tomass Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Ελα ντε καλα παιδια αν συνεχισει μ αυτον τον ρυθμο βραδυ μας βλεπω να ξεμπερδεουμε:rolleyes: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tpal Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Τι καλό πράμα αργεί να γίνει. Παιδιά πετάει το τηλέφωνο με κιτκατ Παράθεση Θοδωρής Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Φίλε μου πως την περνάμε αυτή? Κι εμένα Χονγκ Κονγκ είναι αλλά όταν κανω τον έλεγχο λογισμικού μου λέει ότι χρησιμοποιώ την πιο πρόσφατη έκδοση... Ενώ είμαι με 4.2.2 Καλησπέρα.Κατέβασε το LG Suite στο Pc σου κάντο εγκατάσταση μετά σύνδεσε το κινητό με το usb καλώδιο άνοιξε το LG Suite Και πατά έλεγχος ενημέρωσης για νέο υλικόλογισμικό.Άντε ρε παλικάρι πέρασε την και αν μπορείς πες μου στα δίκτυα σου εμφάνισε την επιλογή LTE 4G.Έχω και εγώ Hong Kong συσκευή αλλά του πέρασα προχθές την Γερμανική έκδοση 4.4.2 kitkat. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tomass Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 μακαρι φιλε μου να φυσαει κι ας περιμενουμε....να σου πω απο μνημη σου ελευθερωσε 1+ giga οπως λενε?? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Τι καλό πράμα αργεί να γίνει. Παιδιά πετάει το τηλέφωνο με κιτκατ Όντος παιδιά το κινητό πάει σφαίρα χωρίς ίχνος lag ειδικά με Nova launcher 2.3 prime και η μπαταρία στα ίδια επίπεδα μπορεί και λίγο καλύτερη απο την Jelly bean.Εγώ παντός έκανα hard reset πριν και μετά την έγκατασταση στήνοντας την συσκευή από την αρχή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
some1 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 (edited) Καλησπερα παιδια, εχω 402 παρτιδα πολλωνικο και μου εσκασε ειδοποιηση για αναβαθμιση, αν εσεις με τη μια ωρα ειστε στο 15% λεω να το βαλω το βραδυ να κατεβαινει γιατι σε καμια ωρα θα φυγω απο το σπιτι.. Edited March 17, 2014 by some1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
maklovin1979 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Καλησπερα παιδια, εχω 402 παρτιδα πολλωνικο και μου εσκασε ειδοποιηση για αναβαθμιση, παταω κανονικα η παιζει τιποτα; εγω πατησα,αλλα ειχε περασει 1 ωρα κ ηταν στο 10% κ πατησα ακυρωση ληψης,θα την κανω το βραδυ που λογικα δεν θα ειναι τοσο φορτομενος ο σερβερ,δεν νομιζω επειδη πατησα "ακυρωση ληψης"να δημιουργησω καποιο θεμα στο update ε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Λοιπόν, έβαλα το τηλεκοντρόλ στην αρχική οθόνη κλειδώματος κι έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω από που το βγαζω και δεν το βρίσκω με τίποτα λέμε. Καμιά ιδέα κανείς; Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Ελα ντε καλα παιδια αν συνεχισει μ αυτον τον ρυθμο βραδυ μας βλεπω να ξεμπερδεουμε:rolleyes: Τι καλό πράμα αργεί να γίνει. Παιδιά πετάει το τηλέφωνο με κιτκατ μακαρι φιλε μου να φυσαει κι ας περιμενουμε....να σου πω απο μνημη σου ελευθερωσε 1+ giga οπως λενε?? Πάντα η μνήμη μένει στα 700 με 800mb ελεύθερη αλλά 1gb+ με τίποτα αλλά μην αγχώνεσαι με την μνήμη ραμ πάντα είναι αρκετή δεν θα σε αφήσει ποτέ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tomass Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 οκ να σαι καλα φιλε για τις πληροφοριες σου! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefanos_ma Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Καλησπέρα.Κατέβασε το LG Suite στο Pc σου κάντο εγκατάσταση μετά σύνδεσε το κινητό με το usb καλώδιο άνοιξε το LG Suite Και πατά έλεγχος ενημέρωσης για νέο υλικόλογισμικό.Άντε ρε παλικάρι πέρασε την και αν μπορείς πες μου στα δίκτυα σου εμφάνισε την επιλογή LTE 4G.Έχω και εγώ Hong Kong συσκευή αλλά του πέρασα προχθές την Γερμανική έκδοση 4.4.2 kitkat. Φίλε μου ευχαριστώ τι σύνδεσα αλλά μου λέει ότι προσωρινά δεν είναι διαθέσιμο... Παράθεση SoulPixels Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pto Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Καλησπέρα, εγώπάντως με Πολωνικό 402 πριν από λίγο που ήρθε ενημέρωση κατέβασμα - εγκατασταση δεν έκανε πάνω από 15λεπτα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Φίλε μου ευχαριστώ τι σύνδεσα αλλά μου λέει ότι προσωρινά δεν είναι διαθέσιμο... Λογικο μου φαινεται λογο υπερφορτωσης του server προσπαθουν ολοι να κατεβασουν την kitkat.Υπομονη μεχρι το βραδακι που θα εχουν ηρεμησει τα πραματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Minotavrs Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Ελα ντε καλα παιδια αν συνεχισει μ αυτον τον ρυθμο βραδυ μας βλεπω να ξεμπερδεουμε:rolleyes: Μιλας για ελληνικης εκδοσης G2 ? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Rospy7 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Πάντα η μνήμη μένει στα 700 με 800mb ελεύθερη αλλά 1gb+ με τίποτα αλλά μην αγχώνεσαι με την μνήμη ραμ πάντα είναι αρκετή δεν θα σε αφήσει ποτέ. οκ να σαι καλα φιλε για τις πληροφοριες σου! Τιποτα σιγα.Ετσι δουλευει το φορουμ ανταλλαγη πληροφοριων παρε δωσε που λεμε.;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlias77 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Λοιπόν, έβαλα το τηλεκοντρόλ στην αρχική οθόνη κλειδώματος κι έχω σπάσει το κεφάλι μου να βρω από που το βγαζω και δεν το βρίσκω με τίποτα λέμε. Καμιά ιδέα κανείς; Κατέβασε την μπάρα ειδοποιήσεων και πάτα το quick remote.λογικά θα φύγει. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Κατέβασε την μπάρα ειδοποιήσεων και πάτα το quick remote.λογικά θα φύγει. Επίσης από της ρυθμίσεις του quick remote απενεργοποίησε το"αυτόματη προβολή σε οικεία." Παράθεση http://www.honda-redliners.gr/forum.php http://www.honda-tech.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
stefan_city Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Ρυθμίζω τη φωτεινότητα στο 70% αυτόματο, κι αν κλείσω ή κάνω επανεκκίνηση τη συσκευή, πάει μόνο του στο 100%. Επίσης ο χρόνος για να σβήσει η οθόνη, αλλάζει απο 1 λεπτό σε 2 λεπτα. Κάνω κάτι λάθος; ειναι με 4.2.2 η συσκευή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Κατέβασε την μπάρα ειδοποιήσεων και πάτα το quick remote.λογικά θα φύγει. ----- προσθήκη μηνύματος 12 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Επίσης από της ρυθμίσεις του quick remote απενεργοποίησε το"αυτόματη προβολή σε οικεία." Το έχω κλειστό στην μπάρα και η πλάκα είναι ότι δεν το έχω ορίσει ως οικιακό. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlias77 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Κάνε το δεύτερο που σου έγραψα τότε. Παράθεση http://www.honda-redliners.gr/forum.php http://www.honda-tech.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlias77 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Κάνε το δεύτερο που σου έγραψα τότε. [ATTACH]42565[/ATTACH] Αυτό εννοώ. Παράθεση http://www.honda-redliners.gr/forum.php http://www.honda-tech.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 [ATTACH]42565[/ATTACH] Αυτό εννοώ. Απσνεργοποιημενο το έχω, εδώ είναι η πλάκα. Μάλλον θα του κάνω διαγραφή προεπιλογων μπας και στρώσει. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hlias77 Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Παράξενο τότε. Παράθεση http://www.honda-redliners.gr/forum.php http://www.honda-tech.gr/ Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ventura Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Το έχω κλειστό στην μπάρα και η πλάκα είναι ότι δεν το έχω ορίσει ως οικιακό. Στην οθονη κλειδωματος σου εχει παει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giannis12a Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Στην οθονη κλειδωματος σου εχει παει; Ναι, δεν μου το εμφανίζει εκεί για να το διαγράψω. Από την αρχική οθόνη κλειδώματος το προσθεσα, εκεί που βγάζει ένα συν και προσθετεις ότι θες. ----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου ----- Λοιπόν, ορίσατε νέο οικιακό δίκτυο κι εμφάνισε άλλο ένα χειριστήριο στην δεύτερη αρχική αριστερά. Αυτό με παρατεταμένο πάτημα με άφησε να το διαγράψω και μετά απενεργοποιησα το οικιακό δίκτυο κι έτσι τελικά έσβησε κι αυτό. ^o^ Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] flickr-htc one black cyber gull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kistos Δημ. March 17, 2014 Κοινοποίηση Δημ. March 17, 2014 Παιδιά έβαλα εγώ την κιτ κατ στο κινητό μου (εκεί hk) και δεν με βάζει επιλογή για 4G δυστυχώς... :( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.