Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

18 minutes ago, makap said:

Οι σκέψεις και οι ενέργειες αυτές μπορεί να έχουν κάποια θεωρητική βάση, αλλά ξεχνάς ένα σημαντικό παράγοντα της διαδικασίας που ακολουθούν τα εθνικά ταχυδρομεία όλων των χωρών, δηλαδή το χρόνο παραμονής ενός δέματος που δεν παραλαμβάνει ο παραλήπτης.

Αυτός είναι 20 μέρες και μετά το ταχυδρομείο επιστρέφει το δέμα στον αποστολέα. 

Όλες οι παραπάνω διαδικασίες απαιτούν πολύ περισσότερο χρόνο και, μέχρι να ολοκληρωθούν, το δέμα θα έχει επιστρέψει στον αποστολέα.

Όταν υπάρχει μία έγγραφη αίτηση/ένσταση κλπ προφανώς κανείς δεν θα τηρήσει τέτοιες προθεσμίες. Άρα ή θα πρέπει να σου απαντήσουν άμεσα (εγγράφως), αλλιώς σε καθυστερημένη απάντηση μπορεί να δημιουργηθούν και άλλες παρεπόμενες απαιτήσεις σου (ειδικά εάν τυχόν αποδειχθεί ότι κακώς σου χρέωσαν τα 2,50 ευρώ).

Ειδικά όμως στην περίπτωση του φίλου που τώρα έχει το θέμα, φαίνεται να έχει ήδη παραλάβει...άρα δεν έχει νόημα αυτό που λες. Όλη η (έγγραφη) διαδικασία θα γίνει για να απαιτήσει από το Αλι το σύνολο του ποσού που κατέβαλλε στα ΕΛΤΑ (ή τουλάχιστον FULL REFUND του ποσού που κατέβαλλε στον πωλητή - εάν αυτό είναι μικρότερο από 2,50 ευρώ). Υπάρχει δε πάντοτε και η περίπτωση να μην μπορέσουν τα ΕΛΤΑ να δικαιολογήσουν την νομότυπη είσπραξη των 2,50 ευρώ + ΦΠΑ και να αποφασίσουν την επιστροφή του ποσού (η γνωστή έκφραση "......εκ παραδρομής).

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Ο συμφορουμίτης έχει ήδη παραλάβει το δέμα του, όπως φαίνεται.

Εσύ, όμως, δίνεις οδηγίες προς κάθε άλλον που θα βρεθεί, ενδεχομένως, στην ίδια θέση και τον προτρέπεις να τις ακολουθήσει, αν και εσύ δεν το έχεις κάνει.

Υποθέτεις ότι τα ΕΛΤΑ δεν θα τηρήσουν την προθεσμία παραμονής ενός δέματος χωρίς να το γνωρίζεις.

Λίγη περισσότερη προσοχή χρειάζεται όταν δίνουμε τέτοιες οδηγίες.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, makap said:

Ο συμφορουμίτης έχει ήδη παραλάβει το δέμα του, όπως φαίνεται.

Εσύ, όμως, δίνεις οδηγίες προς κάθε άλλον που θα βρεθεί, ενδεχομένως, στην ίδια θέση και τον προτρέπεις να τις ακολουθήσει, αν και εσύ δεν το έχεις κάνει.

Υποθέτεις ότι τα ΕΛΤΑ δεν θα τηρήσουν την προθεσμία παραμονής ενός δέματος χωρίς να το γνωρίζεις.

Λίγη περισσότερη προσοχή χρειάζεται όταν δίνουμε τέτοιες οδηγίες.

Για όνομα του θεού...που είδες τις "οδηγίες" ?...σαφέστατα ξεκαθαρίζω (για μία ακόμα φορά) τι θα έκανα εγώ στην θέση του. Ο καθένας μας είναι υπεύθυνος για αυτά που κάνει ή δεν κάνει. Τέλος από εμένα σε αυτές τις ατέρμονες ανταπαντήσεις. Καλή συνέχεια.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Δεν το παρελαβα , απλως το φωτογραφισα , και ηδη εστειλα μειλ στο τελωνειο για επαναδασμολογηση , τα Ελτα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι , (μου ειπαν οτι θα το κρατησουν 1 μηνα Επαρχια γαρ )

Edited by chriskan22

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, chriskan22 said:

Δεν το παρελαβα , απλως το φωτογραφισα , και ηδη εστειλα μειλ στο τελωνειο , τα Ελτα μου ειπαν οτι δεν μπορουν να κανουν κατι , (μου ειπαν οτι θα το κρατησουν 1 μηνα Επαρχια γαρ )

Ακόμα καλύτερα λοιπόν...έχεις όλες τις επιλογές μπροστά σου...πάντως τα 2,50 ευρώ στα χρέωσαν τα ΕΛΤΑ για τον "κόπο" τους (δικαιολογημένο ή αδικαιολόγητο)...εγώ πέρα από το τελωνείο θα έκανα και έγγραφο αίτημα και στα ΕΛΤΑ (άλλο οι προφορικές απαντήσεις και άλλο τα γραπτά). Όπως είπαμε όμως ο καθένας αποφασίζει τι και εάν θα κάνει. Εάν πάντως μπεις στην διαδικασία να κάνεις όλα αυτά, καλό θα είναι να πεις εδώ το αποτέλεσμα (ίσως μαζί με το τι απάντησε κάθε υπηρεσία για το θέμα).

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Miλησα με Ελτα και μου ειπαν να ζητησω επαναδασμολογηση . Ετσι θα το επιστρεψουν  στο τελωνειο . Θα ενημερώσω οταν εχω νεωτερα.

21 minutes ago, ath156 said:

 

 

Edited by chriskan22

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, chriskan22 said:

Miλησα με Ελτα και μου ειπαν να ζητησω επαναδασμολογηση . Ετσι θα το επιστρεψουν  στο τελωνειο . Θα ενημερώσω οταν εχω νεωτερα.

Νομίζω ότι πληρώνεις ένα τέλος στα ΕΛΤΑ, για επανεξέταση δασμών. Ψάξε το.

Link to comment
Share on other sites

Αίτηση Επανεξέτασης δασμών 12,00 €
Σε περίπτωση που το αρμόδιο Τελωνείο, κατά την επανεξέταση των δασμών, μειώσει ή ακυρώσει το ποσό των δασμών
που αρχικά είχε υπολογιστεί, το τέλος Αίτησης Επανεξέτασης ∆ασμών επιστρέφεται στον παραλήπτη, κατά την επίδοση
του αντικειμένο

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γνώριζα και το έγραψα.

Είσαι έτοιμος να το διακινδυνεύσεις?

Και αν, δεν? 

Link to comment
Share on other sites

Θα δουμε , εκανα ερωτημα στο τελωνειο , για διερευνηση . Το θεμα προεκυψε γιατι ο αριθμος IOSS δεν φαινεται ολοκληρος στο πακέτο , οποτε δεν μπορουσαν να εξετασουν την περίπτωση εξ αρχης. Τον ζητησα απο τον πωλητη και θα δουμε πως θα παει .

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

Πριν χρονια αυτη ηταν η συνομιλία με το Geta@elta που ειχα και αποδέσμευσαν το δέμα απο Κινα !!!!  

1.png

Edited by mariodj

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

3 ώρες πριν, chriskan22 said:

Θα δουμε , εκανα ερωτημα στο τελωνειο , για διερευνηση . Το θεμα προεκυψε γιατι ο αριθμος IOSS δεν φαινεται ολοκληρος στο πακέτο , οποτε δεν μπορουσαν να εξετασουν την περίπτωση εξ αρχης. Τον ζητησα απο τον πωλητη και θα δουμε πως θα παει .

Εάν εννοείς που ο αριθμός IOSS έχει και αστερίσκους, θα δεις ότι και το προ μηνών δικό μου είχε ακριβώς την ίδια εικόνα, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.😉

Έχω μία μικρή ένσταση. Καλά έκανες και απευθύνθηκες γραπτώς στο τελωνείο, όμως εξίσου γραπτώς θα έπρεπε να απευθυνθείς και στα ΕΛΤΑ (δεν ξέρω εάν το έκανες γραπτώς ή αρκέσθηκες στις προφορικές απαντήσεις τους - ως γνωστόν συνήθως ο ένας παραπέμπει στον άλλον - σε γραπτή απάντηση όμως πρέπει να είναι πιο "ακριβείς" στο τι λένε).Κατά την γνώμη μου ο αντισυμβαλλόμενος στην προκειμένη περίπτωση ήταν τα ΕΛΤΑ. Αυτοί έκαναν όλη την διαδικασία για λογαριασμό σου και σου χρέωσαν και τα 2,50 ευρώ για τις "υπηρεσίες" τους. Άρα αυτοί πρέπει να αιτιολογήσουν την χρέωση αυτή (δικαιολογημένη ή όχι) και φυσικά πιθανότατα και η αρμόδια υπηρεσία τους θα απευθυνθεί και στο τελωνείο για να τεκμηριώσει την οποιαδήποτε απάντηση. Κάτι αντίστοιχο με αυτό που ανέβασε ο φίλος στο προηγούμενο ποστ, μόνο που στην δική σου περίπτωση είναι πιο απλά τα πράγματα.

Στην σημερινή εποχή που όλα γίνονται ηλεκτρονικά, με απόλυτη διαφάνεια και αποτύπωση (μέσω πλατφόρμας, με πιστωτική/χρεωστική κάρτα, δυνατότητα κατεβάσματος τιμολογίου με ανάλυση και VAT κλπ) είναι πολύ πιο εύκολο να υποστηρίξεις και να βρεις το δίκιο σου.

***Σε καμία περίπτωση δε δεν τίθεται θέμα επανεξέτασης δασμών. Το ΦΠΑ/VAT το ξαναπληρώνεις "ευχαρίστως", εφόσον είναι σίγουρο ότι θα το πάρεις πίσω από το Αλι. Το πρόβλημα είναι στα 2,50 ευρώ που δικαιολογημένα ή αδικαιολόγητα χρεώθηκαν από τα ΕΛΤΑ.Δεν θα εκπλαγώ δε κάποια στιγμή και ενόψει όλης της "χαρτούρας" να σου πουν να το παραλάβεις χωρίς τα 2,50 ευρώ.

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Απαντηση απο τελωνειο σε ερωτημσ μου.

Καλημερα
Το  συγκεκριμένο  αντικείμενο  το  παραλάβαμε  στην  αποσφράγιση  με  μήνυμα  εισαγωγή  Τελωνείο.  Είχε  δηλωμένη  αξία     (CN22).  Καταχωρήθηκε  και  εκτελωνίστηκε , εάν  δεν  τηρηθεί  η  συγκεκριμένη  διαδικασία  το  αντικείμενο    δεν  οριστικοποιείτε  από  το  Τελωνείο  και  δεν    μπορεί  να  προωθηθεί  στο  δίκτυο  μας.  
Δεν  υπήρχε  αριθμός  IOSS.
 
Ως  αναφορά  για  το  νούμερο  ΙΟSS  που  αναγράφεται  στο  αντικείμενο  δεν  μπορεί  να  καταχωρηθεί.
 
ΙΟSS  IM......2558  
 
Με  εκτιμηση

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, chriskan22 said:

Απαντηση απο τελωνειο σε ερωτημσ μου.

Καλημερα
Το  συγκεκριμένο  αντικείμενο  το  παραλάβαμε  στην  αποσφράγιση  με  μήνυμα  εισαγωγή  Τελωνείο.  Είχε  δηλωμένη  αξία     (CN22).  Καταχωρήθηκε  και  εκτελωνίστηκε , εάν  δεν  τηρηθεί  η  συγκεκριμένη  διαδικασία  το  αντικείμενο    δεν  οριστικοποιείτε  από  το  Τελωνείο  και  δεν    μπορεί  να  προωθηθεί  στο  δίκτυο  μας.  
Δεν  υπήρχε  αριθμός  IOSS.
 
Ως  αναφορά  για  το  νούμερο  ΙΟSS  που  αναγράφεται  στο  αντικείμενο  δεν  μπορεί  να  καταχωρηθεί.
 
ΙΟSS  IM......2558  
 
Με  εκτιμηση

Λοιπόν ορισμένες παρατηρήσεις επ' αυτών:

- Ο αριθμός που γράφεις δεν είναι IOSS IM******2558, αλλά IOSS IM********255και προφανώς τον έγραψες λάθος εδώ, ενώ στην φωτογραφία σου είναι 2556. Είναι δε ο ίδιος ακριβώς αριθμός με αυτόν που είχε το δικό μου πακέτο.

- Έχω μπροστά μου ακριβώς αυτό τον φάκελλο (ναι τον έχω κρατήσει😁) και φαίνονται πεντακάθαρα όλα τα στοιχεία και το CN22 και το IOSS:IM************2556. Σε τυχόν περίπτωση που θα ήθελες να το χρησιμοποιήσεις με οποιοδήποτε τρόπο μου λες.

- Εμένα δεν με ενόχλησε κανένας ποτέ, ούτε χρεώθηκα και κάτι, παρόλο που λόγω της παρακολούθησής του με το τράκινγκ νάμπερ είδα κάποιες "παράξενες" εγγραφές, όπως έχω ήδη γράψει στο παλιό ποστ μου (του 2022)

- Βάζοντας το τράκινγκ ναμπερ σήμερα παίρνω την πορεία σε 2 φάσεις στο parcel...com και όχι ενιαία όπως παλιά. Την τελική πορεία του (και τις εγγραφές στο τελωνείο) μπορώ να δω μόνο στα ΕΛΤΑ Courrier και όχι στο απλό των ΕΛΤΑ !! 

- Σε κανένα πακέτο από άλλα που έχω κρατήσει την συσκευασία τους δεν βλέπω (υπάρχει και δεν τον βλέπω?) να γράφει τον αριθμό IOSS από έξω. Πιθανόν να ανακτάται με άλλον τρόπο που δεν τον γνωρίζω (π.χ. έντυπο CN22??, τρακινγκ νάμπερ κλπ).

Τώρα στο δια ταύτα και τι θα μπορούσες να κάνεις IMHO:

- Είτε να μην παραλάβεις καθόλου και να κάνεις dispute (FULL REFUND) στο Αλι, με επισύναξη αυτών που σου ζητούν ως έξοδα, την  απάντηση του τελωνείου (με Google Translation in English). Είναι απόλυτα αιτιολογημένη υπαναχώρηση αυτή.

- Είτε εφόσον πράγματι το θέλεις/βιάζεσαι/επιθυμείς να ζητήσεις όλα τα έξοδα από το Αλι για να το παραλάβεις και να περιμένεις την απάντησή τους (ανάλογα δε να πάρεις την τελική σου απόφαση).

- Είτε να ζητήσεις από τα ΕΛΤΑ να μην σου χρεώσουν τα 2,50 ευρώ, κυρίως με το επιχείρημα ότι όλα ήταν νομότυπα, είχε πληρωθεί το ΦΠΑ και ο αριθμός IOSS υπήρχε ήδη (άλλωστε μου λες ότι στον έδωσε ο πωλητής ). Εδώ βέβαια θα ήταν χρήσιμο εάν κάποιος μπορούσε να μας πληροφορήσει πως ανακτώνται οι αριθμοί IOSS. Προφανώς ίσως δεν πρέπει να γράφονται φαρδυά πλατιά απέξω (για αυτό και είναι γραμμένος με αστερίσκους??).

- Είτε...........

Σε τελική ανάλυση είναι ένα θέμα που ενδιαφέρει και μπορεί να τύχει στον καθέναν. Εάν τύχει σε εμένα προσωπικά είμαι διατεθειμένος να το φθάσω μέχρι τέλος, ειδικά μετά από την προηγούμενη εμπειρία μου με τον φάκελλο που έχω μπροστά  μου. Όταν δε λέω μέχρι τέλος, εννοώ να μάθω και τις τεχνικές λεπτομέρειες (πως ανακτάται ο IOSS, πως διαπιστώνουμε ότι έγινε λάθος ή παράλειψη από τον πωλητή ή τον αρμόδιο τελωνειακό υπάλληλο π.χ. στο σκανάρισμα κλπ).

Καλό κουράγιο/δύναμη/υπομονή ότι και να κάνεις.

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ, δεν παραλαμβανω , ηδη ζητησσ refund απο Αλι.

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2023 at 2:00 ΜΜ, bocgeorge said:

Καλησπέρα.

Αγόρασα αππο Banggood με μέθοδο αποστολής "Banggood priority shipping", 2/5/2023.

Στο tracking έχει κολήσει στις 6/5/2023 με "International shipment release - import".

Στο site Parcels φαινεται να ερχετια με Yanwen Και Dpd Greece.

Καμμιά ιδέα που έχει κολήσει?

 

Banggood.JPG

Δε βλέπω καμία καθυστέρηση στην παράδοση του δέματός σας κατά τη μεταφορά του. Έχει παραδοθεί στον προορισμό της στις 17 Μαΐου.
https://prnt.sc/QDEzKl6042um
Σας συνιστώ να ελέγχετε την κατάσταση της παράδοσης σε διάφορες εφαρμογές, όπως η parcelsapp, etracking, 17track, καθώς οι πληροφορίες σε μία μόνο εφαρμογή δεν εμφανίζονται πάντα σωστά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα το refund  θα γινει , το δεχτηκαν σαν abnormal shipping , ευχαριστώ τιυς συμφορουμιτεςScreenshot_20230521-192950.thumb.png.ac383124ceb9dfaa7542fe0e9522b933.png

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, chriskan22 said:

Τελικα το refund  θα γινει , το δεχτηκαν σαν abnormal shipping , ευχαριστώ τιυς συμφορουμιτεςScreenshot_20230521-192950.thumb.png.ac383124ceb9dfaa7542fe0e9522b933.png

Μα αυτό είχαμε πει ότι θα ήταν το αυτονόητο αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψιν όλα τα δεδομένα...ειδικά και μετά τις κινήσεις που έκανες δεν νομίζω ότι θα μπορούσε να υπάρξει οποιαδήποτε άλλη (και ειδικά αρνητική) απόφαση.

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Και χωρις κανενα αλλο στοιχειο , μονο οτι στάλθηκε απο Uzbekistan

my tv boxes:X96 MAX X3 4/32, BEELINK KM2 , XIAOMI MI STICK 4K

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο δημόσιο RESPECT στον καινούργιο μας ταχυδρόμο των ΕΛΤΑ  (εδώ και λιγότερο από 1 χρόνο).

Δεν υπάρχει φορά που θα έρθει με το οποιοδήποτε δεματάκι (συνήθως και untracted) που να μην με ενημερώσει ότι το αφήνει και να κατεβώ να το πάρω. Σήμερα όμως υπερέβαλλε εαυτόν. Έφερε ένα συστημένο από Aliexpress (Baseus Hub 8 in 1 από μεγάλη προσφορά). Δεν με βρήκε όμως και παρόλα αυτά με πήρε στο τηλέφωνο (προσοχή μιλάω για ΕΛΤΑ και όχι ΕΛΤΑ κούριερ). Επειδή ήμουν σε σημείο που δεν είχα σήμα, πήρα πίσω μετά από 1+ ώρα. Λοιπόν προσφέρθηκε να έρθει με το μηχανάκι για να μου το παραδώσει, παρόλο που θα μπορούσε να αφήσει απλά ένα ειδοποιητήριο.Respect. Εάν ήταν όλοι οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ έτσι !!!

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

^

Οι άνθρωποι κανουν την διαφορά αυτο σημαίνει οτι εμεις οι Έλληνες κατα 99% είμαστε αντιεπαγγελματίες 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, nikos_kallithea said:

^

Οι άνθρωποι κανουν την διαφορά αυτο σημαίνει οτι εμεις οι Έλληνες κατα 99% είμαστε αντιεπαγγελματίες 

Συμφωνώ απόλυτα. Επίσης καλό είναι να λέμε και τα καλά των διαφόρων υπηρεσιών/εταιριών και όχι μόνο τα παράπονα !

Επ' ευκαιρία έχω να "τρέχει" ένα dispute στο Aliexpress από ένα φτηνιάρικο USB memory stick με χωρητικότητα (υποτίθεται) 2 Terrabytes ! Με το που πήγα να αντιγράψω κάποια αρκετά Γκίγκα, μετά από λίγο άρχισε τα παλαβά...συνδέσεις-αποσυνδέσεις κλπ Ούτε με reformat γινόταν κάτι.Τελικά τα έπαιξε τελείως, παρόλο που στο φόρματ δείχνει την σωστή χωρητικότητα. Έκανα βίντεο του προβλήματος και το έστειλα στον πωλητή. Μετά από κανά 2 μηνύματα προσφέρθηκε μόνο να στείλει άλλο και όχι full refund που ζητούσα (εφόσον αμφιβάλλω πλέον εάν είναι αληθινή η χωρητικότητα που λέει). Αρνήθηκα, άνοιξα dispute to Aliexpress με το βίντεο+φωτο. To Aliexpress πρότεινε πράγματι Full Refund, εγώ φυσικά το αποδέχθηκα, ο πωλητής το αρνήθηκε. Τρέχει λοιπόν μία προθεσμία (απομένει περίπου 1 ημέρα) που θα ληφθεί η τελική απόφαση από το Αλι....να δούμε...

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

1 ώρα πριν, ath156 said:

Θα ήθελα να πω ένα μεγάλο δημόσιο RESPECT στον καινούργιο μας ταχυδρόμο των ΕΛΤΑ  (εδώ και λιγότερο από 1 χρόνο).

Δεν υπάρχει φορά που θα έρθει με το οποιοδήποτε δεματάκι (συνήθως και untracted) που να μην με ενημερώσει ότι το αφήνει και να κατεβώ να το πάρω. Σήμερα όμως υπερέβαλλε εαυτόν. Έφερε ένα συστημένο από Aliexpress (Baseus Hub 8 in 1 από μεγάλη προσφορά). Δεν με βρήκε όμως και παρόλα αυτά με πήρε στο τηλέφωνο (προσοχή μιλάω για ΕΛΤΑ και όχι ΕΛΤΑ κούριερ). Επειδή ήμουν σε σημείο που δεν είχα σήμα, πήρα πίσω μετά από 1+ ώρα. Λοιπόν προσφέρθηκε να έρθει με το μηχανάκι για να μου το παραδώσει, παρόλο που θα μπορούσε να αφήσει απλά ένα ειδοποιητήριο.Respect. Εάν ήταν όλοι οι υπάλληλοι των ΕΛΤΑ έτσι !!!

Παρόμοια εμπιερία στον Πειραιά, όπου σήμερα παρέλαβα κι εγώ το Baseus Hub 8 in 1 😉

Όπως και το προηγούμενο πακετάκι, έτσι και αυτό το έφερε ο ταχυδρόμος, ενώ παλιότερα άφηναν απλά ειδοποιητήριο για παραλαβή από ΕΛΤΑ. Μάλιστα την πρηγούμενη φορά τον ρώτησα πώς και έφερε το πακετάκι, και μου απάντησε ότι είναι νέος στην υπηρεσία και προσπαθεί να παραδίδει όσο περισσότερα δεματάκια γίνεται για να μην ταλαιπωρεί τον κόσμο (!) - εύγε!

Ericsson GF768 -> Siemens C35i -> Siemens S35i -> Siemens ME45 -> Siemens M75 / Sony Ericsson K530i -> ETEN Glofiish X600 -> HTC Touch Cruise (Polaris) -> HTC Touch HD (BlackStone) & ZTE Blade -> LG Optimus 7 -> Nokia Lumia 720 -> Nokia Lumia 735 -> Samsung Galaxy A3 (2016) -> Motorola moto g9 plus
Link to comment
Share on other sites

21 minutes ago, geoponer said:

Παρόμοια εμπιερία στον Πειραιά, όπου σήμερα παρέλαβα κι εγώ το Baseus Hub 8 in 1 😉

Όπως και το προηγούμενο πακετάκι, έτσι και αυτό το έφερε ο ταχυδρόμος, ενώ παλιότερα άφηναν απλά ειδοποιητήριο για παραλαβή από ΕΛΤΑ. Μάλιστα την πρηγούμενη φορά τον ρώτησα πώς και έφερε το πακετάκι, και μου απάντησε ότι είναι νέος στην υπηρεσία και προσπαθεί να παραδίδει όσο περισσότερα δεματάκια γίνεται για να μην ταλαιπωρεί τον κόσμο (!) - εύγε!

Και να ξέρεις ότι είμαστε από τους "αδικημένους" που ήρθε μετά από 26+ ημέρες ως συστημένο με ΕΛΤΑ, ενώ άλλοι από το ίδιο μαγαζί, την ίδια ημέρα (ή το πολύ +1) παρέλαβαν σε 2 εβδομάδες και με κούριερ !😏

Τώρα με τι κριτήρια για την ίδια προσφορά έστειλαν άλλα με κούριερ (άρα και πιο γρήγορα) και άλλα με ΕΛΤΑ/συστημένα...άγνωστο.

Edited by ath156

My TVboxes : H96 max X3 4/32 , HK1 Box 4/32 , X88 King 4/128 , Beelink GT1 2/16, TOX3, X96 max Plus 4/32 (2101w)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...