Jump to content

Οδηγός αποστολής αγορών από Κίνα [ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ]


gerstavros2
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  giorgos_xperia said:
απο οτι φαινεται ειναι κ λιγο θεμα τυχης :lol: δειτε ποσο γρηγορα προχωρησε η δικη μου παραγγελια εκανα εμονο 4 μερες ενω βλεπω απο αλλα παιδια θελουν 7-10 μερες σ αυτο το σταδιο

 

2019-08-01 07:12 The item is on transport to the country of destination

2019-07-31 21:05 The item is at the PostNL sorting center

2019-07-31 21:05 The item is processed at the PostNL sorting center

2019-07-30 13:23 The item is in transit

2019-07-29 01:56 The item is pre-advised to PostnL

 

Η ειδοποιός διαφορά μάλλον εδώ είναι το PostNL.

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 44χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Να αναφέρω κάτι το οποίο, φαντάζομαι, δεν είναι καινούριο, απλώς εγώ το πήρα τώρα χαμπάρι!

 

Έκανα μια παραγγελία στο gearbest με non-tracked Belgium Post. Αυτό, όπως θα έχετε δει, αν και επίσημα χωρίς tracking, καταλήγει να δώσει ένα tracking number της μορφής LVS1234567890123456, το οποίο επιτρέπει να παρακολουθήσει κανείς την πορεία του δέματός του μέχρι να φτάσει στην Ελλάδα. Εκεί το tracking σταματάει.

Το συγκεκριμένο μου δέμα έκανε τον εξαιρετικό -πιστεύω- χρόνο: αποστολή από Κίνα 21/7, παράδοση σε μένα 30/7.

 

Και η λεπτομέρεια που πρόσεξα τώρα: Το δέμα έφερε και ένα καινούριο sticker από τα ΕΛΤΑ, που έγραφε "ΕΛΤΑ Μικροδέματα" και ένα tracking number της μορφής QA123456789GR, το οποίο εμφανιζόταν κανονικά στο site των ΕΛΤΑ!

 

Δε βρήκα, βέβαια, τρόπο να βρω (on-line, εννοώ) το 'τοπικό΄tracking number έχοντας σαν αναφορά το αρχικό, οπότε το παραπάνω έχει μικρή ως καθόλου πρακτική σημασία για μας.

Το βρήκα ενδιαφέρον, όμως, ως πληροφορία, και είπα να το αναφέρω (για όσους -σαν εμένα- δεν είχαν πάρει χαμπάρι ως τώρα ότι συμβαίνει).

 

Απ' ό,τι φαίνεται, οι αποστολές με BPost απολαμβάνουν, γενικά, κάποιο είδος προνομιακής μεταχείρισης (θυμίζω ότι μέχρι κάποια στιγμή τις χρησιμοποιούσαμε και ως φθηνό και γρήγορο υποκατάστατο των διαφόρων 'priority' μεθόδων, καθώς δεν περνούσαν και από τελωνείο - μέχρι που κάποια δέματα σταμάτησαν για έλεγχο και σταματήσαμε κι εμείς τη συγκεκριμένη πρακτική! :)).

Link to comment
Share on other sites

2019-08-02 06:48:00 Destination Scan (Athens)

2019-08-02 05:30:00 Arrival Scan (Athens)

2019-07-31 00:30:00 Departure Scan (Carpi)

2019-07-27 04:00:00 Departure Scan (Dobra Strykow)

2019-07-26 23:16:29 Origin Scan (Dobra Strykow)

2019-07-26 13:36:07 Pickup Scan (Dobra Strykow)

2019-07-24 15:28:44 In Transit (Nysa)

2019-07-23 16:00:16 In Transit (Arrived in the UK warehouse)

2019-07-18 17:55:38 In Transit (Complete customs clearance)

2019-07-16 18:48:20 In Transit (Arrive in London and wait for customs clearance)

2019-07-15 05:56:11 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-12 20:49:30 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-08 14:24:56 System has accepted the order

2019-07-08 14:24:55 System is processing the order

2019-07-08 14:24:55 Request for shipping label

Μάλλον είμαι από τους τυχερούς

Να ρωτήσω από την στιγμή που πατάει Ελλάδα τι εταιρεία κάνει την παράδοση?

Link to comment
Share on other sites

Αν θυμαμαι καλα πρεπει να ειναι νεο ρεκορ προσωπικο για μενα απο κινεζικο ταχυδρομειο...αποστολη 24 ιουλιου unregistered....και παραλαβα σημερα 2 αυγουστου

 

UI654168252CN

UI650426702CN

 

2019-07-26 07:52

广州市, 到达【广州互换局】

 

2019-07-25 21:41

广州市, 离开【国际石井营业部】,下一站【广州国际】

 

2019-07-25 20:01

广州市, 【国际石井营业部】已收件,揽投员:罗联国_石井

 

Και αποστολη 25 ιουλιου με ολλανδικο priority email παραλαμβανω τριτη 6 αυγουστου

 

LX74......NL

 

2019-08-02 10:18

ATHENS AIRMAIL CENTER, DISPATCH CLOSED (--> IRAKLEIO SORTING CENTER)

 

2019-07-31 07:37

NETHERLANDS, DEPARTURE FROM OUTWARD OFFICE OF EXCHANGE

 

2019-07-30 10:42

NETHERLANDS, POSTING/COLLECTION

 

Αφετηρία - Ώρα αποθήκευσης στη μνήμη: 2019-08-02 12:03:16 (GMT+03:00)

2019-08-01 23:46

The consignment has arrived in the country of destination

 

2019-08-01 23:46

The item has arrived in the country of destination

 

2019-08-01 07:12

The item is on transport to the country of destination

 

2019-07-31 07:38

The item is at the PostNL sorting center

 

2019-07-31 07:38

The item is processed at the PostNL sorting center

 

2019-07-30 12:38

The item is in transit

 

2019-07-29 08:05

The item is pre-advised to PostnL

Edited by olympiakos
Link to comment
Share on other sites

Το τελευταίο διάστημα και εγώ έχω παρατηρήσει μεγάλη βελτίωση στους χρόνους παράδοσης με τα περισσότερα μικροδέματα χαζοπαραγγελίες να μου έρχονται σε χρόνο 10-15 ημερών.

Το μεγάλο μου πρόβλημα είναι όμως αυτή η μία και μεγάλη παραγγελία που είχα κάνει για αγορά κινητού από το Banggood στις 30/5.

Όσοι από μας έκαναν παραγγελία εκείνες τις 5-6 μέρες στην αλλαγή από Μάιο-Ιούνιο έχουν κάτσει στον άξονα! Για μένα το κακό δεν είναι η καθυστέρηση, γιατί κακά τα ψέμματα όταν κάνεις αγορές από Κίνα οφείλεις να ξέρεις ή να έχεις στο πίσω μέρος του μυαλό σου ότι θα σου κάτσει και η στραβή. Κάποια παραγγελία θα αργήσει, ενδεχομένως και να χαθεί ή μπορεί και να σταματήσει τελωνείο κάτι που μέχρι χτες πέρναγε αέρα. Προσωπικά πάντα το έχω στο μυαλό μου ότι κάποια στραβή μπορεί να τύχει.

Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση (και σε κάθε αντίστοιχη δύσκολη φάση βέβαια) εμένα αυτό που με εξοργίζει είναι ο κάκιστος τρόπος διαχείρισης της από την πλευρά του καταστήματος και στη συγκεκριμένη περίπτωση του Banggood, το οποίο δεν κάνει τίποτα απολύτως για να με καθησυχάσει ως πελάτη. Αντιθέτως λέει μόνο ψέματα κατ'εξακολούθηση. Φαίνεται να έχει πλήρη άγνοια για την πορεία το παραγγελιών λέγοντας σε άλλους ότι θα παραλάβουν με UPS και τελικά να παραλαμβάνουν με DHL ή και τούμπα.

Ένα κατάστημα δεν είναι καλό απλά επειδή μπορεί να πουλάει φτηνά! Τη διαφορά τη κάνει όταν σέβεται τον πελάτη. Και στα δικά μου μάτια το Banggood που το θεωρούσα ενά καλό κινεζομάγαζο έχει ξεβρακωθεί! Πραγματικά το μόνο που ξέρουν να κάνουν με επιτυχία είναι το να "κάνουν τον κινέζο"...

Link to comment
Share on other sites

  bikiapo said:
2019-08-02 06:48:00 Destination Scan (Athens)

2019-08-02 05:30:00 Arrival Scan (Athens)

2019-07-31 00:30:00 Departure Scan (Carpi)

2019-07-27 04:00:00 Departure Scan (Dobra Strykow)

2019-07-26 23:16:29 Origin Scan (Dobra Strykow)

2019-07-26 13:36:07 Pickup Scan (Dobra Strykow)

2019-07-24 15:28:44 In Transit (Nysa)

2019-07-23 16:00:16 In Transit (Arrived in the UK warehouse)

2019-07-18 17:55:38 In Transit (Complete customs clearance)

2019-07-16 18:48:20 In Transit (Arrive in London and wait for customs clearance)

2019-07-15 05:56:11 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-12 20:49:30 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-08 14:24:56 System has accepted the order

2019-07-08 14:24:55 System is processing the order

2019-07-08 14:24:55 Request for shipping label

Μάλλον είμαι από τους τυχερούς

Να ρωτήσω από την στιγμή που πατάει Ελλάδα τι εταιρεία κάνει την παράδοση?

 

Στον ιδο σακκο ειμαστε:D.Και εγω αναρωτιεμαι με ποιοα εταιρεια εχει παραδοση

2019-08-02

06:48:00

Destination Scan (Athens),

2019-08-02

05:30:00

Arrival Scan (Athens),

2019-07-31

00:30:00

Departure Scan (Carpi),

2019-07-30

17:00:00

Arrival Scan (Carpi),

2019-07-27

04:00:00

Departure Scan (Dobra Strykow),

2019-07-26

22:56:45

Edited by mlojim
Link to comment
Share on other sites

  mlojim said:
Στον ιδο σακκο ειμαστε:D.Και εγω αναρωτιεμαι με ποιοα εταιρεια εχει παραδοση

2019-08-02

06:48:00

Destination Scan (Athens),

2019-08-02

05:30:00

Arrival Scan (Athens),

2019-07-31

00:30:00

Departure Scan (Carpi),

2019-07-30

17:00:00

Arrival Scan (Carpi),

2019-07-27

04:00:00

Departure Scan (Dobra Strykow),

2019-07-26

22:56:45

Με ups γίνεται η παράδοση, στις πόλεις που υπάρχουν καταστήματα, στις πόλεις που δεν έχουν ups με Γενική ταχυδρομική, καλού κακού πάρτε τηλέφωνο την ups και θα σας πουν ανάλογα που βρίσκεστε με ποια εταιρεία θα σας έρθει.

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  bikiapo said:
Παιδιά μόλις παρέλαβα από ups οπότε είχε δίκιο ο φίλος πιο πάνω ευχαριστώ πολύ.

 

Παρελαβα και εγω UPS. Τελικα τελος καλο ολα καλα. Απο 7-15 μερες παρελαβα στις 25 ημερολογιακες. Νο big problem ...

Link to comment
Share on other sites

  mlojim said:
Παρελαβα και εγω UPS. Τελικα τελος καλο ολα καλα. Απο 7-15 μερες παρελαβα στις 25 ημερολογιακες. Νο big problem ...
Είσαι από τους τυχερούς που οι παραγγελίες τους έγιναν μετά τις 15 Ιουνίου, από 20 Μαϊου έως 15 Ιουνίου περίπου έχουν όλες θέμα....Δύο δίκες μου ενδεικτικά:

1) 2019-07-20 21:06:39 In Transit (Nysa)

 

2019-07-01 17:09:14 In Transit (HUB UK - LONGDON)

 

2019-05-27 13:20:27 System has accepted the order

 

2019-05-27 13:20:26 System is processing the order

 

2019-05-27 13:20:26 Request for shipping label

 

2) 2019-07-20 21:06:46 In Transit (Nysa)

 

2019-07-01 17:09:38 In Transit (HUB UK - LONGDON)

 

2019-06-02 16:00:13 System has accepted the order

 

2019-06-02 16:00:12 System is processing the order

 

2019-06-02 16:00:12 Request for shipping label

 

Για την πρώτη πήρα Refund προχθές, για την δεύτερη περιμένω Refund από μέρα σε μέρα.

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

2019-07-29 09:52:57 Arrived at sort facility (Customs inspection)

2019-07-23 15:52:29 In Transit (Waiting for customs clearance)

2019-07-23 15:51:23 In Transit (HUB UK - LONGDON)

2019-07-21 20:36:29 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-20 21:11:01 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-13 04:41:59 System has accepted the order

2019-07-13 04:41:58 System is processing the order

2019-07-13 04:41:58 Request for shipping label

 

κατι μου λεει και εγω την ηπια την πορτοκαλαδα.... να αρχισω να πιστευω οτι δεν θα παρω ποτε κινητο η να εχω ελπιδες? :X

Link to comment
Share on other sites

  Nick84 said:
2019-07-29 09:52:57 Arrived at sort facility (Customs inspection)

2019-07-23 15:52:29 In Transit (Waiting for customs clearance)

2019-07-23 15:51:23 In Transit (HUB UK - LONGDON)

2019-07-21 20:36:29 In Transit (Leaving Hong Kong)

2019-07-20 21:11:01 In Transit (Arriving at the Hong Kong warehouse)

2019-07-13 04:41:59 System has accepted the order

2019-07-13 04:41:58 System is processing the order

2019-07-13 04:41:58 Request for shipping label

 

κατι μου λεει και εγω την ηπια την πορτοκαλαδα.... να αρχισω να πιστευω οτι δεν θα παρω ποτε κινητο η να εχω ελπιδες? :X

θα περασει ετσι ρε νομιζω , ολες εκτελονιζονται απλα ειναι διαφορετικα εκει σε σχεση με την ελλαδα που βαρανε 15 + εξοδα παραμονης στην αποθηκη + 24 + τα κερατα τους μεσα:mad:

Xiaomi Mi 9t pro red
Link to comment
Share on other sites

  w2o4ts said:
Να αναφέρω κάτι το οποίο, φαντάζομαι, δεν είναι καινούριο, απλώς εγώ το πήρα τώρα χαμπάρι!

...

Και η λεπτομέρεια που πρόσεξα τώρα: Το δέμα έφερε και ένα καινούριο sticker από τα ΕΛΤΑ, που έγραφε "ΕΛΤΑ Μικροδέματα" και ένα tracking number της μορφής QA123456789GR, το οποίο εμφανιζόταν κανονικά στο site των ΕΛΤΑ!

....

Το βρήκα ενδιαφέρον, όμως, ως πληροφορία, και είπα να το αναφέρω (για όσους -σαν εμένα- δεν είχαν πάρει χαμπάρι ως τώρα ότι συμβαίνει).

Όντως συμβαίνει αυτό εδώ και καιρό, ίσως λόγω του ότι έχουν χαθεί αρκετά untracked

To (μικρό) πρόβλημα είναι ότι πρέπει να πας στο ταχυδρομείο να το παραλάβεις...

My mobile History:

ERICSSON GO118 -- ERICSSON GF768 -- ERICSSON T28s -- SONY ERICSSON P900 -- SONY ERICSSON G900 -- HTC LEGEND -- SAMSUNG GALAXY S3 mini -- SAMSUNG GALAXY S5 mini -- XIAOMI Mi5 -- XIAOMI Mi Mix 2s

Link to comment
Share on other sites

  longus said:
Είσαι από τους τυχερούς που οι παραγγελίες τους έγιναν μετά τις 15 Ιουνίου, από 20 Μαϊου έως 15 Ιουνίου περίπου έχουν όλες θέμα....Δύο δίκες μου ενδεικτικά:

1) 2019-07-20 21:06:39 In Transit (Nysa)

 

2019-07-01 17:09:14 In Transit (HUB UK - LONGDON)

 

2019-05-27 13:20:27 System has accepted the order

 

2019-05-27 13:20:26 System is processing the order

 

2019-05-27 13:20:26 Request for shipping label

 

2) 2019-07-20 21:06:46 In Transit (Nysa)

 

2019-07-01 17:09:38 In Transit (HUB UK - LONGDON)

 

2019-06-02 16:00:13 System has accepted the order

 

2019-06-02 16:00:12 System is processing the order

 

2019-06-02 16:00:12 Request for shipping label

 

Για την πρώτη πήρα Refund προχθές, για την δεύτερη περιμένω Refund από μέρα σε μέρα.

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Για να κανω escalate πρεπει οπωσδηποτε να περιμενω να απαντησει το Banggood πρωτα;

Link to comment
Share on other sites

  GEONISED said:
Για να κανω escalate πρεπει οπωσδηποτε να περιμενω να απαντησει το Banggood πρωτα;
Όχι αν θες το κάνεις και άμεσα.
Link to comment
Share on other sites

  GEONISED said:
Για να κανω escalate πρεπει οπωσδηποτε να περιμενω να απαντησει το Banggood πρωτα;
Εγώ με το που άνοιξα case , το έκανα αμέσως σε escalate και στα δύο disputes που έχω ανοίξει!!

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σημαντική πληροφορία ( έτσι πιστεύω ) είναι ότι το Refund που μου έγινε προχθές δεν το έκανε ο πωλητής , το banggood δηλαδή, αλλά το ίδιο το PayPal. Σήμερα το είδα... Γράφει: Εξοφλημένα από PayPal. Οπότε την έβγαλε " λάδι " το banggood... Τώρα αν τα ζητήσει το PayPal κάποια στιγμή από το banggood δεν το γνωρίζω...

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  longus said:
Σημαντική πληροφορία ( έτσι πιστεύω ) είναι ότι το Refund που μου έγινε προχθές δεν το έκανε ο πωλητής , το banggood δηλαδή, αλλά το ίδιο το PayPal. Σήμερα το είδα... Γράφει: Εξοφλημένα από PayPal. Οπότε την έβγαλε " λάδι " το banggood... Τώρα αν τα ζητήσει το PayPal κάποια στιγμή από το banggood δεν το γνωρίζω...

 

Στάλθηκε από το POCOPHONE F1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υπάρχει κάποιο είδος ασφάλισης που προσφέρει το PayPal στους πωλητές γι αυτές τις περιπτώσεις. Όπως προστατεύει τους αγοραστές, έτσι προστατεύει και τους πωλητές γιατί στην τελική η ταχυδρομική εταιρία είναι αυτή που ευθύνεται όταν χάνονται δέματα. Και λογικά το banggood έχει ασφαλίσει τα δέματα και από την πλευρά της ταχυδρομικής εταιρίας.

 

Sent from my Huawei P20 pro using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

  KostasMD said:
Εμένα οι γελοίοι ακόμη στο case που άνοιξα για refund απάντησαν please wait 7-14 days (no weekends) :lol:
Στις πόσες μέρες άνοιξες το case?

 

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  gino27 said:
Καλησπέρα σε όλους. Παιδιά θα χρειαστώ τα φώτα σας. Θέλω να παραγγείλω το redmi note 7 από το ali. Στη σελίδα ο πωλητής αναφέρει: "Customs duty and vta paid for the eu by DHL". Ξέρει κανένας τι είναι αυτό?

 

Πόσα χρήματα το βρήκες στο Ali ? Πριν 4 μέρες το πήρα απο ΕΔΩ στα 167 € ! χωρείς ''καρδιοχτύπι'' και με εγγύηση !

 

284285df2da60877fb17f4243f5013c1.gif

Link to comment
Share on other sites

  mariodj said:
Πόσα χρήματα το βρήκες στο Ali ? Πριν 4 μέρες το πήρα απο ΕΔΩ στα 167 € ! χωρείς ''καρδιοχτύπι'' και με εγγύηση !

 

εγω να πω οτι βρηκα απο ενα πολυ καλο παιδι με 125 το note7 3 32 σφραγισμενο κ το τσημπησα χωρις 2η σκεψη σε 2 μερες σπιτι μου :D:D:D:D:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: πριν παραγγειλετε απ εξω ψαξτε λιγο στα φορουμ ρε παιδια

Xiaomi Mi 9t pro red
Link to comment
Share on other sites

  mariodj said:
Πόσα χρήματα το βρήκες στο Ali ? Πριν 4 μέρες το πήρα απο ΕΔΩ στα 167 € ! χωρείς ''καρδιοχτύπι'' και με εγγύηση !

 

Εν τέλει το βρήκα από Ιταλία 142+10 μεταφορικά το 4-64 και σε 2 μέρες το παρέλαβα με DHL

Link to comment
Share on other sites

  w2o4ts said:
Να αναφέρω κάτι το οποίο, φαντάζομαι, δεν είναι καινούριο, απλώς εγώ το πήρα τώρα χαμπάρι!

 

 

 

Έκανα μια παραγγελία στο gearbest με non-tracked Belgium Post. Αυτό, όπως θα έχετε δει, αν και επίσημα χωρίς tracking, καταλήγει να δώσει ένα tracking number της μορφής LVS1234567890123456, το οποίο επιτρέπει να παρακολουθήσει κανείς την πορεία του δέματός του μέχρι να φτάσει στην Ελλάδα. Εκεί το tracking σταματάει.

 

Το συγκεκριμένο μου δέμα έκανε τον εξαιρετικό -πιστεύω- χρόνο: αποστολή από Κίνα 21/7, παράδοση σε μένα 30/7.

 

 

 

Και η λεπτομέρεια που πρόσεξα τώρα: Το δέμα έφερε και ένα καινούριο sticker από τα ΕΛΤΑ, που έγραφε "ΕΛΤΑ Μικροδέματα" και ένα tracking number της μορφής QA123456789GR, το οποίο εμφανιζόταν κανονικά στο site των ΕΛΤΑ!

 

 

 

Δε βρήκα, βέβαια, τρόπο να βρω (on-line, εννοώ) το 'τοπικό΄tracking number έχοντας σαν αναφορά το αρχικό, οπότε το παραπάνω έχει μικρή ως καθόλου πρακτική σημασία για μας.

 

Το βρήκα ενδιαφέρον, όμως, ως πληροφορία, και είπα να το αναφέρω (για όσους -σαν εμένα- δεν είχαν πάρει χαμπάρι ως τώρα ότι συμβαίνει).

 

 

 

Απ' ό,τι φαίνεται, οι αποστολές με BPost απολαμβάνουν, γενικά, κάποιο είδος προνομιακής μεταχείρισης (θυμίζω ότι μέχρι κάποια στιγμή τις χρησιμοποιούσαμε και ως φθηνό και γρήγορο υποκατάστατο των διαφόρων 'priority' μεθόδων, καθώς δεν περνούσαν και από τελωνείο - μέχρι που κάποια δέματα σταμάτησαν για έλεγχο και σταματήσαμε κι εμείς τη συγκεκριμένη πρακτική! :)).

Ακριβώς ίδιοι χρόνοι παραγγελίας και διαδικασία, ακόμα περιμένω από ΕΛΤΑ παράδοση... και όταν κάλεσα στην εξυπηρέτηση μου είπαν ότι δεν εντοπίζονται αυτά. Από 28/07 βολοδέρνει στα ΕΛΤΑ. Edited by loyros
Αν δεν κάνεις θυσίες για τις ιδέες σου ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου. Έζρα Πάουντ
Link to comment
Share on other sites

τα ζωα απο το banggood εκαναν refund σε ενα τεμαχιο απο ολη την παραγγελια.

Μετα απο κραξιμο στο κραξιμο επειδη ζητανε παραπανω χρηματα για καθε προιον που περιεχει η παραγγελια και επειδη αντι να το στειλουν εδωσαν τα χρηματα πισω μετα απο τοσο καιρο...

Μου λενε σας καναμε refund γιατι δεν σας βρισκαμε ενω καθε μερα μιλαμε με email.

Ειναι ζωα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...