skyros7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 1) Διάβασε το manual της συσκευής το λέει μέσα. Αλλιώς πήγαινε στις ρυθμίσεις της κάμερας το λέει και εκεί. 2) Εξαρτάται το αυτί. 3) Όχι,μόνο με root 1 το εκανα πριν γραψω εδώ ... αλλα τιποτα δεν εκανε. 2 κουνισα λιγο το βισμα για να με ακουσουν... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 2-3 ερωτησουλες... 1} η καμερα λεει ότι λες καποιες λεξεις και τραβαει μονο του φωτογραφια .... (smile , LG μερικες λεξεις) στο δικο μου δοκιμασα αλλα τιποτα.... εχει δοκιμασει κανεις ? 2} τα ακουστικα εχουν ένα θεματακι αν και κουμπονουν δεν κανουν καλη επαφη.... 3} μπορω να αφαιρεσω τον ηχω της καμερας ? Για το 2 Έτσι πίστευα κ γω. Κουμπωνουν μέχρι τέρμα μέσα. Πίεσε το να μπει μη το φοβάσαι Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TAZ_DEV Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Παιδιά καλησπέρα!Έχει κάποιος από εσάς Ελβετικό g2?Αν ναι,πήρε την αναβάθμιση σε kitkat? Όχι ακόμα. Υπομονή Παράθεση HTC Diamond --> NOKIA N97 mini --> SAMSUNG Galaxy W --> HTC One S --> LG G2 --> SAMSUNG Galaxy A5 --> Galaxy A7 --> Note 4 --> Lg g4 --> SAMSUNG Galaxy S7 Edge --> LG G6--> OnePlus 5T --> Huawei P20 pro --> Note 9 --> Huawei P30 pro --> Note 10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 1 το εκανα πριν γραψω εδώ ... αλλα τιποτα δεν εκανε. 2 κουνισα λιγο το βισμα για να με ακουσουν... Σίγουρα έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία αυτή ; Δοκίμασε να πεις ουίσκι. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pgetsopoulos Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Το ουίσκι είναι πολύ πιο εύκολο ;) Παράθεση Learn Colemak, the better keyboard layout! :happy: Μην αφήνεις τα μικρά μυαλά να σε πείσουν ότι τα όνειρα σου είναι πολύ μεγάλα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skyros7 Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Σίγουρα έχεις ενεργοποιήσει την λειτουργία αυτή ; Δοκίμασε να πεις ουίσκι. μετα από restart δουλεψε....!!! ακουει στο ουίσκι.... χε χε αλκοολικο κινητο πρωτη φορα βλεπω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TAZ_DEV Δημ. March 15, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 15, 2014 Υπάρχει κανείς που να χρησιμοποιεί άλλη εφαρμογή για την κάμερα ( πχ camera zoom fx) και να την θεωρεί καλύτερη? Ποια; Παράθεση HTC Diamond --> NOKIA N97 mini --> SAMSUNG Galaxy W --> HTC One S --> LG G2 --> SAMSUNG Galaxy A5 --> Galaxy A7 --> Note 4 --> Lg g4 --> SAMSUNG Galaxy S7 Edge --> LG G6--> OnePlus 5T --> Huawei P20 pro --> Note 9 --> Huawei P30 pro --> Note 10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 (edited) Καλημερα.Τα καταφερα τελικα μετα απο 9ωρες σχεδον μπροστα σε ενα pc να περασω την Open Germany KitKat για 32gb εκδοση και το προβλημα ηταν στο windows/system32/drivers/etc/hosts.Απλα επρεπε να φτιαξω καινουργιο αρχειο host με ενα fixaki μεσα απο την Microsoft για αυτο δεν μου εβγαζε το παραθυρακι για επιλογη γλωσσα/χωρα.Το εκανα με την πρωτη μεθοδο απο xda.Ευχαριστω ολα τα παιδια για την βοηθεια τους και ιδαιτερα τον @vwbestakos που βοηθησε παρα πολυ.Μια τελευταια ερωτηση τωρα update θα περνω κανονικα μεσω OTA η LG suite για Γερμανικη συσκευη οταν ξανα βγαλει η θα μου βγαλει παλι αναβαθμιση σε Hong Kong εκδοση για την KitKat οταν βγει; Edited March 16, 2014 by Rospy7 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maklovin1979 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλημερα φιλοι μου,μια ασχετη ερωτηση,τα εικονιδια στο μενου οταν τα πατας δεν δονουντε ε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vkostas Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 (edited) Καλημέρα παιδιά, στο http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36 αναφέρει πως βγήκε η KitKat για το Πολωνικό G2 (6PO).:D Όπως εγώ και πολλοί απο εσάς έχετε την ίδια έκδοση, μέχρι τώρα μέσω ΟΤΑ δεν μου έχει βγάλει κάποιο μήνυμα για αναβάθμιση από αύριο πιστεύω θα αρχίσει να έρχεται σιγά-σιγά. Άντε μπράβο καιρός ήταν:) edit.... Στον υπολογιστή βγάζει το μήνυμα της αναβάθμισης σε ΚιτΚατ, αντε καλώς μας ήρθε. θα το κάνω το βράδυ όταν θα γυρίσω. Edited March 16, 2014 by vkostas Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλημέρα παιδιά, στο http://lg-phone-firmware.com/index.php?id_mod=36 αναφέρει πως βγήκε η KitKat για το Πολωνικό G2 (6PO).:D Όπως εγώ και πολλοί απο εσάς έχετε την ίδια έκδοση, μέχρι τώρα μέσω ΟΤΑ δεν μου έχει βγάλει κάποιο μήνυμα για αναβάθμιση από αύριο πιστεύω θα αρχίσει να έρχεται σιγά-σιγά. Άντε μπράβο καιρός ήταν:) Καλημέρα.Λογικά άμα σύνδεσης την συσκευή σου με το Pc και ανοίξεις το LG Suite θα σου βγάλει την kitkat για να την κατεβάσεις για Πολωνική συσκευη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tomass Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλημερα παιδια νεος στο φορουμ και εδω και μια βδομαδα συμβιωσης με το LG-G2 απολυτα ικανοποιημενος μονο θα θελα να σας κανα 2 ερωτησεις??...1).Οταν μπαινω απο το δικτυο κινητης τηλεφωνιας ιντερνετ μου αργει ορισμενες φορες εκνευριστικα...καπου διαβασμα εδω μεσα πως επιλεγεις το δικτυα 2g-3g-4g αυτο απο που γινεται γιατι ειμαι ανιδεος θα λεγα απο τα νεα smartphones....2).το δικο μου κινιτο ειναι εισαγωγη απο πολωνια παρτιδα 402 και αριθμος εκδοσης λογισμικου D80210e-EUR-XX να υποθεσω οτι το λογισμικο του ειναι ευρωπαικο ετσι ?..και τελος η αναβαθμιση σε κιτ κατ 4.4.2 απο την lg να το μου το βγαλει ενημερωση στο κινητο ποτε θα γινει? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
prioxxx Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Ανεβάζω εδώ να δείτε τι βγάζει στα βίντεο ακόμα κ με next browser. [ATTACH]42503[/ATTACH] Παράθεση Δημήτρης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos1966 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 (edited) Καλημέρα.Λογικά άμα σύνδεσης την συσκευή σου με το Pc και ανοίξεις το LG Suite θα σου βγάλει την kitkat για να την κατεβάσεις για Πολωνική συσκευη. Kαι μενα φιλε Πολωνικο(ιντερνετικο μαγαζι) ειναι 402.Μπορω να την κατεβασω δηλαδη;Το εβαλα μεσω pc suite και πηγα στον ελεγχο αναβαθμισης λογισμικου και μου λεει οτι εχω την D80210E και εαν θελω να βαλω την τελευταια εκδοση D80220B Αυτη ειναι η Kit kat; Edited March 16, 2014 by giorgos1966 Παράθεση Εικόνα εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης. "Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
averel11 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 αν ειναι δυνατον!!! εδωσε απ οτι βλεπω σημερα σε KAZAKHSTAN και η ΕΛΛΑΔΙΤΣΑ πουθενα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimourinho Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλησπερα παιδια..εχει κανεις το sygic σπασμενο?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vkostas Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Kαι μενα φιλε Πολωνικο(ιντερνετικο μαγαζι) ειναι 402.Μπορω να την κατεβασω δηλαδη;Το εβαλα μεσω pc suite και πηγα στον ελεγχο αναβαθμισης λογισμικου και μου λεει οτι εχω την D80210E και εαν θελω να βαλω την τελευταια εκδοση D80220B Αυτη ειναι η Kit kat; Ναι αυτή είναι και εγώ το ίδιο έχω και το αναβάθμισα πριν λίγο, μια χαρά η ΚιτΚατ, εμφανώς πιο γρήγορο και καλυτερη απόκριση γενικώς. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TUPAC_RIP Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλημερα παιδια νεος στο φορουμ και εδω και μια βδομαδα συμβιωσης με το LG-G2 απολυτα ικανοποιημενος μονο θα θελα να σας κανα 2 ερωτησεις??...1).Οταν μπαινω απο το δικτυο κινητης τηλεφωνιας ιντερνετ μου αργει ορισμενες φορες εκνευριστικα...καπου διαβασμα εδω μεσα πως επιλεγεις το δικτυα 2g-3g-4g αυτο απο που γινεται γιατι ειμαι ανιδεος θα λεγα απο τα νεα smartphones....2).το δικο μου κινιτο ειναι εισαγωγη απο πολωνια παρτιδα 402 και αριθμος εκδοσης λογισμικου D80210e-EUR-XX να υποθεσω οτι το λογισμικο του ειναι ευρωπαικο ετσι ?..και τελος η αναβαθμιση σε κιτ κατ 4.4.2 απο την lg να το μου το βγαλει ενημερωση στο κινητο ποτε θα γινει? Ευρωπαϊκη ROM εχεις. Για τα δικτυα πας settings/networks/tethering and networks/mobile networks/network mode. Ή κατεβαζεις το κουρτινακι και πατας παρατεταμενα τον διακοπτη data με τα δυο βελακια πανω κατω. Παράθεση LG G2 D802 32GB, NEU, S/N 309..., ROM: Google Edition 1.5, KERNEL: Xceed LP-prod-bld14-wpr, RECOVERY: TWRP 2.8.7.3 [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gre Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Σε κάποιες χώρες βλέπω έκδοση V20Α, σε κάποιες άλλες V20B και π.χ. στην Γερμανία και τις δύο εκδόσεις, τι διαφορά έχουν; βγήκε δεύτερη αναβάθμιση της kitkat; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TAZ_DEV Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλησπερα παιδια..εχει κανεις το sygic σπασμενο?? Επιτρέπετε να απαντήσουμε; Παράθεση HTC Diamond --> NOKIA N97 mini --> SAMSUNG Galaxy W --> HTC One S --> LG G2 --> SAMSUNG Galaxy A5 --> Galaxy A7 --> Note 4 --> Lg g4 --> SAMSUNG Galaxy S7 Edge --> LG G6--> OnePlus 5T --> Huawei P20 pro --> Note 9 --> Huawei P30 pro --> Note 10+ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vkostas Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Επιτρέπετε να απαντήσουμε; Σε pm μόνο;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
dimourinho Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Σε pm μόνο;) Pm me τοτε καποιος...thnx... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos1966 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Ναι αυτή είναι και εγώ το ίδιο έχω και το αναβάθμισα πριν λίγο, μια χαρά η ΚιτΚατ, εμφανώς πιο γρήγορο και καλυτερη απόκριση γενικώς. Πριν το κανεις φιλε εκανες κατι αλλο; Παράθεση Εικόνα εκτός Όρων Πρόσβασης και Χρήσης. "Δυστυχώς επτωχεύσαμεν!!!" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maklovin1979 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καλησπερα,κ γω πολωνικο αλλα δεν μου εχει ερθει ακομη το κιτ κατ..κανενα νεο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
samis2 Δημ. March 16, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 16, 2014 Καταφερα και περασα την κιτκατ 20β. Πολυ πιο smooth το κινητό, ειδικα ο dialer, καλύτερο το focus μου φαίνεται και η αυτόματη φωτεινοτητα και το σημα. Μενει να τσεκαρω μπαταρία και gps... Ολα τέλεια μέχρι τώρα, και χωρίς wipes.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.