Jump to content

Vivodi F.A.Q. & Comments


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

καλημερα...λοιπον παιδιια με πειραν τηλ απο την vivοdi κ με ενειμερωσαν για ενα πακετο στα 19,90ευρω(τηλεφωνια κ ιντερνετ 10μβ)θα ηθελα να με πουτε αν καπιος απο εσας εκανε ενεργοποιηση σε αθτο το πακετο κ γενικες εντυπωσεις απο τις υπηρεσιες της εταιριας...μου φενεται πολλη φτηνη η υπερεσια στα 19,90 γιατι να το κανουν αραγε χαζοι ειναι...πειτε γενικως εντυπωσεις απο τξν εταιρια μονο για την τιμη συμφερει νομιζω....

Μεγάλε μου τα έβγαλες τα ματάκια, αλλά αφού φαίνεσαι καλό παληκάρι είπα να σε βοηθήσω...

 

Είναι συνδρομητής τους εδώ και 2,5 χρόνια. Η σχέση ποιότητας/τιμής (στα 35 ευρώ που εγώ δίνω) είναι καλή και μάλιστα τους τελεύταιους 6 μηνες έχει βελτιωθεί αισθητά και η ποιότητα της τηλεφωνίας (ποιότητα ήχου, απουσία ηχούς και θορύβου). Ωστόσο η βιβο συστηματικά κάνει τα ίδια λάθη. Έχει ενεργό από προεπιλογή έναν απαράδεκτο ξενόγλωσσο τηλεφωνητή, και μια αναμονή κλήσης που χτυπάει μέσα στην γραμμή με έναν τόνο (σαν να πατάει κάποιος το 1) που ο συνδρομητής αντιλαμβάνεται σαν υπάρχει συνακρόαση και να πατάει κάποιος νούμερα μέσα στο τηλέφωνό του. Και σημειώστε ότι ΔΕΝ μπορεί να την απενεργοποιήσει από τη συσκευή του (όπως λ.χ. σε ΟΤΕ και κινητά), αλλά άκουσον-άκουσον πρέπει να στείλει αίτημα με φαξ με αντίγραφο ταυτότητας (έλεος). Και καλά όλα αυτά, φαξ μπορεί να στείλει κάποιος από τις γραμμές της βίβο: όχι. Παράλογο; Ναι, ρε, παράλογο!

Αυτά σε συνδρομητές μεγαλύτερης κυρίως ηλικίας (όπως οι γονείς μου που τους έπεισα να φύγουν από τον ΟΤΕ) είναι ιδιαίτερα ενοχλητικά. Προσωπικά είμαι επαγγελματίας της Πληροφορικής και πολύ εξοικειωμένος με όλα τα συστήματα voip, και πάλι αυτά που λέω πιο πάνω μου έσπασαν πολύ τα νεύρα μέχρι να τα ρυθμίσω και να τα ξεφορτωθώ από τις γραμμές μου. Το ίντερνετ είναι ωστόσο πολύ γρήγογο (αν και η γραμμή μου είναι πολύ μέτρια) και στα 10Mbps έχω πραγματικό download 0,98-1,03 ΜΒ/sec (σε γρήγορους servers και πάντα με download managers) που είναι πολύ καλό.

Παρόλα αυτά είναι όντως μια καλή επιλογή, και ειδικά στα 19,90 άπιαστη. Με δεδομένο ότι ο χρόνος απόκρισής τους στο τηλέφωνο είναι πλέον καλός (3-5 αναμονή κατά μέγιστο) δε θα μείνεις ξεκομμένος όποτε έχες πρόβλημα -τον πόνο σου θα τον πεις, αλλά αν ο τεχνικός δεν μπορεί να σε βοηθήσει και πρέπει να το δει κάποιος μηχανικός άστα... κι αν πρέπει να προωθηθεί αίτημα στον ΟΤΕ, ακόμα πιο άστα.... Τι να κάνουμε... υπεμονή... που έλεγε κι ο Φέρμας...

Κατά τα άλλα: όσο και αν τους εκτιμώ, 1) αν σου τύχει σοβαρό πρόβλημα θα μπλέξεις γιατί είναι ακόμα αισθητά ανοργάνωτοι, 2) πρόσεχε τους λογαριασμούς σου, 3) βγάλε τον τηλεφωνητή (αν θες), 4) βγάλε την αναμονή (αν θες) 5) κάνε προώθηση σε περίπτωση κατειλημμένου τη μια γραμμή στην άλλη και ανάποδα, ωστε να λειτουργεί όπως παλιά το isdn (αφού μάλιστα δεν πληρώνεις τις αστικές κλήσεις, άρα και τις προωθήσεις από τη 1 γραμμή στην άλλη) (αν θες).

Με αυτά και λίγη τύχη θα είσαι και εσύ ευχαριστημένος συνδρομητής βιβόντι, αλλά με ένα μεγάλο ΑΛΛΑ όπως κι εγώ.

Βέβαια παρά το 'ΑΛΛΑ' εγώ είμαι ακόμα συνδρομητής τους και δε σκοπεύω να αλλάξω σύντομα -ειδικά μετά τη νέα τους προσφορά.

Ελπίζω να βοήθησα.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ΦΙΛΕ μου χιλια ευχαριστω για την απαντηση σου πρωτη φορα λαμβανω τοσο μεγαλο μηνυμα σε απαντηση..ειλικρηνα ευχαριστω κ με καληψες απολητα τετιοι χρηστες ανεβαζουν τ επιπεδο του forum ενω χρηστες σαν κ μενα οχι..χαχα ..κοιτα τα pm ..se parakalo...
Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω εγώ πως εκτός από τα άλλα καλό θα ήταν να είχες τη δυνατότητα να επισκέπτεσαι τα γραφεία τους στο Χαλάνδρι σε περίπτωση που σου τύχει κάτι, γιατί από τεχνική υποστήριξη είναι καλοί, αλλά από "τηλεφωνική υποστήριξη" μην περιμένεις πολλά... Έγω άλλαξα δύο φορές router και μία αποκωδικοποιητή, κι αν δεν είχα τη δυνατότητα να πάω από τα γραφεία τους μάλλον ακόμα θα περίμενα. Στο "πρόσεχε τους λογαριασμούς σου" έχω να σου πω απλά: Μην πάρεις σε κινητό ποτέ και ενημέρωσε ξεκάθαρα μάνες, πατέρες, θείους, θειές, παππούδες και γιαγιάδες για το απαγορευτικό προς κινητά.

 

Κι έχω και εγώ μια ερώτηση για το τέλος: Τα 19,90 του Telefonet+ είναι πραγματικά πολύ καλή προσφορά. Εγώ που έχω cable tv μπορώ να πάω στο πρόγραμμα αυτό; Και τους επιστρέφω τον αποκωδικοποιητή με όλη μου τη χαρά. Το ρωτάω γιατί νομίζω πως η προσφορά ισχύει για παλιούς και νέους συνδρομητές. Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί να πληρώσω τέλος απενεργοποίησης... Όποιος ξέρει ας μας πει...

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω εγώ πως εκτός από τα άλλα καλό θα ήταν να είχες τη δυνατότητα να επισκέπτεσαι τα γραφεία τους στο Χαλάνδρι σε περίπτωση που σου τύχει κάτι, γιατί από τεχνική υποστήριξη είναι καλοί, αλλά από "τηλεφωνική υποστήριξη" μην περιμένεις πολλά... Έγω άλλαξα δύο φορές router και μία αποκωδικοποιητή, κι αν δεν είχα τη δυνατότητα να πάω από τα γραφεία τους μάλλον ακόμα θα περίμενα. Στο "πρόσεχε τους λογαριασμούς σου" έχω να σου πω απλά: Μην πάρεις σε κινητό ποτέ και ενημέρωσε ξεκάθαρα μάνες, πατέρες, θείους, θειές, παππούδες και γιαγιάδες για το απαγορευτικό προς κινητά.

 

Κι έχω και εγώ μια ερώτηση για το τέλος: Τα 19,90 του Telefonet+ είναι πραγματικά πολύ καλή προσφορά. Εγώ που έχω cable tv μπορώ να πάω στο πρόγραμμα αυτό; Και τους επιστρέφω τον αποκωδικοποιητή με όλη μου τη χαρά. Το ρωτάω γιατί νομίζω πως η προσφορά ισχύει για παλιούς και νέους συνδρομητές. Φαντάζομαι δε θα χρειαστεί να πληρώσω τέλος απενεργοποίησης... Όποιος ξέρει ας μας πει...

Νομίζω ότι τα απάντησες όλα από μόνος σου. Θεωρώ κι εγώ πως μπορείς να το κάνεις αλλά θα σου χρεώσουν απενεργοποίηση ή/και αλλαγή προγράμματος. Γιατί θες να βγεις από cabletv δεν μας είπες; Αναμένω να ακούσω με ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Ένας λόγος που ήθελα να φύγω από Cable tv ήταν ότι στην αρχή συγχρόνιζε στα 3 mbps με αποτέλεσμα να μην έχω γρήγορο ίντερνετ και να συνδέομαι σπάνια με τους servers της vivodi στην τηλεόραση. Τώρα το πρόβλημα εξομαλύνθηκε (6 mbps) αλλά απλά δεν πιστεύω πως η τηλεόραση αξίζει ακόμα και τα μόλις 10 παραπάνω ευρώ/μήνα που χρειάζεται να δώσεις. Λίγο τα κανάλια που δεν είναι και τα καλύτερα (λείπουν σοβαρά αθλητικά κανάλια), λίγο οι ταινίες που δεν ανανεώνονται συχνά και είναι πανάκριβες, γενικά δε με τρελαίνει ιδιαίτερα. Ίσως να είναι και υποκειμενικό το θέμα, να μην είμαι δηλ. τόσο fan της tv.

 

Anyway, στο θέμα "Cable tv - Telefonet+" έχω μια μικρή αμφιβολία για το αν θα πρέπει να πληρώσω τέλος απενεργοποίησης γιατί όταν τον πρώτο καιρό δεν συγχρόνιζε στα παραπάνω από τα 3,5 mbps ένας υπάλληλος μου πρότεινε να αλλάξω πρόγραμμα και να πάω στο telefonet+ (εννοείται χωρίς να πληρώσω τέλος απενεργοποίησης) πληρώνοντας τα ίδιο πάγιο που τότε ήταν στα 33 ευρώ. Βέβαια άλλο στα ίδια χρήματα και άλλο τώρα που είναι 14 ευρώ/μήνα φτηνότερο. Ή μήπως δεν έχει σημασία;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μόλις πληροφορήθηκα πως:

 

Αν είσαι συνδρομητής στο Cable TV και δε θέλεις πια την τηλεόραση αλλά μόνο ίντερνετ και απεριόριστες κλήσεις, μπορείς να μεταβείς στο Telefonet (όχι απεριόριστες κλήσεις) ή στο Telefonet+ εντελώς δωρεάν (χωρίς να πληρώσεις το τέλος απενεργοποίησης) και να πληρώνεις 18 ή 13 ευρώ λιγότερα σε κάθε μηνιαίο λογαριασμό!

 

Αυτό συμβαίνει ακόμη κι αν το συμβόλαιό σου δε λήγει τώρα!

 

Το τέλος απενεργοποιήσης (τουλάχιστον στη Vivodi) πρέπει να πληρωθεί αν φύγεις από την εταιρεία πριν τη λήξη του συμβολαίου, αν πάψεις δηλαδή να είσαι πελάτης της οπότε όσο μένεις στην εταιρεία και απλά αλλάζεις πρόγραμμα δεν το πληρώνεις!

Link to comment
Share on other sites

Επειδή μυαλό δε βαζω εκανα upgrade απο το 1Μβ στα "εως 24" της Vivodi. 15 μερες τωρα δεν εχει γινει. Εχετα καμοια ιδεα ποσο καιρο τους παιρνει???

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

σήμερα πήρα να μάθω τι γίνεται με την αίτηση μου.... 20 εργάσιμες μου είπαν 28 ημερολογιακές δηλαδή + 5 που περίμενα να έρθει ο courier για να πάρει την αίτηση.

 

Δε με νοιάζει και πολύ γιατί έχω γραμμή και πρόσβαση, μια απλή αναβάθμιση ήθελα, αλλά μένω με την απορία: τι κάνουν που τους παίρνει τοοοοοοοσο πολύ καιρό?

_____________________________________________

Be the change you want to see in the world.

Mahatma Gandhi

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να σε έχουν σε παλιό DSLAM και να περιμένουν ανάβάθμιση.

Σε ποιο πακέτο είσαι που ζήτησες αναβάθμιση στα 24;

Σου έχουν επιβεβαιώσει ότι πήραν την αίτηση;

Είχα και εγώ κάνει παρόμοια αίτηση, αλλά τόσο που περίμενα τους πρόλαβε η αίτηση διακοπής :!:

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kάποιος που να μεταφέρθηκε πρόσφατα στη Vivodi μπορεί να μου πει πόσο χρόνο έμεινε χωρίς internet και τηλέφωνο? Προς το παρόν έχω 2Play από τη Forthnet και μου είπαν η μετάβαση θα πάρει μόνο μισή ώρα!

Ρωτάω γιατί παλαιότερα όποτε άλλαζα πάροχο είχα μεν τηλέφωνο αλλά έμενα χωρίς internet για εβδομάδες.

 

Επίσης σχετικά με τα κινητά μου είπαν ότι η χρέωση είναι ανά δευτερόλεπτο και από το πρώτο δευτερόλεπτο και κάπου 16 λεπτά το λεπτό (που είναι καλά νομίζω)

Γιατί να μην πάρουμε ποτέ κινητό? Χρεώνουν ό,τι θέλουν?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

παιδιά σε ποιο τηλέφωνο καλείτε για τεχνική βλάβη; εδώ και μερικές μέρες το τηλ ενός φίλου μου δε δουλεύει και το ιντερνετ μαζί βέβαια και όσο κι αν παίρνουμε α) 13880 στην τεχνική υποστήριξη δεν απαντάνε και β)στο 8001750175 απλώς καλεί και τίποτα. τι γίνεται; ούτε κανένα μήνυμα αναμονής, τίποτα. έτσι γίνεται; επίσης είναι 24ωρη η υπηρεσία ή έχει συγκεκριμένες ώρες;

όποιος μπορεί να βοηθήσει, ευχαριστώ

'cause somewhere in the crowd there' s you!..
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Έκανα αίτηση για αλλαγή πακέτου από Cable Tv σε Telefonet+ και για το μήνα Δεκέμβριο με χρέωσαν και τα δύο πάγια! Ήμαρτον ρε Vivo!
Link to comment
Share on other sites

Τα πάγια αναφέρονται σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Εσένα τη Χ μέρα σε πέρασαν σε telefonet. Έπρεπε να πιστωθείς το υπόλοιπο του παγίου του CableTV που είχες προκαταβάλει και να χρεωθείς αναδρομικά για το telefonet από Χ μέχρι το τέλος του μήνα και επιπλέον 1 μήνα πάγιο telefonet για τον επόμενο μήνα. Άρα αν απλά βλέπεις 2 πάγια δε σημαίνει ότι είναι λάθος. Αν όμως δεν είναι όπως στα λέω, γράψτους ή κάλεσε τους και θα σου στείλουν ένα πιστωτικό. Θα το κάνουν 100%.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Τα πάγια αναφέρονται σε συγκεκριμένη χρονική περίοδο. Εσένα τη Χ μέρα σε πέρασαν σε telefonet. Έπρεπε να πιστωθείς το υπόλοιπο του παγίου του CableTV που είχες προκαταβάλει και να χρεωθείς αναδρομικά για το telefonet από Χ μέχρι το τέλος του μήνα και επιπλέον 1 μήνα πάγιο telefonet για τον επόμενο μήνα. Άρα αν απλά βλέπεις 2 πάγια δε σημαίνει ότι είναι λάθος. Αν όμως δεν είναι όπως στα λέω, γράψτους ή κάλεσε τους και θα σου στείλουν ένα πιστωτικό. Θα το κάνουν 100%.

 

Χωρίς να τους γράψω κάτι, μου έστειλαν πιστωτικό τιμολόγιο. Δεν το περίμενα, μπράβο τους για αυτό, μαλ*** τους που με χρεώσαν το πάγιο Cable TV ολόκληρο μαζί με πάγιο Telefonet+ στον ίδιο λογαριασμό!

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Kάποιος που να μεταφέρθηκε πρόσφατα στη Vivodi μπορεί να μου πει πόσο χρόνο έμεινε χωρίς internet και τηλέφωνο? Προς το παρόν έχω 2Play από τη Forthnet και μου είπαν η μετάβαση θα πάρει μόνο μισή ώρα!

Ρωτάω γιατί παλαιότερα όποτε άλλαζα πάροχο είχα μεν τηλέφωνο αλλά έμενα χωρίς internet για εβδομάδες.

 

Επίσης σχετικά με τα κινητά μου είπαν ότι η χρέωση είναι ανά δευτερόλεπτο και από το πρώτο δευτερόλεπτο και κάπου 16 λεπτά το λεπτό (που είναι καλά νομίζω)

Γιατί να μην πάρουμε ποτέ κινητό? Χρεώνουν ό,τι θέλουν?

 

μπορει καποιος να απαντησει σ'αυτο, γιατι με ενδιαφερει κ μενα, σκεφτομαι αλλαγη απο την HOL που ειμαι... και ακομη, απο ταχυτητες ιντερνετ, πως παει ; πιανει τα 10 ειπαμε ;

δουλεια δεν είχε ο διάολος....
Link to comment
Share on other sites

το telefon το απλο τι αλλες χρεωσεις εχει εκτος απο τα 17,80 το μηνα για αρχη?.Εχω hol dp 6mb στη δουλεια μου οπου βρισκομαι ολη μερα,και θελω μια φτηνη συνδεση για το σπιτι (περιοχη ανω κυψελη) για καμμια ψιλοδουλεια...Λεει τπτ γενικα στην περιοχη η θεμα τυχης ως συνηθως?

Επισης το site τους γραφει 1 mbs .Toσο ειναι ακομη η εχει παει στα 2mbs?

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

περιοχη: κεντρο της θεσσαλονικης

βλαβη δηλωμενη στην Vivodi απο την δευτερα το πρωι. νεκρο το τηλεφωνο και ανυπαρκτη συνδεση στο ιντερνετ.

γνωστοποιηται πως θα επιδιορθωθει η βλαβη αμεσα.

τριτη πρωι σε εκ νεου επικοινωνια αρχιζουν τα κουλα "ποσα μετρα καλωδιο εχετε?αααα ειναι πανω απο 2??αυτο φταιει..." με καλωδιο 50 εκατοστων το τηλεφωνο εξακολουθει να ειναι νεκρο και το ιντερνετ επισης.

για να μη σας πολυλογω, αρχιζουν οι κλασικες δικαιολογιες,υποσχονται επιδιορθωση βλάβης "ως το απογευμα" και "ως αυριο το πρωι θα εχει λυθει" και "θα σας παρουμε τηλεφωνο σε λιγες ωρες να μιλησετε με τον τεχνικο μας"

 

σημερα το πρωι σε μια τελευταια επικοινωνια ζητησανε οι ιδιοκτητες της γραμμης ,το τηλεφωνο του τεχνικου-ο οποιος ουδεποτε επικοινωνησε- αλλα και παλι τζιφος..

 

για την ιστορια το τηλεφωνο τους ειναι ακομα νεκρο και δεν εχουν προσβαση στο ιντερνετ.

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
περιοχη: κεντρο της θεσσαλονικης

βλαβη δηλωμενη στην Vivodi απο την δευτερα το πρωι. νεκρο το τηλεφωνο και ανυπαρκτη συνδεση στο ιντερνετ.

γνωστοποιηται πως θα επιδιορθωθει η βλαβη αμεσα.

τριτη πρωι σε εκ νεου επικοινωνια αρχιζουν τα κουλα "ποσα μετρα καλωδιο εχετε?αααα ειναι πανω απο 2??αυτο φταιει..." με καλωδιο 50 εκατοστων το τηλεφωνο εξακολουθει να ειναι νεκρο και το ιντερνετ επισης.

για να μη σας πολυλογω, αρχιζουν οι κλασικες δικαιολογιες,υποσχονται επιδιορθωση βλάβης "ως το απογευμα" και "ως αυριο το πρωι θα εχει λυθει" και "θα σας παρουμε τηλεφωνο σε λιγες ωρες να μιλησετε με τον τεχνικο μας"

 

σημερα το πρωι σε μια τελευταια επικοινωνια ζητησανε οι ιδιοκτητες της γραμμης ,το τηλεφωνο του τεχνικου-ο οποιος ουδεποτε επικοινωνησε- αλλα και παλι τζιφος..

 

για την ιστορια το τηλεφωνο τους ειναι ακομα νεκρο και δεν εχουν προσβαση στο ιντερνετ.

update:

το προβλημα εξακολουθει να υφισταται.(νεκρο τηλεφωνο και ιντερνετ)

την δευτερα εγινε αιτηση στον οτε, τριτη πηραν τηλεφωνο απο την βιβοντι πως κλιμακιο τεχνιτων θα φτασει για να λυσει το προβλημα μεχρι τηντριτη το απογευμα...

φυσικα δεν εγινε τιποτα,αλλα ενημερωσαν πως εντοπιστηκε αλλου η βλαβη και θα το ταχτοποιησουν το συντομοτερο δυνατο.

τελικα ειναι ΟΛΟΙ για γελια και για κλαματα

:love:Μη με αγγίζεις....Κάνω *ΤΖΙΖ*
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Εχω vivodi εδω και 2 χρονια...Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη καθως συχνα πεφτει το ιντερνετ και νεκρωνει η γραμμη του τηλεφωνου, καποιες φορες εχει χρειαστει να ειμαι 1-2 ωρες στα τηλ με τα παιδια της εξυπηρετησης και προφανως δεν φταινε αυτοι αλλα καναδυο φορες τα χουν ακουσει κιολας. Επισης μια απο αυτες τις φορες μου ειπε ενας οτι εκανε μια ρυθμιση και κατεβασε την ταχυτητα για να μην πεφτει η συνδεση...Δεν τα παω τοσο καλα με τα τεχνικα και δεν ξερω αν οντως εγινε κατι τετοιο(αν γινεται γενικα) γιατι ενας αλλος μου ειπε αργοτερα οτι κατι τετοιο δεν γινεται κι οτι η ταχυτητα δεν αλλαξε. Μια αλλη φορα απο τις πολλες που χα προβλημα, μου στειλανε καινουργιο router μηπως εφταιγε αυτο αλλα τελικα και παλι τα ιδια εχουμε. Οπως και να 'χει, αν δεν ειχε χαμηλη χρεωση θα την ειχα αλλαξει ηδη, αλλα επιμενε η μητερα μου λογω του τσαμπα προς ολα τα σταθερα και εξωτερικου. Πλεον ομως σκεφτομαστε σοβαρα να αλλαξουμε, μιας και εδω και 3 μηνες δεν εχουμε σχεδον ποτε ασυρματη συνδεση, αλλα μονο με καλωδιο κι αυτη σερνεται.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Εχω vivodi εδω και 2 χρονια...Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη καθως συχνα πεφτει το ιντερνετ και νεκρωνει η γραμμη του τηλεφωνου, καποιες φορες εχει χρειαστει να ειμαι 1-2 ωρες στα τηλ με τα παιδια της εξυπηρετησης και προφανως δεν φταινε αυτοι αλλα καναδυο φορες τα χουν ακουσει κιολας. Επισης μια απο αυτες τις φορες μου ειπε ενας οτι εκανε μια ρυθμιση και κατεβασε την ταχυτητα για να μην πεφτει η συνδεση...Δεν τα παω τοσο καλα με τα τεχνικα και δεν ξερω αν οντως εγινε κατι τετοιο(αν γινεται γενικα) γιατι ενας αλλος μου ειπε αργοτερα οτι κατι τετοιο δεν γινεται κι οτι η ταχυτητα δεν αλλαξε. Μια αλλη φορα απο τις πολλες που χα προβλημα, μου στειλανε καινουργιο router μηπως εφταιγε αυτο αλλα τελικα και παλι τα ιδια εχουμε. Οπως και να 'χει, αν δεν ειχε χαμηλη χρεωση θα την ειχα αλλαξει ηδη, αλλα επιμενε η μητερα μου λογω του τσαμπα προς ολα τα σταθερα και εξωτερικου. Πλεον ομως σκεφτομαστε σοβαρα να αλλαξουμε, μιας και εδω και 3 μηνες δεν εχουμε σχεδον ποτε ασυρματη συνδεση, αλλα μονο με καλωδιο κι αυτη σερνεται.

 

Επειδή και εγώ είμαι στην ίδια κατάσταση, και σκέφτομαι το οικονομικό, να προτείνω αυτό, που είναι σε προσφορά μέχρι αύριο....

Στο στόμα του σκύλου....

Link to comment
Share on other sites

Εχω vivodi εδω και 2 χρονια...Δεν ειμαι καθολου ευχαριστημενη καθως συχνα πεφτει το ιντερνετ και νεκρωνει η γραμμη του τηλεφωνου, καποιες φορες εχει χρειαστει να ειμαι 1-2 ωρες στα τηλ με τα παιδια της εξυπηρετησης και προφανως δεν φταινε αυτοι αλλα καναδυο φορες τα χουν ακουσει κιολας. Επισης μια απο αυτες τις φορες μου ειπε ενας οτι εκανε μια ρυθμιση και κατεβασε την ταχυτητα για να μην πεφτει η συνδεση...Δεν τα παω τοσο καλα με τα τεχνικα και δεν ξερω αν οντως εγινε κατι τετοιο(αν γινεται γενικα) γιατι ενας αλλος μου ειπε αργοτερα οτι κατι τετοιο δεν γινεται κι οτι η ταχυτητα δεν αλλαξε. Μια αλλη φορα απο τις πολλες που χα προβλημα, μου στειλανε καινουργιο router μηπως εφταιγε αυτο αλλα τελικα και παλι τα ιδια εχουμε. Οπως και να 'χει, αν δεν ειχε χαμηλη χρεωση θα την ειχα αλλαξει ηδη, αλλα επιμενε η μητερα μου λογω του τσαμπα προς ολα τα σταθερα και εξωτερικου. Πλεον ομως σκεφτομαστε σοβαρα να αλλαξουμε, μιας και εδω και 3 μηνες δεν εχουμε σχεδον ποτε ασυρματη συνδεση, αλλα μονο με καλωδιο κι αυτη σερνεται.

 

Υπαρχουν ακομα ανθρωποι που ειναι συνδρομητες στη Vivodi? Μπραβο υπομονη.... :rolleyes::rolleyes:

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Οχι για πολυ ακομα. Και μαλιστα φευγοντας θα τους παρω ενα τηλεφωνο και θα τους πω ολα αυτα που τους εχω μαζεμενα, ετσι για το αχτι μου(αλιμονο στον ερμο που θα τυχω:lol:). Παντως ειπα να πω κι εγω την εμπειρια μου για να γλυτωσω κανενα παιδι που ισως το σκεφτεται να βαλει. Τελικα ο,τι πληρωνεις παιρνεις...

 

Kokalo η on δεν ανηκει κι αυτη στη vivodi ή κανω λαθος?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Οχι για πολυ ακομα. Και μαλιστα φευγοντας θα τους παρω ενα τηλεφωνο και θα τους πω ολα αυτα που τους εχω μαζεμενα, ετσι για το αχτι μου(αλιμονο στον ερμο που θα τυχω:lol:). Παντως ειπα να πω κι εγω την εμπειρια μου για να γλυτωσω κανενα παιδι που ισως το σκεφτεται να βαλει. Τελικα ο,τι πληρωνεις παιρνεις...

 

Kokalo η on δεν ανηκει κι αυτη στη vivodi ή κανω λαθος?

 

Κοιταξε να τους επιστρεψεις και τον router που σου δωσανε μαζι με το τηλεφωνικο καλωδιο, τα ζητανε οι γυφτοι πισω!! :mad:

 

Και μετα αναρωτιουνται γιατι ψαχνουν να βρουν νεους πελατες με το τουφεκι.

Πάρε τηλέφωνο τη μοναξιά σου, ή βγες ξανά στο δρόμο της φωτιάς!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...