Jump to content

Αντιπροσωπεία / Service Samsung


gdeme
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δεν έχεις πειράξει τίποτα στο κινητό δεν βλέπω τον λόγο να μην στο καλύψει.

Αν θες βέβαια μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις και πάλι το Firmware που φοράς σύμφωνα με τον οδηγό μήπως και επανέλθει το IMEI.

Πάρε Backup ό,τι χρειάζεσαι αν κάνεις αυτό που σου είπα γιατί θα διαγραφούν πράγματα.

Edited by Superuser

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 729
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Αν δεν έχεις πειράξει τίποτα στο κινητό δεν βλέπω τον λόγο να μην στο καλύψει.

Αν θες βέβαια μπορείς να δοκιμάσεις να περάσεις και πάλι το Firmware που φοράς σύμφωνα με τον οδηγό μήπως και επανέλθει το IMEI.

Πάρε Backup ό,τι χρειάζεσαι αν κάνεις αυτό που σου είπα γιατί θα διαγραφούν πράγματα.

 

ειναι unroot με 0 στο counter. δηλαδη δειχνει οτι δεν εχει πειραχτει,

δεν ξερω ομως αν το δεχτουν

Oneplus A6013
Link to comment
Share on other sites

Τότε κάνε αυτό που σου είπα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Στην καλύτερη δεν θα χρειαστείς service στην χειρότερη δεν θα γίνει τίποτα.

Αν ήσουν Root και είχες κρατήσει Backup τον φάκελο efs θα τον επανέφερες και θα ήσουν έτοιμος.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Νίκος

Πρώην Super Moderator του «παλιού» καλού myphone.

Link to comment
Share on other sites

Τότε κάνε αυτό που σου είπα. Δεν έχεις να χάσεις τίποτα. Στην καλύτερη δεν θα χρειαστείς service στην χειρότερη δεν θα γίνει τίποτα.

Αν ήσουν Root και είχες κρατήσει Backup τον φάκελο efs θα τον επανέφερες και θα ήσουν έτοιμος.

 

δεν εχω κανει backup τιποτα ουτε το efs.

το εχω δωσει μεσο αντιπροσωπου στην samsung και περιμενω απαντηση

Oneplus A6013
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.....εχωενα samsung galaxy ace s5830....το ανοιξα να το καθαρισω και καταλαθος εκοψα την καλωδιοταινια των κουμπιων αυξομειωσης της εντασης και μολις το εκλεισα το κινητο και βιδωσα τις βιδες ολα οκ....το ανοιξα και η αφη δε δουλευε σωστα...ηθελε αρκετη πιεση για να δουλεψει και σε μερικα σημεια δε δουλευε καθολου...το εστειλα στο γερμανο...και μ εστειλε μηνυμα σημερα -μετα απο 15 μερες- πως το κοστος για επισκευη ειναι 220 ευρω....οποτε δε συμφερει σε καμια περιπτωση.....θα ηθελα να μου πειτε ενα καλο μαγαζι να το στειλω...και να μου πειτε και μια τιμη περιπου....ποσο παει;;;
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν παίρνεις ένα καινούριο στα 120-130 ευρώ?

 

Οπουδήποτε αλλού και να το πας, κάτω από 50-60 ευρώ δεν πρόκειται να δώσεις...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα παιδια.....εχωενα samsung galaxy ace s5830....το ανοιξα να το καθαρισω και καταλαθος εκοψα την καλωδιοταινια των κουμπιων αυξομειωσης της εντασης και μολις το εκλεισα το κινητο και βιδωσα τις βιδες ολα οκ....το ανοιξα και η αφη δε δουλευε σωστα...ηθελε αρκετη πιεση για να δουλεψει και σε μερικα σημεια δε δουλευε καθολου...το εστειλα στο γερμανο...και μ εστειλε μηνυμα σημερα -μετα απο 15 μερες- πως το κοστος για επισκευη ειναι 220 ευρω....οποτε δε συμφερει σε καμια περιπτωση.....θα ηθελα να μου πειτε ενα καλο μαγαζι να το στειλω...και να μου πειτε και μια τιμη περιπου....ποσο παει;;;

 

Το άνοιξες για να το καθαρίσεις;

Γιατί;

Δεν το λέω για να σε πειράξω.Πραγματικά μού δημιουργήθηκε η απορία διαβάζοντας το...

Link to comment
Share on other sites

Γιατι το χρισημοποιω πολυ και στα χωραφια και ειχε σκονη η καμερα απο μεσα και τ ακουστικο...γ αυτο.....ξερουμε καπου να το στειλω για σερβισ;;; με λιγοτερα απο 100 ευρω ομως...οχι με 220...
Link to comment
Share on other sites

Στην Microtech αν είσαι από Θεσσαλονίκη η οποία παρέχει και μια υπηρεσία επισκευής του κινητού σε μια ώρα λέει... Και αν είσαι απο Αθήνα στην Smartec.

Για τιμές δεν ξέρω τι παίζει αλλά δεν χάνεις κάτι αν ρωτήσεις...

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Παιδια παρουσιασε προβλημα ενα κινητο Samsung που εχω ( GALAXY NOTE) και θελω να το παω στα service. Εχω κανονικα εγγυηση.

Aυτα ειναι τα service center της Samsung. Ποιο να επιλέξω ?

 

No Name Contact/Address Phone/Fax

1 OMNITECH ΚΛΕΙΣΘΕΝΟΥΣ 231,ΓΕΡΑΚΑΣ (P) 2106619010

2 J AND P MOBILE SERVICES ΣΜΥΡΝΗΣ 44 & ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ, ΝΙΚΑΙΑ (P) 2104933111

3 ΔΡΑΠΑΝΙΩΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΠΑΡΤΗΣ 6 & ΠΑΤΗΣΙΩΝ 167Β,ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΜΕΡΙΚΗΣ (P) 2108678178

4 ΞΗΡΟΥΧΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ 180,ΚΑΛΛΙΘΕΑ (P) 2109569752

5 ΓΕΡΜΑΝΟΣ 23Ο ΧΛΜ. Ε.Ο. ΑΘΗΝΩΝ-ΛΑΜΙΑΣ, ΑΓΙΟΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ (P) 2106297371

6 SMARTEC ΦΕΙΔΙΠΠΙΔΟΥ 7, ΧΑΪΔΑΡΙ (P) 2105820000

7 ΚΑΛΑΝΟΨΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ 81,ΙΛΙΟΝ (P) 2102630951

8 TELKA EPE ΠΑΤΗΣΙΩΝ 348 & ΛΑΣΚΑΡΑΤΟΥ 2Α, ΑΝΩ ΠΑΤΗΣΙΑ (P) 2102110410

9 ARVATO SA ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΚΗΦΙΣΟΥ 48-48Α (P) 210-5197500

Link to comment
Share on other sites

εχω ενα samsung galaxy ace s5830 εχει μια ρωγμη μικρη πανω αριστερα στην οθονη και δεν ειναι πολυ βαθια....επιφανειακα μονο αλλα η οθονη φαινεται μια χαρα δν ειναι μαυρη η περιοχη αυτη...μονο που η αφη δε δουλευει καλα σε ολα τα σημεια....και τα 2 κουμπια αυξωμειωσης της εντασης δε δουλευουνε....ποσα λεφτα μπορουν στο περιπου να μου δωσουν τα Public για να τους το πουλησω;;; η εκτος απο Public καπου αλλου να το δωσω ενα 20αρι;;; 25αρι;;;;
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
θα σας αναφέρω και εγώ το μαρτύριο μου με το ''service'' της Samsung. Είμαι κάτοχος ενός Ατιv S. Μια μέρα, ύστερα από ένα hard reset, το κινητό όταν το άνοιγα ήταν μια χαρά, αλλά αν άνοιγα το wi-fi ή το 3G για έστω 5 δευτερόλεπτα, τότε τα έπαιζε η μπαταρία και έπεφτε απο το 100% στο 0% σε μια ώρα, έχοντας τα πάντα απενεργοποιημένα. Επίσης, το κινητό ενώ είχε 5 χαράκια σήματος, δεν μπορούσε να με πάρει κανένας τηλέφωνο, φαινόταν σαν απενεργοποιημένο, ασχέτως αν δεν ήταν. Ένα ακόμη σύμπτωμα ήταν ότι το κινητό ζεσταινόταν πολύ, πράγμα πολύ περίεργο, μιας και τα δεδομένα και το wi-fi και η τοποθεσία και όλα ήταν κλειστά, οπότε θα έπρεπε να ήταν κρύο. Με επανεκκίνηση τηλεφώνου το κινητό έστρωνε και ήταν όλα τέλεια, μεχρι τότε που θα ξανα-άνοιγα το wi-fi ή το 3G. Mετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποφάσισα να το στείλω στο service. Το στέλνω, μετά απο μία βδομάδα το παίρνουν, το κρατάν μέσα μια μέρα, κάνουν έναν επανναπρογραμματισμό και μου το στέλνουν πίσω. 8 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ το κινητό σε μένα, όπως ήταν φυσικό, συνέχιζε να έχει το πρόβλημα. Οπότε το ξαναστέλνω στο service, και τους έγραψα ξεκαθαρα ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι στο software, ούτε στην μπαταρία (μιάς και δοκίμασα και την μπαταρία του κολλητού μου που έχει το ίδιο κινητό χωρίς κανένα πρόβλημα, και πάλι το πρόβλημα υπήρχε στο δικό μου), αλλά στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Κάτι μένει δηλαδή ενεργοποιημένο απο πίσω και μου τρώει όλη την μπαταρία, και ζεσταίνεται, και χάνει σήμα, ενώ τα έχω όλα απενεργοποιημένα. Στο service, την δεύτερη φορά που το έστειλα, μου έκαναν κάτι ρυθμίσεις του τηλεφώνου, και άλλη μπαταρία, ενώ τους είχα πει ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, αλλα κάτι στην πλακέτα φταίει που ρίχνει την μπαταρία. Μου ξαναστέλνουν πίσω το κινητό, όπου αναγράφουν λάθος όνομα παραλήπτη, και ένω είχα πάρει 50 τηλέφωνα κάτω στο service, και μου λέγανε ότι έχει φύγει εδώ και μία βδομάδα το κινητό για να μου έρθει, μου έφτασε μετά απο 10 μέρες, αφού είχε ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα και τελικώς εφτασε στα χέρια μου. Το ελέγxω με το που το πέρνω, ξέρωντας βέβαια ότι το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει. Και δεν έπεσα έξω. Το πρόβλημα παρέμεινε στο κινητό. Και δεν έφτανε αυτό, αλλά μου ήρθε και με 2 γρατσουνιές που δεν υπήρχαν πριν. Αποφασίζω λοιπόν να το στείλω και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ στο service, εξηγώντας ξανά ότι το πρόβλημα είναι στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Το παίρνουν, και ξέρετε τι μου άλλαξαν??????? ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧα...Είναι σαν να σπαει η μηχανή από ένα αυτοκίνητο, και να πάω στον μάστορα εξηγώντας το πρόβλημα, και αυτός να μου αλλάζει λαστιχα και ζάντες για να ''φτιαχτεί'' το πρόβλημα του μοτέρ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ...Οπότε, μου έφτασε και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ το κινητό με το ίδιο πρόβλημα. Να το στείλω και τέταρτη? Αφού δεν πρόκειται να μου το φτιάξουν. Έχω το κινητό συνολικα 5 μήνες, και τους 3 από τους 5 είναι στο service και στον δρόμο, και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Samsung. Edited by teoboudramis
Link to comment
Share on other sites

θα σας αναφέρω και εγώ το μαρτύριο μου με το ''service'' της Samsung. Είμαι κάτοχος ενός Ατιv S. Μια μέρα, ύστερα από ένα hard reset, το κινητό όταν το άνοιγα ήταν μια χαρά, αλλά αν άνοιγα το wi-fi ή το 3G για έστω 5 δευτερόλεπτα, τότε τα έπαιζε η μπαταρία και έπεφτε απο το 100% στο 0% σε μια ώρα, έχοντας τα πάντα απενεργοποιημένα. Επίσης, το κινητό ενώ είχε 5 χαράκια σήματος, δεν μπορούσε να με πάρει κανένας τηλέφωνο, φαινόταν σαν απενεργοποιημένο, ασχέτως αν δεν ήταν. Ένα ακόμη σύμπτωμα ήταν ότι το κινητό ζεσταινόταν πολύ, πράγμα πολύ περίεργο, μιας και τα δεδομένα και το wi-fi και η τοποθεσία και όλα ήταν κλειστά, οπότε θα έπρεπε να ήταν κρύο. Με επανεκκίνηση τηλεφώνου το κινητό έστρωνε και ήταν όλα τέλεια, μεχρι τότε που θα ξανα-άνοιγα το wi-fi ή το 3G. Mετά πάλι τα ίδια. Έτσι αποφάσισα να το στείλω στο service. Το στέλνω, μετά απο μία βδομάδα το παίρνουν, το κρατάν μέσα μια μέρα, κάνουν έναν επανναπρογραμματισμό και μου το στέλνουν πίσω. 8 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ το κινητό σε μένα, όπως ήταν φυσικό, συνέχιζε να έχει το πρόβλημα. Οπότε το ξαναστέλνω στο service, και τους έγραψα ξεκαθαρα ότι το πρόβλημα ΔΕΝ είναι στο software, ούτε στην μπαταρία (μιάς και δοκίμασα και την μπαταρία του κολλητού μου που έχει το ίδιο κινητό χωρίς κανένα πρόβλημα, και πάλι το πρόβλημα υπήρχε στο δικό μου), αλλά στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Κάτι μένει δηλαδή ενεργοποιημένο απο πίσω και μου τρώει όλη την μπαταρία, και ζεσταίνεται, και χάνει σήμα, ενώ τα έχω όλα απενεργοποιημένα. Στο service, την δεύτερη φορά που το έστειλα, μου έκαναν κάτι ρυθμίσεις του τηλεφώνου, και άλλη μπαταρία, ενώ τους είχα πει ΟΤΙ Η ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ, αλλα κάτι στην πλακέτα φταίει που ρίχνει την μπαταρία. Μου ξαναστέλνουν πίσω το κινητό, όπου αναγράφουν λάθος όνομα παραλήπτη, και ένω είχα πάρει 50 τηλέφωνα κάτω στο service, και μου λέγανε ότι έχει φύγει εδώ και μία βδομάδα το κινητό για να μου έρθει, μου έφτασε μετά απο 10 μέρες, αφού είχε ταξιδέψει σε ολόκληρη την Ελλάδα και τελικώς εφτασε στα χέρια μου. Το ελέγxω με το που το πέρνω, ξέρωντας βέβαια ότι το πρόβλημα θα συνεχίσει να υπάρχει. Και δεν έπεσα έξω. Το πρόβλημα παρέμεινε στο κινητό. Και δεν έφτανε αυτό, αλλά μου ήρθε και με 2 γρατσουνιές που δεν υπήρχαν πριν. Αποφασίζω λοιπόν να το στείλω και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ στο service, εξηγώντας ξανά ότι το πρόβλημα είναι στην ΠΛΑΚΕΤΑ. Το παίρνουν, και ξέρετε τι μου άλλαξαν??????? ΤΟ ΠΙΣΩ ΠΛΑΣΤΙΚΟ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟΥ ΚΙΝΗΤΟΥ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧα...Είναι σαν να σπαει η μηχανή από ένα αυτοκίνητο, και να πάω στον μάστορα εξηγώντας το πρόβλημα, και αυτός να μου αλλάζει λαστιχα και ζάντες για να ''φτιαχτεί'' το πρόβλημα του μοτέρ...ΧΑΧΑΧΑΧΑ...Οπότε, μου έφτασε και ΤΡΙΤΗ ΦΟΡΑ το κινητό με το ίδιο πρόβλημα. Να το στείλω και τέταρτη? Αφού δεν πρόκειται να μου το φτιάξουν. Έχω το κινητό συνολικα 5 μήνες, και τους 3 από τους 5 είναι στο service και στον δρόμο, και φυσικά με το πρόβλημα να παραμένει. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Samsung.

 

Μην ξανά ασχοληθείς με αυτούς μετά απο όλα αυτά, κάντους μια ωραία καταγγελία στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και άσε αυτούς να σε πάρουν τηλέφωνο μετά την καταγγελία ;)

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Έχω ένα Galaxy S 3 αγορασμένο από το Πλαίσιο το οποίο θέλω να το στείλω στο service της Samsung.

Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω την απόδειξη.

Υπάρχει περίπτωση η Samsung να το καλύψει με βάση μόνο το imei;

Γιώργος

Ericsson: GA 628 | Nokia: 3210, 6210, 6600 | Sony Ericcson: P990i | HTC: Touch Cruise, Hero, HD7 | Samsung: Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy S5, Galaxy S7, Galaxy S9+, Galaxy Tab S2, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Tab S8+ | Acer: Iconia A500 | ASUS: Nexus 7 (2013) | LG: G2 (32GB)

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά. Έχω ένα Galaxy S 3 αγορασμένο από το Πλαίσιο το οποίο θέλω να το στείλω στο service της Samsung.

Το θέμα είναι ότι δεν βρίσκω την απόδειξη.

Υπάρχει περίπτωση η Samsung να το καλύψει με βάση μόνο το imei;

 

Όχι απ΄όσο ξέρω δεν γίνεται αυτό, χτύπα και ένα τηλέφωνο στο service της samsung για να σε φύγει η απορία. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πας στο πλαίσιο και να ζητήσεις ένα αντίγραφο απο την αρχική απόδειξη.

ΙΦ ΓΙΟΥ ΑΡ ΓΚΡΙΚ, ΠΛΙΖ ΡΑΪΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚ ΕΝΤ ΜΠΙ ΠΡΑΟΥΝΤ ΟΦ ΓΙΟΡ ΛΑΝΓΚΟΥΪΤΖ. ΓΟΥΕΝ ΓΙΟΥ ΡΑΙΤ ΙΝ ΓΚΡΙΚΛΙΣ, ΙΤ ΛΟΥΚΣ ΔΑΤ ΣΤΙΟΥΠΙΤ. ΘΕΝΚΙΟΥ :)
Link to comment
Share on other sites

Δεν ήξερα ότι μπορούν να σου δώσουν αντίγραφο.

Οπότε θα περάσω μια βόλτα από Πλαίσιο και βλέπουμε...

Ευχαριστώ!:-)

Γιώργος

Ericsson: GA 628 | Nokia: 3210, 6210, 6600 | Sony Ericcson: P990i | HTC: Touch Cruise, Hero, HD7 | Samsung: Galaxy S, Galaxy S II, Galaxy S III, Galaxy S5, Galaxy S7, Galaxy S9+, Galaxy Tab S2, Galaxy S21 Ultra, Galaxy Tab S8+ | Acer: Iconia A500 | ASUS: Nexus 7 (2013) | LG: G2 (32GB)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
παιδες ψαχνω σερβις για αλλαγη οθονης σε νοτε 2 εντος αττικης...εχει κανεις ν προτεινει καποιο?

 

Smartec στο χαιδαρι, google-αρε το για λοιπα στοιχεια.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Γεια σας και καλή χρονιά

ήθελα να ρωτήσω αν έχει κάποιος προηγούμενη εμπειρία με το servive της Samsung στα Χανιά (ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ, ΜΥΛΩΝΟΓΙΑΝΝΗ 109) γιατί λόγο προβλημάτων στο κινητό μου (galaxy s advance i9070) θα πρέπει να το επισκευτώ σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
έχω πρόβλημα με την εγγύηση του κινητού που αγόρασα πριν 4 μήνες ένα samsung core. το πήγα δεύτερη φορά για σέρβις επιδίδει για κάποιο λόγο και τις δυο φόρες μου χάλασε η οθόνη, την πρώτη φορά όλα πήγαν καλά, άλλα την δεύτερη φορά μου ζήτησαν 160 ευρό γιατί έχει διάβρωση πλακέτας και αυτό δεν είναι μέσα στην εγγύηση μαζί με το σπάσιμο της οθόνης..... έλα ντε όμως που το κινητό δεν έπεσε πότε μέσα σε νερό και δεν είχε καθόλου επαφή με υγρασία... εκτός αν το οξυδωθηκε από τον αέρα!!! τι πρέπει να κάνω για να βρω το δίκιο μου???
Link to comment
Share on other sites

έχω πρόβλημα με την εγγύηση του κινητού που αγόρασα πριν 4 μήνες ένα samsung core. το πήγα δεύτερη φορά για σέρβις επιδίδει για κάποιο λόγο και τις δυο φόρες μου χάλασε η οθόνη, την πρώτη φορά όλα πήγαν καλά, άλλα την δεύτερη φορά μου ζήτησαν 160 ευρό γιατί έχει διάβρωση πλακέτας και αυτό δεν είναι μέσα στην εγγύηση μαζί με το σπάσιμο της οθόνης..... έλα ντε όμως που το κινητό δεν έπεσε πότε μέσα σε νερό και δεν είχε καθόλου επαφή με υγρασία... εκτός αν το οξυδωθηκε από τον αέρα!!! τι πρέπει να κάνω για να βρω το δίκιο μου???

 

αυτο με την υγρασια ειναι το καινουργιο κολπο της αντιπροσωπειας για να μην πηγαινει ο κοσμος τα samsung για επισκευη.

αυτο με την υγρασια επίσης ειναι λογος να μην ξανα παρω samsung

Oneplus A6013
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...