Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Συμβόλαιο, είμαι WIND

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Είμαι WIND, Ναι θα ήθελα widget να βλέπω

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=gr.wind.mywind&hl=el

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7 και τώρα Samsung Galaxy Νοte10 Plus + Samsung galaxy tab s2 8" 4G 2016
Link to comment
Share on other sites

http://www.wind.gr/gr/gia-ton-idioti/triple-play/

Υπάρχουν 3 triple play:

1)Με 50 ευρώ/μήνα έχεις:κινητό:1500' προς όλους και 1500 sms προς όλους και 3GB MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά και 300' προς όλλα τα κινητά της Ελλάδος

Σταθερό ιντερνετ vdsl στα 50mbps.Δωρεάν 120’ προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου

Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα.

 

2)Με 40 ευρώ/μήνα κινητό:500' προς όλους και 50 sms προς όλους και 1GB MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά και 300' προς όλλα τα κινητά της Ελλάδος

Σταθερό ιντερνετ adsl στα 24mbps. Δωρεάν 120' προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου.Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα.

 

 

3)Με 35 ευρώ το μήνα 300' προς όλους και 30 sms προς όλους και 600mb MOBILE INTERNET

Σταθερό:Απεριόριστα σταθερά.

Σταθερό ιντερνετ adsl στα 24mbps. Δωρεάν 120' προς όλους κάθε μήνα στο F2G καρτοκινητό σου.Δωρεάν 1GB κάθε μήνα στο WIND Mobile Broadband με κάρτα.

 

 

 

Αυτά!!Κατά τη γνώμη μου το τρίτο είναι λίγο τσιμπιμένο!:)

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη νόμιζα ότι υπήρχε και στο ios. Γιατί συνήθως τα App βγαίνουν συνήθως πρώτα για ios και μετά για Android.

 

Κριμα, μεγαλο φαουλ παντως

Link to comment
Share on other sites

Η συμφωνία μου με την wind είναι 17 ευρώ τον μήνα. Καμιά φορά έρχεται 1-2 περισσότερα αν τύχει να πάρω σε κανέναν αριθμό εκτός παγίου (11888, 14554 και τέτοια).

 

Έτσι και αυτό τον μήνα ήρθε 19,51 ευρώ. Υπέθεσα πως χρεώθηκα από κάτι τέτοιο και δεν ασχολήθηκα.

Σήμερα είδα τον λογαριασμό καταλάθος και παρατήρησα το "Μηνιαίο Πάγιο Λογαριασμός-email".

Δεν έβγαζα άκρη και δεν μπορούσα να υποθέσω τι μπορεί να είναι αυτό το πράμα και αποφάσισα να πάρω την εξυπηρέτηση να μου πουνε.

 

http://www.insomnia.gr/uploads/monthly_05_2015/post-123340-0-24097000-1431162316.jpg

 

Πήρα (και χρεώθηκα 25 λεπτά) και μου είπε ο υπάλληλος πως εδώ και κανένα μήνα η wind αποφάσισε να χρεώνει το email με 2 ευρώ σε κάθε λογαριασμό. Επίσης έμαθα πως ενημερώθηκα γραπτώς πριν 2 μήνες στα ψηλά γράμματα του λογαριασμού ότι οι χρεώσεις θα αλλάξουν οπότε έπρεπε να το παρατηρήσω και να πάρω πρωτοβουλία να τους πάρω τηλέφωνο

 

Η γελοιότητα της απόφασης δεν έχει όρια. Μάλλον η wind χρειαζόταν λεφτά και είπε να βγάλει 2 ευρώ επιπλέον από όλους τους λογαριασμούς μέχρι να το πάρουν χαμπάρι, που το πιθανότερο είναι οι περισσότεροι να μην το καταλάβουν καν.

 

Εξοργίζομαι με τέτοιες πρακτικές. Θα στείλω τώρα email διαμαρτυρίας στην wind και σκέφτομαι να στείλω και στην γραμματεία καταναλωτή.

 

Υπάρχουν πιθανότητες ηθικής δικαίωσης ή θα μου πούνε πως έπρεπε να παρατηρήσεις τα ψιλά γράμματα στην πίσω σελίδα του λογαριασμού, μετά να μπεις στην σελίδα της wind στο internet και μετά να τους πάρεις τηλέφωνο να απενεργοποιήσεις την υπηρεσία email?

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο θέμα με τα email, έχει ειπωθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό και μάλιστα έχει γίνει και ανάρτηση σ΄αυτό το forum. Η wind έχει ειδοποιήσει από την πρώτη μέρα για την αλλαγή αυτή...

 

Edit: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=412607

Edited by kapet
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο θέμα με τα email, έχει ειπωθεί εδώ και πάρα πολύ καιρό και μάλιστα έχει γίνει και ανάρτηση σ΄αυτό το forum. Η wind έχει ειδοποιήσει από την πρώτη μέρα για την αλλαγή αυτή...

 

Edit: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=412607

 

Εμένα δεν με πήρε κανείς τηλέφωνο από την wind να μου το πει και δεν νομίζω να υποχρεούμαι ως καταναλωτής να παρακολουθώ ανελλιπώς τα forums.

Με παίρνουν τηλέφωνο όμως καθημερινά για marketing.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Και όμως και ανακοίνωση βγήκε και στο φόρουμ γράφτηκε η είδηση και σίγουρα θα το έγραφε και ο λογαριασμός σε κάποιος σημείο .

Καλώς ή κακώς αυτοί είναι καλυμμένοι .

Link to comment
Share on other sites

Και όμως και ανακοίνωση βγήκε και στο φόρουμ γράφτηκε η είδηση και σίγουρα θα το έγραφε και ο λογαριασμός σε κάποιος σημείο .

Καλώς ή κακώς αυτοί είναι καλυμμένοι .

 

1ον δεν υποχρεούμαι να παρακολουθώ τα forums και τις σχετικές με την wind ειδήσεις.

2ον, ναι μόλις είδα πως ήταν στα ψιλά γράμματα του λογαριασμού.

 

Η διαμαρτυρία μου είναι ηθική κυρίως, καλυμμένοι το ξέρω πως είναι:

Με παίρνουν 800 φορές τον μήνα τηλέφωνο από το τμήμα marketing για να ενημερώσουν για τα νέα τους προγράμματα και δεν φρόντισαν να με ενημερώσουν για την αλλαγή στην χρέωση κάποιας υπηρεσίας τους.

Μάλιστα ακόμα κι αν το έβλεπα θα έπρεπε να κινηθώ εγώ και να τηλεφωνήσω στο 13800 με χρέωση 25 λεπτά για να απενεργοποιήσω την υπηρεσία. Είναι απαράδεκτοι.

 

 

Αυτό που δεν κατάλαβα ακόμα και που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν χρεώθηκα επειδή κάποτε πριν μήνες ενεργοποίησα από μόνος μου κάποια υπηρεσία που δεν θυμάμαι ή αν όλοι οι συνδρομητές συμβολαίου έχουν υπηρεσία email και χρεώνονται όλοι μέχρι να ξυπνήσουν.

Edited by stelios_85_07

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Μόλις είδα πως δεν έστειλαν ούτε καν ένα email ειδοποίηση στο email windtools για το οποίο με χρέωσαν.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

1ον δεν υποχρεούμαι να παρακολουθώ τα forums και τις σχετικές με την wind ειδήσεις.

2ον, ναι μόλις είδα πως ήταν στα ψιλά γράμματα του λογαριασμού.

 

Η διαμαρτυρία μου είναι ηθική κυρίως, καλυμμένοι το ξέρω πως είναι:

Με παίρνουν 800 φορές τον μήνα τηλέφωνο από το τμήμα marketing για να ενημερώσουν για τα νέα τους προγράμματα και δεν φρόντισαν να με ενημερώσουν για την αλλαγή στην χρέωση κάποιας υπηρεσίας τους.

Μάλιστα ακόμα κι αν το έβλεπα θα έπρεπε να κινηθώ εγώ και να τηλεφωνήσω στο 13800 με χρέωση 25 λεπτά για να απενεργοποιήσω την υπηρεσία. Είναι απαράδεκτοι.

 

 

Αυτό που δεν κατάλαβα ακόμα και που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν χρεώθηκα επειδή κάποτε πριν μήνες ενεργοποίησα από μόνος μου κάποια υπηρεσία που δεν θυμάμαι ή αν όλοι οι συνδρομητές συμβολαίου έχουν υπηρεσία email και χρεώνονται όλοι μέχρι να ξυπνήσουν.

 

Αλλαξε εταιρία αντι να φωνάζεις στο ιντερνετ,πιο πολυ θα τους πονέσει.Και κοιτα και τους λογαριασμούς τι γράφουν εκεί που θα πας.

Link to comment
Share on other sites

Και όμως και ανακοίνωση βγήκε και στο φόρουμ γράφτηκε η είδηση και σίγουρα θα το έγραφε και ο λογαριασμός σε κάποιος σημείο .

Καλώς ή κακώς αυτοί είναι καλυμμένοι .

 

Βεβαίως και το έγραφε στο λογαριασμό,και είναι καλώς ή κακώς καλυμένοι. Δυστυχώς και εμείς πολλές φορές δεν δίνουμε σημασία στα ψιλά γράμματα,τα θεωρουμε διαφημίσεις. Και για να μη ξεχνιόμαστε,από Δευτέρα,έχει και αυτόματη ενεργοποίηση του πρόσθετου πακέτου 0.99 λεπτά -> 300' προς κινητά wind/q το οποίο επίσης το γράψανε στους λογαριασμούς. Μέχρι αρχές Ιούλιου υπάρχει περιθώριο απενεργοποίησης.

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξε εταιρία αντι να φωνάζεις στο ιντερνετ,πιο πολυ θα τους πονέσει.Και κοιτα και τους λογαριασμούς τι γράφουν εκεί που θα πας.

 

Το αν θα αλλάξω εταιρία και το ότι ειναι πιο αποτελεσματικό από την δημοσιοποίηση της δυσαρέσκειας στο internet είναι προφανή.

Τα forums όμως γι αυτό υπάρχουν, για έκφραση και αλληλοενημέρωση και εδώ τυγχάνει να είμαστε σε forum οπότε είσαι λίγο offtopic.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Βεβαίως και το έγραφε στο λογαριασμό,και είναι καλώς ή κακώς καλυμένοι. Δυστυχώς και εμείς πολλές φορές δεν δίνουμε σημασία στα ψιλά γράμματα,τα θεωρουμε διαφημίσεις. Και για να μη ξεχνιόμαστε,από Δευτέρα,έχει και αυτόματη ενεργοποίηση του πρόσθετου πακέτου 0.99 λεπτά -> 300' προς κινητά wind/q το οποίο επίσης το γράψανε στους λογαριασμούς. Μέχρι αρχές Ιούλιου υπάρχει περιθώριο απενεργοποίησης.

 

Τί είναι αυτό πάλι?

Πώς το απενεργοποιούμε? Πρεπει να χρεωθούμε στο 13800? Δεν το βλέπω εδώ.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Το αν θα αλλάξω εταιρία και το ότι ειναι πιο αποτελεσματικό από την δημοσιοποίηση της δυσαρέσκειας στο internet είναι προφανή.

Τα forums όμως γι αυτό υπάρχουν, για έκφραση και αλληλοενημέρωση και εδώ τυγχάνει να είμαστε σε forum οπότε είσαι λίγο offtopic.

 

Mάλιστα,για να ενημερωθείς για την χρέωση δεν είναι απαραίτητα τα φορουμ αλλά για να γκρινιάξεις είναι.

Οκ φίλε μου have it your way.

 

 

Που το είδες το εκτός θέματος ; :rolleyes:

Προς τι η επίθεση προς εμένα δεν κατάλαβα,λες και σε χρέωσα εγώ!:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Τί είναι αυτό πάλι?

Πώς το απενεργοποιούμε? Πρεπει να χρεωθούμε στο 13800? Δεν το βλέπω εδώ.

Δεν είναι στην ιδια ανακοινωση,γράφτηκε όμως και αυτό στους λογαριασμούς αν και δεν ξερω ποια ακριβώς προγραμματα επηρεάζει.Mάλλον το θεωρούν προσφορά (κανονική τιμή 3 ευρώ το μήνα) και όχι τιμολογιακή αλλαγή γι'αυτο δεν υπάρχει δελτίο τύπου. Το τρελό βέβαια της υπόθεσης είναι η αυθαίρετη ενεργοποίηση.Απενεργοποιείται στο 13800. Βέβαια θα δοκίμαζα να στείλω και από την φόρμα επικοινωνίας της wind,ίσως χρειάζεται και μια συννημένη φωτοτυπία ταυτότητας.

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Mάλιστα,για να ενημερωθείς για την χρέωση δεν είναι απαραίτητα τα φορουμ αλλά για να γκρινιάξεις είναι.

Οκ φίλε μου have it your way.

Που το είδες το εκτός θέματος ; :rolleyes:

Προς τι η επίθεση προς εμένα δεν κατάλαβα,λες και σε χρέωσα εγώ!:wacko:

 

Ναι, το αν θα ενημερωθώ από forums για την χρέωση είναι κατί τυχαίο και δεν υποχρεούμαι να το κάνω ως πελάτης της wind.

Το αν θα γκρινιάξω ή θα συζητήσω κάτι σε ένα forum είναι κάτι που μπορώ να το κάνω αν μου καπνίσει.

Δεν καταλαβαίνω τι σου φαίνεται παράξενο.

 

Δεν πρόκειται για επίθεση αλλά για επισήμανση πως η παρατήρησή σου πως γκρινιάζω σε forum είναι εκτός από άκυρη και αγενής, είναι και offtopic αν δεις τον τίτλο.

 

Ας επιστρέψουμε όμως ontopic.

 

----- προσθήκη μηνύματος 65 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Δεν είναι στην ιδια ανακοινωση,γράφτηκε όμως και αυτό στους λογαριασμούς αν και δεν ξερω ποια ακριβώς προγραμματα επηρεάζει.Mάλλον το θεωρούν προσφορά (κανονική τιμή 3 ευρώ το μήνα) και όχι τιμολογιακή αλλαγή γι'αυτο δεν υπάρχει δελτίο τύπου. Το τρελό βέβαια της υπόθεσης είναι η αυθαίρετη ενεργοποίηση.Απενεργοποιείται στο 13800. Βέβαια θα δοκίμαζα να στείλω και από την φόρμα επικοινωνίας της wind,ίσως χρειάζεται και μια συννημένη φωτοτυπία ταυτότητας.

 

Ο δικός μου λογαριασμός δεν το γράφει.

Τραγική η wind να πρέπει να ψάχνουμε για να μην μας χρεώσει.

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

o τωρινός ίσως όχι,ο προηγούμενος ίσως? Τι πακέτο εχεις στη σταθερή? Μήπως εχει δωρεάν χρόνο προς κινητα?

edit ακυρο ειδα το αρχικό μήνυμα,δεν ξέρω,ίσως είναι μόνο στα μη εμπορικά διαθέσιμα προγράμματα...

Edited by kmpatra
Link to comment
Share on other sites

Το αν θα αλλάξω εταιρία και το ότι ειναι πιο αποτελεσματικό από την δημοσιοποίηση της δυσαρέσκειας στο internet είναι προφανή.

Τα forums όμως γι αυτό υπάρχουν, για έκφραση και αλληλοενημέρωση και εδώ τυγχάνει να είμαστε σε forum οπότε είσαι λίγο offtopic.

 

----- προσθήκη μηνύματος 2 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Τί είναι αυτό πάλι?

Πώς το απενεργοποιούμε? Πρεπει να χρεωθούμε στο 13800? Δεν το βλέπω εδώ.

εγώ το απενεργοποίησα από το facebook, όπως έκανα και με το email. κάντο έτσι και δεν θα χρεωθεις τα 25 λεπτά της κλήσης

Link to comment
Share on other sites

@stelios_85_07

 

Κατ΄αρχας κουβέντες σας κλέβουμε κτλ στον τίτλο είναι απαράδεκτες μιας κι έχει ανακοινωθεί επίσημα από την εταιρία. Πιστεύω θα το δει καποιος mod και θα το διορθώσει.

Κατα δεύτερον αν θεωρείς παράνομο το γεγονός αυτό κάνε καταγγελία που είναι κι αζημίως !

 

PS: κι εγώ βρίσκω τη Wind άκυρη σε αυτά, αλλα είναι καλυμμένη καλώς ή κακώς. Εσύ εκτείθεσαι με αυτά που γράφεις...

Link to comment
Share on other sites

Φίλε η wind είχε ενημερώσει για τη συγκεκριμένη χρέωση και στο λογαριασμό, και στις ανακοινώσεις της στο site της αλλά θα μπορούσες επίσης να είχε ενημερωθεί και σε αυτό το site ή κάποιο άλλο τεχνολογικό που παρακολουθείς όπως και θα μπορούσες να είχες γραφτεί και στο newsletter για να ενημερώνεσαι με email. Όσο παράλογη και αν είναι η χρέωση για το email account άλλο τόσο παράλογο είναι να ζητάς από μία τηλεπικοινωνιακή εταιρεία να ειδοποιεί τηλεφωνικώς τους συνδρομητές της για τις διάφορες αλλαγές στα τιμολόγια της. Κάποιες εταιρείες έχουν και εκατομμύρια συνδρομητές... Το ότι δεν είδες στο λογαριασμό ή σε κάποιο site για την αλλαγή δεν σου δίνει το δικαίωμα να λες ότι ο άλλος σε έκλεψε
Link to comment
Share on other sites

Δεν έτυχε να το δω σε κάποιο forum, τι να κάνουμε τώρα. Επίσης δεν ήξερα καν για τα newsletters, ας με ενημέρωναν και γι αυτα. Πρέπει να παρακολουθώ σε μόνιμη βάση τα νέα της wind? Τα ψιλά γράμματα στον λογαριασμό δεν τα θεωρώ επαρκή ενημέρωση. Οι περισσότεροι δεν διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα ή τις διαφημισεις. Ας είχαν ενα ξεχωριστό χαρτί μέσα να το δω σίγουρα.

Για το marketing με παίρνουν τηλ 800 φορές τον μήνα, για την ενημέρωση όμως δεν μπορούσαν.

Δεν έκαναν καν τον κόπο να στείλουν ένα email στον λογαριασμό email για τον οποίο με χρεώνουν.

 

Προφανώς και καταλαβαίνω πως είναι νομικά καλυμμένοι, εγώ εστιάζω στην ανηθικότητα του θέματος και σε αυτήν οφείλεται το ρήμα που χρησιμοποίησα.

Εντύπωση μου κάνει πάντως που πολλοί λέτε πως έπρεπε να ξέρω. Δηλαδή άλλες δουλειές δεν έχουμε, θα έχω στο μυαλό μου να ενημερώνομαι για τα νέα της wind...

| Ericsson GF768 | Sony Ericsson Z600 | Sony Ericsson Z550i | ZTE Blade | MOTOROLA ATRIX | ELEPHONE P3000s | Lenovo K3 Note | Lenovo Vibe P1 Pro | Samsung Galaxy Note 9 | Samsung Galaxy S22 Ultra |

 

Link to comment
Share on other sites

Απο τον επομενο μηνα +99λεπτα αν δεν ακυρωσεις τα 300 λεπτα προς wind... Πηρα και εκανα παραπονα εκτος απο την ακυρωση
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν καλυμένη αν τα έγραφε με μεγάλα γράμματα στην μπροστά σελίδα του λογαριασμού ή αν έστελνε ενημερωτικό έντυπο. Στα ψιλά γράμματα και σε κάποια ανάρτηση του διαδικτύου καλύπτονται μόνο για να μας καροϊδεύουν.

 

Επίσης η αυθαίρετη ενεργοποίηση προγραμμάτων χωρίς ενημέρωση του πελάτη απο πότε επιτρέπεται? Μα αυτή τη λογική θα αρχίσει κάθε εταιρία να σου παρέχει υπηρεσίες χωρίς να σε ρωτήσει και αφού χρεωθείς, και αν το πάρεις είδηση, να τρέχεις να το ακυρώνεις?

 

Να δω αν όλοι έχουν διάθεση να παρακολουθούν 20-30 ιστοσελίδες, που μέσα σε δεκάδες αναρτήσεις που κάνουν καθημερινά, γράφουν και μια γραμμούλα για αλλαγές σε χρεώσεις. Καινούργια ήθη. Καμιά καταγγελία άραγε στην ΕΕΤΤ δε έχει βάση?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή εσένα σου φαίνεται σωστό αυτό; Με την ίδια λογική εγώ λέω να δώσει προτεραιότητα στα καρτοκινητά. Μήπως έχει αυτό νόημα; Προφανώς και όχι. Κανείς από τις 2 πλευρές δεν έχει συμφωνήσει σε αυτό. Η διαφορά στη τιμή μπορεί να υπάρχει (επειδή κάποιοι επιλέγουν το συμβόλαιο), σίγουρα όχι για να έχουμε κατώτερες υπηρεσίες εμείς με τα καρτοκινητά. Αυτή η λογική είναι εξαρχής λάθος μέχρι τη στιγμή που θα το δω κάπου officially γραμμένο (περί προτεραιότητας στο δίκτυο) και να συμφωνήσω σε αυτό.

 

Τα λεφτα σου εχουν μεγαλυτερη αξια απο τα λεφτα μου και πρεπει να δημιουργησουν ταξεις συνδρομητων;

 

 

Έχετε παρεξηγήσει αυτό που έγραψα. Και εγώ έχω καρτοκινητό Q, f2g, cu και frog ως προσωπικά νούμερα. Συμβόλαιο πληρώνω για το mobile broadband.

 

Η γνώμη μου για τα πακέτα δεδομένων mobile broadband και πρέπει να υπάρχει προτεραιότητα σε σχέση με όλα τα συμβόλαια και καρτοκινητά φωνής + δεδομένων γιατί είναι εξειδικευμένα πακέτα μόνο για δεδομένα. Πρέπει να κάνουν throttling στα αλλά ώστε να κρατιέται ζωντανή η εμπειρία χρήσης που έχει συνδεμένο το laptop του που έχει πολύ περισσότερες απαιτήσεις σε κατέβασμα δεδομένων σε σχέση με ένα κινητό. Και αυτό ισχύει παντού έξω. Τα δεδομένα tethering για pc - laptop είναι πάντα ποιο ευνοημένα εάν πλακώσουν 50 συνδρομητές σε μια κεραία αλλιώς ή υπηρεσία δεν κάνει για την δουλειά που υποτίθεται ότι την πουλάνε.

 

Το ποιο κρίσιμο από όλα με το συμβόλαιο είναι η ΔΕΣΜΕΥΣΗ που αυτό δεν ισχύει στην καρτοκινητή. Κάποιος που θα κάνει συμβόλαιο για δεδομένα σημαίνει ότι το χρειάζεται πραγματικά ειδάλλως με ένα f2g και 5€ το gb την βγάζει μια χαρά χωρίς δεσμεύσεις.

 

Παντού στον κόσμο τα συμβόλαια πάντα έχουν προτεραιότητα στην χρήση του δίκτυου δεδομένων σε σχέση με τα καρτοκινητά. Αυτό προκύπτει για απλούστατους λόγους. Ένας από τους λόγους είναι ότι τα καρτοκινητά είναι περισσότερα και επιβαρύνουν περισσότερο το δίκτυο. Και η cosmote το κάνει για το 4g δίκτυο που κάνει throttling ρίχνοντας τις ταχύτητες σε επίπεδα 3g.

 

Αναρωτιέστε γιατί πχ η cosmote και η vodafone πουλάνε 5€ τα 500mb μα για να είναι ακριβό και να μειώνει την επιθυμία των χρηστών των καρτοκινητών να επιβαρύνουν το δίκτυο.

 

Εάν στα ίδια χρήματα δώσει ας πούμε 2gb τα πράγματα θα γίνουν έως και τρεις φορές ποιο αργά αφού επί το πλείστων οι περισσότεροι θα τα τρώνε αφού θα υπάρχουν διαθέσιμα είτε τα χρειάζονται είτε όχι.

 

Όσο για του πιάνου τα χρήματα έχουν περισσότερη αξία είναι εντελώς άτοπο σαν λογική.

 

Η εκάστοτε εταιρία γνωρίζει ότι από έναν πελάτη με μέσης τιμής συμβόλαιο πχ θα μαγκώσει τον χρόνο 420€. Από ένα συνδρομητή καρτοκινητής μπορεί να κερδίσει μόνο 2 ανανεώσεις τον χρόνο (ανά 6 μήνες). Αυτό σημαίνει αβεβαιότητα για το πόσο θα του αποδώσει ο πελάτης σε σχέση με ένα πελάτη συμβολαίου.

 

Αυτό σημαίνει ότι 1000 συνδρομητές συμβολαίου είναι αυτομάτως 420000€ εγγυημένος τζίρος υπηρεσιών ενώ 1000 πελάτες καρτοκινητής μπορεί να είναι από 20.000€ / έτος (αν υποθέσουμε ότι θα κάνει 2 ανανεώσεις των 10€) και αν υπολογίσουμε πχ ότι το 50% θα βάλει από 10 ευρώ τον μήνα θα πάρει 80000€ τον χρόνο. Τα νούμερα έχουν τεράστια διαφορά.

 

Από τους πελάτες καρτοκινητής βγάζουν χρήματα από τον όγκο αριθμού συνδρομητών και όχι από την “ποιότητα” της υπηρεσίας σε λεπτά ομιλίας ή και δεδομένα.

 

Τώρα αν πάμε στο καρτοκινητό internet εκεί τα πράγματα αντίστοιχα είναι πανάκριβα και δεν έχουν νόημα αφού το κόστος είναι πολλαπλάσιο σε σχέση με το συμβόλαιο ανά mb.

 

Θα έπρεπε αφού βγάζουν υπερκέρδος να εγγυούνται ελάχιστη δυνατή ταχύτητα πχ τα 4 mbps στους πελάτες συμβολαίου mobile broadband όπως είναι έξω επενδύοντας στο δίκτυο τους και όχι να τα βγάζουν στο εξωτερικό για να τα χαίρονται οι μητρικές τους εταιρίες. Αφού όμως τα κορόιδα εμείς το δεχόμαστε και δεν κάνουμε μποϊκοτάζ καλά μας κάνουν.

 

Θα μου πεις τώρα στο εξωτερικό υπάρχουν και πακέτα unlimited στο κινητό για data και φωνή με ελάχιστα χρήματα αλλά αυτό είναι μια άλλη σοβαρή κουβέντα (unlimited για tethering δεν δίνουν αλλά πάλι μπορείς να αγοράσεις και κάποια gb αν θέλεις να συνδέσεις το laptop).

 

Όσο για την wind απλά έδωσε πολλά στην καρτοκινητή (1gb με ανανέωση κλπ καλό για εμάς που την χρησιμοποιούμε και το υπέροχο πακετάκι που έκανα στην q με 8€ 1gb κάθε μήνα έως το τέλος του χρόνου) αλλά χωρίς να έχει την κατάλληλη χωρητικότητα δικτύου και σέρνεται η όλη κατάσταση. Μην μιλήσω τώρα για την χωρητικότητα δικτύου στην επαρχία με το παλιό αργό 3g και την μηδαμινή κάλυψη γιατί εκεί αν βρεθείς ώρες αιχμής μπορεί να πηγαίνει και σαν gprs.

Edited by cmvr

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Διορθώθηκε ο τίτλος.

 

Να σημειώσω απλά ότι οι εταιρείες κινητής έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν τιμολόγια απλά ενημερώνοντας στον λογαριασμό.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει αζημίως εντός 30 ημερών από την ανακοίνωση.

Το αν διαβάζουμε τους λογαριασμούς είναι δικό μας θέμα με ότι συνέπειες αυτό επιφέρει.

Edited by Vasileios
Link to comment
Share on other sites

Διορθώθηκε ο τίτλος.

 

Να σημειώσω απλά ότι οι εταιρείες κινητής έχουν το δικαίωμα να αλλάζουν τιμολόγια απλά ενημερώνοντας στον λογαριασμό.

Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να αποχωρήσει αζημίως εντός 30 ημερών από την ανακοίνωση.

Το αν διαβάζουμε τους λογαριασμούς είναι δικό μας θέμα με ότι συνέπειες αυτό επιφέρει.

 

 

Καλά έκανες και τον άλλαξες το τίτλο ..το έχω πει σε άλλη περίπτωση πρέπει{ πάντα αααα }να κοιτάζουμε τα ψιλά γράμματα και να μην κοιμόμαστε... το έχω σαν αρχή μου και ποτε δεν χρεώθηκα κάτι χωρίς να το θέλω

 

οι εταιρίες είναι τόσο άτιμες που μπορεί τα ψιλά γράμματα να αναιρούν τα κεφαλαια γραμματα η στα ψιλά με τους ορους που εχουν βάλει να μην συμφέρει π.χ η δήθεν προσφορα / υπηρεσία που κάνουν για αυτό και τα διαβάζω! ! !

 

θα μου πει κάποιος γιατί να είναι στα ψιλά ...πάντα έτσι ήταν στο σύστημα τους το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για εμάς...

Edited by oxxy

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...