Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά,νέος στην παρέα και με έφερε ένα πρωτόγνωρο για μένα πρόβλημα σε αυτό το φόρουμ.

Ας αρχίσουμε,5 χρόνια πελάτης στην Wind με double play πρόγραμμα συνέχεια και κινητά εκτός του παγίου.Ήρθε ο ΟΤΕ σήμερα στην περιοχή να περάσει οπτική ίνα(όπως είπανε) και δεν είχαμε ούτε ίντερνετ ούτε σταθερό.Μετά από κανά 7ωρο ήρθε μόνο το ίντερνετ ενώ το σταθερό νεκρό εντελώς! Τους έχω πάρει ίσα με 10 φορές και μου λένε πως πρέπει να έρθει τεχνικός και είτε φταίω είτε δεν φταίω εγώ θα τον πληρώσω! Έχω ρωτήσει γνωστούς τεχνικούς στον ΟΤΕ και σε άλλες εταιρείες και μου λένε πως είναι θέμα δικό τους και πως δεν γίνεται να έχει ίντερνετ(σφαιρα μάλιστα χωρίς παρεμβολές) και να έχω νεκρό σταθερό.Τέλος πάντων,τους ακύρωσα το ραντεβού γιατί νευρίασα και ψάχνω να πάω σε άλλη εταιρεία,τι προτείνετε;:worry:

Ευχαριστώ πολύ

Αν το πρόβλημα είναι δικό τους τον τεχνικό δεν τον πληρώνεις, αν πάλι φταις εσύ, πχ τα καλώδια σου ναι θα τον πληρώσεις. Επίσης, δεν πήραν μετρήσεις όταν τους τηλεφώνησες; Με το που είπες πρόβλημα σου είπαν τεχνικό;

Υπογραφή εκτός Ο.Π.Χ.
Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα,κάνανε μέτρηση και λέει όλα καλά φαίνονται στην γραμμή.Εν τω μεταξύ τους πιέζω να μάθουμε αν ο ΟΤΕ φταίει τελικά γιατί με το που άρχισαν την ιστορία με τα καλώδια έγινε η όλη ζημιά ας πούμε.Και μόλις το συνδέσανε που τελείωσαν μας ήρθε μόνο το ίντερνετ ενώ το σταθερό νεκρό! έλεγξα την συσκευή χθες στον ΓΕΡΜΑΝΟ αλλά λειτουργεί κανονικά,όπως και η πρίζα.Το παράξενο είναι πως το ίντερνετ είναι άριστο,ακόμα καλύτερο από τις προηγούμενες μέρες,δεν βλέπω καμιά παρεμβολή..
Link to comment
Share on other sites

Συνήθως η επιδότηση βγαίνει και είναι διαθέσιμη τουλάχιστον 3 μήνες πριν τη λήξη του συμβολαίου.

Πήγαινε από ένα κατάστημα να ρωτήσεις μήπως έχει βγεί.

 

Αυτο θυμάμαι και εγω απο τον καιρό των συμβολαιων... δεν χανεισ κάτι να τσεκάρεις

Link to comment
Share on other sites

Βασικά, για τους καρτικινητάδες, αυτό είναι το μεγάλο ατού της Q, η χρέωση ανά δευτερόλεπτο

 

Και το 1 γιγα δωρο, και τα 1000 λεπτα προς q με αναναιωση 10€/ μηνα ;)

Link to comment
Share on other sites

Τους πήρα,κάνανε μέτρηση και λέει όλα καλά φαίνονται στην γραμμή.Εν τω μεταξύ τους πιέζω να μάθουμε αν ο ΟΤΕ φταίει τελικά γιατί με το που άρχισαν την ιστορία με τα καλώδια έγινε η όλη ζημιά ας πούμε.Και μόλις το συνδέσανε που τελείωσαν μας ήρθε μόνο το ίντερνετ ενώ το σταθερό νεκρό! έλεγξα την συσκευή χθες στον ΓΕΡΜΑΝΟ αλλά λειτουργεί κανονικά,όπως και η πρίζα.Το παράξενο είναι πως το ίντερνετ είναι άριστο,ακόμα καλύτερο από τις προηγούμενες μέρες,δεν βλέπω καμιά παρεμβολή..

 

Λογικά είναι θέμα ΟΤΕ και μόνο αυτός μπορεί αν σου λύσει το πρόβλημα. Εσύ όμως εφόσον ανήκεις στην Wind θα πρέπει να δηλώσεις βλάβη εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Είμαι στην Q και έχω την παλιά SIM (την λευκή)

Σήμερα παρέλαβα το καινούριο μου κινητό το οποίο υποστηρίζει 4G.

Είδα στο site πως χρειάζεται να αλλάξω την παλιά κάρτα (την λευκή) με νέα η οποία να υποστηρίζει υπηρεσίες 4G και η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν σε ένα κατάστημα wind.

https://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/

 

Πήγα σήμερα το πρωί 27/12/2015 και ώρα 11:30 περίπου στο κατάστημα wind Αλεξανδρούπολης και ζήτησα αντικατάσταση της παλιάς μου κάρτας με νέα 4G κάρτα.

Η υπάλληλος με ενημέρωσε πως δεν υπάρχει 4G στην περιοχή. Της εξήγησα πως επιθυμώ την αντικατάσταση της κάρτας καθώς η συσκευή μου υποστηρίζει την υπηρεσία 4G και εγώ μπορεί να βρεθώ σε περιοχή που υπάρχει 4G (πχ Θεσσαλονίκη)

Μου ζήτησε τον αριθμό κλήσης της παλιάς κάρτας, την ταυτότητά μου για να κάνει ταυτοποίηση και έβγαλε μία πορτοκαλί κάρτα για να κάνει την αντικατάσταση.

Δίνοντας την ταυτότητά μου στην υπάλληλο της είπα πως σύμφωνα με τα αναγραφόμενα στο site της wind η αντικατάσταση γίνεται δωρεάν.

Άμεσα επενέβη μία άλλη κυρία η οποία είναι η υπεύθυνη του καταστήματος και μου είπε πως η αντικατάσταση χρεώνεται 5 ευρώ.

Άμεσα (11:41) τηλεφώνησα στην εξυπηρέτηση πελατών (1222) για να ρωτήσω εάν χρεώνεται ή όχι η αντικατάσταση.

Στο τηλέφωνο η υπάλληλος μου είπε πως δεν χρεώνεται. Ζήτησε μάλιστα να μιλήσει με την υπεύθυνη.

Έδωσα το τηλέφωνο μου στην υπεύθυνη του καταστήματος και μετά από περίπου 30 δευτερόλεπτα μου το επέστρεψε. Η υπάλληλος στην εξυπηρέτηση πελατών μου είπε πως η υπεύθυνη του καταστήματος της είπε πως δεν έχουν στο κατάστημα κάρτες 4G γιατί στην περιοχή δεν υπάρχει σήμα 4G.

Ενημέρωσα την υπάλληλο πως την κάρτα SIM 4G (την πορτοκαλί) την είχε στα χέρια της η υπάλληλος του καταστήματος και η διαδικασία αντικατάστασης σταμάτησε μόλις ανέφερα πως γίνεται δωρεάν.

Μετά μου ζήτησε η υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης πελατών λίγο χρόνο για να ρωτήσει και μετά από λίγα λεπτά ζητήθηκε να δώσω πάλι το τηλέφωνό μου στην υπεύθυνη του καταστήματος.

Αφού μίλησαν περίπου 2 με 3 λεπτά μου επέστρεψε το τηλέφωνό μου με κλειστή την γραμμή και μου είπε πως πρέπει να μιλήσει με κάποιον άλλο υπεύθυνο, πως έχει πολύ δουλειά και να πάω ξανά από την επόμενη εβδομάδα.

Link to comment
Share on other sites

Ωραία δώσε κ τα στοιχεία του καταστήματος,γιατί εδω φταίει/φταίνε οι υπάλληλοι του και όχι η εταιρεία.

Υγ.:

Πήγαινε σε άλλο κατάστημα Wind να κάνεις την δουλειά σου

Link to comment
Share on other sites

Ωραία δώσε κ τα στοιχεία του καταστήματος,γιατί εδω φταίει/φταίνε οι υπάλληλοι του και όχι η εταιρεία.

Υγ.:

Πήγαινε σε άλλο κατάστημα Wind να κάνεις την δουλειά σου

 

Σαφώς και φταίει η υπεύθυνη του καταστήματος.

Όπως γράφω είναι το κατάστημα wind Αλεξανδρούπολης. Στην Αλεξανδρούπολη έχει μόνο ένα κατάστημα η wind.

 

Ψάχνουν για κορόιδα. Η υπάλληλος είχε την κάρτα στα χέρια της και μόλις της είπα πως γράφει στο site πως είναι δωρεάν η αντικατάσταση αυτόματα η υπεύθυνη αντέδρασε και σταμάτησε την αντικατάσταση.

Στο τηλέφωνο η υπεύθυνη είπε ψέματα μπροστά μου πως δεν έχουν κάρτες.

Μόλις το είπα στην εξυπηρέτηση πελατών πως η υπεύθυνη ψεύδεται και η κάρτα είναι μπροστά μου και ο μόνος λόγος που δεν μου δόθηκε είναι γιατί δεν δέχθηκα να πληρώσω 5 ευρώ, ζητήθηκε να ξαναμιλήσουν.

Δυστυχώς δεν ου έδωσαν την κάρτα και με ταλαιπωρούν.

 

Πρέπει να βάλουν χέρι στους υπεύθυνους των καταστημάτων γιατί εκθέτουν την εταιρία που τους δίνει δουλειά.

Link to comment
Share on other sites

Σαφώς και φταίει η υπεύθυνη του καταστήματος.

Όπως γράφω είναι το κατάστημα wind Αλεξανδρούπολης. Στην Αλεξανδρούπολη έχει μόνο ένα κατάστημα η wind.

 

Ψάχνουν για κορόιδα. Η υπάλληλος είχε την κάρτα στα χέρια της και μόλις της είπα πως γράφει στο site πως είναι δωρεάν η αντικατάσταση αυτόματα η υπεύθυνη αντέδρασε και σταμάτησε την αντικατάσταση.

Στο τηλέφωνο η υπεύθυνη είπε ψέματα μπροστά μου πως δεν έχουν κάρτες.

Μόλις το είπα στην εξυπηρέτηση πελατών πως η υπεύθυνη ψεύδεται και η κάρτα είναι μπροστά μου και ο μόνος λόγος που δεν μου δόθηκε είναι γιατί δεν δέχθηκα να πληρώσω 5 ευρώ, ζητήθηκε να ξαναμιλήσουν.

Δυστυχώς δεν ου έδωσαν την κάρτα και με ταλαιπωρούν.

 

Πρέπει να βάλουν χέρι στους υπεύθυνους των καταστημάτων γιατί εκθέτουν την εταιρία που τους δίνει δουλειά.

 

Καλα η wind δεν χρειαζεται το προσωπικο για να εκτεθει :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

SONY EXPERIA NEOV. THL T200. LeTv X900+. Xiaomi Mi Max 3
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για την αντιμετώπιση που είχες αλλά δεν θεωρώ πως είναι πρόβλημα 100 της Wind είναι φυσικό να μην μπορείς αποτελεσματικά να ελέγξεις το κάθε σου κατάστημα που ίσως να μην είναι και ιδιόκτητο (το πιο πιθανόν δλδ). Πάντοτε είχα την καλύτερη εξυπηρέτηση από καταστήματα Wind, σε αντίθεση με τον Γερμανό πχ.
ck
Link to comment
Share on other sites

Κρίμα για την αντιμετώπιση που είχες αλλά δεν θεωρώ πως είναι πρόβλημα 100 της Wind είναι φυσικό να μην μπορείς αποτελεσματικά να ελέγξεις το κάθε σου κατάστημα που ίσως να μην είναι και ιδιόκτητο (το πιο πιθανόν δλδ). Πάντοτε είχα την καλύτερη εξυπηρέτηση από καταστήματα Wind, σε αντίθεση με τον Γερμανό πχ.

 

Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της wind φέρθηκε άψογα.

Ζήτησε να μιλήσει με την υπεύθυνη και μετά η υπάλληλος του τμήματος εξυπηρέτησης μου μετέφερε αυτό που της είπε η υπεύθυνη του καταστήματος.

Έμεινα έκπληκτος από αυτό που άκουσα.

Δεν μπορούσαν να μου δώσουν κάρτα 4G γιατί δήθεν δεν είχαν.

 

Καλό είναι και εμείς οι καταναλωτές να καταγγέλλουμε στην εταιρία τυχόν περιστατικά που συμβαίνουν για να έχει άποψη και η εταιρία για τους υπεύθυνους των καταστημάτων.

Link to comment
Share on other sites

Ναι,ορισμενα ειναι πολυ καλα,π.χ μαγαζια στην Θεσσαλονικη(Χαριλαου και Βοτση).

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Οι υπεύθυνοι των καταστημάτων κάνουν ότι τους λένε αυτοί που έχουν τα καταστήματα. Λογικό να θέλουν να βγάλουν κέρδος, θα έπρεπε να σέβονται αυτό που τους λέει η εταιρεία, αλλά μπρος στο κέρδος δεν υπολογίζουν τπτ.
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε, πλήρωσε και πάρτην και μετά στείλε μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη Q οτι ειναι τρι******* στο κατάστημα και θέλω πίστωση του ποσού.

Μου συνεβει πριν 10 μέρες και μιας και είδα οτι δε μπορώ να βάλω μυαλό στην 'υπευθυνη'

 

Το αίτημα υποστήριξης που υπέβαλες εστάλη με επιτυχία!

Ο κωδικός του αιτήματός σου είναι 37-318244ΧΧΧ.

Ένας εκπρόσωπός μας θα εξετάσει το αίτημα και θα επικοινωνήσει μαζί σου για να σε βοηθήσει με το πρόβλημά σου.

Yπηρεσία: Yπηρεσίες κινητής

Κατηγορία: Κάρτα SIM

Θέμα: Άλλο θέμα

Επώνυμο: ΧΧΧΧΧΧΧΧ

Όνομα: ΧΧΧΧΧΧ

Αριθμός επικοινωνίας: ΧΧΧΧΧΧΧ

E-mail: ΧΧΧΧ@hotmail.com

Διεύθυνση : ,

Α.Φ.Μ.: ΧΧΧΧΧΧ

Αριθμός στον οποίο αφορά το αίτημα: ΧΧΧΧΧΧΧ

Επισύναψη αρχείου: ΑποδειξηWind-4G.pdf

Σχόλιο: Καλημέρα, Εχθές το πρωί το πρωι πήγα σε καταστημα της wind (Καβάλας) για να αντικαταστήσω τη κάρτα sim με μια κάρτα sim τεχνολογίας 4G. Σύμφωνα με ενημέρωση που παρέχεται στη ιστοδελίδα σας http://www.wind.gr/gr/wind/upostirixi/kalupsi/diktuo-prosvasis-kinitis/4g/ αναφερει οτι η αντικατάσταση για χρήστες f2g είναι δωρεαν, παρόλαυτα το κατάστημα όμως με χρέωσε με 5 ευρώ κόστος αντικατάστασης της sim, παρόλο οτι ανέφερα ότι στη σελίδα σας αναφέρει ρητά ότι η αντικατάσταση είναι δωρέαν. (Σας επισυνάπτω την απόδειξη πληρώμης) Θα ήθελα να με ενημερώσετε το τρόπο με τον οποίο θα μου επιστραφούν τα 5 ευρώ (θα προτιμούσα μετρητά ή κατάθεση σε τραπ. λογαριασμό και όχι πίστωση στο λογαριασμό του κινητού μου, καθώς και να σας ζητήσω να ενημερώνετε τους συνεργάτες σας, ωστέ να μην συμβαίνουν αντίστοιχα γεγονότα στο μέλλον. Με εκτίμηση, ΧΧΧΧΧΧΧΧ

 

 

Αξιότιμε κυρίε ΧΧΧΧΧΧΧ,

Θα θέλαμε να εκφράσουμε την κατανόηση μας για την τυχόν ταλαιπωρία που υπεστήκατε & να σας ενημερώσουμε ότι σας αποδόθηκε το ποσό των 5€ στον χρόνο ομιλίας του κινητού σας 694ΧΧΧΧΧΧΧΧ.

 

Στόχος μας είναι η συνεχής βελτίωση αυτών των παρεχομένων υπηρεσιών μας αλλά και της εξυπηρέτησης σας σε όλα τα σημεία επαφής και επικοινωνίας με την Εταιρία μας.

 

Με εκτίμηση,

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

Πήγαινε, πλήρωσε και πάρτην και μετά στείλε μέσω της φόρμας επικοινωνίας στη Q οτι ειναι τρι******* στο κατάστημα και θέλω πίστωση του ποσού.

 

 

Μου συνεβει πριν 10 μέρες και μιας και είδα οτι δε μπορώ να βάλω μυαλό στην 'υπευθυνη'

 

 

 

Συγχαρητηρια,μπραβο στην Wind

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

@Sapadak κι εγω θεωρώ πως αυτο που έκανες ειναι η καλύτερη λύση!!! Μπράβο αδερφέ!!! Συνέχισε ετσι !!!
Link to comment
Share on other sites

Είναι να μην πέσεις στην περίπτωση, αν και σε κάθε αλυσίδα μπορείς να πέσεις σε υπεύθυνο ή γενικά υπάλληλο μη κατάλληλο για την δουλειά του. Πάντως άμεσα η Wind δίνει πίσω το συγκεκριμένο ποσό και αυτό είναι θετικό.
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Εκοψα τα gb απο το συμβολαιο που ειχα με στικακι και τωρα ψαχνω ματι οικονομικο σε data. Σκεφτομαι να παρω ενα καρτοκινητο γι αυτο το λογο (σαν δευτερο νουμερο).Ισχυει η προσφορα για 1gb αν κανεις ανανεωση q απο καταστημα; υπαρχει κατι πιο συμφερον για αυτη αποκλειστικα τη χρηση; ευχαριστω
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα. Εκοψα τα gb απο το συμβολαιο που ειχα με στικακι και τωρα ψαχνω ματι οικονομικο σε data. Σκεφτομαι να παρω ενα καρτοκινητο γι αυτο το λογο (σαν δευτερο νουμερο).Ισχυει η προσφορα για 1gb αν κανεις ανανεωση q απο καταστημα; υπαρχει κατι πιο συμφερον για αυτη αποκλειστικα τη χρηση; ευχαριστω

 

Ισχύει, όπως ισχύει και ονλαιν. Μετά μπορεις με τα λεφτά που σου χουν μεινει στην κάρτα να αγοράζεις επιπλέον πακέτα mb

Link to comment
Share on other sites

Κάποια καταστήματα -και οι υπαλοιλλοι τους- είναι άψογα.Κάποια απο τι φαίνεται για τα μπάζα :mad: Τουλάχιστον η εταιρία εξυπηρέτησε το φίλο. Λέτε να τα ψαλέ και στην εν λόγω υπάλληλο; :lol:
Link to comment
Share on other sites

Κάποια καταστήματα -και οι υπαλοιλλοι τους- είναι άψογα.Κάποια απο τι φαίνεται για τα μπάζα :mad: Τουλάχιστον η εταιρία εξυπηρέτησε το φίλο. Λέτε να τα ψαλέ και στην εν λόγω υπάλληλο; :lol:

 

Δε ξέρω αν τις τα έψαλε, αλλά είμαι σχεδόν σίγουρος οτι το 5ευρώ της το τσίμπησε :lol:

I am the FireStarter
Link to comment
Share on other sites

Την Τετάρτη το πρωί πήγα ξανά στο μοναδικό κατάστημα που έχει η wind στην Αλεξανδρούπολη καθώς την Παρασκευή η υπεύθυνη μου είχε πει να ξαναπεράσω την επόμενη εβδομάδα.

Με εξυπηρέτησε ένας υπάλληλος, ο οποίος σε αντίθεση με την υπεύθυνη φάνηκε να θέλει να εξυπηρετήσει.

Κατόπιν επικοινωνίας του υπαλλήλου με την υπεύθυνη του καταστήματος ο υπάλληλος πήρε τηλέφωνο στον ιδιοκτήτη του καταστήματος και μου μετέφερε το τι συμβαίνει.

Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, όπως μου τα μετέφερε ο υπάλληλος, τις κάρτες SIM που η WIND αναγράφει πως δίνονται δωρεάν σε χρήστες καρτοκινητής που έχουν τις παλιές 3G το κατάστημα τις έχει αγοράσει και δεν έχει έρθει ενημέρωση με ποιο τρόπο θα πιστωθεί το ποσό στο κατάστημα.

 

Σήμερα το μεσημέρι με πήρε ο υπάλληλος του καταστήματος WIND Αλεξανδρούπολης και με ενημέρωσε πως μπορώ να πάω και να αντικαταστήσω τις παλιές κάρτες SIM που έχω με αντίστοιχες 4G.

Κατόπιν αυτού πήγα και εξυπηρετήθηκα.

 

Ευχαριστώ πολύ τον υπάλληλο του καταστήματος που έδειξε έμπρακτα ενδιαφέρον και με εξυπηρέτησε, σε αντίθεση με την υπεύθυνη του καταστήματος.

Link to comment
Share on other sites

χαιρετώ την κοινότητα, αυτή τη φορά όχι για καλό.

πριν 2 μήνες πλήρωσα με χρεωστική κάρτα το λογαριασμό μου,

ως εδώ καλά, λόγο του ότι το Internet Banking είναι κάτι νέο για την οικογένεια capital control, ανακάλυψε η σύζυγος ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ, ότι έγινε η ίδια χρέωση 2 φορές με διάστημα 1 λεπτού και 17 δευτερολέπτων.

Το πρώτο πράγμα που έκανα ήταν να ενημερώσω το κατάστημα που έγινε η συναλλαγή,

Υπέθεσα ότι θα ακολουθήσει κατα κάποιον τρόπο το παρακάτω.

Να γίνει αντιληπτό από το υπεύθυνο τμήμα (π.χ. λογιστήριο ή κάτι ανάλογο) το ότι έγινε διπλή χρέωση, να πέραση ως πιστωτικό και να αφαιρεθούν από τον επόμενο λογαριασμό.

Έδωσα και ένα εύλογο (κατα τη γνώμη μου) διάστημα που αντιστοιχεί στην έκδοση 2 λογαριασμών, δίχως να γίνει τίποτα.

Η επόμενη κίνηση μου, εκτύπωσα τη σελίδα που φαίνεται η εν λόγο χρέωση και τους περιγράφω το τι έγινε (αποστέλλοντας και τη σελίδα) στη φόρμα επικοινωνίας που υπάρχει στη σελίδα της wind.//

Αυτά έγιναν το Σαββάτο 28/11/15 που μας πέρασε.

Χθες 2/12/15 έλαβα ένα mail που μου απαντούν ότι δεν βλέπουν στο σύστημά τους τη διπλή χρέωση, σήμερα δεν μπόρεσα να πάω στην τράπεζα μου, θα το κανω αυριο.

Ίσως να μην είναι τα χρήματα στην wind, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν είναι στο λογαριασμό μου.

Ανάλογα με το τι θα δω αύριο στην τράπεζα θα αποφασίσω πως θα συνεχίσω αυτό το θέμα.

Παρακάτω η απάντηση με mail από την wind.

 

("""Αξιότιμε κύριε ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ,

 

Σε συνέχεια του αιτήματός σας με αριθμό ΧΧ-ΧΧΧΧΧΧΧΧ, σας επισυνάπτουμε την καρτέλα πληρωμών και χρεώσεων, ώστε να ελέγξετε τιε πληρωμές σας.

Εμφανίζεται μία πληρωμή στις ΧΧ.10.15, ποσού ύψους ΧΧ,ΧΧ€

 

Με εκτίμηση,

WIND Ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών""")

http://www.whylinuxisbetter.net/index_el.php?lang=el

Προφανώς, καλό είναι να μην χάνουμε την μπάλα και νομίζουμε ότι κάθε προϊόν που βγάζει η κάθε εταιρία, έχει target group εμάς!

(έχω πάρει άδεια για την χρήση της υπογραφής)

Link to comment
Share on other sites

Μαζί με το αποδεικτικό της τράπεζας θα κάνεις καταγγελία στο ινκα και την εεττ και τότε να δεις πώς θα τα δόσουν αμέσως π΄σιω!!

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...