Jump to content

Περί... Nova γενικά


ng78
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

παρε τηλέφωνο το 13800 ρώτα ποιος αντιπρόσωπος σου έκανε την αίτηση, που είναι η διεύθυνση και πήγαινε απο εκεί κατευθείαν. Απλά μην είσαι Αθήνα εσύ κι αυτοί σε καμια Θεσσαλονίκη...
Link to comment
Share on other sites

:worry: Τι καραγκιοζιλίκια είναι αυτά ρε γμτ! Πού ζούμε πια! :cry:

 

Ζούμε στη ζούγκλα που ο θάνατος ενός είναι η σωτηρία του άλλου.

Μας έχουν καταντήσει να τρωγόμαστε μεταξύ μας!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ πιστεύω ότι με μια καταγγελία θα βρεις εύκολα την άκρη. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει έντυπο με την υπογραφή σου, ούτε κάποιο ψηφιακό πιστοποιητικό που υποκαθιστά την υπογραφή σου (π.χ. αποστολή αίτησης με email και ψηφιακή υπογραφή), όλα είναι παράνομα.
Link to comment
Share on other sites

εδώ είναι ελλάντα !

και η χαζομάρα είναι πως οι εταιρείες μας κάνουν ότι θέλουν....

-ή παει η ίδια από ένα κατάστημα wind και ζητάει ακύρωση και τελειώσαμε

(ρίχνω τα μούτρα μου και είναι σαν να παραδέχομαι ότι έκανε αίτηση )

-ή τους γράφω κανονικά και περιμένω να δω που θα βγει

(χρεώσεις και από τους δυο παρόχους) !!!!

-ή τους κυνηγάω δικαστικώς

Link to comment
Share on other sites

Κάνε ένα χαρτί με το οποίο αναφέρεις τα πάντα. Βάσει νόμου, είναι υποχρεωμένοι να σου απαντήσουν γραπτώς, αν θυμάμαι μέσα σε 10 εργάσιμες.
Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα εχει 25 ευρω αλλα παιρνεισ και αλλα 15 ευρω έκπτωση λόγω του κινητού άρα θα πληρώνεις 10 ευρώ.όσον αφορά το τηλέφωνο έχεις δίκιο που δεν σε πήραν καν τηλέφωνο να πάρουν την άδεια σου. Την επόμενη φορά πες τη γυναίκα σου να πάει σε κατάστημα και όχι ας το τηλέφωνο.να ξέρει με ποιον μίλησε.
Link to comment
Share on other sites

στην wind που τους κάλεσα δεν μου είπα για έκπτωση λογω κινητού

μου είπαν η τιμή είναι πολύ καλή από 45 θα το πάρετε 25€ !

όταν δε τους ρώτησα πως κάνετε φορητότητα χωρίς να με έχετε ενημερώσει και χωρίς να εχω υπογράψει εκεί η απάντηση τους ήταν.....

σιωπή....

Link to comment
Share on other sites

Παίδες το έχει και κάποιος άλλος αυτό? Δεν παίζει σε 2.3? Κάποια λύση?

Αναβοσβήνει η οθόνη γρήγορα και είναι τρομερά κουραστικό. Φυσικά δεν την παλεύεις να δεις τα δεδομένα και απλά την κλείνεις. Μόνο σε αυτήν την εφαρμογή το έχω πετύχει αυτό.

Κάποια πρόταση?

Link to comment
Share on other sites

Από περιέργεια εγκατέστησα πριν από λίγο και εγώ την F2G εφαρμογή στο Atrix μου (έχει Android 2.3.4 με την επίσημη 45.31.1.MB860.NonEFIGSRetail.en.EU) και δεν αντιμετώπισα το πρόβλημα που περιγράφεις.

 

Μήπως έχεις εγκατεστημένο κάτι άλλο που την ενοχλεί;

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα! Πριν από περίπου 5 χρόνια (ίσως και παραπάνω) είχα στο κατάστημα μου σταθερό και internet wind (χωρίς πάγιο ΟΤΕ) για ένα μεγάλο διάστημα έμεινα χωρίς internet (περίπου 4 μήνες) το πρόβλημα το γνωστοποίησα στην εταιρία και φυσικά κάθε βδομάδα καλούσα την εξυπηρέτηση πελατών για να μαθαίνω εξελίξεις... μετά από 4 μήνες αναμονής και με τις διαβεβαιώσεις της εταιρίας ότι για το τετράμηνο που πληρώνω την υπηρεσία και δεν μου παρέχεται θα πιστωθούν στον λογαριασμό μου. (πλήρωνα κανονικά και ας μην είχα internet) εν τέλει λύση δεν φαινόταν στον ορίζοντα και αποφασίζω να μην πληρώσω 2 μήνες και παράλληλα να πάω σε άλλη εταιρία. όπως και έγινε! Καμία ενόχληση από την wind για το οφειλόμενο ποσό κανένας λογαριασμός δεν μου ήρθε όπως φυσικά και κανένα δικηγορικό γραφείο δεν με κάλεσε για με ενημερώσει για την οφειλή μου!!!! Πριν μια εβδομάδα πήγα σε ένα κατάστημα wind για να κάνω νέα σύνδεση κινητού. άφου έδωσα ότι δικαιολογητικό μου ζητήθηκε υπέγραψα και έφυγα περιμένοντας να με ενημερώσουν μόλις ήταν έτοιμο... έλα όμως που με καλεί το κατάστημα την επομένη και μου γνωστοποιεί ότι το αίτημα μου δεν μπορεί να γίνει δεκτό γιατί παρουσιάζετε στο σύστημα μια οφειλή 97€ και ότι για να προχωρήσουμε θα έπρεπε να καλύψω την οφειλή μου και να <<<<ΠΛΗΡΩΣΩ εγγύηση!!!! 150€ :blink: !!!!!!!!!!!>>>>>> η λύση θα μου πείτε είναι να μην πάω στην wind και να επιλέξω άλλο δίκτυο αλλά το θέμα είναι πως δεν θέλω να χρωστάω και αν τελικά επιλέξω άλλο δίκτυο πως μπορώ να κλείσω την υπόθεση μου??? :confused:
fake! :X
Link to comment
Share on other sites

Φίλε είσαι αρχηγός, έχουμε ακριβώς την ίδια έκδοση. Οπότε τι στο κέρατο να φταίει?...

 

Εντάξει, μία βόλτα από τις εγκατεστημένες εφαρμογές και το βρήκα. Ήταν το big font.

Το οποίο είναι λίγο θέμα γιατί το κινητό το χρησιμοποιεί η μάνα μου.

Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλε μου

Edited by SCHUMIFER
Link to comment
Share on other sites

Στείλε ενυπόγραφη επιστολή προς το τμήμα παραπόνων της εταιρείας μέσω FAX ή μέσω ταχυδρομείου εξηγώντας το γιατί υπάρχει αυτή η οφειλή και το λόγο για τον οποιό έφυγες από την εταιρεία παλαιότερα. Λογικά πρέπει να σου αναγνωριστεί η μη παροχή υπηρεσιών το διάστημα εκείνο και να σου πιστωθεί το ποσό. Κακώς που δεν έγινε αυτό τότε, ίσως έπρεπε να το κυνηγήσεις πριν φύγεις με φορητότητα.
Link to comment
Share on other sites

Αν η WIND αποφασιζε να ξεφυγει απο την λιθινη εποχη στην παροχη του mobile internet και παρειχε 3G στην σεισμοπληκτη Κεφαλλονια, μπορουσε να αποδειξει οτι σεβεται τον καταναλωτη της.

Μεχρι τοτε, απλα μας δουλευει προσφεροντας χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες.

Ειμαι υποστηρικτης και θιασωτης της WIND και σεβομαι βαθυτατα την προσπαθεια της για σπασιμο του περιβοητου καρτελ που ξεσκισε τις τσεπες των Ελληνων καταναλωτων, αλλα αυτη η ξεφτυλα με την Κεφαλλονια και την ποιοτητα παροχης υπηρεσιων φωνης και δεδομενων στην κινητη, ειναι απλα απαραδεκτη.

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά;
Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω... Ξέρει κανείς όταν λήξει το συμβόλαιο της καρτοσύνδεσης με την προσφορά στα 9,60 τι γίνεται; Πάει στην κανονική τιμή ή ξαναγίνεται προσφορά;

 

Κανονικά ανεβαίνει στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά αν πάρεις τηλέφωνο νομίζω θα συνεχίσουν την έκπτωση ή πας από κάποιο κατάστημα

Link to comment
Share on other sites

σε περιπτώσεις εκτακτης ανάγκης ωστόσο, είναι πιο σημαντική η ομιλία θεωρώ...

 

Γραφω πιο πανω ΚΑΙ για χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες φωνης, ( κλησεις ομιλιας δηλαδη)

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά ανεβαίνει στα φυσιολογικά επίπεδα αλλά αν πάρεις τηλέφωνο νομίζω θα συνεχίσουν την έκπτωση ή πας από κάποιο κατάστημα

στανταρντ πάρε τηλέφωνο-πάντα κάνουν προσφορες;)

Link to comment
Share on other sites

Γραφω πιο πανω ΚΑΙ για χαμηλης ποιοτητας υπηρεσιες φωνης, ( κλησεις ομιλιας δηλαδη)

 

Εννοείς ότι δεν πιάνει στην Κεφαλλονιά; Γιατί εγώ πέρισι το καλοκαίρι που έπαιρνα το τότε αμόρε μου τηλέφωνο (συνδρομητής Wind) έπιανε κανονικότατα και τον έβρισκα παντού και πάντα (ευτυχώς).

Link to comment
Share on other sites

Εννοείς ότι δεν πιάνει στην Κεφαλλονιά; Γιατί εγώ πέρισι το καλοκαίρι που έπαιρνα το τότε αμόρε μου τηλέφωνο (συνδρομητής Wind) έπιανε κανονικότατα και τον έβρισκα παντού και πάντα (ευτυχώς).

 

Εννοω οτι εχει γραμμες διαθεσιμες μεν, αλλα με πολυ κακη ποιοτητα ηχου. Με συνεχεις διακοπες και πολυ χαμηλο bandwidth. Προφανως προκειται για ασυντηρητο δικτυο.... Δεν συμβαινει παντως μονο στην Κεφαλλονιά αυτο. Γενικα, απο πληροφοριες μου, η wind ειναι τσακωμενη με την συντηρηση του δικτυου της.

Link to comment
Share on other sites

Εννοω οτι εχει γραμμες διαθεσιμες μεν, αλλα με πολυ κακη ποιοτητα ηχου. Με συνεχεις διακοπες και πολυ χαμηλο bandwidth. Προφανως προκειται για ασυντηρητο δικτυο.... Δεν συμβαινει παντως μονο στην Κεφαλλονιά αυτο. Γενικα, απο πληροφοριες μου, η wind ειναι τσακωμενη με την συντηρηση του δικτυου της.

 

Για Κεφαλλονιά φίλε μου συγκεκριμένα δεν ξέρω. Ωστόσο αλλού που λες, προσωπικά έχω δει μεγάλη βελτίωση σε ποιότητα, τον τελευταίο ένα χρόνο

Link to comment
Share on other sites

Για Κεφαλλονιά φίλε μου συγκεκριμένα δεν ξέρω. Ωστόσο αλλού που λες, προσωπικά έχω δει μεγάλη βελτίωση σε ποιότητα, τον τελευταίο ένα χρόνο

 

Αντίθετα εγώ εκεί που κινούμαι συνήθως τα τελευταία δύο χρόνια με Wind έχω δει αισθητή διαφορά σε ταχύτητα και σε σήμα (πιο δυνατό πχ)

ck
Link to comment
Share on other sites

Από σήμερα είμαι και εγώ σε αυτό το πρόγραμμα μιας και κόψαμε το οικογενειακό πακέτο που είχαμε και μας πρότειναν αυτό και το δεχτήκαμε. Φτάνει όμως ο πρόλογος και μπαίνω στο θέμα...

Υπάρχει κάποια εφαρμογή με την οποία μπορώ να ελέγχω τί έχω καταναλώσει από το πρόγραμμά μου ;

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Wind γενικά
  • The title was changed to 2 κεραιες εκκχο της nova σε αποσταση ενος τετραγωνου μεταξυτ τους ειναι φυσιολογικο; εκπεμπουνε πολυ; .
  • The topic was pinned
  • The topic was locked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...