Jump to content

Εγγύηση Apple: Τι ισχύει τελικά επίσημα για την Ελλάδα;


DINFUN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Μια πονεμένη υπόθεση είναι η εγγύηση η οποία συνοδεύει όλα τα προϊόντα της Apple. Ακούμε διάφορες απόψεις για το πόσα χρόνια δικαιούμαστε εγγύηση εδώ στην Ελλάδα για τα iOS - OS X προϊόντα που αγοράζουμε, τις περισσότερες φορές από ανεύθυνους υπαλλήλους ορισμένων καταστημάτων κινητής τηλεφώνιας. Δυστυχώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει επίσημη παρουσία και θα κάνουμε χρόνια να δούμε από ό,τι φαίνεται ένα Apple Store.

 

Ψάχνοντας, ανακαλύψαμε πως η Apple έχει εκδόσει δελτίο τύπου όπου αποσαφηνίζει τα πράγματα και μάλιστα αναφέρεται, για το τι πρέπει να ισχύει σε Ελλάδα και Κύπρο. Θα μου πείτε, ποιος θα σας πιστέψει από τους ανεύθυνους υπαλλήλους ορισμένων καταστημάτων οι οποίοι θα ισχυριστούν πως δεν γνωρίζουν απολύτως τίποτε ούτε έχουν τις οδηγίες για το τι πρέπει να κάνουν σε τέτοιες περιπτώσεις, τουλάχιστον παραθέστε τους το παρακάτω σημείωμα από την Επίσημη Ιστοσελίδα της Apple.!

 

Δελτίο Τύπου 28/3/2013

 

ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ

 

Η Μονοετής περιορισμένη εγγύηση της Apple είναι μια εγγύηση που παρέχεται κατά τη διακριτική ευχέρεια του κατασκευαστή. Παραχωρεί δικαιώματα ανεξάρτητα από τα δικαιώματα που προβλέπονται από τη νομοθεσία περί καταναλωτών, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων, εκείνων που σχετίζονται με αγαθά που δεν συμμορφώνονται με τους όρους πώλησης.

 

Ως εκ τούτου, τα οφέλη που απορρέουν από την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple παρέχονται επιπρόσθετα και όχι σε αντικατάσταση των δικαιωμάτων που παραχωρούνται από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.

 

Για τις αγορές που πραγματοποιούνται από καταναλωτές στην Ελλάδα και την Κύπρο, η περίοδος για την έγερση απαιτήσεων που σχετίζονται με ελαττώματα μη συμμόρφωσης με τη σύμβαση πώλησης είναι 2 έτη από την ημερομηνία παράδοσης. Αυτές οι απαιτήσεις υπόκεινται στις προϋποθέσεις και τις απαιτήσεις που επιβάλλονται από την τοπική νομοθεσία.

 

Οι καταναλωτές διατηρούν το δικαίωμα να επιλέξουν εάν θα εγείρουν απαίτηση για υπηρεσίες σέρβις με βάση την Μονοετή περιορισμένη εγγύηση της Apple ή με βάση τα δικαιώματά τους από τη νομοθεσία περί καταναλωτών.

 

Σημαντικό: Οι όροι και οι προϋποθέσεις της Μονοετούς περιορισμένης εγγύησης της Apple δεν θα ισχύουν για απαιτήσεις που εγείρονται με βάση τη νομοθεσία περί καταναλωτών.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το δίκαιο προστασίας καταναλωτή, επισκεφτείτε την τοποθεσία web της Apple http://www.apple.com/gr/legal/statutory-warranty ή επικοινωνήστε με τον τοπικό φορέα προστασίας καταναλωτή.

 

Εάν λοιπόν οποιοσδήποτε υπάλληλος δεν συμμορφώνεται με τις σαφείς υποδείξεις της Apple, μπορείτε να απευθυνθείτε στην υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, η οποία θα σας υποδείξει τι πρέπει να κάνετε.


 

Update (18/10/2022)

Παραθέτω τη νομοθεσία καθώς και την εμπειρία χρήστη διπλανού φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • Απαντήσεις 358
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μια ερώτηση που θα ήθελα να απαντηθεί από κάποιον που έχει την εμπειρία, οι συσκευές που κυκλοφορούν στα "γνωστά" καταστήματα του skroutz σε εκδόσεις US καλύπτονται από την εγγύηση στην Ελλάδα ? (Infoquest) Σκέφτομαι να πάρω ένα 5S, δεν θα ήθελα να έχω θέματα μετά.

 

Ευχαριστώ

 

FU

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

Μια ερώτηση που θα ήθελα να απαντηθεί από κάποιον που έχει την εμπειρία, οι συσκευές που κυκλοφορούν στα "γνωστά" καταστήματα του skroutz σε εκδόσεις US καλύπτονται από την εγγύηση στην Ελλάδα ? (Infoquest) Σκέφτομαι να πάρω ένα 5S, δεν θα ήθελα να έχω θέματα μετά.

 

Ευχαριστώ

 

FU

 

Ναι καλύπτονται πλήρως καθώς η εγγύηση για Apple συσκευές είναι worldwilde. Στην Ελλάδα λόγω των παρόχων για συσκευές οι οποίες αγοράστηκαν εκτός vodoafone cosmote, εγγύηση παρέχει η iSquare.gr

 

Μπορείτε να επικοινωνήσετε στα τηλέφωνα:

 

iSquare A.E.

Αλ. Πάντου 27, T.K. 176 71 Καλλιθέα

Τ: 211 999.75.00, F: 211 999.75.01

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
γνωρίζει κανείς τί ακριβώς καλύπτει στην Ελλάδα το applecare για iphone 6 και 6+ και πόσο στοιχίζει?
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
γνωρίζει κανείς τί ακριβώς καλύπτει στην Ελλάδα το applecare για iphone 6 και 6+ και πόσο στοιχίζει?

 

Το AppleCare δεν ισχύει στην Ελλάδα καθώς για να το έχεις πρέπει να πας σε κάποιο Apple Store σε περίπτωση που χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις. Αν είσαι εξωτερικό τότε σε καλύπτει κανονικά. Σε κάθε άλλη περίπτωση ισχύει η εγγύηση για την Ευρωπαϊκή Ένωση όπου είναι 2 χρόνια...

Link to comment
Share on other sites

Το AppleCare δεν ισχύει στην Ελλάδα καθώς για να το έχεις πρέπει να πας σε κάποιο Apple Store σε περίπτωση που χρειαστεί να το χρησιμοποιήσεις. Αν είσαι εξωτερικό τότε σε καλύπτει κανονικά. Σε κάθε άλλη περίπτωση ισχύει η εγγύηση για την Ευρωπαϊκή Ένωση όπου είναι 2 χρόνια...

 

Έχω την εντύπωση πως τον ρόλο των apple store έρχεται να καλύψει ο επίσημος premium seller της apple (αφου έχει την άδεια της apple).

Συνεπώς ισχύει κι εδώ το apple care

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εντύπωση πως τον ρόλο των apple store έρχεται να καλύψει ο επίσημος premium seller της apple (αφου έχει την άδεια της apple).

Συνεπώς ισχύει κι εδώ το apple care

 

Όχι... To AppleCare το αναλαμβάνει καθαρά η Apple με τα Apple Store της ανά τον κόσμο. Επίσημο retailer στην Ελλάδα είναι η InfoQuest αν δεν κάνω λάθος και αναλαμβάνει τα πάντα σε θέμα εγγύησης και τέτοια... Αλλά όχι σε θέμα AppleCare.

Link to comment
Share on other sites

Όχι... To AppleCare το αναλαμβάνει καθαρά η Apple με τα Apple Store της ανά τον κόσμο. Επίσημο retailer στην Ελλάδα είναι η InfoQuest αν δεν κάνω λάθος και αναλαμβάνει τα πάντα σε θέμα εγγύησης και τέτοια... Αλλά όχι σε θέμα AppleCare.

 

H infoquest είναι επίσημος re-seller στην Ελλάδα για όλα τα προϊόντα της Apple εκτός του iPhone. Το Applecare ισχύει κανονικά και στην Ελλάδα για προϊόντα Mac καθώς οι επίσημοι re-sellers πουλάνε το πακέτο, αλλά εκτός iPhone/iPad. :)

Link to comment
Share on other sites

Εχω παρει 6αρι απο αμερικη εδω και 1 μηνα. Εκανα λοιπον κρουση στις επισημες αντιπροσωπους εδω για το τι ισχυει εδω. Η arvato λοιπον το κανει γαργαρα το θεμα για την εγγυηση του 1 ετους (που ειναι παγκοσμια) κανοντας το θεμα γαργαρα οτι κ καλα περιμενει οδηγια. Η infoquest λοιπον καλυπτει κανονικα την ετησια εγγυηση αλλα περιμενει να στειλει η apple τα imei των συσκευων της που αποδεχεται για την εγγυηση. Το προβλημα ξεκιναει φιλε ντινο με την 2 ετη για τα ευρωπαικα - και ελληνικα. (Το δικο μου ειναι αμερικανικο κ το ξερω οτι ισχυει η ετησια). Το παιζουν οτι δεν ισχυει η διετια κ δεν εχουν ενημερωση απο την apple. Κ μαλιστα υπαλληλος της μου ανεφερε οτι μονο αν εχει καποιος το apple care τοτε δεχεται η apple την 2ετια. Αλλα στην χωρα μας του λεω οτι επισημο apple store δεν υπαρχει κ τοτε ο τυπος μπλοκαρε. Για μενα οποιος εχει θεμα με το κινητο του κ ειναι ευρωπαικο πρεπει να απαιτει- μεχρι κ σε σημειο απειλης οτι θα κανει καταγγελια- για την 2ετια.
Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

Εχω παρει 6αρι απο αμερικη εδω και 1 μηνα. Εκανα λοιπον κρουση στις επισημες αντιπροσωπους εδω για το τι ισχυει εδω. Η arvato λοιπον το κανει γαργαρα το θεμα για την εγγυηση του 1 ετους (που ειναι παγκοσμια) κανοντας το θεμα γαργαρα οτι κ καλα περιμενει οδηγια. Η infoquest λοιπον καλυπτει κανονικα την ετησια εγγυηση αλλα περιμενει να στειλει η apple τα imei των συσκευων της που αποδεχεται για την εγγυηση. Το προβλημα ξεκιναει φιλε ντινο με την 2 ετη για τα ευρωπαικα - και ελληνικα. (Το δικο μου ειναι αμερικανικο κ το ξερω οτι ισχυει η ετησια). Το παιζουν οτι δεν ισχυει η διετια κ δεν εχουν ενημερωση απο την apple. Κ μαλιστα υπαλληλος της μου ανεφερε οτι μονο αν εχει καποιος το apple care τοτε δεχεται η apple την 2ετια. Αλλα στην χωρα μας του λεω οτι επισημο apple store δεν υπαρχει κ τοτε ο τυπος μπλοκαρε. Για μενα οποιος εχει θεμα με το κινητο του κ ειναι ευρωπαικο πρεπει να απαιτει- μεχρι κ σε σημειο απειλης οτι θα κανει καταγγελια- για την 2ετια.

 

Για οποιαδήποτε αγορά που ανήκει σε ευρωπαϊκή χώρα ισχύουν δύο χρόνια εγγύησης. Εκεί που πίχνει την ευθύνη ο ένας στον άλλο είναι για το δεύτερο χρόνο που δεν είναι υπεύθυνη η Apple και θα πρέπει το εκάστοτε κατάστημα να πληρώσει από την δική του τσέπη.

Link to comment
Share on other sites

H infoquest είναι επίσημος re-seller στην Ελλάδα για όλα τα προϊόντα της Apple εκτός του iPhone. Το Applecare ισχύει κανονικά και στην Ελλάδα για προϊόντα Mac καθώς οι επίσημοι re-sellers πουλάνε το πακέτο, αλλά εκτός iPhone/iPad. :)

 

Να είσαι καλά DINFUN. Έχεις ένα δίκιο. Δεν έκανα διευκρίνηση ότι δεν ισχύει για iPhone στην Ελλάδα.

Link to comment
Share on other sites

Για οποιαδήποτε αγορά που ανήκει σε ευρωπαϊκή χώρα ισχύουν δύο χρόνια εγγύησης. Εκεί που πίχνει την ευθύνη ο ένας στον άλλο είναι για το δεύτερο χρόνο που δεν είναι υπεύθυνη η Apple και θα πρέπει το εκάστοτε κατάστημα να πληρώσει από την δική του τσέπη.

 

Σιγα μην πληρωσει το καταστημα! Θα κανει τα παντα να το παιξει οτι δεν ξερει κατι επισημο. Φιλος με 5αρι πηγε λοιπον να διεκδικησει την διετια σε εταιρια κινητης που το αγορασε κ υπαλληλος εκει του ειπε οτι θα στειλει κ καλα ερωτημα στην απλ κ θα δουμε. Πιασε το αυγο κ κουρευτω...

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

Σιγα μην πληρωσει το καταστημα! Θα κανει τα παντα να το παιξει οτι δεν ξερει κατι επισημο. Φιλος με 5αρι πηγε λοιπον να διεκδικησει την διετια σε εταιρια κινητης που το αγορασε κ υπαλληλος εκει του ειπε οτι θα στειλει κ καλα ερωτημα στην απλ κ θα δουμε. Πιασε το αυγο κ κουρευτω...

 

Υπάρχουν κι άλλες οδοί που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος. Αυτό που κάνω πάντα όταν συνομιλώ με υπάλληλο καταστήματος είναι να ζητάω γραπτώς και με υπογραφή αυτά που μου λέει, συνήθως στα επόμενα λεπτά λύνεται το όποιο πρόβλημά μου. Ο τόνος της φωνής σας θα πρέπει να είναι ευθύς και ελαφριά δυνατός, ώστε να σας ακούσουν και άλλοι καταναλωτές στο κατάστημα χωρίς να νευριάσετε. Μπορείτε επίσης να καταγγείλετε το γεγονός στο 1520, και να πάρετε χρήσιμες πληροφορίες.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν κι άλλες οδοί που μπορεί να ακολουθήσει κάποιος. Αυτό που κάνω πάντα όταν συνομιλώ με υπάλληλο καταστήματος είναι να ζητάω γραπτώς και με υπογραφή αυτά που μου λέει, συνήθως στα επόμενα λεπτά λύνεται το όποιο πρόβλημά μου. Ο τόνος της φωνής σας θα πρέπει να είναι ευθύς και ελαφριά δυνατός, ώστε να σας ακούσουν και άλλοι καταναλωτές στο κατάστημα χωρίς να νευριάσετε. Μπορείτε επίσης να καταγγείλετε το γεγονός στο 1520, και να πάρετε χρήσιμες πληροφορίες.

 

Ειναι ο πιο σωστος τροπος φιλε. Απλα αυτο που ενοχλει ειναι η εσκεμμενη αγνοια. Δεν μπορουν ολα να θυσιαζονται στον βωμο του κερδους. Δινουμε σημαντικα ποσα στις μερες μας για να εχουμε κινητα της απλ κ θα πρεπει τουλαχιστον να απαιτουμε τα αυτονοητα. Κ πρεπει με την ευκαιρια του ποστ που πολυ πετυχημενα ανοιξες να αναφερουμε καθε "στραβη" περιπτωση περι μη συμμορφωσης στα αυτονοητα. Αλλωστε η ιδια η apple αλλαξε τους κανονες για την 2ετη εγγυηση στα ευρωπαικα μοντελα κ θα πρεπει κ οι εταιρειες εδω που εμπορευονται τα προιοντα της να το σεβονται.

Don't give up! :!:
Link to comment
Share on other sites

εδώ νομίζω υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρό για την κοινότητα του myphone. Όπως λαμβάνει συσκευές για reviews και προσκλήσεις σε παρουσιάσεις, νομίζω μπορεί να θέσει το ερώτημα ευθέως στην isquare και να απαιτήσει μία ευθεία απάντηση χωρίς υπεκφυγές, την οποία φυσικά να αναρτήσει στο site. Αν η σχετική απάντηση δεν συνάδει με τα ισχύοντα στη χώρα μας και στην ΕΕ, μπορεί πολύ απλά να ενημερώσει για τη σχετική απάντηση την Γ.Γ. Καταναλωτή για να πράξει αυτή πλέον τα δέοντα.

 

Νομίζω μία κοινότητα με δεκάδες χιλιάδες μέλη έχει το ειδικό βάρος (και την πυγμή αν χρειαστεί) να απαιτεί και να λαμβάνει (τις ορθές) απαντήσεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγω θα κανω μια ερωτηση απολυτως συμβατη με το θεμα:υπαρχει περιπτωση να δουμε apple store στην ελλαδα στο μελλον;

δως μοι πα στω και ταν γαν κινασω

:ninja:

αν δεν κοιτας εκει που θες να πας,θα πας εκει που κοιτας...

Link to comment
Share on other sites

Στο άμεσο μέλλον, δε νομίζω. Στο πολύ μακρινό μέλλον, ίσως.

[sIGPIC][/sIGPIC] Το δικαίωμά σας να ομιλείτε δεν περιλαμβάνει και υποχρέωσή μας να σας πάρουμε στα σοβαρά.

⦁ Nokia 7650, Nokia 6600, Nokia 7610, Nokia E60, Nokia E51, iPhone 3G, Nokia 5800, iPhone 3GS, iPhone 5, iPhone 6S Plus, iPhone 8 Plus, iPhone 11 Pro Max

⦁ iPad 4th Gen, iPad Pro 10.5″

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλημέρα

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Είμαι κάτοχος ενός Iphope 5, το οποίο το τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να κάνει επανεκκινήσεις, με κάθετες γραμμές κατά μήκος της οθόνης τη στιγμή της επανεκκίνησης. Αφού έκανα οτιδήποτε σχετικό με reflashing, reseting κλπ, το πρόβλημα συνεχίζει.

Το πήγα στην Ιsystem η οποία αρνήθηκε την επέκταση εγγύησης των 2 ετών επειδή το τηλέφωνο είναι αγορασμένο με τιμολόγιο, και όχι με απόδειξη.

Το τηλέφωνο είναι αγορασμένο τον Μάιο του 2013.

Δεν μπορώ να καταλάβω τη όρος εγγύησης είναι αυτός και πως μπορεί να αφαιρεί το δικαίωμα εγγύησης σε αγοραστές με τιμολόγιο, και να ισχύει μόνο σε αγοραστές με απόδειξη λιανικής!

Το τηλέφωνο είναι ακόμη στην Ιsystem και πρόκειται να το παραλάβω σήμερα.

Έχω κάνει σχετικές ενέργειες με "Προστασία καταναλωτή" και δεν σκοπεύω να το αφήσω έτσι.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό θα εκτιμούσα μια πρόσθετη πληροφορία.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα.

Είμαι κάτοχος ενός Iphope 5, το οποίο το τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να κάνει επανεκκινήσεις, με κάθετες γραμμές κατά μήκος της οθόνης τη στιγμή της επανεκκίνησης. Αφού έκανα οτιδήποτε σχετικό με reflashing, reseting κλπ, το πρόβλημα συνεχίζει.

Το πήγα στην Ιsystem η οποία αρνήθηκε την επέκταση εγγύησης των 2 ετών επειδή το τηλέφωνο είναι αγορασμένο με τιμολόγιο, και όχι με απόδειξη.

Το τηλέφωνο είναι αγορασμένο τον Μάιο του 2013.

Δεν μπορώ να καταλάβω τη όρος εγγύησης είναι αυτός και πως μπορεί να αφαιρεί το δικαίωμα εγγύησης σε αγοραστές με τιμολόγιο, και να ισχύει μόνο σε αγοραστές με απόδειξη λιανικής!

Το τηλέφωνο είναι ακόμη στην Ιsystem και πρόκειται να το παραλάβω σήμερα.

Έχω κάνει σχετικές ενέργειες με "Προστασία καταναλωτή" και δεν σκοπεύω να το αφήσω έτσι.

Αν κάποιος γνωρίζει κάτι σχετικό θα εκτιμούσα μια πρόσθετη πληροφορία.

Ευχαριστώ.

 

Καλησπέρα, το έχουν αναφέρει αρκετοί αυτό....με τιμολόγιο να μην τα δέχονται αλλά πραγματικά δεν ξέρω που πατάνε. Πες μας εν τέλη αν βρήκες άκρη..και γω με τιμολόγιο το έχω πάρει και έχω φρικάρει.

Link to comment
Share on other sites

Σε 5S, με τιμολογιο, που ειχε προβλημα στο power button το πηγα σε καταστημα γερμανου, αντικατασταθηκε χωρις να ενοχλησουν καν για το τιμολογιο παρολο που το πηγα την μερα ληξης της εγγυησης!
κ @ τ @ ν τ ι @
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

Παρέλαβα το Iphone ανεπισκεύαστο, αλλα ζητησα και μου έγραψαν σαν αιτιολογία αυτό που μου ανέφεραν, ότι ειναι εκτός πρόσθετης εγγυησης μια και είναι αγορασμένο με τιμολόγιο.

Εχω κάνει επώνυμη αναφορά (καταγγελία), και στην προστασία καταναλωτή, και στο συνήγορο του καταναλωτή.

Μου είπαν απο εκει τηλεφωνικά ότι θα μελετήσει νομικός το αιτημα μου και θα μου απαντησουν με επιστολή.

Θα σας ενημερώσω.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας

Παρέλαβα το Iphone ανεπισκεύαστο, αλλα ζητησα και μου έγραψαν σαν αιτιολογία αυτό που μου ανέφεραν, ότι ειναι εκτός πρόσθετης εγγυησης μια και είναι αγορασμένο με τιμολόγιο.

Εχω κάνει επώνυμη αναφορά (καταγγελία), και στην προστασία καταναλωτή, και στο συνήγορο του καταναλωτή.

Μου είπαν απο εκει τηλεφωνικά ότι θα μελετήσει νομικός το αιτημα μου και θα μου απαντησουν με επιστολή.

Θα σας ενημερώσω.

Σε ευχαριστούμε αναμένουμε :)

Link to comment
Share on other sites

Προς πληροφόρηση σας..

Σε σημερινή επικοινωνία με την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, μου είπαν ότι η αίτηση μου (11-11-2014), πρωτοκολλήθηκε την 19-11-2014 και σε λίγες μέρες θα την αναλάβει κάποιος από τους ειδήμονες προς διεκπεραίωση.

Αναμένω λοιπόν, και έπεται συνέχεια.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ !!! 5-12-2014

 

Προς πληροφόρηση σας..

Σε σημερινή επικοινωνία με την υπηρεσία προστασίας καταναλωτή, μου είπαν ότι η αίτηση μου (11-11-2014), πρωτοκολλήθηκε την 19-11-2014 και σε λίγες μέρες θα την αναλάβει κάποιος από τους ειδήμονες προς διεκπεραίωση.

Αναμένω λοιπόν, και έπεται συνέχεια.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

ΑΚΟΜΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΜΟΝΗ !!! 5-12-2014

Φίλε μου έχω την εντύπωση πως θα έχεις νέα πρός το τέλος του μήνα...σε αντίστοιχη καταγγελία είχα βρεί δίκιο μετά από 1μιση μήνα περίπου...υπομονή!

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...