Jump to content

Χθες χρεωθηκατε mobile internet αξιας 2€


dagas
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να προσθέσω ότι 1) ούτε η τελευταία "υπόθεση" απαντήθηκε, 2) ούτε, βέβαια, αφαιρέθηκαν τα δύο 1,01 για τα οποία έλαβα αντίστοιχα μηνύματα.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 625
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Να προσθέσω ότι 1) ούτε η τελευταία "υπόθεση" απαντήθηκε, 2) ούτε, βέβαια, αφαιρέθηκαν τα δύο 1,01 για τα οποία έλαβα αντίστοιχα μηνύματα.

 

Ελπίζω να μη σου'ρθουν μαζεμένα εκεί που δεν τα περιμένεις!! :)

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αυτό μου συμβαίνει κάθε μήνα που τελειώνει το πακέτο free2go και πρέπει να γίνει ανανέωση. Αν αργησω μία μέρα με χρεώνει 1 ευρώ για 20 mb και ας μην τα έχω χρησιμοποιήσει και ο λόγος είναι επειδή υπάρχουν δεδομένα και λήγει το πακέτο, και δεν έχω ανανεώσει αυτόματα με χρεώνει!!!! Βέβαια παίρνω τηλέφωνο και το πιστωνουν αλλά κάθε μήνα πρέπει να κάνω το ιδιο. Edited by impreza_sti
Ασκούμε κριτική σε ιδέες και όχι σε ανθρώπους
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μη σου'ρθουν μαζεμένα εκεί που δεν τα περιμένεις!! :)

 

Αυτά τα είχα γράψει τη ΔΕ 25/7 αλλά στις επόμενες μέρες συνεχίστηκε το κόλπο με την αφαίρεση των 1,01€ σχεδόν κάθε μέρα μέχρι που έφτασε χθες το υπόλοιπο κάτω από το 1€. Σήμερα πήρα μήνυμα ότι αφαιρέθηκε 1,01€ από την άλλη sim (!!!).

 

Τις τελευταίες μέρες απαντούσαν στις διαμαρτυρίες μου λέγοντας ότι έχουν στείλει το θέμα στους τεχνικούς και περιμένουν απαντήσεις. Σήμερα ο υπάλληλος ξεκίνησε να μου πει το ίδιο παραμύθι και απάντησα ότι αφενός οι τεχνικοί δεν απάντησαν αλλά το 1,01€ αφαιρείται κάθε μέρα αφετέρου τόσες μέρες αφαιρούν από τη μια κάρτα και σήμερα αφαίρεσαν από την άλλη, αν και έχω αλλάξει το APN στο κινητό για να αποκλείσω και την περίπτωση της στιγμιαίας σύνδεσης. Είπε πάλι τις γνωστές ιστορίες και ρώτησα γιατί δεν γινόντουσαν αυτά τους προηγούμενους μήνες και γίνονται τώρα αλλά δεν πήρα απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα είχα γράψει τη ΔΕ 25/7 αλλά στις επόμενες μέρες συνεχίστηκε το κόλπο με την αφαίρεση των 1,01€ σχεδόν κάθε μέρα μέχρι που έφτασε χθες το υπόλοιπο κάτω από το 1€. Σήμερα πήρα μήνυμα ότι αφαιρέθηκε 1,01€ από την άλλη sim (!!!).

 

Τις τελευταίες μέρες απαντούσαν στις διαμαρτυρίες μου λέγοντας ότι έχουν στείλει το θέμα στους τεχνικούς και περιμένουν απαντήσεις. Σήμερα ο υπάλληλος ξεκίνησε να μου πει το ίδιο παραμύθι και απάντησα ότι αφενός οι τεχνικοί δεν απάντησαν αλλά το 1,01€ αφαιρείται κάθε μέρα αφετέρου τόσες μέρες αφαιρούν από τη μια κάρτα και σήμερα αφαίρεσαν από την άλλη, αν και έχω αλλάξει το APN στο κινητό για να αποκλείσω και την περίπτωση της στιγμιαίας σύνδεσης. Είπε πάλι τις γνωστές ιστορίες και ρώτησα γιατί δεν γινόντουσαν αυτά τους προηγούμενους μήνες και γίνονται τώρα αλλά δεν πήρα απάντηση.

 

Έτσι είναι στη μπλε:

 

Αν δε στα€ βρουν στη 1 sim , στα παίρνουν απ'την άλλη : Χαχαχ...

 

Κατα τ'άλλα τα ψαρωτικά συνεχίζονται:

http://i66.tinypic.com/2vbr1wp.jpg

 

Απλά "ενημέρωση": ΟΚ ξερω/ξέρω!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Βρε παιδιά, αυτό με το 1 ευρώ έχει καταντήσει αηδία πια! Οκ μπορεί να αφαιρείται κατά λάθος ορισμένες φορές. Αλλά πλέον η πλειοψηφία έχουμε smartphone τα οποία έχουν 10 συγχρονισμους εν δυνάμει να τρέχουν. Όσο και να τους έχεις κλειστούς κάποια στιγμή κάποιος θα σου ξεφύγει. Το data plan στο f2g κοστίζει 2ε το μήνα (250 MB), υπάρχει και το δωρεάν log n win (30MB την εβδομάδα) και αν έχεις smartphone κάποιες στιγμές θα σου χρειαστούν λίγα δεδομένα. Ένα Google Maps, ένα Facebook, μια πληροφορία στο Google, κάτι κάποια στιγμή θα χρειαστείς. Άποψή μου είναι πως είναι χαζό να μην ενεργοποιείς το ελάχιστο πακέτο στην αρχή του μήνα και μετά να ψάχνεσαι για τα τυχαία ευρώ που σου αφαιρέθηκαν. Αν δεν έχεις smartphone ή έχεις αποφασίσει πως δε χρειάζεσαι καθόλου δεδομένα απλά απενεργοποιείς τελείως την υπηρεσία με ένα τηλεφώνημα ή πειράζοντας τα apn settings.

 

Αφού με χρέωσαν 4 φορές και με πίστωσαν τρεις φορές αυτό το 1 ευρώ στο τελευταίο τηλεφώνημα που τους έκανα ζήτησα να μου διακόψουν οι ίδιοι τα DATA από το δικό τους κέντρο και ησύχασα. Κι εγώ είχα DATA κλειστά αλλά ποτέ μου δεν κατάλαβα γιατί γινόταν αυτό.Να ξέρετε ότι θησαυρίζουν τρώγοντας ένα ευρώ απ τον κάθε ένα από εμάς.

Link to comment
Share on other sites

Θα απαντήσω ώστε να μην εχει κανείς πλέον αμφιβολία για το τι ακριβώς γίνεται.

 

Κλειστό το τηλέφωνο για ΜΙΑ εβδομάδα.

Το ανοίγω και παίρνω 7 μυνηματα μαζεμένα για χρήση Ίντερνετ τη προηγούμενη μέρα. Προφανώς 1 μυνημα για κάθε μέρα που το τηλέφωνο ήταν κλειστό.

 

Εχει κανείς αμφιβολία πλέον για το τι ακριβώς γίνεται?

 

 

Ακόμη και ανοιχτό να ήταν το τηλέφωνο (που δεν άνοιξε για μια εβδομάδα) είναι δικαρτο με κλειστά τα Data στη γραμμή 1 και ανοιχτά στη γραμμή 2 που έχω κάρτα 5GB.

Edited by impreza_sti
Απαγορεύεται η γραφή τύπου sms
http://mowned.com/sig/mybestmobiles.smart.jpg
Link to comment
Share on other sites

ζήτησα να μου διακόψουν οι ίδιοι τα DATA από το δικό τους κέντρο

Μονο έτσι

 

 

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Καλημέρα.

 

Έχω f2g. Είμαι κι εγώ τακτικό θύμα αυτής της τακτικής τις Wind. Ποτέ δε μου έχει τύχει να γίνεται σε συνεχόμενες μέρες όπως λέτε κάποιοι εδώ αλλά αυτό δε σημαίνει πως δεν είναι ενοχλητικό και απαράδεκτο. Όταν μου τελειώνουν τα ΜΒ από πακέτο, κλείνω τα δεδομένα. Συνήθως τα κλείνω και 1-2 μέρες πριν για σιγουριά. Αν δε πάρω άλλο πακέτο, για την πρώτη μέρα μετά τη λήξη του πακέτου μου έρχεται η χρέωση Mobile Internet Daily.

 

Επίσης ΟΣΕΣ φορές έχω ασχοληθεί να τους γράψω, μου επιστρέφουν τη χρέωση. Αυτό όμως δε λέει και πολλά. Και μόνο ο χρόνος που χρειάζεται, δεν αξίζει. (Να σημειώσω πως σε 1-2 περιπτώσεις που είχα ξεχάσει τα δεδομένα ανοιχτά, δε τους έγραψα). Όταν τους γράφω, πάντα ζητάω να καταργήσουν την "υπηρεσία" Mobile Internet Daily στη γραμμή μου. Πάντα μου λένε πως δε γίνεται και προτείνουν να καταργήσουν γενικά τα δεδομένα που φυσικά δε το θέλω.

 

Επίσης συστηματικά υποστηρίζουν πως η χρέωση είναι σωστή κάτι που βρίσκω απαράδεκτο μιας και με αποκαλούν ψεύτη. Σκέφτομαι να κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Αν κάνουμε πολλοί το ίδιο, ίσως κάτι να κάνουν. Προς το παρόν στην τελευταία απάντησή τους με email που πάλι μου επιστρέφουν τη χρέωση και πάλι μου λένε πως είναι σωστή, απαντάω τα εξής:

-----

Καλή σας ημέρα.

 

Δε μου αρέσει καθόλου να μου λέτε ότι ψεύδομαι (επισημασμένο κείμενο παρακάτω). Εκτός και αν εννοείτε πως παρόλο που είχα κλείσει τα δεδομένα, έγιναν κινήσεις δεδομένων. Σε αυτή την περίπτωση θα ήθελα να μου εξηγήσετε γραπτώς πως είναι αυτό δυνατόν. Θα προτιμούσα μάλιστα να απαντήσετε στα Αγγλικά ώστε να προωθήσω αυτούσιο το κείμενο με τα ευρήματά σας στoν κατασκευαστή του κινητού μου. Είναι πραγματικά ανησυχητικό αν συμβαίνει κάτι τέτοιο.

 

Καταλαβαίνω πως η υπηρεσία Mobile Internet Daily παρέχεται σε όλους τους συνδρομητές κινητής τηλεφωνίας της εταιρείας σας. Επίσης καταλαβαίνω πως η εταιρεία σας δε δίνει την επιλογή να μπορεί να απενεργοποιηθεί. Βλέποντας τι άλλες επιλογές δίνετε στους πελάτες σας όμως για άλλες υπηρεσίες, πιστεύω πως έχετε την υποδομή να την κάνετε προαιρετική. Θεωρώ λοιπόν πως είναι επιλογή σας να την διατηρείτε υποχρεωτικά ενεργή για όλους.

 

Σε συνδυασμό με τις σχετικά συστηματικές λανθασμένες χρεώσεις για τη χρήση της υπηρεσίας Mobile Internet Daily, όχι μόνο σε εμένα αλλά σε πάμπολλους πελάτες σας, φτάνω σε άβολα συμπεράσματα που δε θα ήθελα να πιστέψω. Ως εκ τούτου θα σας παρακαλούσα να λάβετε σοβαρά υπόψη σας την πρόταση να μετατρέψετε την υπηρεσία Mobile Internet Daily σε προαιρετική όπως έχουν ήδη κάνει ανταγωνιστές σας.

 

Ευχαριστώ,

----

Όποιος θέλει μπορεί να το αντιγράψει.

 

Αν κάποιος έχει τη διάθεση να κάνει ένα poll "Σας έχει χρεώσει η Wind για Mobile Internet Daily ενώ έχετε τα δεδομένα κλειστά;" και να βάλει το λίνκ εδώ, θα ήταν καλό. Δε βλέπω πως μπορώ να το κάνω εγώ.

 

Βάζω το παραπάνω κείμενο και σε άλλο φόρουμ.

Edited by besddimo
πρόσθεση "σε προαιρετική" στο τέλος.
Δωρεάν ορθογράφος: addons.mozilla.org/el/firefox/addon/english-greek-spelling-diction/
Link to comment
Share on other sites

Λόγω αυτών των χρεώσεων έχω πάντα data, δεν το αφήνω ούτε μέρα χωρίς.

Να επισημάνω ότι έχω δει με wifi=on data=off να βγαίνει το σηματάκι των data για 1-2 δευτερόλεπτα, ειδικά σε playstore και google maps.

Link to comment
Share on other sites

Λόγω αυτών των χρεώσεων έχω πάντα data, δεν το αφήνω ούτε μέρα χωρίς.

Να επισημάνω ότι έχω δει με wifi=on data=off να βγαίνει το σηματάκι των data για 1-2 δευτερόλεπτα, ειδικά σε playstore και google maps.

Για αυτο λεμε οτι αθελα μας μπορει να γινεται κινηση δεδομενων.

Link to comment
Share on other sites

Για αυτο λεμε οτι αθελα μας μπορει να γινεται κινηση δεδομενων.

Με κλειστό τηλέφωνο με χρέωσε

Τι καθόμαστε και το συζητάμε τώρα.....

Απλά απαράδεκτοι

 

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

Link to comment
Share on other sites

Με κλειστό τηλέφωνο με χρέωσε

Τι καθόμαστε και το συζητάμε τώρα.....

Απλά απαράδεκτοι

 

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

 

Διάβασε όμως τι λένε και οι άλλοι απο πάνω σου.

Link to comment
Share on other sites

Προσφατα πηρα ενα CUBOT Dinosaur σαν δευτερη συσκευη με μια καρτα που δεν χρησιμοποιω καθολου και το οποιο βρισκεται μονιμα στο σπιτι. Η συσκευη ειναι μονιμα συνδεδεμενη στο wifi, τα δεδομενα ειναι κλειστα αλλα σχεδον καθε μερα ή μερα παρα μερα χρεωνομαι με 1 ευρω για ημερισια εισοδο στο ιντερνετ απο την wind. Σε επικοινωνια μαζι τους μου ειπαν πως στις 5 το πρωι ( ωρα που το εχω βαλει να κανει επανεκκινηση ) υπηρχε κατεβασμα δεδομενων και ορισμενες μερες πολυ μεγαλο. Θεωρησα πως για καποιο λογο το play store εκανε αναβαθμισεις με την εκκινηση της συσκευης χρησιμοποιωντας δεδομενα, οποτε το ρυθμισα απο "Αυτοματη ενημερωση εφαρμογων μονο μεσω wifi" σε "Χωρις αυτοματη ενημερωση εφαρμογων". Και παλι ομως σημερα χρεωθηκα 1,01!!

Μπορω με καποιον τροπο να καταλαβω τι ακριβως χρησιμοποιει τα δεδομενα? Η απαντηση της wind ηταν να τροποποιησω το APN της ωστε να μην καταφερνει να συνδεθει αλλα δεν με καλυπτει καθως θελω να μαθω το προβλημα της συσκευης

Link to comment
Share on other sites

99% θεμα της wind ειναι και οχι της συσκευης.

Εφοσον εχεις κλειστά δεδομένα, δε μπορει να συνδεθεί με αυτα!!!

Απλα η wind τσιμπαει ευρουλακι ευρουλακι. Οτι αρπαξει....

 

Προσωπικα πάντα ζηταω πισω τα χρήματα

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

99% θεμα της wind ειναι και οχι της συσκευης.

Εφοσον εχεις κλειστά δεδομένα, δε μπορει να συνδεθεί με αυτα!!!

Απλα η wind τσιμπαει ευρουλακι ευρουλακι. Οτι αρπαξει....

 

Προσωπικα πάντα ζηταω πισω τα χρήματα

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

και με ποιον τροπο το τσιμπαει? οχι με τα δεδομενα? μου τα ανοιγει χωρις να θελω?

με ποια δικαιολογια τα ζητας?

Link to comment
Share on other sites

Τρωει το ευρω με την δικαιολογία και καλα οτι συνδέθηκε.

 

Εγω δε λεω καποια δικαιολογια. Απλα ξερω ποτε και πως συνδεομαι

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Προσφατα πηρα ενα CUBOT Dinosaur σαν δευτερη συσκευη με μια καρτα που δεν χρησιμοποιω καθολου και το οποιο βρισκεται μονιμα στο σπιτι. Η συσκευη ειναι μονιμα συνδεδεμενη στο wifi, τα δεδομενα ειναι κλειστα αλλα σχεδον καθε μερα ή μερα παρα μερα χρεωνομαι με 1 ευρω για ημερισια εισοδο στο ιντερνετ απο την wind. Σε επικοινωνια μαζι τους μου ειπαν πως στις 5 το πρωι ( ωρα που το εχω βαλει να κανει επανεκκινηση ) υπηρχε κατεβασμα δεδομενων και ορισμενες μερες πολυ μεγαλο. Θεωρησα πως για καποιο λογο το play store εκανε αναβαθμισεις με την εκκινηση της συσκευης χρησιμοποιωντας δεδομενα, οποτε το ρυθμισα απο "Αυτοματη ενημερωση εφαρμογων μονο μεσω wifi" σε "Χωρις αυτοματη ενημερωση εφαρμογων". Και παλι ομως σημερα χρεωθηκα 1,01!!

Μπορω με καποιον τροπο να καταλαβω τι ακριβως χρησιμοποιει τα δεδομενα? Η απαντηση της wind ηταν να τροποποιησω το APN της ωστε να μην καταφερνει να συνδεθει αλλα δεν με καλυπτει καθως θελω να μαθω το προβλημα της συσκευης

 

Μη το ψάχνεις άλλο

1231 και τους ζητάς να κλείσουν τα data μόνο έτσι θα είσαι σίγουρος

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

Edited by impreza_sti
Ασκούμε κριτική σε ιδέες και όχι σε ανθρώπους
Link to comment
Share on other sites

Και αν χρειαστεις data τι θα κανεις? Τηλέφωνο για ενεργοποίηση???

 

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

στο 1231 που είναι δωρεάν τουλάχιστον...Προσωπικά δεν εχω βρει άλλη αξιόπιστη χρήση πού να μη με χρεώνει

 

LG V10 ΤΟ ΔΕΚΑ ΤΟ ΚΑΛΟ

Edited by akalos
Link to comment
Share on other sites

Οπως και να χει, δεδομενα δε κλεινω απ την εταιρία!

Για αυτο υπαρχει ο κατάλληλος διακοπτης σε καθε συσκευη!

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Οπως και να χει, δεδομενα δε κλεινω απ την εταιρία!

Για αυτο υπαρχει ο κατάλληλος διακοπτης σε καθε συσκευη!

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

σε αυτο συμφωνω το θεμα ειναι να βρισκεις και το δικιο σου!

Link to comment
Share on other sites

Οσες φορες εκανε μαματζουλια η wind παντως, τα πήρα τα ευρω μου πισω...

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

πως το αποδεικνυεις ομως ειναι το θεμα οτι ειναι μαματζουλια τους....μονο οτι δηλωσεις?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...