Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

ΛΕΩ!!οτι αν βαλεις μια καρτα 10ευρω..και γινει 20 οτι το νον στοπ θα μπορεις να το ανανεωσεις πιο πολλες φορες! αυτο λεω!!

 

(αντε μη μιλησω για β') :p :p

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

kai na rotiso kati. ego ebala mia karta 10 euro kai mou xarise alli mia diladi exo 20 euro

an ksanabalo tora alli mia ton 10 tha mou ksanaxarisei alla 10 i oxi?

 

Οχι. Πρεπει να σου στειλουν μηνυμα.

Link to comment
Share on other sites

Θα πρεπει να ερθει μηνυματακι και να ανανεωσεις το χρονο σου εως την ημερομηνια που θα σου αναφερει ειναι απο τη μερα που θα λαβεις το μηνυμα και για περιπου 4 μερες μετα!!!!!!!!!
http://www.fdsoftware.it/mairi/images/Gif/G_Fatina_che_scompare_R.gif
Link to comment
Share on other sites

ειναι λιγο νωρις για τετοιου ειδους προσφορες..προς το παρον χαριζει δωρεαν χρονο ομιλιας και διπλασιασμο της καρτας..και αυτο ειναι παρα πολυ καλο! εκει που θα ανανεωνες 2-3 φορες το νον στοπ 500' ...τωρα θα το ανανεωσεις 4-5

αλλα θα ηταν καλο να μας εδινε τετοιες προσφορες..free week end

 

Ναι, μαζεύεις απίθανα ποσά σε ένα καρτοκινητό που στα τρώει χαλαρά με μερικές χρεώσιμες κλήσεις! Η μόνη χρησιμότητα είναι για κάποιον που έχει νονστοπ να το ανανεώνει μερικές φορές παραπάνω!

Τα weekends φυσικά τα έκοψε... Κρίμα για την ΤΙΜ... Κάποιοι (αν)εγκέφαλοι του μάρκετινγκ (ο Θεός να το κάνει μάρκετινγκ) σκέφτηκαν πως... χάνουν από τις δωρεάν κλήσεις με πάγιο το ΣΚ, λες και θα έκανε όλες αυτές τις κλήσεις κάποιος με ΤΙΜ καρτοκινητό !!! Δεν πειράζει παιδιά, υπάρχει και το ΣΚ 200λεπτά της βόντα με 10 ευρώ που περιλαμβάνει και σταθερά... Εσείς χάσατε ... :p

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

emena mou eipe oti einai mexri 13/11 kai exo balei mia ton 10 kai egine 20.

an ksanabalo mexri 13/11 opos leei tha mou ksanaxarisei?

 

Οχι. Πρεπει να σου ξαναερθει μηνυμα, ισχυει για 1 καρτα, το λεει και στο μηνυμα που σου εστειλαν!

Link to comment
Share on other sites

Τελικά η έκπτωση είναι μείον 5 € στο πάγιο και όχι 50% που νόμιζα. ωστόσο τα 12,90€ για τα 120 λεπτά είναι πολύ καλά πιστεύω. Το άλλαξα σε 120 γιατί ξεπερνούσα τα 40 και πλήρωνα πολύ περισσότερο. Να είχε και μια προσφορά για τα μυνήματα.... Μάλλον πρέπει να έχουμε ένα νούμερο για να μιλάμε και άλλο ένα (κάρτα) για sms! :mad:

 

anyway... :cool:

Link to comment
Share on other sites

Ακούστε και σ'εμένα τί γίνεται:

 

Παλιότερα ήμουν στο ΤΙΜ 70. Ίσα ίσα πριν κλείσω το 12μηνο μπήκα στο ΤΙΜ 120 και τώρα ήρθε ο πρώτος μου λογαριασμός στο ΤΙΜ 120. Περίμενα λοιπόν να δω το πάγιο να είναι 17 Ευρώ (το πάγιο 2ου χρόνου στο ΤΙΜ 120) και βλέπω στο λογαριασμό να γράφει 15.50 Ευρώ. Οι άλλοι που είστε στο 120 πόσο πάγιο πληρώνετε; Μήπως παίζει ρόλο το ότι δεν έχω κάνει ακόμα αναβάθμιση συσκευής; Αν κάνω αναβάθμιση (που έχω σκοπό να κάνω μέσα σε 1 μήνα το πολύ) θα πάει στα 17 Ευρώ το πάγιο;

Link to comment
Share on other sites

καλο ειναι αυτο να το μιλησεις με το cc...αυτοι κατι παραπανω θα ξερουν..δεν ειχες καμια πιστωση?

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Και εγω που εχω παρα πολυ καιρο γραμμη συμβολαιου δεν εχω το παγιο που θα ειχε ενας συνδρομητης που θα εκλεινε τωρα χρονο στο πακετο που ειμαι. Θελω να πω δηλαδη οτι οι παλιοι συνδρομητες πρεπει να εχουν πιο χαμηλα παγια, τουλαχιστον ετσι εχω καταλαβει. Οποτε παρε στο cc μηπως ειναι κατι τετοιο. Δεν νομιζω ομως να εχει να κανει με την αναβαθμιση συσκευης...
Link to comment
Share on other sites

εχω την εντυπωση οτι σε παλιους πελατες(2 χρονια++) εχουν 3-5 ευρω λιγοτερο παγιο.. νομιζω ετσι? μη παρεξηγηθουμε!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το ξέρω αυτό για τους παλιούς συνδρομητές. Ο αδερφός μου είναι 5 χρόνια συνδρομητής με χαμηλούς σχετικά λογαριασμούς (18-25 Ευρώ) και έχει 12.80 Ευρώ πάγιο στο ΤΙΜ 70 (αντί 13.44, αν θυμάμαι καλά, δηλαδή επιπλέον ποσοστιαία έκπτωση 5% από το πάγιο του 2ου χρόνου).

 

Πίστωση δεν είχα. Λογικά θα έχω στον επόμενο λογαριασμό αλλά αυτή δεν θα είναι πάνω από μισό ευρώ.

 

Μου έκανε εντύπωση όμως γιατί τώρα μόλις έκλεισα χρόνο, είναι ο πρώτος μου λογαριασμός του 2ου χρόνου σύνδεσης, και η *επιπλέον* έκπτωση πέρα από αυτή του 2ου χρόνου που μου κάνουν στο πάγιο (1.50 Ευρώ, ποσοστιαία 9%) είναι μεγαλύτερη από αυτή του αδερφού μου που κλείνει 5 χρόνια (κάνω από διπλάσιους έως τριπλάσιους λογαριασμούς βέβαια).

 

Στο cc φοβάμαι να πάρω μήπως έχει γίνει κανένα λάθος και μου το πάρουν πίσω στον επόμενο λογαριασμό! :lol:

 

Οι άλλες εταιρείες κάνουν επιπλέον εκπτώσεις παγίων πέρα από αυτές του 2ου χρόνου στους συνδρομητές τους άραγε; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ρωτήσει κιόλας.

 

Σκέφτομαι και το εξής: Αφού με αυτή την έκπτωση μου δείχνουν ότι με θέλουν για συνδρομητή τους, να τους σκάσω μια αίτηση για αποσύνδεση μήπως μου κάνουν καμιά ακόμα καλύτερη προσφορά;;; :p :p :p :lol: :lol: :lol:

Δεν θα το κάνω βέβαια, γιατί αν μου κάνουν καμιά πλάκα και με αποσυνδέσουν έτσι χωρίς επικοινωνία την πάτησα!

 

 

Πάντως προσφορές τέτοιου τύπου νομίζω κάνουν κι αυτές διαφορά σε σχέση με τις άλλες εταιρείες. Γιατί δεν βάζει κάποια συγκεκριμένα κριτήρια για αυτές τις προσφορές και να τις ανακοινώσει ώστε οι συνδρομητές της να έχουν ένα επιπλέον κίνητρο να μείνουν στην εταιρεία; Είναι κρίμα. Αν έκανα τώρα νέα σύνδεση, είναι προφανές ότι η ΤΙΜ στα χαρτιά φαίνεται η ακριβότερη. Αν συνδυάσεις όμως και F&F και μια προσφορά σαν την παραπάνω δεν την πλησιάζει καμιά άλλη εταιρεία! Γιατί να μην τα προβάλλει αυτά;

Δεν είναι επίσης αξιοπρόσεκτο το γεγονός ότι οι καλύτερες υπηρεσίες της εταιρείας είναι αυτές που ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ;;;!!!

 

Επίσης, μήπως μπορείτε να σκεφτείτε ποια κριτήρια είναι αυτά που πιθανόν να καθορίζουν τις επιπλέον εκπτώσεις των παγίων; Για εμένα σκέφτομαι τα παρακάτω:

- Πάντα ξεπερνάω το δωρεάν χρόνο ομιλίας μου οπότε μου τα παίρνουν με τις ακριβές χρεώσεις τους

- Μιλάω κυρίως με ΤΙΜ και σταθερά, οπότε δεν τους "κοστίζω" (δεν πληρώνουν πολλά τέλη διασύνδεσης στις άλλες εταιρείες) τόσο πολύ και έχουν μεγαλύτερο κέρδος από μένα.

- Στέλνω πολλά μηνύματα, που επίσης δεν κοστίζουν και τόσο σ'αυτούς

- Πληρώνω με πιστωτική, οπότε είμαι εντάξει δηλαδή σε όλες τις πληρωμές μου

- Έχω αρκετές ώρες εισερχόμενες, αν και αρκετές από αυτές είναι από non stop 500.

Μπορείτε να σκεφτείτε άλλα κριτήρια που θα μπορούσαν να ισχύουν;

Link to comment
Share on other sites

 

 

Στο cc φοβάμαι να πάρω μήπως έχει γίνει κανένα λάθος και μου το πάρουν πίσω στον επόμενο λογαριασμό! :lol:

 

:whistle:

 

Οι άλλες εταιρείες κάνουν επιπλέον εκπτώσεις παγίων πέρα από αυτές του 2ου χρόνου στους συνδρομητές τους άραγε; Δεν έχω ακούσει κάτι τέτοιο αλλά η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ρωτήσει κιόλας.

 

Τουλαχιστον η cosmote οχι, η μαμα μου ειχε συμβολαιο cosmote 7 χρονια και τιποτα, καμια εκπτωση. Επιδοτησεις μικρες και για 18 μηνες :w00t: Ο μπαμπας εχει γυρω στα 6 χρονια συμβολαιο με μ.ο 100 Ευρω/μηνα αλλα παλί τιποτα...

 

 

Σκέφτομαι και το εξής: Αφού με αυτή την έκπτωση μου δείχνουν ότι με θέλουν για συνδρομητή τους, να τους σκάσω μια αίτηση για αποσύνδεση μήπως μου κάνουν καμιά ακόμα καλύτερη προσφορά;;; :p :p :p :lol: :lol: :lol:

Δεν θα το κάνω βέβαια, γιατί αν μου κάνουν καμιά πλάκα και με αποσυνδέσουν έτσι χωρίς επικοινωνία την πάτησα!

 

Αν δεν σε πειραζει που μπορει να χασεις το νουμερο σου, εγω θα το εκανα! Αν δεν σε παρουν τηλεφωνο να σου κανουν προσφορα, λιγες μερες πριν ληξει το συμβολαιο πας και κανεις νεο!

 

 

 

Πάντως προσφορές τέτοιου τύπου νομίζω κάνουν κι αυτές διαφορά σε σχέση με τις άλλες εταιρείες. Γιατί δεν βάζει κάποια συγκεκριμένα κριτήρια για αυτές τις προσφορές και να τις ανακοινώσει ώστε οι συνδρομητές της να έχουν ένα επιπλέον κίνητρο να μείνουν στην εταιρεία; Είναι κρίμα. Αν έκανα τώρα νέα σύνδεση, είναι προφανές ότι η ΤΙΜ στα χαρτιά φαίνεται η ακριβότερη. Αν συνδυάσεις όμως και F&F και μια προσφορά σαν την παραπάνω δεν την πλησιάζει καμιά άλλη εταιρεία! Γιατί να μην τα προβάλλει αυτά;

Δεν είναι επίσης αξιοπρόσεκτο το γεγονός ότι οι καλύτερες υπηρεσίες της εταιρείας είναι αυτές που ΔΕΝ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ;;;!!!

 

Επίσης, μήπως μπορείτε να σκεφτείτε ποια κριτήρια είναι αυτά που πιθανόν να καθορίζουν τις επιπλέον εκπτώσεις των παγίων; Για εμένα σκέφτομαι τα παρακάτω:

- Πάντα ξεπερνάω το δωρεάν χρόνο ομιλίας μου οπότε μου τα παίρνουν με τις ακριβές χρεώσεις τους

- Μιλάω κυρίως με ΤΙΜ και σταθερά, οπότε δεν τους "κοστίζω" (δεν πληρώνουν πολλά τέλη διασύνδεσης στις άλλες εταιρείες) τόσο πολύ και έχουν μεγαλύτερο κέρδος από μένα.

- Στέλνω πολλά μηνύματα, που επίσης δεν κοστίζουν και τόσο σ'αυτούς

- Πληρώνω με πιστωτική, οπότε είμαι εντάξει δηλαδή σε όλες τις πληρωμές μου

- Έχω αρκετές ώρες εισερχόμενες, αν και αρκετές από αυτές είναι από non stop 500.

Μπορείτε να σκεφτείτε άλλα κριτήρια που θα μπορούσαν να ισχύουν;

 

Ο βασικοτερος λογος ειναι οτι δεν θελουν να χασουν ενα πελατη. Και απ'οτι βλεπω στο φορουμ το κανουν σε πολλους! Στην Αγγλια που ειμαι ολες οι εταιριες το κανουν αυτο ;) Βεβαια αναλογα ποσο κερδος βγαζουν απο σενα θα κανουν και τη καταλληλη προσφορα!

Link to comment
Share on other sites

για τους λογους που λες...εσυ εισαι λυρα 100 που λεμε! :)

και εγω ας πουμε ειμαι κοντα 2,5 χρονια..αλλα to F&F παραμενει αμετακινητο!και το κραταω πιο πολυ ενεργο συμβολαιο γι'αυτη την υπηρεσια! αλλα τους λογαριασμους τους πληρωνω κανονικα. δεν νομιζω αλλα κρητηρια να υπαρχουν...

 

καλο θα ηταν να γινει μια διαφημηση σχετικα με το Friends & Family πιστευω οτι αυτο θα ηταν καλυτερο για την εταιρια!!

εγω οσες φορες κι αν πηγα σε καταστημα και τους ελεγα να με πουν για καμια υπηρεσια να κερδιζω χρηματα δεν μου ανεφεραν την συγκεκριμενη υπηρεσια!

και μετα οταν πηγα σε ενα αλλο για να κανω συνδεση τοτε μου ειπε η κοπελα!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Είδες τί καταφέρνει η ΤΙΜ; Ενώ έχει καλές υπηρεσίες, όπως το F&F που ήταν ήδη πρωτοποριακό από τότε που βγήκε, αλλά και τώρα, δεν τις διαφημίζει...

Αλλά και τις μειώσεις στα πάγια πέραν του 2ου έτους. Γιατί να τις κάνει μόνο σε όσους απειλούν να φύγουν; Ας βγει να πει 10% μείωση τον 3ο χρόνο...ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ !!! Ό,τι καλύτερο για να μειώσει τον μεγάλο αριθμό αποσυνδέσεων που έχει !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Μην υπερβαλλεις! σιγα μη χαρισει και παγια ενος χρονου!!

ποιος το κανει αυτο με τις μειωσεις??

εγω ειχα την εντυπωση μονο η κοσμοτε! αλλα οπως λεει και ο nrg καμια μειωση στο παγιο.

αλλα απ'οσο φαινεται μονο η ΤΙΜ το κανει αυτο!

ασε που μερικοι ειναι σε παλια προγραματα και εχουν μικρο παγιο νομιζουν πως εχουν εκπτωση απο την χ εταιρια..

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

Αυτό με εκνευρίζει σε αυτή την εταιρεία! Την έχει δει τόσο άσχημα! Δες και τα λόγια σου! Είναι 3η και καταϊδρωμένη. Λογικό είναι να πρέπει να κάνει κινήσεις για να βελτιώσει τη θέση της! Δηλ. άμα έλεγε ότι η μείωση μετά το 2ο χρόνο που κάνει επιλεκτικά σε όσους ζητούν αποσύνδεση ισχύει σε όλους, θα έχανε;;;

Αν θέλετε να προχωρήσει η εταιρεία, πριν απ'όλα, ξεκαβαλήστε το καλάμι !!!

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Δεν αναφέρομαι στις εκπτώσεις που κερδίζεις κάνοντας αίτηση διακοπής συμβολαίου, κάποιες προσφορές λίγο πολύ φαντάζομαι θα κάνουν όλες (αλλά φαντάζομαι τις καλύτερες θα τις κάνει η ΤΙΜ γιατί έχει και μεγαλύτερη ανάγκη). Εγώ λέω για τις έξτρα μειώσεις παγίων που κάνει στους παλιούς σχετικά συνδρομητές τις, για τις οποίες μαθαίνουμε μέσω του μηνιαίου λογαριασμού μας και μόνο. Αυτές, αν μπορούσε να συγκεκριμενοποιήσει λίγο τα κριτήρια με τα οποία τις δίνει ή αν π.χ. έδινε έστω και λίγο μικρότερες εκπτώσεις σε όλους από το 3ο έτος σύνδεσης σίγουρα θα ήταν κάτι καλό για να τραβήξει/κρατήσει κόσμο, αρκεί να το πρόβαλλε και προς τα έξω να το μάθει ο κόσμος.

 

Γενικά ο,τιδήποτε τη διαφοροποιεί από τις άλλες δύο προς το καλύτερο δεν καταλαβαίνω γιατί δεν το προβάλλει! π.χ. Έμεινε για καιρό να μας λέει ότι "Πρώτη η ΤΙΜ προσέφερε μεταφορά του χρόνου ομιλίας"! Σύμφωνοι, άλλωστε έτσι συμβαίνει τις περισσότερες φορές, αλλά τι να το κάνουμε που το έκανε πρώτη και σε λίγες μέρες κατέληξε να έχει τα χειρότερα προγράμματα από τις 3; Τώρα προωθεί το ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ, που έχει ένα ελαφρώς τσουχτερό, κατά τη γνώμη μου, πάγιο και δεν ξέρω αν είναι τελικά τόσο συμφέρον όσο το F&F (τουλάχιστον με τον τρόπο που δουλεύει σε μένα, δηλαδή με την έκπτωση να ισχύει και κατά τη διάρκεια του δωρεάν χρόνου ομιλίας). Τεσπα.

 

Πραγματικά, εγώ μόνο για αυτά τα δύο την παραδέχομαι, όπως ανέφερα και παραπάνω, το F&F και τις έξτρα μειώσεις και είναι τα μόνα που δεν προωθεί!

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν σε πειραζει που μπορει να χασεις το νουμερο σου, εγω θα το εκανα! Αν δεν σε παρουν τηλεφωνο να σου κανουν προσφορα, λιγες μερες πριν ληξει το συμβολαιο πας και κανεις νεο!

 

Το συμβόλαιο προφανώς έχει ήδη λήξει αφού το είχα κάνει 22/10/2004, άρα προφανώς θα έληγε πριν 15 μέρες περίπου. Το θέμα είναι ότι θέλω να εκμεταλλευτώ την αναβάθμιση γιατί το Motorola μου είπαν ότι δεν φτιάχνεται πλέον (θα ήταν το 3ο service μέσα σ'ένα χρόνο για ακριβή σχετικά συσκευή που και τα έσκασα και με... έσκασε! Αίσχος, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Η επιδότηση για την αναβάθμιση είναι ελαφρώς υψηλότερη από αυτή που δίνουν για νέα σύνδεση στο 120, άσε που αν κάνω νέα σύνδεση θα σκάσω και τα 6 Ευρώ του F&F (το οποίο απ'ότι ακούω από άλλα μέλη του forum ενδέχεται να μη μου δουλεύει όπως τώρα, δηλαδή και κατά τη διάρκεια του δωρεάν χρόνου ομιλίας) και θα έχω και το ακριβότερο κατά 5 ολόκληρα ευρώ το μήνα πάγιο του πρώτου χρόνου. Δε με συμφέρει καθόλου δηλαδή να χάσω την υπάρχουσα κατάσταση.

 

Αν π.χ. τους έπαιρνα τώρα τηλέφωνο και τους έλεγα ότι θέλω να κάνω διακοπή συμβολαίου. Το συμβόλαιό μου είναι πια αορίστου χρόνου, έτσι δεν είναι; Αυτό σημαίνει ότι αν κάνω αίτηση τώρα θα διακοπεί απευθείας η σύνδεσή μου ή θα πάρει άλλες 30-40 ημέρες μετά την αίτηση; Θα έχω χρόνο δηλαδή αν δεν τους δω να κάνουν προσφορά να ακυρώσω την αίτηση διακοπής για να διατηρήσω τα "κεκτημένα" μου;

Link to comment
Share on other sites

Μια και σε κάθε λογαριασμό προπληρώνεις το πάγιο του επόμενου μήνα, λογικά σε 30μέρες το πολύ από την αίτηση αποσύνδεσης θα έχει διακοπεί.

Αλλά είναι λογικό να φοβάσαι μήπως το κάνουν νωρίτερα... Αν τους ρώταγες σε ένα κατάστημα; Επίσης έχω την εντύπωση ότι μπορείς πια να ζητήσεις τον αριθμό σου σε καρτοκινητό...

"Διαφωνώ με αυτό που λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες."

Βολταίρος

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που αναφερεις ειναι πολιτικη διατηρησης πελατιακης βασης. Customer Relationship Management. Η εκαστοτε εταιρια προκειμενου να διατηρησει τους πελατες της, ειτε αυτοι ειναι συνδρομητες κινητης τηλεφωνιας ειτε πελατες σε μπουζουκια :D , κανει τις αναλογες προσφορες για να τους διατηρησει. Και η αναβαθμιση τετοιο προγραμμα ειναι. Προφανως η ΤΙΜ τον τελευταιο καιρο εχει επεκταθει και σε αλλες προσφορες εκτος της αναβαθμισης. Αυτες οι κινησεις ειναι και προς το συμφερον του πελατη (γιατι εχει ευνοικοτερες χρεωσεις στην συγκεκριμενη περιπτωση) αλλα και της εταιρειας (πετυχαινει τον στοχο της που ειναι η διατηρηση του πελατη). Στρατηγικη Management, τοσο απλα.
Link to comment
Share on other sites

1ον Το F&F δουλευει κανονικα και σε καινουριες συνδεσεις κανονικα οπως ολοι μας το ξερουμε..

2ον εγω λεω να κρατησεις το συμβολαιο σου γιατι αν δεν εχεις καποιο προβλημα με την εταιρια δεν υπαρχει λογος διακοπης...οπως μας λες παραπανω..αφου εχεις και μια καλη προσφορα...συνεχισε.

κι επειτα μη ξεχνας οτι και το f&f πληρωνεις 0,6 μια και πας για 2η χρονια ;)

επισεις αν εχεις καποιες αποριες με την προσφορα που σου εχουν κανει..υπαρχει και το cc να διευκρινισεις μερικα πραγματα.

 

οσο για αυτο που λεει η fair lady,θα συμφωνησω! ειναι απλη λογικη περα απο την στρατηγικη management!

Never Give Up:!:

Join friend!

Link to comment
Share on other sites

κι επειτα μη ξεχνας οτι και το f&f πληρωνεις 0,6 μια και πας για 2η χρονια ;)

 

Δεν το κατάλαβα αυτό που λες. Μειώνεται το πάγιο του F&F σε 0,60 μετά τον πρώτο χρόνο; Εμένα σ'αυτόν τον λογαριασμό (2ου έτους πλέον) είναι πάλι 1,40.

Link to comment
Share on other sites

€0.6 ειναι η παλια χρεωση για το f&f. Aν εσυ εχεις παγιο €1.4 τιμολογεισαι με τις καινουριες χρεωσεις της υπηρεσιας (οι οποιες εχουν αλλαξει εγω και 1.5-2 χρονια περιπου) και τοσο θα σου μεινει. Δεν εχει μειωση η υπηρεσια στο παγιο, μονο στο πακετο υπαρχει εκπτωση.
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...