Gv2008 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 Πιστεύετε ότι η, για λίγο ακόμα, γουινταρα θα αλλάξει μετά την μετονομασία; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 33 minutes ago, Gv2008 said: Πιστεύετε ότι η, για λίγο ακόμα, γουινταρα θα αλλάξει μετά την μετονομασία; Τι να αλλάξει; Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 2 minutes ago, p_k said: Τι να αλλάξει; Τα πάντα. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 3 minutes ago, Gv2008 said: Τα πάντα. Όλα πάνε από το κακό στο χειρότερο Δεν έχω αυτήν την εκτίμηση. 1 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 1 minute ago, p_k said: Δεν έχω αυτήν την εκτίμηση. Αυτή τη στιγμή το 13800 είναι υπό διάλυση. Δυστυχώς 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο, όσες φορές το χρειάστηκα με εξυπηρέτησε σωστά. Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 Just now, p_k said: Δεν γνωρίζω κάτι τέτοιο, όσες φορές το χρειάστηκα με εξυπηρέτησε σωστά. Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο! 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pppe Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 17 minutes ago, Gv2008 said: Αυτή τη στιγμή το 13800 είναι υπό διάλυση. Δυστυχώς Τί να λέμε τώρα; Ό,τι ΔΥΝΑΤΑΙ καθείς (και να "εκτιμήσει"): Απ'εκεί καταλαβαίνεις εάν θα "αλλάξει". Δε χρειάζονται μακροσκελή μνμτα: Όποιος καταλαβαίνει, κατάλαβε. Οι υπόλοιποι ας συνεχίσουν: ΑΝΑΜΕΝΟΜΕΝΟ. 1 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
p_k Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 8 minutes ago, Gv2008 said: Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο! Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά. 1 Παράθεση Η ποίηση δεν θα εξαφανιστεί. Παύλος Παυλίδης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Gv2008 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 2 minutes ago, p_k said: Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά. Σε ευχαριστώ παρά παρά πολύ! 1 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nikolas14 Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 33 minutes ago, p_k said: Δεν χρειάζεται φίλε μου να ζητάς συγνώμη για το μακροσκελές κείμενο, ίσα-ίσα που μου αρέσει να διαβάζω εδώ μέσα στο φόρουμ. Κανένα απολύτως πρόβλημα. Έχω ακούσει και εγώ παρόμοιες εμπειρίες, όμως δεν έτυχε να έχω εγώ κάποια παρόμοια... εύχομαι να βγάλεις άκρη πραγματικά. Εγώ προσωπικά είχα παλαιότερα μια εμπειρία με την μητέρα μου και άλλη μια πέρυσι με συνδυαστικό Σταθερο και κινητό στο πατρικό μου. Δεν μπορούσα να διακόψω τη κινητή και στις δυο περιπτώσεις. Στο Σταθερο προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο, ειδικά με το Fiber To The Home. 1 Παράθεση My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
andreasomageiras Δημ. December 10, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 10, 2022 (edited) 2 ώρες πριν, Gv2008 said: Προσπαθώ φίλε να βγάλω άκρη 1 μήνα. 5G με 0,5 mbps. Το τεχνικό τμήμα όποτε καλώ το 13700 με ενημερώνει πως θα με καλέσει τεχνικός σε 4 ώρες και φυσικά δεν με παίρνουν ποτέ. Αφού κατάφερα μια μέρα να συνομιλήσω και να δηλήσω βλάβη, 1 εβδομάδα μετά με παίρνουν και μου λένε ότι πέρασε από το Δευτεροβάθμιο τμήμα η υπόθεση και το πόρισμα είναι ότι όντως υπάρχει πρόβλημα και δεν θα επιλυθεί έως ότου μπει νέος σταθμός κάτι που δεν ξέρει κανένας αν και πότε θα γίνει. Ζήτω σύνδεση με την εξυπηρέτηση. Αφού πέφτει η γραμμή ξανά καλώ. Αφού συνδέομαι με την εξυπηρέτηση μου λένε ότι πρέπει να συνδεθώ με το τμήμα διακοπών/διατήρησης πελατών. Από εκεί την ώρα που λέω στον υπάλληλο οτι θέλω να κόψω το συμβόλαιο χωρίς να πληρώσω τα τέλη, χωρίς να με ρωτήσει κανένας με συνδέουν με το τεχνικό. Από το τεχνικό στην εξυπηρέτηση και από την εξυπηρέτηση στο διατήρησης πελατών. Μια μέρα που αρχίζω να ουρλιάζω μου λένε να στείλω στη φόρμα. Τους ενημερώνω οτι έχω στείλει 5 φορές. Μου ζητάνε να κάνω υπομονή. Ξανά στέλνω προχτές. Χτες ξανακάλεσα και με υφάκι μου ειπε η αγενέστατο οτι πρέπει να περιμένω και οτι πρέπει να καταλάβω πως δεν μπορεί να με βοηθήσει. Τα παίρνω και εγώ και χθες το βράδυ κάνω καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και τώρα περιμένω να μου στείλουν τον αριθμό πρωτοκόλλου από την Ε.Ε.Τ.Τ. για να στείλω μια τελευταία φόρμα ζητώντας ατελώς διακοπή επισυνάπτοντας και τον αριθμό της Εθνικής Επιτροπής. Αυτά τα ολίγα και με συγχωρείς για το μακροσκελές μου κείμενο! Πέρσι το Νοέμβριο έκλεισε ένας χρόνος που είχα προβλήματα με την γραμμή μου. πέρσι τον Νοέμβριο ξεκίνησε η ταλαιπωρία μου για απεμπλοκή από το συμβόλαιο της wind τα κατάφερα μετά από τις γιορτές. Κόντεψα να τρελαθώ, όταν κατάλαβαν ότι δεν πρόκειται να λάβουν τέλη διακοπής μάλιστα και όποιος λογαριασμός εκδόθηκε μετά από το τελεσίγραφο που τους έδωσα "ελευθερία ή θάνατος (τους)", το πήραν απόφαση και έγινε η διακοπή. Υπήρξε μια προσπάθεια ακόμη από μέρους τους να ζητήσουν τέλη διακοπής και κάποιο λογαριασμό αλλά όταν ζήτησα και εγώ με τη σειρά μου αποζημίωση όλα έκλεισαν ειρηνικά. Υ.Γ. Η δική μου περίπτωση βέβαια ήταν ιδιαίτερη (ως προς το κομμάτι των χρεώσεων και παροχών) Υ.Γ.2. Μεγάλη μπουκιά Φάε, μεγάλη κουβέντα μη λες. Στην wind είμαι πάλι (όχι ξανά συμβόλαιο όμως) συμβόλαιο μόνο κάτω από 15€ unlimited ελπίζοντας ότι κάτι θα παίζει ικανοποιητικά. Edited December 10, 2022 by andreasomageiras 2 1 Παράθεση http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς! (έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
coulis Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Έχω δώσει εδώ κ 3 χρόνια εντολή πάγιας πληρωμής για κινητό - σταθερό.Αυτό τον μήνα μου ήρθε κ ενημέρωση από την τράπεζα για 0,30€ ως έξοδα πάγιας εντολής.Αφού πήγα στην Αlpha να ρωτήσω από ποιον είναι αυτά τα "πάγια έξοδα" (γιατί ποτέ δεν τα είχα), μου είπαν ότι είναι από την wind.Οπότε ξεκινησε να χρεώνει κ την πάγια εντολή Tapa Παράθεση Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mobileras Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 47 minutes ago, coulis said: Έχω δώσει εδώ κ 3 χρόνια εντολή πάγιας πληρωμής για κινητό - σταθερό. Αυτό τον μήνα μου ήρθε κ ενημέρωση από την τράπεζα για 0,30€ ως έξοδα πάγιας εντολής. Αφού πήγα στην Αlpha να ρωτήσω από ποιον είναι αυτά τα "πάγια έξοδα" (γιατί ποτέ δεν τα είχα), μου είπαν ότι είναι από την wind. Οπότε ξεκινησε να χρεώνει κ την πάγια εντολή Tapa Εδώ χρεώνει 0,30€ με την κάθε ανανέωση χρόνου στο Q (που υποτίθεται είναι η καρτοκινητή των φτωχών), τί να λέμε τώρα; Ελα μου όμως που ούτε εσύ θα φύγεις από την wind.... Εάν οι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν έκαναν μόνο παράπονα, αλλά και πράξεις, κάποια πραγματα θα άλλαζαν. 2 Παράθεση Banned for 14 days Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
coulis Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Εδώ χρεώνει 0,30€ με την κάθε ανανέωση χρόνου στο Q (που υποτίθεται είναι η καρτοκινητή των φτωχών), τί να λέμε τώρα; Ελα μου όμως που ούτε εσύ θα φύγεις από την wind.... Εάν οι δυσαρεστημένοι πελάτες δεν έκαναν μόνο παράπονα, αλλά και πράξεις, κάποια πραγματα θα άλλαζαν. Δεν μπορω να φυγω λόγω διάρκειας συμβολαίου.Διέκοψα όμως την πάγια εντολή, οπότε τα χρήματα θα τα παίρνουν την τελευταία μέρα κ όχι την πρώτη που έκαναν όπως τώρα. Tapa 4 Παράθεση Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mobileras Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 26 minutes ago, coulis said: Δεν μπορω να φυγω λόγω διάρκειας συμβολαίου. Διέκοψα όμως την πάγια εντολή, οπότε τα χρήματα θα τα παίρνουν την τελευταία μέρα κ όχι την πρώτη που έκαναν όπως τώρα. Tapa Και πολύ σωστά έκανες. Οι περισσότεροι θα πουν "δε βαριεσαι, 0,30€ είναι μόνο". 1 Παράθεση Banned for 14 days Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
coulis Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Και πολύ σωστά έκανες. Οι περισσότεροι θα πουν "δε βαριεσαι, 0,30€ είναι μόνο".Ε κάτσε ντε. Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου?Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός. Tapa Παράθεση Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mobileras Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 11 minutes ago, coulis said: Ε κάτσε ντε. Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου? Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός. Tapa Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν το εφαρμόζουν οι άλλες 2 εταιρίες. Παράθεση Banned for 14 days Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
damierom Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 16 minutes ago, coulis said: Ε κάτσε ντε. Μου "ρίχνεις ποινή" κ με επιβαρύνεις με επιπλέον κόστος , επειδή είμαι εντάξει απέναντι σου? Δεν με ενδιαφέρει αν είναι 1 λεπτό ή 30 λεπτά (πολλαπλασίασε τα επί τους συνδρομητές). Με χάλασε που δεν έγινε καμία ενημέρωση γραπτώς ή τηλεφωνικός. Tapa Η Wind είναι γνωστή πλέον για το "κλέψιμο".... δες και τα 0,30 λεπτά που "κλέβει" όταν κάνεις ανανέωση.... Πρωτότυπη εταιρεία!!!! 🤣 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mobileras Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Just now, damierom said: Η Wind είναι γνωστή πλέον για το "κλέψιμο".... δες και τα 0,30 λεπτά που "κλέβει" όταν κάνεις ανανέωση.... Πρωτότυπη εταιρεία!!!! 🤣 Η εεττ γιατι το επιτρέπει; 2 Παράθεση Banned for 14 days Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
coulis Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Εμένα μου κάνει εντύπωση που δεν το εφαρμόζουν οι άλλες 2 εταιρίες. Ίσως το ξεκινήσουν κ αυτές.Κι εμένα, αυτό το μήνα ξεκίνησε.Άλλωστε όλες μαζί πορεύονται Tapa Παράθεση Χρηματοοικονομικός Σύμβουλος Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Mobileras Δημ. December 14, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 14, 2022 Just now, coulis said: Ίσως το ξεκινήσουν κ αυτές. Κι εμένα, αυτό το μήνα ξεκίνησε. Άλλωστε όλες μαζί πορεύονται Tapa Στην καρτοκινητή πάντως οι αλλες 2 εταιριες διαφορετικά πορεύονται. 2 Παράθεση Banned for 14 days Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panos.kar Δημ. December 16, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2022 Για δωρεάν απεριόριστα data τα Χριστούγεννα ξέρουμε τίποτα; Η μόνη που δεν έχει βγάλει είναι. Έστειλα χθες και μου είπαν «Οποιαδήποτε ενημέρωση για χριστουγεννιάτικη προσφορά θα αναρτηθεί στο επίσημο σάιτ» Επίσης σε κάποιους αντιπροσώπους στα μηνύματα πρέπει να τους πουν να γράφουν απλά και κατανοητά και όχι με μεγάλες μπερδεμένες προτάσεις. Δεν νομίζω να το βλέπω μόνο εγω αυτό επειδή κάνω τα πάντα μετάφραση στα πορτογαλικά στο μυαλό μου. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοούν οσες φορες εχω στείλει μήνυμα. Αλλά λογικά για να τρικαρουν κόσμο είναι. Μόνο αυτό δεν πετυχαίνουν αλλά τελοσπαντων. Θα σας έστελνα την συνομιλία αλλά την διεγρεψα. ΥΓ: μετονομασία από Ιανουάριο; Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Παράθεση iPhone 13 Pro Max Cosmote+Nova Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chrischal1908 Δημ. December 16, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 16, 2022 (edited) 43 minutes ago, panos.kar said: Για δωρεάν απεριόριστα data τα Χριστούγεννα ξέρουμε τίποτα; Η μόνη που δεν έχει βγάλει είναι. Έστειλα χθες και μου είπαν «Οποιαδήποτε ενημέρωση για χριστουγεννιάτικη προσφορά θα αναρτηθεί στο επίσημο σάιτ» Επίσης σε κάποιους αντιπροσώπους στα μηνύματα πρέπει να τους πουν να γράφουν απλά και κατανοητά και όχι με μεγάλες μπερδεμένες προτάσεις. Δεν νομίζω να το βλέπω μόνο εγω αυτό επειδή κάνω τα πάντα μετάφραση στα πορτογαλικά στο μυαλό μου. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοούν οσες φορες εχω στείλει μήνυμα. Αλλά λογικά για να τρικαρουν κόσμο είναι. Μόνο αυτό δεν πετυχαίνουν αλλά τελοσπαντων. Θα σας έστελνα την συνομιλία αλλά την διεγρεψα. ΥΓ: μετονομασία από Ιανουάριο; Sent from my iPhone using Tapatalk Ναι στις 11/1 τα εγκαίνια της νέας NOVA υπό την ομπρέλα της United group. Edited December 16, 2022 by Chrischal1908 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Pppe Δημ. December 17, 2022 Κοινοποίηση Δημ. December 17, 2022 14 ώρες πριν, panos.kar said: Για δωρεάν απεριόριστα data τα Χριστούγεννα ξέρουμε τίποτα; Η μόνη που δεν έχει βγάλει είναι. Έστειλα χθες και μου είπαν «Οποιαδήποτε ενημέρωση για χριστουγεννιάτικη προσφορά θα αναρτηθεί στο επίσημο σάιτ» Επίσης σε κάποιους αντιπροσώπους στα μηνύματα πρέπει να τους πουν να γράφουν απλά και κατανοητά και όχι με μεγάλες μπερδεμένες προτάσεις. Δεν νομίζω να το βλέπω μόνο εγω αυτό επειδή κάνω τα πάντα μετάφραση στα πορτογαλικά στο μυαλό μου. Αλλά δυσκολεύομαι να καταλάβω τι εννοούν οσες φορες εχω στείλει μήνυμα. Αλλά λογικά για να τρικαρουν κόσμο είναι. Μόνο αυτό δεν πετυχαίνουν αλλά τελοσπαντων. Θα σας έστελνα την συνομιλία αλλά την διεγρεψα. ΥΓ: μετονομασία από Ιανουάριο; Sent from my iPhone using Tapatalk Για τις Ιδιοτητες καταναλωτων που απευθυνονται , ειναι μια χαρα, ως αποδεικνυεται απο τα αποτελεσματα. Οσο δε καταλαβαινουμε % τη νοοτροπια του λαγου που δε προκειται να αλλαξει με κανενα τροπο (η νεο ονομα) , καλα (μας) κανουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.