Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν δίνει επιλογή για tracking number τότε μπορείς έτσι. Όμως πληρώνεις παραπάνω μεταφορικά (δε συμφέρει για πράγματα μικρής αξίας)

 

Στάλθηκε από το Redmi Note 4 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επειδή στην πολυκατοικία μου υπάρχει ελαφροχέρης και τα ασυνόδευτα συνήθως "χάνονται", γνωρίζει κανείς πως κάνουμε αγορά από ali μόνο με συστημένο;;;

 

in-Collage-20200528-111816990.jpg

Επιλέγεις την μέθοδο που θα λέει tracking available όπως στην εικόνα. Όπως είπαν για πράγματα μικρής αξίας <5€ δεν αξίζει. Καλύτερα βάλε γραμματοκιβώτιο και πες στον ταχυδρόμο να σου τα βάζει εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή στην πολυκατοικία μου υπάρχει ελαφροχέρης και τα ασυνόδευτα συνήθως "χάνονται", γνωρίζει κανείς πως κάνουμε αγορά από ali μόνο με συστημένο;;;

 

Μια ακόμα λύση είναι να πιάσεις τον ταχυδρόμο της περιοχής σου και να του ζητήσεις να σου αφήνει μόνο ειδοποίηση.

Link to comment
Share on other sites

Μια ακόμα λύση είναι να πιάσεις τον ταχυδρόμο της περιοχής σου και να του ζητήσεις να σου αφήνει μόνο ειδοποίηση.
Αυτό έκανα και εγώ μέχρι τώρα, όμως μετά αλλάξανε τα πράγματα λόγο ιού έχουν εντολή όλοι η ταχυδρόμοι να αφήνουν όλα τα ασυνόδευτα δηλαδή όσα ειναι χωρίς tracking number και ανεξάρτητα από της διαστάσεις του δέματος να τα αφήνουν στο γραμματοκιβώτιο της οικοδομής για να μην μαζεύεται κόσμος στο κατάστημα τον ΕΛΤΑ και έτσι μου έχουν κλέψει 3 δέματα μέχρι τώρα, βέβαια έχω πάρει τα λεφτά μου πίσω αλλά και πάλι δεν είναι λύση αυτήν κάποια στιγμή από τα πολλά refund θα μας βάλουν στην μαύρη λίστα σαν χώρα και δεν θα στέλνουν τίποτα.
Link to comment
Share on other sites

To έκανα αυτό. ελπίζω να με θυμηθεί...

 

----- προσθήκη μηνύματος 68 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ok Δεν το ήξερα. σε ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Αυτό έκανα και εγώ μέχρι τώρα, όμως μετά αλλάξανε τα πράγματα λόγο ιού έχουν εντολή όλοι η ταχυδρόμοι να αφήνουν όλα τα ασυνόδευτα δηλαδή όσα ειναι χωρίς tracking number και ανεξάρτητα από της διαστάσεις του δέματος να τα αφήνουν στο γραμματοκιβώτιο της οικοδομής για να μην μαζεύεται κόσμος στο κατάστημα τον ΕΛΤΑ και έτσι μου έχουν κλέψει 3 δέματα μέχρι τώρα, βέβαια έχω πάρει τα λεφτά μου πίσω αλλά και πάλι δεν είναι λύση αυτήν κάποια στιγμή από τα πολλά refund θα μας βάλουν στην μαύρη λίστα σαν χώρα και δεν θα στέλνουν τίποτα.

 

Για εμενα καλυτερα να βαλεις στην διευθυνση post resistant και την διευθυνση του ταχυδρομειου ως διευθυνση κατω απο ονομα και επωνυμο σου παλια γινοτανε αυτο και πηγαινες και το επαιρνες απο το ταχυδρομειο, αλλα πρεπει να εχει καταργηθει διοτι δεν το βρισκω στο elta.gr

επισης μπορεις να ζητησεις με αιτηση στα elta την Αλλαγή Διεύθυνσης Παράδοσης Αλληλογραφίας

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, που έχουν αλλάξει διεύθυνση, παρέχουν τη δυνατότητα δήλωση αλλαγής διεύθυνσης στα ταχυδρομικά καταστήματα, με τη συμπλήρωση ειδικού εντύπου, προκειμένου τα αντικείμενα τους να επιδίδονται στη νέα διεύθυνση.

 

Η υπηρεσία παρέχεται με 2 τρόπους:

 

Ισχύος 3 μηνών (από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης)

Ισχύος 6 μηνών (από την ημερομηνία κατάθεσης της αίτησης)

 

 

Μετά τη λήξη της τρίμηνης ή εξάμηνης χρονικής διάρκειας ισχύος της δήλωσης αλλαγής διεύθυνσης, ο παραλήπτης δύναται να ανανεώσει τη χρονική διάρκεια της προώθησης της αλληλογραφίας του, καταβάλλοντας εκ νέου το αντίστοιχο τέλος Δήλωσης Αλλαγής Διεύθυνσης για τρίμηνη ή εξάμηνη διάρκεια.

 

Η αίτηση αλλαγής διεύθυνσης αφορά μόνο έναν παραλήπτη.

 

Σε περίπτωση πλέον του ενός ανά οικία, γίνονται ξεχωριστές αιτήσεις ανά παραλήπτη.

 

Αιτήσεις για διεύθυνση εκτός Ελληνικής Επικράτειας (διεύθυνση σε χώρα του εξωτερικού) δεν θα γίνονται δεκτές.

 

Για διευκόλυνση των πελατών που επιθυμούν να δηλώσουν αλλαγή διεύθυνσης, διατίθεται ηλεκτρονικά το έντυπο αλλαγής Διεύθυνσης ώστε να προσκομίζεται συμπληρωμένο στα ταχυδρομικά καταστήματα.

δες εδω https://www.elta.gr/el-gr/%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AE%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%8D%CE%B8%CF%85%CE%BD%CF%83%CE%B7%CF%82.aspx και η αιτηση που την εκτυπωνεις ειναι εδω https://www.elta.gr/Portals/0/Files/PDFs/Ypodeigma%201251%20Aitisi%20Allagis%20Dieuthinsis.pdf .

Αρα μπορεις να βαλεις μια αλλη διευθυνση και να ενημερωσεις τα ελτα να βαζουνε σε αλλη διευθυνση , απο την αλλη η θυριδα βολευει καλυτερα διοτι ολη η αλληλογραφια ειναι κλειδωμενη και δεν την παιρνει οποιος ναναι!! δες εδω https://www.elta.gr/el-gr/%CE%B9%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B5%CF%82/%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%8A%CF%8C%CE%BD%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82/%CF%84%CE%B1%CF%87%CF%85%CE%B4%CF%81%CE%BF%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CE%B8%CF%85%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B1%CF%84%CE%B8.aspx ( ηδη εμας υπαρχουνε στο δρομο θυριδες χωρις ετησιο κοστος διοτι η περιοχη μας δεν εχει διευθυνσεις το ιδιο εχει γινει και στο Κορωπι και στο Πορτο ραφτη )

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχω κάνει μία παραγγελία στο Ali πριν 40 μέρες περίπου. Μου είχαν δώσει ένα tracking της μορφής UF160203***YP, το οποίο όσο κι αν περίμενα δεν μου έδειξε ποτέ καμία κίνηση. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και μου απάντησε αυτό:

 

"Sorry for your trouble,it may lost on the way.

In order to protect your right, how about refund you at first?

Would do you please provide your PayPal account to us(The form of PayPal should be name@domain.com. )?

Hope you could understand."

 

Γιατί δεν μου κάνει κατευθείαν trefund στην κάρτα που τον πλήρωσα; (μέσω alipay)

Υπάρχει κανένας κίνδυνος αν του δώσω το paypal account;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Έχω κάνει μία παραγγελία στο Ali πριν 40 μέρες περίπου. Μου είχαν δώσει ένα tracking της μορφής UF160203***YP, το οποίο όσο κι αν περίμενα δεν μου έδειξε ποτέ καμία κίνηση. Έστειλα μήνυμα στον πωλητή και μου απάντησε αυτό:

 

"Sorry for your trouble,it may lost on the way.

In order to protect your right, how about refund you at first?

Would do you please provide your PayPal account to us(The form of PayPal should be name@domain.com. )?

Hope you could understand."

 

Γιατί δεν μου κάνει κατευθείαν trefund στην κάρτα που τον πλήρωσα; (μέσω alipay)

Υπάρχει κανένας κίνδυνος αν του δώσω το paypal account;

Λογικά δε θα θέλει να έχει πολλά dispute γιατί έχει κυρώσεις από το Αλί... Αν έχεις ακόμα αρκετές μέρες προστασία στο Αλί και αν δεν έχεις πρόβλημα, δεξου το, απλά πες του αν δε τα στείλει μέχρι ένα διάστημα οτι θα κάνεις refund. Επίσης να ξέρεις ότι θα πληρώσεις και την μεταφορά χρημάτων εσύ..
Link to comment
Share on other sites

.... Επίσης να ξέρεις ότι θα πληρώσεις και την μεταφορά χρημάτων εσύ..

 

Ευχαριστώ για την απάντηση, τι έξοδα έχει η μεταφορά χρημάτων;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την απάντηση, τι έξοδα έχει η μεταφορά χρημάτων;

 

να μη δεχτεις refund με paypal. υπαρχουν περιπτωσεις απατης οπου αφου σου στειλει το ποσο (φαινεται σαν αγορα αγαθων) μετα σου κανει dispute οτι δε πηρε αυτο που αγορασε και στα παιρνει παλι πισω.

Οποτε απλα περιμενεις να ερθει γιατι υπαρχουν τεραστιες καθυστερησεις και οταν ληξει η προθεσμια κανεις dispute στο ali οτι δεν παρελαβες

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

να μη δεχτεις refund με paypal. υπαρχουν περιπτωσεις απατης οπου αφου σου στειλει το ποσο (φαινεται σαν αγορα αγαθων) μετα σου κανει dispute οτι δε πηρε αυτο που αγορασε και στα παιρνει παλι πισω.

Οποτε απλα περιμενεις να ερθει γιατι υπαρχουν τεραστιες καθυστερησεις και οταν ληξει η προθεσμια κανεις dispute στο ali οτι δεν παρελαβες

Έλα ρε αλήθεια δεν το ήξερα. Εμένα πάντως μια χαρά μου είχε στείλει ένα κάτι πράγματα με 2€ περίπου, λες σα μου τα πήρε πίσω και να μη το πήρα χαμπάρι;

Ευχαριστώ για την απάντηση.

Link to comment
Share on other sites

να μη δεχτεις refund με paypal. υπαρχουν περιπτωσεις απατης οπου αφου σου στειλει το ποσο (φαινεται σαν αγορα αγαθων) μετα σου κανει dispute οτι δε πηρε αυτο που αγορασε και στα παιρνει παλι πισω.

Οποτε απλα περιμενεις να ερθει γιατι υπαρχουν τεραστιες καθυστερησεις και οταν ληξει η προθεσμια κανεις dispute στο ali οτι δεν παρελαβες

 

Να περιμένω, αλλά κι αν δεν το έστειλε καθόλου; Το tracking δεν βγάζει τίποτα

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Να περιμένω, αλλά κι αν δεν το έστειλε καθόλου; Το tracking δεν βγάζει τίποτα
Όπως ειπώθηκε,.κάνεις dispute και παίρνεις τα λεφτά σου πίσω με refund.

Το έχω κάνει πολλές φορές και χωρίς κανένα θέμα.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Του είπα όχι με paypal και μου απάντησε αυτό:

 

"Dear friend

Sorry, there are 2 solutions:

1)refund by paypal(The Official Link for the Creation of paypal account: https://www.paypal.com/us/selfhelp/article/How-do-I-open-a-PayPal-account-FAQ963);

2)you could open a dispute then we will refund to your former payment method.

please open the dispute as follows:

1. choose received the parcel

2. choose ''return&refund''

3. choose the reason: shipping method was not as described

and we will agree the dispute and give up to received the goods,

the money will be returned to you within 7 days

PAY ATTENTION:once you OPENED the dispute, please contact us to agree it, otherwise we may cannot see it.

Best regards"

 

Τι να κάνω;

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

Να επιλέξεις μία από τις δύο λύσεις που σου δίνει.
Link to comment
Share on other sites

Του είπα όχι με paypal και μου απάντησε αυτό:

 

"Dear friend

Sorry, there are 2 solutions:

1)refund by paypal(The Official Link for the Creation of paypal account: https://www.paypal.com/us/selfhelp/article/How-do-I-open-a-PayPal-account-FAQ963);

2)you could open a dispute then we will refund to your former payment method.

please open the dispute as follows:

1. choose received the parcel

2. choose ''return&refund''

3. choose the reason: shipping method was not as described

and we will agree the dispute and give up to received the goods,

the money will be returned to you within 7 days

PAY ATTENTION:once you OPENED the dispute, please contact us to agree it, otherwise we may cannot see it.

Best regards"

 

Τι να κάνω;

 

Ούτε τον λόγο που σου λέει μην επιλέξεις. Γιατί πολύ απλά το aliexpress θα υποχρεώσει τον πωλητή να το ξαναστείλει, που στην πραγματικότητα ποτέ δεν θα το κάνει, άρα θα δεις refund σε κανένα 5μηνο! Χάχα!

 

Λοιπόν ή περιμένεις λίγο ακόμα (θα στο πρότεινα) ή ανοίγεις dispute στο aliexpress και διαλέγεις δεν το έλαβα ποτέ. Ούτε και εδώ όμως είναι σίγουρο το αποτέλεσμα γιατί και το aliexpress έχει επεκτείνει το purchase protection.

Link to comment
Share on other sites

Εγω βαρέθηκα να κάνω αιτήσεις για αποζημίωση με τη κανονική διαδικασία και δέχτηκα 2 φορες να μου στείλουν στο paypal. Και τις 2 πηρα τα λεφτα αλλα ηταν μικροποσα (κατω απο 10 ευρώ) και δε με ένοιαζε πολύ. Κράτησε προμήθεια απο εμένα το paypal >1€. Τέτοια ωρα τέτοια λόγια...
Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα μαγαζί στο ali express λέει ότι τα προϊόντα του βρίσκονται σε ευρωπαϊκή αποθήκη π.χ. Γαλλία Ισπανία, βρίσκονται όντως εκεί σε στοκ? Η μόλις γίνει η αγορά, φεύγουν από Κίνα, πηγαίνουν στην στην Ευρωπαϊκή αποθήκη και μετά έρχονται Ελλάδα?Γιατί μου κάνει εντύπωση που δίνουν 15 έως 20 μέρες χρόνο παράδοσης.
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Όταν ένα μαγαζί στο ali express λέει ότι τα προϊόντα του βρίσκονται σε ευρωπαϊκή αποθήκη π.χ. Γαλλία Ισπανία, βρίσκονται όντως εκεί σε στοκ? Η μόλις γίνει η αγορά, φεύγουν από Κίνα, πηγαίνουν στην στην Ευρωπαϊκή αποθήκη και μετά έρχονται Ελλάδα?Γιατί μου κάνει εντύπωση που δίνουν 15 έως 20 μέρες χρόνο παράδοσης.
Δεν εμπιστεύομαι κανέναν κινέζο πια. Έτσι παράγγειλα μάσκες από αποθήκη Αγγλίας μέσω Gearbest και τελικά η αποστολή έγινε από Κίνα, πέρασε από κάποια αποθήκη Αγγλίας και μετά από μερικές βδομάδες έγινε η παράδοση.

 

Και ενώ ξεκάθαρα έλεγαν ψέματα, δεν το παραδέχονται.

 

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

10 χαρακτήρεςab3f95871946ed5b08f0271b3a81af05.jpg

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντηση άπλα η απορία μου είναι παραδόθηκε σε ποιον? Προσωπικά δεν έχω παραλάβει τίποτα..

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχει παραδοθεί σε κανέναν. Απλά έφτασε και είναι έτοιμο προς αποστολή

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έχει παραδοθεί σε κανέναν. Απλά έφτασε και είναι έτοιμο προς αποστολή

 

Στάλθηκε από το EVR-AL00 μου χρησιμοποιώντας Tapatal

 

 

Ευχαριστώ πολύ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...