δυστυχως η συνεχεια δεν ειναι ιδια..

Η μηχανη εσταλει σε ενα επισκευαστικο κεντρο στην Ραφηνα,kikis service(!!) το ονομα αυτου, και απο τοτε δεν εχω καμια απολυτως ενημερωση.

Επικοινωνησα με την Samsung παρα πολλες φορες μου ειπαν να καλεσω στο επισκευαστικο κεντρο αλλα εκει δεν το σηκωνει κανεις ουτε απανταει σε mail που εχω στειλει εδω και 2 εβδομαδες ενω απο την samsung με διαβεβαιωνουν οτι το service ειναι ανοιχτο!

Ζητησα να μιλησω με καποιον υπευθυνο στην Samsung και μου ειπαν οτι ειμαι σε σειρα αναμονης και θα με καλεσουν εντος 7 εργασιμων παρακαλω ημερων!

Μιλαμε για τραγικη κατασταση και ακομα δεν εχει γινει ο ελεγχος της μηχανης!

Ποιος ξερει ποση ταλαιπωρια με περιμενει ακομα και τι αλλο μπορει να ακουσω!

Καλες οι samsung λοιπον αλλα αν παθουν κατι...

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες στον κόσμο του service Samsung. Είχα ένα πρόβλημα με nx-1000 (ο δίσκος επιλογής προγραμμάτων πέρναγε αυθαίρετα από το ένα πρόγραμμα σε άλλο) , πέρασε από Ραφήνα η μηχανή, επέστρεψε με άλλο πρόβλημα, (κατά καιρούς νεκρωνει η μηχανή) και έχω ζητήσει αντικατασταση της. Αρχικά το αρνήθηκαν, αναμένω τελική τους απάντηση, θα το τραβήξω μέχρι τέλους με ότι μέσα έχω.

Πάντως στο σέρβις ήταν εξαιρετικά εξυπηρετικοι και τίμιοι απέναντι μου. Απαντάνε πάντα στον αριθμό 2294 023783

Link to comment
Share on other sites

Καλως ήρθες στον κόσμο του service Samsung. Είχα ένα πρόβλημα με nx-1000 (ο δίσκος επιλογής προγραμμάτων πέρναγε αυθαίρετα από το ένα πρόγραμμα σε άλλο) , πέρασε από Ραφήνα η μηχανή, επέστρεψε με άλλο πρόβλημα, (κατά καιρούς νεκρωνει η μηχανή) και έχω ζητήσει αντικατασταση της. Αρχικά το αρνήθηκαν, αναμένω τελική τους απάντηση, θα το τραβήξω μέχρι τέλους με ότι μέσα έχω.

Πάντως στο σέρβις ήταν εξαιρετικά εξυπηρετικοι και τίμιοι απέναντι μου. Απαντάνε πάντα στον αριθμό 2294 023783

 

Δυστυχως δεν απαντανε στον αριθμο αυτο, μαλλον λογω Αυγουστου εχουν κλεισει.

Αυτο που με ενοχλει ειναι οτι απο την Samsung μου λενε οτι δεν εχουν ενημερωθει για κατι τετοιο και οτι ειναι ανοιχτο και απο την αλλη δεν μου δινουν μια σαφη απαντηση για το τι συμβαινει.

Πες μου ρε αδελφε ειναι κλειστο περιμενε απο Δευτερα.

Αλλα αντ αυτου λενε εχουμε προωθησει το αιτημα σας, θα σας παρει καποιος υπευθυνος κτλ κτλ

Και επειδη το προβλημα που εχει η μηχανη δεν ειναι αμεσα αντιληπτο(πρεπει να μεινει καποια λεπτα αναμμενη,μπορει και παραπανω για να παρουσιαστει) φοβαμαι οτι θα την παρω οπως την εστειλα και θα χει και συνεχεια..

Παντως ειναι παρηγορο αυτο που λες για την εξυπηρετικοτητα και την τιμιοτητα τους.Μου δινεις μια ελπιδα!

Απο Δευτερα λοιπον και βλεπουμε...

 

Δηλαδη εσενα σου ειπαν να την ξαναστειλεις;

Πρεπει να το τραβαμε μεχρι τελους και να μην τους αφηνουμε ετσι γιατι και οι εποχες εχουν αλλαξει οπως επισης τα μεσα τυπου Συνηγορος Καταναλωτη,ΙΝΚΑ κτλ φαινεται να κανουν καλη δουλεια

 

Καλη τυχη και καλα ξεμπερδεματα και σε σενα, και θα ενημερωσω για τις εξελιξεις ειτε ειναι αυτες θετικες ειτε αρνητικες..

Link to comment
Share on other sites

Μετά την τρίτη φορά που βρίσκεται στο σέρβις, αρνούμαι να την παραλαβω ( αν και ισχυρίζονται ότι δεν έχει πλέον πρόβλημα η μηχανη) και αναμένω την τελική τους απαντηση για αντικατασταση.

Εχω ηδη επενδυσει και σε φακο (50-200) δεύτερη μπαταρία κ.α. Θεωρώντας σοβαρή την εμπλοκή τους στα φωτογραφικά προϊόντα.

Θα δειξει....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...