Περί... Apple products γενικότερα

pperiklis
 Κοινοποίηση

Κάπου διάβασα ότι θα βάλουν κάποια μόνωση στην επαφή των κεραιών! Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό! Πάντως σίγουρα η ημερομηνία με προϊδεάζει για διόρθωση στο hardware μετά τις 30 Σεπτεμβρίου!
Φιλικά Γιώργος

Κάπου διάβασα ότι θα βάλουν κάποια μόνωση στην επαφή των κεραιών! Δεν ξέρω κατά πόσο είναι εφικτό! Πάντως σίγουρα η ημερομηνία με προϊδεάζει για διόρθωση στο hardware μετά τις 30 Σεπτεμβρίου!

Σχεδόν στοιχηματίζω ότι κάτι τέτοιο δεν παίζει να γίνει. Ρωτήθηκε και στη συνέντευξη και είπε ότι δεν αλλάζει κάτι στο 4. Το επόμενη τηλέφωνο δεν ξέρουν ακόμα πώς θα είναι.

Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, εκτός και αν έρθει ο κόσμος πάνω - κάτω. :lol:

EDIT: Με πρόλαβε ο Νίκος. :)

Δεν είμαι fan ή hater. Πληρώνω, χρησιμοποιώ, κρίνω και επικρίνω!

Ναι αλλά γιατί μέχρι τις 30 Σεπτέμβρη τα δωρεαν θηκάκια?

Μέχρι τότε θα είναι τα προβληματικά έξω? Η προβληματική παρτίδα ίσως?

On the September 30th date, is that to let people know that you'll have to buy a case?

Steve: Not really, we'll reevaluate then. Maybe we'll have a better idea. Maybe Eminem will come out with a band-aid that goes over the corner and everyone will want that.

Χμμμμμμμ.................

αυτο ακριβως!!!!!!!!!!!!!!

Guest lagoudakis
αυτο νομιζω και εγω και φυσικα οχι εξωτερικα

Δεν γίνεται Γιάννη μου αυτό το πράγμα. Έτσι και ξεβιδώσεις το iPhone 4 και δεις πως είναι οι κεραίες θα καταλάβεις πως ούτε γίνεται, ούτε και θα είχε το παραμικρό αποτέλεσμα.

Αποδείχτηκε τελικά σωστό το άρθρο του troktikou.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Και μόλις έγινε και ανάλογη ερώτηση στο Q&A και δόθηκε η απάντηση που δίνει και ο Θάνος περίπου (Θάνο εσύ τους γράφεις το σενάριο; )

Guest lagoudakis
Δεν γίνεται Γιάννη μου αυτό το πράγμα. Έτσι και ξεβιδώσεις το iPhone 4 και δεις πως είναι οι κεραίες θα καταλάβεις πως ούτε γίνεται, ούτε και θα είχε το παραμικρό αποτέλεσμα.
με τιποτα Θανο;ουτε με καποια επιστρωση στο υλικο;:confused:

με τιποτα Θανο;ουτε με καποια επιστρωση στο υλικο;:confused:

Όχι Γιάννη. Απαντήθηκε:

Q: Is there a hardware redesign in this generation that could fix this problem?

A: You can go on the web and look at pictures of Nokia phones that ship with stickers on the back that say "don't touch here" -- you can go on YouTube and see these. We should you three phones today, all good phones. So right now the state of the art of the entire industry is that no one has solved this problem. Would I like Apple to be first? Yes. Can we make it better right now? Maybe, we'll see. But not everyone is seeing this -- a small number encounter it. For those customers we'll get them a case, and if that doesn't work, we'll get them a full refund. And we'll continue to work on antennas that don't have this problem. But I think we're where the rest of industry is right now.

Και μόλις έγινε και ανάλογη ερώτηση στο Q&A και δόθηκε η απάντηση που δίνει και ο Θάνος περίπου (Θάνο εσύ τους γράφεις το σενάριο; )

Εμ από που νομίζεις πως βγαίνει το "Θάνος"; Steven, Στέφανος, Φάνος, Θάνος... :lol:

Μόνο τα δισεκατομμύρια μου λείπουν αλλά που θα μου πάει;

Εμ από που νομίζεις πως βγαίνει το "Θάνος"; Steven, Στέφανος, Φάνος, Θάνος... :lol:

Τυχαίο; Δε νομίζω!

A: You can go on the web and look at pictures of Nokia phones that ship with stickers on the back that say "don't touch here" -- you can go on YouTube and see these. We should you three phones today, all good phones. So right now the state of the art of the entire industry is that no one has solved this problem. Would I like Apple to be first? Yes. Can we make it better right now? Maybe, we'll see.

Samsung S21 Ultra

A: You can go on the web and look at pictures of Nokia phones that ship with stickers on the back that say "don't touch here" -- you can go on YouTube and see these. We should you three phones today, all good phones. So right now the state of the art of the entire industry is that no one has solved this problem. Would I like Apple to be first? Yes. Can we make it better right now? Maybe, we'll see.

Δες και τη συνέχεια της απάντησης και τι είπε πριν. Δεν είναι ακριβώς σωστό το context του κειμένου. Στο 4 δεν θα αλλάξει κάτι. Το απάντησε και πριν.

"Maybe it's human nature -- when you're doing well, people want to tear you down. I see it happening with Google, people trying to tear them down. And I don't understand it... what would you prefer? That we were a korean company, that we were here in America leading the world with these products... maybe it's just that people want to get eyeballs on their sites."

Μεγάλη όμως αλήθεια τα παραπάνω. Βέβαια τα ίδια έκαναν και οι ίδιοι όταν είχαν την ευκαιρία. :rolleyes:

Απλά μια διπλωματική απάντηση, τίποτα παραπάνω.

Χωρίς πλάκα, έχω την εντύπωση πως το i5 θα σπέρνει...Θα βγάλουν όλο τους το άχτι του χρόνου.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

ρε σεις για κατουρημα βγηκε ο στηβ και πηρε φωτια το φορουμ.γυρισα 8 σελιδες πισω να αρχισω να διαβαζω!κατι λεει αυτο

Δες και τη συνέχεια της απάντησης και τι είπε πριν. Δεν είναι ακριβώς σωστό το context του κειμένου. Στο 4 δεν θα αλλάξει κάτι. Το απάντησε και πριν.

Εγω καταλαβα οτι αλλο απαντησε πριν και αλλο ειπε τωρα...

Εαν μπορεις βαλε το πριν και το μετα γιατι εγω αλλα καταλαβα! :wacko:

Samsung S21 Ultra

Guest lagoudakis
Όχι Γιάννη. Απαντήθηκε:

A: You can go on the web and look at pictures of Nokia phones that ship with stickers on the back that say "don't touch here" -- you can go on YouTube and see these. We should you three phones today, all good phones. So right now the state of the art of the entire industry is that no one has solved this problem. Would I like Apple to be first? Yes. Can we make it better right now? Maybe, we'll see. But not everyone is seeing this -- a small number encounter it. For those customers we'll get them a case, and if that doesn't work, we'll get them a full refund. And we'll continue to work on antennas that don't have this problem. But I think we're where the rest of industry is right now.

μαλιστα!!!!πρωτη φορα βλεπω τετοιο μπερδεμα.ευτυχως που η αναβαθμιση μου ειναι τον νοεμβρη οποτε μεχρι τοτε μια χαρα θα τα περναω με το καινουργιο μου 3gs,μετα βλεπω:worry:

Εγω καταλαβα οτι αλλο απαντησε πριν και αλλο ειπε τωρα...

Εαν μπορεις βαλε το πριν και το μετα γιατι εγω αλλα καταλαβα! :wacko:

Q: Are you doing anything else to address the issue? Perhaps changing hardware?

Steve: You know, the 3GS has the same problem. We're getting reports from customers that this is better than the 3GS. So I don't know changing the antenna design would help -- I don't know what our next antenna design will look like.

Μου αρέσει που επιμένουν οι "δημοσιογράφοι" να ρωτούν αν υπάρξει software fix. Αλλάζουν οι φυσικοί νόμοι με patch; :lol:

Μου αρέσει που επιμένουν οι "δημοσιογράφοι" να ρωτούν αν υπάρξει software fix. Αλλάζουν οι φυσικοί νόμοι με patch; :lol:

Είναι οι ίδιοι που γράφουν και άλλα ωραία.

http://www.9to5mac.com/node/19775

Nικο το λεει ξεκαθαρα δουλευουν σε κατι, και ισως λεει εχουν καλυτερη ιδεα απο τα free bumper μεχρι τελος Σεπτεμβριου... ειναι φως φαναρι οτι κατι θα αλλακουν στο hardware... αλλα επειδη ο Στηβ ειναι γατα και τα αμερικανακια-πατατακια μας παιρνει ολους στο δουλεμα.

μετα ειμαι εγω ο κακος :lol::lol:

""η ικανοποιηση του να μοιραζεσαι και να κανεις τους αλλους χαρουμενους ειναι η καλυτερη πληρωμη""

"""""""Δημητρης¨¨¨¨¨¨¨¨MY YouTube ¨[sIGPIC][/sIGPIC] My blog

• The title was changed to Περί... Apple products γενικότερα
  • The topic was unpinned
  • The topic was pinned