Jump to content

Εγγύηση Apple: Τι ισχύει τελικά επίσημα για την Ελλάδα;


DINFUN
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος macbook retina αγορασμένου από Αμερική. Σε μερικές μέρες κλείνει ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς οπότε και είμαι στο δίλημμα μεταξύ applecare και κανονικής ευρωπαικής εγγύησης 2 ετών. Η απορία μου είναι εάν καλύπτεται το macbook από τη 2χρονη εγγύηση από τη στιγμή που είναι αγορασμένο Αμερική ή θα έπρεπε να είναι αγορασμένο από Ελλάδα για να κάνω χρήση της εγγύησης των 2 ετών. Φυσικά αν με καλύπτουν τα 2 χρόνια δεν θεωρώ πως αξίζει να αγοράσω το applecare για ουσιαστικά 1 ακόμα χρόνο.

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 355
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα,

 

Είμαι κάτοχος macbook retina αγορασμένου από Αμερική. Σε μερικές μέρες κλείνει ένα χρόνο από την ημερομηνία αγοράς οπότε και είμαι στο δίλημμα μεταξύ applecare και κανονικής ευρωπαικής εγγύησης 2 ετών. Η απορία μου είναι εάν καλύπτεται το macbook από τη 2χρονη εγγύηση από τη στιγμή που είναι αγορασμένο Αμερική ή θα έπρεπε να είναι αγορασμένο από Ελλάδα για να κάνω χρήση της εγγύησης των 2 ετών. Φυσικά αν με καλύπτουν τα 2 χρόνια δεν θεωρώ πως αξίζει να αγοράσω το applecare για ουσιαστικά 1 ακόμα χρόνο.

 

Ευχαριστώ!

 

H λογική αλλά και η πρακτική δηλώνει ότι η τιμή αγοράς αντικατοπτρίζει/ περιλαμβάνει και το κόστος εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

H λογική αλλά και η πρακτική δηλώνει ότι η τιμή αγοράς αντικατοπτρίζει/ περιλαμβάνει και το κόστος εγγύησης.

 

Μάλλον δεν έγινα κατανοητός ή δεν κατάλαβα καλά. Από ότι κατάλαβα στην Ελλάδα μπορείς να απαιτήσεις 2 χρόνια εγγύησης από την apple λόγω νομοθεσίας. Αυτό ισχύει και στη περίπτωση μου, όπου το macbook είναι αγορασμένο από Αμερική ή πρέπει να είναι αγορασμένο από Ελλάδα για να διεκδικήσω τα 2 χρόνια αν χρειαστεί;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μια ερώτηση γιατί τα ψιλοέπαιξα με αυτά που διαβάζω για την εγγύηση της Apple....:blink:

Φίλος θέλει να αγοράσει το Iphone 6 από τα seven stores λόγω αρκετά χαμηλότερης τιμής.

Ξέρει κανείς τι παίζει με την εγγύηση εκεί;

Link to comment
Share on other sites

Μια ερώτηση γιατί τα ψιλοέπαιξα με αυτά που διαβάζω για την εγγύηση της Apple....:blink:

Φίλος θέλει να αγοράσει το Iphone 6 από τα seven stores λόγω αρκετά χαμηλότερης τιμής.

Ξέρει κανείς τι παίζει με την εγγύηση εκεί;

 

Εάν καλέσεις στο support της Apple λέει ξεκάθαρα πως για την Ελλάδα και Κύπρο η εγγύηση είναι 2 χρόνια. Μόνο την εγγύηση DOA κανονίζει το κατάστημα που αγοράζεται η συσκευή αν θα την παρέχει και πόσες ημέρες :)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Ήθελα να σας πληροφορήσω ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτής έκανε πολύ καλά τη δουλειά του!

Πριν 2 βδομάδες έλαβα την κοινοποίηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, που έκανε προς την Aplle και το κατάστημα που αγόρασα το Iphone.

Μετά από 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ευγενικά να πάω σε όποιο κατάστημα τους, με βολεύει το τηλέφωνο, για αντικατάσταση.

Σήμερα μετά από 14 μέρες το παρέλαβα καινούργιο με τις ζελατίνες του.

-Για αυτό μη "μασάτε" αν σας πουν ότι δεν έχετε πρόσθετη εγγύηση σε περίπτωση που δεν έχετε αγοράσει το προϊόν με απόδειξη λιανικής, και το έχετε πάρει όπως εγώ με τιμολόγιο.

Φαίνεται ότι το παίζουν…. αν τσιμπήσει το ψάρι, είναι σε όφελός τους.

Φυσικά δεν παρέλειψα να επισκεφθώ και το Service της Apple και να τους πω ότι αδικα κτυπιόντουσαν ότι δεν πρόκειται να βρω το δίκιο μου οπου και να πήγαινα.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας.

Ήθελα να σας πληροφορήσω ότι ο Συνήγορος του Καταναλωτής έκανε πολύ καλά τη δουλειά του!

Πριν 2 βδομάδες έλαβα την κοινοποίηση του Συνηγόρου του Καταναλωτή, που έκανε προς την Aplle και το κατάστημα που αγόρασα το Iphone.

Μετά από 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο και μου είπαν ευγενικά να πάω σε όποιο κατάστημα τους, με βολεύει το τηλέφωνο, για αντικατάσταση.

Σήμερα μετά από 14 μέρες το παρέλαβα καινούργιο με τις ζελατίνες του.

-Για αυτό μη "μασάτε" αν σας πουν ότι δεν έχετε πρόσθετη εγγύηση σε περίπτωση που δεν έχετε αγοράσει το προϊόν με απόδειξη λιανικής, και το έχετε πάρει όπως εγώ με τιμολόγιο.

Φαίνεται ότι το παίζουν…. αν τσιμπήσει το ψάρι, είναι σε όφελός τους.

Φυσικά δεν παρέλειψα να επισκεφθώ και το Service της Apple και να τους πω ότι αδικα κτυπιόντουσαν ότι δεν πρόκειται να βρω το δίκιο μου οπου και να πήγαινα.

Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.

 

καταρχήν σε ευχαριστούμε για την πολύτιμη ενημέρωση καθώς μπορεί να υιοθετηθεί ως "δεδικασμένη" απόφαση στο μέλλον. Εάν καλέσετε το support αναφέρει ξεκάθαρα πως για την Ελλάδα και την Κύπρο, η εγγύηση που ισχύει είναι 2 χρόνια. Δεν εξαιρεί ούτε τιμολόγιο αγορά ούτε απόδειξής (απορώ το γιατί λένε τιμολόγιο ή μη). :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Παιδιά καλησπέρα, αγόρασα τον Αυγουστο από πλαίσιο ένα ipod touch 5th generation το οποίο χρησιμοποιώ γιανα παίζω μουσική στη δουλειά μου. Το Σάββατο που μας πέρασε μου έσπασε το μισό καρφί του καλωδίου που μπαίνει στην ποδοχή των ακουστικών και έχει μείνει μέσα. Σήμερα πήγα στην Infoquest και μου είπαν πως θα δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι να το αφαιρέσουν αλλιώς μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης και ότι πρέπει να πληρώσω τα 2/3 της τιμής του για να μου δώσουν καινούριο. Αυτή είναι η εταιρεία των εταιρειών που λέγεται apple...καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που έμπλεξα μαζί τους...και να σημειώσω ότι από το Σάββατο δε γίνεται η δουλειά μου.
Vivere senza paura
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά καλησπέρα, αγόρασα τον Αυγουστο από πλαίσιο ένα ipod touch 5th generation το οποίο χρησιμοποιώ γιανα παίζω μουσική στη δουλειά μου. Το Σάββατο που μας πέρασε μου έσπασε το μισό καρφί του καλωδίου που μπαίνει στην ποδοχή των ακουστικών και έχει μείνει μέσα. Σήμερα πήγα στην Infoquest και μου είπαν πως θα δουν αν μπορούν να κάνουν κάτι να το αφαιρέσουν αλλιώς μου είπαν ότι είναι εκτός εγγύησης και ότι πρέπει να πληρώσω τα 2/3 της τιμής του για να μου δώσουν καινούριο. Αυτή είναι η εταιρεία των εταιρειών που λέγεται apple...καταριέμαι την ώρα και τη στιγμή που έμπλεξα μαζί τους...και να σημειώσω ότι από το Σάββατο δε γίνεται η δουλειά μου.

 

Το οτι έσπασες μέσα το καρφί δεν φταίει η εταιρία.

Δεν το επισκευάζουν απλά και σου δίνουν άλλο αλλά με αρκετά χρήματα. Αυτό είναι μείον συμφωνώ.

Γιατί δεν κανεις κάτι να βγάλεις το κομμάτι;

Μπορείς να το πας σε κάποιο άλλο κατάστημα και δεν θα εχεις κανένα πρόβλημα και άντε να δώσεις 10€.

Αυτά που σου είπαν είναι πολυ λογικά πάντως

Εννοείται πως αν δεν μπορέσουν να το βγάλουν είναι εκτός εγγύησης και πρέπει να πληρώσεις.

Νομίζω όμως οτι άδικα ανησυχείς και κακώς το πηγές εκεί.

Κάποιος που ξέρει θα το βγάλει χωρίς πολυ κόπο

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Το οτι έσπασες μέσα το καρφί δεν φταίει η εταιρία.

Δεν το επισκευάζουν απλά και σου δίνουν άλλο αλλά με αρκετά χρήματα. Αυτό είναι μείον συμφωνώ.

Γιατί δεν κανεις κάτι να βγάλεις το κομμάτι;

Μπορείς να το πας σε κάποιο άλλο κατάστημα και δεν θα εχεις κανένα πρόβλημα και άντε να δώσεις 10€.

Αυτά που σου είπαν είναι πολυ λογικά πάντως

Εννοείται πως αν δεν μπορέσουν να το βγάλουν είναι εκτός εγγύησης και πρέπει να πληρώσεις.

Νομίζω όμως οτι άδικα ανησυχείς και κακώς το πηγές εκεί.

Κάποιος που ξέρει θα το βγάλει χωρίς πολυ κόπο

Μ' αρέσει που ξέρεις από εργατοώρες και δίνεις τιμές..!!!

Link to comment
Share on other sites

Μ' αρέσει που ξέρεις από εργατοώρες και δίνεις τιμές..!!!

 

Επισκευαζω τηλέφωνα γι αυτό ξέρω

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ειμαι στο σωστο θεμα κ ελπιζω να μπορεσει καποιος να με βοηθησει. Κερδισα απο εναν διαγωνισμο ενα ipad mini κ σμρ το χω στα χερια μ αλλα δεν υπαρχει καποιο αποδεικτικο, τι θα γινει σε περιπτωση που θα χρειαστω να το παω στο σερβις??

 

Τλκ πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και η εγγυηση ισχυει απο την ωρα που ενεργοποιεις την συσκευη.

Edited by gkarako
Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ειμαι στο σωστο θεμα κ ελπιζω να μπορεσει καποιος να με βοηθησει. Κερδισα απο εναν διαγωνισμο ενα ipad mini κ σμρ το χω στα χερια μ αλλα δεν υπαρχει καποιο αποδεικτικο, τι θα γινει σε περιπτωση που θα χρειαστω να το παω στο σερβις??

 

Δεν χρειάζεται βρίσκουν από το imei την εγγύηση

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται βρίσκουν από το imei την εγγύηση

 

Με προλαβες πριν το αλλαξω. Ευχαριστω πολυ παντως για την αμεση απαντηση.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω ειμαι στο σωστο θεμα κ ελπιζω να μπορεσει καποιος να με βοηθησει. Κερδισα απο εναν διαγωνισμο ενα ipad mini κ σμρ το χω στα χερια μ αλλα δεν υπαρχει καποιο αποδεικτικο, τι θα γινει σε περιπτωση που θα χρειαστω να το παω στο σερβις??

 

Τλκ πηρα τηλεφωνο στην εξυπηρετηση και η εγγυηση ισχυει απο την ωρα που ενεργοποιεις την συσκευη.

 

Να συμπληρωσω πως για τον δεύτερο χρόνο εγγύησης θα πρέπει να προσκομισθεί η απόδειξη αγοράς του προϊόντος :)

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας εχω iPhone 6 και η κάτω δεξιά γωνία τρίζει που μου προτείνετε να το πάω στο I storm η στην infoquest ??

 

Στο κατάστημα που το αγόρασες θα πρέπει να επιστραφεί φίλε μου, το ίδιο θα σου πουν και από την iSquare (infoquest - istorm). Εκτός και εάν είναι αγορασμένη εκτός vodafone - wind - cosmote.

Link to comment
Share on other sites

Στο κατάστημα που το αγόρασες θα πρέπει να επιστραφεί φίλε μου, το ίδιο θα σου πουν και από την iSquare (infoquest - istorm). Εκτός και εάν είναι αγορασμένη εκτός vodafone - wind - cosmote.

Το κινητό φίλε μου είναι αγορασμένο απο το skroutz :)

Link to comment
Share on other sites

Το κινητό φίλε μου είναι αγορασμένο απο το skroutz :)

 

Τότε μπορείς να απευθυνθείς στην iSquare. Καθώς για οποιαδήποτε συσκευή εισάγεται υπεύθυνη είναι η iSquare. επικοινώνησε και θα σε καθοδηγήσουν. :)

 

211 999.75.55

Καθημερινά 10:00 - 16:00

Link to comment
Share on other sites

Τότε μπορείς να απευθυνθείς στην iSquare. Καθώς για οποιαδήποτε συσκευή εισάγεται υπεύθυνη είναι η iSquare. επικοινώνησε και θα σε καθοδηγήσουν. :)

 

211 999.75.55

Καθημερινά 10:00 - 16:00

 

Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μου :)

Link to comment
Share on other sites

Σε ευχαριστώ πολύ φιλε μου :)

 

Πήρα στο τηλέφωνο που μου έδωσες αλλά δεν το σήκωναν και πήρα τηλέφωνο στο μαγαζί απο το οποίο πήρα το κινητό και μου είπαν να πάρω τηλέφωνο στην infoquest και μου είπαν να το στείλω να το δουν και άμα έχει πρόβλημα θα μου το αντικαταστήσουν υπάρχει πιθανότητα να μου δώσουν ανακατασκευασμένο ή θα ειναι καινούργιο;

Edited by mirrorofsorrow
διόρθωση παράθεσης
Link to comment
Share on other sites

Δεν γνωρίζω αν θα σου δώσουν σφραγισμένο του κουτιού ή ανακατασκευασμένο, πάντως η εγγύηση θα ισχύει με την ανταλλαγή και ενεργοποίηση της συσκευής :) Edited by mirrorofsorrow
Αφαίρεση λανθασμένης παράθεσης
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Καλησπερα σας και απο εμενα και εμενα εχει το τριξιμο ειναι η τριτη συσκευη που με το παρουσιαζει απο συνεχομενο doa απο expansys και παω για το 4 doa δεν ξερω τι να καναω να το στειλω για doa η στην infoquest μην μουε ρεθι και το 4 παλι το ιδιο ειναι 51 week κατασκευη 6 128 gb

με τα ανακατασκευασμενα θα εχω καποιο προβλημα γατι μου ειπαν απο infoquest οτι εξωτερικα ειναι καινουργιο σασι και οθονη και ισωσ εσωτερικα να το εχουν κανει καμια επιδιορθωση και το λενε ανατασκευασμεο η μπορει και να ερθει καινουργιο απλα διχωσ κουτι και παρελκομενα λογο οτι θα εχω τα αρχηκα..

 

ευχαριστω για το χρονο σασ..καλες αποκριες καλη σαρακοστη

Link to comment
Share on other sites

  • The topic was unpinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...