Jump to content

Αγορές από Aliexpress


villasg
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλό Μήνα σε όλους! Εγώ επέλεξα ένα κινητό από το Ali το οποίο μου το αγόρασε ένας φίλος μου από Αγγλία, με αγγλική κάρτα. Αυτό έγινε 17 Απριλίου. Την διαδικασία την είχε ξανακάνει για να στείλει δώρο κινητό στον πατέρα του Θεσ/κη και δεν είχε πρόβλημα. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι η δικιά μου παραγγελία δεν έχει φθάσει ακόμα Αθήνα. Έκανε ο φίλος μου dispute γιατί ο χρόνος παράδοσης που ανέφερε ο πωλητής ήταν 30 με 45 ημέρες. Ζήτησε refund όλο το ποσό αφού κινητό δεν ήρθε ποτέ. Του είπαν από Ali να παρατείνουν τον χρόνο κατά 10 μέρες γιατί το δέμα είναι "in transit" και ότι θα έρθει. Το θέμα είναι ότι θα περάσει η περίοδος των 60 ημερών όπου απ' ότι ξέρω δικαιούσαι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Μου έχουν δώσει και ένα track number RB055814614SG sing post το οποίο λέει συνεχώς τα ίδια από την αρχή. Έχω πάρει 2-3 τηλ τα Ελτά, μου λένε τέτοιο δέμα δεν έχει μπει Ελλάδα. Τι γνώμη έχετε παιδιά; Το κινητό μάλλον το ξεχνάω, υπάρχει περίπτωση να χάσω και τα χρήματα; Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!!!
Link to comment
Share on other sites

Καλό Μήνα σε όλους! Εγώ επέλεξα ένα κινητό από το Ali το οποίο μου το αγόρασε ένας φίλος μου από Αγγλία, με αγγλική κάρτα. Αυτό έγινε 17 Απριλίου. Την διαδικασία την είχε ξανακάνει για να στείλει δώρο κινητό στον πατέρα του Θεσ/κη και δεν είχε πρόβλημα. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι η δικιά μου παραγγελία δεν έχει φθάσει ακόμα Αθήνα. Έκανε ο φίλος μου dispute γιατί ο χρόνος παράδοσης που ανέφερε ο πωλητής ήταν 30 με 45 ημέρες. Ζήτησε refund όλο το ποσό αφού κινητό δεν ήρθε ποτέ. Του είπαν από Ali να παρατείνουν τον χρόνο κατά 10 μέρες γιατί το δέμα είναι "in transit" και ότι θα έρθει. Το θέμα είναι ότι θα περάσει η περίοδος των 60 ημερών όπου απ' ότι ξέρω δικαιούσαι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Μου έχουν δώσει και ένα track number RB055814614SG sing post το οποίο λέει συνεχώς τα ίδια από την αρχή. Έχω πάρει 2-3 τηλ τα Ελτά, μου λένε τέτοιο δέμα δεν έχει μπει Ελλάδα. Τι γνώμη έχετε παιδιά; Το κινητό μάλλον το ξεχνάω, υπάρχει περίπτωση να χάσω και τα χρήματα; Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!!!

Στο ali εχεις δικαιωμα να κανεις dispute οσο εισαι μεσα στο χρονο που γραφει στο ''Reminder: In χχdays χχhours χχminutes χχseconds Purchase Protection will end''. Μονο αυτα πρεπει να προσεχεις.

2-3 μερες πριν ληξει ο χρονος που θα γραφει στο Purchase Protection will end θα κανεις παλι disput και θα γραψεις το προβλημα.

Μέλος του «παλιού» καλού myphone. myphone τέλος.

Ο έξυπνος παραδέχεται το λάθος του, ο πονηρός δικαιολογείται και ο βλάκας επιμένει.

2DIN Android -παρουσίαση -- Θανάσης. Sony Z3 - Pebble steel :love:

Link to comment
Share on other sites

Καλό Μήνα σε όλους! Εγώ επέλεξα ένα κινητό από το Ali το οποίο μου το αγόρασε ένας φίλος μου από Αγγλία, με αγγλική κάρτα. Αυτό έγινε 17 Απριλίου. Την διαδικασία την είχε ξανακάνει για να στείλει δώρο κινητό στον πατέρα του Θεσ/κη και δεν είχε πρόβλημα. Το δικό μου πρόβλημα είναι ότι η δικιά μου παραγγελία δεν έχει φθάσει ακόμα Αθήνα. Έκανε ο φίλος μου dispute γιατί ο χρόνος παράδοσης που ανέφερε ο πωλητής ήταν 30 με 45 ημέρες. Ζήτησε refund όλο το ποσό αφού κινητό δεν ήρθε ποτέ. Του είπαν από Ali να παρατείνουν τον χρόνο κατά 10 μέρες γιατί το δέμα είναι "in transit" και ότι θα έρθει. Το θέμα είναι ότι θα περάσει η περίοδος των 60 ημερών όπου απ' ότι ξέρω δικαιούσαι να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Μου έχουν δώσει και ένα track number RB055814614SG sing post το οποίο λέει συνεχώς τα ίδια από την αρχή. Έχω πάρει 2-3 τηλ τα Ελτά, μου λένε τέτοιο δέμα δεν έχει μπει Ελλάδα. Τι γνώμη έχετε παιδιά; Το κινητό μάλλον το ξεχνάω, υπάρχει περίπτωση να χάσω και τα χρήματα; Σας ευχαριστώ για την όποια βοήθεια!!!

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=375316&page=1343

μάλλον είσαι και εσυ απο τους τυχερούς με τις τυχερές ημερομηνίες...εγω θα έλεγα να μην περιμένεις άλλο προχωρα γιατι και τα άλλα παιδιά που περιμένουν πήραν ήδη τα λεφτά τους πίσω...οι πιο πολλοι

Link to comment
Share on other sites

μα και να θες να το χαλασεις δε μπορεις! ειναι που ειναι λιλιπουτειο, εγινε 3 κομματια. φυσικα δε δουλευει!

θα ανεβασω φωτο να το δειτε

 

Sent from my V967S using Tapatalk

Δειτε πως εγινε!

http://i65.tinypic.com/29ctvo.jpg

Συμφωνησε για επιστροφη ολου του ποσου αλλα στο paypal. Μετα απο 3 μερες δεν ειδα κινηση... Αν δεν πιστωθουν μεχρι παρασκευη, τοτε dispute

Γιατι δε το κανουν μεσω του ali? Υπαρχουν κυρώσεις?

 

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνησε για επιστροφη ολου του ποσου αλλα στο paypal. Μετα απο 3 μερες δεν ειδα κινηση... Αν δεν πιστωθουν μεχρι παρασκευη, τοτε dispute

Γιατι δε το κανουν μεσω του ali? Υπαρχουν κυρώσεις?

 

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Καί όταν δεν είχαμε τρόπο για αγορές λόγο των cc τους ρωταγες για PayPal και κάναν τον Κινέζο!!!:mad:

Φαντάζει λογικό να έχουν κυρώσεις .

Δες άν περαστούν τις επόμενες μέρες 1-2 καί άν όχι στείλε μία υπενθύμιση ότι θα απευθυνθεις μέσω Ali.

Link to comment
Share on other sites

Κινεζοι, τι περιμενεις?

Ηδη τους εκανα χτες μια κρουση. Εστειλα το mail(paypal account) και απαντησαν "is this " mail" your paypal account"?

Χρονοτριβουνε χωρις λογο.

Σαββατο τους κανω dispute(μεσω ali) χωρις περαιτέρω εξηγήσεις.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κινεζοι, τι περιμενεις?

Ηδη τους εκανα χτες μια κρουση. Εστειλα το mail(paypal account) και απαντησαν "is this " mail" your paypal account"?

Χρονοτριβουνε χωρις λογο.

Σαββατο τους κανω dispute(μεσω ali) χωρις περαιτέρω εξηγήσεις.

 

Sent from my Redmi Note 2 using Tapatalk

 

Κοίτα ότι δεν τα χάνεις δεν τα χάνεις,αλλα θέλει νά χεις υπομονή. . . . αρκετή!

Link to comment
Share on other sites

Πρωτάρης στο Ali και μάλλον άρχισα στραβά. Παρήγγειλα μια θήκη για κινητό που θα παραλάβω αύριο αλλα ο αριθμός αποστολής της China Post που μου έδωσαν έχει κολλήσει στο "Electronic information received" απο τις 20\5.

 

Τι λέτε να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Πρωτάρης στο Ali και μάλλον άρχισα στραβά. Παρήγγειλα μια θήκη για κινητό που θα παραλάβω αύριο αλλα ο αριθμός αποστολής της China Post που μου έδωσαν έχει κολλήσει στο "Electronic information received" απο τις 20\5.

 

Τι λέτε να κάνω;

 

Αφού είναι να την πάρεις αύριο δες την άν είναι εντάξει σύμφωνα με το αντικείμενο που αναφέρεται στον πωλητή και απλά επιβεβαίωσε την παραλαβή μαζί με σχόλια

Διάφορα tracking number που αποστέλλουν δέν δείχνουν πάντα την πραγματική θέση του αντικειμένου,αρα έτσι παίζεις καί μέ τόν χρόνο άφιξης.

Link to comment
Share on other sites

Αφού είναι να την πάρεις αύριο δες την άν είναι εντάξει σύμφωνα με το αντικείμενο που αναφέρεται στον πωλητή και απλά επιβεβαίωσε την παραλαβή μαζί με σχόλια

Διάφορα tracking number που αποστέλλουν δέν δείχνουν πάντα την πραγματική θέση του αντικειμένου,αρα έτσι παίζεις καί μέ τόν χρόνο άφιξης.

Μάλλον δεν έγραψα καθαρά τι έγινε: δεν παραλαμβάνω αύριο την παραγγελία απο το Ali. Η παραγγελία απο το Ali έγινε στις 18\5 μάλλον δεν έχει ξεκινήσει καν. Ο πωλητής μου έδωσε στις 20\5 ένα αριθμό αποστολής για να προλάβει την προθεσμία μέσα στην οποία ήταν υποχρεωμένος να την στείλει και απο τότε ουδέν νεότερον.
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον δεν έγραψα καθαρά τι έγινε: δεν παραλαμβάνω αύριο την παραγγελία απο το Ali. Η παραγγελία απο το Ali έγινε στις 18\5 μάλλον δεν έχει ξεκινήσει καν. Ο πωλητής μου έδωσε στις 20\5 ένα αριθμό αποστολής για να προλάβει την προθεσμία μέσα στην οποία ήταν υποχρεωμένος να την στείλει και απο τότε ουδέν νεότερον.

 

Κοίτα μικρής αξίας δέματα τα στέλνουν με τον πιό φθηνό τρόπο,σαν απλό δέμα.Αρα και αν έχουν κωδικό δέν ακολουθούν το δέμα.

Δεν έχω σχέση με ταχυδρομείο,απο αυτά που βλέπω και στα δικά μου.

Άρα όπως είπα μπορεί ένα τέτοιο δέμα να έρθει στα χέρια σου και να μην φαίνεται πουθενά.Απο κει και μετά μεγάλος παράγοντας είναι ο χρόνος.

Έτσι άσε να περάσει λίγος καιρός και βλέπεις.;)

Αν δεν έρθει τότε ζητάς τα χρήματα πίσω.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα μικρής αξίας δέματα τα στέλνουν με τον πιό φθηνό τρόπο,σαν απλό δέμα.Αρα και αν έχουν κωδικό δέν ακολουθούν το δέμα.

Δεν έχω σχέση με ταχυδρομείο,απο αυτά που βλέπω και στα δικά μου.

Άρα όπως είπα μπορεί ένα τέτοιο δέμα να έρθει στα χέρια σου και να μην φαίνεται πουθενά.Απο κει και μετά μεγάλος παράγοντας είναι ο χρόνος.

Έτσι άσε να περάσει λίγος καιρός και βλέπεις.;)

Αν δεν έρθει τότε ζητάς τα χρήματα πίσω.

Δεν είναι απόλυτο αυτό.

Εξαρτάται από τον πωλητή.

Έχω λάβει μπλουζάκια των 6$ με κανονικό tracking number, που ήταν δωρεάν.

 

Unleashed by my M1 NOTE

ONEPLUS 12 16/512gb: rooted

Blackview Tab 11 tablet 8/128gb

Amazon Fire stick 4k max

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι απόλυτο αυτό.

Εξαρτάται από τον πωλητή.

Έχω λάβει μπλουζάκια των 6$ με κανονικό tracking number, που ήταν δωρεάν.

 

Unleashed by my M1 NOTE

 

Είπα το τί κάνουν ο ι περισσότεροι,παντα υπάρχει και ή μειονότητα που παίζει σταθερά με ένα αξιόλογο ταχυδρομείο.

Link to comment
Share on other sites

Το tracking number το πλήρωσα, ούτε καν αυτή τη δικαιολογία έχει.

 

H πλακα είναι οτι άλλα πακέτα που έφυγαν εκείνες τις μέρες με China Post έχουν φτάσει ηδη ενώ το δικό του είναι μαρμαρωμένο. Όχι τίποτα άλλο, θα έχω καινούριο κινητό χύμα, χωρίς τη θήκη που παρήγγειλα απο το Ali.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα ξαναγραψει οτι παρελαβα μια ηλεκτρονικη συσκευη η οποια ηταν χαλασμενη αξιας 84$. Κατι μαλλον βραχυκλωσε, αρχισε να μυριζει, "εσκασε" ενα τσιπακι κτλ.

Στην αρχη λεγαμε με τον πωλητη (εκτος Aliexpress) να την στειλω πισω με δικη μου χρεωση και να μου στειλει αλλη ιδια. Τελικα, ειπα να μην ρισκαρω και να διεκδικισω refund. Ανεβασα καποια στοιχεια, εκανα escalate και το Aliexpress, ευτυχως μου προτεινε:

-Option 1: No return partial refund 67.20 USD

-Option 2: Return goods full refund 84.00 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)

 

1) Πιστευω δεν αξιζει να ασχοληθω να το στειλω πισω για επιπλεον 7-8$ refund αφου πρεπει να πληρωσω και την επιστροφη. Συμφωνειτε?

2) Ο πωλητης ορυεται oτι εγω το χαλασα, οτι εκανα κατευθειαν escalate, οτι ειχαμε συννεοηθει να του το στειλω και εχει ανεβασει φωτογραφιες απο τις συνομιλιες και διαφορα σχετικα. Υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφρα αυτην ή να μειωθει το ποσο της αποζημειωσης? Πως να το χειριστω? Να περιμενω τελευταια στιγμη πριν την ληξη για να τον αντικρουσω και να δεχτω το Option 1?

Link to comment
Share on other sites

Ειχα ξαναγραψει οτι παρελαβα μια ηλεκτρονικη συσκευη η οποια ηταν χαλασμενη αξιας 84$. Κατι μαλλον βραχυκλωσε, αρχισε να μυριζει, "εσκασε" ενα τσιπακι κτλ.

Στην αρχη λεγαμε με τον πωλητη (εκτος Aliexpress) να την στειλω πισω με δικη μου χρεωση και να μου στειλει αλλη ιδια. Τελικα, ειπα να μην ρισκαρω και να διεκδικισω refund. Ανεβασα καποια στοιχεια, εκανα escalate και το Aliexpress, ευτυχως μου προτεινε:

-Option 1: No return partial refund 67.20 USD

-Option 2: Return goods full refund 84.00 USD ( Buyer pays the returning shipping fee)

 

1) Πιστευω δεν αξιζει να ασχοληθω να το στειλω πισω για επιπλεον 7-8$ refund αφου πρεπει να πληρωσω και την επιστροφη. Συμφωνειτε?

2) Ο πωλητης ορυεται oτι εγω το χαλασα, οτι εκανα κατευθειαν escalate, οτι ειχαμε συννεοηθει να του το στειλω και εχει ανεβασει φωτογραφιες απο τις συνομιλιες και διαφορα σχετικα. Υπαρχει περιπτωση να χασω την προσφρα αυτην ή να μειωθει το ποσο της αποζημειωσης? Πως να το χειριστω? Να περιμενω τελευταια στιγμη πριν την ληξη για να τον αντικρουσω και να δεχτω το Option 1?

 

Παρε τα 67.20 και μην μιλας καθολου!Καλα που δεν σε εδωσαν και λιγοτερα...Για να το στειλεις πισω θα παρει καμια 20σαρια μερες και θα πληρωσεις ενα 10ρικο περίπου στο ταχυδρομειο.Δεν αλλαζει η αποφαση αυτη.Απαντας οτι θελεις την πρωτη επιλογη και περιμενεις να παρεις τα χρηματα πισω.

Link to comment
Share on other sites

Παρε τα 67.20 και μην μιλας καθολου!Καλα που δεν σε εδωσαν και λιγοτερα...Για να το στειλεις πισω θα παρει καμια 20σαρια μερες και θα πληρωσεις ενα 10ρικο περίπου στο ταχυδρομειο.Δεν αλλαζει η αποφαση αυτη.Απαντας οτι θελεις την πρωτη επιλογη και περιμενεις να παρεις τα χρηματα πισω.

 

Ο κεφτες ο Κινέζος έχει κάνει ήδη 10 replies με φωτο που του είχα στείλει και διαλόγους και με κατηγορεί. Εγώ να περιμένω λίγο πριν τελειωσει η προθεσμία για να να δεχτώ απλά το Option 1 ή να εξηγήσω ότι ο πωλητής έχει άδικο(να πω τα δικά μου) και μετά να πω ότι δέχομαι την πρόταση;

Φοβάμαι μήπως χάσει την μπάλα το team του ali άμα συνεχίσουμε μία ατέλειωτη αντιπαράθεση και στο τέλος δεν πάρω φράγκο.

Link to comment
Share on other sites

Ο κεφτες ο Κινέζος έχει κάνει ήδη 10 replies με φωτο που του είχα στείλει και διαλόγους και με κατηγορεί. Εγώ να περιμένω λίγο πριν τελειωσει η προθεσμία για να να δεχτώ απλά το Option 1 ή να εξηγήσω ότι ο πωλητής έχει άδικο(να πω τα δικά μου) και μετά να πω ότι δέχομαι την πρόταση;

Φοβάμαι μήπως χάσει την μπάλα το team του ali άμα συνεχίσουμε μία ατέλειωτη αντιπαράθεση και στο τέλος δεν πάρω φράγκο.

δεν συνεχιζεις καμια αντιπαράθεση, απλά αποδέχεσαι το option 1 χωρίς καμιά άλλη κίνηση

Link to comment
Share on other sites

Μην σε τρωει ο οργανισμος σου, επελεξε το 1 που σου ειπε και το παλικαρι πιο πανω και τελειωσες. Ασε τιν κινεζο να σηκωνει οτι θελει. Παρε τα φραγκα και ουτε του παπα μην το πεις. :)
Link to comment
Share on other sites

Παρήγγειλα μια θήκη για κινητό αλλα ο αριθμός αποστολής της China Post που μου έδωσαν έχει κολλήσει στο "Electronic information received" απο τις 20\5.

Η συνέχεια στη ιστορίας: Χθες 5\6 στέλνω στον πωλητή μήνυμα και τον ρωτάω τι έγινε και γιατί δεν έχει φύγει το πακέτο εδώ και 2 εβδομάδες. Η απάντηση του, "περίμενε την επόμενη εβδομάδα και θα φανεί κίνηση στο tracking". Πίστεψα οτι πάει να κερδίσει χρόνο και άνοιξα dispute.

 

Σήμερα και ως δια μαγείας, εμφανίστηκε το "Παραλαβή απο πελάτη στο εξωτερικό" στα ΕΛΤΑ.

 

Τι να κάνω με το dispute; Φοβάμαι μήπως μου έστειλε άδειο φάκελο.

Link to comment
Share on other sites

Η συνέχεια στη ιστορίας: Χθες 5\6 στέλνω στον πωλητή μήνυμα και τον ρωτάω τι έγινε και γιατί δεν έχει φύγει το πακέτο εδώ και 2 εβδομάδες. Η απάντηση του, "περίμενε την επόμενη εβδομάδα και θα φανεί κίνηση στο tracking". Πίστεψα οτι πάει να κερδίσει χρόνο και άνοιξα dispute.

 

Σήμερα και ως δια μαγείας, εμφανίστηκε το "Παραλαβή απο πελάτη στο εξωτερικό" στα ΕΛΤΑ.

 

Τι να κάνω με το dispute; Φοβάμαι μήπως μου έστειλε άδειο φάκελο.

 

Τα dispute στο aliexpress μπορουν να κλεισουν και να ξανανοίξουν. Απλα κλείνεις το dispute!Δεν υπαρχει προβλημα.Ακομα θα εχεις προστασία.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...